Rallijā «Milzis» uzvara Agrim Upītim/Viesturam Zīlem

 
4.septembris 2006 9:20

Jaunpiebalgas apkārtnē aizvadīts Latvijas minirallija čempionāta piektais posms – rallijs „Milzis 2006”. Par sacensību uzvarētājiem kļuva cēsnieki Agris Upītis/Viesturs Zīle („Subaru Impreza”).

Savās ieskaites klasēs pirmās vietas izcīnīja Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”), Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”), Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”), Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) un Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs („VW Golf II”). Komandām labākā izrādījās „Kurzeme-DnB NORD”. Čempionāta pēdējais posms risināsies 23. septembrī Liepājas apkaimē.


Rallija „Milzis 2006” uzvarētāji Agris Upītis/Viesturs Zīle („Subaru Impreza”)
FOTO: Ervīns Reinverts

Par prieku daudzajiem līdzjutējiem cēsnieki Agris Upītis/Viesturs Zīle („Subaru Impreza”) jau ar rallija pirmajiem ātrumposmiem pieteica sevi kā galvenos favorītus uz uzvaru. Sacensību sākuma sīvu konkurenci viņiem izrādīja Krievijas pārstāvji Staņislavs Travņikovs/Vjačeslavs Jevstafjevs („Mitsubishi EVO VII”), tomēr pēdējā ātrumposmā viesi no austrumiem izstājās, tobrīd nākamajiem uzvarētājiem zaudējot jau gandrīz 20 sekundes. Krievu izstāšanās ļāva pakāpties uz otro vietu Jānim Feldmanim/Jurim Vilmanim („Subaru Impreza”).

Trešajā vietā absolūtajā ieskaitē un pirmajā 4WD+ klasē ierindojās Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”). Jau kronētie šīs sezonas čempioni tikai pēdējos divos ātrumposmos spēja panākt un apsteigt Guntaru Miķelsonu/Aivaru Maļavkinu („Mitsubishi EVO”), uzrādot par 1,7 sekundēm labāku rezultātu. Lielisks noslēgums dienai, kura iesākās ar fakta konstatēšanu, ka melnā „Mitsubishi EVO” atslēgas palikušas mājās... Jāpiezīmē, ka Dūcis/Anevics ir uzvarējuši visos piecos posmos. Arī trešo pozīciju izcīnīja ar „Mitsubishi EVO” braucoša ekipāža - Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”). Šķiet, ka „Audi” laiks šajā klasē ir pagājis.

Kopvērtējumā uz divām vietām uz goda pjedestāla zemākajiem pakāpieniem vēl pretendē sešas ekipāžas. Atbildi uz vienu no lielākajām intrigām – vai Roberts Vuguls („Audi Coupe”) piekto reizi pēc kārtas kļūs par vicečempionu uzzināsim pēc trim nedēļām rallijā „Liepāja 2006”.


1600+ klasē nekādi pārsteigumi nenotika un pārliecinošu uzvaru izcīnīja Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”). Otrās vietas ieguvēji Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”) uzvarētājiem piekāpās 46,2 sekundes, bet trešās vietas īpašnieki Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) gandrīz divas minūtes. Pirms pēdējā čempionāta posma kopvērtējuma vadībā joprojām atrodas Pikke/Dreimanis. Lai kļūtu par čempioniem, viņiem rallijā „Liepāja 2006” ir jāfinišē vismaz otrajā vietā. Tiesa, šie aprēķini ir veikti pieņemot, ka Kārkliņš izcīnīs kārtējo uzvaru – tikai pirmā vieta jaunajam talantam saglabās izredzes uz zelta medaļu otro gadu pēc kārtas.

Visblīvākie rezultāti tika fiksēti 4WD grupā – pirmās sešas ekipāžas satilpa 35 sekundēs. Savu pirmo uzvaru izcīnīja Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”), kuri ieguldījuši nopietnu darbu dzinēja vadības bloka programmas izstrādāšanā. Otrajā pozīcijā ierindojās Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”), bet trešie Jānis Patmalnieks/Rolands Ziemelis („Audi 80”). Situācija kopvērtējumā ir vairāk nekā intriģējoša – līderpozīciju joprojām saglabā „Milzī 2006” ceturto vietu ieguvušie Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”), taču dažu punktu attālumā ir Bērzkalna, Aruma un Gata Balgalvja („Audi 80”) pilotētās ekipāžas.

Vismazāk dalībnieku startēja 1600 klasē. Septiņu ekipāžu konkurencē ātrākie izrādījās Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”). Vietas godalgoto trijniekā izcīnīja arī Mārtiņš Lapsa/Kristaps Lapsa („VW Golf”) un Renārs Vītols/Lauris Rolovs („VAZ 2108”). Pirms pēdējā posma uz čempionu titulu atlikuši divi pretendenti – kopvērtējuma līderi Andiņš/Ešmanis un Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri Jaunpiebalgā bija spiesti izstāties tehniska defekta dēļ. 2005. gada čempioni Kalniņš/Dombrovskis savu panākumu var atkārtot tikai pie viena iznākuma – pašiem jāuzvar un jācer, ka Andiņš/Ešmanis būs ne augstāk par trešo vietu.

ROAD klasē otro uzvaru šosezon izcīnīja Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs („VW Golf II”), izvirzoties kopvērtējuma vadībā. Otrie precīzākie šoreiz izrādījās Kaspars Rožkalns/Kaspars Bumbulis („Opel Kadett”), sapelnot tikai par 0,4 soda sekundēm vairāk nekā uzvarētāji. Trešajā pozīcijā ierindojās Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”). Cīņā par čempionu nosaukumu izredzes apsteigt Ķenavu ekipāžu vēl saglabā Vītols/Stankevičs, Māris Freibergs/Itars Siliņš („Seat Leone”) un Edgars Trūps/Lauris Aizderdzis („Honda Civic”).

Komandu ieskaitē nepārspēta palika „Kurzeme-DnB NORD” (piloti Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis). Otrajā vietā ierindojās Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis), nosargājot drošu vadību kopvērtējumā. „Milzī 2006” trešā pozīcija vienībai „GM Auto/V4 Motors” (Didzis Blūms, Roberts Vuguls, Guntars Miķelsons).

Latvijas minirallija čempionāta pēdējais posms tiks aizvadīts 23. septembrī Liepājā.



Latvijas 2006. gada čempionāts minirallijā
5. posms, rallijs „Milzis 2006”


Sporta a/m
Agris Upītis/Viesturs Zīle („Subaru Impreza”) 22:52,6, Jānis Feldmanis/Juris Vilmanis („Subaru Impreza”) +28,2 sekundes, Andris Baumanis/Raitis Jagodkins („Mitsubishi EVO IX”) +1:09,6.

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics („Mitsubishi EVO VIII”) 23:25,6, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins („Mitsubishi EVO”) +1,7, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis („Mitsubishi EVO VI”) +13,2, Jānis Meiers/Jānis Krastiņš („Subaru Impreza”) +21,7, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls („Audi Coupe”) +44,8, Edgars Piļka/Aivars Augstkalns („Audi Coupe”) +1:25,9.

4WD
Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs („Audi 80”) 25:13,2, Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe”) +6,1, Jānis Patmalnieks/Rolands Ziemelis („Audi 80”) +18,3, Didzis Blūms/Aigars Rencis („Mitsubishi Galant”) +23,6, Gatis Balgalvis/Dāvis Arājs („Audi 80”) +28,1, Kaspars Breijers/Ģirts Pakulis („Audi 80”) +35,0.

1600+
Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus („Honda Civic TypeR”) 23:51,4, Krišjānis Caune/Vilnis Vitkovskis („Honda Civic TypeR”) +46,2, Raivo Pikke/Artis Dreimanis („VW Golf II”) +1:51,8, Jānis Igaunis/Edmunds Biša („VW Golf”) +1:59,4, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”) +2:07,7, Mārtiņš Balodis/Ivo Dišlers („VW Golf II”) +2:15,1.

1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) +27:26,6, Mārtiņš Lapsa/Kristaps Lapsa („VW Golf”) +23,6, Renārs Vītols/Lauris Rolovs („VAZ 2108”) +1:20,0, Raivis Grīnfelds/Ineta Grīnfelde („VAZ 2103”) +2:16,6, Juris Zeps/Gints Lasmanis („VAZ 2108”) +3:29,6.

ROAD*
Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs („VW Golf II”) 6,4 soda sekundes, Kaspars Rožkalns/Kaspars Bumbulis („Opel Kadett”) 6,8, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”) 9,6, Gatis Ulmanis/Edmunds Ošlaps („Mazda MX3”) 9,7, Aigars Jušēns/Edgars Kļaviņš („Audi 90”) 13,3, Edgars Trūps/Lauris Aizderdzis („Honda Civic”) 15,0.

* ROAD klases dalībnieki distanci veica pēc regularitātes principa.

Komandas
„Kurzeme-DnB NORD” (piloti Jānis Kārkliņš, Andris Andiņš, Kārlis Volanskis) 30, „Veģi” (Jānis Dūcis, Gatis Balgalvis, Raimonds Dūcis) 23, „GM Auto/V4 Motors” (Didzis Blūms, Roberts Vuguls, Guntars Miķelsons) 21.

Kopvērtējums pēc 5. (no 6) posma

4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics 75*, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls 42, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins 40.
* nodrošināts čempionu tituls

4WD
Didzis Blūms/Aigars Rencis 53, Mikus Bērzkalns/Māris Kulšs 51, Gatis Balgalvis 51.

1600+
Raivo Pikke/Artis Dreimanis 59, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs 47, Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus 45.

1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis 60, Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis 45, Raivis Grīnfelds/Iveta Grīnfelda 44.

ROAD
Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs 48, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs 44, Māris Freibergs/Itars Siliņš 44.

Komandas
„Veģi” 131, „Kurzeme-DnB NORD” 110, „GM Auto/V4 Motors” 109.

LAF Standartauto komisijas preses dienests
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti