Aktīvi uzlabos satiksmes plūsmu Rīgā 18

14.septembris 2006 0:00

Rīgas domes Satiksmes departaments vakar, 13.septembrī, iesniedza Rīgas domes priekšsēdētāja vietniekam Jānim Birkam virkni priekšlikumu par tuvākajā laikā veicamajiem darbiem satiksmes plūsmas uzlabošanai Rīgā.

«Ir atrasti konkrēti priekšlikumi, kurus kopīgi ar citām atbildīgajām institūcijām var realizēt nekavējoties,» iepazinies ar saņemto dokumentu, konstatēja Jānis Birks. Vicemērs uzdeva departamentam sagatavot laika grafiku, kādā izstrādātie priekšlikumi tiks realizēti, un uzsākt nepieciešamās darbības ierosinājumu ieviešanai.

Lai paplašinātu ielu brauktuves teritoriju, Satiksmes departaments apņēmies izvērtēt iespēju pilsētas centrā organizēt automašīnu novietošanu stāvvietās gar ielu malām, izvietojot tās paralēli brauktuvei. Tādējādi tiktu samazināts arī iekārtošanās laiks autostāvvietā un paaugstināta satiksmes drošība, jo autovadītājam būtu daudz pārredzamāka situācija uz ielas. Kā pirmā, iespējams, varētu tikt mainīta automašīnu novietošanas kārtība Dzirnavu ielā, kur RDSD rosinās SIA «Rīgas satiksme» veikt nepieciešamos izpētes darbus.

Satiksmes departaments arī rosinājis noteikt vienotu ierobežojošo manevru laiku visā pilsētā. Kā zināms, šobrīd aizliegumu zīmju darbības laiks pilsētā ir atšķirīgs, kas vakara stundās kavē satiksmes plūsmas vienmērīgumu.

Lai uzlabotu satiksmes plūsmu, tiks pārskatīta arī stāvvietu likvidēšana atsevišķās pilsētas centra ielās.

Satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai Satiksmes departaments turpinās ieviest kreiso manevru aizliegumus pilsētas maģistrālajās ielās. Šobrīd jau ir aizliegti kreiso pagriezienu manevri daudzviet Brīvības ielā, Lāčplēša ielā, Kr.Valdemāra ielā, A.Čaka ielā u.c. Lai paaugstinātu satiksmes drošību un uzlabotu krustojuma caurlaides spēju, kreiso pagriezienu manevri virzienā uz centru būtu aizliedzami arī A. Čaka ielas un Pērnavas ielas krustojumā, kā arī A.Čaka un Laboratorijas ielas krustojumā, A.Čaka un Artilērijas ielas krustojumā u.c. Pēc policijas reģistrētiem ceļu satiksmes negadījumiem laika posmā no 2004.gada līdz šā gada septembra sākumam A.Čaka un Pērnavas ielas krustojumā ir notikuši 108 ceļu satiksmes negadījumi. Kā liecina Satiksmes departamenta veiktā analīze, no visas transporta plūsmas, kas šķērso šo krustojumu, kreiso pagriezienu virzienā uz centru veic tikai aptuveni 3% transportlīdzekļu, kas rada 25% no visiem ceļu satiksmes negadījumiem šajā krustojumā.

Tiks turpināta sabiedriskā transporta pieturvietu izvietošana «kabatās».

Departaments turpinās elastīgu luksoforu signālplānu izstrādi satiksmes plūsmas uzlabošanai un pieslēgšanu vienotam tīklam RDSD Satiksmes vadības centrā, kā arī videonovērošanas sistēmas paplašināšanu.

Tāpat jau tuvāko nedēļu laikā paredzētas vairākas tikšanās:

– ar Rīgas domes Vides departamentu, lai rastu iespēju pārkārtot atkritumu izvešanas laikus pilsētas centrā un tā netiktu veikta sastrēgumstundās,

– ar Ceļu policiju par pastiprinātu kravu transporta kontroli uz tiltiem un maģistrālajās ielās. Veicot satiksmes plūsmas pār Akmens tiltu monitoringu, RDSD Satiksmes vadības centrs konstatējis, ka smago automašīnu vadītāji regulāri pārkāpj noteikto aizliegumu šķērsot Akmens un Salu tiltu laikā no plkst. 7 līdz 10 rītā, tādējādi apgrūtinot satiksmes plūsmu. Sodīt pārkāpējus var tikai Ceļu policija. Tāpat ir paredzēts pārrunāt jautājumu par iespēju veikt pastiprinātu maršruta taksometru kontroli, organizējot kopīgus kontoles reidus, kuros piedalītos gan Satiksmes departamenta Kontroles dienests, gan Ceļu policija.

– ar Pašvaldības policiju par pastiprinātu preču piegādes kontroli, kā arī par pastiprinātu automašīnu stāvēšanas kontroli krustojumu un pieturvietu teritorijās.
 
Visi komentāri
 
211172. viesis 14.septembris 2006 0:11
0 0 Atbildēt

Sapnji sapnji sapnji

211176. viesis 14.septembris 2006 0:42
0 0 Atbildēt

marazms, visu es varu saprast, par artilērijas, labaratorijas ielām, bet kāpēc ir jāaizver pernavas/čaka pagrieziens?

Kur paliks tā 3 josla, taisīs korķus un līdīs uz 2...

Vai prātīgāk nebūtu uztaisīt papildsekcijas uz pagriezienu, kā tas daudzviet ir izdarīts, piem Ulbrokas/Deglava

211178. viesis 14.septembris 2006 7:00
0 0 Atbildēt

Buutu aaksti vispirms luksoforus normaali sareguleejushi, piemeeram, juglaa iebraucot riigaa!

211187. viesis 14.septembris 2006 8:51
0 0 Atbildēt

Es kaut ko nesapratu, vai kā?

"organizēt automašīnu novietošanu stāvvietās gar ielu malām, izvietojot tās paralēli brauktuvei. Tādējādi tiktu samazināts arī iekārtošanās laiks autostāvvietā un paaugstināta satiksmes drošība,"

kā paralēlā parkošanās var būt ātrāka un ērtāka? brrr

211196. viesis 14.septembris 2006 9:25
0 0 Atbildēt

to jealousy:

varbūt ka tā būs brauktuves līmenī, nevis uz trotvāra...

211197. viesis 14.septembris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Kā tad uzlabos, dirsēji! Pie Aldara pārbrauktuves uzstumj mucas ar degvielu un stāv, bez emocijām. A rinda ar autiņiem gandrīz līdz Vecmilgrāvja tiltam. Un tas laikā kad cilvēki brauc uz darbu, nevis kaut kad naktī. A Rīgas Dome neko izdarīt nevar, pajoliņi vairāk nekas.

211198. viesis 14.septembris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

pērnavas čaka?!?!? a kādā vēzī tad vispar no centra varēs tik uz senču ielu? tur tikai no valdemāra ielas atļauts griezties virsū...par miera ielā aizliegts labais (!) pagrieziens

...bet man ja liekas ka chomi vienkārši izliekas, ka kaut ko dara...tāpad kad solija regulatorus uz ceļa!

211202. viesis 14.septembris 2006 9:48
0 0 Atbildēt

Man ir ierosinājums izvietot webkameras tipiskāko sastrēgumu vietās. Pirms doties mājup, iečekojam, un braucam pa to maršrutu, kur mazāks korķis.

211205. viesis 14.septembris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

No to ka RD kaut ko dara - šaubu nav!!!

TIKAI! Vai no tām darbībām tiešām ir kāds labums - par to ļoti ļoti bieži jāšaubās. Bieži vien ir pat otrādi! Arī vietās kur notiek rekonstrukcija - netiek līdz galam viss izdarīts/pārdomāts.

Piemēram -tagad pagarina biķernieku ielu. Bet pagarina viņu faktiski līdz tupikam. Braucam, braucam pa 2 joslām un beigās T veida krustojums ar šauru , līkumotu 1 joslas celiņu.... Kur jēga?

Kāpēc nevarēja šo ielu izbūvēt līdz juglas ielai? Vēl jo vairāk - ceļa vieta jau tur bija!!! Un juglas/biķernieku krustā izveidot apli. Jo vieta tur ir.

Un kāpēc nevar beidzot atļaut labo pagriezienu pie sarkanā, kā tas ir daudzviet pasaulē??? Kaut nemaino CSN, bet pieliektot "papildsekciju" - zaļu bultiņu pa labi. Daudz kur šis risinājums palīdzētu!

211206. viesis 14.septembris 2006 9:56
0 0 Atbildēt

Totāls ūdens ... !

Juglas krustojumā pie Statoil tipa ir kamera, bet tik un tā, piemēram, svētdienās, neviens nepamaina kustības intervālu luksaforā, lai atļautu nogriezties pa kreisi uz Juglas ielu (gar Statoil) un koŗķis ir vēl aiz Berģiem... visi stāv un gaida, lai girztos, kamēr virzienā no centra ir tukša iela...

Un par tiem smagajiem arī ir sviests, netraucē viņi tik ļoti. Vairāk traucē tas, ka policija uz avārijām brauc vismaz pusstundu, a pa to laiku korķis ir apņēmis puspilsētu...

211210. viesis 14.septembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Marčik - kā naglai uz galvas! Vēlēšanas tuvojas! :D

211241. viesis 14.septembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Nedomāju, ka ar zīmēm,luksoforiem un dažādiem citiem ierobežojumiem situaciju varētu uzlabot. Ja arī izdomās iebraukšanas paju puslata apmērā,85% brauktgribētāju to apmaksās. Drīzāk, domniekiem jāštuko par radikālu sabiedriskā transporta maiņu, lai spētu ieintriģēt privātauto braucējus pārsēsties uz sabiedrisko. Šodien progresīvs it kā skaitās zemās gŗīdas ātrgaitas tramvajs. bet vai Rīgas apstākļos tas sevi attaisnos, ļoti šaubos. Tad jau labāk realizēt vecās,labās idejas par metro Ja no zasulauka pa 10 minūtēm varētu tikt centrā - tāda koncepcija varētu ieinteresēt daudzus.

211242. viesis 14.septembris 2006 14:20
0 0 Atbildēt

jaa, jaa...parkosimies paraleli brauktuvei;) vai tas mudaks ir par to padomajis, cik salidzinoshi laika prasa parkoshanas ar pakalu un parkoshanas ieslipi ...seviski intensivas satiksmes gadijuma!

211245. viesis 14.septembris 2006 15:18
0 0 Atbildēt

nezinu pa to uzlabošanu bet salu tilts tik pilns kā tagad vakaros un rītos nav bijis nekad vēl.....

211246. viesis 14.septembris 2006 15:25
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi!

Kas tad tas par metro, kas no Zasulauka līdz centram 10 min. brauc??? Tāda lēnās gaitas tvaika metro koncepcija nevar ieinteresēt nevienu!!

211249. viesis 14.septembris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

Pēc vēlēšanām tas visss tiks aizmirsts un korķi kā būs tā būs un kļūs vēl lielāki!

211250. viesis 14.septembris 2006 16:52
0 0 Atbildēt

Sastrēgumi rodas dēļ gājējiem.Taisot labo pgriezienu parasti palaižam gājējus,bet līdz ar to pari krustojumam pārbrauc pāris mašīnas.Vajag taisīt luksoforus tā,lai gājēji pāriet pa zaļo gaismu,bet kad brauc auto,tad lai stāv malā.

211254. viesis 14.septembris 2006 18:16
0 0 Atbildēt

samazinot stāvvietas satiksme diez vai uzlabosies... :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Glābjoties no pretimbraucošā, iebrauc grāvī (+ VIDEO) 4

Glābjoties no pretimbraucošā, kurš nespēj pabeigt apdzīšanas manevru, video autors tik ļoti piespiežas pie nomales, ka mašīna ieslīd grāvī. Lasīt vairāk

 

Mercedes pikaps ar Maybach detaļām (+ FOTO) 7

Polijas tūninga kompānija Carlux prezentējusi savu jaunāko projektu – Mercedes X-klases pikapu, kas uzlabots ar luksusa kabrioleta Mercedes-Maybach detaļām. Lasīt vairāk

 

iAuto.lv izmēģina Toyota Camry Eiropas tirgum paredzētā modeļa prototipu (+ foto) 23

Toyota Camry atgriežas Eiropā. Nedēļas sākumā Toyota iepazīstināja Baltijas valstu un Ungārijas žurnālistus ar jaunā Camry prototipu Eiropas tirgum. Paredzēts, ka to sāks tirgot nākamā gada sākumā. Lasīt vairāk

 

Pārsteigums no pretējās - vadītāju glābj ātra reakcija (+ VIDEO) 4

Pretējā joslā kāds nogriež ceļu pretimbraucošajam Chevrolet, kas zaudē vadību un pārlidojot barjeras, negaidīti parādās video autoram priekšā. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti