(!) Lasītājs: nauda nesmird, vai ne? 63

 
31.augusts 2006 9:18

Lasītājs: Cik esmu dzirdējis, pirms kāda laika uz saliņas starp Triangula bastionu un Daugavu esošā stāvvieta ir tapusi likvidēta. Par to liecina tikai baltās nepārtrauktās līnijas, kas apjož šo zonu un P-biļešu automāta neesamība.

Bet nu ieraduma spēks ir liels, un tauta, nopriecājusies par labajiem pilsētas tēviem, kas aizvākuši biļešu automātu, mierīgi turpina parkoties bez maksas.



Šeit esmu noķēris nerātno PP fordeli, kas šajā bezmaksas pārkinga oāzē ir iebraucis kā medus lācis bišu stropā. Esmu dzirdējis arī to, ka kopš maksas stāvvietas aizvākšanas pilsētas ienākums no šīs vietas ir neticami cēlies, kas spriežot pēc šīm bildēm, nav nekāds brīnums.



Man ir jautājums: protams, izsenis zināms, ka nauda nesmird, bet vai tomēr prātīgāk nebūtu sakarināt šai vietā ceļazīmes, kas vēstītu par stāvēšanas liegumu, nevis turpināt šo naudas kāšanas neprātu?!

Mārtiņš, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
210093. viesis 31.augusts 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Labi, ka jau otro mēnesi nestrādāju Vecrīgā. 3 gadus tur bija mana ikdienas parkingvieta, kur nebija jāmaksā ne santīma, jo kreisajā pusē bija maksas stāvvieta, bet bastiona pusē - bezmaksas. Arī motopeles un šis pats Fordiņš jau tad regulāri gadnījās pa šo zonu, bet aiztika tikai tos, kas jau aiz līnijas lika savus spēkratus.

Zēl, jo tagad Vecīgas tuvējā apkārtnē ir likvidēta viena laba bezmaksas stāvvieta. Vēl tik palikušas dažas vietas...

PP rīcību, kasējot čirikus, varētu dēvēt par pilnīgi normālu un nekāda aizliedzošā zīme arī tur nav jāliek. Tas būtu absurds ja pie katras uzkrāsotas drošības saliņas būtu jāliek aizliedzoša zīme.

Es saprotu, ka pieradumam ir liels spēks, bet tomēr 'āseko arī izmaiņām.

210094. viesis 31.augusts 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Tak mentiem dzershanai naudinju ar vajag :D

210095. viesis 31.augusts 2006 9:27
0 0 Atbildēt

Neatbalstu ne ieraduma spēka autovadītājus, ne šāda soda metodes no policistu puses. Bet neko darīt, ja esi pārkāpis noteikumus, tad maksā!

Bet policistiem ieteiktu vakaros apbraukāt lielveikalu autostāvvietas. Naudiņu varētu iekasēt ne mazāku kā bildē redzamajā vietā - biezie smadzeņu invalīdi parkojas invalīdu stāvvietās, taksisti saliek auto uz gājēju ietvēm, citi grib iebruakt ar auto veikalā u.c. "sīkumi". Bet tās taču privātās teritorijas. Viņiem tur nav nekādu tiesību, ja nav iesniegta sūdzība :(

210098. viesis 31.augusts 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Iesaku visiem maģistriem veikt bezmaksas vaksāciju!!

210106. viesis 31.augusts 2006 9:43
0 0 Atbildēt

stāvvieta tur nav jau diezgan sen (kādu mēnesi?) un, runājot par ieradumu, vai autoram nav ienācis prātā, ka biļešu automāta neesamība varētu radīt tādu kā īssavienojumu 'ieradumam' un likt padomāt?

210109. viesis 31.augusts 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Runa ir par to,ka normālā valstī tas tā nenotiktu. Netiktu slaukta nauda slaukšanas dēļ vien. Bet,ņemot vērā to,ka pašvaldības policijā strādā tie,kas tur jau nu strādā,tad jābrīnas nav.

210110. viesis 31.augusts 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Policisteļi tak muusu valstii citu neko nav iemaaciijušies, kaa tikai dzert un liimeet papiiriišus uz stikliem:DDDD

210111. viesis 31.augusts 2006 10:06
0 0 Atbildēt

nez ko tie auto atstaajeeji sadomaajushies, ka nevar atrast biljeshu automaatu- ka RD shie uztaisiijusi bezmaksas parkingu? :)

PP jau it kaa arii labi nedara, vismaz pirmos meeneshu vareeja briidinaajumus salikt. nu vismaz nesodiit ar 10LVL bet ar 5LVL

210112. viesis 31.augusts 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Normālā valstī tik tizli neviens neparkotos un nešķērsotu nepārtrauktās līnijas. Tos, kas parkojas neatļautās vietās drāza, drāž un drāzīs :) Nav ko te īdēt - pārkāpi, tātad maxā! D_R ir laikam ir no tiem , kas stāv pie maximu un rimi ieejas durvīm :DDD

210113. viesis 31.augusts 2006 10:16
0 0 Atbildēt

A kāpēc tā stāvvieta vispār bija jālikvidē? Tā jau nav kur auto atstāt, tagad vēl stāvvietas likvidē. Moš varētu tur tajā pleķī uzbliezt kādu daudzdzīvokļu māju? tjip "Ekskluzīvs projekts, 2 minūšu gājiens līdz vecrīgai, skats uz Daugavu, sākot no 10kEUR par kvadrātmetru"

210114. viesis 31.augusts 2006 10:21
0 0 Atbildēt

Autors spriež kaut ko galīgi nereālu. Kāds var būt ieradums, ja tur ir nepārtrauktā līnija???

Pareizi ir, ka vajag sodīt un policija pareizi dara, ka šos [cenzēts] iz[cenzēts]!

210115. viesis 31.augusts 2006 10:25
0 0 Atbildēt

Es savukārt nesaprotu kāda velna pēc tur tika likvidēta stāvvieta. Vai tā kādam traucēja? Un ko tagad ar to milzīgo asfaltēto pleķi darīs?

210117. viesis 31.augusts 2006 10:45
0 0 Atbildēt

SODĪT, SODĪT un SODĪT kamēr krutisms un visatļautība tiek apslāpēta, jo vairāk šitādus haļavščikus sodīs, jo Rīga paliks izbraucamāka, to es neattiecinu tikai uz šo vietu, bet vispār, jo ļoti bieži nepareizi, ne pēc noteikumiem, novietotas mašīnas apgrūtina ielu "caurlaidību"!

Kāpēc tur likvidēja stāvvietu? Loģiski domājot - tur novietotās mašīnas aizsedz redzamību uz gājēju pāreju (kura šķērso 6!!! joslas)

Ja nezini (vai apzināti pārkāp CSN) tad pats vainīgs un maksā sodu.

210118. viesis 31.augusts 2006 10:45
0 0 Atbildēt

Nu bet kamōn! Horizontālās ceļa zīmes ir! Neko tur vairāk nevaig! Tie kas ir pārāk akli lai tās saskatītu vai pietiekoši turīgi lai maksātu - lai taču maksā! Tā vietā lai liktu papildus ceļazīmes šajā vietā, būtu labāk sakrāsojuši svītras uz ceļiem tur, kur tas vel nav izdarīts!!! Domā ka ja sakarinās ceļazīmes - kādu no tiem redzamajiem tas atturēs no stāvēšanas tajā laukumiņā??? :D

210119. viesis 31.augusts 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Pareizi soda! Pareizi, ka nolikvidēja. Piegriezās tie "gudrīši", kas brauca iekšā un brauca laukā no tā salas, kā iedomājas. Nepārtraukta līnija uz mūsu ceļiem neko nenozīmē. Skumji!

210122. viesis 31.augusts 2006 10:56
0 0 Atbildēt

Nu paga, CIVILIZĒTĀ VALSTĪ būtu uzlikts paziņojums, ka stāvvieta likvidēta un arī brīdinājums par sekām un sodiem.

Tikai pie mums policistiem prēmijas vietā iedod ceļazīmi.

210123. viesis 31.augusts 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Vai tad zīmes noņemšana nenozīmē to, ka stāvvieta likvidēta?

Varbūt pirms rakstīt arī padomājiet loģiski - parkoties drīkst tikai tur, kur ir šāda zīme, nevis ielas vidū, kā pagadās!

Nelieši ir tie, kas tur turpina parkoties.

210127. viesis 31.augusts 2006 11:11
0 0 Atbildēt

Redzi:

1) Varbūt stāvvietas automāts aizstiepts uz remontu (huligāni ungāru forintus sametuši iekšā)

2) Svītru krāsotāji kaut ko salaiduši dēlī un sakrāsojuši pēc sava prāta (vai nu pirmais gadījums, kad kāda tupa zīme uzlikta vai kāds horizontālais apzīmējums nepareizi uzkrāsots / nav uzkrāsots vispār)

Tā kā viss nav tik viennozīmīgi, un Rīgas Domei vajag rēķināties, ka mūsu tauta ir diezgan tupa un uzlikt zīmi, ka tagad vairs PARKOTIES NEDRĪKST.

Protams ka Dome zin, ka tauta IR STULBA, un NEUZLIEK zīmi, bet skaisti vārās uz idiotu rēķina.

Stāvvietu aizvāca, lai griežoties riņķī varētu redzēt automašīnas, kas brauc no vanšu tilta puses.

Bet rezultātā neko tur eredz, jo ļautiņi tur ir saparkojušies... jo Domei taču jāvārās.

210130. viesis 31.augusts 2006 11:30
0 0 Atbildēt

To> Master_D redzi kā pats atbildēji:

Stāvvietu aizvāca, lai griežoties riņķī varētu redzēt automašīnas, kas brauc no vanšu tilta puses.

Bet rezultātā neko tur eredz, jo ļautiņi tur ir saparkojušies...

Vai tad pēc ceļu horizontālā apzīmējuma nav saprotams ka tā ir sadalošā saliņa?

Varbūt arī pie lielveikalu ieejām un invalīdu stāvvietās vajag izlikt paziņojumus "Cienījamie autovadītāji, mēs atbalstam Jūsu ceļu satiksmes noteikumu nezināšanu un vēlamies Jums darīt zināmu faktu, ka automašīnas jānovieto atbilstoši ceļa horizontālajiem apzīmējumiem, un stāvvietas ar apzīmējumu "stāvvieta invalīdiem" ir paredzētas autovadītājiem ar kustības traucējumiem, nevis ir rezervēta tieši priekš Jums, jo Jums ir grūti panest savu resno pēcpusi, un auto novietošana tieši pie ieejas varētu apgrūtināt veikala apmeklētāju brīvu pārvietošanos"

Kamēr būs AUNI no kuriem nokāst, tikmēr kāsīs un es 100% piekrītu PP rīcībai šajā vietā un visās citās vietās, kur mašīnas novietotas pretēji CSN.

210131. viesis 31.augusts 2006 11:36
0 0 Atbildēt

to DM: "Origo" pazemes stāvvietā ir spēcīgāks paskaidrojums pie invalīdu stāvvietām: "Ja nesaproti, kāpēc šīs stāvvietas ir paredzētas invalīdiem, pamēģini salauzt sev mugurkaulu!" :D

210132. viesis 31.augusts 2006 11:41
0 0 Atbildēt

-> DM

Sodīšana nesamazinās auto daudzumu uz tās saliņas vēl vismaz gadus divus!

Iedomājies Pāķi, kas pēdējo reizi Rīgā bija 2004. gadā un bija noparkojies tieši tur! Kad viņš pavasarī atkal brauks uz Rīgu, kā tev šķiet, KUR VIŅŠ PARKOSIES? Protams uz saliņas! Un būs vēl simtiem tādu ķēmu, kas tā darīs!

Tādējādi es apšaubu stāvvietas likvidēšanas lietderību, ja mēs kā mērķi pieņemam SATIKSMES DROŠĪBU.

Ja mērķis ir NAUDAS ATŅEMŠANA MUĻĶIEM - tad viss ir čikiniekā :D

210134. viesis 31.augusts 2006 11:43
0 0 Atbildēt

Paskaties, cik fūres katru gadu nones Akmens tiltu tajā caurbrauktuvē!!!

Vai lētāk nebija sakārt tās brīdinājuma zīmes uz dzeltena fona un ar izsaukuma zīmēm, nevis tagad remontēt mardziņas?

Lai gan... maksā jau OCTA :D

210135. viesis 31.augusts 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Es atkal atstāju tur pagajušā nedēļā, jo biju pārliecināts, ka tur patiešām ir stāvvieta. Kāpēc.

1. Tur VIENMĒR ir stāvējušas saparkotas mašīnas.

2. Man gan radās aizdomas, ka tā ir saliņa, bet mazums kur mums ir apzīmējumi sakrāsoti "kā ienāk prātā". Un es nezinu kā tur ir bijis pirms mēneša vai diviem. Zinu tikai to, ka tas laukums vienmēr il pilns.

3. Vairākām mašinam logos ir parkinga biļetes. Arī es tādu loga ieliku, dabūju no automāta ielas malā.

Pilnībā piekrītu raksta autoram, ka civilizētā valstī būtu izlikta infa, ka stāvvieta likvidēta, nevis novācam zīmi un ķeramies pie kases aparāta.

210136. viesis 31.augusts 2006 11:55
0 0 Atbildēt

Jā jā mērķis ir NAUDAS ATŅEMŠANA MUĻĶIEM, jo tajā vietā satiksmes drošība jau tika veicināta likvidējot šo autostāvvietu, kuru kādreiz kāda atbildīga amatpersona ar cāļa smadzenēm bija atļāvusi tur ierīkot, jo mūsu pērkamajā banānu valstī ļoti lielai daļai ir uzspļaut uz CSN un citiem, kas tos ievēro un arī vadītāju apliecību izsniedz ne tikai MUĻĶIEM bet arī GARĪGIEM INVALĪDIEM.

Piedodiet, bet es 13 gadu laikā, kopš man ir vadītākja apliecība neesmu samaksājis NEVIENU sodu par stāvēšanas/apstāšanās noteikumu neievērošanu. (Esmu rīdzinieks)

210139. viesis 31.augusts 2006 12:02
0 0 Atbildēt

VIESIM 210135. 31.08.2006 11:48

Par stāvvietas esamību pārliecinās nevis pēc BARA INSTINKTA, bet bēc ceļu satiksmes noteikumiem, NESAPROTU KUR IR PROBLĒMA?

210141. viesis 31.augusts 2006 12:14
0 0 Atbildēt

DM:

Nu mļin, kā var nesaprast, problēma ir tu ja es vadītos pēc visiem ceļu apzīmējumiem uz mūsu ceļiem tad jau sen būtu beikts. Paņem beidzot acis pirkstos uz paskaties uz tiem, ibio.

Pateikšu tev vēl vienu superīgu piemēru. Reiz Jeruzālemes iela bija vienvirziena iela, kur drīksteja viena malā parkoties. Tad kadā jaukā šajā mala, kura bija pilna ar mašīnām arī tika uzlikta "apstāties aizliegts" zīme un pēc pusstundas visi auto stāvēja ar plāksterīšiem. Ja poličiem rūpētu, lai tur neviens nesaparkojas, tad tur nedēļu no vietas sēdētu zaļvestainais un triektu visus prom, vai arī būtu atgādinājums, ka te vairs nav stāvvieta. Nav ko tēlot stulbenīti no citas planētas, kurš "nesaprot kur ir problēma".

210145. viesis 31.augusts 2006 12:47
0 0 Atbildēt

Nu bet cik saprotu tā stāvvieta tur jau sen nav, ne jau vakar tās zīmes noņēma!

Pa mēnesi jau nu gan varēja visi pierast, ka TUR nav jāparkojas. Bet nu ir jau tādi, kas nejēdz neko - tikai bļaurē, ka viņiem taisnība. Esmu parkojies te pirms gada, značit tagad man arī te jāparkojas, pofig, ka zīmes nav! Nu un? Es taču visgudrākais!

210146. viesis 31.augusts 2006 12:48
0 0 Atbildēt

Runa iet par elementāru pieklājību no valsts puses pret saviem pilsoņiem, pabrīdinot par izmaiņām, bet spriežot pēc dažu komentētāju uzskatāmi redzamās mentalitātes, nav grūti redzēt, kāpēc šādas pieklājības nav.

Es arī būtu līdzīgā situācijā noparkojies, redzot, ka tajā vietā stāv desmitiem citu automašīnu.

210148. viesis 31.augusts 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Bara instinkts...bara instinkts. Nav pat elementāras CSN zināšanas.

Ja stāv mašīnas - nu tātad es arī varu tur likt savējo...

Sviests kaut kāds.

210150. viesis 31.augusts 2006 13:04
0 0 Atbildēt

Acīmredzot raksta autors ir tur noparkojies un dabūjis sodu, tādēļ arī šis raksts. No satiskmes drošības viedokļa stāvvieta tajā vieta ir absurda. Uz zīmēm ir jāskatās, nevis kā aunam jāseko pārējie piemēram. Arī esmu sekojis, un par to maksājis, bet bez čīkstēšanas.

210152. viesis 31.augusts 2006 13:21
0 0 Atbildēt

muļķi mācās no savām kļūdām, gudrie no citu kļūdām :D :)

210154. viesis 31.augusts 2006 13:55
0 0 Atbildēt

CSN vispār ir zīme, ka parkoties nedrīkst ?

210156. viesis 31.augusts 2006 13:59
0 0 Atbildēt

to > anonimikis

nu ti dajoš :D

...esi redzējis tādu apli zilā krāsā, ar sarkanu apmali un krustu pāri?

210160. viesis 31.augusts 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Nu taču ir tādi CSN... kādas vēl zīmes vajadzīgas!!! Ja uzliks zīmes, tās pirmajā dienā nonesīs tie, kuri tur pieraduši braukt...

P.S. Ja nav ko sakarīgu uzrakstīt, neraksti!

210161. viesis 31.augusts 2006 15:03
0 0 Atbildēt

CSN nekur nav rakstīts, ka var parkoties drošības saliņās utt. Varbūt var parkoties arī no Rumbulas līdz Dārziņiem uz Maskavenes???

210162. viesis 31.augusts 2006 15:04
0 0 Atbildēt

par invaliidu staavvietaam cits staasts- kapeec pie spices ir vajadziigas 20 invaliidu staavvietas ja neesmu nekad tur redzeejis ne1 invaliidu iznjemot Sklases un LandCruizerus?!

210169. viesis 31.augusts 2006 16:02
0 0 Atbildēt

-> 210150. viesis

Par laimi nē :) jo es ZINU, ka pārkinga tur vairs NAV. Rakstīju divu iemeslu dēļ :

1) Klīst baumas, ka dzelteno faņķiku ienākums no tās vietas ir ~3000 latu DIENĀ !!! (vismaz pirmās nedēļas)

2) Sabiedrības labums no tās naudas kāšanas ir MINIMĀLS

210170. viesis 31.augusts 2006 16:05
0 0 Atbildēt

Es domāju, ka sodītajiem ir reāla iespēja plāksteri pārsūdzēt un izvairīties no soda šajā gadījumā.

Pamatojumus lai sacer paši :P

210179. viesis 31.augusts 2006 17:14
0 0 Atbildēt

hm, komentāri jau nu daudz, un ne par tēmu :)

galvenais iemesls, kāpēc te likvidēja stāvvietu - satiksmes drošības paaugstināšana

1. trijstūrī noliktās automašīnas aizsedz redzamību tiem, kas grib apgriezties no akmens tilta puses.

2. automašīnas no šīs jau bijušās stāvvietas bija neērti iebraukt un izbraukt, garāmbraucošā satiksme šeit ir intensīva.

3. cilvēki no šinī trijstūrī noliktajām automašīnām pa taisno bieži vien, neaizejot līdz gājēju pārejai, skrēja pāri divām un trim joslām un atpakaļ nākot darīja to pašu.

4. gājēju pārejas pārredzamību šī autostāvvieta arī pasliktināja, jo daudzi savas automašinas lika trijstūra šaurākajā daļā, kur autostāvvieta nemaz nebija iekārtota.

5. principā jau vajadzētu to trijstūri apbūvēt ar apmalēm un iekārtot zaļo zonu pa vidu

6. tālākā nākotnē vajadzētu uzbūvēt pazemes stāvvietu zem visas krastmalas un satiksmi iekārtot pa augšu šai nākotnes autostāvvietai, kuras teorētiskā ietilpība būtu milzīga - simtiem automašīnu - ja izmantotu visu platību no akmens tilta līdz vanšu tiltam un pilnā platumā - no daugavas līdz pirmajām vecrīgas mājām :D

210184. viesis 31.augusts 2006 17:34
0 0 Atbildēt

a kā uz studentu rēķina uzvāŗijās...salkika pie dienesta viesnīcas...7 (!!!) stāvēt/apstāties aizlieguma zīmes...irms tam hotel islandei atdeva vis autostavvietu pie koyām..tagad auto jāliek maksas autostāvvietā...sviesc

210185. viesis 31.augusts 2006 18:18
0 0 Atbildēt

Kur aitas tur ari cirpeji

210196. viesis 1.septembris 2006 0:00
0 0 Atbildēt

es nemaz nezinaju ka likvideeta, uz ziimes skatos.

visvairaak nejeega kjaitina tas ka ieks lv uzreiz soda nevis pabridina, te ir tada ka ciina starp cpistiem un soferiem, cpists censas tevi nokjert biezi par siikumie, tacu tur kur vinam reali butu jabut vina nav, valdiba ari tada padebiila padevusies.

tas pats kolonas reidz, nu mlin cik vaditajus sodiis? nu ta nav pareiza pieeja, labak butu ieks tv un radio sludinajusi ka bus nato samits, bus kolonas ar svarigajiem, braux apmera,m tados posmos taja laika un esat uzmaniigi un palaizat, a nee panem un kjer dazus un soda.

reizeem liekas ka tikai setnieks strada iedzivotaju laba, a tadi cpisti un gudras valsts galvas tikai gudri runa...

kad kadreiz redz ka tada kkur lurina ta vien velk pa to seju ievilkt ta specigaak lai tas maigais smaids pazustu...

vot taa izkliedzu saapi netaa kur tas neko nemaina, jo ja es uz ielas aicinaatu neklausiit cp un masveidiigi nemaxat sodus, tacu ari neko neparkaapt, un vispaar gazt valdiibu, tad gan jau atri dabutu pa muti....

gachoman

210198. viesis 1.septembris 2006 0:22
0 0 Atbildēt

Dīvaini tie bara cilvēki, vēl papildus zīmes prasīs par neatļautu stāvēšanu. TĀ STĀVVIETA BIJA NELOĢISKA. Bet purvos augušiem visur gribas pastāvēt..

210199. viesis 1.septembris 2006 1:09
0 0 Atbildēt

IR UZFIMLETS VIDEO AR to kaa turstaigaa polichi un lime plaksterus!!!

210201. viesis 1.septembris 2006 7:42
0 0 Atbildēt

210196. viesis 01.09.2006 00:00 jeb gachoman

cik stulbi gan tie studentiņi! es ar prieku lieku auto rimi olimpija bezmaksas stāvvietā! jumts virs auto, vasarā auto ir vēss, ziemā nav apsnidzis ar sniegu, kad beidzu darbu un braucu uz māju, auto nav nopļūtīts ar putnu mēsliem un koku sulu pilieniem. hm, kā visi tur ar saviem auto apkārt rtu korpusiem spiežas un izbraukā zaļo zonu apkārt rtu, augsti inteliģenti, kā jau nākamajiem inženieriem pieklājas! :)

210205. viesis 1.septembris 2006 9:12
0 0 Atbildēt

2 Conqueror

es tur nemaacos, bet arii vienmeer olimpijaa lieku autinju, kad kjiipenee ir kaada izstaade. Vieglaak ir aizchaapot no olympijas lidiz kjiipenei, nekaa tur sppraukties, parkoties un peec tam staaveet 20 minuutes korkjii, kad beidzas aizstaade :)

+ veel olympijaa ir bezmaxas ;)

210214. viesis 1.septembris 2006 11:25
0 0 Atbildēt

!!!!!!!!!!!!

Japanjem melnaas kraasas baloninjs un jaanopuush 2 metu josla un viss OK

!!!!!!!!!!!

210228. viesis 1.septembris 2006 15:25
0 0 Atbildēt

var teikt ka jeega nekaada no taa ka aizliedza tur autostaavvietu taapat nav un nebuus cilveeki kaa paarkojaas taa parkosies. Vieniigi tagad maksa ir paugstinaajusies no 1Ls/H vai cik tur bija liidz LS 10 par reizi nu tas nu ir fakc.

Kaapeec taapeec ka Riigas Domes id..i..o..ti vismaz vareeja aizkraasot tur smuki savilktaas liinijas kaa reiz prieks paarkinga + veel tas ka bija tur staavvieta un vairs nav tasiniiba arii tiem kas saka ka jaaskataas satiksmes noteikumi utt. Bet tiem kas aizliedza tomeer arii jaanem veeraa fakts ka nekad nebuus taa ka cilveeks atceraas visu kas ir rakstiits noteikumu graamtaa un it iipasi ja ir taads stulbums ka no vienas puses savilktas liinijas kaa reiz prieks paarkinga bet no otras puses ir nepaartrauktaa liinija. Jeega nekaada (satiksmes uzlabosanas jomaa)

Risinaajums uzstaadiit ziimi vai to salinu apzalumot nu izdariiit taa lai tauta saprot ka tur NEDRIIKST nolikt masiinu un taa lai tas ir saprotams ikvienam. Pielauju ka ja man buutu steidziigi jaaieskrien minimaximaa arii es tur buutu nolicis masiinu.

210229. viesis 1.septembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Taa linija jau neko nedod, jo es vakara noliku tur autinu pelkes lielas tums kur tur saskatit kada liniju, bet tomer pie 10 LVL balvas tiku

210233. viesis 1.septembris 2006 17:42
0 0 Atbildēt

Kaapeec vajag celja ziimes, ja ir nepaartrauktaa liinija apkaart tam placim? Nav tacj aklie pie stuures...

210236. viesis 1.septembris 2006 20:56
0 0 Atbildēt

Es ari noparkojos netalu - taja laukuma pie strelnieku piemnekla. Citi ari turpat noparkojusies. Neko nenojausu un dodos jau projam pie manis pienak pasvaldibas policists un saka "seit nedrikst stavet. Vai neredzi ka parejie auto ipasnieki ir soditi ?". Paskatos visapkart un tiesam visiem pie stiklutiritajiem sakarinatas lapinas. Izradas uzliktas jaunas zimes par stavesanas aizliegumu. Nu ko, atvainojos un braucu prom. Paldies pasvaldibas policistiem. Tomer viniem nav viegls darbs, ja darisanas ar Rigas soferiem, kas pa lielakai dalai ir nervu slimnieki.

210239. viesis 2.septembris 2006 0:51
0 0 Atbildēt

sodien tur gaju garam, un tur auto staav visa taas salinas garuma, neredzeju gan vai bija lapina ssalimetas, tacu neviens cpists ari nebija tuvuma, kadel vini laiz garam naudu?

varbut tie kas staveja bija abonomentu panemusi...

ja kads griba lai tur auto vairaak neliktu, tad tur tiesam vajag kka savadak to vietu apzimet, lai tiesam skaidrs ka nevar, nu kautvai ta pati zala zaalite..

citaadi velreiz paradas princips ka maak tikai naudu kaast nevis drosibu uzlabot.

gachoman

210245. viesis 2.septembris 2006 20:36
0 0 Atbildēt

taadiem kam ieradums praataa tik nevis CSN

vieta ir cietumaa

LIINIJAS IR SKAIDRI REDZAMAS

210246. viesis 2.septembris 2006 22:29
0 0 Atbildēt

Būtu interesanti redzēt zīmes pret kuru stabiem mašīnas būtu apskādētas. Gan jau kāds gudrītis nepamanīs stabu, kas ir cinkots, un, līdz ar to, pelēks. Jo domājis, ka zīmes tiek pakārtas gaisā. Ja atsevišķi ceļu satiksmes dalībnieki ātri aizmirst CSN saturu, iesaku ēst biezpienu un regulāri pārlasīt CSN.

210252. viesis 3.septembris 2006 20:51
0 0 Atbildēt

Man liekas, ka virrsraksts galīgi nav piemērots rakstam.

Pričom tur nauda nesmird?

Un kāpēc kādam būtu jāuzliek ceļa zīmes, kas liegtu stāvēšanu?

Paralēli brauktuves malai ir atļauts stāvēt, kāda problēma?! Problēma ir cilvēku tupumā! Zīmītes var likt, var nelikt, tāpat lielākā daļa no šeit ņaudošiem tās ne redz, ne zina ko tās nozīmē!

Jo vairāk menti šādus muļķus drāzīs, jo ātrāk tie sākas saprast ko drīkst un ko ne, nevis pukstēs, ka kāds atņēmis tiem čiriku.

210811. viesis 8.septembris 2006 20:35
0 0 Atbildēt

Acis kā pauti, kas mazāks pa trambūzi neredz, nepietiek ar līnijām!?:p

213578. viesis 10.oktobris 2006 12:14
0 0 Atbildēt

jā...arī man čiriku uzlīmēja, sasodīts...kā lai es zinu, ka tur vairs nevar stāvēt?????????idioti!!!! tā notiek tikai latvijā....

214178. viesis 16.oktobris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Pratigak butu zinat noteikumus,nevis karinat zimes kur vajag un nevajag.

214648. viesis 19.oktobris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Uvazajemij, hotelosj bi u takogo umnogo i vidimo, obrazovannogo individuuma sprasitj , kakije ze zapreshajushije ostanovku i stojanku znaki mozno postavitj v zone perekrjestka?

214853. viesis 20.oktobris 2006 22:54
0 0 Atbildēt

Kadas ceļa zīmes??? a priekš kam tad ceļa apzīmejums domats - nepartraukta linija?

215931. viesis 31.oktobris 2006 22:38
0 0 Atbildēt

tas fordelis pa krastmalu tik ganās, suka tas ar izvalbītām acīm uzlika man čiriku un nepamanīja ka es sēžu mašīnā.Vēlāk noskaidroju, ja vadītājs atrodas uz vietas jāmaksā tik piecīts

216332. viesis 2.novembris 2006 22:12
0 0 Atbildēt

Pēc šitā raksta var saprast, ka CSN tev ir sveši un vadītāja apliecību esi nopircis un vēl jo vairāk pašam patīk pārkāpt CSN :):):)

218662. viesis 21.novembris 2006 20:06
0 0 Atbildēt

Piedot autor, bet pareejiem ir taisniiba tur ir nepartraukta liiniija, taadat nevar braukt suudzies, ka uzlika 10ls labi noliks policijas ekipaazu un maksaasi par nepaartrauktaas liinijas skershosanu 20ls un +1 bonus apmierina atkal slikti! Nu pirms suudzies padomaa par ko! es tikai par likvideeshanu stavietas jo tagad var mieriigaak apgriezties braukshanai preteeja virzienaa!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti