Neveiksmīgas apdzīšanas sekas - divas nāves (+ foto) 92

 
4.septembris 2006 10:18

Svētdien Tukuma rajonā, autoceļa Rīga-Ventspils 58.kilometrā, avārijā gāja bojā mikroautobusa «VW Caravelle» vadītāja un pasažieris, bet slimnīcā ar dažādām traumām nogādāti pieci cilvēki.

Avārija notikusi, kad sieviete veikusi apdzīšanas manevru un iebraukusi pretējā virziena joslā, kur sadūrās ar kravas automašīnu «MAN». Pēc sadursmes kravas automašīna ieslīdēja pretējā braukšanas joslā, kur saskrējās ar automašīnu «Mazda 323». No avarējušo automašīnu atlūzām bojāta arī garām braukusī automašīna «Peugeot».












Foto: Artis
 
Visi komentāri
 
210259. viesis 4.septembris 2006 10:24
0 0 Atbildēt

njaa... sveetdien braucu no tukuma, kad bija tas lielais lietus. redzamiiba labi ja 5 metri, kustiiba ap 60, tachu vienalga atradaas taadi kam baigaa steiga un uz aklo lien visiem garaam... labi ja viens velkaas, bet forseet rindu taadaa laikaa... baigo laiku ieguust?

210261. viesis 4.septembris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Baba zarullom kak abizjana granatam!

210262. viesis 4.septembris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Kur bembis?????

210263. viesis 4.septembris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

paldies dievam ka sieviete pie stūres!

nez kāpēc, lasot šādus rakstus, tas ir pirmais, kas ienāk prātā!

jūtu līdz bojāgājušo radiniekiem!

krix

210264. viesis 4.septembris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Vakar arī Strazdē (Talsu / Tukuma raj. pierobeža), ap 20:45 viens HONDA CRV, grāvī mētājās un vēl pāris auto un autobuss ceļmalē stāvēja. Sestdiena ar tāda ne visai veiksmīga ir bijusi, jo Pūrē avārija, pēc tam aiz Pūres 2km nopietna avārija un vēl Talsu rajona Lībagu pagastā amatieri pajaunu Kawasaki baiku iznīcināja :(

210265. viesis 4.septembris 2006 10:31
0 0 Atbildēt

bembis 4 bildē.

Labi ka treileris bijatukšs citādi būtu vēl lielāka gaļa

210266. viesis 4.septembris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

kad braucu garām, tad to treili ķeksēja laukā no grāvja, bet neviens cits nebija, domāju, ka iemidzis pie stūres..

210267. viesis 4.septembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

iauto rallija reklāma īstā vietā :-(((

210268. viesis 4.septembris 2006 11:01
0 0 Atbildēt

Juutu liidzi tuviniekiem!

Shoriit braucu garaam tai vietai i veel nodomaaju, kas tie pa plastmasiem uz celja meetaajaas... nu tagad saprotu, kas pa plastmasiem! Peec bildeem spriezhot, crash ir bijis nejeedziigaakais!

P.S. Kur vispaar jaaskrien taadaa lietus laikaa?!? Un tas celja segums tajaa vietaa arii nav nekaads labais- smagie rises izbraukaajushi! Kad liist lietus, tajaas risees sakraajaas peljkjes, un apdzenot, biezhi rodas akvaplaneeshana! Pasham arii ir naacies tur vaakt mashiinu kopaa, lai arii riepas labas un aatrums nav bijis lielaaks par 90 km/h!

Mjaa... nu zheel zheel, ka taa...

210269. viesis 4.septembris 2006 11:04
0 0 Atbildēt

tur tajaa pirmajaa bildee uz asfalta, tas nav gadijumaa gaazes balons?

210270. viesis 4.septembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Ir sākusies kārtējā stihiskā nelaime - rudens lietavas. Kur skatās ministrs?

Bet uzmanīties tiešām der - arī bojāgājējus pa vakariem lāga samanīt nevar, kad šie viss melnā pa ceļiem klīst.

210271. viesis 4.septembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

mja. Vakar vakaraa arii braucu uz Rigu pa liepajas shoseju. Pielijis nejegaa, ipashi rises... Braucu ap 60-90 atkariibaa no taa, cik dziljs tas rises (riepas jaunas un labas), jo lai arii riepas lietum domaatas, vinas lidz tikai lidz zinamam uudens dzilumam, pec tam peld vienalga... Braucam jau taa liela kolona mieriigi ar palielam distanceem... Tad nemitiigi radas gudrenieki, kuriem vajadzeeja savus 120 braukt. Slimi cilveeki.

210272. viesis 4.septembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

aber zive tik pa smigainajiem soferiem runaa un piedalaas dazaadaas akcijaas par spraadzeesanos, bet tas, kas notiek nedeeljas nogalees uz sosejaam (normatiivajos dokumentos to sauc par agresiivu brauksanu), vinjam ir po. kad beidzot arii statisktikaa saaks paraadiit ciparus par agresiivaas brauksanas upuriem? vai tik shis skaitliks nebuus lielaaks par smigaini braukusajiem (: vai tad gruuti vienaa nedeeljas nogalee uzlikt paaris ekipaazas uz VIdzemes sosejas, otraa uz Daugavpils, tresaa kaut kur citur un tad piesuutiit reekinus? oi, mulkis laikam esmu, ar jaunajiem volvikiem (domaaju tos, kurus taa reklameeja zebraa ar visaam iespeejamaam vidoekameramm utt, ko sapirkusi par muusu nodokju maksaataaju naudu) tak peecpuses no darba uz maaju tak jaaviziina.

210273. viesis 4.septembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

Nu biki jau mēs divus aspektus piemirstam:

1. Atrodas gudrīši, kuri pat šādos laika apstākļos tuvos lukturus "taupa", kļūstot maz redzami pretimbraucējiem (šoreiz gan diez vai tas gadījums, jo smagie ir korektāki - profiņi, tomēr)

2. Ir tik daudz "prātīgo" braucēju, ka aiz viņiem regulāri veidojas "korķi", bet sakarīgākie spiesti veikt neadekvātas apdzīšanas, ja vispār grib tikt uz priekšu (te nu ir vietā vecais princips - palaid garām, ja kāds steidzas - Tu nekad nevari zināt, kad pašam būs jābūt max ātri punktā B)

Bet patiesībā - līdzjūtība visiem tuvajiem (VW sēdošajiem vnk nebija variantu pie šādas sadursmes, diemžēl) :(

210274. viesis 4.septembris 2006 11:17
0 0 Atbildēt

Pzdec, shoriit ar visi nervozie tipi kaa negudri nesaas uz riigu, pofig ka lietus gaazj un njefiga neredz!

210275. viesis 4.septembris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Bumbarashs, es ta pats palaizhu vienmer garam, ja kads grib skriet, nelaizhu demonstratiivi tikai retos gadijumos ja tiesham apdzineejam spiid crash.

Bet tapat nepiemirsti, ka tados laika apstaaklos ka vakar, to leno brauceju bija loti daudz un steigties NAV NEKADAS JEEGAS jo uz 100 km vinnesi labi ja 10 minuutes. Vai tas 10 minuutes ir dziivibas vertas? Es domaju, ka nee un braucu vairuma citu brauceeju tempaa.

210276. viesis 4.septembris 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Ceļi lielākoties Latvijā ir koplietošanas, un tamdēļ citam cits ir jārespektē. Gan ātri braucošajiem lēni braucošie, gan lēni braucošajiem - ātrie. Nu nav viena pareiza braukšanas ātruma. Traktors nekad nebliezīs uz 120 km/h, vieglais parasti nebrauks 30 km/h.

Un visumā taisnība ir tiem, kas teic, ka pie Latvijas attālumiem tā tirināšanās un raustīšanās dod visnotaļ minimāu laika ietaupījumu. Šad un tad gan koka kastes bonusā.

210277. viesis 4.septembris 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Pilnībā piekrītu: ja redzi, ka kāds grib tevi apdzīt - nu palaid, pabraucot pēc iespējas tuvāk malai, nu ***** vai tad gabals nokritīs, pats gadrīz vienmēr tā daru, un cienu, tos, kas tā dara, kad pašam vajag apdzīt. Nesaprotu, tos, kur paši nevar pabraukt, un tad vēl dreifē starp joslas vidu un pretējo braukšanas joslu...

kādreiz bija tāda kartiņa, kur divas joslas tukšas un trešajā liels auns un uzraksts - PRINCIPS?

Žēl, ka tik stulbi iet bojā cilvēki...

210278. viesis 4.septembris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

210275. viesi,

situācijas ir dažādas un autiņi arī ...

lai cik skumji tas nebūtu radiem, bet nekāds lielceļu tanks jau VW nebija - tātad, ja apdzina - secinam - steidzās ... visticamāk, ka arī smagais ar visi šalandu vairs neko nevarēja no savas puses labot :(

kreisēšanu uz 120 km/h es ar neatzīstu, jo lietū un jau pieminētajās risēs ir grūti savākties, ja gadās vēl kāds šķērslis - tomēr ar labiem auto un cītīgu treniņu var apgūt stabilitātes iemaņas pat ledus apstākļos - nav ko apvainoties uz "ātrākajiem". punkc.

210279. viesis 4.septembris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

Sestdin pāris km aiz Pūres izskatījās, ka vieglais bremzējis (pēkšņi?), lai nogrieztos uz kafūzi pie Abavas, bet smagais ar garo grants piekabi (pilnu?) ietesis šim pēcpusē un grāvī iekšā. Šonedēļ baigi daudz avāriju :(((( Vai tiešām cilvēki domā, ka "ar mani jau nekad tas nenotiks"? Galvenais, ka situācijas ir pilnīgi debīlas, sekundi apdomājies, pieņem pareizu lēmumu, neapdzen un ... dzīvo tālāk!!!! un tos skrējējus - labāk palaižu, lai tālāk no manis. vai tad man gabals nokritīs, ja pastumšos nedaudz malā?

210280. viesis 4.septembris 2006 11:51
0 0 Atbildēt

.....nu kur ir jāskrien, kad Tev mašīnā ir vel 5 cilvēki. Viens pats vel h.j s..m, ja nav pelēko šūnu galvā lai sitas, bet vel tak it citas dzīvības aiz muguras - šito man nebūs saprast :(, bēdīgi, dikti bēdīgi

210281. viesis 4.septembris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Ventspils soseja vispaar izcelaas ar idiotiskas braukshanas paraugdemonstreejumiem. Vieni brauc garaas kolonaas uz 70 kmh, citi, atkal censhas pa katru cenu shiis kolonas apdziit, po kalns vai liikums priekshaa. Un jaatziist ka visvairaak avaarijas situaaciju izraisa tieshi leenie un bailiigie brauceeji...

210282. viesis 4.septembris 2006 12:00
0 0 Atbildēt

Kaarteejais debiilais mikroautobusa vadiitaajs.....

Liidzjuutiibas bojaagaajušo radiniekiem, skumji, ka tas notiek pie mums un uz muusu ceļiem.

210283. viesis 4.septembris 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Bumbarashs, redzi, iemaniities jau var, bet fiziku piemaniit nevar arii labs brauceejs. A fizika nostradaas tad, kad kadam citam kas samiseesies vai izdariis ko stulbu... un ja pie 120 naksies kaapt 5cm dziljaa risee lai izvairiitos, tas jau bus laimes speele, nevis meistariiba. :(

210284. viesis 4.septembris 2006 12:22
0 0 Atbildēt

Bumbarashs, visi reiz nokļūsim kapos... ātrākie - ātrāk ;)

210285. viesis 4.septembris 2006 12:28
0 0 Atbildēt

Vakar ap 22:30 sanāca braukt no Siguldas uz Rīgu. Jātzīst ka tādi īstenie "lidotāji" neviens nebija. Visi tā saspringti brauca uz 80-95 un centās turēt distanci. Izjūtas no pielijušām risēm nebija tās labākās, bet laikam tumsa un slapjums lika visiem turēties rāmjos - no Cēsīm līdz Rīgai avārijas nemanīju.

210286. viesis 4.septembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Ar to spiešanos pie labās malas, kad kāds iet Tev garām, var smagi uzrauties - lāgiem tas provocē uz braukšanu trijās rindās. Un tad nu nekas labs nav gaidāms. Protams - ja pretim neviens nenāk, vajag palīdzēt ātrajam tikt garām.

210288. viesis 4.septembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Tie mega-krutie CP Volvo laikam lietus laikā vislabāk noder stāvēšanai sētā?

210289. viesis 4.septembris 2006 12:57
0 0 Atbildēt

Ir interesants fakts , ka ieraugot , ko tādu uz šosejas 50% sāk braukt 60 km/h - vitās , kur apdzīt aizliegts - jobīnie svētdienas braucēji - jums vajadzētu ierīkot atsevišķas brauktuves un tad man un visiem pārējiem 50% nevajadzētu apdzīt , jo patiešām pilnībā petiek , ja es braucu 100-120 bet 50% ...

Un šos te lohus , kas kaut ko dara speciāli lai pamācītu - vajadzētu kastrēt , lai nevairojas !!!

P.S.

Izsaku līdzjūtību bojā gājušo piederīgajiem .

210290. viesis 4.septembris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

Ceturdien vakarā ap 20.00 braucu no Rīgas un Jūrmalu pa Jūrmalas šosej. Aiz Babītes viadukta bija apm.10 auto uzspēlējuši vilciniņus. Bija sastrēgums kā uz Brīvības ielas Juglas virzienā piektdienas vakarā. '

Arī viņi domāja, ka ar tiem nekas notiks...

210291. viesis 4.septembris 2006 13:03
0 0 Atbildēt

sievietes maak braukt, ko lai saka. kaarteejais spilgtais piemeers "sieviete pie stuures"...

210292. viesis 4.septembris 2006 13:03
0 0 Atbildēt

Andi - ja esi tik kruts, apdzen, bet man galvenais uzdevums uz ceļa ir nokļūt dzīvam mājās :)

210293. viesis 4.septembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

Andi - un pareizi dara, jo redzamība štruntīga, bremzēšanas ceļs garāks. A ko darīt, ja jābrauc ar auto ne katru dienu???

210294. viesis 4.septembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Andi izeed bllodu pllin, durakainais lidotaajs! vot taadus kaa tevi vajag kastreet lai nevairojas!!

210295. viesis 4.septembris 2006 13:08
0 0 Atbildēt

uz busu paskatoties viss top skaidrs

210296. viesis 4.septembris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

Un piebilde tiem , kas savāc avarējušās mašīnas un ļoti "cienītajiem " CP inspektoriem !!!

Tanī vietā smagais evakuātors stāvēja pāri 1,5 joslām , kas notiek aiz viņa nebija redzams , lūdzu nākošreiz paregulējiet satiksmi "'CP" , jo var sagadīties , ka pēc īsa brīža jātgriežās notikuma vietā uz velvienu krašu ...

210297. viesis 4.septembris 2006 13:19
0 0 Atbildēt

neatziistu braukshanu uz 70 pa sausu shoseju .. besii aaraa tad katrs shitaads frukts ir jaapdzen un kaa jau visi zin tad apdziishana ir viens ljoooti biistams manvrs!

lietanos un citos sarezhgiitos apstaaklos ir jaaskataas peec sitaacijas.. kaada redzamiiba kaads segums!

Ja kaads steidzaas. tad vienmer palaizhu (pamuuku uz labo malu)

ja redzu ka grib apdziit bet neredz tad paraadu vai var vai nevar! taa visiem ir droshaak!

210298. viesis 4.septembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Redz dēļ jums ar notiek tādi kraši "bet man galvenais uzdevums uz ceļa ir nokļūt dzīvam mājās " tas nenozīmē , kajābrauc unuz 60 km/h - Brauc 90-100 km / h un šādas bildes netā neredzēsi ...

210299. viesis 4.septembris 2006 13:25
0 0 Atbildēt

AndisS [?] 04.09.2006 13:21

Sam to ponel 4e napisal ?

210300. viesis 4.septembris 2006 13:27
0 0 Atbildēt

vieZ [?] 04.09.2006 13:19

Ne uveren ne obganjai :)

210301. viesis 4.septembris 2006 13:32
0 0 Atbildēt

AndisS [?] 04.09.2006 12:57

Un tev vajadzetu atnemt tiesibas un un tvaikene nodot.

Tads nervoz tads nervozzsssssssssss,...

210302. viesis 4.septembris 2006 13:33
0 0 Atbildēt

Svetdien tajaa nenormalajaa lietu pie Tukuma viens otrs vilka ar taisnu kaaju , nav briinums ka avarijas. Vienam otram riepas peec vasaras nobrauktas , bet velk tik.

210303. viesis 4.septembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Ja , kāds kretīns var zākāties par bojā gājušiem cilvēkiem , tad viņš ir jākastrē , tad kurš te ir nrvozs?!

210304. viesis 4.septembris 2006 13:56
0 0 Atbildēt

to AndisS - tikai nevajag, ka arī šo stulbo avāriju izraisīja uz 60-70 km.h braucošais. gudrie mācās no citu kļūdām, stulbie no savām. ceru, ka neesi no no tās otrās kliķes, un padomāsi, pirms nesīsies kārtējā izgāzienā par superīgajiem LR ceļiem. un nevajag te pa iauto gausties, ka šoseja pilna ar opjiem, kas brauc uz 60-70 un izraisa avārijas situācijas. varbūt kāds arī ir, bet stresainākās situācijas rada tie, kas dzen kolonas, kas brauc uz 100-110, bet daži umņiki domā, ka ar 120 jāmauc garām. ja arī ir opis ar 70km /h, tad tādam garām arī nav problēmas tikt, ja viens pats nebrauc ar 20gadīgu golfu 1.6 diesel. kad pie mums būs tādi ceļi kā leišos un autobraucējiem smadzeņu tik pat daudz kā karstajiem kaiminņiem (:

210307. viesis 4.septembris 2006 14:05
0 0 Atbildēt

Piekrītu tiem, kas saka, ka vainīgi nav gluži tie, kas brauc uz 70 km/h. Jābrauc ar tādu ātrumu, ar kādu Tu jūties drošs uz ceļa. Nedomāju, ka būs labāk tad, ja opis žmiegs ārā tos 100 km/h, jo redziet dažiem nervoziem, nekaunīgiem un agresīviem braucējiem viņs traucē "lidot". Kur nu vēl sliktas redzamības apstākļos. Kaut gan nav jau vairs svarīgi šajā konkrētajā gadījumā. Līdzjūtība!

210308. viesis 4.septembris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

70niekus nav problēmu apdzīt. problēma ir apdzīt "raustekļus", kas nezināmu iemeslu dēļ ātrumu ietur 60-100km/h robežās uz līdzenas šosejas.

210309. viesis 4.septembris 2006 14:12
0 0 Atbildēt

Vot ta gadas, ka doma ka tev ir WRC autins, bet izradas, ka 1.9dizelis............vaig apzinaties sava auto iespejas.........domajiet ar galvu nevis *****, bet Lv pierasts, ka nedoma ar galvu.........

210310. viesis 4.septembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

Tie 70nieki parasti gan brauc 90 - 100 km/h - brīvdienās pa to lietu tā pabraucu - viens liels bars lidoja garām kā stāvošam. Tur ir viens māns - salīdzinoša strauja pietuvošanās kādam autiņam nebūs nenozīmē, ka tam izdosies palidot garām teju vai momentāli...

210312. viesis 4.septembris 2006 14:30
0 0 Atbildēt

6dien nakti uz tallinas soesejas sakuma uz salaspils viadukta bij 2 gab bortos ierakstijushies, un abiem purni specigi lupatas, nsapratu kas tu run kaa. .

210313. viesis 4.septembris 2006 14:32
0 0 Atbildēt

AndisS, klau, Tev ar galvu viss kartiibaa? Kaut kaa vairak izklausaas, ka Tev zem apziimeejumu 70 brauceeji iet visi, kuri brauc liidz kadam simtam. Kaut ka pedejaa laikaa tadus 70 brauceejus neesmu manijis, lai gan latviju nakas paarbraukt no viena gala lidz otram. Bet ap 90-100 tagad gan brauc vairums.

Un tagad, umnik, izmegini vienreiz, piemeram, no Cesim uz Rigu atbraukt ar 90, pec tam- meginot 120 turet. Un tad sameri laikus. Un tad pamegini sadomaat vai tas 10-15 minuushu delj ir veerts riskeet, nu ja Tev ir ar ko domaat, protams.:)

210314. viesis 4.septembris 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Nez kā tas tagad sanāk, visas pazīmes liecina, ka notikums klasificējams kā slepkavība un pēc tam pašnāvības izdarīšana...

210315. viesis 4.septembris 2006 15:38
0 0 Atbildēt

njā, negribētu sastap tādus "andusS" uz ceļa, bet skaidri zinu, ka nespīd. Savairojušies kā prusaki.

Pats dabūju 2x vienā dienā vākties uz labo pusi ar bērniem mašīnā, jo dāzam *******am uz Rīgas-Jūrmalas apvedceļa gribējās apdzīt un po, kas es viņam nāku purnā uz 100. Viens apdauzīts dienvidnieku melnais tikai lūr uz blaksussēdošo blondinku un pulē gurķi ar savu BMW, otrs pēc kilometriem 2-3 ar Volvo pielipis pie stūres ar kantainām acīm.

Tā nu nācās strauji samazināt ātrumu un vākties no ceļa nost ar pusmašīnu. Labi, ka jauna un klausa, ko saka - var savākt uzbraucot uz zemes nomales.

ble - nu nav uz apvedceļa tur 3 joslas.

210316. viesis 4.septembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

šitāds viens gudrinieks ar A6 pa Dpils šosi dzina kolonnu, kamēr pretī braucošais autobuss pa grunteni jau dabuja laist...

210317. viesis 4.septembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

Var redz'et , k'adi te gudrinieki nolasiju'sies - J'us ar k'aj'am paiet nevarat kurnu uz 100 pabraukt !!!

210318. viesis 4.septembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Shodien viens VW transporter tika izniicinaats paardaugacaa- bildes te www.autonews.lv/news/1/298

210320. viesis 4.septembris 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Problēma ir tur, ka mūsu atbildīgās personas tikai muld par autovadītāju bezatbildību, bet uz ceļiem lietus laikā rodas peļķes. Mūsdienīgās, attīstītās valstīs uz lielajiem ceļiem peļķes var aizmirst, bet pie mums lietus laikā asfalts pārtop ūdenī. Kamēr kāds neiztiesās ceļu īpašniekus par ceļu stāvokli, tikmēr nekas nemainīsies.

Jūtu līdzi bojā gājušo piederīgajiem. :((

210321. viesis 4.septembris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Braucu vakar pa Dpils šoseju. Skaidrs, ka daļai autovadītāju rodas vēlme apdzīt, jo pat nelīstot lietum atrodas megaprātīgie, kas pa to šoseju kruīzē ar 60 km/h :O Normāli? Ok, ja viņi brauktu savā nodabā, -nekas, bet parasti brauc ar 1 m atstarpi un ja Tu tādu pamēģini apdzīt, tad gribot, negribot nākas bāzties virsū, jo vienā piegājienā kolonnu no šādiem 10 gabaliem "prātīgajiem" nav viegli apdzīt! Protams, ka katra automobīļa un katra autovadītāja spējas ir atšķirīgas, bet tomēr vienmēr vajadzētu braukt ne tikai vadoties no savām spējām, bet cienīt arī pārējos - vai tie būtu lēnāki, vai ātrāki. Pats vakar braucu ar 95 km/h un parāvos malā, ja kāds steidzās garām, un centos apdzīt arī tos ar 60 km/h - jāsaka, ka tādiem vieglāk tikt garām ar jaudīgu auto stipri pārsniedzot autļauto ātrumu, jo tā tomēr ir drošāk, nekā "lūgt" lai ielaiž "kolonnai" pa vidu

210322. viesis 4.septembris 2006 16:09
0 0 Atbildēt

Nevajag jau visu novelt tagad uz ceļiem, Noteikumos skaidri un gaisi ir rakstīts- br ātrums jāizvēlas ņemot vērā ceļa apstākļus u.t.t., "čaiņiki" arī uz laba ceļa pamanīsies šovu uzrīkot

210323. viesis 4.septembris 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Nav jau īpaši par ko brīnīties. Neskatoties uz to, ka pēdējā laikā itin bieži līst stiprs lietus un laiks kļūst rudenīgs , daudzi braucēji iedomājas, ka ir šumaheri, un pa slapjo asfaltu mauc uz pilnu klapi, cerībā uz lietus rēķina apsteigt citus. Un tad sākas tas, par ko lasam šajā rakstiņā. Kaut kā tml. braucēju pēdējā laikā savairojies īpaši daudz - par to liecina itin daudzie crachi pēdējo dienu laikā. CP jau faktiski ir pilnīgi bezspēcīga struktura, kura pierādījusi savu nespēju cīņā ar pārāk aktīviem un neprasmīgiem braucējiem. Domāju, ka par CSN normu pārkāpšanu saasinātos ceļa apstākļos ( vējš, lietus,putenis, atkala, utt.) vajadzētu soda sankcijas dubultot. Tad ,varbūt, vienam,otram fiksam skrējējam kāds domu grauds sasniegtu ārī smadzeņu šūnas....

210324. viesis 4.septembris 2006 16:35
0 0 Atbildēt

Blin tie dzenaataaji za.. . Kolona brauc normaali 90-95, kaa viens iebliezz pa priekssu taa visi uz kaadu laiku 80. Vai tad nav taa?

Ir bremzes, bet to ir mazaak par ssiem ašajiem.

210326. viesis 4.septembris 2006 17:03
0 0 Atbildēt

Tajaa vietaa, ir ljoti suudiigs asfalts! dziljas rises kas lietus laikaa ir pilnas ar uudeni. Visaa posmaa, teiksim Riiga-Tukums, shis viens no suudiigaakajiem posmiem sliktos laika apstaakljos! vieglaakas mashiinas meetaa, akvaplaneeshana, u.c.! Asfalta segums ir zem katras kritikas, ljoti biistams zimeaa!

210328. viesis 4.septembris 2006 17:22
0 0 Atbildēt

Piekrītu viesi Nr. kāds tur.

Raustīšanās nedod daudz iegūto laiku, bet uzmanību gan! Būs starpība, kam tu pievērstu uzmanību, ja ej ar 120km/h vai cucinot uz 85... un sevi izklaidēt aiz gara laika slēgājot radio, runājot pa telefonu, rakājamies pa bardačoku, ēdot konfektes, pētot dabas skatus utt. utj. vai pat nemanāmi iemiegot pie stūres, kad kāds garāks gabals veicams.

Nez ko gan nozīmē patstāvīgi sabrauktie dzīvnieki uz Ventspils šosejas? Cik pats esmu redzējis, tad par ķērājiem kalpo tieši cucinātāji, kas brauc, sapņo un nodarbojas nez ar ko. Bremžu signāls iedegās tikai drīz pēc sadursmes, kaut gan dzīvnieks stāvēja uz brauktuves un bija laikus saskatāms!

210333. viesis 4.septembris 2006 19:19
0 0 Atbildēt

Es katru dienu braukaaju pa LV ar smago (18T) un katru dienu gadaas sastapt gudriniekus kuriem vajag skriet, kuri nesaprot ka 18tonnas(nerunaajot jau par 30 un40) nav tikvienkaarsi savaakt un ka taa masiina aatraak par 90 neiet jo staav ierobezotaajs. Zeel ka naakas redzeet tik daudz stuulbu avaarij kuras vareeja arii nebuut.

210339. viesis 4.septembris 2006 20:56
0 0 Atbildēt

Piemērs no dzīves - TĀ DARĪT NEVAJADZĒJA.

Vakar pa to pašu lietu braucu pa šoseju, rinda aiz smagajiem apnika, nolēmu apdzīt. Izbraucu pretējā joslā (ātrums nebūt ne lielāks par 80 km/h), sāku apdzīt un ūdens uz stikla tāds, ka iestājās absolūts aklums. Redzamība ne tikai nulle, piedevām risas ar ūdeni, sāka izbuksēt utt. Teikšu kā ir, vienīgais, ko tobrīd varēju izdarīt, ir mēģināt sabremzēties (diemžēl pretējā joslā, jo redzamība un orientācija pilnībā pazuda) un tikai pēc tam, kad gandrīz apstājos, atgriezos savā joslā.

Laimīgas sakritības dēļ pretī nebrauca neviens. Pretējā gadījumā es te nerakstītu...

Tā bija pirmā reize, kad es NENORMĀLI pārbijos un secināju, nav vērts steigties. Man tā būs mācība uz mūžu.

210341. viesis 4.septembris 2006 20:59
0 0 Atbildēt

viesim 210333. nū, lielos es vienmēr respektēju. Svara kategorija liek padomāt ;)

Vienīgais reti esmu sastapis smagos, kuri vieglos korekti palaiž garām.

OK - ir redzēti un piedzīvoti pagriezienrādītājs, lai iet garām. Tomēr ir daži brīnumdari sastapti, kuri šitā "aicina" purnā citam tādam. Tad nu man visa vēlme ticēt ir pagaisusi.

Bet ir taču otra iespēja nomest no tiem 90 uz 70-60, ja redzi, ka rinda veidojas - apiet šādu smago ir ātrāk un drošāk nevis ar visām astoņām ieķērušos uz 90.

Subjektīvi jāatzīst, ka sēdēt aiz fūrēm vai smagajiem ir psiholoģiski sarežģīti - ne suņa neredz un sākas klaustrofobija :))

būsim domājoši uz ceļiem

210342. viesis 4.septembris 2006 20:59
0 0 Atbildēt

Tev ir maaciiba bet daudziem nee!!!!!

210343. viesis 4.septembris 2006 21:40
0 0 Atbildēt

210274. viesis 04.09.2006 11:17

+++++++++++++

Ja tu neredzi, tas 100% nenoziimee, ka tas skrienoshais cilveeks arii neredz.

210344. viesis 4.septembris 2006 21:48
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 04.09.2006 16:24

++++++++++++++++

Kaa jau te kaads mineeja - nevajag apvainoties, ja kaads brauc labaak par tevi .. man personiigi ir galiigi plikas M+S, bet tas man absoluuti netraucee visiem vilcekljiem braukt garaam. Probleema ir vienaa lietaa - ja cilveeks ar savu auto nav braucis uz un pari izsliideeshanas robezhai, tad kaadreiz rezultaats buus vienos vaartos. Bet vairums redz to sauc par mashiinas lauzshanu :>

210347. viesis 4.septembris 2006 22:33
0 0 Atbildēt

pārak mazs tas MAN bija nepamanīja, jo nepāredzamās vietās mūsu vals'ti jau neviens nedzen garām!

Līdzjūtība mirušās blakussēdētājais radiniekiem.

210349. viesis 4.septembris 2006 22:47
0 0 Atbildēt

Nu es neilgi peec shitaa crasha vilku no Vpils uz Riigu ~18 tas bija... caravelle jau bija uz trelja, nu j.o.b.a.n.i.j rot, kaa tauta brauc.. 70-90 kmph, protams ka nervi jau neiztur un ka saaku dziit visus ta taa arii dzinu 140-180. kaads uudens, nu pilniigas muljkjiibas, ja ir normaalas shchotkas, normaala mashiina, normaals ceeliens 70-140, TCS, 17" zemprofila sportmaxxi tad nu nav probleema braukt 140-180 pa Vpils shoseju. man vieniigaas probleemas ir deelj tiem aapshiem kas brauc uz 90 un kad sanjemas apdziit to kas brauc uz 80 tad nemaz neapskataas kam priekshaa vinji piegriezh..

210350. viesis 4.septembris 2006 23:24
0 0 Atbildēt

Nav tik traki, ja pieredze ir tad var ari braukt samera ātri, bet galvenais, lai ātrums nepārsniegtu meistarību!

210352. viesis 4.septembris 2006 23:47
0 0 Atbildēt

VISDZIĻĀKĀS LĪDZJŪTĪBAS ARNITAS RADINIEKIEM, JO ĪPAŠI MEITIŅAI- KARLĪNAI:((((((((((((((((((((

210355. viesis 5.septembris 2006 0:19
0 0 Atbildēt

dazhi to vietu sauc par bljodu, ko taa ir ieleja un celjsh iekiets .. kaa baseins.. tur (58. kilometraa) daudzi ir mirushi

210373. viesis 5.septembris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

nelasiiju visus komentaarus, bet ir biki nepreciizi, bojaa negaaja t4 pasazhieris, bet nissan vadiitaajs, t4 purnaa treeilim, tam pr kr ritenis bi izsisc, tas paari pa preteejo joslu noslaukot nisanu savaa celjaa, taa luuk

210382. viesis 5.septembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

210373.,vai tad treilim pļavā blakus nav balta Mazda323?

210384. viesis 5.septembris 2006 11:16
0 0 Atbildēt

Nu bled sestdien vakaraa ap 1padsmitiem no D-pils puses didinaaju. Un tad nu starp Lielvardi un Ciemupi viena aptaureeta fuure izpildiijaas cik nu maaceeja. Peec buutiibas pilniigs lohs, potencials slepkava uz celja. Ko tadu nebij redzejis. Liikums, shis pofig bliezh otrai fuurei garaam, vieglie naak pretii nabadzinji visi pa meemiem uz apmaleem. Es sho pirms Lielvardes nodzinu, jo kopumaa jau leenaak vins brauca, lidz Kegumam biju praavu gabalu priekshaa, bet shis Kegumaa nemaz neatmet. Tur taada vieta, ka josla kas iet taisni taa kaa liikumo, shis mani bez maz malaa gruuzdams pa taisno uz 90-100 atvelk, peec tam tur kalnaa iet cels un liikums, neatmetot iet garaam vieglo rindai... a man mashiinaa siikais un sieva, bljin, ka shitaadiem acis izdurt lai neredziigo biedriibaa slotinjas liek kopaa peec tam. Kraans.

210391. viesis 5.septembris 2006 11:44
0 0 Atbildēt

endr4, varbut pateiksi, kas taas par superriepam tev, ka 5cm risees pilnaas ar uudeni turas uz celja tapat kaa sausaa laikaa?

Man ir specialas lietus riepas, tacu 2-3cm uudenii liidz simtam turas ok, tacu ja ir dzilaak, peld tapat?

Jeb tu vienkarshi esi viens no tiem mudakiem, kuri ar kantainaam aciim iekrampeejusies barankaa velk visiem garam vienalga kads laiks un redzamiiba?

210397. viesis 5.septembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

bija tā - reizēm savai dāmai pamācu braukt, nu un šai bija jāsteidzas un viņa iet garām pa pretējo joslu apdzenamajam - redzu, ka priekšā līkums diezgan tālu, lai jau mēģina

te pēkšņi no līkuma izlien baisā ātrumā pretībraucējs, uzbļāvu lai bremzē, šī labi sabremzējās blakus apdzenamajam, paspēja atgriezties savā joslā, līdz problēmām palika nu metri 15

pēc mēneša līdzīga situācija, bet pretībraucējs lēnāks un pati visu izdarīja kā nākas

secinājums - vajag mācīt un mācīties un drošas braukšanas skolas apmeklēt un pretī nerunāt un neiedomāties, ka ja ir tiesības, tad visu proti un vari

210401. viesis 5.septembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Galvenais pricips apdzenot - gaazi griidaa un peec iespeejas mazaak laika pavadiit preteejaa joslaa. Ja ar 120 apdziisi to, kas brauc uz 110 - pats vainiigs, ka probleemas rodas.

210417. viesis 5.septembris 2006 16:52
0 0 Atbildēt

210384.viesi,es Tev gandrīz 100% droši varu pateikt,ka tā fūre bija Scania vilcējs violetā krāsā,v.n. 9088,logā šilte "VLAD",esmu regulārais Rīga-Dpils braucējs un pāris reizes arī esmu ar viņu "ticies uz laipas".Var teikt,ka viņš tiešām ir potenciāls slepkava,pilnīgs atsaldenis.

210420. viesis 5.septembris 2006 17:36
0 0 Atbildēt

Nepreciza informacija.... 3 naves....

210428. viesis 5.septembris 2006 19:00
0 0 Atbildēt

Sodien vispaar biju izbriiniits.. braucu, un nebija neviena taada kas apdzen uz aklo vai shausmiigie lidotaaji, bet "praatiigie 80 brauceeji gan bija pilns celjsh...

210429. viesis 5.septembris 2006 19:22
0 0 Atbildēt

Vajag vilk uz 130-140 nevis dirsties uz saviem drošajiem 80, mudaku bars.

210430. viesis 5.septembris 2006 19:30
0 0 Atbildēt

Ir pasam naacies pieredzeet fuuras pasnaavniekus. Bet tie kas ir pieredzeejusi soferi parasti uz lielu risku nekad neiziet (man taa liekas) Veel jo vairaak ka lielaakajai dalai ir raacijas(diemzeel man nav). Un ja vajag es ari kruizu nonnemu.:)

210432. viesis 5.septembris 2006 20:06
0 0 Atbildēt

210429. viesis 05.09.2006 19:22, manu praat nevajag ne 130-140, ne arii 80. Vajag normaali 100-110 un viss ir ok ;)

210435. viesis 5.septembris 2006 23:35
0 0 Atbildēt

Nemaz nevajag BMW lai uzrīkotu kārtīgu kresh.'

Izsaku līdzjūtību bojā gājušajiem tuviniekiem

210454. viesis 6.septembris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

To Uusa. Kraasu neredzeeju, lietus, tumshs un no aizmugures naaca. Bet njemot veeraa, ka taadu braukshanu biezhi redzet nenaakas, tad pilniigi pieljauju, ka ir tas pats. Zheel, ka kaut kur sobriid apkaart braukaa vinja potenciaalais upuris, jo pie shaadas attieksmes agri vai veelu kaads nepaspees vai nemaacees pavaakties malaa :(((

210906. viesis 11.septembris 2006 20:46
0 0 Atbildēt

Paldies dievam ka sieviete pie stūres....

211540. viesis 18.septembris 2006 17:18
0 0 Atbildēt

pazinu puisi kas seedeeja blakus... sapiigi...

251367. viesis 5.februāris 2008 8:59
0 0 Atbildēt

Taka es esmu bijusi šaja avarija tad es saku liels paldies tiem cilvekiem kas apstajas un sniedza mums palidzību

267305. viesis 1.marts 2009 17:43
0 0 Atbildēt

Sveiki visiem paldies par izteiktjam līdzjutiba .... es esmu ta maza meitenita varda Karlina kas sedeja baltaja busa ... un velreiz paldies par izsteiktjam un dziļajam lidzjutibām

267306. viesis 1.marts 2009 17:45
0 0 Atbildēt

Un vel es te Karlīna būtu ļoti mīļi uzinat tās sievietes vārdu kas turēja manas rokas taja laika ka es atrados automašīnā...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti