«Jaunais» Garciema ceļš un krītošie auto (+ foto) 40

 
17.oktobris 2006 0:00

Lasītājs: Ik pa brīdim uz jaunā ceļa Rīga-Garciems-Carnikava posmā no Jaunciema gatves līdz Garciemam grāvjos krīt automašīnas...

Kaut arī nesen tomēr uzlika zīmi, ka ir nedrošas apmales, savus auto šoferi piespiedu apstāšanās gadījumā neatstāj šosejas vidū, jo ceļš ļoti šaurs, bet nobrauc tuvāk malai un ... iekrīt.







Dzirdēju, ka solīja nākošgad "remontēt" nākošo ceļa posmu no Garciema pārbrauktuves līdz Carnikavai, taču varbūt labāk nevajag?

Raim, iAuto lasītājs

 
Visi komentāri
 
214222. viesis 17.oktobris 2006 0:09
0 0 Atbildēt

buutu baigi godigi ja tagad piedzitu naudu par darba kavesanu no cela taisitaja un pespriest sodu un veel likt par saviem lidzekliem so celu saremontet, velams normali....

es pat nezinaju ka tur ta cela mala tada bistama, blin celu nodokli maksajam un mums sadi remonte celus. Tas ka uzliek zimi ka bistama mala ari nav attaisnojums tam ka sadi iegrimst masinas....

gachoman

214223. viesis 17.oktobris 2006 0:30
0 0 Atbildēt

murgs...

214225. viesis 17.oktobris 2006 7:26
0 0 Atbildēt

kaa tad celjs tur ir mega shaurs... vnk nevajag buut eezelim un ar paarkrautu autinju hodaa braukt uz nomales. graavjos tur metajushies ir tikai smagie ar shmigainiem shoferiem. koroch avtor mudak:D

214227. viesis 17.oktobris 2006 7:53
0 0 Atbildēt

Jautājums: vai tad smagā šoferis neredz ka tur pie ceļa nomales ir nepārtrauktā līnija, kas nozīmē, ka apstāties aizliegts- tātrad nedrīkst un viss!!!!!????? Un ko nozīmē piespiedu apstāšanās????- šoferim gribējās pačurāt tāpēc nācās apstāties piespiedu kārtā, vai???? Un tas nav 1. gadījums šajā ceļa posmā, vismaz jau 4 tādus piespiedu apstāšanās sekas ir redzētas tai ceļa posmā un tas tik liecina diemžēl par to, ka mēs nezinam un neizprotam ceļu satiksmes noteikumus!!! Bet nu arī piekrītu citiem komentētājiem, ka ieguldot šai ceļa posmā tik lielus naudas līdzekļus varēja vismaz cilvēcīgi visu sataisīt.

214228. viesis 17.oktobris 2006 8:09
0 0 Atbildēt

Ja ceļa nomales ir tik slikti uztaisītas, kas ir zem asfalta kārtas? Arī nestabila grunts, tā ka pēc gada asfalts būs vienos viļņos (it īpaši ja braukā kravinieki šajā posmā)?

214234. viesis 17.oktobris 2006 8:38
0 0 Atbildēt

Remontēt vajag, bet ne "po latišski".

214238. viesis 17.oktobris 2006 8:51
0 0 Atbildēt

Un ko nozīmē piespiedu apstāšanās????- šoferim gribējās pačurāt tāpēc nācās apstāties piespiedu kārtā, vai

Ja Tev,vienīgā problēma ir nesaturēšana,tad būtu paklusējis...

Smagie strādā uz tā ceļa,un gadīties var daudz kas,kā dēļ vajag nobraukt malā.... plīsusi riepa, uzkarsis motors utt...

Saprati mīzal

ZOGA.

214239. viesis 17.oktobris 2006 8:52
0 0 Atbildēt

cluber laikam ar sprāgušu riepu brauktu tik tālāk, jo apstāties tak nedrīkst?? Tu varbūt biji tur klāt un redzēji, kas-kā-kapēc?

214242. viesis 17.oktobris 2006 9:10
0 0 Atbildēt

Beidzm vienkārsi gudri d@#$t un palasam satiksmes noteikumus, Kas tur rakstiits par brauksanu pa nomaleem?!?

Man liekas ka pa sito joku arii vajag pieskirt sodapunktus. Ja nemaldos tad pa TV arii raadija cik sausmiigas tur taas nomales un SM ministrs arī bija atskreejis skatiities, bet satiksmes noteikumi ir un paliek visiem vienaadi. NAV KO VAZAATIES KUR NEDRIIKST

214244. viesis 17.oktobris 2006 9:16
0 0 Atbildēt

nu vot tas ir pi$$ec nevis cela apmale

214245. viesis 17.oktobris 2006 9:18
0 0 Atbildēt

Tas otrs konteiners arī riskē apgāzties

214247. viesis 17.oktobris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

un iedomaajieties, ja uz taa cela ntiek kaada avaarija - kaa paareejie var abraukt skeersli? - pa cela nomali/apmali

214248. viesis 17.oktobris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

"Profesionāls" ceļu būvniecības paraugs, kaarteejaa nolaidiigaa attieksme, bet tas jua Latvijā ir normaali....:(

214250. viesis 17.oktobris 2006 9:25
0 0 Atbildēt

tad jau gravjus ari vajag aizbert,un kokus tuvako 100 metru atalumā no ceļa nocirst,apmale ka apmale,tas 20-30 tonnas uz viena riteniša,priekšejā var noturet tikai 30 cm betons

214254. viesis 17.oktobris 2006 9:36
0 0 Atbildēt

tas ka tur nedriikst nobraukt uz apmales ir tikai un vieniigi CSNot. un shofera attieciibas, bet nekaada sakara ar celja segumu un taa kvalitaati tam nav.

2 tetis - tur kaut ko piipee jeb vispaar neko no kravas auto nesaproti. Sho te dampi nekaadi nav iespeeams uzkraut liidz tavaam mineetajam 20 -30 tonaam uz vienu ratu, ja nu vieniigi to konteineru piepildiitu ar svinu vai ko smagaaku. Pat autovilcieni ( fuuras utml.) nesasniedz pilnaa masaa vairaak par 60 - 80 tonnaam a tu apgalvo ka shito mazo konteineru var piekraut lidiz 80 - 120 tonnam.

214256. viesis 17.oktobris 2006 9:42
0 0 Atbildēt

taatad ja celja nomales ir taadaa staavoklii un zinot kaa tiek veikti celju būves darbi - KAS NOTIEK ZEM ASFALTA!

214258. viesis 17.oktobris 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Šofera attieksme ir izlasāma uz v/n - PO.

Ja godīgi, tad fizika ir fizika, nomale nav no betona, šāda atvilktne ar ķieģeliem nesver maz (pat iespējams ka vairāk nekā drīkst).

Un šoferim (ja tas tajā otrajā bildē ir šoferis) sejā ir rakstīts, ka domāt ar galvu ir bijis pagrūti ...

214267. viesis 17.oktobris 2006 10:00
0 0 Atbildēt

Nevis shofera attieksme ir PO, bet celju buuveetaju attieksme ir suudiigaaka par PO. Shofera attieksme butu saucama par PO ja vinsh ar savu dranduljetu buutu apstajie celja viduu. Taadeelj luugums lielajiem d=seejiem par CSNot. Nejaukt divas buutiski atshkjiriigas lietas pieklaajiibu( un domaashanu ar galvu) uz celja un noteikumu stulbu ieveeroshanu ( biezji vien pat nepadomaajot kaadas neeratiibas tiek radiitas 100 citiem vadiitajiem).

214268. viesis 17.oktobris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

Starp citu tur NAV nepātrauktā līnija. Un visā tajā posmā, arī nav nepārtrauktā baltā līnija. Gribētu redzēt to vadītāju sajūtas, ja smagais aptātos uz braucamās daļas, nevis uz nomales, ja ir nepieciešamība pārbaudīt kravas noturību, un kautvai aiziet pa--zt.

Reinis

214271. viesis 17.oktobris 2006 10:03
0 0 Atbildēt

Pie kam no kurienes tu zini ka piemeeram shii situacija nebija kaad stulba atsaldenja izraisiita meegjinot kaadu apdziit.

214280. viesis 17.oktobris 2006 10:52
0 0 Atbildēt

1. par ceļu būvētājiem un būvētājiem vispār: viņiem ir tikai viens likums- garantijas laiks divi gadi. jebko ko taisa var jau pašā sākumā uzskatīt par nezidevušos projektu jo pēc 2-5 gadiem viss būs pilnīgā D. būvnieku viens likums nodrošina, ka pēc laika, kad būs beigusies garantija, atkal būs ko labot!!!

2. pa konkrēto posmu neesmu staigājis. esmu tikai braucis. bet mans komentārs ir par jauno ceļu, kas ies apkārt saulkrastiem. ja tas nav vājprāts, tad es nezinu kas ir vājprāts. tās nomales jau ejot ar kājām ir bīstamas. 20- 30 cm no malas nav droši ar kājām un riteni atrasties. nemaz nerunājot par auto vai kravinieku. pavasarī viss būs izskalots jo grāvji tur sarakti bezjēgā un pārsvarā bez notecēm. ak jā, šo konkrēto ceļu taisīja divi dažādi uzņēmumi katrs no sava gala. tajā vietā kur viņu veikumi sastopas ir normāls tramplīns sanācis. labākais ir tas ka nelīdzenums pie tilta. veiksmīgu braukšanu pa via baltica!!!

214283. viesis 17.oktobris 2006 11:08
0 0 Atbildēt

redzēju, kā to ceļu taisa.Veselu gadu skaitījās, ka notiek darbi, bet , laikam notika naudas norakstīšana gada garumā, tad pusgadu pirms ceļa nodošanas ekspluatācijā, saveda kaudzēm smiltis ( nevis granti un akmeņus), uztaisīja ceļas pacēlumu uz smiltīm, nobēra nelielu kārtu šķembas, plānu kārtu asfalta un viss kārtībā.Tās ceļa nomales daudzās vietās bija izskalotas jau ar pirmajām lielākajām lietusgāzēm. Tur kur ir augstās nogāzes nav neviena metāla barjera, iepriekšējā ziemā jau dziļākajā aizā nolidoja mašīna.Pie Garciema dzelceļa pārbrauktuves arī ietaupīja uz metāla barjeras rēķina, tā ir pārāk īsa, jo līkums ir izbūvēts ar nepareizu virāžu ( ja ceļa būvētāji vispār zin, kas tas ir) un daži ir ielidojuši grāvī pirms barjeras pat ne ar pārāk lielu ātrumu, jo mašīnu tur nes ārā pat pie neliela ātruma ( un ja vēl negaidīti uzsnieg sniegs:)))

Uzskatu, ka ceļu nedrīkstēja tādu pieņemt ekspluatācijā, jo tā izbūve nav pabeigta. Tagad katru dienu skatos uz tām izskalotajām un izbrauktajām malām, izskatās, ka neviens neko netaisās labot.

214287. viesis 17.oktobris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Nomales ir zem katras kritikas, un šeit nevar būt runa par to ka pārkrāmētu mašīnu šoferi nejēdz ko dara, jo vienu jauku dienu biju liecinieks ka bij iegrimis uz nomales apstājies FORD TRANSIT !

214290. viesis 17.oktobris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Anyway, tas smagais varēja vismaz avārijas zīmi izlikt - gandrīz ietesos tajā ķieģeļu kaudzē (diezgan tālu priekšā kāds brauca pretī, tālie bija izslēgti).

A uz tā ceļa ir gadījusies piespiedu apstāšanās - stirna izleca. Vieglajam ir puslīdz ok, bet sajūta tāda šaubīga. A ko var gribēt, ja ziemā ceļu taisa? ;))

214313. viesis 17.oktobris 2006 12:20
0 0 Atbildēt

Tas ceļš tiešām ir vājprāts!

Velosipēdistiem pa to ceļu braukt (un tas ir populārs maršruts pierīgā, uz jūru un citur) ir pašnāvība, jo asvaltētās nomales daļas vispār nav.

Ceļš ir nelīdzens (pabrauciet pa to naktī un paskatieties kā lukturi iet pāri n-tajiem sliekšņiem) tik neilgu laiku pēc remonta! Vai tiešām tas ir Eiropas līmeņa remonts???????????

Vienīgais risinājums būtu neatkarīga, _neuzpērkama_ ceļu tehniskā stāvokļa inspekcija, kurai varētu arī ziņot par šādām lietām un tad beidzot ceļu būvnieki nešmauks 5cm šķembu pāris km posmā, lai uzceltu sev vasarnīcu.

Kārlis

214335. viesis 17.oktobris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Kokrēti tups raksts :/ Autors pat naff minējis iemeslu kapēc smagais ir tik tizli nostājies malā, galnais uzkakāt ceļa taisītājiem. imo ceļš ir normāls un to vietu kur atrodas smagais tautas valodā sauc par grāvi. Ja jau viņam tik ļoti vajadzēja apstāties pamīzt, tad varēja paciesties un pabraukt vēl 500m.

Par to gabalu no Garciema līdz Carnikavai - nu sen bija laiks sataisīt, citādi pa turieni braukt ir nāves smaka - nevienas strīpas uz asfalta, kas liecinātu par joslām, asfalts arī tāds, kas no pēckara gadiem saglabājies.

214339. viesis 17.oktobris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

To vietu sauc par ceļa nomali, kura tika pibērta klāt ceļam ,kad ceļš jau bij pabeigts, un kurā lietus skalo ārā bedres un kur grimst mašīnas!

214344. viesis 17.oktobris 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Shitais celjsh rulee - avaarijas situaacijaa nav kur izvairiities un samiiciiti blekji ir garanteeti 100% gadiijumos, par dziiviibam labaak pat nerunaashu.

214365. viesis 17.oktobris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

Nu, protams. Ja uztaisītu normālu ceļu, nesanāktu kāpostiņš projekta bīdītājiem.

214389. viesis 17.oktobris 2006 16:34
0 0 Atbildēt

Interesanti būvē ceļus! Dienvidu tiltam arī tādu pati būvniecības tehnoloģiju pielieto? ;)

214413. viesis 17.oktobris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

Pēc lielā lietus man tur malā nobraucot ar tukšu vieglo gandrīz izdevās iesēsties -- laikus pamanīju, ka auto kaut kā vairs nestāv tik taisni, cik apstājoties, bija jau labajā pusē riepas pa pāris cm iegrimušas, nez, kā būtu pēc ilgākas stāvēšanas.

214426. viesis 17.oktobris 2006 20:06
0 0 Atbildēt

to Kliks...Par Saulkrastu apvedceļu Tu kļūdies-tur 1. neviena nomale vēl nav pilnībā izbūvēta,2.arī jau tagad tās tur pat damperu svaru. Attiecībā par šo ceļu-to būvēja sia Via un sia Lemcon Latvija,šobrīd viena beidz darbus Tallinas šosejas Ādažu posmā,otra veic darbus Saulkrastu apvedceļā ap Bīriņu ceļa krustu.

214427. viesis 17.oktobris 2006 20:08
0 0 Atbildēt

214426 koments ir mans.

214476. viesis 18.oktobris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Nee,vispaar p...c ar kuru galu domaa tie indiviidi,kuri te pukst par kaut kaadaam nepaartrauktaam liinijaam,un aizliegumiem apstaaties uz celja nomales utt...Es esmu auto celja lietotaajs,nevis buuvinzhenieris (tiem maksaa algu no muusu nodokljiem un celju buuves peljnjas)...Es gribu/man vajag/man nepiecieshams apstaaties - pofig kaads ir iemesls...Shinii celja posmaa,man apstaajoties uz asfalteetaas daljas,manu auto apbraukt buus gruuti (tad,juus gudrinieki,gvelziisiet,ka trauceeju jums)...Taapeec centiishos noliist peec iespeejas tuvaak labajai malai...Un mans auto noshljuuks/iebruks/iestigs uz liidzenas vietas !!! Nax,juus vispaar saprotiet ko runaajiet ? Celjam ir jaabuut veidotam taa,lai taadi muljkji kaa es (jo juus visi esat celjubuuvinzhenieri un Satisksmes Noteikumu spechuki) vareetu apstaaties uz shiis nomales...Nemaz nerunaajot par to,ka CP pashi biezhi staav uz shiim nomaleem un "regulee satiksmi"...Sviests kaut kaads...

214538. viesis 18.oktobris 2006 15:27
0 0 Atbildēt

otrajā bildē taču redzams, ka līnija ir pārtrauktā. IBIO PESO skatīties vajag uzmanīgāk

214553. viesis 18.oktobris 2006 18:20
0 0 Atbildēt

par šo ceļa posmu tā kā jau izteikušies, varu vienīgi piebilst, ka plakni jau sen tur vajadzēja mainīt, bet tādus nenormālus grāvjus rakt gan bija lieki, tagad tur pat ar riteni var nogāzties un lauzt sprandu, vieglie, visticamāk apmetīs kūleni.

vēl "krutāku" (burtiski un pārnestā nozīmē) veikumu var vērot Tallinas šosejas t.s. jaunajā salabotajā posmā un arī vietās, kur tas aiz Tūjas vēl tiek taisīts - ceļš ir pacelts tik augstu un grāvji izdzīti tik dziļi, ka, nolidojot no ceļa, uz jumta vai priekējā labā jumta balsta pilnīgi noteikti piezemēsies ne tik vien vieglais autiņš, bet arī autobuss!!! ar kuru galu domāja dižie ceļinieki, šo konstruējot? manuprāt šis ceļa posms jau pavisam drīz 9it īpaši ziemā) kļūs slavens kā "kapsētas ceļš" ne tikai dzelžiem, bet arī cilvēkiem.

nu nevaru rimties - tur jau pat vienkārši, ejot kājām un paklūpot, kritiens no malas ir tāds, ka atjēgšanās spīd Limbažu vai Salacgrīvas reanimācijā... un nevajag ceļiniekiem d&%$t par "eiropas standartiem", vienkārši vajag draudzēties ar veselo saprātu!

214561. viesis 18.oktobris 2006 21:28
0 0 Atbildēt

Nu patīk jau man tie di..ēji par ceļiniekiem- paši nezina kā tas no tiek un tik di..š. Padomājiet, tak paši kāds būs ceļa blīvums, ja viņš būs nostāvējis 30 gadus un kāds pēc gada, smiltis grants vietā ber tādēļ, ka tā ir rakstīts projektā, dēļ tā, ka ir dots termiņš viss tiek sasteigts un ceļš nenosēdīsies pāris dienu, nedēļu vai pat mēnešu laikā. Pie grāvjiem jau ir vainojama ES un projetkētāji nevis ceļinieki, bet uz ceļiniekiem tak vieglāk visu vainu nogrūst

214697. viesis 20.oktobris 2006 3:44
0 0 Atbildēt

Bazars vienkārš - ceļu un neceļu taisītāji tirgo rezerves dadas tavam auto !!!

P.S.

Biķernieku ielas vidus , pie SKY - murgs jebkurai hadenei pusgada garumā - ACB ceļu būve - rīt aizbraukšu uz turieni un iegūšu jaunu VOLVO!!!

222531. viesis 10.janvāris 2007 21:32
0 0 Atbildēt

Nekaads briinums tur nav, halturshiki ir un buus!

230014. viesis 25.marts 2007 14:16
0 0 Atbildēt

Nu bet vai tad nau katram beernam zinaams ka nedrikst laisties malaas, it sevishkji ar smago?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Busiņa šoferis zaudē tiesības (+ VIDEO) 3

Busiņa šoferis brauc pa kreiso malējo joslu un bloķē ātrāk braucošos, bet, kas vēl ļaunāk, vienā brīdī viņš apstājas un iet izskaidroties ar Audi vadītāju. Lasīt vairāk

 

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 7

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 5

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 21

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti