«Skoda Octavia» tiek pie apvidus versijas 12

 
22.augusts 2006 0:01

Kompānija Skoda paziņojusi par jaunu modeļa Octavia versiju, kas paredzēta sliktiem ceļiem - Octavia Scout. Šis automobilis būvēts uz sērijveida pilnpiedziņas universāla bāzes, bet atšķiras no tā, būdams mūsdienīgāks.

Pirmkārt – par 1,6 centimetriem palielināts klīrenss. Turklāt, Octavia Scout veidots no speciālas nesalaužamas plastikas, kas aizsargā virsbūves lakoto pārklājumu no bojājumiem. Priekšējam buferim ir jauna forma un tērauda ielaidums centrālajā daļā.



Rezultātā automobilis padevies par vienu centimetru platāks nekā bāzes modelis un par 1,5 centimetru - garāks. Visbeidzot, "apvidus" Octavia tiks aprīkota ar speciāliem 17 collu riteņu diskiem un augstprofila riepām.

Octavia Scout pagaidām paredzēti tikai divi divlitru dzinēji – 140 Zs turbodīzelis un 150 Zs benzīna dzinējs. Cena pagaidām izpausta netiek.
 
Visi komentāri
 
209423. viesis 22.augusts 2006 0:39
0 0 Atbildēt

Nu nav tam benzīnniekam turbīnas.

209427. viesis 22.augusts 2006 8:04
0 0 Atbildēt

bet za to viņam ir buteris..

209431. viesis 22.augusts 2006 8:27
0 0 Atbildēt

Par tiem FSI motoriem jau ņirgājas visa Eiropa, jo salīdzinot ar iepriekšējo 1.8T, jebkurš FSI ir pilnīgs mēsls. Kurš idiots kaut ko tādu vispār izdomāja? Ne velti biezais gals (Audi), visiem FSI draņķiem ir uzlicis turbīnu, bet Skodu vēl aizvien mēģina iesmērēt sievietēm šādā variantā...

209432. viesis 22.augusts 2006 8:29
0 0 Atbildēt

Bet interesanti, ka aplikšana ar nekam nederīgām plastmasām skaitās "mūsdienīgāk" un nezkāpēc "apvidus" :)

209436. viesis 22.augusts 2006 8:53
0 0 Atbildēt

2 209431. viesis:

Tev gan ir incanta informācija. Cik zinu tiem pašiem A3, A4 ir pieejams arī 2.0 FSI bīdelis bez turbīnas. Tāpat kā VW Golf, Jetta, Passat u.c. Protams, ka Audi ir pieejams arī turbinētais 2.0 TFSI, bet tas ir pieejams arī VW Golf GTI, Skoda Octavia RS, Seat Leon.

Un nezinu, vai Audi VW koncerns "jebkuru" FSI uzskata par mēslu - 3.2 V6 (A6, Passat, Tuareg, Golf R32 u.c.), 4.2 V8 arī skaitās FSI.

209444. viesis 22.augusts 2006 9:07
0 0 Atbildēt

on že 209431

Atvainojos, tiešām kļūdījos, formāli tiek piedāvāti... Audi protams, par mēslu FSI neuzskata (gan jau, ka ir kāds izmaksu ietaupijums no tās ākstības), bet uzskata patērētāji forumos, kas ar nostaļģiju atceras 1.8T motoru, kurš pēc visiem parametriem bija labāks par jebkuru FSI (protams, dēļ turbīnas pamatā, TFSI var jau varbūt, ka arī ir ok, neesmu skatījies). Audi ne velti 1.8T ir atstājis piedāvājumā... Un par lielajiem motoriem šeit nav runa, tur principā vienalga kāda konstrukcija, 4.2 litru benzīns tāpat ies uz priekšu labi.

209451. viesis 22.augusts 2006 9:13
0 0 Atbildēt

on že 209431 (kādreiz laikam būs jāpiereģistrējas)

...kaut gan.. paskatījos saitus, laikam arī koncerns saprot kļūdu, jo visām savām markām piedāvā arī vecās benzīnmotoru alternatīvas (acīmredzot, negribot zaudēt klientus). Golf, cik paskatījos vietējā saitā blakus 1.6 FSI piedāvā arī 1.6 MPI, tāpat Audi, paralēli jaunajam 2.0 FSI motoram, piedāvā vecos 1.8T motorus...

209542. viesis 22.augusts 2006 14:41
0 0 Atbildēt

to 209431

kas tev ir ar to FSI, kas vinjaa nepatiik? nepatiik 150 zs? njem savus 1.6 mpi un tas buus labaaks? kaada zinjaa? FSI - tieshaa iesmidzinaashana - bishku jaudiigaaks un bishku mazaak degvielas eed par liidzveertiigu. tu gribeeji lai 2.0 FSI ciinaas ar EVOVII ? izskaidro savu tizlumu!

209544. viesis 22.augusts 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Karlo prečzinis pats jau neieteica ņemt O2 ar FSI bīdeli. Pie tam bez visa minētā, jamais grib ēst 98 marku.

209554. viesis 22.augusts 2006 17:00
0 0 Atbildēt

nu jaa Octaviai II labaaka izveele ir 2.0 tdi - eediis videeji pa 3 litriem maazaak, jo diizelis tak un jauda buus tikkai pa 10 zs mazaaka, bet ikdienaa braucot vispaar liksies ka ir vairaak deelj diizelja lielaa griezesmomenta. cenu starpiiba arii tikkai bishki virs 1000 E, tas jau atmaksaasies peec kaadiem 50 000 km, es arii ieteiktu labaak njemt 2.0 tdi

209646. viesis 23.augusts 2006 18:40
0 0 Atbildēt

Lietoju ikdienā 2.0 FSI. Ja tikai sava di*sa jāved, tad ir ok, bet ja vēl trīs rumpji+bagāžas simts kg, tad diezgan nīkulīgs paliek.... :) Toties šo, aprakstīto, allroadu es par pilnu neņemu! Ne džips, ne vieglais, kaut kas nedataisīts līdz galam... :) Tas jau ir manuprāt perebors, taisīt visurgājēju uz golfa platformas... :) :) :)

209691. viesis 24.augusts 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Tagad tas ir modes kliedziens-lai tikai garāka "modeļu rinda":D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti