Audi grib kļūt elektroniskāki 3

 
24.maijs 2002 0:00

Automobiļu elektronika kļūst aizvien nozīmīgāka, tāpēc Audi AG būvē Jauno Elektronikas Centru Tehniskās Attīstības kompleksā Ingolštatē. Jaunajā septiņu stāvu ēkā, kurai nepieciešamas apmēram 48 miljonus eiro lielas investīcijas, koncentrēsies Audi Elektronikas Kompetence.

Sākot no 2003.gada maija tur strādās 750 darbinieku. Jaunais Elektronikas Centrs centralizēs Audi elektronikas iespējas. Darbinieki strādās septiņu stāvu terasveida celtnē – 400 speciālisti no elektroniskās attīstības nodaļas, 300 no iepirkumu nodaļas un 50 kvalitātes kontroles un produkcijas pieņemšanas eksperti. Viņu rīcībā būs 21 000 kvadrātmetru izmantojamās platības. Mūsu mērķis ir pievērst uzmanību darbiniekiem un viņu uzdevumiem kā vienotam veselumam, kā arī savstarpējai komunikācijai”, paskaidroja Dr. Willibert Schleuter, Audi AG Elektrības/elektronikas attīstības nodaļas vadītājs. Svarīgs moments kopējā darbā ir komandu komunikācija. Elektronikas Centra projektu menedžeris Rolf Driessen uzsvēra, ka viens no galvenajiem mērķiem ir nodrošināt elastību – lai dažādu uzdevumu veikšanai projektu komandas varētu ģeogrāfiski pārvietot, neveicot nozīmīgas izmaiņas. Elektronikas Centrā būs arī ultramoderna mērīšanas un testēšanas aparatūra, ieskaitot iekārtu elektronikas elementu funkciju un drošības pārbaudei ekstremālās temperatūrās un dažādos ceļa apstākļos. Kombinētā sistēma varēs simulēt arktikas aukstumu, tropu karstumu un arī tuksneša apstākļus. Centrā būs arī atsevišķa MMI laboratorija funkciju, ko kontrolē Audi novatoriskais Multi Media Interface (MMI) koncepts, testēšanai un uzlabošanai reālos apstākļos. Skaņu laboratorijā akustikas speciālisti ne tikai strādās pie Audi audiosistēmu skaņas uzlabošanas, bet arī attīstīs jaunus konceptus. Vēl viens aprīkojuma efekts būs 50 m garais, 10 m platais gaismas tunelis pagrabstāvā. Ierīce veicinās jaunu gaismas sistēmu izstrādi. Elektronikas attīstības ziņā Audi jau tagad ieņem vadošo pozīciju automobiļu ražotāju vidū. Jaunajā Audi A8, kas parādīsies šajā gadā, būs jauni mikroshēmu, bitu un baitu standarti. Jaunais Kompetences Centrs stiprinās un attīstīs šo Audi AG līderpozīciju. Audi AG ir starptautisks augstas kvalitātes automobiļu ražotājs un izstrādātājs. 2001. gadā kompānija pārdeva vairāk nekā 726 000 Audi. Pagājušajā gadā Audi Grupas ienākumi sastādīja apmēram 22 biljonus eiro. Audi Grupā strādā vairāk nekā 50 000 darbinieku. iAuto
 
Visi komentāri
 
25178. viesis 30.maijs 2002 8:54
0 0 Atbildēt

Nevar pārdzīvot, ka 7jam pārbāzts ar elektroniku. Kā tur ir, labāk 1.ģerevņā nekā pēdējais pilsētā???

26245. viesis 5.jūnijs 2002 16:51
0 0 Atbildēt

vaitik audi nav saacis paaraak daudz gribeet un vienmeer ieberzties :)))

33559. viesis 8.augusts 2002 13:39
0 0 Atbildēt

Pareizi dara. Kāpēc atdot $ Robertam (tam, kas Bosch), ja pats vari paturēt. Nu bet par tiem saviem standartiem... s**i vien sanāks, tur lielāka nozīme gadiem nevis apjomiem,.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti