Labāk braukt uz baznīcu, nekā uz auto darbnīcu 46

24.augusts 2006 8:32

Vēlos pastāstīt par savām pārdomām, kas man radās vienā dienā apbraukājot vairākas auto remontdarbnīcas Rīgā. Nebiju izmantojis šīs iestādes šogad, tāpēc uzreiz acīs iekrita tas, ka auto servisos pa šo laiku nekas nav mainījies. Viss ir pa vecam! Runa ir par zemo klientu apkalpošanas kultūru un attieksmi pret cilvēkiem.

Secināju: jo lielāks auto serviss, jo lielāka iespēja, ka Tevi neviens tajā nepamanīs, bet, ja pamanīs, tad sarunu neuzsāks. Ja nu tomēr saruna uzsākas, tad to noteikti kāds cits pārtrauks, nepieklājīgi iejaucoties pa vidu ar savu problēmu, tādējādi uz kādām desmit minūtēm nozogot manis sūri grūti izcīnītā auto mehāniķa uzmanību.

Tā kā laika man bija pietiekoši, nolēmu būt pacietīgs un izpētīt situāciju līdz galam un noskaidrot cik kas un kā...
Tomēr, attieksme pret klientiem atsevišķās auto remontdarbnīcās Rīgā var izvest no pacietības pat vismiermīlīgāko Tibetas kung-fu senseju. Atcerējos arī pamatskolas laikus, kad pie brīvpusdienām tika tikai tie, kas bija augumā raženāki, bet tie, kas augumā bija mazāk padevušies, bija spiesti ar elkoņiem un citām viltībām izcīnīt sev vietu zem saules.

Protams, nav jau viss tik slikti un ir arī dažas remontdarbnīcas, kas mani pilnībā apmierina. Daudzām darbnīcām jau sen ir izveidoti klientu apkalpošanas sektori ar laipniem klientu apkalpotājiem, tomēr kopumā minētās auto servisa iestādes ir gandrīz vai vienā maisā liekamas (attiecībā uz klientu apkalpošanas līmeni) un viennozīmīgi atpaliek no citām ar auto tēmu saistītām servisa iestādēm, piemēram: CSDD, DUS, auto saloniem, auto līzingiem, auto apdrošinātājiem uc. Atļaušos apgalvot, ka pat CP kabinetos ir vērojama attieksmes un apkalpošanas kultūras uzlabošanās, turpretī lielākajā daļā auto remontdarbnīcu viss notiek pa vecam.

Augstāk minētā sakarā atcerējos zināmo aptauju, kur tauta visvairāk uzticas baznīcai vairāk kā Policijai, Tiesai, Saeimai utt

Ja mēs līdzīgu aptauju ar līdzīgi noformulētu jautājumu uzdotu saistībā ar augstāk minētajām auto servisu iestādēm, tad visticamāk, ka auto remontdarbnīcas reti kurā aptaujā pārspētu DUS vai CSDD.

Šajā sakarā jautājums ir sekojošs: vai ir iespējams noformulēt „dienas jautājumu” tā, lai viszemākais reitings būtu, piemēram, CSDD vai DUS? Vai ir iespējams noformulēt jautājumu tā, lai remontdarbnīcas būtu topā starp CSDD, DUS, CP utt?

Ar cieņu,

Uģis
vmaxer

 
Visi komentāri
 
209660. viesis 24.augusts 2006 8:37
0 0 Atbildēt

Visu šito varēja uzrakstīt 1 teikumā:

Servisos atieksme = 0, DUS, CSDD un CP rullē!

209661. viesis 24.augusts 2006 8:39
0 0 Atbildēt

"Šajā sakarā jautājums ir sekojošs: vai ir iespējams noformulēt „dienas jautājumu” tā, lai viszemākais reitings būtu, piemēram, CSDD vai DUS? Vai ir iespējams noformulēt jautājumu tā, lai remontdarbnīcas būtu topā starp CSDD, DUS, CP utt?"

neko nesapratu! :(

bet par to attieksmi - piekriitu ;)

209662. viesis 24.augusts 2006 8:40
0 0 Atbildēt

Piedodiet, bet креатифф говно/афтар мудак (КГ/АМ). Tā īsti nesapratu, kur ir rakstītāja sāpe - absolūti nav taisnība, ka visi servisi vienā maisā bāžami. Man vēl nekad nav nācies sastapties ar zemu kultūras līmeni tajā paša Gros Auto uz Zemzaru ielas un arī Autofavorītā uz Astra ielas.

A raksts sanācis tāda viegla pa*iršana īsti latviskā stilā - visi muļķi, visi slikti. Vsje vy duraki i neļičitesj, no sērijas.

209664. viesis 24.augusts 2006 8:44
0 0 Atbildēt

Nezinu nevienu servisu kur apkalposanas limenis nebutu O,apmeklēju tikai grosauto uz maskavas ielas jo tur strada man pazistamas jaukas meitenes un apkalposana lidz ar to ir par visiem 100%,lai ar tas servis ir loti talu,braucu tikai tur

209665. viesis 24.augusts 2006 8:52
0 0 Atbildēt

Autor, aizbrauc arii Tu pastradaat uz Lielbritaaniju. Tur arii sastapsi laipniigos Latvijas meistarus. Bet te servisaa kopaa ar mani nu jau straadaa puisis no Tuvo Austrumu karadarbiibas zonas :P

Buutiibaa pashu klientu tieksme neremonteet/neapkopt vai dariit to maksimaali leeti, pirkt augstas klases lietotus/nolietotus automobiljus un tad servisaa chiiksteet, noved pie mineetaas situaacijas.

Un baznicas piemineeshana ir pilniigi nevietaa...

209666. viesis 24.augusts 2006 9:01
0 0 Atbildēt

autoram derētu braukt nevis uz baznīcu, bet uz tvaika ielu

209667. viesis 24.augusts 2006 9:08
0 0 Atbildēt

to: Autors

Čakls vīrs, šis ir vienā dienā apbraukājis bezmaz vai visus Rīgas servisus, tikai vienu nesapratu, kāda bija vajadzība braukt pa servisiem, vai ar mašīnu kāda problēma, vai gribējās nodarboties ar statistisko datu ievākšanu visos servisos uzdodot vienus un tos pašus jautājums. Raksta autors droši vien neizceļas ar īpaši pozitīvu attieksmi pret apkārtējiem, jo līdz šim nav atradis sev daudzmaz pastāvīgu servisu, tas nozīmē, ka neviens serviss ar viņu arī negrib sadarboties, vai nu stulbs vai nemaksā:)

209668. viesis 24.augusts 2006 9:10
0 0 Atbildēt

pazheelojiet autoru.... vinjam visticamaak ljoti ilgu laiku nav bijis sex... ljoooooti ilgu laiku :D

209669. viesis 24.augusts 2006 9:11
0 0 Atbildēt

Brauc uz Dominiku , Adam auto, utml. servisiem atbilstoshi tava auto razhotaajam, tur tev buus klientu lodzinsh un maksaasi arii taa kaa csdd par apkalposhanu, nevis par reaalaam izmaksaam.

209671. viesis 24.augusts 2006 9:12
0 0 Atbildēt

kur foto?

209673. viesis 24.augusts 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Oij, kad es atceros attieksmi nu jau nosprāgušajā "Autostarā" ar tālāk sekojošu auto transportēšanu uz Gross Auto, kur savukārt viss notikās .... Ehh, skaistā jaunība...

209675. viesis 24.augusts 2006 9:25
0 0 Atbildēt

Patiesība ir 100% par apkalpošanas kultūru, bet citās nozarēs ir tas pats. Piemēram pamēģini kādā lelveikalā pārdevējai pajautāt latviešu valodā par pērkamo preci kādu sev intresējošo jautājumu ......

Secinājums Latvija ir liela sūda bedre, jo esošie iedzīvotāji ir kretīni kvadrātā..... jeb sens tautas ticējums saka, ka Latvietim mīļākais ēdiens ir otrs Latvietis.

Runājot par autoservisiem, ir iespēja braukt uz Lietuvu vai Igauniju, jo tur nu līmenis ir krietni labāks un cenas arī ...... piemēram es apkopīti savai tarataikai Lietuvā uztaisiju pa 40Eur nogaidot 1.5 st atpūtas telpā, kafija par brīvu bija intresanti autožurnāli (arī angļu un krievu valodā) un ļoti laipna apkalpošana..... pirms tam Latvijā cena tai pašai eļļas maiņai un ritošās diagnostikai 45 LS, 3 st darbs(solīts bija 1.5 st, ka būs OK), un esi spiests klīst pa rajonu un pienākot pēc 1.5 st meistars tev uzbrauc Ka viņš nav zvanijis TEV, GAIDI kad būs gatavs tad zvanīšu..... Jo ilģāk dzīvoju LV jo vairāk saprotu ka jāmeklē iespēja emigrēt, kaut vai uz Lietuvu .....

209676. viesis 24.augusts 2006 9:35
0 0 Atbildēt

Nabaga nabagseekla , neviens vairs par puspiiraadzinju neko negrib dariit :):):) Ja jau Tu taac ''dziljsh analiitikjis '' esi , tad pareekjini vaj nau ''leetaak'' to aperaatu apkalpot pie diilera (ja pasham nau lustes) , i cilvi smaidiigi i sekretaariites garkaajainas , saprotams par biki citiem tarifiem :):):)

209678. viesis 24.augusts 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Raksta autors ir apmeklējis visus Rīgas servisus katrā no tiem pavadot maksimums piecas minūtes,tupu mūli blenžot uz apkārtējiem,un ir apvainojies,ka viņam neviens nepievērš uzmanību. Bet var taču pats iet klāt pie meistara un izstāstīt par savu probllēmu,un es neticu,ka neviens neklausās un visi sūta DĒT... Ir tāds teiciens AR CILVĒKIEM UN ZIRGIEM VAJAG RUNĀT

209680. viesis 24.augusts 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Tā ir tikai plika dir.ana! Faktus, faktus galdā

209681. viesis 24.augusts 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Par to apkalpošanas kultūru piekrītu. KEMI var ļoti ilgi gaidīt kad kāds tevi pamanīs un ja izdodas ar pūlēm tikt līdz meistaram tad pēc 5 min atkal par tevi aizmirst un tu tik gaidi, gaidi un gaidi

209684. viesis 24.augusts 2006 10:12
0 0 Atbildēt

apdalītais

normaaliem cilveekiem ir normaali servisi...

209689. viesis 24.augusts 2006 10:36
0 0 Atbildēt

Mežā laikam parādījušas sēnes.

209692. viesis 24.augusts 2006 10:55
0 0 Atbildēt

es jūtu līdzi....

servisa džekiem.

209694. viesis 24.augusts 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Pilniigs sviests

209696. viesis 24.augusts 2006 11:21
0 0 Atbildēt

tuksh raksts, liekas ka autoram nav ko dariit un tapeec vinjsh te sacer murgus. Rakstaa nav nekaadi fakti , nekaa konkreeta, briinos vispaar kapeec taads te ir ielikts ?

209698. viesis 24.augusts 2006 11:50
0 0 Atbildēt

Par KEMI atļaušos nepiekrist, tur ir speciāli cilvēki, pie kā iet un jautāt un reģistrēties par problēmu.. Tad tiek piesaistīts mehāniķis un apspriesti risinājumi. Jau kuro gadu tur vien remontējos un tur ar attieksmi viss ir ok.

209700. viesis 24.augusts 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Autoram.

Neesmu saskāries ne ar kādām problēmām kopš apmeklēju Autofavorita servisu Ulmaņa gatvē (kur moču bode).

Iesaku aizbraukt uz turieni.

209703. viesis 24.augusts 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Nja. Raksts par neko gluži nav, bet tukša dir***na pa tēmu ir gan. Afftar vipei jadu. Tas ir no tēmas ka ikviens no mums var būt Puškins, bet ne katrs to spēj tik labi uzlikt uz papīra.

Par pašu problēmu: Servisi nevar atļauties augsti kvalificētus strādniekus, jo lielākā klientu daļa nesaprot ka par pakalpojumu un kvalitāti ir jāmaksā tik cik tas maksā, nevis tik cik klients par to gribētu maksāt. Rezultātā pret plānā galdiņa urbējiem arī attieksme adekvāta. Cita lieta ka servisos tik tālu ieslīguši nīdētāju apkalpošanā ka nespēj vairs atšķirt normālu klientu no plānā galdiņa urbēja.

Es remontējos tikai pie tiem, kas manī ir saskatījuši normālu klientu. Par attieksmi un kvalitāti nesūdzos. Cenas arī ir normālas. Bet diemžēl citiem negribu šīs vietas atklāt - reiz paziņam iedevu pazīstama meistara telefonu lai aprunājas par iespējamajām remonta izmaksām. Pazīstamais izrādījās kapitālākais santīm***js. Man bija kauns ka iedevu viņam sava meistara telefona Nr...

209708. viesis 24.augusts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

topic *****, avtor *****..

209709. viesis 24.augusts 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Kur bildes? Tema sisek neraskrita!

209717. viesis 24.augusts 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Šis rakstiņš atgādina kādu anekdoti:

Pacients: "Dakter, palīdziet, ko man darīt? Visi mani ignorē un . . ."

Ārsts: "Nākošais, lūdzu!"

209719. viesis 24.augusts 2006 14:39
0 0 Atbildēt

Paši jau servisa darbinieki ir ieaudzinājuši šo attieksmi pret viņiem. Mazs piemērs. Man ir sanācis iegādātes diezgan ekskluzīvu automašīn, bet ņemot vērā, ka līdz šim esmu braukājis ar isdažādākajām automašīnām un gluži tā nav, ka nezinu kur atrodas izpūtējs :) . Iebraucu autorizēto dīleru servisā, šo to vajadzēja palabot, un sākas..... pieiet viens pārgudrs vīrelis un sāk "gruzīt", ka ir jāmaina pakaļējo riteņu gultņi, te visam esot PZDC, jo lūk ritenis kustas nedaudz turpu šurpu. Es jautāju, varbūt tomēr tikai pievilkšanas vaina? Nē, nē - gultni esot jāmaina. Nu ko, pasūtīsim gultņus? Es saku, nē paldies, gan jau kaut kā iztikšu. Aizbraucu mājās, paņēmu atslēgu, pievilku gultņus un braukāju bēdu nezinādams. Servisi, ibio....

209720. viesis 24.augusts 2006 14:55
0 0 Atbildēt

autoram diemžēl taisnība. nu ir daži tiešām kuros paprasa: labdien, kā varu palīdzēt? piemēram grosaa. bet esmu iegriezies ne tik populāros servisos, tur ir pilniigs pesec. labakaajaa gadiijumaa tev uzbljaush: chto nada, chto smotrish?

209724. viesis 24.augusts 2006 15:55
0 0 Atbildēt

eu nu psc! :D Raksts - g@/||[], avtor - |/||_||>/-|<

Vispirms neviens vinju servisaa neapkalpo, peec tam skolaa atnjem briivpusdienas un visbeidzot grib, lai servisi peec reitinga zaudee DUS vai CSDD.

Ko tavs aarsteejoshais aarsts par to visu saka?!?!?!??

209725. viesis 24.augusts 2006 15:56
0 0 Atbildēt

normaali noparseeja manu kodeejumu :), domaatc bija raksts - gavno, avtor - mudak.

209728. viesis 24.augusts 2006 16:11
0 0 Atbildēt

Iesaku arī nākošajiem komentētājiem neatpalikt oriģinalitātē un asprātībā un piebilst par gavno un mudaku.

209735. viesis 24.augusts 2006 17:15
0 0 Atbildēt

baigi ierēcu, ka te kādam ir kaut kādi savi servisa meistari. muahaa, gluži kā savs zobārsts, frizieris. rēka !

209736. viesis 24.augusts 2006 17:20
0 0 Atbildēt

209735. viesis 24.08.2006 17:15

baigi ierēcu, ka te kādam ir kaut kādi savi servisa meistari. muahaa, gluži kā savs zobārsts, frizieris. rēka !

paskaidro man luudzu par ko reeka ??

P.S. man veel ir savs daarzbieks , seetnieks utt . un nav reekas :(

209739. viesis 24.augusts 2006 17:35
0 0 Atbildēt

auttorma ieteikums varbūt no sākuma palasīt bībeli tad klusā kaktiņā paēst, tā lai neviens lielāks neatņemtu porciju, un vairs nekad nerakstīt!!!!!!!

209740. viesis 24.augusts 2006 18:02
0 0 Atbildēt

nu redz - attieksme ir tāda jo - tā pat kā ar matiem un zobiem - tie augs un sāpēs vienmēr ! Arī autiņi būs un plīsīs vienmēr ... darba viņiem pietiek un diemžļe es šovasra savā darba vietā (sakarā ar darba apjoma pieaugumu) pārliecinājos, ka jo vairāk klientu, jo grūtāk ar viņiem runāt ! :( es pat lūdzos (klusībā) lai nenāk neviensun lai es tieku galā jau ar esošajiem .... attieksme veidojas arī no darba devēja attieksmes - ja darba devējs attiecas pret darbiniekiem kā pret večiem - bezdjeļņikiem, tad tā arī būs ...

209742. viesis 24.augusts 2006 18:10
0 0 Atbildēt

Ne tikai ar servisiem iet švaki - man nesen izjuka pāris mēnešus lietota "Starway" atjaunotā riepa. Garantija vel bij spēkā, bet kantorītis, protams, riepu apmainīt atteicās, jo vainīgs esot mana auto bojātais(!!??) amortizators..... :-)) Uzliku citas riepas, un joprojām braucu bez problēmām - acīmredzot amortizators ir pašsaremontējies vai pašnomainijies...

Neērciet Starway - tas ir "zīmols", kurš nemīl uzņemties atbildību par saviem brāķiem !

209746. viesis 24.augusts 2006 19:22
0 0 Atbildēt

Piektdienas vakaraa peksnji miksto uztaisija priekshejais labais ritenis, aizbraucu uz Kemi pretii mebelju namam purchikaa un ko iedomaajies sataisiija , bet prieki bija tikai lidz ritam , atkal mikstais shoreiz devos uz Statoil riepu remontu un ko domajiet pirmais ko pajautaaja meistars kad riepa bija nonjemta no diska:"Kursh idiots Tev vinju remonteja?"Nezinu idiots vai kaa, bet Kemi pat riepu nemaak sataisiit.Paldies meistaram no Statoil purciemaa.

209749. viesis 24.augusts 2006 23:02
0 0 Atbildēt

Statoilā labi riepas taisa un attieksme ar laba :)

209751. viesis 24.augusts 2006 23:45
0 0 Atbildēt

un hotdogi statoilaa ir labi :D

209789. viesis 25.augusts 2006 11:22
0 0 Atbildēt

par riepaam statoilaa labi taisa? Nu nezinu es tomeer labaak statoilaa degvielu pildu bet riepas remonteeju specializeetaas vietaas...

Taa teikt diezvai kaads no jums meegjinaas pie kjirurga zobus labot, vai pie ausu aarsta redzi paarbaudiit...

Manupraat lielaakaa dalja no universaalaam lietaam ir nekam nederiigas...

209841. viesis 25.augusts 2006 19:18
0 0 Atbildēt

Riepas nevis Statoils, bet normāls un zinošš vecis serviso, kuram Statoils var samaksāt algu, bet Kemi, acīmredzot, nevar. Tā kā ņehai te bārstīt gudrās sentences par universāluma trūkumiem.

209850. viesis 26.augusts 2006 2:25
0 0 Atbildēt

Izteikšu nu arī es savu sāpi:

Uz Auto Rīgu toč' nebrauciet mašīnu labot... Tur ir tāds Kaspars Tops (tipa meistars, kas organizē remotu - maiņas priekšnieks vai kā nu viņu tur), kas to vien zina, kā rūkt, ņurdēt, pukoties un atlikt visu uz nākošo nedēļu... Kopš pavasara tur manu Audi A8 laboja un vēl joprojām dažas lietas nav pabeigtas līdz galam. Zvanīts tiek tam murmulim praktiski katru dienu - vienīgais, ko izdevās panākt, ir dzirdēt no viņa ieteikumu: "Uzrakstiet sava auto vainas man uz e-pastu un tad es atbildēšu, kad varam paņemt un novērst nesalabotās problēmas". Tā nu jau nedēļu ik dienu zvanam viņam un katrreiz noklausāmies viņa īdēšanā, ka grūti viņam esot ieplānot šo darbu - tik aizņemti visi Auto Rīgas darbinieki esot... Bet rīt (tā tiek solīts katru dienu) viņš uz e-pastu atbildēšot... Pie kam, viņi, labojot priekšējo bamperi, sačakarēja parkošanās sensoru sistēmu, mainot aizdedzes atslēgas kontaktgrupu aprāva un nepievienoja atpakaļ dažu elektroiekārtu vadus zem paneļa, un pie visa tā vēl sāka bļut, ka redz viņiem Balta negribot akceptēt remonta tāmi... Manā uztverē - ja kaut kas maksā tik cik tas maksā (mašīnas remonts) tad apdrošinātājs šīs izmaksas sedz, kā to ir uzņēmies, kad ar klientu slēdzis līgumu par KASKO... Un serviss nevar prasīt naudu no klienta par lietām, ko jau apmaksājusi apdrošināšanas kompānija. Un Auto Rīga ir vienīgie, kas pēc avārijas var salabot alumīnija SpaceFrame, tādēļ viņiem nu galīgi nevajadzētu kautrēties piestādīt Baltai rēķinu. Bet šķobās un stāsta, ka to un šito viņi nevarot izdarīt, jo Balta nemaksāšot...

209872. viesis 28.augusts 2006 0:29
0 0 Atbildēt

Pilnīgs sviests! Autoram vajag to meistaru un nevis otrādi. Arī man pie liela darba apjoma pa dienu negribas nevienu redzēt.

209909. viesis 28.augusts 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Nu tā tas ir. Gribi , lai tavā priekšā dancotu, maksaj. Tagad jau normālos kantoros jāpiesakās 2 ned. iepriekš. A šaraškas netrūkst, ir kurās tiešām darbs pāri kaklam un tāpēc attieksme ir nevisai.

218234. viesis 18.novembris 2006 17:04
0 0 Atbildēt

Nja rakstiņšs taads diezgan sviestains.kapec Onkam savajadzejas tos visus servisus viena diena apmeklet un visur pret vinu attieksme ne tada ka vajag.Laikam pats lunis.Bet tema ka tada attieksme pret klientu Rigas autoservisos ir saistoša.Kadu laiku remonteju mašinu KEMI autoservisa,taja kas uz Valdemāra ielas.Tur ta saucamie meistari pilnīgi kretīni par 100%. Mainot bremžu klučus sapisa krutiem litakiem skruvju dekorativas uzlikas un pec tam īdēja it kā kaut kas tur sarūsējis. IR bijusi ari citi kasjaki viņu izpildijuma.Neiesaku nevienam tur griesties ja vien negribat maksat naudiņu par to ka kau kadi luņi lauž jusu auto.No KEMISTU izreklamētajiem kvalitatīvajiem meistariem visi jau laikam uz IRLANDI aizceļojuši.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar lietotu automašīnu tirdzniecību krāpjas katrs trešais uzņēmums 5

Latvijas lietoto automašīnu tirgus pamazām pārpildās ar notītām, sistām un satiksmei bīstamām automašīnām Lasīt vairāk

 

Negadījumā Piedrujas ielā gājis bojā vīrietis; VP aicina atsaukties aculieciniekus

Šī gada 17.decembrī pulksten 14.20 Rīgā, Piedrujas ielā pie Slāvu apļa, pagaidām nenoskaidrots transportlīdzeklis, iespējams, "Volvo" markas kravas automašīna ar sarkanas krāsas konteineri, uzbrauca pagaidām nenoskaidrotam gājējam, kurš notikuma vietā gāja bojā. Lasīt vairāk

 

Bemhenam šogad izmaksāta 11 500 eiro prēmija (+ VIDEO) 5

Rīdzinieki maksājuši, Rīgas dome atbalstījusi un aizstāvējusi. Šīs nedēļas notikumu kontekstā ir jāatceras, ka astronomiskās iespējamo kukuļu summas visticamāk ir nākušas no Rīgas un pat visas Latvijas nodokļu maksātāju budžeta. Par to, kā veidots Rīgas Satiksmes budžets un kā Rīgas domes vadība to apstiprinājusi Lasīt vairāk

 

Labākais tirgū - Opel Combo Life iegūst prestižo Autobest balvu (+ FOTO) 2

Opel Combo Life ieguvis “Best Buy Car of Europe 2019” titulu, ko piešķir pašlaik tirgū labākajam auto modelim. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti