«Honda» oficiāli iepazīstina ar jauno «Civic Type-R» 5

 
15.septembris 2006 0:02

Kompānija Honda izplatījusi pirmās oficiālās zinas par savu jaunās paaudzes ekstremālo hečbeku Honda Civic Type-R. Auto starptautiskā debija ieplānota Parīzē, kas norisināsies šoruden, bet pārdošana sāksies nakamā gada pirmajā ceturksnī.



Jaunais Type-R būvēts uz Honda Civic Type-S trīsdurvju versijas bāzes, bet atšķiras ar agresīvāku virsbūves dizainu un jaudīgāku dzinēju – divu litru atmosfērisko ar 201 Zs pie 8000 apgriezieniem minūtē. Šis dzinējs – modernizēta jau esošā Type-R paaudzes versija, kļuvis vēl atsaucīgāks.



Turklāt, jaunais dzinējs ir aprīkots ar modernu gāzu sadales fāzu maiņu sistēmu i-VTEC, kas pie zemākiem apgriezieniem pārslēdzas jaudīgākā režīmā - no 5200 apgriezieniem minūtē. Vadītāju par to brīdina speciāls indikators, novietots tahometra elektroniskās skalas labajā pusē.



Rezultātā 100 km/h auto spēj sasniegt 6,6 sekundēs, bet tā maksimālais ātrums ir 235 km/h. Šie rādītāji gandrīz pilnībā sakrīt ar iepriekšējās paaudzes rādītājiem, tomēr, pēc izstrādātāju vārdiem, auto atšķirsies ar „dzīvīgāku” raksturu un nedaudz ātrāk ieskrienas līdz maksimālajam ātrumam.



Atgādināsim arī, ka trīsdurvju Honda Civic versija ir par 20 milimetriem platāka par analoģisku piecdurvju modeli, bet jaunais Type-R ir vēl par 15 mm zemāks. Turklāt auto ir cietāka virsbūve un piekares regulējums, kur izmantoti cietāki amortizatori. Visbeidzot – jau bāzes versijā Type-R tiks aprīkots ar stilīgiem 18 collu riteņu diskiem ar 225/40 izmēra riepām.



Jaunās Honda Civic versijas salonā parādījies ar ādu apvilkts stūres rats, īsti sportiski sēdekļi ar izteiktu sānu atbalsta daļu, kā arī alumīnija uzlikas pedāļiem un īsa gājiena pārnesumu pārslēgs.

Jāmin arī, ka līdztekus parastajam Type-R Honda gatavojas ražot arī par 40 kg vieglāku hečbeka versiju. Šādu auto plānots izmantot FIA Group N un Group A sacīkšu auto sagatavošanai. Ar starptautisko sportisko sava jaunā modeļa homoliģēšanu kompānija nodarbosies visdrīzākajā laikā.
 
Visi komentāri
 
211284. viesis 15.septembris 2006 8:11
0 0 Atbildēt

Izskatās ,pievilcīgs drapaks sanācis. :)

211286. viesis 15.septembris 2006 8:47
0 0 Atbildēt

Gribu jamo, vispaar hondas ir labas, arii motoori elastiigi un patiikami!

211309. viesis 15.septembris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Beidzot hondinieki sapratushi savu kljuudu ar spiidiigi pildiito radiatora resti un uztaisiijushi normaali. Lielaaks spaarninjsh aizmuguree arii nedaudz uzlabo "saluuzushaa" bagaazhnieka skatu. Shis jau ljooti jauki izskataas.

211347. viesis 15.septembris 2006 11:25
0 0 Atbildēt

Tas ir zdec, juus iemaacieties anglju valodu pirms kaut ko tulkojat. no "...Like the Type S, its rear track is 20 mm wider than that of the 5-door model..." jums sanaak, ka pati mashiina ir par 20mm plataaka. Dulburi juus esat

211392. viesis 15.septembris 2006 14:52
0 0 Atbildēt

Labais...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 6

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 
 

Viens no iemesliem - pieprasījuma kritums: "Tesla" Vācijas rūpnīcā likvidēs 400 darbavietas 5

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" tā vienīgajā Eiropas ražotnē Vācijā likvidēs 400 darbavietas, teikts otrdien publiskotajā kompānijas paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 27

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti