Konkurss par Rīgas pilsētas satiksmes problēmām 18

10.oktobris 2006 0:00

Latvijas augstāko mācību iestāžu doktoranti, maģistranti un studenti, kā arī vidusskolu audzēkņi ir aicināti piedalīties konkursā „Par labāko doktorantu, maģistrantu, studentu un skolēnu pētniecisko darbu saistītu ar Rīgas pilsētas satiksmes problēmēm”.

Pētniecisko darbu konkursu organizē Rīgas domes Rīgas Transporta sabiedriskā padome. Darbi ir jāiesniedz līdz šā gada 15.oktobrim Rīgas domes Satiksmes departamentā, Ģertrūdes ielā 36, 607. kabinetā.

Lai iesaistītu jauniešus un topošos speciālistus Rīgas pilsētas satiksmes problēmu risināšanā, kā arī veicinātu ar satiksmes infrastruktūras attīstību saistītu profesiju izvēli, jau trešo gadu Rīgas transporta sabiedriskā padome organizē pētniecisko darbu konkursu studentiem un skolēniem.

Dalībnieku pētnieciskie darbi tiks izvērtēti un apbalvoti šādās grupās: doktoranti, maģistranti, bakalaura vai augstāko profesionālo programmu studenti, skolēni. Uzvarētājiem katrā grupā tiek noteiktas prēmijas no 50 līdz 300 Ls apmerā.

Līdzdalībai konkursā jāiesniedz šādi dokumenti:
•pētnieciskais darbs;
•pētnieciskā darba anotācija;
•ziņas par autoru (CV) un darba vadītāju (CV);
•mācību iestādes rektora (prorektora) vai vidusskolas direktora (direktora vietnieka) parakstīta pavadvēstule.

Šā gada konkurss tika izsludināts augustā. Ar konkursa nolikumu var iepazīties Rīgas domes Satiksmes departamenta mājas lapā www.satdep.lv.
 
Visi komentāri
 
213518. viesis 10.oktobris 2006 0:47
0 0 Atbildēt

Šā gada konkurss tika izsludināts augustā... Darbi ir jāiesniedz līdz šā gada 15.oktobrim...

-----------------------------------------------------

Šodien ir kāds datums? Operatīvi ievietots raksts, ko tur vēl teikt :D

213530. viesis 10.oktobris 2006 8:38
0 0 Atbildēt

yey - dome par vienreizeeju samaksu 50-300 ls dabuus studentus kas probleemas risinaas vinju vietaa.

213531. viesis 10.oktobris 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Prēmija no 50 līdz 300 Ls. Te pat kaķim jāsmejas.

Kad RD Satdep kautko sāk pētīt tad bez pāris tūkstošiem pat viena apskricilēta A4 lapa netop, bet te pētniecisko darbu pa šādu dzeramnaudu grib dabūt.

213533. viesis 10.oktobris 2006 8:43
0 0 Atbildēt

Lētais darbaspēks :D

213534. viesis 10.oktobris 2006 8:45
0 0 Atbildēt

konkurss notiek trešo gadu, rezultātu kā nav tā nav

213536. viesis 10.oktobris 2006 8:49
0 0 Atbildēt

:D 50-300 ... izklausaas ka atbildiigie no savas aldzinjas atmet lai kaads cits vinju vietaa pastraadaa...

213538. viesis 10.oktobris 2006 9:01
0 0 Atbildēt

Es zinu, kā mazināt sastrēgumus dažās vietās: vagag organizēt satiksmi arī pa apakšu tiltiem, piemēram:

1) Ulmaņa gatves un Vienības gatves krustojumā sastrēgumus varētu mazināt attīstot un piemērojot lielai satiksmei Adulienas ielu (tā laikam ir tā, pa kuru var izbraukt pa apakšu Ulmaņa gatves dzelzceļa pārvadam).

2)Tāpat vajag attīstīt izbraukšanas iespēju pa apakšu Kalnciema ielas dzelzceļa pārvadam gar tramvaja sliedēm. Tur var arī pašlaik izbraukt, bet ceļš ir briesmīgs.

Šīs vietas tagad ir grūtāk attīstīti lielai satiksmei, to vajadzēja darīt jau projektējot un būvējot šos tiltus...bet toreiz nebija vajadzība....

213549. viesis 10.oktobris 2006 9:45
0 0 Atbildēt

ja taam sumam pieliktu vel kadu nuli vai divas tad tas izskatitos nopietnak. Bet tagad tiesam izskatas ka kads grib par mazu naudu lielu darbu.Kauns un negods, man skiet ka tas ir vinu darbs domat. Tatad ja vini nevar veikt savu darbu tad nav to amatu pelnijusi, attiecigi, ka uzlabot satiksmi Riga? Nomainit attiecigos darbonus pret studentiem, ja jau viniem piedava taisit projektu.

gachoman

213560. viesis 10.oktobris 2006 10:27
0 0 Atbildēt

Var jau piecās dienās uzcept Kaut kādu pētījumu, bet nopietnam darba ar 2 mēneši pat ir par maz.

213562. viesis 10.oktobris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

jaa, ljoti daudz atlicis liidz konkursa beigu datumam :D

213583. viesis 10.oktobris 2006 12:24
0 0 Atbildēt

doktoranti, maģistranti un studenti.. tas taapat kaa sievietes un cilveeki.. ;)

213609. viesis 10.oktobris 2006 14:54
0 0 Atbildēt

iAuto vajag izveidot atsevišķu lapu (rubriku) "Rīgas pilsētas satiksmes problēmas". Tagad apraksti un raksti par "modernizētajiem" un pārveidotajiem krustojumiem, ceļu posmiem ir izkaisīti. Tad viņi būtu vienā vietā un visi gribētāji varētu izteikt savu viedokli par izmaiņām satiksmē.

Piemēram. Apspriest jautājumu, kā patīk Ģertŗudes iela posmā no Čaka līdz Avotu ielai. Kā patīk jaunais izveidojums Mežciemā pie Biķernieku un Kļavas ielām u.c.

213613. viesis 10.oktobris 2006 15:09
0 0 Atbildēt

Vēl zem Zemitāna tilta ,Vefa tilta-paturpinot,ko sāka kolumbs,un vēl...ir 100 un 1 vieta,kur ar minimāliem līdzekļiem varētu sasniegt normālus rezultātus.Savā laikā RD Satdep lapā centos ieteikt,bet kad redzēju,ka rezultāta nav,atmetos:(

213618. viesis 10.oktobris 2006 15:36
0 0 Atbildēt

Neko jaunu jauneviens neizdomās. Transporta problemas Rīgā jau konceptuali apspriestas jau vismaz pēdējos 20 gadus. Jau 70 gados ,padomjlaiku eksperti itin precīzi noteica, ka ņemot vērā Rīgas specifiku - sabiedriskā transporta izveidē prioritātes būtu piešķiramas METRO,kā optimālajam transporta veidam. Diezvai līdz šodienai daudz kas ir mainījies. Ātrgaitas tramvajs būtu labs, lai no Bolderajas vai Zolitudes fiksi nokļutu līdz Strēlnieku laukumam, nevis braukšanai pa K.Barona ielu uz Juglu. Autotransporta plūsmas regulācijā Rīgas centrā arī neko īpašu pamainīt nav iespējams - ielas paplašināt nav iespējams. protams, viiss jāsāk ar vēl diviem tiltiem pār Daugavu - pēc tam, ka laba un atbalstāma ir doma par garo TUNELI no Ziemeļu tilta lidz Juglas/mežparka rajonam. Tas jau būtu optimāls risinājums. Briselē arī daži tie garie tuneļi ir interesanti - pilsētas centrā iebrauc tunelī un uz lidostas šosejas no tā izbrauc...Bet tās muļķīgās idejas par vieglā transporta neielaišanu Rīgas centrā vai samaksas iekasēšanu būtu jāizbeidz.

213626. viesis 10.oktobris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

IkdienasViesis [?] 10.10.2006 15:36

Tramvajs ir pietiekami ērts un atrs pilsētas transports, bet ar nosacijumu, ka visādi urlas ar savām miskastēm tam nemaisās pa ceļam. Iesākumā pietiktu, ja Barona ielu pārveidotu par tramvaju-gājēju-riteņbraucēju ielu.Gar sliedēm nožogojums un lieta darīta. No vecrīgas līdz Juglai 20 minutēs.

213881. viesis 11.oktobris 2006 20:37
0 0 Atbildēt

Sviests kautkāds - sapņot par divlīmeņu krustojumiem. Sāciet no elementārām lietām - sakārtojiet brauktuves segumu krustojumos !!!!!!!!!! It īpaši tur kur jāšķērso tramvaja sliedes ! Pilnīgi tracina, kad lai pārbrauktu krustojumu nelaužot piekari ir jāsamazina ātrums līdz 5 km/h ! Gudrie domnieki varētu parēķināt cik daudz vairāk mašīnu varētu pārbraukt krustojumus, ja nebūtu tik ļoti jābremzē pagriežoties no 13.janvāra ielas uz 11 novembra krastmalu, Valguma un Uzvaras bulvāra krustojumā, pagriezienā no slokas ielas uz Jūrmalas gatvi, centrā vispār lielākajā daļā ielu kur ir jābrauc pāri tramvaja sliedēm vai pa bruģi - tā ir katastrofa !

Kāpēc nevar normālu segumu ieklāt tā, lai pēc mēneša nav viss jau atkal izļurkāts, lai vismaz krustojumos sliedes nelien ārā kā guļošais policists? :/ Elementāras lietas, bet neviens neko nedara...

213884. viesis 11.oktobris 2006 21:20
0 0 Atbildēt

Oi, da šitie pēdējie komenti mani reāli uzvilka! Da, bļ.... jūs stulbi easat vai - vienu no četrām Rīgas galvenajām garenvirziena maģistrālēm - Barona ielu par gājēju ielu pārveidot... kas jums prātiņš pastaigāties aizgājis??? BET LŪK TO STULBO BRUĢI GAN NO BARONA IELAS VISĀ TĀS GARUMĀ GAN VAJADZĒTU AR VISLIELĀKO STEIGU AIZVĀKT, VOT TAS GAN BŪTU REĀLS IEGULDIJUMS SATIKSMES UZLABOŠANĀ!!!

214076. viesis 13.oktobris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

1) Vajadzeetu sashaurinaat joslas - piemeers Krasta iela, 3 joslas, reaali mieriigi 4 sanaak.

2) saziimeet horizontaalos celju apziimeejumus - labais noteikums CSN, ja nav horizontaalaa apziimeejuma, vadiitaaji pashi izveelas cik joslas sanaak.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 4

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 21

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti