Mercedes gatavojas sava flagmaņa nomaiņai. Jaunais S-klases auto būs par 150 zirgiem stiprāks, daudz eksotiskāks un par vairākiem centimetriem mazāks. Lai to realizētu, tam pat palielināts borta spriegums...
Mercedes inženieriem atpūsties tā arī neizdevās. Kaut no iepriekšējās S-klases debijas pagājuši tikai četri gadi, DaimlerChrysler gatavojas to mainīt. Šī ir pirmā informācija par jauno S-klases "Mersi". Mašīnas kopējais stils nav mainīts - galu galā ar tādu auto arī īsti nepaeksperimentēsi... Cilvēki ir paraduši maksāt lielu naudu par vispār pazīstamām vērtībām. Jaunās S-klases auto ir tās pašas virsbūves formas. Inženieri apvienojuši aizmugurējo durvju mazo "vēdlodziņu" ar lielo stiklu. Aizmugures gaismu forma ir mainīta, tās vairs nelien uz pakaļējā spārna. Nedaudz gan paeksperimentēts ar priekšējām lampām - pie katras jaunās paaudzes tās parasti cieš pirmās... Ja tā labi ieskatās, tad Merša aizmugurējās durvis ir kļuvušas lielākas un apdare ir pagriezusies nedaudz uz augšu. Tas ir arī viss... Auto gabarīti gandrīz nav mainījušies - tie paši 5 metri "ar kapeikām" un tie paši 185 cm platuma. Tam ir divi iemesli. Pirmkārt, tekošā paaudze jau tā bija samazināta salīdzinot ar iepriekšējo, kas tika uzskatīta par smagu un dārgu. Izstiept jauno S-klasi būtu neloģiski. Bez tam, DaimlerChrysler atjaunojis Maybach, kas kā reizi pildīs jaunās paaudzes lielā brāļa lomu. Par to jaunajai paaudzei ir palielināta riteņu bāze, kā rezultātā aizmugurējiem pasažieriem būs ērtāka sēdēšana. Priekšējiem sēdekļiem brīvo centimetru gan neatradās. Viss ir loģiski. Ar šīm mašīnām parasti brauc ar šoferi, tā kā īstā saimnieka vieta ir aizmugurē. Tieši tāpēc arī palielinātas tieši aizmugurējās durvis. Kas attiecas uz salonu, tad jaunums ir nevis superkomfortabli sēdekļi, dārga āda vai īpaši dārgais koks - tas viss jau bija, ir un būs. Mercedes inženieri ir ķērušies pie tehnikas. Mašīnā atradīsiet nakts redzamības sistēmu, multikontūru sēdekļu regulēšanu, kuras pults ir ērti sasniedzama, informācijas sistēma COMAND driver un pat kaut kāda eksotiska sistēma, ar kuras palīdzību var sarunāties ar citiem tikpat laimīgiem šo auto īpašniekiem. ... brauc tu pa ielu, ieraugu vēl vienu S-klases mersi, uzgriez numuru, jautā: Nu, ko brāl', vai labi? un nomierinies. Lai visas šīs elektroierīces spētu darboties, mašīnai borta spriegums ir 42 Voltu ar atsevišķu 12 V apakšspriegumu. Auto būs saņēmis arī jaunu dzinēju līniju: benzīna ar tiešo degvielas iešprici un dīzeli. Šobrīd pats jaudīgākais netūningotais S-klases dzinējs izspiež tikai 367 zs. Par jaunās S-klases dzinējiem ir zināms, ka to flagmanim būs 5,5 litru biturbo ar 500 zs jaudu. Līdzīgs dzinējs tiks uzstādīts arī Maybach. Jāatzīmē, ka atdzīvinātajai leģendai būs nevis 500, bet gan 550 zs. Bet griezes moments gan šim būs leģendārs - 900 Hm. Jaunais Mercedes būs aprīkots ar 6-pakāpju automātisko ātrumkārbu, keramiskajām bremzēm un lieliem 19 vai 20" diskiem. Jāsaka, ka S-klases faniem pie dīleriem vēl skriet ir pāragri: virsbūves W221 debija notiks tikai Frankfurtes autošovā 2005. gadā. Šobrīd varat krāt naudiņu. iauto // 4car.co.uk- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
kaa tad, tagad lietoshu dosja veljas pulveri un par ietaupiito naudu nopirkshu jauno S-klasi... :)