Sākoties jaunajam mācību gadam ir krietni palielinājies arī mašīnu skaits uz ielas. Neizbēgami ir palielinājušies arī sastrēgumi. Protams, visi cilvēki kā cilvēki – cits kaut kur ielien cits godīgi sēž savā joslā, bet tomēr šis stāsts nav īsti par to. Šodienas sāpe ir mūsu visu iemīļotā Policija.
Redz, izrādās, ka sirēnas un bākugunis ir domātas nevis tādēļ, lai steigtos izskaust noziedzību Rīgas ielās, bet gan vienkārši, lai pirmie tiktu līdz luksaforam.Vakarrīt sanāca redzēt veselas divas epizodes – uz Daugavgrīvas ielas policijas busiņam apnika stāvēt ikrīta korķī, tādēl tika ieslēgtas sirēnas un bākugunis un viss sastrēgusm apbraukts pa pretējo ielas pusi. Dīvaini, ka tik pēkšņi uzradusies steiga, pazuda līdz ar sastrēguma beigām, jo tad arī izslēdzās visas iekārtas, ar kurām Policistu kungi drīkst pārkāpt dažādus satiksmes noteikumus.
Labi, samierinājos ar to braucu tālāk, bet jau pie Forum Cinemas parādījās nākamie gudrinieki! Šoreiz Ceļu Policijas Volvo izdomāja iztrenkāt sastrēgumu uz 13. janvāra ielas. Tiklīdz varonīgie puiši bija sataisījuši nevāju bardaku un tikuši līdz luksoforam, tā atkal visa steiga pazuda, un veči sāka strādāt – izdomāja, ka ir jāaptur kāds garāmbraucošs pavecāks auto. To, ka šis auto tur būs un šķērsos šo krustojumu tieši viņu acu priekšā policijas darboņi nu nekādi nevarēja zināt, tādēļ arī rodas secinājums, ka bākugunis tika izmantotas tikai tādēļ, lai nebūtu jāstāv korķī!
Nāk atmiņā nesenie Policijas reidi, kur tika pārbaudīta vadītāju reakcija uz bākugunīm, tomēr laikam jau nav jābrīnās, ka liela daļa autovadītāju tās ignorē, ja jau ikdienā tiek novērota šāda visatļautība!
vieZ, iAuto lasītājsRedakcija pievienojas viedoklim, ka policijas bākuguņu un sirēnu beziemesla lietošana tikai degradē pārējo autovadītāju attieksmi pret to un ar laiku var izveidoties situācija, ka neviens nereaģēs uz bākugunīm, jo domās, ka tās ieslēgtas tāpat vien - lai ātrāk aizvestu mīļoto sievieti pie friziera vai bērnu uz dārziņu.
Tas pats ir ar ātrajiem. Daži pasākuši braukt ar ieslēgtām bākugunīm (bez skaņas signāla), kas pēc noteikumiem priekšrocības nedod, bet daudzi vadītāji tāpat apstājās ceļa malā vai maina joslu, lai palaistu ātros.