Dažos tuvākajos gados Audi gatavojas izmainīt savu izskatu, kļūstot nedaudz konservatīvāks. Vācu VW jaunā brendu attīstības stratēģija paredz Audi dot sportiskāku imidžu, lai varētu aktīvāk konkurēt ar BMW.
Plāna realizācijas gaitā VW cer palielināt Audi pārdošanas apjomus un precīzāk noteikt Audi imidžu attiecībā pret pārējiem auto, ko ražo VW. Pēdējā laikā ražotie VW koncerna auto sākuši palikt viens otram līdzīgi (gan iekšēji, gan ārēji), tādā veidā izšķīdinot brendu identitāti. VW vēlas, lai Audi kļūtu par pašu ekskluzīvāko premium brendu Eiropā - tas ir galvenais VW stratēģijas attīstības mērķis. Audi ir viena no visienesīgākajām Volkswagen apakšnodaļām. 2001. gadā Audi tīrā peļņa ir augusi par 34% attiecībā pret 2000. gadu un tā bija 1,32 miljardi Euro. VW tīrā peļņa ir augusi par 12%. Šis gads autokoncernam nebūs viegls, jo VW tirdzniecība rietumeiropā ir kritusies un, iespējams, VW peļņa šajā gadā nevarēs būt augstāka. VW, kas ražo automašīnas dažādu segmentu tirgum, sākot no Skoda un beidzot ar Audi un Bentley, pēdējā laikā sāk izjust grūtības, kas saistās ar savu marku brendu identitāti patērētāju acīs. Dažādu marku automašīnās šodien tiek izmantots diezgan liels skaits vienu un to pašu komponenšu un pircēji sāk uzdot jautājumu: kāpēc tiem jāpērk luksus klases Audi par nežēlīgu naudu, kad ir iespējams nopirkt līdzīgas kvalitātes un lētāku auto - Volkswagen vai Skoda? 2001. gada beigās tika noteikts, ka visi VW brendi tiks sadalīti divās nosacītās grupās: Bentley, VW un Skoda tiks orientēti uz vairāk konservatīviem patērētājiem, bet Lamborghini, Audi un Seat tiks tuvināti vairāk sportiska gara cienītāju prasībām. Vislielākās izmaiņas gaidāmas tieši Audi. Tā imidžs tiks tuvināts BMW auto imidžam. Kas attiecas uz Audi pozicionēšanu tirgū, šis auto vairs nenolaidīsies zemāk par A3 compact; zemākais sportisko auto segments piederēs Seat brendam. BMW - ļoti interesants un "gribēts" Audi mērķis. Tas ir viens no visrentablākajiem autokoncerniem pasaulē un pēdējās vispārējās tirgus situācijas izmaiņas BMW gandrīz nav skārušas. Bez tam, pēc paša VW informācijas izriet, ka Volkswagen koncernā ražoto auto vadītāji, kad nolēmuši mainīt mašīnu uz labāku, visbiežāk izvēlas tieši BMW. Tagad VW cer tos "pārsēdināt" uz Audi. iAuto // ACC- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Beidzot, beidzot pat AUDI koncerns pats atzinis, kad BMW ir labāks. Sen jau teicu kad AUDI ir viena liela, graboša miskaste kas ne vella nevelk.