Bezkontakta avārija pie Tukuma (+ foto) 28

 
6.septembris 2006 9:33

Nezinu iemeslu, kāpēc notika abu kravas auto nobraukums no brauktuves. Iespējams, ka ar norvēģijas reklāmām aplīmētā auto vadītājs ir aizsnaudies vai viņam kāds pamatīgi "pamaisījies" pa kājām.

Varbūt kāds zina iemeslu, kāpēc kravas automobiļu vadītāji nesadalīja brauktuvi?

Kopaina:

Spied uz bildes, lai palielinātu!

















Foto: Ēriks Griģis

 
Visi komentāri
 
210444. viesis 6.septembris 2006 9:41
0 0 Atbildēt

man liekas ka viens griezas uz benzintanku un otrs naca preti,bet tikai nezinu kas sagajis siem skersam

210445. viesis 6.septembris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

gadiijumaa nosaukumaa nav ieviesusies kljuuda???? :)

210446. viesis 6.septembris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

"uz pie Tukuma" - iauto, kas tas par jaunumu latviešu valodas gramatikā? :)

210447. viesis 6.septembris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

ja kas shii avaarija notika apmeeram 1 liidz 2 km no vietas kur sveetdien notika tragjiskaa avarija vw buss + treilis, par ko rakstiits arii ieksh iauto

210448. viesis 6.septembris 2006 9:48
0 0 Atbildēt

Joslās uz brauktuves ir atšķirīgi saķeres spēki bremzējot...

210449. viesis 6.septembris 2006 9:49
0 0 Atbildēt

vispaar tur baigaa mistika ar taam amashinaam - vinjas abas no vienas puses iesliideejushas graavjos, shoriit braucu graam, man liekas, ka tur veel treshais objekts bijis, dziivnieks vai auto! protams paraavis peedu

210452. viesis 6.septembris 2006 9:54
0 0 Atbildēt

Cik likumīgi ir stāvēt uz bremzēšanas / ieskriešanās joslām? :)

210455. viesis 6.septembris 2006 10:01
0 0 Atbildēt

Ja nemaldos, tur ir šaura vieta ar speciālu nogriešanās joslu uz attēlā redzamo benzīntanku ceļa kreisajā pusē.

Vienīgais info avots ir ceļa horizontālie apzīmējumi. Mašīnas ļoti bieži kļūdās un nepārkārtojas joslās, bet tad lien atpakaļ. Ceļa segums šajās 3 joslās atšķiras, atšķiras līdz ar to arī bremzēšanas ceļš. Pie tam, liela daļa vietējo nav apguvusi pagriezienu rādītāju darbības principu un tos nelieto.

Mans pieņēmums ir tāds, ka kāds pamaisījās slidena ceļa vidū, rezultātā fūrēm nebija kur palikt un rezultātā tās mētājas pa ceļmalas pļavu.

210463. viesis 6.septembris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

vakar Riiga-Liepaja pie skrundas nejeegaa akvaplaneeshana. lietus salijis. sakjeeres nav. rises pilnas ar uudeni. spidometrs leekaa. ja braucu uz 80-90 tad tas peekshnji raada 120, jo zuud pretestiiba - sakjere ar celju. nervi briizjam netur

210464. viesis 6.septembris 2006 10:32
0 0 Atbildēt

Vispar jau laikam so vietu vajadzetu ka ipasi apzimet. Tiesi pie si benzintanka pedeja laika regulari kads ar lielakiem vai mazakiem bojajumiem nonak gravi.

210466. viesis 6.septembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Vispar to benzintanku vajadzeja likvidet!!! Vai vismaz mainīt zīmi un atļaut braukt taisni arī pa kreiso joslu.

Ir stulbi likt visām mašīnām uz Rīgas-Ventspils šosejas taisnā ceļa posmā 200m braukt ar līkumu pa apšaubāmas kvalitātes asfaltu, tikai tāpēc, lai kāds reizi stundā varētu uztaisīt kreiso pagriezienu uz benzīntanku...

210469. viesis 6.septembris 2006 10:48
0 0 Atbildēt

Varbūt abiem vējš nāca talkā? Ar tādu fūri šajās īslaicīgajās vētrās ir smagi...

210487. viesis 6.septembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Tā braukšana virzienā uz Tukumu tur tiešām ir idiotiska. Nezinu, vai tur tā tūdaļ var iemaukt grāvī, bet, braucot pēc ceļa apzīmējumiem, jautrība garantēta. Un tiešām var gadīties, ka tur kāds ir dzinis pa vidējo joslu.

210499. viesis 6.septembris 2006 13:17
0 0 Atbildēt

nezinu kapē šitie apgāzās, bet aizvakar bija gadījums, kad viens smagā šoferītis centās apbraukt bedri un ar labajiem riteņiem palaida pa zālīti. Beidzās tas viss ar sānus stāvokli auto. Runā, ka tadag ceļmalas, īpaši tās, kas uzbērtas, tobiš ceļš augstāks, mēdzot iegrimt, jo tas lietus pa daudz līstot.

210503. viesis 6.septembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Kautkur noteikti jaabuut BMW. Nu kaa tas var buut ka nav BMW???

210505. viesis 6.septembris 2006 13:50
0 0 Atbildēt

Varen sakarīgs teksts no erika grigja puses. No sākuma domāju,ka to rakstījis kāds skolēns.... Kāpēc bezkontakta?? Izlasot virsrakstu,domāju,no gan būs misticismi...

210511. viesis 6.septembris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

Nav laika tikties ar iesaistītiem, policiju, lieciniekiem. Lasu lekcijas, kurās apmācāmie mācās fotogrāfēt negadījuma vietu pēc sadursmes, attēlot sadursmes situācijas un analizēt iespējamos negadījuma iemeslus. Gan jau kādreiz būs laiciņš, tad uzrakstīšu ko vairāk. :-)

210512. viesis 6.septembris 2006 14:27
0 0 Atbildēt

kad pirmo reizi braucu ar auto pa šo šoseju, šajā vietā braucu apkārt kreisā pagrieziena joslai, bet ierāvu tādā peļķē, ka knapi savācu stūri .....

210515. viesis 6.septembris 2006 14:42
0 0 Atbildēt

Bezkontakta CSNg liek domāt par iespējamību, ka šajā negadījumā var nebūt cietušo, kas saņems OCTA atlīdzību.

210531. viesis 6.septembris 2006 16:36
0 0 Atbildēt

šorīt braucu un īsti nenofiksēju iemeslu, bet te ir bieži novērots un piedzīvots variants:

tas ir : viens brauc pa vidējo joslu, kura domāta lai nogrieztos uz DUS, otrs - pa malējo joslu brauc taisni.... ceļa sašaurinājumā malējā joslā braucošo "nospiež" , jo pa vidējo joslu braucošais nenogriežās DUS bet brauc taisni. Situācija no kuras TUR bieži ir jāuzmanās. Nerunāju par agresīvo braukšanu - apdzīšanu šajā posmā, bet par braukšanas joslu neievērošanu.

210532. viesis 6.septembris 2006 16:42
0 0 Atbildēt

es piem. gandrīz katru dienu redzu kā smagie brauc taisni pāri visām marķejuma saliņam. tas gan notiek uz cita ceļa, bet iemesls es domāju ir tas pats - tā "pielīmētā" blakus josla (taisnvirziens) ir vnk bedre. Jo cien. ceļu būvētāji kā fiksāk un lētāk to uzbliezuši bez attiecīga biezuma konstrukcijas. Pie tam lietus laikā maz ir tādu, kas grib minēt - ir bedre peļkē vai nav....

210541. viesis 6.septembris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Nesaskatu lielu problēmu,jo tā ir apdzīvota vieta,tātad ātrums 50 km/h.Lieta tāda ka diezgan daudzi tur brauc ar 100-150 km/h.

210550. viesis 6.septembris 2006 20:41
0 0 Atbildēt

Kāda apdzīvota vieta,tik vien kā benzīntanks tuksnesī un Ješkas bijusušais arhitektoniskais brīnums otrā šosejas pusē.

210559. viesis 7.septembris 2006 9:02
0 0 Atbildēt

to 210541. viesis

tu no plaukta nokriti - tā nav apdzīvotā vietā jeb tu tās zīmes tur stutē..... vakar problēma jau ir atrisināta tur stāv zīme 70....

p.s. nākotnē uz ceļa pie katras avārijas vietas STOP zīmi uzlikt un krūmos pa mentam noslēpt - nebūs problēmu.

210598. viesis 7.septembris 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Tur jau ir 70? Pilnīgi kretīni, tad jau visās vietās, kur kāds alkoholiķis ir apsities, ir jāliek 50.

Tas galīgi nerullē, auto kļust kūlāki, tipa ABS un vel visādi pribambasi, bet max ātrumu turpina samazināt. Kaut kā tie gali neiet kopā.

Un par konkrēto gadījumu, ja tas kreisais ir tik bīstams un no veselas joslas nevar normāli nogriezties, nu tad klapē ciet to kreiso pagriezienu un viss, lai brauc līdz nākmam krustam un tur griežās, ja tur nevar, tad pie Tukuma ir aplis.

Dēļ kaut kāda DUS sačakarē šoseju, sviests.

210652. viesis 7.septembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

es arī nezinu ;)

210703. viesis 7.septembris 2006 19:12
0 0 Atbildēt

Šorīt ap 10:30 atkal taj pat vietā, jau cits smagais šķersām... :/

210814. viesis 8.septembris 2006 20:44
0 0 Atbildēt

un šodien, 8. septembrī, jau atkal! šoreiz sarkana konteinera vedējs ir tai pašā vietā, kur citi iepriekšējās dienās, no ceļa pļavā "iestūrējis"! trešo dienu pēc kārtas!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti