Arī Ivars Caune brauks rallijā «Latvija 2006» 6

 
20.septembris 2006 9:49

Pārsteigumu Latvijas autorallija faniem sagādājis trīspadsmitkārtējais Latvijas čempions autorallijā Ivars Caune. Viņš pieteicies startam rallijā “Latvija 2006”.

Caunes stūrmaņa krēslā redzēsim Latvijas Automobiļu federācijas prezidentu Dainaru Dambergu, bet uz starta ekipāža izies ar N4 kategorijas Mitsubishi Lancer Evo VIII, kura šosezon palīdzēja nopelnīt Latvijas čempiona titulu šajā klasē Ivaram Vasaraudzim/Valdim Spredzim. Ekipāža Caune/Dambergs startēs zem „Auto Akadēmijas” karoga.

Pats pilots Ivars Caune par savu atgriešanos Latvijas autorallija prestižākajā klasē – N4 – izsakās šādi: “Braucam tāpēc, ka mūsu ekipāžai vienkārši patīk braukt rallijā! Atradās cilvēki, kuri atbalstīja mūsu ideju rallijā “Latvija 2006” piedalīties ar Mitsubishi Lancer Evo VIII un mēs nolēmām radušos izdevību izmantot. Galvenie mūsu atbalstītāji ir Auto Akadēmija, Saimnieks Serviss un Arnis. Jā, jā, tieši tā arī var uzrakstīt – Arnis. Vai spēsim cīnīties par uzvaru? Mēs vienmēr esam vēlējušies cīnīties par visaugstākajām vietām! Tomēr jāatceras, ka ar pilnpiedziņas mašīnu rallijā neesmu braucis piecus gadus un startēsim ar Mitsubishi Evo VIII, kas objektīvi tomēr ir nedaudz vājāka par galveno konkurentu izmantoto Mitsubishi Evo IX. Domāju, ka būs interesanti salīdzināt spēkus!”

Ekipāžas stūrmanis Dainars Dambergs par startu rallijā “Latvija 2006” stāsta: “Visam šim projektam pamatiemesls ir viens – vecie vilki joprojām grib braukt rallijā! Radās atbalstītāji šādai idejai un tagad būs interesanti apskatīties, ko 25 gadu pieredze autorallijā var izdarīt pret patreizējiem rallija līderiem. Interesanti, vai jaunatne no mums ir tālu aizmukusi? Tāpat gribam parādīt, uz ko Auto Akadēmijas konsultants Ivars Caune pats ir spējīgs sacīkšu trasē. Man kā Latvijas Automobiļu federācijas prezidentam un LAF rallija komisijas loceklim gribas vismaz reizi vai pāris gadā redzēt sacensības no iekšpuses – no sportistu redzes punkta.”

Jau šobrīd LMT un Siemens Latvijas autorallija čempionāta pēdējam posmam „Latvija 2006”, kura galvenie sponsori ir “Baltijas Apdrošināšanas Nams” un “Parex Līzings”, pieteikušies 40 sportisti, tomēr plānots, ka kopējais ekipāžu skaits varētu sasniegt pat 70.

Rallija „Latvija 2006“ preses sekretārs Mārtiņš Dzenītis
 
Visi komentāri
 
211695. viesis 20.septembris 2006 10:07
0 0 Atbildēt

Lai veicas, Ivar! :)

211725. viesis 20.septembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Forshi, redzees ko ta ivars veel speej paraadiit :)

211780. viesis 20.septembris 2006 13:31
0 0 Atbildēt

Es tā jūtu ka būs labs rallis Latvijā, beidzot :)

211841. viesis 20.septembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

:) Marchiks_ - kaa tev liekas, vai tu ar auto braukt maaki?

211872. viesis 20.septembris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

Marchiks_, jautaajums nebija par taviem piedziivojumiem ar tavu lielisko rolleri. :D

211897. viesis 20.septembris 2006 19:08
0 0 Atbildēt

Arnis? gan jau ka Arnis I. ;)

Lai izdodas!!!

Ja tas ir tas pats Arnis I., tad savualik arii Raimondu S. pasponsoreeja pashos pirmsaakumos :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

800 Zs mustangs - Shelby izlaiž Mustang Super Snake (+ FOTO) 2

Shelby American parādījis savu pirmo projektu, kas radīts uz jaunās S650 Mustang platformas. Lasīt vairāk

 

Gaidāmā sniegputeņa dēļ Rīgā ievieš "sniega biļetes" un bezmaksas sabiedrisko transportu autovadītājiem 9

Gaidot sniegputeni, Rīgā pirmdien tiek ieviestas "sniega biļetes" un autovadītāji varēs izmantot sabiedrisko transportu bez maksas, aģentūru LETA informēja Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

Latvijas elektrisko automašīnu tirgū ienāk Ķīna; vai rietumu ražotājiem ir ko likt pretī? (+ VIDEO) 5

Pasaulē lielākā elektrisko automašīnu ražotāja Ķīna pagaidām gan mazā apmērā, bet sāk startēt arī Latvijā. Pasaulē otras lielākās ekonomikas pārstāvniecība ar šāda tipa transporta līdzekļiem pagaidām nav sevišķi liela, taču tuvāko gadu laikā tas varētu mainīties. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti