Krājam naudu jaunajam 600-tajam 15

 
21.maijs 2002 0:00

Mercedes gatavojas sava flagmaņa nomaiņai. Jaunais S-klases auto būs par 150 zirgiem stiprāks, daudz eksotiskāks un par vairākiem centimetriem mazāks. Lai to realizētu, tam pat palielināts borta spriegums...

Mercedes inženieriem atpūsties tā arī neizdevās. Kaut no iepriekšējās S-klases debijas pagājuši tikai četri gadi, DaimlerChrysler gatavojas to mainīt. Šī ir pirmā informācija par jauno S-klases "Mersi". Mašīnas kopējais stils nav mainīts - galu galā ar tādu auto arī īsti nepaeksperimentēsi... Cilvēki ir paraduši maksāt lielu naudu par vispār pazīstamām vērtībām. Jaunās S-klases auto ir tās pašas virsbūves formas. Inženieri apvienojuši aizmugurējo durvju mazo "vēdlodziņu" ar lielo stiklu. Aizmugures gaismu forma ir mainīta, tās vairs nelien uz pakaļējā spārna. Nedaudz gan paeksperimentēts ar priekšējām lampām - pie katras jaunās paaudzes tās parasti cieš pirmās... Ja tā labi ieskatās, tad Merša aizmugurējās durvis ir kļuvušas lielākas un apdare ir pagriezusies nedaudz uz augšu. Tas ir arī viss... Auto gabarīti gandrīz nav mainījušies - tie paši 5 metri "ar kapeikām" un tie paši 185 cm platuma. Tam ir divi iemesli. Pirmkārt, tekošā paaudze jau tā bija samazināta salīdzinot ar iepriekšējo, kas tika uzskatīta par smagu un dārgu. Izstiept jauno S-klasi būtu neloģiski. Bez tam, DaimlerChrysler atjaunojis Maybach, kas kā reizi pildīs jaunās paaudzes lielā brāļa lomu. Par to jaunajai paaudzei ir palielināta riteņu bāze, kā rezultātā aizmugurējiem pasažieriem būs ērtāka sēdēšana. Priekšējiem sēdekļiem brīvo centimetru gan neatradās. Viss ir loģiski. Ar šīm mašīnām parasti brauc ar šoferi, tā kā īstā saimnieka vieta ir aizmugurē. Tieši tāpēc arī palielinātas tieši aizmugurējās durvis. Kas attiecas uz salonu, tad jaunums ir nevis superkomfortabli sēdekļi, dārga āda vai īpaši dārgais koks - tas viss jau bija, ir un būs. Mercedes inženieri ir ķērušies pie tehnikas. Mašīnā atradīsiet nakts redzamības sistēmu, multikontūru sēdekļu regulēšanu, kuras pults ir ērti sasniedzama, informācijas sistēma COMAND driver un pat kaut kāda eksotiska sistēma, ar kuras palīdzību var sarunāties ar citiem tikpat laimīgiem šo auto īpašniekiem. ... brauc tu pa ielu, ieraugu vēl vienu S-klases mersi, uzgriez numuru, jautā: Nu, ko brāl', vai labi? un nomierinies. Lai visas šīs elektroierīces spētu darboties, mašīnai borta spriegums ir 42 Voltu ar atsevišķu 12 V apakšspriegumu. Auto būs saņēmis arī jaunu dzinēju līniju: benzīna ar tiešo degvielas iešprici un dīzeli. Šobrīd pats jaudīgākais netūningotais S-klases dzinējs izspiež tikai 367 zs. Par jaunās S-klases dzinējiem ir zināms, ka to flagmanim būs 5,5 litru biturbo ar 500 zs jaudu. Līdzīgs dzinējs tiks uzstādīts arī Maybach. Jāatzīmē, ka atdzīvinātajai leģendai būs nevis 500, bet gan 550 zs. Bet griezes moments gan šim būs leģendārs - 900 Hm. Jaunais Mercedes būs aprīkots ar 6-pakāpju automātisko ātrumkārbu, keramiskajām bremzēm un lieliem 19 vai 20" diskiem. Jāsaka, ka S-klases faniem pie dīleriem vēl skriet ir pāragri: virsbūves W221 debija notiks tikai Frankfurtes autošovā 2005. gadā. Šobrīd varat krāt naudiņu. iauto // 4car.co.uk
 
Visi komentāri
 
23782. viesis 20.maijs 2002 22:05
0 0 Atbildēt

kaa tad, tagad lietoshu dosja veljas pulveri un par ietaupiito naudu nopirkshu jauno S-klasi... :)

23787. viesis 21.maijs 2002 1:20
0 0 Atbildēt

nu man ka studentam laikam tomer nesanaks sakrat......

23788. viesis 21.maijs 2002 2:22
0 0 Atbildēt

Te jau laikam vieni vienigi studenti tusejas, tadel jau nav brinums, ka popularakie auto ir tresie bmw un 80-tas cukas, brinums,ka par golfiem te neviens ta isti nefano, vai ari es kludos....

23800. viesis 21.maijs 2002 8:58
0 0 Atbildēt

Labas ritas, Latvija!

Interesanti, bet man ne visai. Bez tam, nejūtos tāds vecis, lai vizinātos ar šādu mersi. Bet protams - slavējami!

23802. viesis 21.maijs 2002 9:10
0 0 Atbildēt

TO viesis 2002-05-21 02:22:37

Studenti vairāk ar smirdigiem golfiem brauc nekaa ar bmw vai oooo !

/ES/

23828. viesis 21.maijs 2002 11:06
0 0 Atbildēt

Miskaste, vienīgi ka mersis āfrikā arī ir mersis.

23868. viesis 21.maijs 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Vieši, nekakājiet,lūdzu! Es mīlu savu Golfu (III) un neesu nekāds nabaga students. Nafig Mersis vajadzīgs!

23869. viesis 21.maijs 2002 14:49
0 0 Atbildēt

Kas tās par griezes momenta mērvienībām - Hm? ;)

23901. viesis 21.maijs 2002 18:24
0 0 Atbildēt

Es jau nu gan saaksju kraat... varbuut peec paardesmit gadiem kaadu saruuseejusju/sadauziitu exemplaaru vareesju dabuut ...

23921. viesis 21.maijs 2002 23:23
0 0 Atbildēt

Mercedes nopietni nobijies no MBW 7th Series panākumiem. Tajā pašā laikā pašapmierinātie amerikāņi švilpj ārā BMW pārspīlēto elektroniku 7. sērijā - laikam viņu smadzenēm par smagu. Jebkrā gadījumā - tie, kas braukuši ar MB S, zina, ka arī iepriekšējā modelī elektronikas nebija īpaši mazāk kā pašreizējā BMW 7. Ta jau redzēs, kā viņiem abiem ies, taču tagad jau skaidrs, ka katram no tiem būs sava auditorija, kas neieredz vienu vai otru marku.

23927. viesis 22.maijs 2002 7:53
0 0 Atbildēt

Cik daudz bendžu lietos?

23982. viesis 22.maijs 2002 12:04
0 0 Atbildēt

Tik cik brauks

24006. viesis 22.maijs 2002 15:14
0 0 Atbildēt

ko juus pieseejaaties studentiem ;)

aizbrauciet labak sveetdienaas uz LU stavvietu aspazijas 5 un paluuriet ar kaadaam tachkaam ir atbraukushi studenti ( tie kas sveetdienaas maacaas).... ;)) tur ne smakas nav no veciem golfiem vai bmw 3xx

24086. viesis 23.maijs 2002 9:15
0 0 Atbildēt

Es ar ja sūtīšu tad tādu bildi, kur pat gaismu nevarēs redzēt. Kā var ielikt tādu foto???

24209. viesis 23.maijs 2002 17:04
0 0 Atbildēt

Nu kas tas ir uz tās bildes tāds necerēti īpatnējs priekš MP vienveidības

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti