Hyundai - otrajā vietā pēc pārdošanas rādītājiem 11

 
30.oktobris 2006 10:33

Šī gada statistika par jauno automašīnu reģistrāciju liecina, ka Hyundai automašīnas Latvijā kļūst aizvien pieprasītākas. Kopumā, no janvāra līdz septembrim pārdoti 1555 auto, kas ir gandrīz uz pusi vairāk nekā gadu iepriekš šaja pašā laika periodā.

Pasažieru automašīnu un komercautomašīnu kopējā tabulā Hyundai septembrī ierindojās otrajā vietā ar 230 pārdotiem auto.

Vispopulārākais septembrī bijis Hyundai Getz (pārdots 91 auto) un nevienam nav noslēpums, ka tieši Getz ir parliecinošs līderis sava klasē nu jau trešo gadu pec kārtas.

Otrais populārākais ir jaunais apvidus auto Hyundai Santa Fe (pārdoti 44 auto), bet trešā- pārdotākā ir lielās klases līdere  – Hyundai Sonata (pārdoti 28 auto).

Jauno pasažieru un komercautomašīnu pārdošanas
TOP 10
SEPTEMBRĪ:
 

Toyota      263
Hyundai    230
Škoda       143
VW          142
Honda      126
Mitsubishi 125
Opel         115
Mazda      112
Citroёn       82
Renault       79

www.hyundai.lv
 
Visi komentāri
 
215773. viesis 30.oktobris 2006 12:25
0 0 Atbildēt

Viennozīmīgi - sabiedrība pamazām sāk šiem auto uzticēties, jo kvalitātes un tehnisko parametru līmenis turpina paaugstināties. Arī testu rezultāti (vācu Auto bild) pēc 100 000 km nobraukuma ir pārsteidzoši labi - labāki nekā japānu automašīnām , par ko brīnās arī paši friči. Tā kā jau pusgadu pats esmu Hyundai braucējs (jaunā sonata 2,4 GLS) , varu par šo auto teikt tikai tos labākos vārdus. Pa vasaru nobraucu 8000 km(tas gan nav daudz), bet auto sevi ir pierādījis tikai no pozitīvās puses - klusa gaita un dzinējs, komfortabls salons, pietiekama jauda, glīts auto izskats, normāls degvielas patēriņš. Arī "nemanāma" automātiskā kārba un jaudīga klimatkontrole. Braukts ne tikai pa šosejām, bet arī pa lauku grants ceļiem un "trepi" Ērgļu apkāŗtnē. Auto uz ceļa turas droši un stabili . Salona gaišā ādas apdare un sēdēkļi ir ērti kopjami. Pirmo reizi pēdējo 15 gadu laikā ir piemirsušies pazīstamo "servisa veču" telefonu numuri un no ikdienas rūpēm pazudušas problemas par auto remontiem. Tas ir patīkami. Tomēr, jauno auto strauja izplatība Latvijā maina arī cilvēku prātus un domas. Šodien jau vairs reti kurš autovadītājs tic kādreiz popularam teicienam, ka : 10 gadus vecs mersis ir labāks par jaunu hundaju....

Domāju, ka ņemot vērā Hyundai auto popularitāti, iauto redakcijas pārstāvji varētu veikt populārāko Hyundai auto (Getz, jaunie santa fe un sonata) testus, un pēc tam aprakstus ievietot attiecīgās lapās. Protams, ja tas ir iespējams.

215783. viesis 30.oktobris 2006 13:27
0 0 Atbildēt

NU nezinu gan pasaulee, tomeer Japaanji rulle krietni nopietnaak par shitiem. Pei kam arii pashai korporaacijai neiet tik labi kaa gribeetos, lai arii protmas daudz atzinigu vaardu tomeer ir dzideets par vinju razjojumiem.

215784. viesis 30.oktobris 2006 13:28
0 0 Atbildēt

Pie kiam runaajot par personiigo pieredzi ciest nevaru taas vinju miikstaas piekares, tiesa Getzaa un mazaakos gan iekshaa neesu seedeejis.

215802. viesis 30.oktobris 2006 15:41
0 0 Atbildēt

nejau kvalitaate, bet cena liek cilvekiem izveleeties tos hjundajus&co. to taka vajadzetu saprast - jo vairak var iedratet kapeiku, jo automatiski labaks auto.

215808. viesis 30.oktobris 2006 16:30
0 0 Atbildēt

Peec pieredzes var teikt to, ka jauns 3 gadus vecs saabs ir daudz labaaks par jaunu citronu. taapeec arii tas nav viennoziimiigi. Jaasaka gan, ka 3 gadu vecs auto tomeer laikam nav pieskaitaams pie nolietotiem jo ir mazlietots, bet nu vienalg.

215809. viesis 30.oktobris 2006 16:33
0 0 Atbildēt

ibio, Tu esi muljkjis. Getz ir labs.

215811. viesis 30.oktobris 2006 16:44
0 0 Atbildēt

es ar labprat palasitos pa jaunp santa fe.

man pie kajas kas rakstits uz auto ja tas ir ok.

215815. viesis 30.oktobris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

ibio - droši vien getzu redzējis tikai bildēs un tāpēc domā, ka tas auto nav uzticams. Es arī vēl nesen biju līdzīgās domās. Vot, kad mūsu firmiņā šefi piecgadīgās remontos superdārgās boras nomainīja pret getziem ar 5 gadu garantiju, mēs skaļi rēcām, jo bijām pārliecināti, ka tie auto ir tikai pāris nedēlām. Bet nekā. katru dienu rullējot pa visu valsti, autiņi drīz būs noskrējuši pirmos 100 stabus , un nevienam vispār nekas ne lūst, ne pil. Mums ,džekiem, kuri iepriekš atballstījuši tikai nopietnus zīmolus, žauna kā saka, ir ciet. Daži jau paši priekš sevis un savām sievām ir paņēmuši šitos braucamos.

215816. viesis 30.oktobris 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Tas vienīgais Getz un citu Hyundai sasniegums ir tas, ka viņš nav izjucis pa detaļām. Par ko visi arī sajūsmā spiedz. bet tad būtu jājautā, kurš tad lētā gala vāģis ir? Japāņu visi ļoti labi turās kopā, arī Eiropas lētuči - Škodas un Dacia nekādus superdefektus nav līdz 100 tūkstošiem uzrādījušas... Šodien var autobildā izlasīt sajūsmas kviecienus par Atras 200 tūkstošu testu. Un īstenībā pat varžēdāju vāģi līdz 100 tūkstošiem brauc tā, ka put vien. Pamatā sajūsma ir saistīta ar faktu, ka no šiem vāģiem neviens neko īpašu negaida + to, ka serviss lēts (Getz, liekas tur testā tecēja eļļa, bremzes bija jāmaina, lampas, viens no trim vāģiem rūsēja un kas tur vēl, taču tas tika uzskatīts par ok).

215876. viesis 31.oktobris 2006 12:45
0 0 Atbildēt

Zinu vienu vīru, bij. augstu policmeni, kurš ar savu santa fe jau norullējis tubu pie diviem simtiem kusaku ,pārsvarā vēl pa lauku ceļiem, un arī par savu auto nesūdzas. Kaut kādi sīkumi, sailentbloki, kādi saļņiki,dažas lampiņas - un tas arī viss. Ne jau no zila gaisa hundaisti dod saviem vāģiem 5 gadu garantiju - zināma kvalitāte un drošība tam visam pamatā ir.

215944. viesis 1.novembris 2006 0:53
0 0 Atbildēt

Ko te var njemties? Visi autinji ir suuds. Nav ne viena ideaala auto! Katram auto ir savi defekti, plusi un miinusi. Visi auto luuzt agri vai veelu. Tas, ka viens nobrauca 100 stabus bez defektiem, tas nenoziimee, ka arii otrs taapat nobrauks. Viss ir atkariigs no pasha iipashnieka. Kaa to mashiinu saudzee un cik savlaiciigi kopj. Ir jau taadi shmurgulji kuri uzskata, ka ar auto viss ir kaartiibaa, bet iisteniibaa apakshaa varbuut jau ir beikta kaada atsaite. Un ja atsaiti laiciigi nenomani, tad aiziet kjeedes efekts un birst visas paareejaas detaljas. Un tad saakaas pretenzijas: "Tas auto ir suuds un birst!" Tas pats ir arii atkariigs no braukshanas stila un cik akuraats ir brauceejs.

Taa kaa nevajag te staastiit par kvalitaateem un degvielas pateerinjiem un kautkaadiem tizlajiem testiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 32

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti