NSNF orientēšanās «Knapi Trešais 2006» 10

 
18.septembris 2006 12:34

Sestdien, 16. septembrī startā dalībniekus pulcēja kārtējais NSNF sērijas orientēšanās pasākums ar nosaukumu „Knapi trešais 2006”. Dažādu iemeslu dēļ ne visi laicīgi nokļuva starta vietā, tāpēc šoreiz startēja 9 ekipāžas. Jāatzīmē fakts, ka šoreiz viss notika bez tradicionālās 15 minūšu kavēšanās, pirmās ekipāžas starts bija 14:30.

Šoreiz ekipāžas veiksmīgi un arī neveiksmīgi eksperimentēja ar sastāviem, piemēram, iepriekšējo pasākumu pilots šoreiz brauca par stūrmani „zaļam” pilotam un rezultātā ieguva pirmo vietu. Pirmo reizi piedalījās arī pēdējā brīdī pieteiktā NSNF ekipāža deksters + Yonas un uzreiz ieguva otro vietu. Viesi no iAuto rallijiem parādīja atzīstamu sniegumu, nostiprināja tradīciju un ierindojās Knapi Trešajā vietā. Viņiem par labu gan jāsaka, ka šoreiz nepaveicās ar kompostieru atrašanu. Pēc iesniegtajām fotogrāfijām spriežot viņi bija atraduši vēl vismaz 2 kontrolpunktus, bet nespēja atrast pašu svarīgāko – mazu sarkanu kompostieri. Iepriekšējā pasākuma labākā stūrmane arī ar „pilnīgi zaļu” pilotu palika piektajā vietā.

Kā parasti brauciena starts un finišs bija Rīgas rajonā, bet daži kontrolpunkti bija arī Ogres tuvumā. Maršruts bija garāks kā parasti, vajadzēja atzīmēties 16 kompostieros, LKP un izpildīt dažādus papilduzdevumus, tāpēc šoreiz kopējais laiks bija 2 stundas.



Startā dalībnieki saņēma karti, kurā bija atzīmēti starts un 11 kontrolpunkti. 4 kontrolpunktus varēja papildus atrast, braucot no kāda punkta pēc leģendas un viens punkts bija atrodams no 3 citiem punktiem pēc azimuta. LKP un finišs bija atrodams pēc attālumiem no kādiem citiem punktiem. Tāpēc dalībniekiem vispirms bija jātiek galā ar kartes mērogu, kas ne visiem uzreiz izdevās.



LKP bija jātrod un tajā jāierodas 60 minūtes pēc starta, finišā vajadzēja būt pēc 120 minūtēm. Šoreiz bija arī viens slēptais laika kontroles punkts: dalībniekiem bija pēc iespējas tuvāk 90 minūtei jāiebrauc kādā veikalā un jānopērk košļājamā gumija. Finišā bija jāiesniedz čeks un pēc tajā uzrādītā laika tika aprēķināti papildpunkti. Par precīzi laikā veiktu pirkumu tika piešķirti papildus 100 punkti, par katru minūti ātrāk vai vēlāk 4 punkti mazāk. Tas nozīmē, ka lai vispār nopelnītu košļenes papildpunktus, to vajadzēja pirkt starp 65 un 115 minūti.

Papildus bija arī tradicionālie uzdevumi – Netomātu sula LKP un Piebalgas alus finišā, par kuriem varēja saņemt papildus punktus, bet arī tie daļai ekipāžu nebija pa spēkam.

Īpaši jāatzīmē ekipāža ar Karīnu pie stūres, viņi piedalās jau trešajā pasākumā un ar apskaužamu precizitāti katru reizi iegūst septīto vietu.

Vakarā pēc pasākuma bija pikniks, kurā arī tika paziņoti iepriekšējie rezultāti. Pēc rezultātu pārbaudes tiks sumināti uzvarētāji un piešķirts NSNF ceļojošais tituls „Lohs #1”. Jāsaka, ka šoreiz violēto kreklu varēs īpaši nemazgāt, jo edgars80 triumfēja arī iAuto rallija kārtējā posmā.

Pirmo 3 vietu ieguvējiem būs piemiņas diplomi un simboliskās bučas. Rezultāti un fotogrāfijas tiks izvietotas http://www.beaumonde.times.lv/o/index.htm

Vairāki dalībnieki jautāja kad būs nākamais pasākums. Iespējams, ka nākamā pasākuma organizēšanu uzņemsies edgars80, sekojiet informācijai NSNF diskusijās.

Pasākuma maršruta veidotājs Pirmais.
 
Visi komentāri
 
211496. viesis 18.septembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

Bij interesanti. tik mazāk tos kapus vajadzēja...Nez kas tā Pirmajam par māniju??

211497. viesis 18.septembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Pirmais laikā varēja iepazīt Juglu :D, Otrais bija orientēts uz pierīgas privātmāju ciematiem, Knapi Trešais uz kapiem ;)

bet bija ekipāžas, kas pamanīja, ka kapu krusti ir numurēti un uzreiz atrada pareizo ;)

211509. viesis 18.septembris 2006 13:28
0 0 Atbildēt

Esmu jau izteicies citās vietās, bet nu šeit neierakstīt būtu grēks. Pasākums interesants, patika dikti.

Apbrīnoju ieguldīto darbu, laiku un līdzekļus.

Salīdzinoši ar "Pirmais 2006", konkurence kļūst sīvāka. Neskatoties uz pustrases neveikšanu, sacensību karstumā nokūpējušā sajūga dēļ, un iegūtu godpilno pēdējo vietu, emocijas tikai vispozitīvākās. Seriāla turpinājuma gadījumā tieksme piedalīties jūtama jau tagad.

211528. viesis 18.septembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

hmm, a kāpēc mums neviens nepateica ka dalībniekiem izdalīs kartes un foto:? :O

211546. viesis 18.septembris 2006 19:46
0 0 Atbildēt

Kas tie NSNF tadi ir ?

211548. viesis 18.septembris 2006 19:52
0 0 Atbildēt

211546. viesis 18.09.2006 19:46

Pieaugsi,sapratīsi.

211563. viesis 19.septembris 2006 3:30
0 0 Atbildēt

O jā - to bez puslitra nu nekādi nesaprast :D

211633. viesis 19.septembris 2006 13:43
0 0 Atbildēt

kam vēl ir kādas pasākuma bildes???

212031. viesis 22.septembris 2006 0:18
0 0 Atbildēt

Manejas tev aizgāja?

212032. viesis 22.septembris 2006 0:23
0 0 Atbildēt

Apskatījos, izskatās, ka ir aizgājušas gan.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti