Uzsākta jauno Mercedes-Benz GL un CL tirdzniecība 7

 
3.oktobris 2006 10:20

Ar jauno GL-klasi Mercedes-Benz atklāj jaunu virzienu luksusa klases SUV (Sports Utility Vehicle) tirgus segmentā. Septiņvietīgais apvidus automobilis pārliecina ar izcilu braukšanas dinamiku gan uz ceļa, gan bezceļa apstākļos, kā arī piedāvā ļoti plašu salonu un luksusa limuzīna komfortu.

GL-klase uzsāk jaunu pavērsienu arī ar drošības sistēmu PRE-SAFE®, kas ir absolūts jaunievedums šajā tirgus segmentā.

Ar pārliecinošo uznācienu GL-klase nevienam neatstāj šaubas par tās vietu tirgū. Tās dizains izstaro spēku un ekskluzivitāti. Plūstošas virsbūves līnijas, spēcīgi ķīļveida elementi un zīmīgas detaļas augstākās klases apvidus automobilim piešķir dinamisku izskatu un virzību uz priekšu pat nekustīgā stāvoklī. Ietilpīgās virsbūves proporcijas (garums 5088 mm, platums 1920 mm, augstums 1840 mm) ir pārdomāti saskaņotas.



Augstākais komforts dažādos apstākļos

Automobiļa salons ar augstvērtīgiem materiāliem rada mājīgu atmosfēru, kas raksturīga tieši Mercedes automobiļiem. Pat septiņiem cilvēkiem automobilī ir iespējams baudīt plašumu salonā. GL-klase piedāvā augstākās klases komfortu gan īsajos pilsētas pārbraucienos, gan ceļojumos vairāku simtu kilometru garumā, kā arī šķērsojot apvidus ceļus. Arī abi pilnvērtīgie atsevišķie sēdekļi trešajā rindā pasažieriem ļauj baudīt kustību brīvību. Attālums līdz vidējai sēdekļu rindai ir 815 mm, pasažieriem tiek nodrošināta 979 mm liela vieta galvas zonai. Ja nepieciešamas mazāk sēdvietas, abi aizmugurējie atsevišķie sēdekļi pēc pogas nospiešanas ienirst un rodas pilnībā gluda bagāžas nodalījuma grīda. Piecu sēdvietu aprīkojuma variantā bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 1240 litrus. Maksimāli GL piedāvā 2300 litru lielu bagāžas nodalījumu, kura garums tādējādi sasniedz 2128 mm. GL 320 CDI ar sērijveida kondicionēšanas automātiku THERMATIC padara iespējamas līdzsvarotas temperatūras visām septiņām sēdvietām. Savukārt, GL 420 CDI, GL 450 un GL 500 ar V8 dzinēju sērijveidā tiek aprīkoti ar multizonu THERMOTRONIC un piedāvā vēl augstāku kondicionēšanas komfortu.

Izcili drošības risinājumi

GL-klasē izmantotas visas nesošās virsbūves priekšrocības un tajā apvienota optimāla stiprība ar tērauda vieglo konstrukciju, tā rezultātā tiek panākta izcila pasīvā drošība. Augstākās stabilitātes pasažieru telpa ar priekšējām un aizmugurējām deformācijas zonām veido efektīvu pamatu pasažieru drošības sistēmām, kas ietver, piemēram, adaptīvos divu pakāpju gaisa spilvenus vadītājam un blakussēdētājam, sānu drošības gaisa spilvenus priekšā un papildus aprīkojumā arī vidējā sēdekļu rindā, aizkaru tipa drošības spilvenus visām trim sēdekļu rindām no A līdz D statnim, triecienaktīvus galvas balstus NECK-PRO vadītājam un blakussēdētājam papildus aprīkojumā un 3-punktu drošības jostas visām septiņām sēdvietām.

Ar papildus aprīkojumā pieejamo drošības sistēmu PRE-SAFE®, kas ir pirmā šāda veida realizētā drošības sistēma pasaulē šajā segmentā, Mercedes-Benz palielinājis drošību augstākajā līmenī, apvienojot pasīvās un aktīvās drošības sistēmas. PRE-SAFE® izmanto braukšanas dinamikas regulēšanas sistēmas, tādas kā ABS, bremzēšanas asistentu (BAS) vai ESP® sensorus, un iespējama negadījuma situācijās optimizē pasīvās drošības elementu aizsardzības funkcijas.

GL izpilda visus moderna luksus klases SUV prasības un tās definē jaunā, augstākā līmenī, pie tam saglabājot Mercedes apvidus automobiļa tipiskās īpašības - kā augsta līmeņa uzticamība, izturība un ilgs kalpošanas mūžs. Ne velti nomenklatūra norāda uz visu Mercedes apvidus automobiļu leģendāro priekšgājēju G-klasi. Apvidus klasiķis pašlaik tiek ražots jau 27. gadu un arī turpmāk tiks piedāvāts paralēli jaunajai GL-klasei.



Labākā vadāmība uz ceļa un bezceļos

4MATIC Mercedes-Benz GL-klasei piešķir teicamu vadāmību dažādos ceļa apstākļos. Apvienojumā ar sērijveida pneimatisko balstiekārtu AIRMATIC, precīzo parametrējamo stūrēšanu un sērijveida adaptīvo amortizācijas sistēmu ADS GL-klase (attālums starp riteņiem 3075 mm) pārsteidz ar ļoti labu vadāmību. Pateicoties ESP® piekabes stabilizācijas sistēmai braukšanas īpašības nemazinās arī situācijā, kad tiek lietota piekabe.

Īpašs off-road aprīkojums kā nobraukšanas asistents, braukšanas uzsākšanas asistents, bezceļu ABS, GL-klases automobiļa vadītājam palīdz pārvarēt bezceļus. Papildus aprīkojumā iespējams izvēlēties Off-road Pro aprīkojumu, kas ļaus GL pārvarēt pat ekstremālus braukšanas apstākļus. Šajā aprīkojumā ietilpst divpakāpju sadales kārba ar bezceļu pazeminājumu un simtprocentīgiem diferenciāļu bloķētājiem sadalītāja kārbai un aizmugurējam tiltam. Speciāli modificētā AIRMATIC palielina klīrensu pēc nepieciešamības līdz pat 307 mm, brasla pārvarēšanas iespējas paaugstinās līdz 600mm.

Jaunie V6 un V8 dzinēji

Modernā motoru palete visos GL-klases modeļos garantē piedziņas komfortu un atbilstošus dinamikas rādītājus pie salīdzinoši izdevīga patēriņa šīs klases automobilim. Paralēli 165 kW/224 Zs jaudīgajam V6 dīzeļdzinējam automobilī GL 320 CDI, dīzeļdzinēju paletē tiek piedāvāts arī V8 dīzeļdzinējs automobilī GL 420 CDI, kas nodrošina 225 kW/306 Zs lielu jaudu un 700 ņūtonmetrus lielu maksimālo griezes momentu. Abi dīzeļdzinēji pārsniedz Euro4 noteiktās prasības. Papildus jaunajā S-klasē piedāvātājam jaunajam 5,5 litru motoram, kurš tiek uzstādīts arī automobilī GL 500 un attīsta 285 kW/388 Zs, GL-klases automobilī savu pirmizrādi piedzīvo arī otrs modernās V8 sērijas dzinējs. GL 450 motora tilpums sasniedz 4,6 litrus un tas piedāvā 250 kW/340 Zs lielu jaudu. Arī šie motori atbilst stingrajām Euro4 prasībām.

Visi GL motoru varianti sērijveidā tiek komplektēti ar 7G-TRONIC un DIRECT SELECT automātisko ātrumkārbu. Izcilie braukšanas rādītāji un nelielais degvielas patēriņš rodas ne tikai perfekti kombinējot moderno tehnoloģiju motorus ar 7G-TRONIC, bet arī optimizētā spēka pārvada dēļ. Nozīmīgs faktors ir arī salīdzinoši mazais kopējais svars pateicoties nesošai virsbūvei un šāda izmēra automobiļa labajai aerodinamikai (Cw 0,37).

Jaunās Mercedes-Benz GL-klases cena, sākot no 46 507 LVL (ar PVN)

Domenikss uzsācis jaunās Mercedes-Benz CL-klases tirdzniecību

Ar jauno CL-klasi Mercedes-Benz sasniedzis augstāko virsotni savā 50 gadus ilgajā kupeju vēsturē. Divdurvju automobilis savieno ekskluzivitāti un harizmātisku dizainu ar modernākajām tehnoloģijām, ko nepiedāvā neviens cits automobiļu ražotājs. Luksusa kupeja sasniedz jaunas virsotnes ar PRE-SAFE® adaptīvajām bremzēm – sistēmu, kas automātiski nobremzē automobili jau pirms iespējamās sadursmes. Standarta aprīkojumā ietilpst arī tādas inovācijas kā aktīvā ABC balstiekārta (Active Body Control), inteliģentā apgaismes sistēma (Intelligent Light System) ar piecām apgaismes funkcijām un preventīvā pasažieru aizsardzības sistēma PRE-SAFE®.



Iegādājoties automobili, iespējams izvēlēties starp diviem astoņu vai divpadsmit cilindru motoriem. Tie nodrošina būtiskas jaudas un griezes momenta priekšrocības, un tajā paša laikā klusu darbību, kas atbilst augstākajām Mercedes prasībām.

Jaunā CL-klase ir kārtējais Štutgartes automobiļu markas meistardarbs. Luksusa kupeja ar tās inovatīvajām tehnoloģijām norāda uz automobiļu virzību nākotnē, un tās dizains vēsta par jauno Mercedes stilu. Tā iezīme ir saspēle starp liegām līnijām, spēku un mierīgiem virsbūves laukumiem. Šī formu valoda piedod kupejai īpašu izteiksmes spēku un pasvītro tās stingro raksturu un pašpārliecinātību.

Pazīstamās Mercedes iezīmes tiek prezentētas laikam atbilstošā interpretācijā un tādējādi veido harmonisku saskaņu starp tradīcijām un moderno stilu. Piemērs tam ir Mercedes tipiskā radiatora reste ar platajām hroma plāksnēm un C statņa dizains. Vienreizējā, nedaudz uz leju pārvietotā statņa konfigurācija ir tipiska lielo Mercedes kupeju iezīme, kuras pirmsākumi meklējami jau piecdesmitajos gados: 1956.gadā 220 S/SE kupeja (W 180/W 128) pirmoreiz piesaistīja uzmanību ar tās C statņa dizainu.



Arī citas, iepriekš novērtētas dizaina iezīmes jaunajā CL-klasē ir parādījušās jaunā interpretācijā, paturot dzīvu Mercedes-Benz zīmola lielo kupeju tradīciju: piemēram, pilnībā nolaižamie sānu stikli, kuri netiek atdalīti ar B statni, kā arī lielais, uz āru izvirzītais aizmugurējais panorāmas stikls. Tas agrāk bija tipisks Mercedes kupeju dizaina elements, kas jaunajā CL-klasē stilistiski tikai uzlabots, un kas iederas šajā automobilī tāpat kā 220 SE kupejā, kuru ražoja 1961. gadā.

Interjers augstākajām prasībām

Elegance ir izturēta arī iekštelpā - no ārpuses ieskatoties salonā ieraugām instrumentu paneli skaistās formās, augstvērtīgas koka apdares detaļas un mīkstus ādas tapsējumus. Uzreiz ir skaidrs, ka jaunās CL-klases salona uzsvars likts uz komfortu un nomierinošu atmosfēru. Tā atgādina ekskluzīvu klubu, kurā ir vēlēšanās apmesties un baudīt. Interjerā pieejamas ir piecas stilīgas krāsu kombinācijas, klimata kontrole, COMAND sistēma ar radio un CD/DVD atskaņotāju, kā arī stiklots bīdāmais jumts sērijveida aprīkojumā, kas nodrošina vienreizēju komfortu un braukšanas baudu.

Topa modelī CL 600 ir ādas apdare PASSION, īpaši atlasīts papeļ koks un stepēts Alcantara griestu apšuvums, kas tiek izcelts ar designo dizaina sēdekļiem, hromētām līstēm un ar ādas maliņu apšūtiem kāju paklājiem. Bez tam sērijveida aprīkojumā ietilpst dinamiskas braukšanas multikontūru sēdekļi ar masāžas funkciju un sēdekļu ventilāciju, cietā diska navigācijas sistēma COMAND APS, skaņas sistēma "Logic7" ar DVD mainītāju.



Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli jaunā kupeja ir nedaudz lielāka visās tās dimensijās. Tās garums ir 5065 mm, platums 1871 mm un augstums 1418, kas ir par 75 mm vairāk garumā, 14 mm - platumā un 20 mm - augstumā salīdzinoši ar iepriekšējo modeli. Tādējādi jaunajā modelī ir vairāk telpas un komforta visās četrās sēdvietās. Bagāžas nodalījuma tilpums palielinājies par 40 litriem un tagad sasniedz 490 litrus.

Drošība augstākajā līmenī

Mercedes-Benz ir pirmais auto ražotājs, kurš radījis preventīvu pasažieru drošības sistēmu, kas atpazīst iespējama negadījuma situāciju un aktivizē drošības pasākumus. Tā ir PRE-SAFE® sistēma un jaunajā CL-klasē tā ir sērijveida aprīkojumā. Ārkārtas bremzēšanas gadījumā vai arī sanešanas gadījumā sistēma novieto blakussēdētāja sēdekli izdevīgā pozīcijā, lai jostas un gaisa spilveni trieciena gadījumā darbotos visefektīvāk, piepumpē dinamiskas braukšanas multikontūru sēdekļu gaisa spilvenus (sērijveidā CL 600), kuri aptver un notur vadītāju un blakussēdētāju.
Šī atzinību guvusī preventīvā drošības sistēma Mercedes-Benz CL-klasē tiek komplektēta ar jauno PRE-SAFE® bremžu sistēmu. Tā darbojas kopā ar bremzēšanas asistentu (BAS PLUS), kas optiski un akustiski brīdina vadītāju par sadursmi un automātiski aprēķina nepieciešamo bremžu spiedienu, lai novērstu sadursmi. Šis bremzēšanas spēka atbalsts ir pieejams nekavējoties uzspiežot uz bremžu pedāļa. Ja automobiļa vadītājs nereaģē uz BAS PLUS brīdinošajām norādēm, PRE-SAFE® bremzes saasināta negadījuma draudu gadījumā pārņem daļēju bremzēšanu un palēnina CL-klasi ar aptuveni 40% no maksimālās bremzēšanas jaudas.

Astoņu un divpadsmit cilindru motori nodrošina lielāku jaudu

Astoņu cilindru motors CL 500 piedāvā 285 kW/388 Zs lielu jaudu un 530 ņūtonmetru lielu maksimālo griezes momentu. Tādā veidā jaunais motors salīdzinoši ar līdzšinējo V8 agregātu piedāvā par 26 % lielāku jaudu un par 15 % lielāku maksimālo griezes momentu. Jaunais V8 motors pieskaitāms modernākajiem un jaudīgākajiem šajā tilpuma klasē. Lai sasniegtu paātrinājumu no 0 līdz 100 km/h CL 500 vajadzīgas tikai 5,4 sekundes (iepriekšējam modelim: 6,3 sekundes).

Zem jaunā CL 600 dzinēja pārsega novietots moderns biturbo divpadsmit cilindru agregāts ar iespaidīgu jaudu. Mercedes inženieri dzinēju uzlabojuši vairākos aspektos un salīdzinoši ar iepriekšējo modeli ieguvuši papildus 12 kW/17 Zs, kā rezultātā tiek sasniegti 380 kW/517 Zs. Maksimālais griezes moments ir palielināts par 30 ņūtonmetriem un tagad sasniedz 830 ņūtonmetrus jau pie 1900/min, pie tam paliek nemainīgs līdz 3500/min. No 0 līdz 100 km/h jaunais CL 600 paātrinās tikai 4,6 sekundēs (iepriekšējais modelis: 4,8 sekundēs). Neskatoties uz ievērojamo papildus jaudu V12 uz 100 km patērē par 0,4 litriem mazāk degvielas, nekā līdzšinējais CL 600.

Kupejas septiņas paaudzes

Ar jauno CL-klasi tiek uzsākta septītās Mercedes kupejas paaudzes ražošana. Divdurvju automobilis nomaina panākumiem bagāto iepriekšējo modeli, kas ar 46 800 pārdotiem eksemplāriem pieskaitāms pie pārdotākajām luksusa segmenta kupejām. Lielo Mercedes kupeju vēsture aizsākas 1952. gadā, kad Mercedes iepazīstināja ar leģendāro 300 S kupeju - pasaules elites automobili, kā toreiz izteicās preses pārstāvji. 1956.gadā tam sekoja W 180 modeļu sērijas 220 S kupeja, kas uzmanību piesaistīja ar nesošo pontonu virsbūvi, un 1961. gadā 220 SEb kupeja (modeļu sērija W 111) ar eleganto un garo virsbūvi. 1992.gadā Ženēvas Automobiļu izstādē parādījās pēctecis (modeļu sērija C 140), kas pirmo reizi tika piedāvāts ar 290 kW/394 Zs jaudīgu divpadsmit cilindru motoru. Iepriekšējā CL-klases kupeja tika prezentēta 1999.gada martā un iepazīstināja jaunas Mercedes inovācijas, tādas kā aktīvo ABC balstiekārtu (Active Body Control) un Bi-Xenon lukturus. Kopš 1952. gada Mercedes-Benz kopumā saražoja vairāk nekā 178 000 luksusa kupejas.

Jaunās CL-klases cena, sākot no 77 209 LVL (ar PVN)


 
Visi komentāri
 
212770. viesis 3.oktobris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

baac, atkal nabadzinjiem buus jaabrauc ar mersedesiem.

212792. viesis 3.oktobris 2006 12:26
0 0 Atbildēt
212852. viesis 3.oktobris 2006 18:17
0 0 Atbildēt

Skaisti modeļi , gudras mašīnas! :O .Tik daudz visādu fišku.tikai nez vai tur taisnība par to Off-road krutumu.Domāju , ka ar krievu bobikam lielāka caurejamība bez visām šim elektroniskām uzpariktēm.Vēl jau ar šito būtu žēl braukt pa normālu bezceļu , vai pavasarī konkrēti ar smagajiem izbrauktu zemes ceļu , kad dubļi līdz sliekšņiem.A , ja uzsēžas un jāizlien ārā dubļos no elegantā salona.Tāds parketa džips vien ir ar ko zīmēties pa pilsētu .Protama lieta , ka pirktu , ja varētu atļauties , bet ne bezceļam... ! :)

212860. viesis 3.oktobris 2006 20:40
0 0 Atbildēt

loti patik it sevishki CL klase

213063. viesis 4.oktobris 2006 21:33
0 0 Atbildēt

oh- kā man patīk šitie dermantīna beņķi....!

213091. viesis 5.oktobris 2006 9:31
0 0 Atbildēt

Ja vēl latvijā būtu normāls MB pārstāvis, nevis tāds, kur Kia blakus tirgo ...

213118. viesis 5.oktobris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Izmēri sāk tuvoties Ikarusiem :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti