Par iAuto rallija kausa VI posmu - Nītaure 2006 111

 
3.novembris 2006 10:15

Tuvojas nedēļas nogale un iAuto rallija kausa VI (priekšpēdējais) posms. Šoreiz tas notiks Nītaures pusē.

Paskatieties pa logu - ideāls laiks rallijam, vai ne? Ceru, ka neviens dalībnieks nebūs iedomājies, ka šādos apstākļos var braukt ar vasaras riepām. Aicinām tomēr izmantot M+S tipa riepas. Braukšana paredzēta gan pa ceļiem, gan pa ne tik ļoti ceļiem...

Ir nelielas izmaiņas. Pasākums nenotiks 4.novembrī... Joks. Protams, notiks un tieši 4.novembrī.  Visi dalībnieki un līdzjutēji ir gaidīti Nītaurē sestdien plkst. 9:30 kafejnīcā Pūķis. Tas ir turpat, kur pagājušajā gadā. Ieēdīsiet brokastis un būs jau sākusies reģistrācija. Noteikti paķeriet līdzi buksēšanas trosi - var noderēt. Viss pārējais pa vecam. Nu gadrīz. Šoreiz viens no leģendas (režīma) braucieniem būs sarežģītāks nekā citas reizes. Datoristi kompjūterus varēs atstāt uz aizmugurējā sēdekļa, jo tie nenoderēs - stūrmaņa galvenais uzdevums būs skatīties uz ceļu un uz kalkulatoru :)

Nepieciešamās lietas:
kalkulators
rakstāmais
lineāls
transportieris
kompass
gaismas avots
3(4) lietiņas
labs noskaņojums
ņuhs un čujs...

Tiekamies sestdien plkst 9:30 Nītaurē, kafejnīcā Pūķis (turpat arī degvielas uzpildes stacija).

iAuto rallija kausa organizators
iauto@iauto.lv
mob. 29353754
 
Visi komentāri
 
216216. viesis 2.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Uz kalkulatoru būs jāskatās arī brauciena laikā, ne tikai pirmsstarta aprēķinos?

Kompasos ar palikņiem ir atzīmēti grādi azimutu vilkšanai vai tas transportieris tiek prasīts kā obligāts rīks?

1.aptieka,2.balons, 3.-stūris oK, bet vai (4) lietiņa ir trose?

Kādi uzdevumi būs veicami - regularitāte un orientēšanās vai arī sinhronā regularitāte un vēl kas?

"Leģenda" nokļūšanai uz Nītauri šogad netiks izsniegta: www.iauto.lv/images/news/0...nov/track.jpg? Tas celiņš bija labais!

P.s.Pūķim derētu pieteikt, lai sagatavo kādu "rallija komplektu", piem zupa+karbonāde in 5min, ko pusdienās varētu iegūt ātrāk, nekā "nestandarta" ēdienu.

Redaktors 2.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Būs viena leģenda, kur nebūs attālumu, bet tikai foto... tā kā rēķināt nāksies online.

Ja māk rīkoties ar kompasu, var iztikt bez transportiera.

4.lietiņa ir trose.

Varat izmantot veco leģendu uz Nītauri - laba, tikai esiet uzmanīgi.

Pūķis jau ir brīdināts par kompleksajām pusdienām.

216234. viesis 2.novembris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Nu, ja nebūs attālus, tad jau būs zināms laiks kādā līdz tai fotogrāfijai jāaizbrauc, līdz ar ko ņemot vērā vidējo ārtumu visu var izrēķināt arī sākumā.

Redaktors 2.novembris 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Nebūs gan.

Redaktors 2.novembris 2006 15:18
0 0 Atbildēt

Brauksiet 30 km RSu, kur visi orientieri būs foto (bez attālumiem) - un tur vēl mainīsies vidējie ātrumi pie dažiem orientieriem. Iedomājieties, cik forši?

Redaktors 2.novembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Es taču solīju īpašas ogas, vai ne?

216239. viesis 2.novembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

A, savādāk kāds tur režīms?

Redaktors 2.novembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

Režīms - vidējais ātrums noteiktā ceļa posmā.

216249. viesis 2.novembris 2006 15:32
0 0 Atbildēt

Paga paga, tad jau sanāk, ka visi, kam GPS softiņš vai auto kompis rāda vidējo ātrumu, laicīgi resettojas un brauc bez stresa, un tikai pārējie drudžaini ceļā klabina kalkulatorus. Šito vajag kautkā apčakarēt, lai arī tie datoriķi beidzot dabūtu iesvīst!

216255. viesis 2.novembris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

ja kādam izdosies uzminēt reda domas, tad jau atkal varēs kompi vilkt no pakaļas sēdekļa ārā ;)

216259. viesis 2.novembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 02.11.2006 14:31

Būs viena leģenda, kur nebūs attālumu, bet tikai foto... tā kā rēķināt nāksies online.

super - značit esmu kautko vismaz uzminējis

baiģi žēl, ka netieku :|

216260. viesis 2.novembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

Un ja ar GPS mēra ceļu arī precīzāk, jo tiem kam no riteņa nebūs pret ko nullēties un kompensēt izbuksēšanu.

Redaktors 2.novembris 2006 15:48
0 0 Atbildēt

neizdosies neko uzminēt - sīkāks info - dalībnieku sapulcē.

216263. viesis 2.novembris 2006 15:53
0 0 Atbildēt

red, moš iemudrī kautkur paātrinājumu/palēninājumu, lai 2/3 GPS vidējā atruma braucēju stūrmaņu uzreiz nošaujas ;)

vēl laba idejā būtu Nīteures kilometrs ;)

tad pēc tam es ļoti labprāt paklausīšos atsauksmes :D:D:D

216264. viesis 2.novembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

vai arī "leģendas #3 kilometrs" ;)

Redaktors 2.novembris 2006 16:02
0 0 Atbildēt

Cik Tu ļauns :)

216268. viesis 2.novembris 2006 16:06
0 0 Atbildēt

es jau pats netieku, tad lai jamie pasvīst ;)

216273. viesis 2.novembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

Jā ziepes ir ...

216278. viesis 2.novembris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

izskataas ka Jums ies skarbi :)

216287. viesis 2.novembris 2006 16:52
0 0 Atbildēt

Kompis tas pats kalkulators vien ir, un kalkulators ir primitīvs kompis. Es neredzu sakarībus starp to ka dators ir jāatstāj uz pakaļējā sēdekļa bet kalkulatoram ir vieta uz priekšējā. Pēc tehniskajiem parametriem vajadzēja gan būt itkā otrādi :)

216288. viesis 2.novembris 2006 16:53
0 0 Atbildēt

Katrā "fotogrāfijā" esošais tiesnesis izsniedz dalībniekiem jaunu vidējā ātruma režīmu uz nākošajiem pāris km, kā rezultātā neatliktu laika nekādiem aprēķiniem, nāktos braukt tīri "uz izjūtu", cik nu kuram tā izjūta un spidometrs precīzi:)

Redaktors 2.novembris 2006 16:58
0 0 Atbildēt

Nu ne tik traki, bet līdzīgi...

216293. viesis 2.novembris 2006 17:09
0 0 Atbildēt

Paldies. Viss skaidrs

216294. viesis 2.novembris 2006 17:14
0 0 Atbildēt

Mašīnām pie "fotogrāfijām" obligāti jāapstājas nebūs. Ja gadījumā tur būtu tiesnesis un būtu jāapstājas, tad tur ātri sāktos bardaks. Reds tā nedarītu :)

216298. viesis 2.novembris 2006 17:41
0 0 Atbildēt

johaidī, kāpēc es netieku :|:|:|

izklausās jau kruta!

216299. viesis 2.novembris 2006 17:46
0 0 Atbildēt

Mēs ar esam nobrieduši paspēt:D Vajadzētu tik jaunus nummurus, jo vecos nācās izmest kopā ar durvīm.

11#

216305. viesis 2.novembris 2006 18:54
0 0 Atbildēt

manu kāmīti sauc "ČUJS" ... nopietni...

ja kādam aptrūkstas sava čuja, varu uz sestdienu izīrēt... :)

216306. viesis 2.novembris 2006 19:19
0 0 Atbildēt

Cerams,ka pats organizators nesaputrosies krutajos jaunizdomājumos :)

216309. viesis 2.novembris 2006 19:37
0 0 Atbildēt

essssi, moš man nosačkot plānoto pasākumu un aizgāžam uz nītauri :D

216310. viesis 2.novembris 2006 19:43
0 0 Atbildēt

essss takš teicu, ka nebraukšu ar Tevi vairs...

216311. viesis 2.novembris 2006 19:43
0 0 Atbildēt

Pirmais,tev tak ir Nezinīte...

216316. viesis 2.novembris 2006 20:17
0 0 Atbildēt

Nezinīte negrib lauzīt sābu, tu tak zini cik sābi ir trausli.... daži pat nespēj aizraukt līdz visiem zināmai vietai

216317. viesis 2.novembris 2006 20:20
0 0 Atbildēt

Jums tak ir pilnpiedziņas mišubiši. Gluži kā Vasaraudzim!

216320. viesis 2.novembris 2006 21:15
0 0 Atbildēt

njaaa

izmetu 550km liikuminju pa dzimteni, ir OK, juutu, ka 6dien buus interesanti, un mosh "puukja" saimnieks varees likt lietaa savu dzipinju un padarbinaat vinchu :) tfu tfu tfu protams :)

216323. viesis 2.novembris 2006 21:47
0 0 Atbildēt

tas bērnībā tas micuks bija kruc, tagad jamais ir klepojošs vectētiņš uz kruķiem un ar aizdusu ;) apmēram līdzvērtīgs 10gadīgam audī :| laikam pirms 10 gadiem aužiem parādījās pilnās šprices un vismaz 4 vārsti uz cilindru elektroniskā aizdedze, bez slavenajiem "begunokiem" un tamlīdzīgas lietas...

konkrētam micukam jau tas viss bija pirms 15 gadiem... tāpat kā bērnībā jamajam bija arī turbīna un interkūleris... konkrēti turbīna jamajam eksemplāram ir nahrenizēta, tagad `tās nav, bet no zavoda visi pilnpiedziņas bija turbo... pilnpiedziņa gan jamajam ir vienkārša kā 1985 gada audī motors....

ja nebūtu bijis TO micuku, tad vasaraudzis un daudzi citi tagad varbūt brauktu ar audī

un nezinīte ir ar mieru braukt tikai ar automātisko sābu...

216341. viesis 2.novembris 2006 23:01
0 0 Atbildēt

katram savas probleemas :)

216344. viesis 2.novembris 2006 23:32
0 0 Atbildēt

Pirmajam,kā vienmēr,viskrutākās mašīnas :) Kur tad nu Audi var stāvēt blakus kam tik izcilam kā Reno un Mitsubishi :D:D:D

216347. viesis 3.novembris 2006 0:04
0 0 Atbildēt

deksi, tak apmierinies... atkal tu nevari iztikt bez bezjēdzīgas tiršanas

audī ir pac pac krutākais un nevis vienkārši audī, bet TAVS AUDĪ ;) tikai atslābsti....

216352. viesis 3.novembris 2006 8:09
0 0 Atbildēt

:) palasi pats savus izteikumus un padomā,kuram ir vienmēr bezjēdzīgās muldēšanas par tēmu -kā būtu ,ja būtu :D:D Un savu renuļotu cildināšanas visur...

216354. viesis 3.novembris 2006 8:43
0 0 Atbildēt

Cerams,ka Nītaurē ar snieg. Vismaz nebūs,cerams,pa dubļiem jāmīcās.

216391. viesis 3.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Visi tādi neaktīvi...laikam maina riepas un liek pannas :)

216392. viesis 3.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Visi tādi neaktīvi šeit...laikam maina riepas un liek pannas :)

216393. viesis 3.novembris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

??? :O

216403. viesis 3.novembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

:)

nu droši vien, ka tā arī ir :)

216411. viesis 3.novembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

droshi vien, ka visi sodien panjeemusi briivu, un seezh rindaa uz riepu mainju :)

25

216425. viesis 3.novembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

riepas uzliktas. tik jaagriezh!

jaa sniegs ir labaak nekaa dublji. mullaashanaas liidziiga, bet esteetiskaak un tiiriigaak :)

216430. viesis 3.novembris 2006 14:10
0 0 Atbildēt

Nav ziņas par to kādi Nītaures pusē laika apstākļi?

216446. viesis 3.novembris 2006 17:21
0 0 Atbildēt

It kā esot smilšu vētra :P

216455. viesis 3.novembris 2006 19:47
0 0 Atbildēt

Rīt būs tas rallijs??? Tāds klusums šeit...

216456. viesis 3.novembris 2006 19:53
0 0 Atbildēt

Klusums laikam nozīmē to ka visiem viss skaidrs

216457. viesis 3.novembris 2006 19:54
0 0 Atbildēt

Parasti lielākās diskusijas ir pēc rallija

216458. viesis 3.novembris 2006 19:56
0 0 Atbildēt

Dekstera kungam viss jau rītdienai sagatavots, ka tā var sēdēt internetā? :)

216459. viesis 3.novembris 2006 20:01
0 0 Atbildēt

Kas tur daudz ko gatavot?? Ņem un brauc. Stūrmanis gatavojas-dzer alu :)

216460. viesis 3.novembris 2006 20:16
0 0 Atbildēt

Siguldaa ir auksts :( -8 graadi, sniega gan nav paraak daudz, bet kas gan zin, kas notiek Niitaures mezhos, un kas veel notiksies pa nakti :)

#25

216462. viesis 3.novembris 2006 21:00
0 0 Atbildēt

kaa jau vienmeer, ieprieksheejaa vakaraa rodas jautaajums, cikos ir jaaierodas? :) kaads zin no cikiem liidz cikiem ir ierashanaas? respektiivi cikos saakas un cikos beidzas regjistraacija?

#25

216463. viesis 3.novembris 2006 21:27
0 0 Atbildēt

citēju augstāk minēto nolikumu:

"Sestdiena, 4.novembris

9:30 – 10:20 ierašanās bāzē.

10:20 – 11:20 dalībnieku reģistrācija, mandātu komisija un tehniskā komisija"

216469. viesis 3.novembris 2006 23:01
0 0 Atbildēt

deksters [?] 03.11.2006 20:01

Kas tur daudz ko gatavot?? Ņem un brauc. Stūrmanis gatavojas-dzer alu

:?:?:?

kur lai tagad dabonu???

216484. viesis 5.novembris 2006 5:45
0 0 Atbildēt

Bija laps ir pamaz teikts.Bija VNK ohujenna!

216489. viesis 5.novembris 2006 12:06
0 0 Atbildēt

Arī BMW ir spēks, ja rokas un kājas ir paklausīgas, un drusku prāta būtu vairāk!

216490. viesis 5.novembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Paldies ekipāžai Nr 58 (ja nesajaucu-gaišais Audi 80 ) par divkārtēju ceļa došanu. Otrajā reizē gan ,labi ka beidzās kā beidzās....Apstājāmies pie kompostriera līkuma ārmalā,neapdomīgi. Mana vaina,labi,ka viss beidzās labi. Tur pirms tam jau kāds kas bija grāvī pabijis.

216493. viesis 5.novembris 2006 14:06
0 0 Atbildēt

Hammer,varēji necensties un manus tekstus nekopēt no citiem topikiem uz šejieni. :) Es pats spēju savas domas izteikt gan šeit,gan citur un to darīšu rītdien.

Kļūdu atzinējs atradies,zin. Atkal meklē manā acī skabargu,kaut paša acī peld baļķu vedējs.

216495. viesis 5.novembris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

Es teicu,ka es varu anulēt????? Tu ko,galīgs esi ēzelis?? Es teicu,ka es uzskatu,ka ir jāanulē. Mūsu ekipāžas domas un tikai.

Kalēj,nomierinies. Kāpēc tu ienes mūsu savstarpējās nesaskaņas šeit???????? Vakar sāki ar lamāšanos finišā,te turpini??????

216500. viesis 5.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

>deksters

Vienmēr laipni! Mašīnas jauda ir tāda, kāda tā ir un tāpēc labāk citiem nemaisīties pa kājām! :))

#53

216502. viesis 5.novembris 2006 18:55
0 0 Atbildēt

nu tad gatavojamies naakamajam posmam :)

216505. viesis 5.novembris 2006 21:16
0 0 Atbildēt

Kalēj,es spēju atbildēt. Ne jau slepenā topikā es tos rakstīju,aunapiere! Atradies te zin padomu devējs.

Jā,tauta,jūs tagad redzat,kāds Deksters slikts,ko pateicis par ralliju?? Labi,ka ir tāds Hammers,kurš to izvelk gaismā :D:D

Es tāpat to šeit pateikšu un detalizēti. Man nekas nav slēpjams un es par saviem vārdiem atbildēšu. Hammers ne,par saviem vioņš nespēj,tik beztēmā kaut ko raksta.

216506. viesis 5.novembris 2006 21:39
0 0 Atbildēt

iisteniibaa kaut kaa traucee, mosh risinat citur savas probleemas?

216509. viesis 5.novembris 2006 22:40
0 0 Atbildēt

Man nav problēmu,man viņas ar nav jārisina. Iesaku Tev Nr25 aizrādījumu citā virzienā izteikt. Pareizāk-vienpersonisku aizrādījumu izsaki.Ne es te ko ievilku...

216511. viesis 5.novembris 2006 23:20
0 0 Atbildēt

runajot par vairaku automashinu esamiibu pie viena kontrolpunkta, MUMS tik 3kp bija kaukadi citi klaat, visur citur bijaam pilniigi vieniigie :)

p.s. pirmo reizi piedalamies :D

216522. viesis 6.novembris 2006 8:23
0 0 Atbildēt

Paldies par forsho pasaakumu! manupraat viss bija perfekti. es nesaskatu organizaacijas kljuudas, kur Tu vinjas redzi, deks??? legjendaa kljuuda vareeja buut tikai tai pashaa krustaa pa kreisi, kur pagaajushogad, bet man nebija laika piefikseet, ir tas taa vai nav, foograsafiju legjenda bija perfekta un , ja kaa mees un veel dazhi, aizbrauca nepareizi, tad taa ir tikai pashu tuuljiiba pie vainas. orienteeshanaas, nu jaa, te varu piekrist, ka principaa marshruts izklaajaas kaa kaila meicha gultaa, taadeelj arii brauca daudzi kopaa, tachu, es speeju bik pamainiit braukshanas seciibu un rezultaataa starteejot kaa 17 finisheeju kaa otrais..., 9 KP bija labs, !!!! tas, ka Vanags nestaaveeja uz celja spiizdiigaa vestiitee, nuuuuuu, beidziet, saakumaa vispaar tur bija paredzeets kompostiesris, taatad, vajadzeeja tomeer paskatiities pa labi un kreisi, mashiina bija 2-3 m attalumaa no celja uz stigas, bez ugunjiem, tachu pamanaama, mees vinju atradaam uzreiz un taa nebij sagadiishanaas.

miinus vareetu buut, ka atsevishkji punkti, kaa man shkjiet, atradaas tur pat, kur pagaajushogad, jebshu blakus, bet nu, jo ilgaak brauksim, jo gruutaak buus Redaktoram izdabaat shai te izlepushajai publikai.

veelreiz paldies par forsho nedeeljas nogali!

#7

216524. viesis 6.novembris 2006 8:29
0 0 Atbildēt

Biz, neizliecies par neko neredzošu.

216525. viesis 6.novembris 2006 8:36
0 0 Atbildēt

??? nu ble, mozh es biju paaraak aiznjemts ar savu probleemu risinaashanu, kas nespeeju atsleegties un pilniibaa pieveersties pasaakumam, nu oglasite spisok!

216528. viesis 6.novembris 2006 8:55
0 0 Atbildēt

1. Organizatora dēļ pārcelts rallijs divas reizes. Pirmā reize -vēlēšanas,kuras neviens tak nezināja,ka būs. Otrā-....pat nepaskaidrojot,kāpēc. Vismaz 60 cilvēku intereses netiek ņemtas vērā.

2.Tehniskā komisija.Pie braukšanas tiek pielaista automašīna ar acim redzamu neatbilstību satiksmes noteikumiem un tehniskajām prasībām. Sarkans Audi ar ļurkājošiem Pasāta lukturiem priekšpusē un vispār bez pagrieziena lukturiem priekšpusē.

3.''Tiesneša'' nespēja novākt no ceļa baļķu vedēju,kurš bija tiešā tiesneša redzamības zonā un acīm redzami radīja nevajadzīgu ''situāciju'' ,kavējot dalībnieku pārvietošanos. Varbūt tiesnesis varētu būt cilvēks,kurš spēj kaut ko ietekmēt,nevis ieņirgt par visu??? Tad uz kāda pamata bija runas par Žiguļa ekipāžas diskvalifikāciju par trijstūra neizlikšanu uz ceļa,kur nebija trase,ja uz mūsu trases tiesneša redzamības zonā stāvēja baļķu mašīna? Kāpēc Zverjoks nepanāca pirms mašīnas un tur neņēma laikus?? Ir taču iespēja ņemt tiesneša kļūdu,labojot laikus pēc situācijas trasē.

4.Kur bija tiesnesis LK1 ?????? Leģendā norādīta finiša vieta-degvielas uzpildes stacija un iezīmēta ar treknu punktu Finiša līnija. Kur bija tiesnesis? Kafejnīcā........labi,ka mēs Lapsu tā netīšām ieraudzījām.

5.OZ.Ja ir rakstīts,ka jāņem vērā ''sarkanā telefona NUMURA ciparu summa'' tad tā arī ir. Un tur sanāca pavisam citi azimuta leņķi. Un Elmāra atrunas,ka vajadzēja atbildēt uz telefona zvanu,nav arguments. Mēs piedalāmies sacīkstēs,nevis sēžam un ēdam zupīti. Tajā mirklī mēs ,iespējams,meklējām kompostrieri,vai braucām pa ļoti bedraino ceļu un nebija līdz telefona zvanam....

Kura bija organizatora solītā odziņa kā kompensācija rallija atlikšanas dēļ? Braukšana pa pagājušā gada trasi? Triju RS apvienošana vienā? Bildes? Jā ,bija interesanti,bet neredzēju ''odziņas''.

Ja kādam būs pārmetumi ( un būs) ,varu pateikt,ka trasē vairākās vietās bija traucēkļi no mednieku mašīnām un vietējiem ''braucējiem'' Tas nav organizatora spēkos no tādām situācijām izvairīties ,tos apbraucām,ar tiem izmainījāmies ,bet tā bija visiem un arī,ja tas baļķinieks būtu uzradies kaut kur meža viducī,to Elmārs nevar zināt. Bet te bija baļķu vedējs pie tiesneša....

Vēl..Pie Vanaga ,krustojums pa labi. Pēc pēdējā orientiera tam bija jābūt 770 m. Taču tas bija tuvāk,ko apstiprina Vanags,jo liela daļa ejkipāžu aizbraukušas garām.....

Varat uzskatīt mani par kašķi,vienalga. Uzskatu,ka man ir tiesības izpaust ekipāžas Nr2 kopīgo viedokli.

Uzskatu,ka šis posms nebija pienācīgi sagatavots,vai,ja bija,tad dēļ atlikšanas bija kaut kas sagājis ne tā.

216529. viesis 6.novembris 2006 9:07
0 0 Atbildēt

Iespējams,ka man jāmaina attieksme prat šo pasākumu un jāuztver kā nedēļas nogales izklaide,nevis pasākums,kurš saskaņots LAFā. Ja tas ir pasākums draugiem,kā NSNF,kuru organizē jebkurš,tad ir ļoti pat OK organizācija.

216532. viesis 6.novembris 2006 9:19
0 0 Atbildēt

Elmār,atceries Jaunpiebalgu. Atceries to,kā Tu juties tur un kāda bija tur organizācija un viss pārējais un Tava neapmierinātība par kļūdām. Un neuztver neko personīgi,bet kā skatījumu caur dalībnieku mašīnas logu.

216533. viesis 6.novembris 2006 9:22
0 0 Atbildēt

1. par paarcelshanu jau biju piemirsis...

2. nabija man laika veerot citu sacensiibu daliibnieku automashiinu atbilstiibu CSN, kaa arii nav attieciigas kvalifikaacijas tam.

3. mees braucam pa koplietoshanas celjiem, taadas situaacijas var buuut, iespeejams var tieshaam tikai luugt un gribeet, lai tiesnesis iejaucas...

4. mums tiesnesi bija.

5. mees nokanstateejaam, ka lietojot abus iespeejamos variantus, Vanagam jaabuut uz viena vai otra celja un ka attalumaa zinjaa ir iespeejams paaris minuushu laikaa paarbaudiit abus celjus, taakaa siikaak vairs neiedziljinaajos, braucaam saakumaa tur, kur uzskatiijaam par pareizo, taa arii bij.

216538. viesis 6.novembris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

Kamēr karstākie prāti nedaudz pierimuši, gribu prasīt kad būs pieejam kāda bilde (es divās vietās redzēju ka Zvērs fotografēja)

216539. viesis 6.novembris 2006 10:04
0 0 Atbildēt

4.Kur bija tiesnesis LK1 ?????? Leģendā norādīta finiša vieta-degvielas uzpildes stacija un iezīmēta ar treknu punktu Finiša līnija. Kur bija tiesnesis? Kafejnīcā... labi, ka mēs Lapsu tā netīšām ieraudzījām.

piekrītu!!!

Tiesnesis nebija tur kur jābūt. Nofinišējām konkrētā vietā un nekā - iedzērām ūdeni un pamanījām, ka pie kafenes kaut kas notiek, piegājām 6 minūtes vēlāk. Bet tienesis bija redzējusi, ka mēs piebraucām , tāpēc laiku izlaboja.

Es parādīju leģendu un pateicu, ka jāiet stāvēt pie benzīntanka plafona, bet man tika atbildēts - visas pretenzijas pie Elmāra - kur lika tur stāvu. Pēc 15 min tiesnesis pienāca pie DUS izbrauktuves, kas arī nebūt nebija pareizā vieta...

216541. viesis 6.novembris 2006 10:10
0 0 Atbildēt

labrīt.

#20 ekipāžai pasākums patika!!! (domāju, ka arī mūsu līdzbraucējam). ieskaitot 2 riepu remontēšanu un "maigo" grāvi leģendas braucienā. bet par to paldies mūsu uzticamajam aparātam (celica rullzz).

un nekas mums nelikās par maz. organizācija bija kā parasti laba. šoreiz pat labāk, ;) varēja no rīta pagulēt un vakarā orient arī ilgi nebija jāgaida.

protams, gribējās, lai vidējie ātrumi leģendas pirmajā daļā būtu vairāk atbilstoši ceļa apstākļiem... tomēr garlaicīgas gonkas mūs neinteresē. Fotoleģenda laba - nākamreiz lūdzu ne tik vieglu!

KP09 atrašanas norādes varēja būt precīzākas, tomēr vismaz mums laika bija gana, lai izrēķinātu abus variantus. neiedomājāmies, ka Vanags būs "noracies" tumsā tik ļoti. parasti kāda blāva gaismiņa ir pamanāma...

visu cieņu,

#20 stūrmans

216542. viesis 6.novembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Njā, Nr 9 mēs aizšāvām pa nepareizo ceļu, jo sarēķinājām 193 grādus, kas izrietēja no VIENA sarkanā telefona, nevis DIVIEM, rezultātā otrā ceļa kārtīgai pārbaudei diemžēl vairs nepietika laika:(

Tomēr kopumā man pasākums ļoti patika. Adrenalīna pietika atliektiem galiem, jo ja tagad padomā ar vēsu galvu, pasākums bija nežēlīgi bīstams, -dienas pretkustība šoreiz varēja beigties ar frotālo pamatīgā ātrumā dēļ pārāk īsa bremzēšanas ceļa garuma uz pārāk šaura slidena ceļa. Ja līdz naktij visā vainoju savu muļķību ar laikā nenomainītām bezšipu riepām, tad naktī, nostiepjoties visā garumā uz līdzenas vietas, sapratu, ka ceļi tiešām bija ledaini:D

p.s.paldies Audi,šķiet Nr 11, kas mūs no grāvja izšlepēja!

216544. viesis 6.novembris 2006 10:20
0 0 Atbildēt

Leģendas noformējums tīri labi patika, tādu varētu lietot arī turpmāk, vismaz nevar sajaukt ailes, kur attālumi starp orientieriem un kur kopējā distance.

Arī sniegs un ledus bija ok, cerams, Elmārs šādus apstākļus sarunās arī uz jauno gadu :)

216545. viesis 6.novembris 2006 10:42
0 0 Atbildēt

to 216538. viesis

zveera fotografeetaas bildes ir uzliktas elmaaram uz FTP. gan jau peec kaada briitinja sasparosies un ieliks arii citiem apskatei.. :)

216546. viesis 6.novembris 2006 10:42
0 0 Atbildēt

vieniigi.... videejie aatrumi uz lielajiem celjiem bija par lielu, rezultaataa uz mazajiem vareeja iedziit to, ko uz lielajiem iekaveja:-)

216548. viesis 6.novembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Ar ātrumiem viss bija OK. Vismaz pabraukt dabūjām. Bija patīkami no stūrmaņa dzirdēt ''tagad braucam tik ātri,cik spējam'' :)

216556. viesis 6.novembris 2006 12:03
0 0 Atbildēt

deksters [?] 06.11.2006 08:55

Tev deretu iepazities ar LAF nolikumu, pasakuma nolikumu un ja galigi tevi kaut kas neapnmierina, vel ir izvele nepiedalities.

#TK

216557. viesis 6.novembris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Kas slēpjas zem TK ?

216558. viesis 6.novembris 2006 12:07
0 0 Atbildēt

Superīgākā iespējamā atbilde-vari nepiedalīties..... Ka tik tā nav no Robčika,kurš prognozēja pirms sacensībām,ka ''Gan jau Dex kaut kur atkal iemauks''.....

216559. viesis 6.novembris 2006 12:09
0 0 Atbildēt

Veelreiz paldies Nr4 par pumpi. Shoreiz "miikstie" vajaaja kaa mella naave.

aatrumi par maz nelikaas, liidz ar to ar iedziishanu taa bijaam aizraavushies, ka laikam pat paaris vietaas iespeejams buus bik apsteidze... :)

jaa graavi arii dabuujaam... diezgan veiksmiigi, vareeja buut daudz sliktaak.. laikam jau shoreiz kaadi 10 graavji vismaz bija, vismaz spriezhot peec peedaam. ;)

Par organizaaciju runaajot... sniegs shoreiz izglaaba. pa sauso droshvien neapmierinaato buutu vairaak. tad arii pirmaa dalja buutu mazaak jautra.

orients no strateegijas viedoklja shoreiz bija vienkaarsh, kas jau bija piemineets. soliitaas "ogas" taa iisti nebija juutamas. Ja nu foto legendu var saukt par ogu. ja samaldaas tad laikam ir "jautri" :)

Taa kaa orientaa lielaakaa dalja gaidiija vismaz 10-15 min pie kp14, tad visiem bija pietiekami laika pashtukot par kp9 un piemest abus variantus, ja grafiks buutu saspringtaaks, tad noteikti buutu vairaak protestu par uzdevuma formuleejumu. formuleejums var buut aakjiigs, bet tam ir jaabuut NEPAARPROTAMAM. taa kaa iistas paarlieciibas nebija, un laika arii vairs nee, kp9 mekleeshanu neveicaam pietiekami ruupiigi...

Kopumaa OK, bet tika gaidiits vairaak. labi ka bija sniegs.

#20

Redaktors 6.novembris 2006 12:19
0 0 Atbildēt

Ja nebūtu bijis sniegs, LK0-LK1 būtu jābrauc 2 reizes.

216564. viesis 6.novembris 2006 12:26
0 0 Atbildēt

Un kā sniegs traucēja to darīt????

216568. viesis 6.novembris 2006 12:32
0 0 Atbildēt

dekster, ja tev liekas ka mums del pagriezienu nebushanas vajadzetu nebraukt, tad ari tev konkurentu butu mazaak...

2)tas neietekmee atrumu->rezultātu

3)organizacija OK, nekas slikts nelikas

atrums ar bija zajibis :D (pa sniegotiem celiem 120km/h der)

#sarkanais audi ar pasata lampam :) un bez pagriezieniem :)

216575. viesis 6.novembris 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Pirmais iespaids peec LK0-LK1 finisha, bija : nobraucaam - nu taa.... Neizbeegamus kaveejumus radiija LK0 viena atpalikusii mashiina, kuru shaurajaa celjaa nebija iespeejams apdziit un arii rokaa palikushais aatrumklokja rokturis :), bez kura salikshanas nebija iespeejams iesleegt tobriid tik ljoti vajadziigo atpakaljgaitu :D bet skatos, ka citiem ir gaajis ne mazaak jautri...., taa, ka , iespeejams, no kopeejaa ansamblja nebuusim iipashi izkritushi. Orienteeshanaas 1 dalja bija visumaa garlaiciiga.... Braucaam vienkopus kaadi 5-6 auto... Peec LKP atteicaas navigaacija, kuru taa arii kaadu 20 min laikaa neizdevaas reanimeet, taa kaa jau domaajaam, ka orienteeshanaas buus galiigaa disraa, taapeec jo liels bija muusu paarsteigums, ka atradaam visu, tajaa skaitaa arii kp9 (ar kaadu 3sho piegaajienu) un peedeejie kilometri tika veikti iistenaa atvilkshanas rezjiimaa, finishaa iebraucot tieshi paredzeetajaa minuutee!

P.S. Vienu kontrolpunktu, (ko izdevaas panjemt jau regularitaatee :D) jau zinaajaam... Arii balkjvedeejs patrauceeja itin minimaali, katraa zinjaa vieteejais Renaut - stipri vairaak!

#3

216578. viesis 6.novembris 2006 12:47
0 0 Atbildēt

Ja dalībnieks ir piereģistrējies uz posmu, tad tas nozīmē ka viņš piekrīt visiem noteikumiem. Arī tam ka tiesnesis daržeiz var nebūt tur kur viņam bija jābūt un tamlīdzīgi. Man arī dažreiz ir licies ka kautkas nav īsti pareizi. Bet ņemot vērā faktu ka viņi (organizatori un tiesneši) ar šito pasākumu baigo naudu nepelna, tad jāņemt par labu tā kā ir.

216581. viesis 6.novembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Man absolūti neinteresē,kurš ar kuru auto brauc ar vai bez pagriezienu rādītājiem. Tad jau mēs nonākam pie tā,ka varam braukt bez uguņiem,bez bremzēm un bez kā vēl tik nē. Arī ugunsdzēšamais neietekmē ātrumu.

Runa ir par principiem-ja man ir jānovērš akumulatora neliela kustība, Farruham ir jānostiprina akumulators,KĀP"EC viena ekipāža brauc ar neatbilstošu satiksmes prasībām auto????

216582. viesis 6.novembris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

''216578. viesis 06.11.2006 12:47

Ja dalībnieks ir piereģistrējies uz posmu, tad tas nozīmē ka viņš piekrīt visiem noteikumiem'''

Pats saprati,ko ar to pateici???

216586. viesis 6.novembris 2006 12:56
0 0 Atbildēt

Tas nozīmā-ja esi samaksājis un piekritis startēt,nemaz i nemēģini vērt vaļā muti????

Kas mums te ir?? Staļina laiki??? Kas ir TK ? Dalībnieku viedoklis nav vērā ņemams? Vienkārši,ne? Nepatīk,nebrauc... Attieksme laba.

216587. viesis 6.novembris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

Lai Deksters uzraksta scenāriju kā visam vajadzēja notikt pēc viņa domām

216588. viesis 6.novembris 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Njā, deksters galīgi saputrojies... Nu nomierinies. Nekas taču tāāāāds nav noticis. Bija solīti slēgti ceļi? Nē. Tātad ierobežot baļķvedēju nebija nepieciešams, vai ne? Bija prasīti sarkanie cipari (to summa)? Nu tad vajadzēja saskaitīt visus sarkanos. Bija nolikumā prasība ieslēgts mobilais (un atbildēt, ja zvana)? Bija. Cik zinu, Tev pat tika zvanīts... Nu ko var ņemties. Izskatās, ka šoreiz deksters - pret visiem...

216590. viesis 6.novembris 2006 13:02
0 0 Atbildēt

216568. viesis 06.11.2006 12:32

dekster, ja tev liekas ka mums del pagriezienu nebushanas vajadzetu nebraukt, tad ari tev konkurentu butu mazaak...

Zini ja visus manus pagasta pionierus, kas brauc bez apskatēm, gaismām un vēl nez kā palaistu gonkā tāpat kā Tevi bez pagriezieniem, tad gan Tu sāktu čīkstēt - VNK negodīgi - Farruham jānostiprina aķis, man pajautā kāpēc aptieciņa pa bagažnieku šļūkā, un pie tā visa pagriezieni ir sīkums - it kā jau ir manis pēc var jau braukt bez, bet tad nepiesienās nevienam, nevis kaut kāda acu pievēršana.

216592. viesis 6.novembris 2006 13:03
0 0 Atbildēt

TK nozīmē - tautas kontole

vai arī tehniskā komisija :)

216593. viesis 6.novembris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

nu pie mums vispaar TK nepienaaca!

#54

216594. viesis 6.novembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

- #54

Kā tad jūs tikāt pie starta?

216595. viesis 6.novembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

Droši vien tapēc ka jūsu auto jau pa gabalu izskatijās tāds kam viss ir kārtībā

216596. viesis 6.novembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

nu taa arii tikaam!

216597. viesis 6.novembris 2006 13:09
0 0 Atbildēt

Nr_323 [?] 06.11.2006 13:04

"Nešauj sev kājā" informēdams visus ka tev tehniskā komisijā gājusi secen :)

Gribi lai nākošreiz Robčiks tev arī stūres šarnīrus pārbauda? :)

216598. viesis 6.novembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

88. viesim. Prasīti bija ''sarkanā telefona numura summa''. Tā lūk.

Par baļķu vedēju-neticu,ka,ja TK speciālists Zverjok ,būtu parunājis ar to šoferi,ka viņš nebūtu pagaidījis,kamēr visi aizbrauc. Nav runa par ceļu slēgšanu,ir runa par to,ka kam ir vajadzīgs neko nokārtot nespējošs tiesnesis.

Un kāpēc kritika par kaut ko tiek nosaukta par vēršanos pret visiem????? :):) Kaut kāds dīvains Tu esi,anonīmais komentētāj...

216600. viesis 6.novembris 2006 13:12
0 0 Atbildēt

ok ok, esu raams :)

Bet vispaar pasaakums patika, neskatoties uz to, ka RS1 sanaaca nobraukt tik ~6km. Fotograafijas bij OK, bez probleemaam. Arii orienteeshanaas patika (netika atrasts tik reekjinaamais punkts)!

216602. viesis 6.novembris 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Gribas piedalīties pasākumā,kurā viss notiek pēc noteikumiem un kur organizētāja pārstāvis ir lemtspējīgs.

Cik zinu-SAK grib panākt to,ka,lai brauktu standartnieku klasē ar drošības karkasu, viens gads jānobrauc iauto rallijā,tad viens standartauto ROAD klasē un tad tikai var metināt iekšā karkasu un braukt ''būru'' klases ieskaitē.

Vai mēs ejam uz pasākumu,kurā piedalās ''setas Janka'' ar auto,kuram šis tas nedeg,šis tas nokrīt,jo tas ātrumu neietekmē?? Jeb mēs mācamies kārtību un disciplīnu??? Jo tas ir autosports tomēr.

Redaktors 6.novembris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

Fotogrāfijas no Zvēra redzespunkta:

www.iauto.lv/foto/index.ph...6%2F6.posms%2F

216612. viesis 6.novembris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

Nezinu, par ko jūs strīdaties, bet mums viss patika. Pat tas, ka nemeklējām 09, jo bija risks zaudēt laiku.Mēs braucām nedēļas nogalē atpūsties no darbiem un stresiem, un tāpēc esam apmierināti par pasākuma norisi un (ja kas,ātrumi bija OK).Ne jau rezultāts ir galvenais, bet paša sajūtas un vēlēšanās atpūsties,Paldies Elmāram &CO par labu maču!

216615. viesis 6.novembris 2006 13:38
0 0 Atbildēt

Ja runa ir par jautājumiem, kas saistīti ar drošību, tad es Deksteram piekrītu

216800. viesis 7.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Dexter,varbūt es īsti nesapratu Tavu domu gājienu par manu aķi,bet aķis bija nostiprināts arī sākumā,bet ne tik pārliecinoši,lai tiesnesis neizdarītu piezīmi.Tas tika izlabots un lieta darīta.

Par cik tas bija mans pirmais iAuto rallis,daudz neko nekomentēšu,bet tie sarkanie cipari...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti