Citroën piesaka sevi apvidnieku segmentā 22

30.oktobris 2006 10:29

Citroën turpina paplašināt savu modeļu klāstu, piedāvājot pilnīgi jaunu apvidus auto (t.s. SUV segments) CITROEN C Crosser, kas Eiropā būs pieejams, sākot ar 2007. gada vasaru.

Raugoties no spēkrata dizaina, jaunais automobilis apvieno pilnpiedziņas īpašības ar universāla virsbūves lielisku salona ietilpību, sniedzot izcilas veiktspējas, funkcionalitātes un komforta īpašības.

Ar slaidajām plūdlīnijām un elegantajām proporcijām (automobilis ir 4,64 m garš, 1,81 m plats un 1,73 m augsts, ieskaitot jumta reliņus) C-Crosser apvieno sportisku izskatu ar plašu salonu – līdz pat septiņām vietām, izcilu komfortu un gaitas īpašības, kā arī HDi dīzeļmotora ar kvēpu filtru videi draudzīgās īpašības.



C-Crosser ir arī izcili daudzpusīgs automobilis, pateicoties tā pilnpiedziņas transmisijas sistēmai, kas sniedz drošību un stabilitāti jebkuros ceļa un laika apstākļos, un moduļveida salona iekārtojumam, kuru var pārveidot atbilstoši dažādām lietotāja vajadzībām.

Dinamisks virsbūves dizains, kas uzsver statusu

C-Crosser atkārto un pārliecinoši demonstrē Citroën dizaina kopīgās iezīmes. Hroma apdares izvietojums un elegantā priekšējo lukturu forma ir Citroën markas jaunāko sasniegumu raksturīgākās īpašības.

C-Crosser dizains uzsver tā pamatīgumu ar izceltajiem bamperiem un riteņu arkām, vitalitāti – ar profila plūdlīniju un izteiksmīgo jumta līniju, eleganci – ar hroma detaļu izsmalcinātību.

Ideāls komforta un vadāmības apvienojums

C-Crosser dinamisko dizainu papildina izcilas gaitas īpašības. Balstiekārta, kas vienmēr ir Citroën stiprākā puse, arī C-Crosser – MacPherson priekšējā piekare un daudzsviru aizmugures balstiekārta apvieno izcilu komfortu un gaitas īpašības jebkuros ceļa apstākļos, apvienojot tās ar 18 collu Michelin riepām.

Augstas veiktspējas dīzeļmotors, kas saudzē vidi
C-Crosser tūlīt pēc izlaišanas tirgū būs pieejams ar jaunu 156 bhp EEC (115 kW) 2,2 l HDi dīzeļmotoru ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu. Šis videi draudzīgais dīzeļmotors, kas aprīkots ar kvēpu filtru (DPFS), var darboties arī ar 30% biodegvielu (Diester).
Galveno uzmanību pievēršot patīkamai braukšanai, Citroen sasniedzis 380 Nm dzinēja griezes momentu un teicamu degvielas patēriņu un ietekmes uz vidi rādītājus.

Integrāla transmisija drošai braukšanai

C-Crosser pilnpiedziņas transmisija ļauj izvēlēties kādu no trim transmisijas uzstādījumiem atkarībā no ceļa apstākļiem un braukšanas stila: četrriteņu piedziņu, divu riteņu piedziņu un bloķēto uzstādījumu, kas ieteicams apstākļos ar vāju saķeri ar brauktuvi. Šos uzstādījumus var mainīt ar slēdzi, kas atrodas aiz ātruma pārslēga sviras.

Modulārs dizains dažādām vajadzībām
C-Crosser salons ir viegli konfigurējams atbilstoši nepieciešamajam pielietojumam. Pasažieri var pārveidot salonu ātri un bez pūlēm. Automobilī ir paredzētas līdz pat septiņām sēdvietām, pateicoties trešajai sēdekļu rindai, kurus var pilnībā salocīt un paslēpt zem grīdas. Otrās sēdekļu rindas regulēšanas diapazons sasniedz 80 mm, lai nodrošinātu lielāku komfortu pasažieriem vai atbrīvotu vairāk vietas bagāžai. Tā arī ir nolokāma attiecībās 60:40 ar divu bagāžas nodalījumā novietotu slēdžu palīdzību. Sēdekļus var nolocīt, atbrīvojot pilnīgi līdzenu virsmu bagāžas ievietošanai.

Vēl viens pluss: C-Crosser bagāžas nodalījums ir atverams divās sekcijās. Uz aizmugures durvju apakšējās daļas var novietot līdz pat 200 kg lielus smagumus, tādējādi atvieglojot lielu kravu iekraušanu. To var lieliski izmantot arī kā sēdekli vai galdu pusdienām brīvā dabā.

Izcils papildinājums Citroën saimei
C-Crosser statusu raksturojošais dizains, iespaidīgie izmēri (riteņu bāze 2,67 m) un augstais veiktspējas līmenis ideāli papildina Citroën vidējās un augstākās klases automobiļu piedāvājumu, līdz ar C5 un C6 sedaniem un C4 Picasso un C8 daudzfunkcionālajiem automobiļiem (MPV).
Citroën marka arī turpina īstenot savu stratēģiju kompakto auto kategorijā ar C1, C2, C3 un C3 Pluriel – četriem savstarpēji papildinošiem automobiļiem, kas ir katrs ar spilgti izteiktu koncepciju un individuālo stilu, lai nodrošinātu klientu dažādās prasības.

Būdams vienlīdz piemērots gan pilsētai, gan ārpilsētas ceļa un bezceļa apstākļiem, C-Crosser ir lielisks cilvēkiem, kuriem nepieciešams daudzpusīgi pielietojams auto, kas spēj apmierināt vēlmi pēc brīvības un labklājības.

www.citroen.lv
 
Visi komentāri
 
215750. viesis 30.oktobris 2006 10:33
0 0 Atbildēt

Micupisi Outlander ?

215755. viesis 30.oktobris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Tīri glīts ....

215775. viesis 30.oktobris 2006 12:29
0 0 Atbildēt

Visi viņi tagad tik vienādi, pirms atvērt rakstu, domāju, o citroens tūlīt pārsteigs ar kādu extra dizainu, bet nē bildē redzu to pašu ar ko pilnas Rīgas ielas, tik emblēma šoreiz Citroen.

215782. viesis 30.oktobris 2006 13:25
0 0 Atbildēt

Mjaa bet vispaar shitas Mitroen Crosslander, izskatas tiiri neslikti pirmaas bildes ko redzeeju gan likas patizlas.

215787. viesis 30.oktobris 2006 13:36
0 0 Atbildēt
215789. viesis 30.oktobris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Modulārs dizains, integrāla transmisija un augstais veiktspējas līmenis :). Par ko ir šī pasaka?

215817. viesis 30.oktobris 2006 18:00
0 0 Atbildēt

modernās rūpniecības unifikācijas atgremojums

215821. viesis 30.oktobris 2006 18:43
0 0 Atbildēt

Nju shitie toch visi ir ka russkaja siljotka - vienadi!

215822. viesis 30.oktobris 2006 18:54
0 0 Atbildēt

Mūsu uzņēmumā ir vairākas citas markas automašīnas un 1 Citroen. Salīdzinājām apkopju/remontu izmaksas vidēji pa gadu - Citroen tās ir tieši 2x reizes lielākas nekā pārējiem, kuriem +/- ir līdzīgi. Tas tā, lai nosistu sajūsmu par jauno Citroen piedāvājumu.

215823. viesis 30.oktobris 2006 19:14
0 0 Atbildēt

Spaanijaa biju uz nomu panjeemis C4. Pirmajam bija nobrauciens 9000km- aimugureejie amiishi kirdikt- klaudz uz mazaakaas bedres, kad aizmuguree seezh atljautie 3 pasazhieri.

vienu dienu nobraucot paarsitaam jamam riepu uz bedres un aizbraucaam uz nomu nomainiijam pret citu C4. citam C4 nobraucien bija biku lielaaks- 12000, bet ar amiishiem arii tas pats- beigti.

rezumee: ja mashiinai 9-12k km var nokaut amiishu tad taa nav mashiina :)

215824. viesis 30.oktobris 2006 19:16
0 0 Atbildēt

runaajot par vieteejo tirgu- draugam jau otro gadu ir C4- jamais pa VEHO servisu vien dziivo, pirmkaart luuzt biezhi un daudzkas, otrkaart VEHO serviss regulaari kaut ko no garaa saraxta nesaremontee un naakas atgriezties veelreiz un veelreiz.

reizeem tomeer laika padomaat, vai par to naudu nepirkt 5 gadus vecu bmw,audi vai vw.

215826. viesis 30.oktobris 2006 22:24
0 0 Atbildēt

man ir n5 gdi veca Xsara ar 220 kkm nobraukumu. Hadenē nau mainīts NEKAS, eļļu nee'd NEMAZ, tā ka vilks vai nevilks, bet ir arī citādi gadījumi.

215836. viesis 31.oktobris 2006 8:17
0 0 Atbildēt

Vilks, ja tavs pazinja ir nejeega, tad taa arii ar auto notiek. un dodoties uz servisu vajag maaceet izklaastiit probleemas.

a tiem tur spaanijaa nebija uz garantijas pamata nomainiiti amartizatri, kas c4 taa kaa nedaudz iedzimta kaite. bet ja samaina, tad viss ok. arii taviem nosauktajiem MB, BMW unb VW gadaas tizlas iedzimtas kaites, kas veelaak tiek izlabotas.

pats braucu ar c4 jau paars meeneshu un nav ne vainas. :)

215838. viesis 31.oktobris 2006 8:30
0 0 Atbildēt

215836. viesis

draugs arii pirmos paaris meeneshus braukaaja apkaart smaidiigs un laimiigs pa iegaadaataato jauno auto, bet pagaaja pusgads... :)

215900. viesis 31.oktobris 2006 15:05
0 0 Atbildēt

Citi brauc un nesūdzās...

215924. viesis 31.oktobris 2006 20:06
0 0 Atbildēt

Maz ZB tās Citroen reklāmas i-auto...

VEHO pašiem jāatzīst, ka kvalitāte šīm mašīnām ir zem katras kritikas...

215925. viesis 31.oktobris 2006 20:10
0 0 Atbildēt

Lūgums Dūdam no VeHO nerakstīt šeit pasakas par to, ka Xsara tādā stāvoklī izvelk līdz 220k.

NEtICU!!!

Apskatieties, ko komentāros saka īpašnieki... Ārprāc...

217419. viesis 9.novembris 2006 20:15
0 0 Atbildēt

Atkal savākušies vācu auto fani un *******, ******* vienā laidā.. viena tanta teica utt. nosauciet vārdus uzvārdus, aizbrauksim uz servi un parunāsim. lielākā daļa no jums ,pediņi, jāj mašīnu pa kurmju rakumiem un pēc tam brīnās, ka kaut kas klaudz, man bija A6- pilnīgākā *******a, bet tapēc jau es forumos žulti neizlēju, sapratu, ka brīžiem pats vainīgs... Tagad braucu ar jaunu C4, kopš 2004 gada, vēl aizvien smaidu. šitas džips ir traki smuks, kad beigsies operatīvais ņemšu šito...

217421. viesis 9.novembris 2006 20:18
0 0 Atbildēt

Paudīsim savas domas www.draugiem.lv sadaļā domubiedri- auto- Citroen Klubs un Fani. pasakiet acīs īpašniekiem savas domas....

217425. viesis 9.novembris 2006 20:48
0 0 Atbildēt

Karteja autokompanija,kura saks piedalities SUV razotaju sacensibas! $is mistkastes pirks kartejas mamuljas,kuras vedas bernus uz skolu un lai nu cik gudri tas auto izklausas pec tehniskiem parametriem,cilveki kuri iegadasies tas tikai izmera pec,jo vairums to auto nemaz pat dzive neredzes grunts,vai sliktakus celjus(bezceljus)! Ja man butu dillema iegadaties SUV,es noteikti pirktu kaut tris gadus vecu dizelja X5 Bembi,neka jaunu Citroen. Esmu sobrid redzejis reklamas,kuras gadu veci citroni noperkami par gandriz puscenu no tas,kuru tie maksaja jauni pirms gada-domaju $is izraktenis sekos ierastai parazai,ka vinja priek$techi.:):)

217430. viesis 9.novembris 2006 21:13
0 0 Atbildēt

POLĀRLĀCIM- TIEC LĪDZ TAM PAŠAM CITROENAM, MUĻĻA!!!! PAŠAM KŽOKS JAU SMIRD KAŽOKS BRAUCOT AR VECO BMW...

217439. viesis 9.novembris 2006 23:45
0 0 Atbildēt

Tev rupekla iemiesojum nav nemazakas jausmas pie kadam ma$inam tieku ikdienas lieto$ana! Tev noteikti dazas no tam ir guljamistaba uz plakatiem,taka turpini vien raut kepa jusmojot par tam un izbaudi dzivi!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Imigranti atraduši jaunu veidu kā iekļūt Lielbritānijā (+ VIDEO) 7

Nelegālie ieceļotāji, kas dodas uz Lielbritāniju, atraduši jaunu veidu kā nokļūt iecerētajā galamērķī. Lasīt vairāk

 

Latvijā potenciālais pircējs priekšroku dod dīzeļauto 18

Latvijā iedzīvotāji nesteidzas atteikties no dīzeļdzinēju automašīnām, aģentūrai LETA pavēstīja "SEB bankas" komunikācijas projektu vadītāja Jeļena Kontusa, atsaucoties uz bankas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas "SEB līzings" veiktās aptaujas datiem. Lasīt vairāk

 

Corsa, Grandland X, Vivaro, Mokka X – Opel elektriskie plāni 1

Vācu izdevums de.motor1.com uzzinājis tuvāk par Opel kompānijas plāniem attiecībā uz videi draudzīgiem modeļiem. Lasīt vairāk

 

Ieskaties! Zombiji īpašā misijā Rīgas ielās aicina nelietot mobilos telefonus pie stūres (+ VIDEO) 3

Lai mainītu mobilā telefona “nozombēto” satiksmes dalībnieku uzmanību un paradumus, Rīgas ielās devās zombiji – Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas “Izkāp no telefona!” vēstneši. Lasīt vairāk