«Audi S2» jaunā izskatā pēc 1/2 gada 335

 
15.maijs 2002 9:15

Izmaiņas auto: Auto tika nokrāsots hameleona krāsā Standox Catalynia; uzlikti Audi A4 sliekšņi; anulēti atslēgu caurumi; anulēts aizmugurējais loga tīrītaajs; uzstādiits divkrāsains (sarkans ar zilu) neons auto apakšā.

Kulberga Audi S2 pirms pusgada Apskatiet to pašu Audi S2 pēc pusgada darba iAuto//Kulbergs
 
Visi komentāri
 
23207. viesis 15.maijs 2002 9:53
0 1 Atbildēt

"anulēti atslēgu caurumi" Ja centralajs nomirs? Stiklu sitisim ara? ;)

23209. viesis 15.maijs 2002 10:14
0 1 Atbildēt

Nu vēl tak paliek arī iespēja līzt caur bagāžnieku :)

23212. viesis 15.maijs 2002 10:23
0 1 Atbildēt

viens līdzīgs eksemplārs bieži redzams Aspazijas bulvārī pretim Bastejkalnam... mells kaa vells :)

23214. viesis 15.maijs 2002 10:24
0 0 Atbildēt

To Coolberg: Vot es domāju ar to neonu un RS2 bamperi, laikam ziemā ne visur var izbraukt. Strap citu arī bagāžnieka atslēga caurumu vajadzētu anulēt. ;)

P.S. Kur tev var uzrakstīt sakara ar Audi Kluba padarīšanām? Vai pa mobilo būs labāk par meilu?

23216. viesis 15.maijs 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Man mobīlais atņirdzās tā kā sūti uz coolberg@one.lv

23219. viesis 15.maijs 2002 10:55
0 0 Atbildēt

Neoni labi izskatās tumsā ,kur tādus var iegādāties

23222. viesis 15.maijs 2002 11:03
0 0 Atbildēt

Man čoms tādus taisa, var iebāzt kur tu vien vēlies!

23239. viesis 15.maijs 2002 12:12
0 0 Atbildēt

Centraalajam parasti nojuudzas kompresors. Un ja tas taa, tad atliek atsleegt bagaazhnieku, noraut bagaazhnieka centraalaa gaisa vadu, un pielikt klaat citu kompresoru :) Ja kaads no centraalajiem laizh aaraa gaisu, arii taadu var dabuut valjaa! Vienkaarshi buus jaalieto lielaaks gaisa spiediens lai kompenseetu gaisa nopluudi...

Coolberg: autinsh tev smuks, bet vot fochenes... Neesi no Ventspils? Ja buutu, vareetu sarunaat me tavu autinju nofocheetu daudz labaak... par velti :)

Cik izmaksaaja hameleons? Un ko par shaadu paarkraasoshanu saka CSDD?

23242. viesis 15.maijs 2002 12:28
0 0 Atbildēt

Nu man sevishkji patiik bilde ar Liepajas metalurgs uzraxtu fonaa......

Tadu bezgaumiibu tikai paarkauseet un miers !

Shausmiigs mashiinas sakropljojums, sevishkji pakaljas spoilers !

23244. viesis 15.maijs 2002 12:45
0 0 Atbildēt

nezin, ko lai dara ar tiem anoniimikjiem? buus jaapashtuko. Kaa Tev nav kauna vispaar muti veert valjaa? Atradies te baigais specs, kuram ir ne vairaak kaa 2pacmit gadi, un kursh ir taadus auto redzeejis... Coolberga audi ir viens no cietaakajiem paarbuuveetajiem 90 to gadu saakuma auto Latvijaa. Shis aizmugures spoileris ir viens no retajiem exemplaariem, kas jaunajai kupei labi izskataas. Turi muti, ja Tev nav ko teikt. Mans riktiigi ir izbesiijies.

23245. viesis 15.maijs 2002 12:47
0 0 Atbildēt

Izvizinaatu viesi ar S2 uzreiz bikses pieliktu :-)))

23247. viesis 15.maijs 2002 12:52
0 0 Atbildēt

To rubbzi: Centrālo es pārvācu pirms salikšanas, tā kā tur jau problēmām nevajadzētu būt, bet sliktākajā gadījumā var tak ierāpties pa bagāžnieku un attaisīt durvis no iekšpuses :)

Fočenes tādas tādēļ, ka bija uzlikts uz mazāko rezolūciju, jo memory stiks kamerai ir ar baigi mazu ietilpību!

Nē es nēsmu no Ventinjiem, esmu no Rīgas.

CSDD es aizgaaju uz nummuru salīdzināšanu un tur veči pačolēja iekšā angārā tādi nedaudz pohaini un ierakstīja violetu :) Tas kā uz to auto paskatās :)

23248. viesis 15.maijs 2002 12:58
0 0 Atbildēt

Da lai tie anoņimņiki tur smird, viņiem vienkārši skauž. Ar tādiem nav vērts ielaisties sarunās, to tik viņi gaida.

Lai tev Pēter veicas uz nākamo pasākumu!!!

23249. viesis 15.maijs 2002 13:04
0 0 Atbildēt

10x!~

23254. viesis 15.maijs 2002 13:15
0 0 Atbildēt

Ha ha ha, atradies vizinaataajs ar S2 :)))

Nu , bet tas spoilers ir veneerisks, es palieku pie sava :)

Un dzki, kuri ir redzeejushi ko tieshaam normaalu taa nerunaatu , ka tas ir rulzz :)

Veel tik truukst liela sarkana astondesmitnieka ieliimeeta pakaleejaa logaa kaa braaliisha sarkanajam audi :)))

23256. viesis 15.maijs 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Nu , lai tak tauta raxta ko grib, ja tam Cooolbergam patiik taads auto, tad kapeec kautkas citiem jaapieraada ?

Patiik - brauc uz veseliibu !

23257. viesis 15.maijs 2002 13:34
0 0 Atbildēt

Cepur nost! :) Vairaak taadu fanu kaa Coolbergs. Par to, ak spoileri te kaadam nepatiik utt - patiik, vai nepatiik tas ir katra subjektiivs viedoklis - vienam māte, otram meita, citam kleita. Galvanais lai saimniekam patiik :)

Man baigi patiik tie oooo uz restiites priekshaa. Super :)

23258. viesis 15.maijs 2002 13:42
0 0 Atbildēt

tur ir ne tikai oooo, bet veel arii pa vidu auto union. cieta audi fishka

23260. viesis 15.maijs 2002 14:26
0 0 Atbildēt

To Coolberg: Check your mail please.

23281. viesis 15.maijs 2002 16:29
0 0 Atbildēt

Coolberg: es jau taa rii sapratu ka ciparniece... Tu pameegini pafochjeet lietojot max izhkjirtspeeju, un peec tam photoshopaa samazinot attelu. Kaut arii buus iespeejams tikai 1 bildi saglabaat vienlaiciigi, bet tas buus to veerts. Man ir C4 audis, tam gan nevar no bagaazhnieka iekaapt salonaa... :(

23282. viesis 15.maijs 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Nē nu jā bet es to fočuku biju aizņēmies un tobrīd vajadzēja bildēt daudz bildes!

A tu pamēģini caur slēpju maisu :)

23291. viesis 15.maijs 2002 18:45
0 0 Atbildēt

Memfis pareizi, lai tie anonimiki tur muti ciet (respect for you).

Coolberg sodien redzeju tevi uz zemitanes tilta, nav ko tekt, CEPURI NOST...

23292. viesis 15.maijs 2002 18:57
0 0 Atbildēt

Ups... rakstu vienu, bet pats palieku anonims

23294. viesis 15.maijs 2002 19:27
0 0 Atbildēt

Ja, starpcitu jabut "zelta" rokam un biezam makam, lai parastu BMW 325i parbuvetu tada skaistulite, vai ne? Ta turet, Peteris.

23305. viesis 15.maijs 2002 21:13
0 0 Atbildēt

Kruts jau kruts, taa tik tureet.

23309. viesis 15.maijs 2002 22:02
0 0 Atbildēt

fein` mašina, krāss arī laba !

23319. viesis 16.maijs 2002 8:52
0 0 Atbildēt

nu jaa massinaa ir lloti kruta . cik saprotu baigais pikkis tu iegrusts. taakaa ko var teikt ??? QUATTRO RULZ!!!!!!!!!!

23351. viesis 16.maijs 2002 10:02
0 0 Atbildēt

to: Audzhuks

Tas laikam tomēr nav bmw 325 :)))

________________

batman

23352. viesis 16.maijs 2002 10:05
0 0 Atbildēt

To batman:

Tas tomēr ir BMW 325i :)

23372. viesis 16.maijs 2002 11:14
0 0 Atbildēt

Jau otro gadu pēc kārtas BMW kompānija saņem «Oskaru» par gada labāko dzinēju, ziņo Autowired. Notikušajā apbalvošanas ceremonijā balvu saņēma Valvetronic 4,4 litru dzinējs, kas uzstādīts 745i sedanā.

Pagājušajā gadā Oskara uzvarētājs bija 3,2 litru «BMW M3» rodstera dzinējs. Par labāko klasē 3-4 litri toreiz tika atzīts 3,2 litru «M» dzinējs un 3 litru Z3 motors, bet 3. sērijas dzinēji un X5 uzvarēja 2,5-3 litru klasē.

Arī Honda saņēma 4 balvas. Insight 1 litra dzinējs ir atzīts par ekonomiskāko, kā arī starp mazajiem dzinējiem 2 litru Honda S2000 dzinējs tika atzīts par labāko savā klasē.

Nu , audisti, jums tagad jaasuukaa vienam otram !

23379. viesis 16.maijs 2002 11:35
0 0 Atbildēt

To viesi! Paklau ko dod tav viens pliks dzineejs. Vilksi sev liidzi kjerā dzinēju un visiem teiksi, ka tas ir gada labākais : )

Pats galvenais jau ir auto kopumā un neviss dzinējs!

Ir normāli BMW fani (kā piemēram Pēteris ar savu zaļo BMW un vēl citi bembisti) bet tādi kā tu un līdzinieku ir sīki un stulbi puišeļi kam ir nodriskāta BMW fočene pie gultas un domā ka džeki ir baigie bembisti uzreiz!

Smiekli nāk par jums! Es kaut kā neredzu ka Audi fani būtu tik zemā līmenī kā jūs. Audi fani ir inteliģenti cilvēki, kas respektē un akceptē arī citas auto markas!!!!

Rezpect

23380. viesis 16.maijs 2002 11:37
0 0 Atbildēt

Kasis

Sveiks Andri!

Cik aptuveni varetu maksaat apriiot mashiinu er neongaismaam nu teiksim taakaa tev.

23385. viesis 16.maijs 2002 11:41
0 0 Atbildēt

man beidzot skaidrs. Bmw fani, kad kaadai citai markai paraadaas kaut kas paaraaks, momentaani sapulceejas baros un saak suukaat viens otram kaa mazinjie. Citaadaak neizprast peedeejaa anoniimikja domu gaajienu. tieshaam zjeel Juus.

23398. viesis 16.maijs 2002 12:25
0 0 Atbildēt

Memfis, labaak iemaacies organizeet normaalus pasaakumus un tad virini savu darba mutiiti :)))

23409. viesis 16.maijs 2002 13:29
0 0 Atbildēt

TO: coolberg!!

Saki kurssv AUDI ir jaudiigaaks TAVS vai ILMAARA ( AUDI S2)

23422. viesis 16.maijs 2002 14:18
0 0 Atbildēt

To viesis, kas tur augšā smird pēc veca āpša,

Nu ka nepatīk, nebāz savas ačeles te un beidz d***t!

Te ir audi zona, kur var redzēt idejas, autiņus, tjūningu, nevis izteikt perosnisko antipātiju pret auto īpašniekiem.

Ar cieņu,

Si Mu

23425. viesis 16.maijs 2002 14:31
0 0 Atbildēt

nabagaga bemberisti . . .

sakāpiet savās miskastītēs un dodaties uz savu watertuss, vajag iemočīt neptūnelī bmw power, un varēs rulzēt arī pa ūdeni !

23431. viesis 16.maijs 2002 14:58
0 0 Atbildēt

To gustx:

Es pirms kāda laika biju izbraucis ar Ilmāra S2 un man liekas, ka mans ir ņiprāks. Bet zinot to ka viņam ir tikai nomainītas smadzenes, filtrs un taisns izpūtējs reāli vairāk par kādiem 290 zs nav iespējams dabūt, tā kā es domāju, ka mūsu autiņi ir vienādi. Bet tā skrējušies mēs neesam ;)

Bet tas jau nav īsti svarīgi kam jaudīgāks kam ne, S2 paliek S2 - tā ir pietiekoši jaudīga mašina kur īpaši nav nekas jāpierāda. :)

S2 īpašnieki mani sapratīs!

23447. viesis 16.maijs 2002 16:25
0 0 Atbildēt

to coolberg: pareizi, jauda tomeer nav galvenais. un !! tavai massiinai izskats ir NEATKAARTOJAMS!!!

23450. viesis 16.maijs 2002 16:32
0 0 Atbildēt

To Kūlberg

Ja tā palasa tevis rakstīto, liekas tu krāso, iebūvē xenonu, remontē centrālo, utt.

Saki droši, pirkstu kauč esi PATS pielicis ?

23452. viesis 16.maijs 2002 16:45
0 0 Atbildēt

Jā un vēl kā esmu pats pielicis! Ja nebūtu cipars ko jāieliek auto būtu 2x lielāks un to jau es atljauties nevarētu. Es personīgi gūstu kaifu un gandarījumu no tā ko esmu paveicis pats nevis kāds cits. Protams ka es nevarēju izdarīt visu pats bez palīdzības - krāsotājs jau es nekāds neesmu. Man patīk ķimerēties gar auto jau no bērnības un tas ir mans hobijs, un ja tas tevi tā interesē es saprotu diez gan daudz no tehnikas un autiņiem. Man būtu kauns ja nesaprastu un tjūningu nebūtu veicis pats!

23453. viesis 16.maijs 2002 16:55
0 0 Atbildēt

Coolberg, apskati savu one.lv pastkastiiti!

Renchiks

23457. viesis 16.maijs 2002 16:58
0 0 Atbildēt

To: viesis 16:32

Nu ko! Coolberg nav tāda sēne, kā vabūt kāds iedomājas. Vienkārši apbrīnojami kompetents cilvēks, jo visu viņš dara PATS kopā ar speciālistiem, draugiem, gadās, ka līdz pat trijiem, četriem naktī, kad pārrodas mājā ar melnu muti un eļļainām rokām. Tā teikt, aizraujas, jo AUTO - TĀ IR VIŅA STIHIJA, un es personīgi priecājos par tādiem cilvēkiem, kas savas intereses attīsta visaugstākajā pilotāžā, ieguldot laiku, nervus, naudu!

Un rezultātā kāds to noniecina. Publisks Fuj!

Si Mu.

23461. viesis 16.maijs 2002 17:11
0 0 Atbildēt

Sveiks Renchik, es jau pārbaudīju - rakstu tev tieši tagad atbildi!!! :)

23472. viesis 16.maijs 2002 17:40
0 0 Atbildēt

Ellas zakis

To Coolberg

Par ko tev darbaa naudu maksaa, - pilnu iauto esi pierakstiijis

par cik nav dauz laika man nevaru visu izlasiit, kaadam tachu ir arii jaastraadaa.....

23540. viesis 17.maijs 2002 11:32
0 0 Atbildēt

Super!

No auto apspriešnas esam pārgājuši uz Coolberg personības apspriešanu.

Tiešām jums darīt naf ko?

23579. viesis 17.maijs 2002 15:09
0 0 Atbildēt

To Jurrus

Nav apspriesta Coolberg personiiba, bet attieksme pret auto. Vienkārši te daži izsakās pilnīgi aplami, ka auto ir tizls, un ka vispār Coolbergam rokas aug ārā no pakaļas un ka pats neko nedara un nejēdz! Tad lūk, izej vēlreiz cauri manam iepriekšējam komentam, un atrodi kaut vienu teikumu, kur būtu rakstīts par viņa personību! Runa ir par īpašnieka attieksmi pret auto, par ieguldītajām pūlēm autiņa tjūningā, un rezultātu, nevis par viņu pašu. Iebrauci?

Si Mu

23600. viesis 17.maijs 2002 17:24
0 0 Atbildēt

to: Si Mu

tu jau mums viiem vareetu pastastiit arii kaut ko par coolberg personiibu:):):)

23631. viesis 18.maijs 2002 12:13
0 0 Atbildēt

smuks jau, bet pa augstu!!! tev īsās atsperes nestāv virsū???

katrā ziņā, kad palūru ko citi sadarijuši, man sametas kauns ka

manejam typ43 vēl nekas nav tjunigots (viss stāv šķūnītī) :(

u n biki tā kā Ls Ls trūkst :(

23682. viesis 20.maijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

To s1

neko jaunu, vismaz priekš tevis, neuzzinaasi! :)

Te ir auto lapa, nevis Coolberg maajas lapa. :)

Arevidertshi! :) Lidoju prom! :)

Si Mu! :)

23699. viesis 20.maijs 2002 11:48
0 0 Atbildēt

To Audimans:

Man jau pietiek ar taam seedinaatajaam! Nu nafig vairaak man negribas, maajaas staav komplekts kas bija virsuu shitam auto, es taas nomainiiju pret zigula atspereem. Skats protams pasliktinaajaas bet tagad vismaz normaali var braukt pa Latvijas celjiem.

23756. viesis 20.maijs 2002 16:35
0 0 Atbildēt

Dīvaini!! Es ar lielāko nepacietību gaidu, kad varēšu savēja uzlikt virsū. man čomam arī zemās ir vīnš stāvā sajūsmā. pie 150 uz pagriezieniem ir vienkārši vienreizēji stabils. bet no bedrēm nav ko baidīties. nebrauc vienkārši iekšā. un viss. labi zinu ka tas nav iespējams

23757. viesis 20.maijs 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Nu bet tādēļ es uzliku žiguļa atsperes jo tās ir daudz stiprākas un pat pie 200 km/h neļodzās, un pa bedrēm var arī močīt. Ja es būtu turpinājis ar sēdinātajām sen jau būtu savus bamperus un sliekšņus atstājis kādā bedrē.

23817. viesis 21.maijs 2002 10:27
0 0 Atbildēt

Audi ar Zhigulja atspereem, nu taa arii vinsh izskataas ;)))

Tas nav zhigulja spoilers arii gadijumaa ?

23819. viesis 21.maijs 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Jā jā, man vēl žiguļa motors stāv!

23832. viesis 21.maijs 2002 11:46
0 0 Atbildēt

to audimans. hmm. 150 un liikumi un zemaas atsperes. reti tachu Latvijaa ir LIIKUMAINI un BEZBEDRU ASFALTA celji. taadi ir jaapameklee. jautraak tachu ir grunts celji. jeb Tu arii runaa par grunts celjiem?

23873. viesis 21.maijs 2002 15:06
0 0 Atbildēt

To Coolbergs, varbuut vari uzrakstiit kaadu siikaaku infu par tiem neoniem, ko Tavs chomaks taisa. Kaadi variant, cenas un tml.

Andris

24092. viesis 23.maijs 2002 9:36
0 0 Atbildēt

24218. viesis 23.maijs 2002 18:34
0 0 Atbildēt

NU normaali, normaali coolberg, tikai tie viesi tur taadi nemieriigi !!! . Cik tas neons maxaaja saki man luudzuEdge no IIrijas

24275. viesis 24.maijs 2002 10:43
0 0 Atbildēt

Nu par tiem neoniem!

Ja grib zināt visu sīkāk cik kas kā maksā un kā tas viss notikas un cik ilgā laikā zvaniet neona speciālistam Mārim (mans draugs) tel 9643900 - viņš pats sev mašīnai ir ielicis neonu lampās un diskos + vēl savam mocim priekšā apaļajās lampās apaļus neonus un arī plastmasas būrī vakar ielika!

Es tiko pats savējam autiņam ieliku arī subwoofera kastē zilu neonu.

Katram jau tas ceņiks iznāk savādāk pēc sarežģītības pakāpes!

Nu man bija viss vienkārši jo es varēju tos neonus labi ielikt sliekšņos, kur nebija nepieciešams plastmasas apvalks. Bet ja leik taa atklāti kur tos var sadauzīt ir vajadzīgs plastmasas apvalks kas sadārdzina visu to padarīšanu.

Lai neons labi spīdētu ir vajadzīgs transformātors uz katru neona trubas metru. Transformātors kautkur aptuveni maksā no 12 līdz 15 Ls atkarībā no partijas un neons arī līdzīgā cenā metrā. Neonam krāsu toņus var izvēlēties no 70 parqaugiem.

Lielākais darbs ir kā tos neonus piemuģīt pie mašīnas apākšas. Es to izdarīju vislabāk ar plastmasa savilcējiem jo tie labi nospriego un nesalauž neona stikla trubiņu.

Neonus var sabāzt kur tik vien vēlas un kādā vien formā vēlas! Var izveidot uzrakstus ielikt auto durvju šķirbās, lampās, salonā, ap tumbām - kur vien gribas!

Andris

24719. viesis 28.maijs 2002 12:09
0 0 Atbildēt

jaasaka, ka interesentiem sakaraa ar neonu visvieglaak ir pizvaniit uz sho numuru, aizbraukt pie Mara uz darbu un izstaatiit savas velmes un tad arii tiks pateikta kaut cik preziiza cena.

25021. viesis 29.maijs 2002 12:59
0 0 Atbildēt

TO: Coolberg

Tava kupeja izskatās tieshām kruti, labs, kvalitatīvs tjuunings. Pikis jau laikam baigs iegrūzts. Gribēju zināt kāpēc kā mīnusu rakstīji lielais svars. Bendžu rij vairāk jeb aminus sit cauri a?

25035. viesis 29.maijs 2002 13:41
0 0 Atbildēt

Nu viesi kas tu tāds esi, nezini cik coupe sver, nezini cik bendžu rij, tu vispār kaut ko zini. Protams ka amiņus ātri izsit, bet kas tev daļas gar tiem. Vispār būtu paklusējis, pirms savu max. sm... muti pavēri vaļā. Un zini es esmu redzējis kā tu pārvietojies ar bleķiem, nu ārprāts kaut kāds, tu tās tiesības nopirki, vai tev uz dzimeni kāds uzdāvināja. Kā man riebjas ka Keksis muld to ko pats nemaz nezin. Nē Coolberg tavs Audi tiešām ir labais. Par to max. ātrumu, kur tad tu to mēģināji?

25038. viesis 29.maijs 2002 13:49
0 0 Atbildēt

Klausies POWER d****j, zinu cik sver kupuja un zinu cik rij ,vienkārshi interesee Coolberg kupejas parametri.

25041. viesis 29.maijs 2002 13:53
0 0 Atbildēt

Nu viesi kā tu vari nezināt cik sver coupe, nevi (kupuja tavā rakstā) zini man arī intersē kādas krāsas zeķes tu valkā. Viesis sucks a lot of shits.

25043. viesis 29.maijs 2002 14:12
0 0 Atbildēt

Eu ērgli, daudz nepļūti! Visszinis atradies

25085. viesis 29.maijs 2002 16:28
0 0 Atbildēt

Kruuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!! Say FResh

25127. viesis 29.maijs 2002 20:03
0 0 Atbildēt

nu ljoti skaits dialogs tur viesim ar power izveidojies, starpcitu amiishus nesit cauri, bet smaga gan taa maita ir , buutu vieglaaka ietu daudz labaak, lai gan taapat jau maz neliekas.

to power: max aatrumu var izmeiginaat daudz kur vajag tikai gribeet un nedauz duushu, konkreetai izmeigjinaajums notika uz plesenes.

25181. viesis 30.maijs 2002 8:57
0 0 Atbildēt

TO:

Nebiju jau atliidis te kashķeeties vienkārshi ja kriit kraagaa uz reiz....? Vai taa juus uznemat visus OOOO fanus. Labi, tas ir pofig, vismaz ir vieta (audi zona) kur reaali var ietuseet>That's all! See ya boy's!

25405. viesis 30.maijs 2002 17:36
0 0 Atbildēt

To viesis:

Nu saliidzinoshi svars ir lielaaks nekaa vecajai kupejai, tam deelj pa grunts celjiem plakaniski iet plashi un smagneeji, bet ne jau leenaam : )

Par bendzas pateerinju nesuudzos. Pa pilseetu 14 bet aarpusee 10 - 11 ar diezgan sportisku braukshanu.

25438. viesis 31.maijs 2002 0:08
0 0 Atbildēt

žiguļa atsperes?? tu neko kvaletatīvaku nevarēji atrast?? prāc. vismaz tev ta ģazenieki i, ta jau normāli.

par to 140 km/h bija runa par Daugavpils šoseju...

25486. viesis 31.maijs 2002 10:44
0 0 Atbildēt

To Audiman:

Jaa tieši tā Žiguļa atsperes, ja tu aizbrauktu uz ralliju un paskatiitos Quattro mašīnām kādas tur atsperes stāv tad ieraudzītu ka tās ir no žiguļa. Strādā viņas labi un ideāli der mūsu ceļiem!

25488. viesis 31.maijs 2002 10:49
0 0 Atbildēt

Taa diskusija starp power un viesi... taa kur vinji lamaajas... nez kaapeec man liekas ka taa ir viena un taa pati persona? Tjipa, cilveeks runaa pats ar sevi :)

25993. viesis 4.jūnijs 2002 14:26
0 0 Atbildēt

Jus visi tikai tagat te neapcurajaties! Sarunats.

26080. viesis 4.jūnijs 2002 20:44
0 0 Atbildēt

a kas būs???

26107. viesis 5.jūnijs 2002 9:44
0 0 Atbildēt

Ak jūs žiģuļa atsperes, ko var ņemties....Klau, Coolberg, ko Valmierā nebiji? Tu man šitos gājienus izbeidz! Lai šitā būtu pēdējā reize! Uzvīlējis te ibio spridzekli un nevar atbraukt kur džeki izrādās...Ok, ceru, ka jox saproti. Tiksimies, kad tiksimies!

26340. viesis 6.jūnijs 2002 10:33
0 0 Atbildēt

Nu nevarēju draugam bija kaazas - taa bija lielaaka prioritaate. Bet pasaakumus visus palaidu garaam :(((((

Baigi jau gribeejaas aizbraukt.

Kaa jums tur gaaja?

26690. viesis 9.jūnijs 2002 12:42
0 0 Atbildēt

Par taadu darbu, kas ielikts shai ideaalajaa autinjaa, vajadzeetu izteikt tikai uzslavas.Kam nepatiit ne Audi ne to tjuunings, lai lasaas prom pie saviem BMW. Cepuri nost Coolberg!!! Kaut vairāk būtu tādu kā Tu, auto un Ls.

26720. viesis 10.jūnijs 2002 9:41
0 0 Atbildēt

un tas ir tas rallists kas liek savam autinjam neonu apakshaa????

kaa tad paliek ar grunti???? FUI,un atkal tas nejeedziigais spoileris uz pakaljas, buutu vismaz pie cilveeka aizbraucis kas kautko saprot no aerodinamikas....

Viesis, Subaru Impreza Turbo

26761. viesis 10.jūnijs 2002 12:53
0 0 Atbildēt

Nu, Turbo Viesi 09:41, pašam tev vajag aizbraukt pie "cilvēka, kas kaut ko saprot". Vēlams pie daktera, kas sapravīs mozgas... Vajadzētu taču saprast, ka šī nav vieta, kur uzbraukt! Es slavēšu Colberg, tad, ja viņš brauks uz festiem, kur par viņa auto izrāda interesi, bet tu, ja esi tāds Čiekurs, vari sameklēt citu iespēju, lai paspīdētu ar savu erudīciju, nevis gānīties pa komentiem.

26816. viesis 10.jūnijs 2002 16:38
0 0 Atbildēt

Nu lai tak vinjsh tur vaaraas mani jau tas netraucee, katram cilveekam ir iespeejas izteikties. Ja nu vinjsh ir tik zemaa liimenii, cilveecinjsh apdaliits - ne jau visiem dievinjsh ir devis praatu. Uz tusiem es labpraat brauktu, uz Liepaaju biju, bet uz peedeejiem nekaadi nesanaaca aizbraukt - draugam kaazas! Nu pats saproti.

To viesis:

A man ar savu S2 pa grunti nav jaabrauc, prieksh tam ir rallija mashiina!!!

26987. viesis 11.jūnijs 2002 17:38
0 0 Atbildēt

Dieviņām visādas radības vajadzīgas, tas tiesa. To es par tiem jocīgiem. OK. Uz kāzām jābrauc, saprotu, ka nevarēji nebraukt, bet takš vietu, kur mums goda vārtus uztaisīt gan varēji pateikt. Pats, ņevosj, daudz šņabi izdzēri? :::))

27636. viesis 14.jūnijs 2002 22:20
0 0 Atbildēt

No kaada auto ir prieksseejie pagriezieni un miglinieki un kur taadus var ieguut

27649. viesis 16.jūnijs 2002 16:40
0 0 Atbildēt

A šitais Coolberg ir "Auto Rīga" dirkšķis jebšu dirkšķa dēls?

27664. viesis 17.jūnijs 2002 8:28
0 0 Atbildēt

to viesis 22:20:47 : tie ir porsche miglinieki un pagriezieni, tie orginaali naak RS2, un tos var pasuutiit kaut vai auto riiga.

to viesis 16:40:10

padomaa pats vai vinja sencis brauktu ar taadu mashiinu!:)

27829. viesis 18.jūnijs 2002 0:26
0 0 Atbildēt

To viesis:

Kaa jau te koleegjis izteicaas tie ir no Audi RS2, kas naak no Porsche 911, gan miglinieki un pavarotnjiki.

Jaa jaaa mans sencis njeema, seedeeja pa vakariem un tjuuneeja veco kupeju un tad veel piedaliijaas ar to sacensiibaas un veel visur ziimeejaas :))))))))))) Kas tas par jautaajumu? :)

Coolberg

28075. viesis 19.jūnijs 2002 12:22
0 0 Atbildēt

Visādi trakie redzēti :)

28997. viesis 28.jūnijs 2002 16:46
0 0 Atbildēt

visi audi fani sucks!

29033. viesis 30.jūnijs 2002 20:29
0 0 Atbildēt

ai kaads gudrs viesis mums te ienaaacis, gadi laikam kaadi 15 un to tik vien dara kaa onanee uz auto bildiiteem!

29062. viesis 1.jūlijs 2002 9:06
0 0 Atbildēt

To Coolberg!

Kur var uztaisit taisno izputeju un cik tas izmaksa? Ir vajadzigs tikai aiz kolektora jo tur jau stav zirneklis tik nezin cik tas orginalais ir labs. Kadas vel modifikacijas varetu veikt Coupe 2.3 20V. Un ka isti vinam var uzlikt konusa filtru?

29124. viesis 1.jūlijs 2002 13:18
0 0 Atbildēt

Sviestu te dzen tikai un vieniigi neregistreetie viesi, taadi kaa es viss paareejais ir labaa kaartiibaa!!!

Oiler-N

29129. viesis 1.jūlijs 2002 13:29
0 0 Atbildēt

Nu piemeeram es sportiniekam A4 uztaisiiju Balozos pie Bergju Nama ir izpuuteeju remonts un izgatavoshana kur kaut cik normaali taisa un kaut kaadu garantiju dod. Izmaksaas kaut kaadus 50 Ls man taa liekas, bet neesmu paarliecinaats. Konusa filtru nav gruuti uzlikt - jaanonjem originaalaa kaste, jaanopeerk konusa filtrs taadaa diametraa kaa originaalaa truba, vai arii dabuu ar paareju un uzliek. Pats suudiigaakais ir kaa to nostiprina, bet to jau var uztaisiit. Veel ir ieteicams tam apkaart izveidot plastmasas kasti lai netiek klaat karstais gaiss no motora un dublji un jaaiesmeeree ar speciaalo ellju. Filtri maksaa dazaadi, bet var dabuut saakot no 20 Ls liiddz jau labaakiem un domaatiem speciaali konkreetiem modeljiem par 60 Ls.

2.3 20v var daudz ko pamainiit, bet lielu effektu nedod kaa turbo mashiinai. Galvenais filtrs un izpuuteejs tad jau var domaat par kaut ko citu.

29138. viesis 1.jūlijs 2002 14:01
0 0 Atbildēt

Balozos tas ir tas BMW fans? (brauka ar sidrabotu E21 afigenako bmw)

Paldies par info!

29168. viesis 1.jūlijs 2002 17:28
0 0 Atbildēt

Jūs lohu bars, ko te daudz klausīties to Coolbergu. Pirms viņš kaut ko raksta konsultējas servisā. No šitā visa viņa domas un zināšanas ir max 35%. Dzīvajā runājot viņš ļoti reti kad var uz reiz atbildēt. ::))))

29176. viesis 1.jūlijs 2002 19:45
0 0 Atbildēt

to "gudrais" viesis: jaa jaa, es tev pilniigi pikriitu :), katru reizi kad vinjam kaads kaut ko paprasa vinjsh skrien uz servisu, tu gan esi aspraatiigs duraks!:):)

29231. viesis 2.jūlijs 2002 11:16
0 0 Atbildēt

Coolbergam radies atbalstītāju klubs, kas mīl runāt viņa vietā.

29236. viesis 2.jūlijs 2002 11:19
0 0 Atbildēt

Pirs to muldi par kaadu cilveeku, vispirms pārliecinies! Da priekš kam man skriet uz servisu, ja es varu pazvanīt un paprasīt lai no servisa uzraksta komentus manā vietā tā es izskatīšos gudrāks! :)

Bet nu jā rallijā es braucu arī nezinot sporta mašīnas uzbūvi un man 20 mehāniķi apkalpo mašīnu man jau tikai jākruķi baranka un nekas nav jāzin. ******* es nerunāju to ko nezinu, bet gan to ko zinu un ja nezinu tad arī piemācos klāt jo man tās lietas interesē. Aprobezots cilvēciņš tu esi viesi!

29270. viesis 2.jūlijs 2002 13:13
0 0 Atbildēt

Audi diskusijas ir piedavajums veikt sportiskas braukshanas treninus uz grunts. Var aiziet un palasit par domu.

29916. viesis 5.jūlijs 2002 15:45
0 0 Atbildēt

To Coolberg:

Kapec tu vairs nestarte rallija (vismaz ssogad neesmu manijis)?

jurrus

29936. viesis 5.jūlijs 2002 16:43
0 0 Atbildēt

Būtu startējis tikai pašlaik nav tik daudz tie līdzekļi, ir doma atsākt nākamgad, bet jau nopietnāk jau ieskaitē. Šinī sportā daudz ko tomēr nosaka piķis.

29999. viesis 7.jūlijs 2002 15:11
0 0 Atbildēt

Mashina klassno vyglyadit (v osnovnom blagodarya neonu) i klassno gonyaet - videl no4yu v Bikerniekah. Krut!

30067. viesis 8.jūlijs 2002 13:20
0 0 Atbildēt

Coolberg cik izmaksāja krāsošana ?

30225. viesis 9.jūlijs 2002 11:47
0 0 Atbildēt

Tas noslēpums! :) Pats dārgākais jau ir krāsa, bet pārējais jau kā parasti!

30776. viesis 15.jūlijs 2002 11:30
0 0 Atbildēt

Coolberg:

Kā jau tu zini, tad man ir paveicies izsist sev priekšējo lukturi, bet skaidrības labad jāsaka, ka man vajag tikai pašu luktura stiklu nevis visu lukturi. Ja vari, ko piedāvāt, piedāvā, bet stresam nav pamata, jo man ir džeki, kas nodarbojas ar lukturiem.

thanx anyway

30777. viesis 15.jūlijs 2002 11:32
0 0 Atbildēt

Jā, telefons man tavējais arī ir, ta ka varu arī tev piezvanīt.

30816. viesis 15.jūlijs 2002 14:14
0 0 Atbildēt

Too Coolberg:

Tu man varētu patiekt man kur sadabūji tādu spolieri savam hamelionam? Izskatās baigi labs, man ar tadu gribas!! Visur esmu izmeklējies ,bet bez panākumiem! Ir visādi bet ne tāds kadu gribētos! PADALIES ja nav žēl!!

30827. viesis 15.jūlijs 2002 15:33
0 0 Atbildēt

To Jurrus: Stikls ja es nemaldos maksā kaut kādus 20 Ls

Spoileris ir taisīts no Alfa Romeo 156 speciāli priekš Coupe!

30843. viesis 15.jūlijs 2002 17:56
0 0 Atbildēt

Too Coolberg:

A kur tadu var dabūt??????Es savai kupejai arī tādu ģribu!!

30969. viesis 16.jūlijs 2002 13:17
0 0 Atbildēt

Jurrus, kaa tev neiet? Es ceru, ka stiklu jau iepirki, vai vēl nē?

Neuztraucies gan jau būs labāki laiki.

SHAFKA

31439. viesis 19.jūlijs 2002 14:53
0 0 Atbildēt

Nupat uz Blaumaņa ielas šamējo auto apskatīju. Īsts eye-catcher!

Respect!

31616. viesis 22.jūlijs 2002 13:10
0 0 Atbildēt

To coolberg:

Karteja probza ir notikusi, ssoreiz gan tehniskas dabas jautajums, varbuut vareesi paliidzeet.

Pie 4000 rpm pazuud jauda un turbiina atsakaas griezties, tanii pasa laika pieliekot roku 20cm attaluma no turbinas var aplauceet roku :(

Ssodien pat pie 2500 rpm auto saaka aizriities (laikam tomeer nav turbiinas vaina).

Vardu sakot, ja ir idejas padalies.

jurrus

31772. viesis 23.jūlijs 2002 12:33
0 0 Atbildēt

Zini kas tur Jurrus vareetu buut! Bija chomam vienu reizi identiska probleema! Turbiinas trubaa bija mazs caurums kursh laida garaam gaisu un auto negaaja tad tas izpletaas lielaaks un gaaja veel suudiigaak - iesaku izchekot visas gaisa trubas - kaa arii turbiinas dzeseeshanas trubas. Ja jaapeerk iesaku pirkt jaunas orginaalaas taadeelj ka citur nekur normaalas neatradiisi. Veel var buut kas man pasham notika - gaisa filtraa ieraava suudus kas atduuraas pie gaisa meeriitaaja sietinjaa un auto arii rijaas ciet pie 3000 RPM, iznjeeemu un aizgaaja.

31851. viesis 23.jūlijs 2002 19:00
0 0 Atbildēt

Tas viesis biju es - coolberg :) Nepieregistreejos

31901. viesis 24.jūlijs 2002 10:55
0 0 Atbildēt

To: Jurrus

Chau Jurrus, thats me Shafka, nepaziisti!!!

Kaa iet? kaa trakais auto lido? Lampu sataisiiji ko?Vajadzeetu taa kaa saskrieties, iedzert kaut ko.

Shafka

31933. viesis 24.jūlijs 2002 12:15
0 0 Atbildēt

To Shafka:

Pazīstu, pazīstu... Auto vairs nelido, uz lampu , pagaidām, mīkstais liekams, meklēju citu darbu, bla, bla, bla... Vajag saskrieties!

To Coolberg:

Šodien pat visu izčekošu. Vakar kavēju satikšanos ar pretēja dzimuma pārstāvi, bet nākamreiz, ja satiksimies uz ceļa, vajadzētu apstāties, iepazīties.

jurrus

31964. viesis 24.jūlijs 2002 15:04
0 0 Atbildēt

To Jurrus:

Ak tad tas biji tu vakar - taa jau es domaaju - tik aatri pazibeeji man garaam ka nepaspeeju iisti ieskatiities. Jaa nu sievietes paliek sievietes :)

Noteikti jaasaskrienas kaadu dienu!

32007. viesis 25.jūlijs 2002 8:43
0 0 Atbildēt

To Jurrus:

Klau, ko saki par Voodoo, mosh aizlaizham sestdien vakaraa, ieplausim taa ne pa jokam, ir kur palikt arii :)))))))))), pie manis, taa kaa vajag sazvaniities. Taisi savu auto taa lai lidotu .

Pagaidaam chava.

32256. viesis 25.jūlijs 2002 17:05
0 0 Atbildēt

To Coolberg:

Nu ja! Pie gaisa meeriitaaja sietinja bija tikusi klaat lapinja. Iztiiriiju, nomainiiju gaisa filtru un viss kartibaa.

Dzirdeeju, ka ssodien autolistes dragaa piedaliisies RS2, jaabrauc iechekot.

Paldies.

32590. viesis 29.jūlijs 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Smuks jau ir, varbut nedaudz parmerigi brutals :) bet tomer smuks.

cik isti Zs ir ? un kads svars ?

32650. viesis 30.jūlijs 2002 10:43
0 0 Atbildēt

Svars pēc tjūninga nav mērīts, bet domāju ka tāds pats - pilna massa laikam 1600 bet pašmasa 1400

ZS ir apmēram 285

32681. viesis 30.jūlijs 2002 13:44
0 0 Atbildēt

Laikam tad tu tomer mani parspej, kaut gan ZS manam ir nedaudz vairak..

Starpcitu: ta uzlime uz priekseja loga prasas.. neesu redzejis to tavu masinu uz cela pec rekonstrukcijas bet atceros ka redzeju to paris reizes agraak.

Bet vispar butu interesanti pameroties spekiem ar S2

32691. viesis 30.jūlijs 2002 14:46
0 0 Atbildēt

A kas tev ir par auto?

Man jau ir uzlīme :)

32697. viesis 30.jūlijs 2002 15:16
0 0 Atbildēt

Ok, jo uz jaunajam bildem uzlimes nebija..

A8 4,2

32842. viesis 31.jūlijs 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Jā, kruts modelis tev! Labs auto!

32848. viesis 31.jūlijs 2002 16:30
0 0 Atbildēt

:) Zinu pasam arii patiik, kaut gan veletos sev S8 bet tas bus varbuut nakamgad.

Kaut gan ja godigi domaju ka S2 pieveic A8 (A8 ir stipri smagaks un tikai 15Zs vairak)

32852. viesis 31.jūlijs 2002 17:05
0 0 Atbildēt

Nu tur ir vēl viens BET! A8 tev ir tiptronic kārba ar ko startā zaudē sekundes kamēr kompis domā! :(

S8 tiešām ir kruts, esmu braukājies pa biķernieku trasi un braukšanas ziņā liekas vieglāks par manējo.

A8 neviens cits limuzīns nestāv klāt sportiskai braukšanai un manevriem!

32883. viesis 1.augusts 2002 9:31
0 0 Atbildēt

Ja tur ir tas BET ar tam Triptronic karbam, S8 neesu meginajis bet nemot vera motora jaudu varu iedomaties ka tas varetu but.

Akseleracija no 0-100 nav ta pasa atraka... bet pietiek :)

33099. viesis 3.augusts 2002 19:12
0 0 Atbildēt

Labprāt šito redzētu 10. augustā Biķernieku kartingu trasē uz bmw kluba rīkotajām sacīkstēm!

BMWPOWER.LV vadība

33123. viesis 4.augusts 2002 15:33
0 0 Atbildēt

Coolberg - "A8 neviens cits limuzīns nestāv klāt sportiskai braukšanai un manevriem" - un kaa tad ar E38 un E65? ;)

33133. viesis 5.augusts 2002 8:20
0 0 Atbildēt

to Perfectyon: laikam jau tad e38 un e65 ir arii pie tiem "neviens". pg

33169. viesis 5.augusts 2002 11:02
0 0 Atbildēt

To BMWPOWER.LV vadībai:

Es jau tiešām ar lielāko prieku gribētu piedalīties, bet ir ieplānots brauciens uz Somijas WRC rallija posmu un tas tieši iekrīt šinī nedēļā :(

Bet noteikti piedalīšos kādā citā kur uzaicināsiet.

To Perfectyon:

A8 ir quattro un vieglāks par BMW limuzīniem - esmu braucis ar abiem pa trasi un varu teikt, ka A8 ir daudz manevrētspējīgāks līkumos, bet BMW varbūt labāks komfortablai braukšanai!

33230. viesis 5.augusts 2002 17:42
0 0 Atbildēt

hmm...

ja Tu peedeejaa teikuma daljaa BMW vietaa ieliktu MB, tad piekristu pilniibaa. lasiiju nesen vienu testu kursh beidzaas apmeeram ar vaardiem ka "ja ar MB E/S klasi gribat aatraak ieskrieties liidz konstantajam aatrumam un tikt uz autobaanja lai tur 'peldeetu', tad ar BMW (pat lielajiem) jums tieshi gribaas nogriezties saanceljaa un izbaudiit Driver's Car dotumus" utt.

ok neesmu pietiekami pieredzeejis lai te daudz gruziitos, jo esmu no lielajiem Audi braucis tikai ar V8 91' (ja 100to neuzskata par lielu) un ne ar A8... hmz.

34489. viesis 15.augusts 2002 13:59
0 0 Atbildēt

Hei Coolberg! Doma ka A8 neviens nestav klat no limuziineim - a kaa ar V8? Par tadu jau visi aizmisushi? Neteiktu ka jaudas zinja vinsh atpaliek it seviski ja svaigi rekonstruets motors...

34567. viesis 15.augusts 2002 16:36
0 0 Atbildēt

Nu bet par to jau es nerunaaju, tas ir A8 priekshtecis ar ljoti liidziigam rakstura un dinamikas ieziimeem - no taa jau viss arii saakaas. :)

34590. viesis 15.augusts 2002 17:11
0 0 Atbildēt

visu saprotu, bet kāpēc tās stulbās gaismas apakšā, nositiet, nesapratīšu. esmu redzējis tādus bērnu zābaciņus, kuriem iedegās gaismiņas dažādās krāsās, kad soļo. kaut kas līdzīgs. un vēl: vai tad audi nav piemeklējis priekš S2 kādu gaumīgāku aizmugurējo spoileri? šitam noteikti arī praktiskā puse klibo.

34780. viesis 16.augusts 2002 14:29
0 0 Atbildēt

sakiet ko gribiet ; bet es saku ka Marcis74 ir galiigs DAUNIS(iessauts ar lineaalu)

34781. viesis 16.augusts 2002 14:29
0 0 Atbildēt

sakiet ko gribiet ; bet es saku ka Marcis74 ir galiigs DAUNIS(iessauts ar lineaalu)

quattro rulzz

34794. viesis 16.augusts 2002 15:08
0 0 Atbildēt

viesi, Tu esi kaut kāds galma āksts, ja maisies pa vidu? se būdā!! kad Tev dos vārdu, tad arī runāsi. skaidrs?

normāliem cilvēkiem: man nav nekas pret pašu mašīnu (varētu teikt, ka gaumīga), bet pret kaut kādu sajūsmināšanos, ka mašīna labi izskatās tikai dēļ tā neona. ā, un tas spoileris...

34820. viesis 16.augusts 2002 16:55
0 0 Atbildēt

saki ko gribi bet tu esi daunis!!!!! tev nepatiik neons tad taa ir tava probleema.neapdirs tad tos kam taa lieta patiik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

34832. viesis 16.augusts 2002 17:27
0 0 Atbildēt

es saprotu, ka var sataisīt nu sūrāko dampi, salikt labu muziku, sačipot, salikt lielus ripuļus, īsāk sakot, uzķīlēt nopietnu dampi, bet tam visam pielikt kaut kādas gaismas apakšā!! tas viss kaut kā nelīmējas kopā ar nopietna izskata mašīnu!!

gustx: es Tev varu piedāvāt, man te ir daži nevajadzīgi eglīšu rotājumi, ko Tev sakarināt ap savu mašīnu. smuki izskatīsies. redzēju veikalā tādu - kad to pakustina, tad kaut ko sāk spēlēt vai dziedāt, aizmirsu. uz mārtiņiem Tu varētu savu mašīnu izrotāt ar rudens ražas labumiem. tāds, redz, ieteikums.

34874. viesis 17.augusts 2002 16:28
0 0 Atbildēt

to marcis74: bet tev jau neviens nespiez likt neonus. taa ir tiiraakaa gaumes lieta, ja tev nepatiik, tad taas ir tavas probleemas, vienkaarshi vajag kaut nedaudz respekteet citu cilveeku gaumi, nevis smirdeet ka tas ir galiigi garaam un ka spoilers ir galiigs kroplis.

34914. viesis 19.augusts 2002 9:22
0 0 Atbildēt

to Marcis74 cik noprotu tava auto gaume itik tizla ka es sāku domāt vai tu vispār esi vīrietis!!! jo cik man zināms arī pat meitenēm patīk kruti uzķīlētas mašīnas!!!

tā kā ir pat grūti spriest par tavu dzimumu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

es domāju ka visi audi fani mani atbalstīs ??? tu esi DAUNIS!!!!!!!

34971. viesis 19.augusts 2002 13:09
0 0 Atbildēt

gustx: Tavas loģiskās spriestspējas ir satriecošas!!! man nepatīk neons zem mašīnas un, tātad neesmu meitene.

man arī patīk "kruti uzķīlētas mašīnas", bet neons nesaistās ar "kruti uzķīlētas mašīnas" tēlu.

un vēl: ja Tev ir kādas problēmas un uzskati, ka vienīgais, ko izspiest no autiņa. ir izpatikt meitenēm, tad aizej pie psihoterapeita un kārtīgi izrunājieties par pašrealizēšnās tēmu. vai arī tev ir 16 gadi un neesi vēl nobriedis. tad es saprotu.

34973. viesis 19.augusts 2002 13:16
0 0 Atbildēt

saki ko dribi bet Marcis74 ir totāls stulbenis.

34975. viesis 19.augusts 2002 13:22
0 0 Atbildēt

s1: es neesmu neko sliktu teicis par mašīnu un tehniskajiem parametriem. tas viss ir labi pastrādāts! vienīgais, par ko es "piesējos" ir neons un spoileris. atkārtoju: man nav nekādi iebildumi pret mašīnu.

34978. viesis 19.augusts 2002 13:29
0 0 Atbildēt

marci: iesuti savu auto ar nelielu aprakstu, tad redzesi, cik loti patiksies sanemt atsauksmes no daziem kretiniem, kuriem nepatiks antenes garums un izputeja gals. tici man - katram gaume ir cita, bet nevienam nepatik neobjektivi najezdi

34995. viesis 19.augusts 2002 14:39
0 0 Atbildēt

Memfisam ir tiira taisniiba!!! Pareizi Peeter.

Maarci Paluukojies uz Fast and the Furious filmu kur neoni dominee pilniigi uz visaam mashiinaa un ieveertee visas izstaades kur tie tiek vairumaa pielietoti. Izskataas ka tu esi mazaakumaa. Man piemeeram patiik neons zem auto, bet es arii respekteeju argumenteetus spriedumus. Es piemeeram uzskatu par galiigi negaumiigiem visus vienaadi uztjuuneetos vecaas 3 seerijas bembjus kas braukaa pa riigu, bet tamdeelj es jau nebljauju vinjiem virsuu un nesaku kaads tas meesls, bet respekteeju vinju gaumi, jo cilveekiem atkal patiik taadi auto.

Katrs jau taisa auto prieksh sevis, lai patiktu sev - un tas ir galvenais!

35006. viesis 19.augusts 2002 15:33
0 0 Atbildēt

Coolberg: es esmu to filmu redzējis. lai taču tie $#^#^*#$ amerikāņi mērkaķojas ar savu neonu! kāpēc mēs esam tādi konformisti?! es uzskatu, ka tā ir zīmēšanās ar "spalvām" nevis ar saturu. ok, tavā gadījumā saturs ir un es to nenoniecinu. ar 3. sērijas bmw kā ir tā ir, piekrītu.

es gribēju pateikt to ka tāds neons piestāvētu kaut kādām madavoškām ar 1,6; 1,8 šperrukiem, lai būtu kāds, kas paskatās uz viņiem, bet ne jau nopietnām kompozīcijām. zūd solīduma iespaids.

P.S. visu cieņu Tev un Tavam auto.

35011. viesis 19.augusts 2002 16:08
0 0 Atbildēt

1) Mārcis74 nav daunis!

2) Coolberg - man jāatzīst, ka tavs auto ir labs! Un šāds mans novērtējums nozīmē ļoti daudz!

3) evo spoileris.........hm.......nu lai būtu.........nav - Wow, bet nav arī tā, ka lauž acis.......

4) neona gaismas....... kapēc sarkana + zila? Un tikai tapēc, ka filmā tādas bij?

5) kapēc tev ir ( vai bija) tas uzraksts priekšā - coolberg?

6) ......gribētos tevi redzēt trasē...........

35013. viesis 19.augusts 2002 16:18
0 0 Atbildēt

"Un šāds mans novērtējums nozīmē ļoti daudz!"

... (es jau neko)

35016. viesis 19.augusts 2002 16:25
0 0 Atbildēt

Un tagad jūties labāk? ......nu smejies, smejies..........

bet tā tik tiešām ir............

es audi neatzīstu vispār kā tādu.........negribu iedziļināties sīkumos un izraisīt jūsos harmonu vētras , kas te ir bieži vērojama parādība, tapēc nestāštīšu kapēc.......

Esmu citas auto markas absolūta fane.............

35019. viesis 19.augusts 2002 16:28
0 0 Atbildēt

ja ja ar absolutu attiecigas markas emblemu uz kreklina

es gan bmw atziistu

35025. viesis 19.augusts 2002 17:21
0 0 Atbildēt

to Rozalija: 6)-tais koments tieshaam ir labs. man arii vinju gribeetos redzeet bmw tusaa uz trases, tas man buutu kaa saldais eediens:):) zheel ka ieprieksheejais tuss bikjeros iekrita tieshi tad kad bija somijas rallis.

P.S.tu tikai noorganizee lai vinju naakoshreiz arii uzaicina.

35028. viesis 19.augusts 2002 17:29
0 0 Atbildēt

s1: uzmanīgāk, visi uzvarētāji iebrauca vienā sek. tā kā EVO6 daudzie zirgi nav izšķirošais... (EVO6 vietā var likt jebko tikpat jaudīgu....) aiz EVO bija 325i...

35029. viesis 19.augusts 2002 17:35
0 0 Atbildēt

to marcis74: tur jau ir taa lieta, tajaa tusaa vareja ljoti labi paarliecinaaties ka ljoti daudz ir atkariigs no bliives starp sturi un seedekli un ja bliive ir laba un zirgi daudz tad rezuultaats arii labs. visu cienju lietuvietim un Klaavam kas ar 325 vareeja konkureet ar m3 un evo6.

35039. viesis 19.augusts 2002 19:20
0 0 Atbildēt

........uzaicina?...........

jā, draugi mīļie.......atsūtiet BMW kluba vadībai savas koordinātes, lai uz nākamiem veiklības braucieniem var jums - supermultizvaigznēm izsūtīt specprivātos ielūgumus ar zelta maliņu........

neķer kreņķi, bet diemžēl ierašānās ir brīvprātīga pēc sacensību publiskas izsludināšas.

Ja pasākums ir tikai priekš bmw, tad citas markas nepiedalās, bet ja nav, tad tiek gaidīti citi auto klubi un individuālie bruacēji!

35135. viesis 20.augusts 2002 14:15
0 0 Atbildēt

To Rozalija

1) Mārcis74 vienkārši nesaprot to ka ja viņam nepatīk tad tas nenozīmē, ka visiem nepatīk. Bet man jau nekas nav pretī, tā jau ir gaumes lieta

2) Paldies, bet ko nozīmē tavs novērtējums ir ļoti daudz - tas ka tev pilnīgi nepatīk audi, bet mans tomēr nedaudz patīk :) Joks.

3) Es zinu ka pret to spoileri cilvēkiem ir dalītas jūtas, bet es nu galīgi negribēju, lai mans auto izskatītos, kā tas ir visiem - tādēļ veidoju kaut ko oriģinālu, kas man pašam patīk.

4) neona gaismas....... kapēc sarkana + zila? Un tikai tapēc, ka filmā tādas bij? Nē nu es nu galīgi netaisu kaut ko kas ir filmā vai kas ir visiem tam arī man jābūt. Nu dien nē, man jau sen ir patikusi neona gaismas migla zem mašīnas un man tas liekas gaumīgi un smuki, ja tam arī atbilst pati mašīna. Filmu es minēju tikai tapēc, ka neons ir tomēr gaumīga lieta pie gaumīgi uztaisītām mašīnām.

5) kapēc tev ir ( vai bija) tas uzraksts priekšā - coolberg?

Man draugi tā iesauca (atvasinājums no mana uzvārda Kulbergs) un vienu dienu draugs ieradās ar uzlīmi un uzlīmēja. Tā nu tas ir iegājies kā mans nicks - arī uz motocikla ķiveres tas ir redzams.

6) ......gribētos tevi redzēt trasē...........

Esmu jau daudz kur arī piedalījies - bet pagaidām nekādi nav sanācis ierasties uz BMW kluba tusiņiem, jo pārsvarā tie ir bijuši tikai priekš BMW mašīnām vai arī par to esmu uzzinājis pēc pasākuma :) Bet pēdējais tieši iekrita tajā dienā kad bija WRC Somijas etaps kur devos kā skatītājs.

Es jau esmu mērījies ar spēkiem Jelgavas Rullīšu trasē ar BMW pārstāvjiem un citām markā IDEA rīkotā pasākumā, kur vinnēju 1 vietu. Es jau mīlu piedalīties visās tādās aktivitātēs.

Ja kaut kas briezt vai nevari uzsist meilu uz coolberg@one.lv labrāt ieradīšos.

35142. viesis 20.augusts 2002 14:48
0 0 Atbildēt

To Rozālija:

Es gan atdzīstu BMW marku! Es par to nefanoju, bet atdzīt atdzīstu. BMW jau arī ir mēsli un ir labi modeļī, tā pat ir arī ar Audi! Šīs markas jau nemaz nav jāsalīdzina, katrai no tām ir kaut kas savs un atbilst dažādiem cilvēkiem.

To Marcis74: pilnīga taisnība ka zirgi neko neizšķir, visu šaurā līkumainā trasē izšķir blīve. To es varēju arī pateikt par Jelgavas sacensībām kur pirmajos apļos bija slikti laiki un cīnījos par vietām jo nezināju trasi, bet kad iepazinu un sapratu kā par to jābrauc laiki uzlabojās bija arī rezultāts.

To Rozālija:

Man ir liels respekts pret dāmām, kas labi brauc ar auto - kompliments tev :)

35147. viesis 20.augusts 2002 15:12
0 0 Atbildēt

vai..................

1) paldies par komplimentu! :):):):):):):)

2) par to audi un bmw........tā mana audi neatzīšana nav jāsaprot burtiski......S2 ir vienīgais pašlaik audi modelis kas manī ir izraisījis kautcik nelielu interesi......esmu skrējusies ar tādu (Ilmāra S2, ja gadījumā zini) un nemaz tik traki neatpaliku...Ilmārs pat brīnijās :-O

3)....Mārcis74......es viņu pazīstu, un zinu, ka viņš ir labs un gudrs cilvēks, nevienam ļaunu nevēl, nevienam virsū parasti nebrūk......varbūt viņš vienkārši gribēja zināt, kapēc tās lampas liek.....un tagad es domāju, ka viņš ir sapratis, ka tev tā vienkārši patīk!

Tomēr tu neatbildēji, kapēc tieši sarkana + zila?

4) un kā ar spoilera praktisko pusi?

5) nu mēģināšu uz emailu nosūtīt, kad kautko zināšu, bet tas noteikti arī tiks paziņots bmwpower.lv

Starp citu - audi klubam kautkas notiek?

35161. viesis 20.augusts 2002 16:19
0 0 Atbildēt

to: Rozalija Es arī Ilmāru zinu un cik man tagad zināms viņa S2 tagd ir dedaudz sadauzīts.

35162. viesis 20.augusts 2002 16:23
0 0 Atbildēt

Jā, jā.........he, heeeeeee

viņš tagad moskviču rulzo ......

35174. viesis 20.augusts 2002 16:47
0 0 Atbildēt

To Rozālija:

Man tas neons nav pabeigts līdz galam, ir domāts, ka priekšā ir serkans, kas pāriet uz zilu aizmugurē. Man draugs ar neoniem nodarbojas tādēļ es tos uzliku.

Nu Ilmārs jau vēl ir jauns braucējs un viņam bija visādas problēmas ar auto, tagad sataisīja un še tev vecene ielikusi pakaļā.

Parādi vispār kādu ielas auto kam spoileris ir praktisks - ielas vajadzībām nav vajadzīgi spoileri braukšanas parametru uzlabošanai :) Ja šosejā piedalītos tad būtu kāda jēga ar jaudīgu motoru.

Praktiski uz mana auto spoilera ir labi izžāvēt slapjas peldbikses un dvieli :))))

Es jau nezinu, Audi klubs man tā nesaista, jo tajā nav līdzvērtīgu auto manējam es domāju sporta, visi pārsvarā priekšas piedziņas mazlitrāžas netjūnēti un krieviski runājoši cilvēki. Viņiem tur ir citas intereses kā man. Forši būtu nodibināt Audi S Mašīnu klubu.

Nu kad tad tavs BMW būs ar bamperiem?

35181. viesis 20.augusts 2002 17:13
0 0 Atbildēt

to Rozalija: nepaarproti mani sakaraa ar uzaicinaajumiem, vienkaarshi coolbergam reizeem vajag uzsist asinis lai vinsh piedaliitos, bet shkjiet ka nu jau buus gana ar komentiem, lai vinjsh naakoshreiz piedaliitos bez vaardu runas.

35182. viesis 20.augusts 2002 17:14
0 0 Atbildēt

aaaaaa - tad neons tev ir tapēc, ka draugs ar to nodarbojas.....?

Citēju : " Man draugs ar tiem nodarbojas, tadēļ es tos uzliku"....

ai, nu labi....es jau saprotu.......:):):)

Parādīt? lūdzu - kautvai Martini e30 M3

Bet tad kad tu brauc , teiksim - min 160 km/ h.......? Tad tev svarīgāk ir žāvēt pelbikses, vai sajust un zināt, ka spoileris dara to, kas viņam jādara......?!? pavisam cita lieta, ja tu nebrauc ar ātrumu min 160 km/h.......bet domāju, ka varētu jau sākt runāt pie 120 jau toč........

.....3 reizes dziļi ieelpojot, nesaspringstot un neizplūstot garās runās, ( jo šitas jautājums mani vienkārši tracina) varu pateikt tikai to, ka BMW ir kā Rīga, nekad nebūs pilnībā gatavs!

Kad būs - tad redzēsi! :):):)

35183. viesis 20.augusts 2002 17:15
0 0 Atbildēt

Coolberg, pēdējo jautājumu Tev nevajadzēja uzdot..... :))))))))

ok, Coolberg, miers. Tu paliec pie savas gaumes, es pie savas. no questions.

35184. viesis 20.augusts 2002 17:16
0 0 Atbildēt

starp citu arī Ford Escort Cosworth oficiālo pakaļējo spoileri arī dēvē par piknika plauktu. :)

35244. viesis 21.augusts 2002 11:56
0 0 Atbildēt

To Marcis74 - Jā tev taisnība laikam trāpīju tam sāpīgajam tematam ar to jautājumu :)

Nē man jau nav nekas pretī - viss ir ok ka gaumes atšķiras un tās jau arī cilvēkam laika gaitā arī mainās!

To Rozālija: to nevar teikt ka tu zini ka Marini baigi tas palīdz (spoileris) vai kādam citam - tā ir tukša runāšana un var būt tikai precīza tad kad auto ir pārbaudīts speciālā aeirodinamikas tunelī. Uztaisot nestandarta spoileri un pieliekot auto ir viegli iespējams arī panākt pretēju effektu - negatīvu efektu. Jebkurš pareizs spoileris samazina auto maksimālo ātrumu jo tas spiež auto pie zemes.

Esmu pats pamēģinājis ar savējo uz 285 km/h bez un ar spoileri - īpašas atšķirības nav - ļoti minimālas - un ikdienas braukšanai galīgi nejūtamas. ŠOsejas gonkā kur jācīnās par simtdaļām tas der!

Cosworth spoileris ir ļoti effektīvs pielietojums piknikam :) - var pat izveidot barčiku :)

35245. viesis 21.augusts 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Cik es dzirdēju no organizātoriem vakar - lielais dragrace Biķerniekos notiks 31 Augustā ar vēl lielāku šovu kā pagājušoreiz!

35286. viesis 21.augusts 2002 14:51
0 0 Atbildēt

www.modifiedcars.com/

Mans auto ielikts pirmajaa lapaa - variet nobalsot! :)

35328. viesis 21.augusts 2002 21:41
0 0 Atbildēt

Par spoileri - attiecībā uz martini, un pat es atļaujos teikt arī uz mani, un visiem e30, kuriem ir e30 M3 spoileris uz bagāžnieka, ka rūpnīca to ir SPECIĀLI izgatavojusi e30 M3......tad sanāk, ka tu apšaubi BMW ražojumu( izgudrojumu, pielietojumu, utt)???????

Un runāšana ir precīza, un salmi netiek kulti, jo rūpnīcā šie spoileri ir attiecīgi pārbaudīti.....lai iegūtu no tā labumu:

1) pie ātruma 250* km/h mašīnu spiestu pie zemes; kā tu saki - "jebkurš pareizs spoilers samazina auto max ātrumu, jo spiež to pie zemes"..vai tad tam ir jāpeld pa gaisu? auto ir jābūt kā kartinagam, formulai, līdz ar zemi, lai būtu vadāms, stabils lai būtu pielīmēts pie asfalta, lai vienkārši to justu.

2) lai veidotos precīzs vēja burbulis un plūsma. proti, tu brauc ar mašīnu, vējš slīd pāri kaputam, stiklam, jumtam, stiklam, bagāžniekam un tad uz leju, veidojot mutuli, burbuli....ar orģinālo spoileri tiek panākts efekts, ka šāda vēja plūsma nonākot pie bagāžnieka izslīd tam precīzi cauri un aiziet tālumā, nevis veido burbuli, kas mutuļo pie bagāžnieka/ izspūtēja, tādējādi raujot auto itkā atpakaļ, neļaujot tam ar pilnu atdevi traukties uz priekšu.

Tā lūk....tā ir tā aeirodinamika manā uztverē...un ja tā vēl ir savienota ar normālu dizainu.......

Informācijai jāatzīmē, ka e30 M3 no e30 xxx atšķiras ar bagāžnieka biezumu........e30 M3 tas ir nedaudz biezāks...taču esmu droša, ka e30 M3 spoileris pilda savas funkcijas arī e30 xxx

Bet es pilnībā saprotu tavus argumentus par žustošām peldbiksēm, dvieļiem un barčikiem un piknikiem.......

Cilvēkiem, kuriem esmu prasījusi, kapēc viņi izvēlas audi un kapēc par to fano, atbild kautko līdzīgu......:):):):):):):):):):):):):):)

35342. viesis 22.augusts 2002 8:56
0 0 Atbildēt

vai tik rozalija nestudee fizmatos:):)

35363. viesis 22.augusts 2002 9:53
0 0 Atbildēt

runājot par spoileriem. ne velti vecās urkas un E30 M3 spoileri principā ir līdzīgi (mainās tikai aizm. loga leņķis). tie ir vienkārši kā virtuves taburetes. tāpēc, ka taisīti, lai būtu praktiski. (nu, protams, arī, lai atbilstu dizainam). un ne velti priekš pēdējās kupejas ir izveidota tā "palodze".

35402. viesis 22.augusts 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Es nemaz nerunāju par fabrikas oriģinālajiem spoileriem - tev ir pilnīga taisnība šinī jautājumā, jo rūpnīca to testē un uzmontē tieši tā iemesla dēļ, ka dizaina variantā kāds auto ir bez spoilera tas rada gaisa plūsmas traucējumus un tādēļ lai neizmainītu dizainu tiek uzstādīts spoileris, kas šī radušās problēmas novērš. To pašu var teikt par Audi Urkas un BMW kupejām, kā arī par manu S2 ar palodzi standartā kam tiešām ir būtiska nozīme.

Viens piemērs - Audi 100 vecais cigārs ir airodinamiski savā laikā viss effektīvākais auto pat salīdzinājumā ar daudziem tā laika sporta auto un tas tika panākts bez nekādiem spoileriem aizmugurē jo to vajadzība nebija nepieciešama.

Ja manai kupejai nebūtu aizmugurējai oriģinālais spoileris (palodze) tad tur būtu baigais gaisa mutulis un būtu airodinamiskās problēmas.

Bet pašā aizsākumā es jau tikai runāju par neorģināli uzstādītiem spoileriem !!!!!

35618. viesis 23.augusts 2002 22:37
0 0 Atbildēt

Coolberg:

nezini kas no servis džekiem Auto Rīgā braukā ar tādu 100nieku kā man?? jeb kapēc tik bieži tur tāc stāv?

35801. viesis 27.augusts 2002 0:11
0 0 Atbildēt

SI MU

WOW WOW WOW, kaadi tempi!!! Aizbrauciet uz Monte Karlo, un paskatieties, kaadi monstrinji tur pa ielaam braukaa, un es teiktu pilniigi droshi, ka Coolbergam ar savu auto noteikti nebuutu jaakautreejas! Katrai piektajai mashiinai ir neona apaksha, katrai ir afffigennais tjuunings, un nenormaali spoileri (varbuut tauta ir par maz kompetenta spoileru jautaajumaa, njemot veeraa notiekoshaas debates...?), un katra fonaa brauc vienkaarshi perfekti, motora skanja ir kaa muuzika ausiim (taada viegli dobja, mazliet agresiiva, un baudaama)!

P.s. Viennoziimiigi, es arii fanoju par audi kaut vai taa iemesla peec, ka taa ir pilnpiedzinjas auto, un ******* nestaigaa pa labi, pa kreisi, ir balanss un droshiibas sajuuta (pat ar manu mazo pieredzi, bet atshkjiriiba juutama), vismaz peec braukshanas ar BMW M3 es to toch sapratu, jo...nu negribeejaas man nosisties kaadaa aizaa, bet taa ******* staigaaja shurpu turpu kaa vecenei, taapeec...tas ir svariigs faktors (vismaz man), kaapeec izveeleeties audi, ja runaa ne tikai par gaumi.

To Rozaalija...

Tev interesee Coolberg mashiina vai pats Coolberg??? :)

35802. viesis 27.augusts 2002 0:13
0 0 Atbildēt

SI MU

Taas zvaigzniites luudzu nenjemt veeraa...tur nekas nav domaats... Kompis gljuko..... :))

35814. viesis 27.augusts 2002 8:49
0 0 Atbildēt

viesi: Tu gribēji teikt, ka, M3 ir ļoti nestabils auto??? Tev laikam tētis ir tikko nopircis tiesības. saprotu.

35915. viesis 27.augusts 2002 13:07
0 0 Atbildēt

marci74. cik var saprast tev vispār`tēva nav!!!!!! tu esi ar karoti ieliets!!!!!!!!!! varbūt cilvēkam nepatīk M3 !! ko tu uzreiz viņam brauc virsū!!!!!!

35922. viesis 27.augusts 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Jā, viesi, nu var redzēt, ka tev ar to pieredzīti ir tā pašvaki......

Izskatās, ka ar m3 tu pat sapņos neesi braucis, un ar BMW , kur pakaļa nestaigā šurpu turpu arī nekad dzīvē nebrauksi!

Un man noteikti interesē pats coolbergs, ...vai tad viņam vispār ir mašīna?..........

....savas slimās, erotiskās fantāzijas pietaupi savam pirmajam mehāniski pašrocīgam slapjajam sapnim! Lai tev izdodas!

35928. viesis 27.augusts 2002 13:43
0 0 Atbildēt

neesmu braucis ar m3, tach man liekas, ka ar vinu ziemaa nav ko dariit SI MU mineetaa iemesla peec.

Rozalija: tu ko tik aatri iespringsti? nomierinies, neviens nesaka, ka teu ir stulbs bmw, vai ka tev kaut kas nav riktiigi ar fantaazijaam? jociigi no malas izskataas.

35937. viesis 27.augusts 2002 14:26
0 0 Atbildēt

viesi: pēc Tevis spriežot, Tu esi kāpostos atrasts.

un memfisam arī nebija jābļauj pakaļ. ja cilvēkam ir koka kāja, kas tikai spiež gāzes pedāli un smadzenēs ir viena iecirsta rieva, tad bmw ir nestabils. bmw ziemā ir tikpat stabils kā audi (VISU IZŠĶIR RIEPAS!). un tāpēc, ka iekš M3 ir priekš glupiem kvatristiem saliktas muļķudrošas vadības fīčas. (paldies, Dievam, atslēdzamas). sorry, ka tik dikts.

35944. viesis 27.augusts 2002 15:05
0 0 Atbildēt

Da ko jūs te no viena komentāra tā uztraucieties. Si Mu te točna galīgi garām kaut ko runā.

35952. viesis 27.augusts 2002 15:44
0 0 Atbildēt

iu Coolberg: sestdien Bikerniekos droshi, ka buusi. Memfis tusins bus un daudzi skaistuli tur bus. BTW - tas taus choms, kas ar neoniem rikteejas, mosh sarunaa ar shamo, ka vins arii piedalaas pasaakumaa, iespeejas ir un vinam labums arii noteikti buus. Vinam par to nekaa jaamaxaa nebuus, taa ka saorganizee, ok?

35961. viesis 27.augusts 2002 16:06
0 0 Atbildēt

To Memfis:

Nav problēmu - bet painformē kas un kā. Es te tikai pa miglu esmu dzirdējis ka kaut kas notiek, bet nekādas konkrētas infas nav.

35966. viesis 27.augusts 2002 16:20
0 0 Atbildēt

aarpraac, kas te notiek, diskusijas ir aizgaajushas tik taalu ka Rozalija jau uzdod jautaajumu vai coolbergam vispaar ir mashiina.

to marcis74: ziemaa protams visu izshkjir riepas, tachu vienas ass piedzinjas mashiinas saliidzinaat ar pilnpiedzinjas mashiinaam ziemas apstaakljos ir stuulbi.

35967. viesis 27.augusts 2002 16:24
0 0 Atbildēt

soryy ieprieksheejais koments ir no S1, nebiju pie iistaa kompja.

35975. viesis 27.augusts 2002 16:35
0 0 Atbildēt

a s jau shtukoju wtf? ta kaada maira... :)

35976. viesis 27.augusts 2002 16:38
0 0 Atbildēt

S1

nu nevaig uzreiz jau taa, memfis:):):)

36007. viesis 27.augusts 2002 23:44
0 0 Atbildēt

tā arī neatbildēja uz manu jautājumu :(

36019. viesis 28.augusts 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Maira: :)))))))) var salīdzināt, kāpēc ne? arī ar klasiku ziemā var diezgan labi maukt. piekrītu, ka 4x4 ātrāk iet no līkuma ārā, bet maigi strādājot ar bremzi un pārnesumiem klasiku var ļoti labi sabremzēties.

36051. viesis 28.augusts 2002 15:59
0 0 Atbildēt

To Audimans:

Sorry, pavisam nepamanīju tavu jautājumu. Tas 100 vecais cik es zinu pieder vienai darbiniecei - ir apskaužami labā stāvoklī. Ja gribi varu uzzināt vairāk.

To Marcis74:

Nu tu točna vecais sviestu laid - salīdzināt 4x4 ar pakaļas piedziņu ziemā - tas jau nu gan ir aplami. Es saprotu, ka var salīdzināt pakaļas piedziņu ar priekšas piedziņu ziemās - tas jā, bet ne jau 4x4 ar pakaļu.

Da katram ir skaidrs ka 4x4 ir 2x ātrāk un labāk vadāms ziemā nekā pakaļa - tikai ar 4x4 ir jāmāk!!!

Te pat nav ko apspriest - paņem un pamēģini ziemā pats varēsi pārliecināties - pirms te apgalvot. Tas nav domāts uzbrauciens, bet gan skaidrojums par pašsaprotamām lietām. Sabremzēties var relatīvi ātrāk ar 4x4 nekā ar pakaļas piedziņu izmantojot motora bremzēšanas paņēmienu.

Varu tev pats ziemā nodemonstrēt ja vēlies quattro priekšrocības salīdzinājumā ar pakaļas :)

36052. viesis 28.augusts 2002 16:01
0 0 Atbildēt

to marcis74: es jau nesaku ka ar klasiku nevar ziemaa maukt, ja ir labas riebas, blokjis un laba bliive tad ar klasiku ziemaa ir daudz interesantaak nekaa priekshpiedzinjas autinjiem, tachu ja quattrai uzliek labas "tupeles" tupeles tad ....... nu es domaaju tu pac labi zini, pilnpiedzinjas mashiinas var salidzinaat savaa starpaa, nevis ar vienas ass pidzinjas autijiem.

p.s. protams klasika arii rulle, ja maak ar vinju braukt:):)

36053. viesis 28.augusts 2002 16:02
0 0 Atbildēt

to coolberg: blja garais, kameer raxtu komentu, tu jau iesprauc saveejo:):):)

36054. viesis 28.augusts 2002 16:07
0 0 Atbildēt

:) :) He- vajag ātrāk durt pa taustiņiem :)

36056. viesis 28.augusts 2002 16:09
0 0 Atbildēt

es jau duuru aatri, tu vienkaarshi aatraak saaki, zuljiks.

36060. viesis 28.augusts 2002 16:32
0 0 Atbildēt

esmu braucis ar klasiku ziemā (6gadi). pats šobrīd (3.gadu) lietoju 4x4. tā kā es varu salīdzināt.

36121. viesis 29.augusts 2002 11:57
0 0 Atbildēt

Nu bet tad jau tev pieredze laba, un kā tu izsaki tik dīvainus salīdzinājumus un komentārus. Kāds 4x4 auto tev ir?

36131. viesis 29.augusts 2002 13:01
0 0 Atbildēt

protams, tik kategoriski nesaku, ka var ar klasiku turēt līdzi 4x4, bet ar labām ziemas zāģripām var braukt "ar vējiņu" :)) pašlaik ekspluatēju bmw 325iX.

36237. viesis 29.augusts 2002 23:47
0 0 Atbildēt

Coolberg:

ja nav grūti painteresējies! :) gribas parunāt ar citiem typ43 īpašniekiem. man jau tagad arī Hadene tip top

36661. viesis 3.septembris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

Coolberg: Saprotu, ka Tu tagad nevēlētos pārdot savu S2, BET APMĒRAM KĀDA VARĒTU BŪT TAVA AUTIŅA CENA PAR KURU TU PĀRDOTU?

Renārs (reāls pircējs, par reālu summu) !

36737. viesis 3.septembris 2002 22:10
0 0 Atbildēt

es domāju ka viņš par to S2 varētu prasīt kādus 20000 USD .tīri laba cena!!!

36889. viesis 4.septembris 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Coolberg neesi domaajis par RS2 vai pat RS4 iegaadi?

36927. viesis 4.septembris 2002 17:33
0 0 Atbildēt

es domaaju ka pa 20000 vinjsh atdotu vinju kaut vai tuliit, bet domaaju ka renaars vinju vareetu dabuut pa kaadaam 12000.

36984. viesis 5.septembris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Nu 20000$ būtu par daudz, jo pa to summu jau varētu lielāku brīnumu uzķīlēt, bet ja par 12000$ - vai Coolbergam tur kāda peļņa sanāktu !

Renārs

36986. viesis 5.septembris 2002 10:00
0 0 Atbildēt

Pārdot savu S2 es varētu pa 10 000 $, ielikts jau protams ir vairāk, bet to jau nekad neviens tjūneris nav saņēmis atpakaļ :)

Žēl jau būtu, jo viss ir ideālā stāvoklī un auto ir tik daudz ieguldīts laika naudas un enerģija :)

Esmu domājis par RS2 - bet tas nav auto priekš manis. Man pagaidām interesē kupejas, neesmu vēl ģimenes cilvēks kam vajag avantiņu :) RS2 man sanāktu par dārgu ekspluotācijā - es to nevarētu atļauties.

RS4 ir kruts, to es točna gribētu, bet ir jau pārāk zolīds un luxus auto - vēl ne :)

Audiman - es tev nosūtīju ipasta ziņu par to audi!

36996. viesis 5.septembris 2002 10:25
0 0 Atbildēt

Es jau nekad to auto nebuuveeju lai tur kaut kaadu pelnju dabuutu - tas jau bija bezcerīgs pasākums no paša sākuma :)

Es jau to auto būvēju priekš sevis un tikai sevis, lai pašam patiktu un būtu labi ar to braukt.

A

37431. viesis 8.septembris 2002 10:40
0 0 Atbildēt

nu veciit apsveicu!!! par taadu kupeju es tik sapnjot varu! man ir bijushas divas vecaas,viena85,otra87gada jau ar jauno burbulja motoru,gaaja lopaa,tagat gribas kaada89gada quattro. pastaasti man luudzu ko tu zini par taam 2.3 20vaarstu coupeem ar67 un 70 kumelju motoriishiem? mans niks internetaa ir coupe,lai tev jauka diena!!!

37472. viesis 9.septembris 2002 10:04
0 0 Atbildēt

To viesis:

Man vairākiem draugiem ir bijušas 20v Audi mašīnas un teikšu, ka aparāti ir tiešām labi. Bet ja izvēlas tad jāņem ir tas 170 zirgu motors ar lieto ieplūdes kolektoru jo tas otrs ir nīkulīgāks un negrib griezties. Uzreiz varu pateikt, ka ja grib ar to auto sportot tas motors ir baigi jāgriež jo jauda parādās pie augstiem apgriezieniem un griežās tas motorīts pāri 7000 apgriezieniem. 2.3 20v skrienoties ar 2.6 V6 var salikt vienos vārtos - ir pārbaudīts. Ikdienas lietošanai ir baigi ekonomisks var mierīgi dabūt zem 10l/ 100 km pa pilsētu.

38005. viesis 11.septembris 2002 8:31
0 0 Atbildēt

paldies tev par informaaciju,nezinaaju ka tiem ir lielaaks iepluudes kolektors! coupe

38199. viesis 11.septembris 2002 16:57
0 0 Atbildēt

ja nav slinkums,luudzu uzraksti ka atverot kapotu var atshkjirt tos motorus 167 no 170zs,jo daudzi tirgojot autinju nemaz nezina kas tam pa motoru.varbuut peec kautkaadiem kodiem?

38222. viesis 11.septembris 2002 21:13
0 0 Atbildēt

zs nosaka peec motora koda . Tas atrodas iegraveets uz motora saana . Pirms motora nr ir kods . zvani uz auto riiga ,nosauc kodu un viss ! Coyotte

38223. viesis 11.septembris 2002 21:17
0 0 Atbildēt

Coolberg auto istaaw auto exotikaa ! Coyotte...

38246. viesis 12.septembris 2002 8:49
0 0 Atbildēt

ta jau shodien jaaiet apskatiit tos tuunjus!!! coupe

38249. viesis 12.septembris 2002 8:56
0 0 Atbildēt

vai kaads nezina kad paraadiisies jaunaa A4 coupe,cabrio jau esmu redzeejis,taa nekas! coupe

38262. viesis 12.septembris 2002 9:35
0 0 Atbildēt

2003/2004saaK.cOYOTTE

38303. viesis 12.septembris 2002 11:29
0 0 Atbildēt

To Coolberg:

Tu to kupeju pirki Latvijā kad tā bija tikko atdzīta no kaut kurienes vai tā jau bija palietota pa Latviju? Un vispār kādu būtu izdevīgāk pirkt - tādu kas jau kādu laiku ir braukta pa Latviju vai tikko atdzītu no ārzemēm?

Murphy

38413. viesis 12.septembris 2002 22:12
0 0 Atbildēt

Taa coupe jau kaadu laiku bija latvijaa pirms to nopirka Coolberg .

38685. viesis 16.septembris 2002 3:08
0 0 Atbildēt

Kameer juus tur lauziijat galvas un kulstat meeles, COOLBERGa smalkais auto ir jau paardoshaanaa. Un cena ir smiekliiga prieksh taa visa, kas tur ir.Ricardo

doska.lv/iindex.php?q=...MwUk9STWkwTT09

38842. viesis 16.septembris 2002 21:37
0 0 Atbildēt

SI MU saka, ka apsveicams ir tavs panaakums Auto Exotica, tieshaam priecaajas!

:)

38847. viesis 17.septembris 2002 8:39
0 0 Atbildēt

pa cik ta colberga coupe paardodas? coupe.

38872. viesis 17.septembris 2002 9:54
0 0 Atbildēt

To Murphy:

Es S2 pirku LV no pazīstamiem cilvēkiem, kas to bija iepirkuši no Vācijas caur internet un 1/2 gadu lietojuši. Gandrīz visi S2 Latvijā ir bēdīgā stāvoklī, jo reti kurš pienācīgi seko līdzi auto tehniskajam stāvoklim un tikai močī - S2 kā arī jebkuram auto ir regulāri jāseko līdzi tehn stāvoklim, jo ielaižot beigās tas cipars vienmēr būs lielāks un auto nojātāks. Iesaku iegādāties no Vāčiem jo tur cilvēki daudz akurātāk seko līdzi saviem auto. Bet var arī no drošām rokām LV. Tikai nekādā gadījumā no Lietuvas, jo tur visas sportiskās mašīnas ir ievestas par ļoti lētu summu sadauzītas vai sliktā tehniskā stāvoklī un piečiņītas uz pārdošanu.

Jā jā kāds idiots padomājis, ka tas ir baigi prikolīgi ielikt cita cilvēka auto un fiktīvi to pārdot pa internetu - nu ja cilvēkam tas sagādā baudu tad lai jau priecājas, tikai ja jēgtu uzrakstīt pareizo motora tilpumu :)

Auto nav aktīvā pārdošanā, bet ja nu gadījumā uzrodas kāds kas ir ļoti ieinteresēts var jau runāt.

38873. viesis 17.septembris 2002 9:55
0 0 Atbildēt

Paldies SI MU, kā labi klājas uzraksti pa e-mail!

38876. viesis 17.septembris 2002 9:58
0 0 Atbildēt

Runājot par 2.2. 20V motoru - 167 un 170 ZS var atšķirt pēc ieplūdes kolektora izskata. 170 Zs motoram tas kolektors izskatās gludāks un kā izliets, bet motorus var viegli atšķirt pēc motora kodiem kā pareizi saka COYOTTE vienkārši piezvani uz AUto Rīgu.

39014. viesis 17.septembris 2002 15:35
0 0 Atbildēt

SI MU

Pats raksti, es jau neko... :)

39076. viesis 18.septembris 2002 8:22
0 0 Atbildēt

mums vajadzeetu atveert kautkaadu audi fanu chatu,savaadaak vairs nebuus vietas kur papljaapaat! coupe

42139. viesis 4.oktobris 2002 17:46
0 0 Atbildēt

To Coolberg:

Cit: "...forši būtu nodibināt Audi S Mašīnu klubu."

(Coolbergs)

Riikojies, meest tev pievienosimies!

42195. viesis 6.oktobris 2002 22:08
0 0 Atbildēt

Tikko apluukoju visus sos komentarus, godiigi sakot pilniigs sviests. jums te visiem essinieku faniem galvas kuup. kaa var patikt sitads meesls, d i r s a a darbs un materiaali, par so auto buutibaa buutu jaakaunaas. paluukojaties reaali uz to, taa saucamo spoileri, par piemeeru. padomaajiet ,vai tiesaam AUDI QUATTRO buutu jaizskataas peec HYNDAI PONY un ziemassvetku egliites klona. jaapriecajas ka iipasniekam(cik var noprast, arii autoram) pietika sajeegas apstaaties pie sasniegtaa vizuaalaa defakta, un neapkarinaat auto ar kaadaam cetraam, piecaam anteenaam un/vai veel lielaaku daudzumu atstarotaajiem. skaidrs arii tas, ka daudzi no taa saucamajiem faniem nekad nebuus speejiigi saprast, ka sis auto patiesiibaa ir degradeets. tomeer tas jau nav nekas slikts, taadeel jau mees esam tik dazadi. kaisliigaakajiem oponentiem varu ieteikt paluukoties par piemeeru minot mobile.de pieejamos COUPE (kur tos var arii nopirkt). bet nevajag beedaaties mees tacu dziivojam postsociaalisma valstii,te ik uz katra solja pabrauc garaam pa kaadam briinumam. Coolbergam: necensos tevi nekaadaa veidaa aizskart, uzskatu tevi par pietiekami attiistiitu cilveeku, lai tu saprastu, ka ar entuziasmu un kimereesanos nepietiek. auto tjuuningosanai nepieciesama arii gaumes un stila izjuuta. tev diemzeel taadas nav. tas bija manaams arii tavaa eegiptes astondesmitniekaa. veel piebildiisu ka saadaa auto tu patisaam labi izskatiitos rumbulaa pirktaa treninteerpaa, uzvalkaa tu ar so auto izskaties peec geja kurs braukaa ar dzeltenu PORSCHE ,un sapno par FERRARI. paliec reaals, tev vairs nav 16.

42393. viesis 8.oktobris 2002 1:37
0 0 Atbildēt

man tiehaam truukst vaarsu, varbuut viesis vareetu vismaz atsuutiit kaadu bildi, kuraa ir peec vinja domaam tieshaam labs auto, kuru ir buveejis cilveeks ar labu gaumi. par gaumi protams nestriidas, tachu par 16 gadnieka stila autp es to nvaru nosaukt.

42419. viesis 8.oktobris 2002 9:42
0 0 Atbildēt

Ja cilvēkam skauz tad viņš piesiesies pie jebkā lai tik kaut kā mēģinātu ieriebt vai vēl ko. tas ir normāli - itsevišķi latviešiem!!!

42434. viesis 8.oktobris 2002 10:23
0 0 Atbildēt

nee nu pilniigs kretiins iisteniibaa. vins nu galiigi nekaa no tuuninga nesaprot. iespeejams, ka vins vieniigais, ko ir redzeejis ir taas bildes, kur neoni spiid. Atziishos - man arii nepatiik, kaa tas auto tajaas nakts bildees izskataas, tacu dziivee viss ir tik tieshaam skaisti. Tam idiotam: ziemsvetku egliti parasti uztaisa ar tiem visiem atstarotaajiem, kraasainaam nakleneem, ziliem/zaliem/dzelteniem/melniem diskiem, tizliem papildniekiem un ntajaam anteneem - kaa redzi - nekaa no taa nav un arii visi liekie lorini no audi ir nonemti, vai arii notusheeti, kas atgaadina ziemssveetku egliiti - atsleegu caurumi, logu tiiriitaajs, liistes nokraasotas utt. kupei pakalaa vajag kaut ko, kas aizpildiitu netiesu tuksumu un par to tad arii der sis spoileris. Es tiesaam nesaprotu, par ko tu pieseejies un ko tu domaaji ar mobile kupeem. Neatradu ne1nu taadu, kas man iipasi patiktu - visas ir vienaadas (atskiriiba cenaa, ne izskataa). Vieniigais tunings tur ir kautkaadi negaumiigi diski un viss. Redzi ne tikai tev, bet man arii taadu auto, kaa Coolbergam gribaas... Vieniigi nevajag tik trakaa skaudiibaa mulkiibas runaat

42499. viesis 8.oktobris 2002 12:59
0 0 Atbildēt

Jūs slimie idioti, cik Jūs varat ņemties ap vienu kaut kādu padsmitgadīgu sūdu. Šī mašīna vispār ir kaut kāds kretīnisma kalngals. Kā normālu mašīnu var sabojāt ne tikai Coolbergs, bet jau pašā sākumā pats ražotājs. Vispār visas coupes ir nepraktiskas - ne iekāpt normāli ne izkāpt.

Vienīgais kas šajā konkrētajā auto ir normāli uztaisīta ir priekša un tā kretīniskā aizmugure ar to absolūti anālo spoileri - reāla sūkātāja mašīna

42501. viesis 8.oktobris 2002 13:12
0 0 Atbildēt

sapraata virsotnei: cik sen tu neesi sievieti baudiijis?

neviens te nenjemaas, taa ka nesaspringsti. seit cilveeki izsaka savu viedokli un mainaas idejaam, kas internetaa nu ir taa perfektaa iespeeja, bez iipashas vajadziibas tuvaak iepaziities.

Tas ka cilveeks tikai anoniimi citu var pazemot liecina par noteiktiem viiriesha orgaana izmeeriem...

42506. viesis 8.oktobris 2002 13:47
0 0 Atbildēt

Mamfis - labais :)

Texts ir vietā - cilvēks tiešām sievieti ir redzējis pēdējo reizi laikam datora ekrānā un ........

Te tiešām cilvēki savācas lai apmainītos idejām un iespaidiem. Bet visādi viesi ar maza izmēra k r ā n i ņ i e m tik spēj smirdēt. Laikam viesim skauz - jo tramvaju tas nespēj nekādi notjūnēt pēc savas iegribas :P

Sviests

42519. viesis 8.oktobris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

Blagj nu pizdjec - cilveeki kas jums nav ar ko nodarboties? Jau kuro meenesi viens uz otru kapaajat. No malas baigi labi izskataas. Apspriedeeji, ideju genereetaaji :) Hehe *******nju dzenat viens otram virsu un neviena konstruktiiva teikuma.....

UN TAGAD SEKOS SMIRDIIGS UZBRAUCIENS< NE? =D

42537. viesis 8.oktobris 2002 15:52
0 0 Atbildēt

Eu ēzeļi kapēc Jūs te ******* nevar normāli pabazarēt, ka tikai uzd**** vienam uz otru.

42828. viesis 9.oktobris 2002 19:03
0 0 Atbildēt

jhjbgubhj jioerjgtfsdlui rt ioethjuiotrh oijoijgre ijiehrowerhtuioh uieht uhtuh erh eheh oejp[kpfk asdrywe tkhptyik kkgopkg pppg roehri /sdfmtn . ,eriohjr coolberg. djkndron ijtriorhjt istrhjurh wuirhuiw uhfh uihrtu uihjtr lplm[ awuhyea js juihfuifhuibnfew uhefri uwhh nnx

42839. viesis 9.oktobris 2002 22:04
0 0 Atbildēt

iepriekshhejais ir viesis pedaalis kursh nav veel iemaacijies raxtiit.

43503. viesis 14.oktobris 2002 19:34
0 0 Atbildēt

SI MU

Nu, vechi, neesat tik aprobezhoti - vienaa mirklii no auto tjuuninga liidz kraaninju meeriishanai..... :)

43511. viesis 15.oktobris 2002 0:47
0 0 Atbildēt

he, SI MU tu veel esi dziiva?:):)

43551. viesis 15.oktobris 2002 10:23
0 0 Atbildēt

hello SI MU. Kaa klajas? Sen neredzeta nedzirdeta Kur pazudusi? : ))))

43717. viesis 15.oktobris 2002 15:22
0 0 Atbildēt

SI MU

Nu, mazie esat noilgojušies......:)))

43761. viesis 15.oktobris 2002 17:50
0 0 Atbildēt

SI MU Tu vispaar Latvijaa esi? Mes ar S1 vienu dienu meginajam tevi sazvanit bet neizdevaas. Atziisties kur sleepies : ))))))

C U

43794. viesis 16.oktobris 2002 1:59
0 0 Atbildēt

To:RUX un s1

Viesis, kas 2002-10-15 15:22:16, neesmu es.

Es esu SI MU. :)

Nee, miiliishi, neesmu Latvijaa, bet buushu ap decembri, a to Latvijaa dubaks... :)

Meegjinaashu uzmailot, a to te degunu urbinu aiz garlaiciibas... :)

44042. viesis 17.oktobris 2002 1:18
0 0 Atbildēt

to SI MU: nu decembrii jau pie mums arii veel buus dubaks, bet nekas ciemos jau vari braukt:):):)

44123. viesis 17.oktobris 2002 12:03
0 0 Atbildēt

Jums te ko iepazīšanās čatiņš???

44156. viesis 17.oktobris 2002 13:57
0 0 Atbildēt

jaa, gribi iepaziities? : ) Es i Rux...

44169. viesis 17.oktobris 2002 15:11
0 0 Atbildēt

Yo yo, es ir gt24... :D

44175. viesis 17.oktobris 2002 15:22
0 0 Atbildēt

es ir kalsns nigga. mekleeju veceni normaalai juuzoshanai ... nabaga esiniex - no tuninga liidz cau kaa iet? aizdod latu, hehe

44179. viesis 17.oktobris 2002 15:28
0 0 Atbildēt

pizdets:):)

44189. viesis 17.oktobris 2002 16:03
0 0 Atbildēt

To Memfis: Kaa tev ir ar galvu?

..........Coolberga audi ir viens no cietaakajiem paarbuuveetajiem 90 to gadu saakuma auto Latvijaa. Shis aizmugures spoileris ir viens no retajiem exemplaariem.........

pizdets:):)

44192. viesis 17.oktobris 2002 16:08
0 0 Atbildēt

ak tu nabadzins - nav ko darit informaatikas stundaa un tagad ir jaapaarlasa visi mani komenti... neapskauzu. bet par spoiliem - man patiik, neesmu redzeejis labaaku atrisinaajumu, kas jaunai coupei taa piestaaveetu.

44209. viesis 17.oktobris 2002 17:20
0 0 Atbildēt

Paskaties no sāna - nu ir nedaudz patizli, bet par gaumi jau nestrīdas. Nevar jau visiem būt vienāda gaume!

44216. viesis 17.oktobris 2002 17:51
0 0 Atbildēt

Visiem Coupe ir tie kantainie spoileri aizmuguree (ja ir uzlikti) - bet nevienam nekur nav bijis kaa maneejam - es gribeeju kaut ko origjinaalu un ne kaa visiem taadeelj arii uztaisiiju no Alfas 156 spoilera.

Si Mu tagad ar zvaigzeen tagad kopaa filmeejas - malacis!

Pareizi ir kaa Memfis saka Coupe ir gruuti atrast kaadu citu risinaajumi, jo citi tieshaam izskataas kaa visiem vai galiigi garaam. Un kaa ne kaa Coupe ir apaljas formas un piestaav arii ieapaljsh spoileris. Kantainais piestaav vecajai Urguattro!

44217. viesis 17.oktobris 2002 18:13
0 0 Atbildēt

Coolberg: "bet nevienam nekur nav bijis kaa maneejam"

Taa nu gan nesaki Riigaa ir veel viena coupe kurai spoilers ir tadz pac, nu labi labi, ljoti liidziigs. Nevajag sevi lieliit : ))))))

Kaa jau tu teici tas spoilers ir taisiits no Alfas spoilera un tavs domu lidojums tur iipashi nav ieguldiits. Ja pac butu uzmodeleejis tad vareetu teikt - "bet nevienam nekur nav bijis kaa maneejam"

Taa nu tas i... : ))))

Un vispaar cik var ap vienu spoileri njemties. Gaumes ir dazhaadas un nomierinaties : )))

Peace NIGGAZ un parejie

44222. viesis 17.oktobris 2002 19:25
0 0 Atbildēt

pizdets, besii araa ka viesis 16:03:38 lieto manus izteicienus! pizdets:):)

patiesiibaa tik tieshaam ir divas cupes ar taadu spoileri, vieniigi taa otraa arii bija coolbergam, he he:):)

44247. viesis 18.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

To Rux: Nu bet tas nav vienkārši paņemts no Alfas, bet gan pārbūvēts no Alfas - tur jau ir tas funktieris iedomāties kaut ko jaunu un izveidot tā kā nevienam.

To S1: :) :) Labais - tieši tā jau ir ka tā otra Coupe ir bijusi arī mana :)

Piektdienas rullē :-0

44259. viesis 18.oktobris 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Nee patiesiibaa par to otru Coolberga kupi es biju piemirsis. Tad sanaak ka ir triis taadi spoileri :P

Piekriitu ka labi ir iedomaaties ko jaunu. Bet ja panjem vienkaarshi pieejamos materiaalus un pielaago tas ir savaadaak. Kaapeec tad tev nav piemeeram VW vai Buika spoileris paarbuuveets? Tapeec ka vienkaarshi Alfas bija pieejams :)))

Neticu ka kaadu citu spoileri arii nevar pielaagot lai tas rulleeeetu.

Oki however ******* kadi spoileri. Man pilniigi pajaat vai tas ir Alfas vai Lancias un kas vinju izdomaaja arii pajaat. :))) Tikai nevajag lieliities. Ja smuks un kruts tad taa ir.

Peace Coolbi : )

S1 veseljojies :) Simulants vecais : )))

Tev vajadzeeja vakar ietuseet ar mums :)))))

44433. viesis 18.oktobris 2002 17:18
0 0 Atbildēt

ej dir** rux, tad kad es gribu ietuseet, tad saac man atmazkas stroiit un tusee naakoshaa dienaa kad es majaas streebju zalju teejinjas. ********* :):)

44438. viesis 18.oktobris 2002 17:47
0 0 Atbildēt

he he

Es vainiigs ka tev veseliiba iesaapeejaas???? : )

******* un shitais pats tu esi.

S1 i V I R I E C P A D A U Z A : ))))

: ))))))))))))))))))))))))))))))

Oki mierz

44450. viesis 18.oktobris 2002 23:16
0 0 Atbildēt

karoche man liekas rux ka es tevi driiz sasitiishu:(:(

:)

44565. viesis 21.oktobris 2002 9:02
0 0 Atbildēt

ko lai saka smuks audi par TĒVA naudu!!

Vecīt tā tiešām ir māksla!!!!!!!!!!!!!!!

44581. viesis 21.oktobris 2002 9:36
0 0 Atbildēt

Nē viesi tu smagi kļūdies - tas ir par vecmāmiņas pensiju būvēts!!!

44588. viesis 21.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

TIKAI TAGAD NEVAJAG LIET OK!!! pat tie kas tevi pazīst ir teikuši bez TĒVA naudas viņs to neizdarītu!!!

tākā spried pats par saviem draugiem!!!!!!!!!~

44757. viesis 21.oktobris 2002 15:01
0 0 Atbildēt

Varu pateikt ka auto ir būvēts par manu naudu, bet kāda tur tev vispār startpība da kaut vai tas būtu būvēts par mātes, brāļa vai opapa naudu - nu un tad!!! Kas tad ir? Atkal izpaužas stulbā Latviešu skaudība un nenovīdība. Smieklīgi!

A kas man ko par draugiem spriest - spriežu to ka tu esi aprobežots kārtējais padomju Latvijas produkts!

44774. viesis 21.oktobris 2002 15:34
0 0 Atbildēt

tātad redzams kur ir tava vājākā vieta!!!!!!!

Jā man vienalga par kā naudu tu to dari !! tikai besī tas ka tu stāsti izdarīju to izdariju šito!!! cik zinu (no taviem draugiem ) tu pats vispār neko neesi darījis !!!! (protam kam ir nauda tam ir viss vienkārsi nav māksla lielīties ar svešu naudu!! tici vai nē bet es arī tā varu!!!!!!!!!!!!!!!

44809. viesis 21.oktobris 2002 16:27
0 0 Atbildēt

Veel viens ar savu daiktu grib meeriities : ))))))

Uzjautrina shitas topiks : )))

Cool.. es tavaa vietaa neatbildeetu visaadaaam padauzaam : ))))

Hehehehe

44814. viesis 21.oktobris 2002 16:39
0 0 Atbildēt

Vajag noskaidrot situāciju no pareiziem avotiem un tikai tad plātīt muti

- ja es to visu būtu darījis kādam maksājot es nekad nebūtu spējis to pavilkt. Protams ka es maksāju par dažādām lietām ko es pats nemāku un nespētu tik labi paveikt - uztaisīt spoilerus, nokrāsot, pārtaisīt motora vadības bloku u.c..

Es te nekur nelielos ar svešu naudu!!!!

Un kas ir mani draugi - arī plašs jēdziens!!!

Tas viss ko tu te raksti ir no cikla viena tante teica...... paprasi tam kas auto ir taisījis (man) nevis kaut kam nezin kam.

Gudri jau ir runāt slēpjoties zem "viesa" statusa!!!

44839. viesis 21.oktobris 2002 17:54
0 0 Atbildēt

padomaa varbuut tas ir viens no taviem LABI paziistamajiem draugiem!! kuram tu vienkaarssi esi jau saacis besiit!! cik var plaatiities ar teeva naudu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

viela paardomaam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

44871. viesis 21.oktobris 2002 21:45
0 0 Atbildēt

SI MU

To: viesis

A prichjom te vispaar nauda, m? Runa ir par stila izjuutu un auto paarbuuvi, ja neesi pamaniijis! Dusmas!

44880. viesis 22.oktobris 2002 2:08
0 0 Atbildēt

to viesis: ko tu gribi panaakt. vienmeer ir bijis taa ka vienam ir vairaak un otram ir mazaak, bet vinjsh vismaz neseez majaas rokas salicis kleepi un negaida kad senchi iedos pikji. jaa, tunings vinjam varbuut ir bijis paveicams vieglaak nekaa citiem pateicoties vecaaku biznesam, izmantojot servisa telpas un pus nakti kaut ko kjimereejot, bet lilaakai daljai auto tuneru ir lilaaka vai mazaak saistiiba ar auto biznesu.

strap citu ja jau esi tik gudrs tad varbuut pajautaa coolberga sencha domas par auto tuning un tad tu sapraatiisi ka vinjsh nav shiis lietas baigais atbalstiitajs.

44892. viesis 22.oktobris 2002 8:56
0 0 Atbildēt

to viesis :21:45:46 tu tiessam es stulbs!!! ir tachu taada lieta kAAAAA IR NAUDA IR TUNINGS NAV NAUDAS NAV TUNINGS!!

un apsveicu ka coolbergam ir dota taada iespeeja!!!!!!

44982. viesis 22.oktobris 2002 12:41
0 0 Atbildēt

tu pac esi stuulbs jo taa ir vinja:):):)

44983. viesis 22.oktobris 2002 12:42
0 0 Atbildēt

HE HE

Atkal *******nju dzenat? :)))))))))

44985. viesis 22.oktobris 2002 12:48
0 0 Atbildēt

blad z a j e b ali zvaigzniites likt : ))))))

44986. viesis 22.oktobris 2002 12:48
0 0 Atbildēt

ok TAD TU ESI STUULBA totaala DURA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

44988. viesis 22.oktobris 2002 12:53
0 0 Atbildēt

bllaaviens !!! cik var kasiities !! vai tiessam nav par ko runaat!!!!

parunaajam labaak par ziemu par to kaa likt lietaa savus audi Quattro!!!! ja samet ko darit?????? utt

44992. viesis 22.oktobris 2002 13:14
0 0 Atbildēt

ja samet tad dod griigaa un gaidi kat atsiitiisies pret apmali:):)

labi labi tas joks. iistemaa ja samet tad jaaiztaisno:):)- ar rokaam un kaajaam, viss atkariigs no situuacijas un vispaar ko es te staastiishu pats neesmu nekaads makinens.

44997. viesis 22.oktobris 2002 13:44
0 0 Atbildēt

gustx: ja samet - labak aiztaisi acis un skaiti teevareizi taa skali skali, lai visi pasazieri saprastu, ka joki beigusies. Skatam jaabuut pa forso!

45014. viesis 22.oktobris 2002 14:08
0 0 Atbildēt

paldies Memfis!!!

45048. viesis 22.oktobris 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Memfis ir pedaalis:))

45052. viesis 22.oktobris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

ha ha ha

afigena reeciigs kex esi VIESI

HE HE HE

45067. viesis 22.oktobris 2002 17:57
0 0 Atbildēt

ar smaidu pa visu seju orgasms pienaaks nemanot - viesi chill down!

45090. viesis 22.oktobris 2002 20:27
0 0 Atbildēt

:)

45100. viesis 22.oktobris 2002 21:17
0 0 Atbildēt

To viesis:

Paraadi man pilniigi gudru cilveeku! :)

Cik var kasiities, izskataas, ka tev ir reaali kompleksi, zheel tevis.... :)

Ar cienju,

SI MU

45363. viesis 23.oktobris 2002 17:10
0 0 Atbildēt

he, heeeee........te var tikai čurāt no smiekliem......

Un starp citu - var būt arī tā - NAV NAUDAS , IR TUNINGS ! :-P

45374. viesis 23.oktobris 2002 17:23
0 0 Atbildēt

nee taa nevar buut, varbuut tikai maz naudas un taa visa tuninga:))

45376. viesis 23.oktobris 2002 17:30
0 0 Atbildēt

Bet es tev saku, ka var! :-)

45387. viesis 23.oktobris 2002 17:45
0 0 Atbildēt

He he he

Var arii buut taa : IR NAUDA NAV TUNINGS! :)

Kam tas tunings vajadziigs :))))

Ir daudz citas lietas kur "ieguldiit" naudu, bet katram jau savas veelmes un vajadziibas - citam tuuuuuunings citam bljitkoshana :)))))))

Mieru tikai mieru

45391. viesis 23.oktobris 2002 17:47
0 0 Atbildēt

es mocus remonteeju

45402. viesis 23.oktobris 2002 18:03
0 0 Atbildēt

to rozalija: viniegais variants nav naudas ir tunings ir tad ja pac maaki taisiit spoileruss, kraasot, viileet motoru utt, lai gan arii tad vajag naudu, krietni mazaak protams. tachu tik universaalus cilveekus es vismaz nepaziistu. ja es atkal kljuudos tad varbuut tu vareetu pastaastii kaa tur iisti taas lietas notiek

45445. viesis 23.oktobris 2002 20:00
0 0 Atbildēt

Coolberg: Luudzu pastaasti cik daudz atskiras S2 no 2.3 20V (bez motora un kaarbas), un cik daudz vairaak S2 izmaksaas ekspluataacijaa nekaa 20V? Veel - kaads ir viedoklis par coupe 2.8 Q?

45470. viesis 23.oktobris 2002 22:47
0 0 Atbildēt

Jā, S1 , tu atkal kļūdies..........:-)))))))))

Tas, ka tu tik universālus cilvēkus nepazīsti, nenozīmē, ka viņu nav! IR !!!! Es tev saku, ka ir! :-))))))

Piem. mana priekšējā spoilera izmaksas:

1) stiklšķiedra+ sveķi+visādi rullīši uc = 20 Ls ( palika daudz pāri)

2) darbs= 0 Ls

3) slīpēšana, špaktelēšana, gruntēšana(grunts 5 Ls) = max 10Ls, tika dots meistaram, jo pašiem slinkums.......

4) krāsotājam - 5 Ls

Kopā = 40 Ls, + prieks par padarīto, par procesu un rezultātu, ka tāds nav nevienam un ir Rozālijas tunings :-P :-)))))))))))))))

45476. viesis 24.oktobris 2002 1:26
0 0 Atbildēt

to rozalija: taadu atbildi es arii biju gaidiijis:):). es tevi nepaziistu, bet sho to zinu par tavu mashiinu un shkiet cilveeku kas vinju ir vismaz daljeeji "buuvejis". es saprotu teiksim ja cilveeka ikdienas darbs ir saistiits ar auto(servis, krasotava, tunings vai kas cits saistiibaa ar auto) , tad tunings ir daudz vieglaaks un leetaaks, jo daudz ko vari pats, ir gali visaas malaas, tu zini kur ir leetaak, kur ir labaak un kur tev uzatisiis pa "chomakam".

Ir arii cilveeki kuriem kaa saka rokas aug no dibena un tad jau tunings ir daargaaks, bet nu taas vinju probleemas.

Spoileri tas nav tas gruutaakais, tad kad lieta nonaak liidz motoram un ritoshai, nepietiek ar gudru graamtu un atsleegu komplektu, tur vajag zinaashanas un pieredzi. jaa taa visa nav, tad jaataisa valjaa macinjsh.

katraa zinjaa visaa tajaa garajaa penterii gribeeju pateikt ka cilveeks kursh 8 stundas dienaa seez birojaa un neko daudz nesaprot par mashiinam pa leeto tunings neuztaisiis, ja nu vieniigi ir plashs attieciigas jomas pazinju loks:))

Es tomeer palieku pie sava varianta var buut: maz naudas un taa visa ielikta tuningaa:))))))))

P.S. spriezot peec tava komenta tev beidzot ir paraadijushies bamberi:)))))))

45493. viesis 24.oktobris 2002 9:15
0 0 Atbildēt

nē, vēl nav ;-) prezentācija un preses konference būs pavasarī ;-)))))))

jā, bet cilvēks var arī sēdēt kantorī 10 h dienā, bet vakarā, naktīs un brīvdienās aizrauties ar hobiju - auto pārbūvi. Internetā samācīties informāciju, utt......klautgan 100 % jau tā nav...Labi, es tev piekrītu - var būt ļoti, ļoti ļoti maz naudas, bet ir tunings

;-))))))))))))))))) he, heeeee, gribu redzēt cilvēkus kuriem aug rokas no dibena;-))))))))))))))))

Principā jau tā ir, ja tu neesi no meža iznācis un šo to zini un pazīsti konkrētā pasaulē ( auto psaule), tad tur šiverēties ir vieglāk ;-))))))))))))))

45516. viesis 24.oktobris 2002 10:23
0 0 Atbildēt

rozaalija: ar ko tu iisti nodarbojies? no lelleem uz auto tach momentaa nepaargaaji - staasti, kur un kaa taadas beibes rodas. aa - ja darbs pa nulliem, tad tu to spoileri arii miiciiji pati?

45560. viesis 24.oktobris 2002 11:49
0 0 Atbildēt

;-)))))))))))) tādas izaug no kāpostiem ;-)))))))))))))))))

Bet ja nopietni, tad auto/moto vislaik ir gājis paralēli lellēm jau no dzimšanas. Pirmā skaņa - en, ennenenenen ( moto) ;-))))

Spoleris tapa kopā ar draugu. Draugs uztaisīja pamata konstrukciju, tad lipinājām plastalīnu, tad ķēpājāmies ar stiklšķiedru un sveķiem, kuri mums kalta ik pēc 3 min, kūpēja zili dūmi, bij daudz kumēdiņu, nākamā rītā skatamies, ka darbs un materiāls galīgā pak@#$%« ( kā nekā pirmie kucēni jāslīcina), tad atkal ņēmāmies, utt.........Darbs ļoti smags un laikietilpīgs, un ķēpīgs, un precīzs.........

ROZALIJA

45566. viesis 24.oktobris 2002 12:05
0 0 Atbildēt

to viesis: 2002-10-23 20:00:31

2.2 20v tubo (S2) no 2.2 20v īpaši jau ne ar ko neatšķiras - lieta tāda ka S2 motors jau ir veidots uz tā 20v motora bāzes.

1. tie paši 20v 5 cilindri- bet S2 motoram naak klāt turbīna

2. ja turbīna tad citi virzuļi paredzēti turbo spiedienam

3. cita ieplūde

4. daudz lielāka gaisa padeve

5. cita izplūdes sistēma

6. cits vadības bloks

7. turbo radiātors

8. vēl lērums ar pričendāļiem

20v motors ir labs variants - tas ir ekonomisks (samērā), jaudīgs un nedaudz vienkāršāks par turbo motoru. Bet lai to jaudi izmantotu tam 20v motoram - tas ir baigi jāgriež un sportojot ir jātur uz augstiem apgriezieniem, jo tikai tur ir tā lielā jauda. Bet arī 20v motors ir pietiekami sarežģīts ar saviem 20v un 2 sadales vārpstām. Bet motors labs - ja pērc tādu tad atceries ka ir 2 varianti motoram

1. ar 164 Zs

2. ar 170 Zs - atšķirība ir ieplūdes kolektorā (šitam ir lietais ieplūdes kolektors ko pēc iskata uz reiz var pateikt) - bet vislabākais variants ir skatīties pēc motora kodiem.

20v motors rij ap 12 - 13 - 14 l/100km gāžot, bet pa šoseju mierīgā braukšanā var panākt pat 8 l/100km

salīdzinot ar manu S2 ar čipu:

Gāžot tas rij ap 14 - 15 - 16 l/100km (pilsētā man parasti ir 13 l/100km) bet pa šoseju man ir izdevies dabūt 11 - 10 l/100km. Bet es jau mierīgi pabraukt galīg nemāku :)

45567. viesis 24.oktobris 2002 12:07
0 0 Atbildēt

Rozālija ir beibe?

45574. viesis 24.oktobris 2002 12:23
0 0 Atbildēt

Turpinājums par motoriem:

Ja ņem 20v motoru tad iesaku ņemt 4 durvju 90 burbuli nevis Coupe, jo burbulim piekare jau nāk kā S2 pastiprināta ar kaltajiem ričagiem, bet COupe vēl vecais variants!!!

Motori ekspluatācijā ne ar ko neatšķiras - tas turbo ja ir labs nekādus extra izdevumus nepalielina- bet kaifu braukt gan palielina 10x :)

Nu eļļu viņi abi vienmēr nedaudz rīs ja gonkosi - tas ir normāli un labi jo motoram ir jārij eļļu ja ar to sportiski braukā! Bet nav traki - nedrīkst nolaist eļļas līmeni uz minimumu jo tas kaitē kompensātoriem un tie sāk ātri vien grabēt.

Turbo motoram ja kaut kas salūzt ir vajadz''igs normāls speciālists jo ir vairāk dačiki un sensori un trubiņas - motoram ir jābūt labā stāvoklī - tas ir svarīgāk turbo motoriem - jo tur viss ir precīzāk utt - visādi sīkumi arī maksā dārgāk. Bet īpašas raizes nav - turbo motori ir ļoti labi un ir vienu no veiksmīgākajiem pasaulē savā laikā - kā ne kā rallijā piedalījās!

2.8 Q ir V6 un ir gausāks - vairāk tāds cruisers un kam nepatīk īpaši gonkot - motors ir tāds lēnīgāks, bet ar lielu griezes momentu - man personīgi nav lielas simpātijas jo neatbilst manam braukšanas stilam, bet citam tas var būt ideāls!!!

Motors nerij daudz bendžu, bet rij daudz eļļu - pat pārsteidzoši daudz, bet tas ir normāli un pat ierakstīts kā norma servisa grāmatiņā. 2.8 motors kalpo ļoti ilgi un ir liels resurs - bet ir jāskatās vai nesūcas eļļa gar abām galvas blīvēm, jo tā viņiem ir slimība.

S2 atškiras no 20v un citiem ar to ka tam ir 5 skrūves riteņiem (citas stupicas) lielākas bremzes - bremzes ir bez vakumņika - bet ir ar sūkņa palīdzību, baltie spidometri - klimata kontrole, citi sēdekļi un vēl visādi sīkumi.

Ceru ka palīdzēju! Ja kādi vēl jaut tad prasi mēģināšu atbildēt cik zināšu

45575. viesis 24.oktobris 2002 12:24
0 0 Atbildēt

Nezin kapēc bet neparādās mans login vārds tie abi viesi ar komentiem par motoriem biju es

COOLBERG

45579. viesis 24.oktobris 2002 12:29
0 0 Atbildēt

Rozālija ir malaģets - tādu meiteni es tiešām vēl nebiju sastapis - bet par tjūningu taisnība ir S1 - kaut vai tu visu māki izdevumi vienmēr ir. Bez izdevumiem tikai sanāk viens prasts tjūnings - drīzāk tjūninga pirmais solītis - lai kaut ko darītu motoram uzreiz jau parādas kāposta vajadzība, lai gan cik gudrs cik prasmīgs un spējīgs - amteriāliem vienmēr vajag piķi!

45633. viesis 24.oktobris 2002 15:02
0 0 Atbildēt

rozaalija ir malaģets :)) (no mala ģeķi???) hehe, bet smukina jau ar laikam bija, cik aceros

45638. viesis 24.oktobris 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Coolberg thx par info

Vēl interesētu - kādas ir S2 un 2.3 20V atšķirības ritošajā daļā - amorti, kolodkas, bukses utt?

Cik daudz Tev pašam nācies mainīt kautko no "visiem turbo motoru sīkumiem"?

Pašlaik domāju uz ko pārkāpt no 2.3 20V - uz S2 vai 2.8. Jo pēdējām coupēm 7A motori vairs nebija...

Starp citu - kādā krāsā bija Tavs S2, kad nopirki?

45643. viesis 24.oktobris 2002 15:31
0 0 Atbildēt

paldies, paldies, bet labāk nelieliet, citādi tulīņ atnāks mistiskie viesi un teiks, ka esmu tāda un tāda@#$%$ :-))))))))))

NU jā, jā....tā jau gluži nav - Nav naudas, Ir tunings, bet ir - Maz naudas, ir pat vēl labāks tunings, nekā tam , kuram ir daudz naudas. Protams, no nekā kautkas jau nerodas, no zila gaisa motoru neizvīlēsi, bet es zinu, ka manā auto darbs, pacietība, precizitāte, utt......ir ielikts vairāk nekā nauda.

Un īstenībā tā ir - uzreiz var pēc auto redzēt, vai saimnieks pats kautko ķimerē, vai brauc uz kantori ( rumbulu, salonu, veikalu, servisu) un kāds cits viņam to visu domā un liek. Paštaisītos un pašizdomātos darbos var saskatīt dvēseli. vai ne? Viņi izskatās daudz baudāmāki, var redzēt, ka piestāv īpašniekam ( kāds suns, tāds saimnieks) vai ne? :-))))))))))))))

45650. viesis 24.oktobris 2002 15:49
0 0 Atbildēt

Tā viš i.

45670. viesis 24.oktobris 2002 16:39
0 0 Atbildēt

:0

45752. viesis 24.oktobris 2002 22:01
0 0 Atbildēt

priex ka manu tunninga versiju adobrilji:)))))))))))

rozaalijai noveelu beidzot uzlikt bamperus:))))))

to viesis: jaa tu peec 20v panjemsi 2.8Q buusi viilies, taaka labaak njem s2:))

45779. viesis 25.oktobris 2002 9:33
0 0 Atbildēt

To viesis:

Par ritošo daļu runājot starp S2 un 20v ir tā:

S2 Coupe un 20v 90 burbulim - piekares ir stipri līdzīgas abas ar kaltajiem plauktiem, bet S2 ir 5 skrūves riteņiem ar 100 audi tipa amartizātoriem priekšā un par 1 stabilizātora stieni vairāk un laikam arī bremzes atšķiras. 20v COupe ir vecā parastā audi 80 quattro piekare nevis tā kā 20v 90 (4 durvīm).

B4 Coupēm tiešām vairs nenāca 7A motori! 2.8Q būs ar mīkstu piekari un gāzes amīšiem priekšā - purns būs arī nedaudz smagāks jo V6 - tas nedaudz vairāk nesīs ārā priekšu līkumos. 2.8 arī iet baigi labi - bet ir domāts vairāk braukšanai pa šoseju - tāliem braucieniem - komfortam. S2 piekare ir daudz cietāka un sportiskāka - bet kompromiss ir komforts - zini katru bedrīti :) Bet es labāk dodu priekšroku S2 - tā tomēr ir laba manta!! Esmu ļoti apmierināts.

Mans S2 bija melnā krāsā. Es motoram esmu mainījis visādus sīkumus, jo tie visi tāda gada auto sāk birt nost (tas ir normāli - termostati, daži dačiki, saplaisājušās trubas - tās nav lētas no 20 - 60 Ls viena). Nomainīju vārstu blīvslēgus, blīvītes, noslīpēja vārstus, vēl lamdas zonde nomira un dabūju mainīt. To visu savedu kārtībā, jo liku tjūnētās smadzenes (vadības bloku), tad motoram ir jābūt pilnā kārtībā. Bet tā ar turbo un citām motora lietām nekādu problēmu nav bijis - vienīgais jaunu sajūgu uzliku un starpasu diferenciālu nomainīju jo izjuka zobrati.

Ja vari pavilkt iesaku pirkt S2 - bet pirms pirkšanas kārtīgi izpēti un vislabāk uzticēties un samaksāt speciālistam - latvijā vairums S2 ir bēdīgā stāvoklī, reti kurš ir labi kopts- var arī viegli iegrābties.

To Rozālija:

Nu pilnīgi piekrītu - ja saimnieks pats iesaistās visā auto tūninga procesā var tiešām saskatīt ielikto dvēseli un kā tu saki piestāv un attēlo pašu saimnieku!!

Tūnings ir tomēr dārgs un ļoti laika ietilpīgs process, kur ir jābūt ļoti pacietīgai otrai pusītei lai paciestu mūžīgo atrašanos garažā :))))

45833. viesis 25.oktobris 2002 10:55
0 0 Atbildēt

Coolberg: savu S2 gadījumā nenopirki no viena autosportista (krosista)?

45901. viesis 25.oktobris 2002 13:26
0 0 Atbildēt

Nē nenopirku gan

47850. viesis 7.novembris 2002 0:35
0 0 Atbildēt

Mums sheit vieni raspizdjai arkartigi labu s2 nogalinaja. Tachka bija ar visu tuningu spoleriem sporta sedekliem un t.t.k. Maksaja 2.500 $ :) (brinums bet ta ir) . Tagad pec 1.5 gadu tachkas stavoklis ir bedigs (man shkiet ka turbina ir pagalam) , viniem tas ir pie *******s lai tiko brauc. Skatos ar asaram. Vo kas var but ja spiezh visu no mashinas. Tada tachka .... bija.

47990. viesis 7.novembris 2002 20:54
0 0 Atbildēt

Nu ko, dumiķi, joprojām fanojat par šito Kulberga anulēto šrotu? pelēkās bezcerības. smieklīgi, bet īstenībā jums jau nav nekādas izvēles, AUDI joprojām nepiedāvā neko jaunu no kupejām. tāda bēdīga lūk situācija. un īstenībā dīvaini ir tie visi teksti par latviešu skaudību, krāniņa izmēriem u.c. colbergs, memfis & pārējie sūkātāji, man ir pilnīgais klucis uz tiem jūsu tjūnētajiem dārgumiņiem. nekādas reālas skaudības, es vienkārši minimāli ierēcu par visu šo sviestu. it īpaši par Kulberga tekstiem "visu protu, visu māku, visu dariju savām rokām". nu bet labi, bee happy, essinieki forever!

48166. viesis 8.novembris 2002 17:29
0 0 Atbildēt

Visi baigie gurinieki apdirss sso auto saimnieku pannem uztaisi pats kautko taadu un tad te borzzi

48169. viesis 8.novembris 2002 17:34
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-11-07 20:54:58:

Kaa ir, vai labaak palika, kad veel viens plekiitis apenees peec shii komenta uzrakstiishanas paraadiijaas?!

51972. viesis 27.novembris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Auto jau galīgi labs, tikai es nesaprotu tos autopederastu gājienus ar tām lampām zem starp ratiem? Smaržīgais kronītis uz paneļa un metamie kauliņi (spīdoši) pie spoguļa arī ir?

52541. viesis 1.decembris 2002 16:11
0 0 Atbildēt

blja ******* *******asi

52542. viesis 1.decembris 2002 16:12
0 0 Atbildēt

ir ari labaki

52543. viesis 1.decembris 2002 18:09
0 0 Atbildēt

Piedaavaa savus priekshlikumus .

Coyotte

52863. viesis 3.decembris 2002 0:40
0 0 Atbildēt

piedāvāju savus priekšlikumus: coyotte, noveido to savu veco šrotu līdz tikpat anulētai stadijai kā kulberga tjūnētais auto, un tad kartīgi priecājies priecājies. kad pietiksies, tad iepērc reālu fiatu croma ,tipo, vai kā tur, un sāc visu no gala.

52906. viesis 3.decembris 2002 10:22
0 0 Atbildēt

Patīk man šitais koments "reāls fiat croma".

52990. viesis 3.decembris 2002 13:23
0 0 Atbildēt

Tev puis kaut kas saap vai ceert aciis ?

Var buut taa ir vienkaarshi skaudiiba.

Nebeedaa !

Gan jau tu ar tiksi pie sava auto .

Coyotte

53137. viesis 3.decembris 2002 18:02
0 0 Atbildēt

vel viens puis coyotte te sācis kaut ko par skaudību murgot. laikam no čangalijas nākdams. knibinās tik gar savu divdesmitgadīgo lūzni. gribētos jau tev pasapņot ka kādam skauž tavs šrots. krāso vien to zaļā krāsā un ved uz mežu. es tev varētu ierādīt kas tur būtu pusstundas laikā darāms ar tavu "mans quattro rullē ". iepriekš tik tev vajadzētu sabāzt pakaļā tās visas modernizētās podziņas un uzpariktes. un nebēdā gan jau tu tiksi vaļā no tā mēsla. varbūt nopirksi jaunu auto, ja tik tas uz to brīdi atkal nebūs sagadijies pārdesmit gadus vecs.

53187. viesis 4.decembris 2002 0:56
0 0 Atbildēt

Opaaaa coyotte atkal noraavaas .Bljin veciit apluuko rakstu par taam egliiteem kur tu tik gudri runaa. P.S. No saakuma Richinj vajag uzzinaat vai nedi... kaadam no saveejiem virsuu.

53302. viesis 4.decembris 2002 13:29
0 0 Atbildēt

Paldies Bauman !

Es nu pat par taam egliiteem palasiiju .

Tas "kaut kas" var priecaaties jo es biju uz pakaljas .

Coyotte

53399. viesis 4.decembris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

To coyotte : No Rux sapratu ka tas lielais di.... nebiji tu. Viss OKs

55177. viesis 12.decembris 2002 23:55
0 0 Atbildēt

he he, reāls ierēciens, tā kā mazie eži ieberzāties. būs vēl kas jāsaštuko

57328. viesis 3.janvāris 2003 19:52
0 0 Atbildēt

nu feini feini,bet tas neona lampas ir nekam.man patik.interesanti kas bus talak?

71997. viesis 25.marts 2003 15:56
0 0 Atbildēt

Tev niez rokas- kur satiekamies!!!???

73080. viesis 2.aprīlis 2003 0:06
0 0 Atbildēt

...panāc pretī, ūdensroze mana... ha ha ha, reāli! jums vajadzētu tikties cirkā.

98678. viesis 27.septembris 2003 16:21
0 0 Atbildēt

mans audi 100avant tas ir baigais aparat ar 2.2t qatro ieliks visiem

116097. viesis 24.februāris 2004 11:18
0 0 Atbildēt

neeee normals aparats!!!! bet spriezot pec cuvakan audas vinam netruukst un ja ir nauda var veeeel labak uztaisiit! tacu LAbi izksatas ka apaksa zem masiinas ir divas atstirigas neonas! :-) paldies par ideju :-)

145123. viesis 25.oktobris 2004 12:50
0 0 Atbildēt

bļāviens tik superīgs vāģis!!!!ELVY

149662. viesis 24.novembris 2004 21:34
0 0 Atbildēt

kikirigū, kulberg!

158832. viesis 1.marts 2005 12:54
0 0 Atbildēt

Bildes - no comments... Būtu smuki, ja vairāk nosēdinātu, taču Latvijas apstākļos tas būtu sūdīgi

185705. viesis 16.novembris 2005 22:08
0 0 Atbildēt

tu paardod so auto??? ka jas raksti uz keepitreal@inbox.lv

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti