Distance jāizvēlas atkarībā no ātruma/seguma (+ foto) 76

 
7.septembris 2006 9:17

Rīts transportlīdzekļu vadītājiem atgādina par distanci, kurai jābūt lielākai par apstāšanās ceļu.

Ja braucot pa sausu asfalta segumu ar 50 km/h vieglā automobiļa vadītājam droša distance ir jāietur 30m, tad braucot ar 70 km/h, uz sausa asfalta seguma distance ir jāpalielina vismaz līdz 50 m, bet, nemainot braukšanas ātrumu, uz slapja asfalta seguma distancei ir jābūt ne mazākai par 70 m.







Jauku Jums šo slapjā rīta dienu.

Ar cieņu
Ēriks Griģis
 
Visi komentāri
 
210564. viesis 7.septembris 2006 9:20
0 0 Atbildēt

70m Rīgā!!! Tu vispār apjēdz ko raksti- uz katra krusta pa 1 auto. :)

210565. viesis 7.septembris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

varēja nofočēt kādas riepas tam OOOO

210567. viesis 7.septembris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

Vēl varēji arī pateikt kā to praktiski izdarīt.

210568. viesis 7.septembris 2006 9:26
0 0 Atbildēt

Tādai nu ir jābūt distancei, ko nosaka tiesā, arī apdrošinātāji nosaka vainīgo vadītāju tāpatās...un paši vainīgie vadītāji brīnās, ka to nav varējuši apjēgt jau agrāk.

210570. viesis 7.septembris 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Teorētiķis hrenova! Pamēģini uz Salu tilta taisīt 50-70 metru distanci. Tūlīt tajā salīdīs vismaz trīs mašīnas un *******ā būs tava distance!

210571. viesis 7.septembris 2006 9:30
0 0 Atbildēt

Mācu arī to ...kā praksē ievērot un kontrolēt distanci ceļu posmos, kur par distances neievērošanu ir divdesmit reizes lielāks sods, kā tas ir noteikts LAPK.

210572. viesis 7.septembris 2006 9:30
0 0 Atbildēt

quattro :)

210573. viesis 7.septembris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

...bet netaisot teorētisko HrNV, attēlos redzam rezultātu.

210574. viesis 7.septembris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

Nu gan Griģa kungs iebrauca auzās. Distance ir jāietur tāda, lai priekšā braucošajam bremzējot, būtu iespējams apstāties. Rakstā uzrādītā ir nevis nepieciešamā distance starp plūsmā braucošām automašīnām, bet gan pilnais apstāšanās ceļa garums (pie 50km/h ~ 30 m, pie 70km/h ~ 65km/h uz slidenas brauktuves) līdz stāvošam šķērslim. Man nav jāparedz, ka priekšā braucošais apstāsies uzreiz uz 0 km/h (iebrauks sienā, stabā vai tml.). Arī priekšā braucošajam ir vajadzīgs laiks, lai apstātos, kas palielina aizmugurē braucošajam apstāšanās ceļu, tādēļ distance var būt krietni mazāka. Galvenais, lai distance kompensētu vadītāja reakcijas un bremžu iedarbības radīto laika nobīdi.

To jau nu Jums, Griģa kungs, kā eskpertam ar lielu prakstiskā darba pieredzi vajadzētu zināt.

210576. viesis 7.septembris 2006 9:34
0 0 Atbildēt

Izlasi, lūdzu, CSN 113.punktā noteikto.

210577. viesis 7.septembris 2006 9:34
0 0 Atbildēt

mjā, šoreiz Grīgis bišķi ar tiem aprēķiniem iebraucis auzās...sajaukt bremzēšanas ceļu ar distanci starp automašīnām..

Cerams, ka raksts tiks pielabots.

210578. viesis 7.septembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

CSN 119.punkts

"Transportlīdzekļa vadītājam atkarībā no braukšanas ātruma jāizvēlas tāda distance, lai, priekšā braucošajam transportlīdzeklim bremzējot, būtu iespējams izvairīties no sadursmes, kā arī jāizvēlas tāds intervāls, kas nodrošina ceļu satiksmes drošību."

210579. viesis 7.septembris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Ērikam taisnība, lai ko par to rakstītu. Ja būtu ievērota droša distance, tad nekas tāds nebūtu noticis. Netika pateikts, kādai jābūt distancei uz 50 kiļiem un slapjā laikā Rīgā. :D

210580. viesis 7.septembris 2006 9:40
0 0 Atbildēt

peteris5 [?] 07.09.2006 09:33

vai tik tu gadiijumaa neesi taa audjuka vadiitaajs, kas tieshi taa noteikti arii domaaja ? :D :D :D

bblljjaa... skatos un briinos - katru dienu Riigaa notiek "vagoniji" un visiem skaidrs ka jaaieveero distane, bet nez kaapeec neviens (gandriiz) to nedara ? :D :D :D

210581. viesis 7.septembris 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Ja nav zināšanas par šo elementāro lietu - distanci, tad CSN 119. punkta prasības audjika vadītājs neizpildīja, jo neievēroja distanci!!!

210582. viesis 7.septembris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

210579. viesi 07.09.2006 09:38

izlasi rakstu vēlreiz, varbūt neesi to vēl izdarījis:

"Ja braucot pa sausu asfalta segumu ar 50 km/h vieglā automobiļa vadītājam droša distance ir jāietur 30m, tad braucot ar 70 km/h, uz sausa asfalta seguma distance ir jāpalielina vismaz līdz 50 m,..."

Sviesc...

Rakstā neiet runa par drošu distanci, bet gan par precīzi noteiktu, priekšā pateiktu distanci!

210583. viesis 7.septembris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

Ir daži sviestpauri, kam jāpasaka priekšā distance pavisam precīzi :D

210584. viesis 7.septembris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Protams, ka Audi vainīgs, brauca pārāk tuvu, nav divu domu.

Džips jau arī neiebrauca stabā, uzreiz neapstājās. Lai to tonnāžu apstādinātu arī vajag laiku...

Vienīgais gadījums ir, kad kāds piebrauc priekšā un apstājas, tad nav variantu, bija tev distance vai nē.

210590. viesis 7.septembris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

A ko dariit ar tiem kas tajaa distancee ielien un peectam strauji saak bremzeet???

Policijai vajag straadaat nevis naudu pelniit! Vakar redzeju kaa taksis parlidoja krustojumu zem sarkanaa, gandriz notriecot gajeju, bet policija uz to pat nereageja jo vinju tacu ir beigusi darbu un brauc majas!

210591. viesis 7.septembris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Distanci vajag tik lielu, cok liels ir attālums, ko nobrauc 3 sek.Slapjā, sliedenā laikā vairāk. Tā tam vajadzētu būt.....

210592. viesis 7.septembris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

visbiežāk tur nav nekāda sakara ar distanci, bet gan vienkārši neuzmanība, jo nepamana ka priekšējais jau sācis bremzēt - runājot pa tel. vai grozot rādžiņu un tad pēdējā brīdī sāk bremzēt - lūk rezultāts!

210594. viesis 7.septembris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

Celtnieciibas veikala DEPO un moikas ENRI sleeptaa reklaama.

Taa distance tik taa......

210595. viesis 7.septembris 2006 10:12
0 0 Atbildēt

Tā iet, kad mašīnu apkarina ar visādiem dranķiem. Piemēram konkrētajā gadījumā tas plastmasas gabals aizmugurē nebūt nesamazināja bremzēšanas ceļa garumu + vēl bojā mašīnas vizuālo skatu! Tā atribūta vietā būtu labāk uzlicis atbilstoša izmēra un kvalitātes riepas!

210596. viesis 7.septembris 2006 10:13
0 0 Atbildēt

tapeec ka super turbo quatro audi sport lidoja gan ja :D jociigi ka nav BMW. noteikti ka BMW bijis vainiigs taapat, jo lielakaa dalja aprobezhotaas iauto tautas taa vienmeer uzskata :|

210602. viesis 7.septembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Laiku pa laikam ieteiktu tādiem "ekspertiem" palasīt CSN ar tematiskiem uzdevumiem CSN. Melns uz balta rakstīts, ka autovadītājiem apdzīvotās vietās nav ieteicams ieturēt pārāk lielu distanci aiz priekšā braucoša automobiļa. Turklāt ir bijuši ļoti daudzi gadījumi ar nenormālajiem, kas par kaut ko apvainojušies, piebraukuši priekšā un metuši pa mēmajiem. Kāda tur vairs distance?

210603. viesis 7.septembris 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Kolumbam žetons! :-)

Tikai kāpēc BMW vadītājam bija jābremzē pirms džipista? :D

Neuzmanība jau tiek kompensēta ar vadītāja reakcijas laikā nobraukto ceļa posmu! Ja reklāmas vainīgas, tad tās jānovāc :D :D :D

210605. viesis 7.septembris 2006 10:51
0 0 Atbildēt

Vajag braukt ar normāliem auto ar normālām bremzēm un riepām! Piemērs: braucu ar auto kurš ir labā tehniskā stāvoklī ar riepām 205/65/15 pa slapju. Spied kā gribi rati šļūc, kauc, nestājas nehera. Brauam ar tik pat smagu auto ar riepām 245/40/18, 275/35/18, spied uz slapja, apstājas momentāli pat ABS neiesaistoties.

210607. viesis 7.septembris 2006 10:55
0 1 Atbildēt

210602. viesis 07.09.2006 10:43

stulbs esi vai izlikies ? :D

210612. viesis 7.septembris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

tas bija pukju plauktinja deelj!!!

210615. viesis 7.septembris 2006 11:26
0 0 Atbildēt

Jā noteikti 245 vai 275 peļķē stāsies labāk kā 205! :) Pilnīgs daunis- vismaz Arhimeda likumu vajdzētu zināt. Tad jau jo mazāks kuģis jo vairāk kravas varētu sakraut.

Vienīgais ka tas kas brauc ar 275, nebūs ar 10 gadus vecām lisellī, ka varbūt tas kurš brauc ar 195...

210617. viesis 7.septembris 2006 11:27
1 0 Atbildēt

Vot dēļ šitādiem mācītājiem,kā ēriks, arī parasti notiek visādi sūdi uz ceļiem. Tiešām,padomā,ko saki par tām distancēm...atradis te jājamzirdziņu...paskaties citus faktorus. Kaut vai to,ka daudzi vispār neredz,kas apkārt notiek,kāda vēl tur distance. Aizbrauc,gudrais,un paskaties,kāda distance ir Vācijā uz bāņa un tad gudri spried.

210619. viesis 7.septembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Te nav runa par apvaplanēšanu pa šoseju, te ir runa par apstāšanos uz mitra, nevis peļķē. Nekad neesmu peļķē bremzējis, jo kam man to darīt? BTW, tās 15" riepas bija svaigākas nekā tās 18". Līdzīgi ir bijis arī ar 19"

210621. viesis 7.septembris 2006 11:30
0 0 Atbildēt

Jaa edzuli, tu pastaasti veel par labaam riepaam kautko :) tautai jaazin savi varonji! :D:D:D:D

210622. viesis 7.septembris 2006 11:34
0 0 Atbildēt

Šīri, smerdel, ej kurbulē savu nemotoru un patrennējies braukšanā ;)

210625. viesis 7.septembris 2006 11:37
0 0 Atbildēt

edzuli, ir ok es ar domaju jo plataka riepa jo labak, loti labi ir celarullim, tam vispar platums ahunais...

malacis izceelies, mes visi tagad zinam ka esi braucis ar platam riepam.

210631. viesis 7.septembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Nu ,nezinu,ko uzjājāties edzulim, bet mans A4 ar stabilāks bija uz slapja asfalta ar 225/40 18 nekā ar 195/65 15..... tā kā, ja neesat braukuši,lasiet grāmatu par Vinniju Pūku.

210640. viesis 7.septembris 2006 12:38
0 0 Atbildēt

Hei! Tur no rīta bija divi džipi, kas dulli vilka visiem garām. Kad pirmajam radara detektors iebļāvās, brīdinot par policijas esamību, tad tas nobrida pa mēmajiem. Otrais bija ar to gatavojies un arī cirta mēmos grīdā...tikai īsi pirms tam tie aizgrieza audika priekšā.

Cerams, ka apdrošinātāji džipistam atlīdzību atteiks par apzinātu pārkāpumu, braucot rupji un neuzmanīgi.

210641. viesis 7.septembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Uz sausa/mitra piķa arī liselli būs jo platāks jo labāks. Dubļos, snigā, peļķās u.c. jau vag mega protektorus, mīkstās gumijas un šaurēs riepas. Domājiet loģiski- laiva taču pat uz vietas stāvot ūdenī negrimst, kamēr ūdzns slēpes zem 30km/h momentā dabū saķeri ar ezera grunti. :)

Un problēmas parasti ir kā reizi tajos dubļu/sniegu/peļķu gadījumos.

210643. viesis 7.septembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

210640. viesis 07.09.2006 12:38

Nu tad,cerams, tu iesi par liecinieku?

210644. viesis 7.septembris 2006 12:56
0 0 Atbildēt

Ar liseli bremzēšanas ceļš nekad nebūs īsāks par riepu ar normālu proķi, runa neiet par īstiem slikiem. Tiem ir labāka saķere, bet nobrauktai riepai nav labāka saķere ar asfaltu par jaunu riepu.

210646. viesis 7.septembris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

autor - panjem meerlenti un nomeeri cik ir 30 metri (es nemaz nerunaaju par 70). man liekas ka tu dziivo kautkaadaa citaa dimensijaa, kur meervieniibas ir stipri savaadaakas.

210647. viesis 7.septembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

markelis....nezināji,ka grigis ir teorētiķis un prātvēders?

210653. viesis 7.septembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

Kas tam Audi riepu vietā - sliki bija? Pamanīties ielikt pakaļā 3x smagākam auto ar attiecīgi garāku bremzēšanas ceļu tak nu ir jāmāk..

210660. viesis 7.septembris 2006 14:43
0 0 Atbildēt

Bremzēšanas ceļš nav tieši saistāms ar automobiļa svaru!

Kravas automobilim ar kravu, kas sver 60 tonnas vai autobusam ar pasažieriem (kas ir pieskrūvēti pie beņķiem), bremzēšanas ceļš uz sausa asfalta pie 50 kiļiem stundā ir pat 14 m.

210662. viesis 7.septembris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

ja visi brauktu ar 30-50m lielu distanci, tad vareetu normaalu slalomu taisiit.

White_Trash

210663. viesis 7.septembris 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Man,kad braukāju ar landcruiser 80 aizmugurē bija milzīgs āķis(tāds kā vecajām kvasa mucām). Pēc straujas bremzēšanas uz tā pa 4 gadiem uzmaucās 5 vieglie. 2 no tiem siera un mazda-uz norakstīšanu. Man praktiski nekādu bojājumu.

210666. viesis 7.septembris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Lidz sim bridim likas, ka Griga kungs ir viens no nedaudzajiem sapratigajiem cilvekiem...

Vai tiesam kads, iznemot blondini, kura par tiesibam vel sapno, var iedomaties, ka Riga vai jebkada cita pilseta ir iespejams ieverot sadu distanci? Ja distance kaut par metru parsniedz blakus josla braucosas automasinas garumu, ta var parkartoties... Un te nev verts runat vai to drikst, jo atstajot 30m distanci, reali tiksi pie 2-3 auto, kas so brivo vietu aiznems un atlikusi distance tapat bus kadi 5-10m.

210672. viesis 7.septembris 2006 15:40
0 0 Atbildēt

Edzulis kā parasti, ne tikai nosodīja slikto riepu īpašnieku, bet kā gailis pazīmējās ar savām super labajām un platajām! Pie viņa var spilgti novērot parādību jo platākas riepas, jo šaurāka pierīte! Vēl aizmirsi piebilst, ka tev ir krutais M5! Kārtējo reizi izsaku līdzjūtību tavai ģimenei!

210673. viesis 7.septembris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

Likums nav saprātīgs, tas nav pat loģisks, bet transportlīdzekļa vadītājam tiesību aktos noteiktās prasības ir jāzin un jāpilda, piedaloties ceļu satiksmē. Joprojām gadās, ka apdrošinātājs vai advokāts uzprasa par to, kādai bija jābūt distancei. Gadās ka administratīvajā tiesā ir jādod skaidrojums regresa vai kašķa gadījumā, atbildot uz jautājumu, ar kādu ātrumu drīkstēja braukt vadītājs pie noteiktās distances vai redzamības attāluma, ko pats uzrādīja APK protokola paskaidrojumā... !

Vienkārši - APK lietā policijas protokolā paskaidrojuma daļā vainojamais raksta, cik ātri tas brauca un kāda bija distance, atliek tikai uzrakstīt viedokli, ir viņš vainīgs par uzbraukumu priekšā braucošajam vai nav.

210681. viesis 7.septembris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Ko tu tur ,Grigi,murmulē....ja tagad visi sāks braukt ar distanci 50 metri,tad tie neciti mauks tajās brīvajās vietās iekšā un tāpat distance būs 5-15 metri... un,ja jau tu esi tik kruts eksperts un saproti,ka nav tā distance iespējama,tad ko neej uz saeimu vai kur tur tādiem gudriem vīriem jāiet un mēģini darīt labu darbu,mainot likumu par labu citiem. Ja to nevari,tad ej uz centrāltirgu un 'pūderē smadzenes tur beigtām vistām nevis šeit....

210689. viesis 7.septembris 2006 17:10
0 0 Atbildēt

Ja to nezinātu, tad i nerakstītu!

Bet šeit lasīto tu atcerēsies visu savu mūžu...

Un tāpēc vien bija vērts šo te iemest... :D

210690. viesis 7.septembris 2006 17:11
0 0 Atbildēt

No Griģa kunga paskaidrojumiem ir saprotams, ka...

...nekas nav saprotams... it kā raksta latviski, vārdi sakārtoti pareizā secībā, bet nav par lietu... laikam eksperts zaudējis ķērienu vai arī pietrūkst argumentu, tādēļ dzen muļķi... žēl

Redaktors 7.septembris 2006 17:14
0 0 Atbildēt

Lūdzu bez apvainojumiem, labi?

210692. viesis 7.septembris 2006 17:20
0 0 Atbildēt

Teorētiķa ieteikumi. Tu pamēģini dzīvē tās savas krutās teorijas un paskaties,kas iznāk!!! Un,ja redzi,ka nav kaut kas riktīgi,kā skolots vīrs (laikam) mēģini ko mainīt uz labu.

210693. viesis 7.septembris 2006 17:21
0 0 Atbildēt

Labi,viss.Tāpat bezjēgā diskutēt.Teorija viena lieta,prakse-pavisam kas cits.

210694. viesis 7.septembris 2006 17:26
0 0 Atbildēt

te jau cilveeki rakstiija... arii eerikam vajadzeetu ieklausiities.

ir jaaspeej nodaliit droshu distanci un apstaashanaas celju.

Taa kaa prieksheejais auto TEOREETISKI nevar vienkaarshi apstaaties momentaa, drosha distance nav tik ljoti saistiita ar to, ar kaadu aatrumu paarvietojas auto, bet kaada ir aatrumu starpiiba, kaads ir aizmugureejaa vadiitaaja reakcijas aatrums (kas sevii ietver kaajas taisnumu un bremzhu sisteemas reakciju), un kaada ir riepu + bremzhu sisteemas efektivitaate.

Lai to paveerstu perspektiivaa... ja pa shoseju paarvietojas divi auto ar vienaadiem aatrumiem, tehniskajiem parametriem un vienaadi labiem autovadiitaajiem, tad nav starpiibas, vai vinji brauc uz 140km/h vai uz 30km/h. Kameer vinji bremzee vienaadi, vieniigais, kas ir svariigi - cik aizmugreejais nokaveeja, pirms saaka bremzeet. Un tas laiks tikai pilniigi debiilaa situaacijaa vareetu buut vienaads ar laiku, kuraa priekshaa braucoshais pilniigi apstaajas.

210699. viesis 7.septembris 2006 18:25
0 0 Atbildēt

pirms gada autoskolā mācijos, ka auto apstāšanās (nejauciet ar bremzēšanas) ceļa garums no 50 km/h uz sausa asfalta tiek uzskatīts 13 m...... distance apdzīvotā vietā jāietur vismaz 3 auto garumi (tātad ap 14 m), ārpus apdz. vietā diztance - ātrumsu dala ar 2...... atkarībā no laika apstākļiem un redzamības distance jāpalielina tā, lai, strauji bremzējot priekšā braucošajam auto, varētu paspēt apstāties, izvairoties no sadursmes........ un tomēr Griģa ieteiktie distances 30 m pie 50 km/h ir nepamatoti daudz (vairāk kā apstāšanās ceļš uz slapja asfalta)......

210700. viesis 7.septembris 2006 18:27
0 0 Atbildēt

sorry - nevis 13, bet 14,5m

210701. viesis 7.septembris 2006 18:33
0 0 Atbildēt

oopaaaa - tikao pamanīju - par 30 m runa bij uz sausa asfalta pie 50 km/m........ tad nu vispār garām :/

210711. viesis 7.septembris 2006 20:17
0 0 Atbildēt

ak, jē! nuļļuks izpratnē par drošību. Cerams, ka nevienam no te runātājiem nav tiesības vadīt kādu auto

210713. viesis 7.septembris 2006 20:46
0 0 Atbildēt

:O vēl viens eksperts?

210719. viesis 7.septembris 2006 21:20
0 0 Atbildēt

Piedāvāju apsriešanai situāciju.

Braucam pa krasteni, pa vidējo joslu, blakus abās pusēs un priekšā protams satiksme. Pēkšņi priekšā braucošais met pa kreisi, un nu jau priekšā ieraugām STĀVOŠU auto. Kā ar distancēm, u.t.t. ? : )

210720. viesis 7.septembris 2006 21:25
0 0 Atbildēt

Tur var līdzēt tikai liecinieki,kuri,galvas pagriezuši uz otru pusi,aizbēg. Un tad nāk eksperts Griģis un sāk mācīt tevi pareizi braukt,jo tu tak esi iepūtis tam otrem tirzā.

210722. viesis 7.septembris 2006 21:28
0 0 Atbildēt

Vadītājam ir jāspēj analizēt situācija braukšanas virzienā, paredzēt bīstamo situāciju rašanos, identificēt to pirmsbīstamības stadijā...ja tad nespēj ieturēt drošu distanci, tad korkas ir bijis viņa pēdējais laimīgais gadījums, kas saistās ar ceļa satiksmi...!

210723. viesis 7.septembris 2006 21:30
0 0 Atbildēt

Taisnība, Grigis ir palīdzējis bezcerīgā gadījumā, kad policija mālē apzināti par vainīgo nevainojamo.

210724. viesis 7.septembris 2006 21:40
0 0 Atbildēt

Taa bija autobuss palicis otrajaa joslaa, citi aizvilka pa labi un kreisi, bet vienam nepaveicaas, taisni pakaljaa iekshaa. Shamo, protams, par vainiigo, bet viens spechuks vinjam prata paliidzeet. Cik man teica, tad shamajam naacaas visus distances apreekjinus sarakstiit un paskaidrot, tikai tad sanjeema paliidziigo roku. Skola maksaa naudu. Nonjirdzos gan, ka shis kaa skolnieks esot ziimeejis uz taafeles un skaidrojis noteikumus, lai Eriks buutu ar mieru tam paliidzeet.

210729. viesis 7.septembris 2006 22:35
0 0 Atbildēt

obanaa, mans vecais sen senais auto :O

(c)parastais

210757. viesis 8.septembris 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Baigais te attālumu speciālists. Būtu pareizi savu avārijas trijstūri izlicis, kas pēc noteikumiem apdzīvotā vietā jāizliek 15m atālumā, nevis mašīnas korpusa attālumā.

210764. viesis 8.septembris 2006 14:42
0 0 Atbildēt

raksta autors idiots.

70m distance...??? ha ha ha... :DDD

Nu tu dod.....

Pašam mašīna vispār ir bijusi??

Nu tad tādu vari arī ieturēt, muļķīt... ;)))

210769. viesis 8.septembris 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Ir jāatcerās ka Kvatras startē un iet labāk par priekš vai pakaļ piedziņu (īpaši uz slapja seguma), bet bremzē praktiski tāpat! :D

210794. viesis 8.septembris 2006 16:31
0 0 Atbildēt

Blondīne vai blondīns, nākamreiz varbūt iemācīsies pagrozīt arī stūri nevis tikai spiest pedāļus. Labā puse visa ir brīva. Tas toč priekš apstāšanās, ja biški pietrūkst. Drošas braukšanas skola rulleee.

210816. viesis 8.septembris 2006 21:20
0 0 Atbildēt

nu te teksti

210861. viesis 11.septembris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

Ņirdzīgi!

70 m distance - da tur 8 autiņi ielīdīs, ja ne visi 12!

:DD

211150. viesis 13.septembris 2006 16:40
0 0 Atbildēt

EH kā man tie AUģIKOTāJI RIEBJAS :)

232063. viesis 12.aprīlis 2007 21:23
0 0 Atbildēt

:(((((((( nabaga kupejnieks! parejasi ir pofig!

241462. viesis 24.augusts 2007 19:43
0 0 Atbildēt

Žēl tā audi :-((

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 3

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 7

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

Neuzmanīgs velosipēdists vai neuzmanīgs autovadītājs? (+ VIDEO) 39

Video autors ierakstam devis nosaukumu "Neuzmanīgs velosipēdists pārāk pārliecinoši uzbrauc uz pārejas". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti