Audi gatavojas stipri konkurēt ar BMW 122

 
23.maijs 2002 0:00

Dažos tuvākajos gados Audi gatavojas izmainīt savu izskatu, kļūstot nedaudz konservatīvāks. Vācu VW jaunā brendu attīstības stratēģija paredz Audi dot sportiskāku imidžu, lai varētu aktīvāk konkurēt ar BMW.

Plāna realizācijas gaitā VW cer palielināt Audi pārdošanas apjomus un precīzāk noteikt Audi imidžu attiecībā pret pārējiem auto, ko ražo VW. Pēdējā laikā ražotie VW koncerna auto sākuši palikt viens otram līdzīgi (gan iekšēji, gan ārēji), tādā veidā izšķīdinot brendu identitāti. VW vēlas, lai Audi kļūtu par pašu ekskluzīvāko premium brendu Eiropā - tas ir galvenais VW stratēģijas attīstības mērķis. Audi ir viena no visienesīgākajām Volkswagen apakšnodaļām. 2001. gadā Audi tīrā peļņa ir augusi par 34% attiecībā pret 2000. gadu un tā bija 1,32 miljardi Euro. VW tīrā peļņa ir augusi par 12%. Šis gads autokoncernam nebūs viegls, jo VW tirdzniecība rietumeiropā ir kritusies un, iespējams, VW peļņa šajā gadā nevarēs būt augstāka. VW, kas ražo automašīnas dažādu segmentu tirgum, sākot no Skoda un beidzot ar Audi un Bentley, pēdējā laikā sāk izjust grūtības, kas saistās ar savu marku brendu identitāti patērētāju acīs. Dažādu marku automašīnās šodien tiek izmantots diezgan liels skaits vienu un to pašu komponenšu un pircēji sāk uzdot jautājumu: kāpēc tiem jāpērk luksus klases Audi par nežēlīgu naudu, kad ir iespējams nopirkt līdzīgas kvalitātes un lētāku auto - Volkswagen vai Skoda? 2001. gada beigās tika noteikts, ka visi VW brendi tiks sadalīti divās nosacītās grupās: Bentley, VW un Skoda tiks orientēti uz vairāk konservatīviem patērētājiem, bet Lamborghini, Audi un Seat tiks tuvināti vairāk sportiska gara cienītāju prasībām. Vislielākās izmaiņas gaidāmas tieši Audi. Tā imidžs tiks tuvināts BMW auto imidžam. Kas attiecas uz Audi pozicionēšanu tirgū, šis auto vairs nenolaidīsies zemāk par A3 compact; zemākais sportisko auto segments piederēs Seat brendam. BMW - ļoti interesants un "gribēts" Audi mērķis. Tas ir viens no visrentablākajiem autokoncerniem pasaulē un pēdējās vispārējās tirgus situācijas izmaiņas BMW gandrīz nav skārušas. Bez tam, pēc paša VW informācijas izriet, ka Volkswagen koncernā ražoto auto vadītāji, kad nolēmuši mainīt mašīnu uz labāku, visbiežāk izvēlas tieši BMW. Tagad VW cer tos "pārsēdināt" uz Audi. iAuto // ACC
 
Visi komentāri
 
24070. viesis 23.maijs 2002 8:31
0 0 Atbildēt

Beidzot, beidzot pat AUDI koncerns pats atzinis, kad BMW ir labāks. Sen jau teicu kad AUDI ir viena liela, graboša miskaste kas ne vella nevelk.

24073. viesis 23.maijs 2002 8:38
0 0 Atbildēt

Audi jau var meeginaat, bet nekas nesanaaks :)))

Chetri rinkji suukaa pat taajaa gadijumaa ja uzliek TAADU spoileri kaa Coolbergam :))

ha ha ha

24075. viesis 23.maijs 2002 8:43
0 0 Atbildēt

Jā, īsti normāli no audi puses tas nav, jamie tak šitādā veida to brendu nevis pacels, bet ablomīsies konkrēti. Bet tiem pensionāriem, kas pirka audi ir vienalga, kas ar viņiem tur notiek galvenais tie četri riņķi un priekša velkošā.

24077. viesis 23.maijs 2002 8:45
0 0 Atbildēt

Bez tam, pēc paša VW informācijas izriet, ka Volkswagen koncernā ražoto auto vadītāji, kad nolēmuši mainīt mašīnu uz labāku, visbiežāk izvēlas tieši BMW. Tagad VW cer tos "pārsēdināt" uz Audi.

Šis ir visvisvislabākais teikums visā rakstā,

24099. viesis 23.maijs 2002 9:59
0 0 Atbildēt

Da lai iet pupās tie visi VW koncerni - tā ir ka sagrābj puseiropas ražotņu. Kā krieviski saka "skuposķ fraera zagubit". Nu nebūs tā kā domā VW, nebūs. Katrai lietai šinī saulē ir sava vieta. Pātīk tas OOOOistiem vai nē. Audi ir un paliek viduvējs braucamrīks vidusmēra patērētājam - tā teikt Dosia - labākā izvēle par saprātīgu cenu. Nu pabraucu es te nesen ar 5 gadus par manu bimmeri jaunāku OOOO šedevru..... Es tik brīnos, kā cilvēki braukdami tādā konservbundžā var viņu tik briesmīgi slavēt!!! Tā vien liekas, ka atsperu vietā tam ir sabāzti koka kluči, un salons dzied visās iespējamās vietās. Un tas auto takš ir 5 gadi jaunāks par manējo.... nē, nē, nekad nekāds OOOO!!! Tikai BMW!!!

24107. viesis 23.maijs 2002 10:25
0 0 Atbildēt

Piekrītu, es tagad maucu ar pokusu- nu sūds, a vot sestdien un svētdien ar labu verķi!

Nu labi ir viņš vecāks, bet nu salīdzināt tomēr nevar, varu iedomāties kā tas fricis tālajos 80 iegāj vālēja ar šo!!!!

Tas tā

24115. viesis 23.maijs 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Aj, iešu kaut ko uzrakstīšu BMW zona. :)

24125. viesis 23.maijs 2002 11:05
0 0 Atbildēt

Nekas vinjiem nesanaaks! :)))

24148. viesis 23.maijs 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Kur nu vistai ar eergli sacensties :))) Vieniigais variants kaa VW paarseedinaat bembistus uz Audi ir paardot audi ruupniicu BMW!

24149. viesis 23.maijs 2002 12:37
0 0 Atbildēt

Nedod Dievs kopā ar Audi auto izmaiņām izmainīsies arī autobraucēju filozofija. Negribu palikt tāds pats kā augstāk esošie komentētāji.

Quattro rules forever

24151. viesis 23.maijs 2002 12:53
0 0 Atbildēt

Labi labi labi dosja, vista; normāli var parēkt )))

24166. viesis 23.maijs 2002 13:54
0 0 Atbildēt

Da jūs BMW komentētāji vispār apzinaties to, ka izklausaties smieklīgi...gluži kā bērneļi spēlējoties smilškastē lielas, kur ir labāku auto redzējis! Jums līdz 2002.g. BMW vēl tik tāls ceļš (protams ir daži indivīdi, kas var atļauties, bet tie šeit nekomentē). Un ņemot vērā šo faktu ir muļķīgi lielīties un uzsvērt, ka jūsu lūznis BMW ir priekštecis jaunajiem BMW modeļiem, kas ir kaut ko sasnieguši autobūvē. Esiet reāli un vērtējiet pozīcijas no patreizējās situācijas - ja tev ir 10 gadu vecs bemberis, tad tas nekļūst vērtīgāks un tehnoloģiski advansētāks tikai tādēļ, ka kāds jaunais BMW modelis ir uzrādījis kaut kādus labus rādītājus!

24177. viesis 23.maijs 2002 14:42
0 0 Atbildēt

he kaarteejo reizi pieraadaas dazju bmw fanu praata speejas.

Pastaasts: lauku saadzjaa ir viens reaals kekss - glavnij. ir bars, kas staigaa sim no pakalas, kaa pieliimeetie, kas pasi nav uz neko speejiigi, vieniigi staigaat no pakalas. Kad glavnij izdara kaarteejo varndarbu - viss bars tikai blauj - a mees taa, a mees taa, a mees to... A juus citi - neko. Tipiskas asociaacijas ar dazu bmw fanu uzvediibu @iauto. tizli

Bmw - tas ir kruta, bet iemaacieties respekteet! Un lai nu kurs te tagad staastiitu, ka nemaz jau tie bmw fani nau aprobezoti (dazi jau ari nau, bet tie te stulbumu netaisa)

24188. viesis 23.maijs 2002 15:22
0 0 Atbildēt

Nu protams, ko ta abām augšām citu teikt: abloms jums ir natūrā, nevarat pārdzīvot ka jūsu izvēlētās markas ražotāji šitādu kaunu taisa.. gy gy gy

24191. viesis 23.maijs 2002 15:42
0 0 Atbildēt

To Artis146,

Man personīgi ir pilnīga vienaldzība par to, ko Audi koncerns pašlaik dara un kādi tam ir plāni nākotnē, jo tas mani nekādā ziņā nespēj ietekmēt uz esošo brīdi! Man nav nedz pārdzīvojumu, nedz sajūsmas lēkmes, jo tas manu pašreizējo Audi nekādīgi neizmaina! Ja tu būtu nedaudz spējīgs padomāt, tu saprastu!

24194. viesis 23.maijs 2002 15:53
0 0 Atbildēt

Vispaar jau 10 gadiigu BMW iipashnieki var buut visnotalj apmierinaati ar saviem auto, kas jaudas / dinamikas zinjaa ir paaraaki par citiem taada pasha vecuma auto. Un kaut vai fatkts, ka 5.taas seerijas (e34) auto razhoja no 1988. - 1996. gadam bez lielaam izmainjaam (oki, lai buutu no 1992. gada, kad paraadiijaas VANOS), tikai liecina ka shis auto ilgus gadus bija paaraaks par saviem konkurentiem.

Piem., 1992. gada BMW 525 ir paaraaks par 1992. gada Audi 100 un liidzveertiigs konkurents 1996. gada Audi A6 2.8...

Taapat 1996. gada BMW 528, tas ir labaaks par taa pasha gada Audi A6 2.8 un ir speeciigs konkurents pat jaunajam un pasham jaudiigaakajam A6 4.2 ... (oki, bish paarshaavu paar striipu, jaunie 2.7 turbo un 4.2 atmosfeeriskie jaudas zinjaa ir paaraaki).

Waldis,

BMW iipashnieks, with no respect to oooo :)

24195. viesis 23.maijs 2002 15:54
0 0 Atbildēt

rezumee - labaak braucu ar 5 gadus vecu BMW nekaa jaunu Audi.

24210. viesis 23.maijs 2002 17:09
0 0 Atbildēt

vvvvvalddddi: ko noziimee paaraaks auto, ko noziimee labaaks motors, ko noziimee tavi spriedumi? katrs peerk auto peec gaumes. A ja tu motorus saliidzini tilpums/jauda, tad par tiem jaunajiem nekoooo veel nevar spriest. motors sevi paraada peec gadiem, kad var saliidzinaat, cik vins ir ilgdziivotspeejigs. Jaudu var dabuut reaalu arii no 1.6 golfa, tacu cik ilgi?

nekad nebuus vienota rezumee, kurs auto labaaks. cits teiks - audi nerullee, bmw nerullee, bet redz kia ir kaut kas super! kuri ir tie kriteeriji? gaume un apstaaklji, kaados tiesi tas un ne cits brands ir piesaistiijis.

24213. viesis 23.maijs 2002 17:24
0 0 Atbildēt

Jurons: man tak sava bmw nemaz nav un mācos es 9.klasītē...

24214. viesis 23.maijs 2002 17:31
0 0 Atbildēt

jaa, es vadiijos peec tilpuma / jaudas attieciibas kaa arii 0-60mh laikiem, ka aarii peec fuel economy! Ja mees pienjemam ka paareejaas iipashiinas aboiem modeljiem ir ideaalas, tad BMW te ir paaraaks! Tie ir objektiivie veerteejumi.

Bet subjektiivie ir taadi, ka BMW ir kvalitatiivaak nostraadaats - pat 15gadus vecam bmw salonaa nekas negrab, vizuaali man labaak patiik bmw, pakaljeejaa piedzinja ir forshaaka par priekshpiedzinju (nu quattro ir labaaks par klasiku, piekritu), salons bmw ir eertaaks, labaaka vadaamiiba - kaa nekaa bmw sauc par drivers car. Bet shie jau ir mani subjektiivie spiedumi.

24219. viesis 23.maijs 2002 18:50
0 0 Atbildēt

Nu ļoti kopetenti spriedumi, taču šoreiz runa neiet par 10.gadus veciem šrotiem (vienalga, Audi vai BMW) ! ! !

24222. viesis 23.maijs 2002 19:30
0 0 Atbildēt

Uh, tik daudz aplamību sen nebiju lasījis, par visu pēc kārtas:

to artis146 2002-05-23 08:43:01:

...kas ar viņiem tur notiek galvenais tie četri riņķi un priekša velkošā...

Mainam četri riņķi pret BMW un priekša velkošā pret klasika un sanāks tik pat glups apgalvojums kā tavējais. Sorry!

to Chrysler 2002-05-23 09:59:04:

...Audi ir un paliek viduvējs braucamrīks vidusmēra patērētājam - tā teikt Dosia - labākā izvēle par saprātīgu cenu...

Brr, pats saprati, ko pateici? Vai kaut kur ir parādījušies kādi jauni-lēti Audi? Cik es zināju Audi ir aptuveni tik pat dārgi kā BMW ;-(

...es te nesen ar 5 gadus par manu bimmeri jaunāku OOOO šedevru..... Es tik...

Taisam secinājumus pēc vienas mašīnas? Neticās, ka to saka tehniski izglītots cilvēks, kāds Tu esi (ielūkojos tavā homepage, respect!). Prieks, ka Tu savu auto esi spējis saglabāt neskatoties uz gadiem, tači ir arī tūkstošiem citu labi saglabātu auto... un arī nojātu... BMW, Audi etc... Tiešām nesaprotu šādu apgalvojumu/spriedumu jēgu!

to VValdis 2002-05-23 15:53:11:

Ja jau Tu mašīnas vērtē pēc Zs/L principa, tad varbūt salīdzini BMW vs Honda un redzēsi, ka BMW vēl ceļš ejams. ;-)

to VValdis 2002-05-23 17:31:10:

...ka aarii peec fuel economy...

;-) Tev ir kādreiz izdevies, izmantojot mašīnas iespējas, iekļauties bukletos norādītajos patēriņa skaitļos? Man nē! Ir samērā komiski nopirkt 2xx Zs mašīnu un tad maigi bubināt un taupīt degvielu! Un stāstīt visiem ka tev ir 2xx Zs un vari iekļauties 7L/100km pa šoseju.

Vēsturiska izziņa: gadā kādā 1994 Audi paziņoja, ka turpmāk necentīsies sisties par Zs jo galvenais ir Nm un pie zemiem apgriezieniem!

...pakaljeejaa piedzinja ir forshaaka par priekshpiedzinju...

Ko nozīmē foršāka?

Uz asfalta var forši ieskrieties līdz 100km/h? - Jā!

Var forši zaudēt kontroli uz slapja ceļa? - Jā!

Var foršāk iestrēgt kādā kupenā? - Jā!

Ir obigāti jābrauc ar foršām riepām? - Jā!

...vadaamiiba - kaa nekaa bmw sauc par drivers car...

Jā sauc gan, tieši tā pat kā A4, A6, Accord, vai visas Alfas!

-------------------

PS. OOOO ir foršs, B//// ir foršs. Diskusijas varētu būt par detaļām, sīkumiem. Mašīnas izvēle prātīgiem cilvēkiem vienmēr ir kompromiss. Diemžēl dzīvojam Latvijā kur ceļi ir - ziemā apledojuši, pavasarī - netīri, vasarā - jeah!, beidzot var droši lietot RWD, rudenī - slapji un izdangāti (atkal nekā!).

;-)

Give peace a chance! (c) J.Lennon

24223. viesis 23.maijs 2002 19:46
0 0 Atbildēt

Davai vienreiz visi uzkaujamies !!!

24227. viesis 23.maijs 2002 21:10
0 0 Atbildēt

GuGu tiek izsleegts pirmajaa raundaa :p

24230. viesis 23.maijs 2002 21:52
0 0 Atbildēt

sviesc.... Ar ko varu - ar to braucu. Dienaa 150 km gada laikaa ar 10g vecu opeli. No probz & fuel economy. Ar sau veco lapo bmw es to neizvilktu (laps bij tas vecais 520i, vel tagad bizo). Taa ka nau ko te leekaaties. Protams, ka ja pikjiitis ljautu, brauktu ar kauko stipri labaaku un mosh laiku pa laikam pareektu, kaa te iAuto komencos utu vanagi ar veciem kraamiem viens otram augumaa brauc... ;)

Arii Utu Vanags

P.S. Reaali iereecu ziemaa par krustojumaa spoleetaajiem... bet tas jau i cic staasc.

24231. viesis 23.maijs 2002 22:00
0 0 Atbildēt

Pietika jau ar šo tavu stāscu . . .

24235. viesis 24.maijs 2002 0:55
0 0 Atbildēt

Pec: nothing personal... ;) Neattiecaas uz visiem un vienmeer... ;D

viesis 2002-05-23 21:52:28

24241. viesis 24.maijs 2002 9:07
0 0 Atbildēt

Speciālistam urīns galvā, saķēra tādu kreņķi, ka nu tik. Savu OOOO vari salīdzināt ar opeli un nemēģini apgāzt lietas, kas jau ir noskaidrotas.

P.S. es domaaju ka OOOO specālisti arī kaut ko saprot ja jau viņi atzīst BMW krietno pārākumu, tad tev, kas ar viņiem salīdzinot, diletant nu taktiski pareizi būtu aizvērties :)

Varbūt tu OOOO aizsūtu savus argumentus, varbūt viņi vienkārši neiedomājās :)))))))))))))))))) un izrādīsies, ka īstenībā OOOO ir viskrutākais ;))))))))))))))

24244. viesis 24.maijs 2002 9:10
0 0 Atbildēt

Audi varētu izkonkurēt škodu un tad bišķi jāpacīnās, motors viens, platforma viena, dizains vienāds, piekare stipri identiska utt.

Škodisti neļaujiet audistiem kāpt uz galvas :)))))))))))))))

Seatisti palīdziet škodistiem :)))))))))))))))))

24259. viesis 24.maijs 2002 10:19
0 0 Atbildēt

Kada konkurence????????

Neredzu nekadu konkurenci!!!!!!

BMW it's a fast world

24260. viesis 24.maijs 2002 10:21
0 0 Atbildēt

To VValdis:

Ko tu tur murmināji par ieskrējienu no 0 - 60mph. Pasaki, ka man kādam BMW '91g ieskrējiens ir 6.1s kā tas ir Audi S2 (sērijveida auto)?

Jurrus

24278. viesis 24.maijs 2002 10:51
0 0 Atbildēt

M540i 5.8s :))))))))))

BMW it's a fast world

24282. viesis 24.maijs 2002 10:56
0 0 Atbildēt

Kaa jau rakstiiju BMWPower:

Kad man bija jaaizveelas starp BMW 525X, 535 un Audi C4Q 2.8, izveeleejos Audi - komforts, vadaamiiba uttt daudz labaak patika tieshi AUDI Abi BMW bija 92 gada, audi 91. Es negribu neko sliktu teikt par BMW, man vinji patiik... bet...

Luuk taa.

24283. viesis 24.maijs 2002 10:57
0 0 Atbildēt

Jurrus, sorru, ja nesakariigi izteicu savas domas, nekaadaa zinjaa negribeeju lai tieshi Tev taas liktos peec murminaashanas :).

Audi Coupe S2 tieshaam ir izdevies auto, bet tas jau ir coupes TOP modelis un buutu jaasaliidzina ar M3 (1991. un 1992. gadaa M3 nerazhoja? vismaz man truuxt datu). Bet man ne praataa nenaaca saliidzinaat abu brandu M un S caarus :).

24290. viesis 24.maijs 2002 11:23
0 0 Atbildēt

Specialists, es Tevi galīgi nesaprotu, kāpēc glups apgalvojums??? Starp citu; no sava paziņu loka kas ir fanātiski audi piekritēji pēdējā laikā tiešām vairs tik ļoti savus uzskatus neaizstāv, varbūt Tu vari pateikt kāpēc? Ko? Vienkārši labklājība uzlabojās un galvenais vairs nav tikai pārvietoties, visi tak ir cilvēki kuriem vajag komfortu. Piem. manējais boss savu 4gadus veco 0000 A4 vērtē zemāk par savu bijušo 90.gada vw passat, lai gan viens koncerns.

24291. viesis 24.maijs 2002 11:24
0 0 Atbildēt

Tieši tāpēc ir jāsalīdzina labākie auto pret labākajiem, nevis Audi 80 1.6l pret BMW 316 - tie jau nav auto, kaut arī ir jāpiekrīt, ka BMW 316 ir labāks.

to aiwa:

Nu ja M540, tad Audi S4 (ar biturbo) aptuveni 5.0s :)))

24292. viesis 24.maijs 2002 11:27
0 0 Atbildēt

to artis146:

Come on, ja tev vajag komfortu nopērc MB, ja vadāmību Audi quattro, ja blatot BMW. Loģiski. :)))

24300. viesis 24.maijs 2002 12:17
0 0 Atbildēt

to artis146:

...visi tak ir cilvēki kuriem vajag komfortu...

Protams, jautājums, kas katram ir komforts?

Pati komfortākā mašīna ir Opel - gaita mīksta līgana, ja vēl paveicas un izdodas nopirkt ar mazu motoru, tad vispār kaifs - brauc tā lēni, šūpīgi un esi drošs, ka ziepes nesavārīsi! ;-)

Sorry, gan Audi, gan BMW nav tās komfortākās mašīnas. Ražotāji izstrādājot piekari ir spiesti izvēlēties kompromisu starp vadāmību (sportiskumu) un komfortu. Bez aktīvo piekaru palīdzības komforts un vadāmība nav apvienojami! Tas visām mašīnām ir kompromiss. (Un nevajag sākt pieminēt Lotus Espirit, Masserati Coupe GT, MB S - tās ir ļoti dārgas mašīnas!)

+ dzīvē visam ir jābūt saskaņotam, harmoniskam. Ir ļoti komiski, kad latvju bāleliņš izkāpj no sava mega rulza un ieiet savā dzīvoklīti (kur remonts nav bijis kopš 1985), uzliek vārīties uz 1982 gadā baltkrievijā ražotās plīts vārīties ūdeni tējai un pēcāk ieslēdz savu Vitjaz 37cm televīzoru... Un nākošajā dienā darbā cēli pie PC raksta komentus par komfortu... respect to everyone kas ir spējuši apvienot dārgus auto ar visu pārējo dzīvē, taču vairums no lielajiem komentētājiem brauc ar veciem secondhand (drīzāk jau tenhand) autiņiem un māna sevi, ka ir baigi varenie un superīgie.

PS. Auto dzīvē nav galvenais...

24350. viesis 24.maijs 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Ja melnbalto vitjaz salīdzini ar mājas kinozāli/man tāda ir, nav onkyo, bet panasonicam ar nav ne vainas/ u.t.t.. vobšem man piegriezās ar Jums strīdēties, bet es nepadodos. Man tagad laps garīgais, moš kāds vēl izbesīs tad jau varēs pafleimot. ))) voobšem šobrīd Melvina vārdi...

24376. viesis 24.maijs 2002 17:47
0 0 Atbildēt

No gan rakstiņš. Tagad visiem AUDIMENIiem un citiem AUDI piekritējiem mute ciet, pats AUDI atzīst, ka BMW ir labāks par viniem un mēģinās konkurēt. Mēgināt jau var bet vai izdosies. BMW reāli rulle.

24385. viesis 24.maijs 2002 18:15
0 0 Atbildēt

Iereecu par Speca komentiem :). Bet auto dziivee tieshaam nav galvenais, taapeec jau ir tik patiikami pafleimot par siikumiem :).

Waldis

Ar Onkyo un Pioneer kinozaaleem un hvz kaadu pliiti virtuvee (bet ar pliiti ieksh E34 haubes :))

24395. viesis 25.maijs 2002 1:10
0 0 Atbildēt

saliidziniet kaac BMW un Audi izskatus, vienkaarhsi smiekliigi :)

24418. viesis 25.maijs 2002 19:05
0 0 Atbildēt

Pats stulbakais jau tas,ka audi maksa dargak par BMW.

Vispar jau audi konkreti ker ablomus, ar to aluminiju nekas nesanaca un quatro jau ari nevienam ta isti nav vajadzigs, jo bendzinu nejedzigi daudz rij. A8 taisa 8 gadus pec kartas, bez izmainam un tad brinas, ka izdevies tikai 100k pardot.

BMW fans neesmu, bet audi galigi suka.

24444. viesis 26.maijs 2002 21:44
0 0 Atbildēt

AUDI buus ar pakalas piedzinu? ha ha

24510. viesis 27.maijs 2002 12:13
0 0 Atbildēt

Speciālist: nav tik vienkārši kā tu te visu noliec. Arī ar jauniem Subariem un nissaniem esu pabraucies - sorry. Kā pirku savējo - palasies manā lapā. Es tiešām esmu savai naudai atradis labu pielietojumu. Ja gribi diskutēt - varam noorganizēt tiešajā.

24560. viesis 27.maijs 2002 15:21
0 0 Atbildēt

Nu re Audi nevar nekā izdomāt tāpēc no BMW špikos. Salagas ne, bet oriģināls tāpat vienmēr ir labāks tāpēc lai viņi iet un izdr..... HiHi

24561. viesis 27.maijs 2002 15:22
0 0 Atbildēt

Ko jūs tur strīdaties? Ja jau paši Audi inženieri atzinuši, ka BMW ir stipri pārāks, tad ko jūs te letiņi mēģinat iebilst. Paši Audisti saka, ka BMW rulz. Ko vēl strīdaties?!

24579. viesis 27.maijs 2002 16:25
0 0 Atbildēt

Esmu tizls braukšanā ar pakaļu , tālab patīk OOOO , bet jaunie A4,6,8 ir tizli ritošajā daļā , tālab braucu ar 'CAMRY' - izrādijās bezproblēmu superkārs caur ko piekāšu visas vācu *******lamatas , par ekspluatatācija ietaupīto kāpostu ( vismaz ls1000) un jaunpirkšnas cenu starpības (aprox.ls5000) esmu citādi labi patērējies .P.S. Ar manu auto ir pietiekami reizu gadijies izfakot oooo u.c. piļesosus .P.S.S. Ja mūsu " *******veji" būtu kā vācijā , pirktu BMW , MB , OOOO , bet tie ir tādi kādi ir un tas ir uz ilgu laiku .P.S.S.S. Ja kļūšu bagāts pirkšu "LEXUS" - reāls autiņš mūsu "*******vejiem"

24584. viesis 27.maijs 2002 16:40
0 0 Atbildēt

Iepriekšminētajā komentārā zem zvaigznītēm atrodas vārdiņš " loceklis" -krievu valodā ar latviešu burtiem , pirms vārda "lamatas" ir vārds fekālīgās - īsākā formā .

24611. viesis 27.maijs 2002 18:47
0 0 Atbildēt

Augšējam viesim, nemāki braukt ar pakaļu ??? Braucot Toyotā sajūta ir tieši tāda, ka brauktu ar savu pakaļu pa ceļu.

P.S. tas ka tev izdevās ietaupīt ir lieliski, turpini ietaupīt :)

P.S. audi ir baigie mēsli par lielu cenu. un kvatro vadāmība ir vienkārši briesmīga (varu apgalvot par audi 90 91 gada).

24636. viesis 27.maijs 2002 23:09
0 0 Atbildēt

Tas kurs var pateikt, ka Toyotai sudiga piekare vai nu nav braucis ar Toyotu vai ari ir idiots. Piekares zina Toyota stabili ieliek gan audi gan bmw, tikai vinam dizains gan exterjera, gan interjera tizls. un dzineji vareja but labaki.

24651. viesis 28.maijs 2002 8:53
0 0 Atbildēt

Dzinējs ir'' cool'' -3.0 v24 , exterjers ciesams , interjera gan asras birst ,pārejam piekrītu Viesim 23:09:45 . Kamer nebiju izveles prieksa un nepameginaju , biju tac pac auns ka viesis 18:47:22 man existeja vienigi ''vacu megarulzi ''.nez ar ko ta sis pac rulz -vai tik ne ar ZAZVAZGAZ - tipa BIMER ?!

24690. viesis 28.maijs 2002 10:48
0 0 Atbildēt

Te neiet runa par toyotu, tā ka lieciet mierā to japāni, vēl paspriedelējiet par tiem lecošās saules sacaurumotajiem produktiem, kas ir ievilkti no somijas. Audisti vispār ir palikušie tādi lecīgāki, it sevišķi kuri ir sakāpuši bulkās ar 1.8s un taisa visādus viherus. Ja kādreiz vācieši runāja, ja uz autobāņa spogulī ieraugi nieres - lasies malā, šeit latvijā situācija ir līdzīga; tikai pie stop zīmes un uz divvirzienu ceļiem savās joslā ieraugi tās četras nulles spogulī, jāsāk uztraukties/bez fleima, mani pēdēji novērojumi/.

24796. viesis 28.maijs 2002 14:19
0 0 Atbildēt

Ha ha ha,juus redzet sjo te! Paarsmieties var:)) Audi riktiigi *******!

BMW - ļoti interesants un "gribēts" Audi mērķis. Tas ir viens no visrentablākajiem autokoncerniem pasaulē un pēdējās vispārējās tirgus situācijas izmaiņas BMW gandrīz nav skārušas.

Bez tam, pēc paša VW informācijas izriet, ka Volkswagen koncernā ražoto auto vadītāji, kad nolēmuši mainīt mašīnu uz labāku, visbiežāk izvēlas tieši BMW. Tagad VW cer tos "pārsēdināt" uz Audi.

24896. viesis 28.maijs 2002 17:43
0 0 Atbildēt

24906. viesis 28.maijs 2002 18:18
0 0 Atbildēt

To Jurrus

Bet luudzu,kas Audi S2 ir Audi ar 6.3 nevis 6.1,tad BMW tas ir M3 ar 5.5 sek liidz 100!

MG iipasjnieks

24909. viesis 28.maijs 2002 18:29
0 0 Atbildēt

Kur juus palikaat visi?Jau maajaas ko a?

Buutiibaa viss te ir skaidrs,ja pasji inzenieri ir taa pateikusji ka Audi ir suudiigaaks,tad nav vairs par ko striideeties,diemzjeel Audistiem tas ir smags triciens,jo nav vairs reaalu alibi

Taatad,sjis duelis Audi-BMW ir beidizes,jaariiko kaads cits ne ko,

Teksim nuu Honda-un mans Mitsubishi,vai Toyota-Mazda

MG iipasnieks

24946. viesis 28.maijs 2002 21:53
0 0 Atbildēt

Nu bljin, tie stulbie bembisti saliidzina pilniigi dazhaadus piedzinjas veidus, priekshas un aizmugures piedzinju - tas ir PILNIIGS MARASMS!!!, es nu jau kaadus gadus 8 braucu ar priekshpiedzinjas auto, starp citu AUDI (vienu briitinju arii ar quattro), un uz pakaljpiedzinju pie pilnas apzinjas es vairs nepaarieshu neparko.

...esmu braucis arii ar te vienam otram tik miiljo BMW (528), un tomeer esmu izveeleejies tikai un vieniigi AUDI, jo bembis rullee tikai uz sausa, gluda asfalta - citur tas ir absoluutaa NULLE, toties AUDI rulee VISUR un VISOS laika apstaakljos.

24948. viesis 28.maijs 2002 22:03
0 0 Atbildēt

To viesis 2002-05-28 21:53:07

Mees dzzivojam normaalaa pasaulee,kur dominee asfalts,ja es gribu braukt draudzinj visur es peerku dzjipu,taa kaa tavs koments ir garaam veciit

Neesmu baigais BMW fans,bet nu noteikti vairaak nekaa Audi piekriteejs,pac esmu par japiisjiem:)

24953. viesis 29.maijs 2002 0:02
0 0 Atbildēt

hmz, lai cik tas arii nebuutu jocigi, bet max aatrumu ur grantenes esmu izspiedis tieshi ar bmw nevis ar piem. mazdu. Tobish mazda pie 120kmh uz grantenes jau saaka peldeet, kameer ar BMW izspiedu 150..160kmh (grantene, taisnee protams). Un izspiedu ne jau taadeelj ka saaka zust sakjere ar celju, bet deelj taa ka beidzaas taisnais gabals. Taapeec negribu piekrist ka bmw buutu tikai asfalta auto, uz lauku celjiem vadaamiiba ir ljoti laba nemaz nerunaajot par komfortu (nemaz negribu atcereeties kaa es kratiijos pa trepi ar mazdu). Cita lieta, ka ar rwd nevar iznjemt liikumu aatraak par awd (nezaudeejot sakjeri ar celju), bet ko zaudee liikumos var atkal atvineet taisnee... :).

Bet ja saliidzina rwd un fwd uzvediibu ieejot liikumaa, imho fwd par aatru ieejot rodas understreets t.i. nepietiekama pagriezhamiiba, izliid prieksheejie ritenji, naakas mest nost gaazi/bremzeet.

Kameer rwd izsliidees pakalja un vienkaarshi korigjeejot ar stuuri iznjemsim shi liikumu sliidee.

Nu bet abos gadiijumos tiek nedaudz zaudeets laiks, tikai rwd ir lielaaks funs! :).

Plz labojiet mani, ja esmu saraxtiijis muljkjiibas rwd un fwd jautaajumos :).

24954. viesis 29.maijs 2002 0:05
0 0 Atbildēt

aizmirsu piebilst ka mazdai bij Continental riepas (jaunas), bet bmw ar Marangoni Heron riepaam (vienu sezonu brauktaam).

24955. viesis 29.maijs 2002 0:08
0 0 Atbildēt

eeeeeeeeu, kas ta nu, šodien atsauca visus jaunos BMW, Audi gan tā laikam nav gadijies, - secinājums - ņehuj cepties, dzīve, kā vienmēr, visu pati noliek savās vietās!!!

24994. viesis 29.maijs 2002 11:16
0 0 Atbildēt

vai tieshama nebuus neviena komentaara par teemu rwd vs fwd?

24999. viesis 29.maijs 2002 11:32
0 0 Atbildēt

to viesis 2002-05-28 22:03:20:

Tu no kurienes raksti? Vācijas? Šveices?

Pie mums te Latvijā ziemā ceļi ir apledojuši, pavasarī ar smiltīm netīri, vasarā ar baigām bedrēm, rudenī slapji! Nu vietām ir arī asfalts.

to VValdis:

Par fwd un pagriezieniem - nevajag mest nost gāzi/bremzēt. Kad jūti, ka tulīt sāksies understeer, tad vajag tik griezt riteņus uz pagrieziena iekšpusi un dot gāzi virsū! ;-) To protams nevar darīt ar kuru katru fwd mašīnu - tās kuras ir pārāk mīkstas, zvalstīgas - tās tādiem gājieniem neder. Audi der. Prelude, Celica der. Golf GTi arī der + vēl daudzi, ko neēsmu nosaucis...

25005. viesis 29.maijs 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Ar ko sāku komentārus, ar to arī beigšu šito komentēt ar vienu piemēru no aizpagājušās ziemas /kad sliktam dejotājam pat olas traucē/. Situācija ziemā; Kad man vēl bija OPEL omega 1.8/nezinātājiem; aizmugures piedziņa/ un čomam audi 80 1.8 abi karburatori, Saderējām kurš pirmais nokļūs no punkta a līdz b pa to pašu ceļu, nu un rezultāts beigās sanāca diezgan bēdīgs ziepjutraukam, kas uz 80km/h nošķēla elektrības stabu ar visu no tā izrietošajām sekām, nu netika līdz galam. Dēļ kā es nevaru ciest priekšas piedziņu, ka tā ir neprognozējama kad saslīdēs un berot virsū ies tā kā riteņi sagriezti, vai tikai audi vien zināmā trajektorijā - kur ar klasiku ir jārēķinās, ka būs sānslīde. Bet tas attiecās uz visām priekšpiedziņām ne tikai audi, tā ka jums te vienkārši trūkst pieredzes vadīt to mašīnu, kā tādu. Starp citu pasaulē, vislabākā caurgājība ir atzīta nevienam citam, kā vecajam zil130.

25008. viesis 29.maijs 2002 12:30
0 0 Atbildēt

Ja ar fwd liikumaa nometiisi gaazi,normaalaa aatrumaa ejot, aprausies rinķī, jaadod iekshaa un jaasamet bikinj lai pakalja izsliid! To artis146: Varbuut tavs čoms vienkaarshi braukt nemaaceeja? Par zil130 piekrītu :-)

25015. viesis 29.maijs 2002 12:41
0 0 Atbildēt

Labpraat brauktu ziemaa un pa zeminiekiem ar kvatru, bet pa asfaltu ar bmw, esmu pabraucis ar 325 bmw,nu ideāli, apļus vismaz var uztīt kur vēlies :-)

25016. viesis 29.maijs 2002 12:41
0 0 Atbildēt

100% kvatra+

jautājums artis146:

1. Kāpēc BMW un MB videoreklāmās uzsvars tiek likts uz salīdzinājumu, kā iet BMW (MB) ar izslēgtām virzienstabilitātes elektonikām (tiek rādīts, kā BMW (MB) sākas nekontrolējams oversteer ar sekojošu sagriešanos!), un cik stabili/vadāmi šie BMW (MB) ir ar ieslēgtu elektroniku?

25017. viesis 29.maijs 2002 12:44
0 0 Atbildēt

To: Artis 146 , pēc viena durika staba ar nezinamas izcelsmes ''galošām'' nespried par FWD-RWD . Atslidoja puisis , BMW fans ar savu324 , pie manis pēc ziemas riteņiem Bridgestone MZ-02 (hlamīgas manā sapratnē-jo splašingā Vmax ir ap 105), kurus biju braucis 6500km uz G3 ,bez problēmām un ''maucot'' uz nebēdu . Uzlika uz sava ''megarulllzzz '' RWD un ne-uja netika ne no pagalma ara ne no meža . Tā kā iepūt manam FWD ar savu pagriežamību . Tā lielākā nelaime ir tā ka šamā vortālā uzstājas personas kuras pašas nav ēdušas to ko apstrīd , bet nu autoritātes spēlē par 9-mēmiem ( piem . Bimers)

25019. viesis 29.maijs 2002 12:46
0 0 Atbildēt

P.S. Pie iepriekšējā - manis apspriestajiem auto nav nekādas gaitas stabilitātes ''štučkas''

25031. viesis 29.maijs 2002 13:30
0 0 Atbildēt

Nu johaidī, teicu ka tas būs mans pēdējais comment. Pats es sāku braukt apm. 87-88.gadā ar vaz08 vispār likās - baigi forši, ta vecais nopirka pilnīgi svaigu vaz06, kurš uzreiz likās pārāks, - uzreiz atkrita stūres uzmanīšanu katrā peļķē, un kas tādiem sīkajiem pats svarīgākais ziemā meža ceļi - slidinot to pakaļu kā pašam patīk.

Speciālist, kvatra'm % par pēdējo teikumu?, sapratu jau sapratu uz ko spied, bet Tev neliekās, lai šo rezultātu panāktu ir jābūt kādam sākumam, mārketinga speciālisti tirgu pēta nepātraukti un vārbūt tieši pirms desmit gadiem sāka atklāt šī raksta publicitātes būtību.

viesis 2002-05-29 12:44:04: ir vēl pāris gadījumi, pēc viena nespriežu, kāpēc tālajos bada gados kad atļāvās uzlikt ziemenes tikai velkošajiem ratiem, speciālisti labāk ieteica priekšpiedziņai likt uz pakļējiem nevis priekšējiem, dēl tā paša manis iepriekšējā komentā minētā sviesta.

Tās ir manas subjektīvās domas, jo vienam māte otram meita, trešam kleita. Vsjo man i jāstrādā.

25037. viesis 29.maijs 2002 13:47
0 0 Atbildēt

A kādas tomēr ''galošiņas'' bija tiem ''testdraiva'' musorņikiem ?!

25042. viesis 29.maijs 2002 14:08
0 0 Atbildēt

Nu ko, veelreiz iemetiishu linku so linku: www.autoreview.ru/tests/privod_248/privod1.htm

Tur raxtiits par awd/fwd/rwd testu pa sniegotu trasi. Taatap ir saliidzinaati laiki ar iesleegtu/izsleegtu stabilizaacijas sisteemu.

Iesaku izlasiit!

25047. viesis 29.maijs 2002 14:18
0 0 Atbildēt

Paskatijos -viss i laps kas lapi beidz.

25068. viesis 29.maijs 2002 15:30
0 0 Atbildēt

to artis146 2002-05-29 13:30:16:

...kad atļāvās uzlikt ziemenes tikai velkošajiem ratiem, speciālisti labāk ieteica priekšpiedziņai likt uz pakļējiem nevis priekšējiem, dēl tā paša manis iepriekšējā komentā minētā sviesta...

;-) FWD ziemā labas riepas vajag likt aizmugurē, ne jau Tevis izdomātā sviesta dēļ, bet gan tāpēc, ka ja priekšā ir labas ziemenes un aizmugurē vasarenes, tad bremzējot priekša cenšas apdzīt aizmuguri, tas no personīgās pieredzes no bada gados piedzīvotā. Es gan neliku labās uz aizmuguri, bet gan nopirku divas b/u ziemenes...

25079. viesis 29.maijs 2002 16:13
0 0 Atbildēt

Aij Specialist beidz piesieties, nevaru es te normaali izteikties visu laiku klienti. Mans personīgais 1.autiņš bija corsa un vienā agrā pavasarī Lielvārdē uz šosejas uztaisīju tādu stulbu situāciju, ka labāk neatcerēties, tādēļ man uz priekšu ir nenormāla alerģija izlasīju VValda iemesto linku, ko tas armēnis rustams pirmoreizi sēdās pie mašīnas stūres?

25091. viesis 29.maijs 2002 16:37
0 0 Atbildēt

luuk gadiijuminsh no manas pieredzes.

Man ir Audi C4 Quattro ar V6 2.8. Manam chomam BMW 535. Man braukshanas pieredze bija 1 gads, vinjam 7. Vinsh ljoooti labi maak braukt! Abi auto viena vecuma. Mees saliigaam kursh kuru noeediis. Viens brauciens bija pa granteeto celju, otrs - asvalts. Uz asvalta vinsh mani noeeda, bet tikai uz jaudas reekjina. Uz granteetaa... es bez sevishkjas piepuules braucu daudz aatraak nekaa vinsh! Pie tam, vinjam auto peldeeja, man nee! Secinaajumi? Izdariet pashi!

25092. viesis 29.maijs 2002 16:39
0 0 Atbildēt

Jaa. Un esmu redzeejsi konkreetus piemeerus RWD vs FWD. Divi gudriishi saliiga uz to kursh izbrauks cauri kupenai. 1 bija Golfs, otrs kaut kaads tur 3 BMW. Golfs izbrauca, bet BMW nee... par ko tas liecina?

25095. viesis 29.maijs 2002 16:39
0 0 Atbildēt

rubbdzi: ko tur daudz secinaat - viens otru noeeda! a tu zini, ko vispaar noziimee, ka kaads kaut ko noeed auto sarunvalodaa?

25096. viesis 29.maijs 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Memfis: ko tas noziimee?

25097. viesis 29.maijs 2002 16:48
0 0 Atbildēt

noeeda,noeedaas,noshkiila,sabaaza...

25098. viesis 29.maijs 2002 16:50
0 0 Atbildēt

Memfis: un ko tu ar to gribi pateikt? Laikam taa tava doma prieksh manis ir par dzilju ;)

25100. viesis 29.maijs 2002 16:53
0 0 Atbildēt

ta neko es negibu pateikt. apnicis, ka sauliite spiid, a es te seezu pie kompja un mudriijos. Besii aaraa.

25101. viesis 29.maijs 2002 16:56
0 0 Atbildēt

Mnja... patiikami nav ka jaastraadaa taadaa laikaa :( Nekas, driiz buus iauto izbrauciens - tad varees atpuusties ;)

25103. viesis 29.maijs 2002 16:57
0 0 Atbildēt

arii tas man nespiid...

25109. viesis 29.maijs 2002 17:28
0 0 Atbildēt

rubbdzi, ar ko viņš ir braucis tos septiņus gadus, un Tev varbūt ikdienā ir jānovālē kāds kusaks pa grunteni - viņam ne, kāds ritīgs lauku puika visus lielos motorus pogā ārā ar vecu žiguli, jo viņš citu ceļu nav redzējis. Par peldēšanu bembim ir galīgi garām, jamais ir nojāts konkrēti, jo sēdināts bembis arī uz gruntenes nepeld. Atceros ar Seļivanova 7to bembi vilka uz Meņģeles mačiem, tikai neatceros kurš nabags bij, kas gandrīz visus zobus izdauzīja ar pasātu mēginādams ieraudzīt bembi aiz nākošā līkuma.

25125. viesis 29.maijs 2002 19:25
0 0 Atbildēt

artis146: es bikinj nepareizi uzrakstiija. Taa vinja peldeeshana nebija uz taisnajiem, bet gan uz pagriezieniem. A taisnajos es vareeju aatraak ieskrieties, vareeju ar lielaaku aatrumu mieriigi izbraukt pagriezienus. A ar sameshanu vareeju nu ljoti aatri iet pagriezienos, ka tik dzineeja jauda pietiek... Brauceejs, vismaz cik zinu, vinsh ir ljoti labs. Redzi, dazhi te spreegaa ka tikai RWD rullee, ka rullee pat vairaak par pilniedzinju, un ka testi kurus veicis tas zhurnaals ir sviests!

25136. viesis 29.maijs 2002 20:52
0 0 Atbildēt

Klausies!

A nakuj saliidzinaat awd ar rwd,vai fwd,visiem skaidri ir zinaams-awd rullee visur,rwd,laikam taa pakslja bij-taa pa asfaltu,un zimaa nekam neder,un fwd-nu tas arii visur,bet mazaak nekaa awd,un viss,nav vairs ko striideeties jauniesji:)

MG iipsajiens

Un sveiciens kvatram:)

25138. viesis 29.maijs 2002 21:12
0 0 Atbildēt

Vispaar jau tanii testaa BMW 520 (150zs) ziemas apstaakljos (sniegs + ledus) uzraadiija par 0.5 sec aatraaku aplja laiku nekaa Volvo S40 T4 (200zs)...

pilnpiedzinja ir aarpus konkurences (gan tikai pie nosaciijuma ka taisnas rokas).

25141. viesis 29.maijs 2002 21:27
0 0 Atbildēt

Taa jau ir VValdi gan,parasti mums visiem rokas ir taisnas kad nesolca taas,ceru ka tev arii.

Tu laikam bij Audi miileetaajs ne?

MG iipasjnieks

25142. viesis 29.maijs 2002 21:31
0 0 Atbildēt

Starp žurnālistiem kāsa tas bembis pa 2.5 sec, starp ekspertiem kaasa 0.5 sec ar ieslēgtu stabil sist, 0.5 sec vinneja ar izsleegtu stab sist! Zirgi uz ledus daudz neko neizsaka!

Sveiciens MG iipasniekam :-)

25143. viesis 29.maijs 2002 21:39
0 0 Atbildēt

Yo vecais kvatra,celju inzjenieris!:))

Kaaiet,kaa ar darbiem?Sanaaca vakar pazoleet?

Iedomaajies,sjodien ar mani viens dzips gribeeja skrieties,nu it kaa ne pac sliktaakais,Infiniti QX4,bet nu bezkauniigs bij,es leeni saaku ripinaat no krusta,a sjis uzbeera!un ko tu domaa,es sjim protams pakalj,un nokodu jau ar pirmo robu,izvilkdams liidz 7500 rpm! Un naakamaa krustaa es vinjam neatstaaju ne mazaakaas ceriibas:)

25144. viesis 29.maijs 2002 21:43
0 0 Atbildēt

Nebij laika, zoli spēlēt! Tas infiniti labi verās, pie krusta vienreiz redzēju kā paspēra vaļā! Jāiet home, miegs jau naak!

/kvatra/

25145. viesis 29.maijs 2002 21:48
0 0 Atbildēt

Dvai ieiejam pazoleet,nu vismaz kaadu 1/2 stundu,ok:)

Mg iipasjnieks

25165. viesis 30.maijs 2002 8:30
0 0 Atbildēt

viesis 2002-05-29 21:39:04:

A kas tad tev par monstru ka 7.5kiloapgriezieni?

25166. viesis 30.maijs 2002 8:32
0 0 Atbildēt

Starp citu. Me vakar satikaas ar to keksu ar kura BMW kodos. ja kaadam ir baigaa interese tad vinsh ir ar mieru publiceet siikaaku taas muusu skrieshanaas aprakstu no sava viedoklja... liidz tai muusu sacensiibai vinsh bija no tiem kas nepaartraukti auroja "BMW rullz" ;)

25324. viesis 30.maijs 2002 13:06
0 0 Atbildēt

Davai, lai viņš pasaka savu vārdu, ar vienu noteikumu: ka Tu viņu fiziski neesi iespaidojis.

25335. viesis 30.maijs 2002 13:59
0 0 Atbildēt

To rubbdzi

Tas "monstrs"ir Mitsubishi Galant 2.0 GTi 16V ar 150 zs...nu taa,varu izvilkt arii liidz pat 8000,jo peedeeja iedalja man ir 9000 rpm:)

MG iipasjnieks

25395. viesis 30.maijs 2002 16:59
0 0 Atbildēt

artis146: labi. Pateiksu lai ieraksta.. Tikai vinsh ir krievs, nez kaa buus ar cyr alfabeeta atteloshanu te...

25396. viesis 30.maijs 2002 17:00
0 0 Atbildēt

Тест

25422. viesis 30.maijs 2002 20:11
0 0 Atbildēt

Blahh... Dalju komencu palasoties naakas secinaat, ka pasaules autoindustrija ir daudz zaudeejusi, neuzklausot LV expertu balses un ieteikumus, kaa pareizi jaabuuvee autinji. Kaut juus ar diagonaalpiedzinju brauktu. Nu apnicis klausiities (lasiit) kuram prieksha rulziigaaka, a kuram pakalja. Katrs brauc ar to, kas pasham lapaak patiik i viss... Jaapameegjina ira viss, kas skjien incanc un nau ko te citiem ar cirvi savu viedokli uzkaast!

25469. viesis 31.maijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Tev viesis 2002-05-30 20:11:15 ar zirga ratiem braukt :)))) tur ir neatkariga piedzinja ar 1 Zs

25470. viesis 31.maijs 2002 10:08
0 0 Atbildēt

cirvi 2002-05-30 20:11:15 aizej piereģistrējies.

25477. viesis 31.maijs 2002 10:28
0 0 Atbildēt

:)))))))

25478. viesis 31.maijs 2002 10:28
0 0 Atbildēt

artis146 sestdien brauksi???

25483. viesis 31.maijs 2002 10:39
0 0 Atbildēt

Baigi jau gribās, bet nesanāks 1.daudz darba, 2.bednajam rodsveņņikam 60gadu jubileja, jābrauc filmēt un vodka jādzer apvainosies savādāk, a man no viņa šo to vajag :))

25485. viesis 31.maijs 2002 10:41
0 0 Atbildēt

Nu ta neko :(((

Kadreiz atskrien uz musu tusiem :)))

25493. viesis 31.maijs 2002 11:07
0 0 Atbildēt

Nu bet loģiski )), pāris nedēļas atpakaļ biju nobraucis līdz Yur iečekoja viņš man kārbā un tiltā eļļu, tā i nesanāca tā kārtīgi mēles patrīt, sabrauca audi mainīt eļļas.

25506. viesis 31.maijs 2002 11:28
0 0 Atbildēt

*******, vo te iecepuši. Man par RWD ir sava argumentācija, kapēc es to izvēlos:

1. Vienkāršāka un ilgāk dzīvotāja (lietotiem auto tas ir svarīgi);

2. Neesu braucis vēl ne ar vienu FWD, kuram pie strauja starta nebūtu raxturīgā tikai FWD sitiena, lai ari tas ir mīxts;

3. Pagrieziena rādiuss FWD gandrīz vienmēr ir lielāks nekā RWD (it sevišķi svarīgi tas ir parkojoties).

4. Bez liekas vajadzības ar RWD nelienu kur zinu, ka tas netiks cauri - rezultātā mazāk salauztu spoileru, plastmasu, dubļusargu;

5. Riepu vienmērīgāka dilšana ir vērojama uz RWD - priekša dilst dēļ pagriezieniem, pakaļa - deļ piedziņas. FWD viss dilums ir priekšā.

6. Pakaļas piedziņa - man viņa vienkārši patīk - tas ir stils. Nez kapēc Rolls Royce, Bentley, Ferrari, pat Mercedes un citas markas netaisa FWD??? Tas vienkārši ir prestiži un glauni - pārvietoties ar RWD un nevis kaut kādām tur FWD vai vēl trakāk ar AWD. fui.

25526. viesis 31.maijs 2002 12:10
0 0 Atbildēt

Aiwa: ;))) Piemirsis biju jamo piedzinjas veidu! Gut!;)))

641sitra: Pac cirvis!;)) Pac kaukur vari aiziet, tur seedeet un regjistreeties kameer apniik.;) Man pietiek ar manu paraxtu (shoreiz gan biju aizmirsis...) :(

Maaris

25532. viesis 31.maijs 2002 12:30
0 0 Atbildēt

2002-05-31 12:10:17 Maaris, mamma atveda Tevi līdz skolai?, nekas drīz beigsies aizvedīs mājās, ja nebūs jāpaliek uz pēcstundām kā vakar.

25555. viesis 31.maijs 2002 14:09
0 0 Atbildēt

Maari, kur paliki? uz rokdarbu pulciņu vai tautiskajām dejām aizgāji???

25578. viesis 31.maijs 2002 17:25
0 0 Atbildēt

Pamperus mainu , a Tu jau 146'o reizi appļūtijies ?

25634. viesis 2.jūnijs 2002 15:36
0 0 Atbildēt

Tavs pēdējais vārds izteica Tavu sūtību un būtību šai saulē !

25635. viesis 2.jūnijs 2002 16:01
0 0 Atbildēt

Man tagad vaidzeetu taisnoties, ka tas nebiju es... ;DDDD Bet viesis 2002-05-31 17:25:57 veel nebuus par iemeslu, lai es regjistreetos. Arts... Man Tevi jaaapbeedina, jo nemeedzu njezafig shaadi spljaudiities. Pac saaki (artis146 2002-05-31 10:08:12), pac sevi arii komentee. Komenci 2002-05-31 12:30:08 un 2002-05-31 14:09:12 laikam skar Tavas beerniibas saapiigaakaas atminjas?:)))

Maaris

25665. viesis 3.jūnijs 2002 8:42
0 0 Atbildēt

Labāk varēji rakstīt, ka viss tavs teiktais ir relatīvs jēdziens un tu neesi kompetents šajos jautājumos, neaizstāvot savu slimīgi neesošo viedokli. Savus diagonālos kompleksus varēji iet un izgāzt kur citur, man vienkārši ir neērti rakstīt tādas trulas jēlībības - kādas nākas citēt no tavas puses. Tā ka vai nu tu esi bērns, vai arī ar ļoti zemu intelekta līmeni. Vai es kļūdos, ja tā pārliecini par pretējo.

25684. viesis 3.jūnijs 2002 10:08
0 0 Atbildēt

ar bmw brauc tikai sūkātāji, gan ar jauniem gan ar veciem. Nu ja ne sūkātāji, tad vienkārši aprobežoti ļautiņi.

25688. viesis 3.jūnijs 2002 10:14
0 0 Atbildēt

jā varētu principā piekrist iepriekšējam viesim, nu gadās jau izņēmumi, kas pārpratuma pēc ir iegādājušies šāda veida auto...

25689. viesis 3.jūnijs 2002 10:15
0 0 Atbildēt

"Baiss" kex tomeer esi - vispirms personiigi sabraucieni augumaa, peec tam analiizes... ;))) Jaaa.... Kaut kas Tev tomeer saap.

Maaris

25699. viesis 3.jūnijs 2002 10:35
0 0 Atbildēt

Audi gatavojas?:) Nu lai jau gatavojas, kad saaks konkureet, tad parunaasim.

25721. viesis 3.jūnijs 2002 11:01
0 0 Atbildēt

Skaabene, viesis 2002-06-03 10:08:29 nav lasījuši rakstu! Maari man nekas nesāp, bet besī ārā visi anonīmie "najezdi", sliktie ceļi, zemais dzīves līmenis mazā pirktspēja, analfabētiskie iedzīvotāji, elementāru lietu nesaprašana spamā. psiholoģiskās palīdzības organizācija???

25727. viesis 3.jūnijs 2002 11:08
0 0 Atbildēt

tauta atkal iespringa?...:))

vienkaarshi, janaakaam markaam, kuraam nav attieciigaa stila un image, kaareiz ir jaapuulas uztaisiit ko labaaku, sapihnjiit vairaak elektronikas, panaakt labaakus raadiitaajus ekonomijaa, piedzinju, etc.

Bet tas jau nav noteicoshais kopumaa, jo teiksim, arii harley nav tehnologjiski nekaads krutaakais mocis, stipri "novecojusi" ideologjija...bet tas ir tieshi tas, kas vajadziigs!

Nu, taapat ar RWD - varbuutka buksee, utt. bet kur ir teikts, ka tas tik slikti?

Un galnais - iespeeja bezgaliigam striidam par to, kura kaaja labaaka, labaa vai kreisaa...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Dīzelis beidzot lētāks par benzīnu: Dīzelis 1.637 un 95 benzīns 1.657 EUR -26.03.2024 (+ VIDEO) 16

iAutolv uzpilda degvielu, secina, ka dīzeļdegviela lētāka par benzīnu un aicina aizdomāties par to, vai varam atļauties zaļo politiku šādā formātā un maksāt par degvielu vairāk kā, piemēram, Spānijā. Lasīt vairāk

 

Saskaņotais paziņojums – kā to pareizi aizpildīt 11

Ceļu satiksmes negadījums var notikt ar ikvienu, neatkarīgi no autovadītāja vērības vai braukšanas pieredzes. Pārsvarā notiek nelieli satiksmes negadījumi, un ļoti bieži auto braucējiem nākas pildīt saskaņoto paziņojumu. Lasīt vairāk

 

ASV kravas kuģis daļēji sagrauj 2,5 km garo tiltu Baltimoras pilsētā (+ PAPILDINĀTS 11:45 VIDEO) 25

ASV, Baltimorā kuģim ietriecoties tilta konstrukcijās daļēji sagrauts tilts pār Potapskas upi. Tiek ziņots, ka tajā brīdī pār tiltu braukušas automašīnas un pārvietojušies gājēji, tādēļ iespējami upuri. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti