Noslēdzies iAuto rallija kausa VI posms (+ rez) 176

 
8.novembris 2006 11:50

Sestdien, 4.novembrī Nītaures pagasta teritorijā notika iAuto rallija kausa VI - priekšpēdējais - posms. Tā kā divas dienas iepriekš uzsniga sniegs, tas radīja dažas izmaiņas...

Dalībniekiem bija paredzēts braukt režīma maršrutu divas reizes, tādejādi iznāktu gan RS, gan SRS posmi. Ņemot vērā uzsnigušo sniegu, mēs nolēmām maršrutu samazināt, jo braukšana šādos apstākļos bija grūtākā kā pa grants segumu.

Visa dienas norma bija sadalīta nosacītos divos braucienos ar pusdienas pārtraukumu pa vidu. No sākuma pilnīgi klasisks režīma brauciens pēc leģendas un daudziem mainīgiem vidējiem ātrumiem.



Pēc pusdienām - jaunums: leģendas/režīma brauciens bez iepriekš zināmiem attālumiem. Tas arī daudziem "sabojāja" rezultātu, jo dalībnieki nespēja noorientēties fotogrāfijās, kas bija uzņemtas pirms nedēļas - bez sniega. Tomēr visi laimīgi tika līdz finišam. Kopējie zaudējumi - daži mīksti "grāvji".



Pēc tumsas iestāšanās dalībniekiem bija jāveic orientēšanās brauciens. Laika norma - divas stundas. Jāsameklē pēc kartes kontrolpunkti. Tieši stundu pēc starta dalībniekiem bija jāatzīmējas KP14 punktā un tad jāturpina pārējo punktu vākšana. Bija arī viens īpašs "dzīvais" punkts, kura atrašanos varēja noteikt, atrodot 2 citus punktus un veicot dažus matemātiskus aprēķinus, varēja noskadrot attālumu un azimutu. Zaudējumi vakarā - viens pārsists radiators.

Rezultāti
Oficiālie rezultāti apskatāmi šeit »»

Apbalvošana, kā viemēr, trešdien 8.novembrī plkst. 19 - picērijā Trīs pingvīni, Valdeķu ielā 33, auto mazgātuvē "Eurostop". Laipni aicināti visi rallija kausa dalībnieki un citi interesenti!


Fotogrāfijas var apskatīt šeit. Ja kādam vēl ir fotogrāfijas, kuras vēlas publiskot, lūdzu sūtiet uz iauto@iauto.lv (sūtījuma limits 10Mb).

Droši vien visi ir ievērojuši, ka šogad arī notiks VII posms - 31.decembrī, Gulbenes rajona Stāmerienā viesu namā "Ziedugravas". Programma līdzīga citiem posmiem: režīms, sinhronā regularitāte, veiklības brauciens pa kartingu trasi, vakara orientēšanās ar Jaungada elementiem. Papildus arī kopīga Jaunā gada sagaidīšana viesu namā "Ziedugravas". Pieteikšanās Jaungada posmam jau darbojas.



Īpašs paldies TC Motors par pasākuma vajadzībām piešķirto jauno džipu "Jeep Compass". Auto apraksts (tests) arī būs.

iAuto rallija kausa organizators
 
Visi komentāri
 
216625. viesis 6.novembris 2006 13:59
0 0 Atbildēt

paldies par bildēm

216628. viesis 6.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

radiators bija manējais - kas bijis, bijis - nu jau ir atkal jauns!

216630. viesis 6.novembris 2006 14:14
0 0 Atbildēt

To: 216625. viesis 06.11.2006 13:59

paldies par bildēm

NPK

Zverjok

216642. viesis 6.novembris 2006 14:41
0 0 Atbildēt

gribetos man ari piedalities skiet ka prikoligi tikai nevaru nekadigi sanjemties gribas lidz galam saprast kas un ka un ta visadi:)

216648. viesis 6.novembris 2006 14:52
0 0 Atbildēt

pagaidām ekipāžā #1 ir vakanta stūrmaņa vieta nākamajai sezonai

izskatīsim visus variantus

vēlamās prasības

- aptuvena nojausma par to, kas ir karte un spēja ātri orientēties jaunās situācijās

- prasme atzīt, ka esam auzās

- prasme neapvainoties, bet argumentēti diskutēt

216650. viesis 6.novembris 2006 14:55
0 0 Atbildēt

un lai nav vemstiķis :)

216652. viesis 6.novembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

:) recigas prasibas!!! :) bet ta jau laikam ir!!!

Isteniba brizjiem skiet lai ari cik tas smiekligi neliktos ir problemas atrast cilveku kurs pazist karti :)

216653. viesis 6.novembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

jaa. vestibulaarajam jaabuut kautcik. ;)

216655. viesis 6.novembris 2006 15:02
0 0 Atbildēt

veel jaabuut draugos ar matemaatiku. pieredze fizikas teksta uzdevumu risinaashanaa arii naaktu par labu. it sevishkji par teemu aatrums=celjs/laiks visaadaas variaacijaas.

216657. viesis 6.novembris 2006 15:05
0 0 Atbildēt

jā, neiedomājos - ir jābūt OBLIGĀTAM priekšnoteikumam - nedrīkst palikt slikti ja braucot ir jāblenž papīros, nevis uz ceļu

nu vismaz jāpūš ir maisņā vai ārā pa logu, bet tajā laikā nedrīkst pārtrauk pildīt funkcijas :D

216658. viesis 6.novembris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

nja man ar to ir problemas:) putis nekad neesmu bet ka nolaizju galvu no celja tā cau:)

216659. viesis 6.novembris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Labs stūrmanis ir tāds, kuram ja gadījumā arī paliek slikti tad viņš neko neizrāda :) :)

216662. viesis 6.novembris 2006 15:10
0 0 Atbildēt

ātrums laiks ceļš attiecības novērtēšanas spējas ir vajadzīgas tikai tādā līmenī - spēt aptuveni novērtēt vai vēl šodien spēsim finišēt ;)

216663. viesis 6.novembris 2006 15:10
0 0 Atbildēt

nja tikai klusu pievemj sev klēpi:D

216665. viesis 6.novembris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

galvenais jau laikam ir pabraukties:) gribas pabraukties poo par rezultatu vienkarshi izvilkt savu pakalju arpus mājas!!!

216666. viesis 6.novembris 2006 15:13
0 0 Atbildēt

Atļaušos atkārtoti publicēt šo.

1. Organizatora dēļ pārcelts rallijs divas reizes. Pirmā reize -vēlēšanas, kuras neviens tak nezināja, ka būs. Otrā-... pat nepaskaidrojot, kāpēc. Vismaz 60 cilvēku intereses netiek ņemtas vērā.

2.Tehniskā komisija.Pie braukšanas tiek pielaista automašīna ar acim redzamu neatbilstību satiksmes noteikumiem un tehniskajām prasībām. Sarkans Audi ar ļurkājošiem Pasāta lukturiem priekšpusē un vispār bez pagrieziena lukturiem priekšpusē.

3.''Tiesneša'' nespēja novākt no ceļa baļķu vedēju, kurš bija tiešā tiesneša redzamības zonā un acīm redzami radīja nevajadzīgu ''situāciju'', kavējot dalībnieku pārvietošanos. Varbūt tiesnesis varētu būt cilvēks, kurš spēj kaut ko ietekmēt, nevis ieņirgt par visu??? Tad uz kāda pamata bija runas par Žiguļa ekipāžas diskvalifikāciju par trijstūra neizlikšanu uz ceļa, kur nebija trase, ja uz mūsu trases tiesneša redzamības zonā stāvēja baļķu mašīna? Kāpēc Zverjoks nepanāca pirms mašīnas un tur neņēma laikus?? Ir taču iespēja ņemt tiesneša kļūdu, labojot laikus pēc situācijas trasē.

4.Kur bija tiesnesis LK1 ?????? Leģendā norādīta finiša vieta-degvielas uzpildes stacija un iezīmēta ar treknu punktu Finiša līnija. Kur bija tiesnesis? Kafejnīcā... labi, ka mēs Lapsu tā netīšām ieraudzījām.

5.OZ.Ja ir rakstīts, ka jāņem vērā ''sarkanā telefona NUMURA ciparu summa'' tad tā arī ir. Un tur sanāca pavisam citi azimuta leņķi. Un Elmāra atrunas, ka vajadzēja atbildēt uz telefona zvanu, nav arguments. Mēs piedalāmies sacīkstēs, nevis sēžam un ēdam zupīti. Tajā mirklī mēs, iespējams, meklējām kompostrieri, vai braucām pa ļoti bedraino ceļu un nebija līdz telefona zvanam...

Kura bija organizatora solītā odziņa kā kompensācija rallija atlikšanas dēļ? Braukšana pa pagājušā gada trasi? Triju RS apvienošana vienā? Bildes? Jā, bija interesanti, bet neredzēju ''odziņas''.

Ja kādam būs pārmetumi (un būs), varu pateikt, ka trasē vairākās vietās bija traucēkļi no mednieku mašīnām un vietējiem ''braucējiem'' Tas nav organizatora spēkos no tādām situācijām izvairīties, tos apbraucām, ar tiem izmainījāmies, bet tā bija visiem un arī, ja tas baļķinieks būtu uzradies kaut kur meža viducī, to Elmārs nevar zināt. Bet te bija baļķu vedējs pie tiesneša...

Vēl.. Pie Vanaga, krustojums pa labi. Pēc pēdējā orientiera tam bija jābūt 770 m. Taču tas bija tuvāk, ko apstiprina Vanags, jo liela daļa ejkipāžu aizbraukušas garām...

Varat uzskatīt mani par kašķi, vienalga. Uzskatu, ka man ir tiesības izpaust ekipāžas Nr2 kopīgo viedokli.

Uzskatu, ka šis posms nebija pienācīgi sagatavots, vai, ja bija, tad dēļ atlikšanas bija kaut kas sagājis ne tā.

216667. viesis 6.novembris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Kāpēc nenotika SRS? Kāda vaina bija ceļa stāvoklim??? Ziemā,zin,ir slidens,jo ir SNIEGS.

Redaktors 6.novembris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

Daudzi jau pēc ceļa otrās reizes izbraukšanas atzina, ka ceļš bijis noslidināts... Trešo un vēl ceturto reizi tur braukt ar tādu pašu vidējo ātrumu? Domā, izdotos?

216670. viesis 6.novembris 2006 15:17
0 0 Atbildēt

Pats kādreiz braucu LAFa amatieros Gulbis u.c. kā stūrmanis. Gandrīz pēc katra PS iedodot tiesnesim kontrolkarti, norāvu ķiveri un apvēmu tiesnesim purngalus, otrajā aplī šie vairs nenāca tik tuvu. Un tāpēc sāku trenēties pilotēt pats, jo nešancē vestibilārais aparāc, kamēr skats uz ceļa viss ir OK, tikko kalkulātors, vai aprēķins tā Čau...

216672. viesis 6.novembris 2006 15:20
0 0 Atbildēt

Nebija jau tik traki noslidināts, uz vakaru mainījās temperatūra uz leju un riepas sāka uzvesties savādāk man sliktāk, bet #41 farruhs / rux teica ka šiem labāk.

216673. viesis 6.novembris 2006 15:21
0 0 Atbildēt

Ja iet diskusijas par ralliju,varbūt dalībnieki var nebūt anonīmi?? Un tas,ka kāds ir atbraucis ar vasaras riepām vai tām līdzīgā stāvoklī esošām ziemas riepām, ir pamats atcelt iecerēto? Dažiem bija slidens,bet dažiem traucēja baļķu vedējs....

216675. viesis 6.novembris 2006 15:24
0 0 Atbildēt

Reģistrēties vajag tikai tad ja grib izteikt pretenzijas pret rallija organizēšanu. Citā gadījumā reģistrēties nav nepieciešams

216676. viesis 6.novembris 2006 15:24
0 0 Atbildēt

es būtu gatavs braukt arī 3 apļus, un pie kājas, ka pakaļpiedziņa.

216677. viesis 6.novembris 2006 15:25
0 0 Atbildēt

VNK dažiem ir bail publiskoties.

216678. viesis 6.novembris 2006 15:26
0 0 Atbildēt

Ja cilvēkam nav drosmes atklāt sevi un viņš kaut ko anonīmi murkšķ,tad viņa teiktajam nav svara.

216679. viesis 6.novembris 2006 15:29
0 0 Atbildēt

Nu tad ko Tu - dekster, ņem tādus galvā - anulē tos murkšķus.

216681. viesis 6.novembris 2006 15:33
0 0 Atbildēt

Gribētos dzirdēt Organizatora atbildes uz maniem jautājumiem. Vai tomēr ir tā,ka dalībniekam savs viedoklis nedrīkst būt? Es gribētu uzsvērt-es nemeklēju kašķi,es izsaku to,kas mūsu ekipāžai nelikās īsti pareizi. Es neko kategoriski nepieprasu nedz anulēt,nedz mainīt. Es konstatēju faktus un mūsu redzējumu caur auto logu.

Vienu organizatora atbildi es jau saņēmu-nepatīk,nebrauc. Tas ir oficiāls viedoklis??

216683. viesis 6.novembris 2006 15:37
0 0 Atbildēt

nja shita jau var nosist man apetiti piedalities:)

216684. viesis 6.novembris 2006 15:39
0 0 Atbildēt

izrādās, ka jums tur nevella nav bijis :(

srs-i atcelti... rs-os visādi pīīīī pa vidu.... a apbraukt to traktoru nekādi nevarēja???`

nekļūdās tikai tas, kas neko nedara un katram ir iespējas vismaz mēģināt uztaisīt tādu pašu pasākumu tikai labāk.... vai vismaz pieteikties redam palīgā...

tas, ka katrā iauto rallija posmā kādā leģentā ir attālumu neprecizitātes, tas jau ir ierasta lieta....

cerams, ka šoreiz vismaz tiesnešiem bija sinhronizēti hronometri.... citādi atrunas, ka visiem noteikumi ir vienādi ir fufels, jo ja tiesnesim pulkstenc steidzas par 10 sekundēm, tad ja es eju savā laikā, tad dabūju 10 punktus, bet ja kāds kavē 20 sekundes, tad tas dabū 30 sodus, bet apsteidzot par 20 sekundēm, tikai 10 sodus.....

kādi tur vioenādi noteikumu, ja apsteidzējs šajā gadījumā dabū 3reiz vāirāk sodus kā kavētājs???? par vienādu pārkāpumu....

216685. viesis 6.novembris 2006 15:44
0 0 Atbildēt

pirmais, nav tik traki. ar visaam nebuushanaam bija jautri jo sniegs. patiesiibaa taa reekjinaashana pirms starta bija prakstiski lieka, jo visu laiku naacaas stiept cik jaudas, taa kaa par garalaiciibu suudzeeties nevareetu.

par to balkvedeeju nav iisti skaidrs. mums traapiijaas viens pa celjam, kaadu gabalu aiz zverjok pie maajaam, bet tas bija apbraucams. iespeejams caur pukjudobi, bet to jau sniegaa nevareeja maniit. :)

216686. viesis 6.novembris 2006 15:46
0 0 Atbildēt

Pirmais-es neorganizēju pasākumus. Visiem nav jāorganizē ralliji kā Tu to esi iedomājies. Es piedalos iauto rallijā,jo jau ieprioekš zinu,ko tur sagaidīt. Tā teikt,prežu zīme. :)

Redaktors 6.novembris 2006 15:49
0 0 Atbildēt

>> 1. Organizatora dēļ pārcelts rallijs divas reizes. Pirmā reize -vēlēšanas, kuras neviens tak nezināja, ka būs. Otrā-... pat nepaskaidrojot, kāpēc. Vismaz 60 cilvēku intereses netiek ņemtas vērā.

Ko tieši vajadzēja paskaidrot. Pasākums tika pārcelts un viss. Ne jau bieži tas notiek.

>> 2.Tehniskā komisija.Pie braukšanas tiek pielaista automašīna ar acim redzamu neatbilstību satiksmes noteikumiem un tehniskajām prasībām. Sarkans Audi ar ļurkājošiem Pasāta lukturiem priekšpusē un vispār bez pagrieziena lukturiem priekšpusē.

Ja kādam bija pretenzijas par acīmredzamu neatbilstību noteikumiem, vajadzēja ziņot organizatoram līdz sacensību beigām.

>> 3.''Tiesneša'' nespēja novākt no ceļa baļķu vedēju, kurš bija tiešā tiesneša redzamības zonā un acīm redzami radīja nevajadzīgu ''situāciju'', kavējot dalībnieku pārvietošanos. Varbūt tiesnesis varētu būt cilvēks, kurš spēj kaut ko ietekmēt, nevis ieņirgt par visu??? Tad uz kāda pamata bija runas par Žiguļa ekipāžas diskvalifikāciju par trijstūra neizlikšanu uz ceļa, kur nebija trase, ja uz mūsu trases tiesneša redzamības zonā stāvēja baļķu mašīna? Kāpēc Zverjoks nepanāca pirms mašīnas un tur neņēma laikus?? Ir taču iespēja ņemt tiesneša kļūdu, labojot laikus pēc situācijas trasē.

Par „ieņirgšanu” gan es neko nezinu. Nolikumā ir teikts: „ceļi netiek slēgti”. Tiesnesis nebija tiesīgs apturēt/traucēt citu satiksmes dalībnieku kustību. Par šīs vietas rezultātu ņemšanu vērā jautājums vēl tiek apspriests.

>> 4.Kur bija tiesnesis LK1 ?????? Leģendā norādīta finiša vieta-degvielas uzpildes stacija un iezīmēta ar treknu punktu Finiša līnija. Kur bija tiesnesis? Kafejnīcā... labi, ka mēs Lapsu tā netīšām ieraudzījām.

Šoreiz tiesnesis tiešām nebija informēts, ka finišēsiet nedaudz iepriekš. Tomēr šis finiša rezultāts pilnīgi noteikti netiks ņemts vērā, jo tāpat daudzi dēļ fotoleģendas bija stipri vēlāk par noteikto laiku un par to sodus saņems iepriekšējos tiesnešu punktos.

>> 5.OZ.Ja ir rakstīts, ka jāņem vērā ''sarkanā telefona NUMURA ciparu summa'' tad tā arī ir. Un tur sanāca pavisam citi azimuta leņķi. Un Elmāra atrunas, ka vajadzēja atbildēt uz telefona zvanu, nav arguments. Mēs piedalāmies sacīkstēs, nevis sēžam un ēdam zupīti. Tajā mirklī mēs, iespējams, meklējām kompostrieri, vai braucām pa ļoti bedraino ceļu un nebija līdz telefona zvanam...

Tiešām NUMURA vietā vajadzēja būt NUMURU. Tomēr tieši #2 gadījumā tika zvanīts stūrmanim, kuram bija jābūt sazvanāmam – to nosaka NOLIKUMS.

>> Kura bija organizatora solītā odziņa kā kompensācija rallija atlikšanas dēļ? Braukšana pa pagājušā gada trasi? Triju RS apvienošana vienā? Bildes? Jā, bija interesanti, bet neredzēju ''odziņas''.

Odziņa tieši arī bija fotoorientēšanās.

>> Ja kādam būs pārmetumi (un būs), varu pateikt, ka trasē vairākās vietās bija traucēkļi no mednieku mašīnām un vietējiem ''braucējiem'' Tas nav organizatora spēkos no tādām situācijām izvairīties, tos apbraucām, ar tiem izmainījāmies, bet tā bija visiem un arī, ja tas baļķinieks būtu uzradies kaut kur meža viducī, to Elmārs nevar zināt. Bet te bija baļķu vedējs pie tiesneša...

Vēl.. Pie Vanaga, krustojums pa labi. Pēc pēdējā orientiera tam bija jābūt 770 m. Taču tas bija tuvāk, ko apstiprina Vanags, jo liela daļa ejkipāžu aizbraukušas garām...

Vanags gan nebija redzējis leģendu, uz turieni brauca pēc kartes, tāpēc nevarēja neko apstiprināt. Kļūda attālumos nebija, ja nu vienīgi stūrmaņi neredzēja iepriekšējo orientieri (cz), jo tā bija kokos pretējā ceļa pusē.

216689. viesis 6.novembris 2006 15:53
0 0 Atbildēt

Paldies par atbildi.

216690. viesis 6.novembris 2006 15:53
0 0 Atbildēt

deksi, es tak nesaku, ka TEV jāorganizē,

es apgalvoju, ka tā tava piesauktā gumijas izstrādājumu zīme jau nozīmē to, ka noteikti būs kautkur kļūdas ;)

značit ar tām jārēķinās :D

un gadījumos, kad tiešām jāstiepj pillā ručkā tieši SRS ir svarīgākais.... un tā atcelšana jau ir noziegums pret cilvēci...

moška, ja es nūtu aizbraucis, tad tagad lamātos tāpat, bet man bija cits slēgtais pasākums...

INTERESANTS, jo formāts bija dalībniekiem iepriekš nezināms - tobiš nebija prežu zīmes....

startā dabūjām pāris aploksnes, kuras viss bija pateikts...

216691. viesis 6.novembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

Vajadzēja dekster pacelt trubiņu, a ja nu Reds Tev zvanīja lai pateiktu, ka priekšā bērni no bērnudārza iet vāveres skatīties, un gribēja Tev pateikt, lai tu viņus novāc no ceļa, jo Tu esi vistuvāk, ko tad?

216692. viesis 6.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Un vispār - posļe draki kulakami ne mašut!

216693. viesis 6.novembris 2006 16:02
0 0 Atbildēt

Neatradu nolikumā punktu,kur būtu teikts kaut kas par mobilo tālruni.

Redaktors 6.novembris 2006 16:06
0 0 Atbildēt

Dalībnieku sapulcē īpaši tika atgādināts par mobilajiem telefoniem. Dalībnieku sapulcē teiktais, saskaņā ar nolikumu, ir oficiāls pielikums.

Redaktors 6.novembris 2006 16:07
0 0 Atbildēt

5.5. Dalībnieku automašīnā pasākuma laikā jābūt vismaz vienam mobilajam telefonam darba kārtībā, kura numurs jāuzrāda pieteikuma veidlapā, tam jābūt pieslēgtam LMT tīklam.

216697. viesis 6.novembris 2006 16:08
0 0 Atbildēt

Dalībniekiem tiek ieteikts sekojošais- Ja nevarat sazvanīt,sūtiet īsziņas.

216698. viesis 6.novembris 2006 16:10
0 0 Atbildēt

mūsu domas ir izteiktas iepriekšēja lappusē. Bij tākā bij, betr bij ZUPER! Nr4

Redaktors 6.novembris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Šoreiz gan par īsziņām nekas netika teikts, bet gan es teicu, ka uz telefona zvaniem ir jāatbild.

216700. viesis 6.novembris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Es nebūt nesaku,ka viss bija ,atvainojiet,pakaļā. Braukšana bija vienkārši superīga,laiciņš jauks.

Taču,aizbraucot,gandarījuma nebija.

216701. viesis 6.novembris 2006 16:14
0 0 Atbildēt

Moš lapsa piekristu braukt par stūrmani! :D:D:D:D vai varbūt pats reds :)

216702. viesis 6.novembris 2006 16:15
0 0 Atbildēt

A vajadzēja būt - vismaz finišēji!

216703. viesis 6.novembris 2006 16:16
0 0 Atbildēt

deksi, oftopics bikuc - nevaidzēja braukt prom no nitaures pirms pilla gandarījuma sajūtas iestāšanās :D:D:D:P

216704. viesis 6.novembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

Elmār,mēs nesēdējām mašīnā,nepīpējām un negaidījām,vain tik kāds mums nepiezvanīs. Mēs BRAUCĀM. Braucām pa to pabriesmīgo ceļu ar lielajām peļķēm. Kāpēc nezvanīji Tu,kura numurs mums katram uzrādīts un ir atpazīstams??

Kāpēc pie LK,kad es Tev tieši par šiem numuriem jautāju,vai ir domāta tieši šī ciparu summa,Tu neko neteici????????? Paskaties uz mūsu kontrolkartes abās pusēs. Aizmugurē ir uzrakstīts 01 (41) 22516 , bet attiecīgajā ailītē 41 22516. Es Tev jautāju-vai tā ir?????????? Kāda bija atbilde???? Jā.

Un man pēc tam jādzird pārmetumi,ka esot truba jāceļ. Mēs ,atkārtoju,nesēdējām mašīnā un neb;lenzām viens otram ar Edgaru acīs!

216705. viesis 6.novembris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

ritīgs oftopics :)

deksis goņīja "atkārtoju, nesēdējām mašīnā un neb;lenzām viens otram ar Edgaru acīs"

atvaino, bet NETICU ;) :D

Redaktors 6.novembris 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Brīdī, kad man jautāji par 21/22, es nebiju skaitījis un neteicu ne jā, ne nē. Es teicu "sarkano ciparu summa". Nedaudz vēlāk es lūdzu Murgam zvanīt un [speciāli jums] paskaidrot par 21/22, jo jums radās šāds konkrēts jautājums.

216709. viesis 6.novembris 2006 16:35
0 0 Atbildēt

''Nolikumā ir teikts: „ceļi netiek slēgti”. Tiesnesis nebija tiesīgs apturēt/traucēt citu satiksmes dalībnieku kustību. Par šīs vietas rezultātu ņemšanu vērā jautājums vēl tiek apspriests. ''

Bet palūgt smagā vadītājam ,paskaidrojot lietas būtību,varēja,ne? Vai tas ir tiesnesis,kuram ar pirkstu jābaksta???

Ak,jā...viņš taču FOTOGRAFĒJA.

216710. viesis 6.novembris 2006 16:36
0 0 Atbildēt

Labi.Pietiek diskutēt,tāpat tas neko nemainīs. Kļūdās tikai dalībnieki.

Gaidām rezultātus.

216714. viesis 6.novembris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Beidzot kaads praatiigs vaards

216717. viesis 6.novembris 2006 16:49
0 0 Atbildēt

interesanti, ka kaadam tiek zvaniits (kaut arii nesazvaniits) un kaut kas papildus staastiits, citiem it kaa nee...

216718. viesis 6.novembris 2006 16:49
0 0 Atbildēt

Jā,prātīgs,anonīmais.

Tāpat ir skaidrs,ka lielākā daļa ir spējīga tikai pie sevis burkšķēt par daudz ko,pateikt trūkst dūšas. Par jebko un jebkur. Tādā nu valstī dzīvojam. Ja kāds kādreiz pret kaut ko kaut kur iebilst,tas ir kašķis. Jo labāk tašu klusi klusi palurnēt stūrītī,jo ko tad es :)

216719. viesis 6.novembris 2006 16:50
0 0 Atbildēt

Zverjoks tere savu laiku, degvielu, tiesa, fotografe u.t.t. bez atlidzibas, bet praidistam deksteram vel ir maz - varbut nakamreiz tev vajadzes ari pakalju noslaucit ???

216720. viesis 6.novembris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

Oi,nabaga Zverjoks...kā viņš noņēmies,lai man izdabātu :D

Gunars-tev kāds slauka??

216721. viesis 6.novembris 2006 16:52
0 0 Atbildēt

Gunars-izvēlies izteicienus,es tevi neapsaukāju.

216753. viesis 7.novembris 2006 1:16
0 0 Atbildēt

Deksters būs bez ķiveres braucot tomēr kaut kur atsities... Kā tādu var pielaist brauk un vēl komentus rakstīt??? Viņam arī ikdienā vajadzētu tomēr ar ķiveri staigāt.

216756. viesis 7.novembris 2006 7:42
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi pierādās,ka visiem jādomā vienādi. Ja kāds domā savādāk,viņš ir sasitis galvu. Vai ne,anonīmais? :)

216770. viesis 7.novembris 2006 9:35
0 0 Atbildēt

bērnudārzs:)

216790. viesis 7.novembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

Kad varētu sākt gaidīt rezultātus?

216791. viesis 7.novembris 2006 11:07
0 0 Atbildēt

Kaut vai neoficiālos

216793. viesis 7.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

pagāšreiz bij smuki - neoficiālie rezultāti parādījās nākamajā dienā

216904. viesis 7.novembris 2006 15:01
0 0 Atbildēt

Kad buus rezultaati????????????

Redaktors 7.novembris 2006 15:09
0 0 Atbildēt

Tiek vadīti cipari. Rez. gaidiet rīt no rīta.

216908. viesis 7.novembris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

Nu vismaz provizoriskos shodien nevareetu paradiit?

216940. viesis 7.novembris 2006 17:04
0 0 Atbildēt

:):) nevar ,nevar. Rezultātiem jānostāvās.

216941. viesis 7.novembris 2006 17:16
0 0 Atbildēt

Ooo, Deksters atkal smaidīgs :)

216942. viesis 7.novembris 2006 17:20
0 0 Atbildēt

Protams,ka smaidīgs. No vakar teiktā neatkāpjos. Un rezultātus jau nu varēja apkopot ātrāk,cilvēkiem ir interesanti,galu galā. Un tas pats jau reizes 20 pieminētais KOPVĒRTĒJUMS.......

Nez kāpēc amatieru rallijā neoficiālos rezultātus var 15 min laikā apkopot un oficiālos 2 h laikā...

216943. viesis 7.novembris 2006 17:21
0 0 Atbildēt

:):) bet ,es jau zinu,zinu...kašķis,ķivere jāliek un tā :):)

Jo teikt ta neko nedrīkst un nav jau ar jēgas.

216944. viesis 7.novembris 2006 17:23
0 0 Atbildēt

Bet vismaz ritiigi populārs esi kļuvis. Tas ar nav maz :)

216945. viesis 7.novembris 2006 17:26
0 0 Atbildēt

Kaut ko ne tā esi sapratis.

216946. viesis 7.novembris 2006 17:28
0 0 Atbildēt

Jaa nu sitaada vilcinaasanaas un attieksme no organizaatoru puses, velk galiigi uz pasaakuma izniiksanu, zeel bet ar katru reizi paliek ar vien suudigaak!

Ari paskatoties uz nakamo posmu dalibnieku sarakstu tas lieliski atspogulojaas, nu nav tautai vajadzigs pasaakums ar taadu organizaaciju par attieciigo daliibas maksu!!!

216948. viesis 7.novembris 2006 17:29
0 0 Atbildēt

Varbūt ka ir iespēja ielikt tos rezultātus kas jau ir sarēķināti?

216949. viesis 7.novembris 2006 17:29
0 0 Atbildēt

216946. viesis 07.11.2006 17:28

Un par ko es visu laiku runāju??

216950. viesis 7.novembris 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Tas saraksts par jaungada posmu manuprāt vēl par neko neliecina, jo dalības maksa nemainās tad liela daļa pieteiksies pašās beigās

216951. viesis 7.novembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

Vienīgi par dalības maksu nepiekrītu,25 lati nav nekas liels. Varētu būt vairāk,ja vajag, lai Zverjokam nav jāmokās mūsu labā par velti.

216953. viesis 7.novembris 2006 17:34
0 0 Atbildēt

Minirallijā dalības maksa 55 lati ROAD klasei. Pretī tiek dots mazāk,nekā šeit (nav runa par pēdējo posmu).

216954. viesis 7.novembris 2006 17:38
0 0 Atbildēt

Kāpēc joprojām cilvēki raksta anonīmi? Nav it kā tik būtiski,bet savu viedokli tak nebūtu jābaidās izteikt,ne? Citādi ir tā,ka pārrunājot šo to rallija laikā ir daudz pretenziju,bet atklāti kaut kā neskan... Mēs tak kopā to pasākumu veidojam ,ne Elmārs viens var zināt,kas un kā vajadzīgs.No mūsu-braucēju puses, ir cits skatu leņķis. Varbūt kļūdos.

216956. viesis 7.novembris 2006 17:43
0 0 Atbildēt

Nu jā, šajā jautājumā taisnība tev ir

Redaktors 7.novembris 2006 19:15
0 0 Atbildēt

>> 216946. viesis 07.11.2006 17:28

>> Jaa nu sitaada vilcinaasanaas un attieksme no organizaatoru puses, velk galiigi uz pasaakuma izniiksanu, zeel bet ar katru reizi paliek ar vien suudigaak!

>> Ari paskatoties uz nakamo posmu dalibnieku sarakstu tas lieliski atspogulojaas, nu nav tautai vajadzigs pasaakums ar taadu organizaaciju par attieciigo daliibas maksu! !!

Tas viss izklausītos savādāk, ja man zināmās ekipāžas dalībnieks varētu parakstīties.

Par nākošo posmu - tas ir 31.decembris un dalībnieku saraksts būs, protams, īsāks.

Par dalības maksu - iAuto rallija dalības maksa ir zemāka par degvielas bākas izmaksām... Droši vien piemirsies, ka par šīm niecīgajām dalības maksām pat iznācis Mūsā vairākkārt braukt utt.

Par pasākuma interesantumu - šādus tekstus var dzirdēt bieži. Cilvēks ir tāds radījums - pie visa labā ātri pierod.

Īsāk - nepateicība - pasaules alga. Rallijs nav maize, ko tirgojam. Šajā pasākumā tiek ielikts vairāk. Un tie, kas to [iauto ralliju] uzskata par sūdu - lai cik tas skarbi neskanētu, laipni aicināti nepiedalīties.

216974. viesis 7.novembris 2006 19:46
0 0 Atbildēt

skatos, ka jautriiba sit augstu vilni :)

216977. viesis 7.novembris 2006 19:49
0 0 Atbildēt

Rallijs ir labu labais,tik tos rezultātu,rezultātus...

Jā un Es biju tas,kurš nevar saprast...huļi Reds tā blato?

Moš tu nemaz neblato?Varbūt man pašam ar uztveri sūdīgi.

Bet,lai nu paliek.

Man šobrīd vairāk interesē rezultāti.

216981. viesis 7.novembris 2006 20:03
0 0 Atbildēt

man jau liekas, ka tie rzultaati ir jaagaida tik ilgi, jo tie tiek fikseeti manuaali uz papiira, nevis elektroniski kompiitii, tad nu tas viss ir jaaievada kompiitii un jaasaak riikoties. savukaart piemineetajos amatieros jeb kaa tagad moderni teikt minirallijs, tur jau ir elektroniskaa laika njemshana, nav nekas jaareekjina, bet nu muusu gadiijumaa tas laikam ir diezgan gruuti izpildaams pasaakums.un tas ir arii loti daargs prieks, pats taadu izmantoju, cena man nekad nav likusies simpaatiska. tas nu taa. ja nu kaads neko par sito lietu nezinaaja.

216987. viesis 7.novembris 2006 20:35
0 0 Atbildēt

o, kas tik viss nav jādzird :)

217004. viesis 8.novembris 2006 0:20
0 0 Atbildēt

re kaa njemaas

217006. viesis 8.novembris 2006 0:41
0 0 Atbildēt

Lūdzu, lūdzu pārējie brauciet raļļos ar ķiverēm! Tikai Dexam vienalga. Nekļustiet par tādiem!

217008. viesis 8.novembris 2006 1:10
0 0 Atbildēt

217006. viesis 08.11.2006 00:41

Lūdzu, lūdzu pārējie brauciet raļļos ar ķiverēm! Tikai Dexam vienalga. Nekļustiet par tādiem!

Ja godīgi,neredzēju gan vajadzību pēc ķiveres.Pats vasarā trsē nokritu ar moci un zinu cik lielu lomu spēlē ķivere,lai gan ar visu podu dabūju pamatīgu smadzeņu satricinājumu.

iAuto rallijā tu esi sasprādzējies,ātrumi ir pilnībā kontrolējami.

Ja tā ņemam,peļķē arī var noslīgt.

217009. viesis 8.novembris 2006 1:38
0 0 Atbildēt

Dex: Kaa var atrast tik daudz lietas, kur piesieties. 1)Smago vareeja apbraukt pat ne 4wd. 2)uztver smago kaa odzinju(Russian rullete)buus buus, nebuus nebuus. jebkuram var gadiities, ka nevar apbraukt, bet ar to iauto ir jaareekjinaas. Visi vareeja apbraukt, bet Tu nevareeji. Naakamreiz mosh kaads cits nevarees.3) reekjini. citi atrada 9 punktu, bet Tu nee. atkal org. vainiigs. tad jau sanaak, ka citi ir k-kaadi paarcilveeki.4) kaada Tev h.... starpiiba vai audikam bija pasaat vai ferrari lampas. jo suudiigaakas buus, jo pats suudiigaak redzees.Tev jau labaak.5) Driiz man liekas, ka paniku celsi, ja pie finisha nebuus smiltis nokaisiitas, lai Dex vareetu apstaaties.

Nekaa personiska. vienkaarshi prasiiji citu domas.

P.s paldies org. par ralli. man jau patika, gan laiks, gan aatrums, gan organizeetiiba.(nobody's perfect)vienmeer gadaas kluudas.

217015. viesis 8.novembris 2006 8:29
0 0 Atbildēt

:):):) anonīmajiem anonīmi komentāri

217023. viesis 8.novembris 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Ja jau iet runa par ķiverēm gribēju jautāt organizatoriem, vai nākošajā posmā tās būs vajadzīgas, rakstā teikts, ka būs veiklības brauciens pa kartinga trasi. Ja vajag, lai laicīgi var sarunāt tie, kuriem pašiem nav savu!

Redaktors 8.novembris 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Veiklības braucienā ķiveres vajadzēs.

217037. viesis 8.novembris 2006 10:59
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 07.11.2006 15:09

Tiek vadīti cipari. Rez. gaidiet rīt no rīta.

217042. viesis 8.novembris 2006 11:42
0 0 Atbildēt

jau pusdienlaiks, kur "rīta rezultāti"

Redaktors 8.novembris 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Rezultāti (neoficiālie):

www.iauto.lv/rally/2006/6..../rezultati.xls

Visas pretenzijas uz iauto@iauto.lv

217060. viesis 8.novembris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Ja atmiņa neviļ, sods par kavējumu uz OZ finišu bija 20 sodi par minūti, nevis 2

Redaktors 8.novembris 2006 12:36
0 0 Atbildēt

Jā, sorry. Rezultāti ir atjaunoti...

Redaktors 8.novembris 2006 13:15
0 0 Atbildēt

13:15 nedaudz mainīti rezultāti.

Redaktors 8.novembris 2006 13:23
0 0 Atbildēt

13:22

Pievienotas iegūtās vietas.

Pagaidām gan rezultāti vēl ir neoficiāli, bet plkst 14:30 tie kļūs par oficiāliem.

217081. viesis 8.novembris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

un kopveerteejums

Redaktors 8.novembris 2006 14:14
0 0 Atbildēt

14:13

mainīti rezultāti, jo netiek ņemts vērā sods tiem, kas nav atraduši KP9 (gramatikas kļūdas dēļ).

Redaktors 8.novembris 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Bet vēl viss var mainīties, jo tiek rakstīti / gaidīti protesti.

Redaktors 8.novembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Uzklausot visas ieinteresētās puses, esam nākuši pie kompromisa risinājuma attiecībā uz KP9.

Punkts (mūsu vainas pēc) netika precīzi definēts. Puse dalībnieku to atrada, otra puse - nē. Pilnīgi anulēt to nedrīkst, tāpēc šāds risinājums:

1) Par KP9 neatrašanu 200 soda punkti netiek piešķirti.

2) Tiem, kas neatrada KP9 punktu, bet kuriem OZ vērtējumā ir 0 punkti, tiek piešķirtas otrās vietas.

3) Tiem, kas KP9 atrada un OZ vērtējumā ir 0 punkti, tiek piešķirtas pirmās vietas.

4) Ja visa posma (abu disciplīnu) vērtējumā ir vienāds iegūto vietu skaits, visu izšķir leģendas brauciens (kā tas vienmēr ir bijis).

Rezultāti vairs netiks mainīti.

217097. viesis 8.novembris 2006 15:10
0 0 Atbildēt

Paldies Elmāram par godīgi atrisinājumu.

Redaktors 8.novembris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

Es risināju šo problēmu, neskatoties uz personālijām vai iegūtajām vietām. Man tiešām ir pilnīgi neitrāla pozīcija šajā jautājumā.

Vēl viena (beidzamā) izmaiņa - #44 saņem papildus 300 soda sekundes leģendas braucienā par novirzīšanos no distances, bet tiek noņemtas kavētās 15 minūtes riteņu nomaiņas dēļ, jo tomēr, kaut arī viņi neatradās uz RS ceļa, tomēr izvairījās no divdomīgas avārijas situācijas.

Nevēlos uzklausīt subjektīvus pārmetumus, tādus kā - mēs dēļ šā lēmuma x. vietu pazaudējām utt...

217099. viesis 8.novembris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Protams, ja uz 44 ekipaazas gadiijumu skataas neitraali, tad 300 punkti jaalik katraa laika nemsanas vietaa, jo ja paskataas rezultaatus neviens, kas apmaldiijies tajaa mezaa neko nav atvineejis :)

217100. viesis 8.novembris 2006 15:32
0 0 Atbildēt

Apsvaicam pirmo vietu ieguvējus!

Redaktors 8.novembris 2006 15:35
0 0 Atbildēt

Rezultātus varat uzskatīt par oficiāliem.

217106. viesis 8.novembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

Jums tur slēgta trase bija? vismaz pēc dažu vairāk/mazāk atsaldētu pilotu vadīto auto trajektorijām krustojumos tā izskatās. un tam fordam(grāvotājam) laikam vēl vasarenes bija..

217109. viesis 8.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

tas Fords nebij sacensiibu daliibnieks!

217111. viesis 8.novembris 2006 16:01
0 0 Atbildēt

Es gan uzskatu ka tas nav pareizs leemums...

Kaa Elmaaram ir miiljaakais teiciens visiem noteikumi vienaadi... dalja tachu atrada? Vai ne taa?

Ja shaadi tiek mainiiti noteikumi peec kaujas, tad tas nav iisti pareizi...

Tad jau varbuut vispaar anuleejam to orienteeshanos?

Iespeejams ka subjektiivs viedoklis bet tomeer manupraat shis leemums ir nepareizs!

P.S. Palikshu pie savaam domaam..

Redaktors 8.novembris 2006 16:10
0 0 Atbildēt

Jau teicu - tika pieņemts kompromisa variants un uzklausīti visi viedokļi. Pēc idejas tā bija mūsu kļūda - nebija teikts pierakstīt abus telefonus... Ja vienkārši atstātu to, kā normu, iznāktu, ka mēs neatzīstam savu kļūdu.

Jocīgi tikai, ka šādas nesaprašanās pēc pasākums tiek nosaukts par apšaubāmu...

Katram interesē tikai savs rezultāts, bet organizatoriem interesē maksimāli objektīvs vērtējums.

217115. viesis 8.novembris 2006 16:10
0 0 Atbildēt

Nav runa par vietējo moskviču,kurš brauc pa ceļu lēnām un ir apbraucams. Ir runa par nobloķētu ceļu.

Un ir runa par kļūdaini dotu uzdevumu,kura izpilde nebija iespējama. Izrēķinot tā,kā tika norādīts Nolikumā,punktu dabā atrast nebija iespējams.

Hammer,kasies ar mani epastā,ne te.

217117. viesis 8.novembris 2006 16:13
0 0 Atbildēt

Uzskatu,ka Elmārs rīkojās iespējami korekti. Un apzinos,ka esmu izpelnījies papildu uzmanību turpmākajās sacensībās...gan tehniskajā kontrolē,gan sacensību gaitā. Bet tas viss tikai un vienīgi uzlabos sacensību norisi.

217118. viesis 8.novembris 2006 16:16
0 0 Atbildēt

kp9 bija jaanule tapec ka uzdevums nebija formulets korekti. tachu anulet zvera lk tikai tapec ka Jushena kgam patrauce smagais sucks.

127.0.0.1 212.93.97.206

MOT-V3i/08.B4.85R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

217119. viesis 8.novembris 2006 16:16
0 0 Atbildēt

kp9 bija jaanule tapec ka uzdevums nebija formulets korekti. tachu anulet zvera lk tikai tapec ka Jushena kgam patrauce smagais sucks.

127.0.0.1 212.93.97.206

MOT-V3i/08.B4.85R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

217121. viesis 8.novembris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Nepatraucēja tikai man.

217123. viesis 8.novembris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Tas ir,ne tikai mūsu ekipāžai. Nav runa par iztraucētām 10 sekundēm,ir runa par krietni lielāku laiku,kuru ekipāžas bija spiestas vienkārši stāvēt un gaidīt.

Pēc tam mežā bija mednieku Toyota,bija iezemiešu BMW...par tādiem runa neiet,tie bija apbraucami.

217124. viesis 8.novembris 2006 16:27
0 0 Atbildēt

cik ekipazham patrauceja gribetos zinat anuleshanas kriterijus.

127.0.0.1 212.93.97.206

MOT-V3i/08.B4.85R MIB/2.2.1 Profile/MIDP-2.0 Configuration/CLDC-1.1

217129. viesis 8.novembris 2006 17:07
0 0 Atbildēt

Pēc KATRĀM sacensībām ir šādas vai tādas nesaskaņas. Vienmēr ir divdomīgas situācijas, kurās Elmārs pats pieņem tomēr subjektīvu lēmumu. Tas liecina par līmeni. Diemžēl rezultāts ir laimes spēle - lai cik precīzi brauktu - labs rezultāts var nebūt :(

Redaktors 8.novembris 2006 18:49
0 0 Atbildēt

bus izlabots

212.93.97.131

Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 4.01; Windows CE; PPC; 240x320)

217153. viesis 8.novembris 2006 21:16
0 0 Atbildēt

Man tāds jautājums - kā tiek aprēķināti rezultāti un kā tiek noteiktas gala vietas???

Jo man neizpratni izraisa tas, ka manai ekipāžai, kaut arī katrā posmā ir mazāk sodu kā citai ekipāžai, taču kopvērtējumā esam zem viņiem... :S

217166. viesis 8.novembris 2006 22:13
0 0 Atbildēt

pieļauju, ka visus interesējošos jautājumus varēja noskaidrot šovakar apbalvošanā - tamdēļ jau tās tādas tiek rīkotas, nevis aiz neko darīt

217169. viesis 8.novembris 2006 22:54
0 0 Atbildēt

beidzot miers maajaa :)

217170. viesis 8.novembris 2006 23:02
0 0 Atbildēt

Vai tad bija nemiers???

217172. viesis 8.novembris 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Bija vētra glāzē!

217173. viesis 9.novembris 2006 0:34
0 0 Atbildēt

Ka tik atkal neuztver personīgi..

217177. viesis 9.novembris 2006 7:54
0 0 Atbildēt

Kā kāds var personīgi uztvert anonīma cilvēka teikto?

217182. viesis 9.novembris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

Beidzot man izdevās piereģistrēties, bet žēl ka lielā diskusija jau beigusies :)

217184. viesis 9.novembris 2006 9:39
0 0 Atbildēt

Lielā diskusija bija vakar apbalvošanas laikā.

217185. viesis 9.novembris 2006 9:43
0 0 Atbildēt

Ceru ka Reds pēc visa šitā "nemetīs plinti krūmā" un nākošais posms būs kā paredzēts

217189. viesis 9.novembris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

???? Pēc kā?? Kādu plinti????

Redaktors 9.novembris 2006 10:21
0 0 Atbildēt

Tie, kas bija apbalvošanā, jau zina, ka no nākošā posma OZ vienādu punktu gadījumā tiks ņemts vērā laiks, cik ātri ekipāža atgriezusies finišā. Tas izslēgs iespēju, ka vairākiem būs vienāds rezultāts.

217193. viesis 9.novembris 2006 10:24
0 0 Atbildēt

Misters Hammers jau vienmēr ir bijis liels runātājs internetā,bet klātienē runāt nespēj. Diemžēl.

P.S. Arnijam nekas netika atņemts.Paskaties rezultātu tabulas un tad spried.

217194. viesis 9.novembris 2006 10:26
0 0 Atbildēt

Hammer-tu esi advokāts tām 5 ekipāžam,par kurām ir runa?? Kuram te bija teksti par skaļajiem advokātiem? :):)

217201. viesis 9.novembris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

check points cool

217204. viesis 9.novembris 2006 10:30
0 0 Atbildēt

Dekster, tavi komenti aizņem daigi daudz vietas uz servera :) Atļauj lūdzu kādam citam arī kautko pateikt

217216. viesis 9.novembris 2006 10:38
0 0 Atbildēt

???? Ko? Norādījumi paklusēt???

217218. viesis 9.novembris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Hammer,klātienē tu vari tikai psihot.Ne diskutēt.

Redaktors 9.novembris 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Hallo - pārtrauciet. Šeit runa ir par ralliju, nevis jūsu attiecībām, kas mani un daudzus citus neinteresē.

217225. viesis 9.novembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Azimut-ja ir gudrie priekšlikumi un iebildumi,kāpēc tu un hammers nebijāt apbalvošanā un nediskutējāt tur??? Kāpēc lielās runas ir šeit tikai??? Es vakar biju un savu viedokli acīs skatoties cilvēkiem,izklāstīju.

217230. viesis 9.novembris 2006 10:53
0 0 Atbildēt

Viss,klusēju. Gaidam nākamo posmu. :)

217231. viesis 9.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

posļe boja kulakami ņe mašut, bet tikai tagad beidzot tiku klāt pie rezultātiem un pamanīju, ka atceltas 2 lietas, viena no tām mandomāt neobjektīvi:

1.par to baļķvedēju reāli neiebraucu. Tas šķiet ir force majore, kas neatkarīgi no vietas - pie tiesneša vai jebkur citur varēja notikt ar jebkuru, tāpēc es, tāpat kā hacis un citi nesaprotu tā atcelšanas pamatojumu. Ja kādam šoreiz nepaveicās un baļķvedējs nosprostoja ceļu tieši tiesneša priekšā, tad tas nenozīmē, ka uzreiz ir jāatceļ dotā tiesneša mērījums visiem.

Tas var radīt precedentu, ka es turpmāk būšu tiesīgs lūgt tiesnesi arī aizbraukt pāris km tālāk un novākt no ceļa to toyotu vai medniekauto, kas traucēja man vai atcelt pāris tiesnešu KP.

2.KP9 gan piekrītu, ka neskatoties uz to, ka lielākā daļa varēja paspēt aizbraukt uz "pareizo un nepareizo" vietām, objektīvi rēķinot saskaņā ar precīzu un viennozīmīgu jautājuma formulējumu atbilde bija nepareiza. Kļūdas gadās visiem, labi, ka to atzīst.

217232. viesis 9.novembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

Redaktors [?] 09.11.2006 10:21

...OZ vienādu punktu gadījumā tiks ņemts vērā laiks, cik ātri ekipāža atgriezusies finišā.

Diemžēl vakar uz pasākumu netiku, bet gan jau tika apspriests arī tas, ka šādas izmaiņas palielinās ātrumus OZ. Kādi komentāri, vai tas nebūs bīstamāk?

217233. viesis 9.novembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

nevienu nesaukšu vārdā, tomēr atsevišķu personu [...]spamošana šajā pēcsacīkstes komentāru laukā mani ļoti apbēdina.

kaut arī mūsu ekipāža neatrada KP09, tomēr neuzskatu, ka bija jāanulē rezultāti visiem.

un par Zvēra ņemto laiku anulēšanu nepiekrītu. ir taču dažādi gadījumi bijuši - dzelzceļš, traki privātīpašnieki, kas bloķē vienīgo ceļu, baļķvedēji mežā un viss kaut kas cits. dalībniekam noteiktā laikā ir tiesības iesniegt organizotoram pamatojumu koriģēt kādu rezultātu, bet takš ne jau visiem!

katrs, kurš piedalās iauto, saprot, ka - ir citi noteikumi, ceļi nav slēgti utt. katrs piedalās pats uz savu risku un atbildību. un piekrītu jau iepriekškomentētam, ka par iauto dalības maksu... esošā organizācija ir ļoti laba.

ar cieņu,

#20 stūrmanis

Redaktors 9.novembris 2006 11:05
0 0 Atbildēt

> HAZ

Nu, iespējams, ātrumi palielināsies, bet tāpat parasti OZ nav penžu brauciens. Neaizmirsīsim par savu atbildību un CSN...

217248. viesis 9.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

Otrs variants, lai nepalielinātu bīstamību OZ, būtu ņemt mazāko nobraukumu, ar pamatojumu, ka Orientēšanās braucienā uzvar tas, kas labāk orientējas, nevis ātrāk (bīstamāk citiem) atvelk.

217252. viesis 9.novembris 2006 11:12
0 0 Atbildēt

No vienas puses piekriitu njemt veeraa minuutes OZ finishaa, vieniigi tad tieshaam uzmaniigi jaaizveelas finisha vieta un jaaieviesh represiivaas metodes par citu apdraudeejumu, jo finishaa parasti ir druuzmeeshanaas un taadaa gadiijumaa lielaakajai daljai buus "lidojoshie" finishi.

217260. viesis 9.novembris 2006 11:22
0 0 Atbildēt

hammers [?] 09.11.2006 10:16

un vispaar - Jaungada pasaakumaa vismaz 5 ekipaazhaam (gan esoshajaam, gan potenciaali nobriedushajaam) ir atkritusi veelme un stimuls piedaliities...

zheel :(

217263. viesis 9.novembris 2006 11:24
0 0 Atbildēt

Par pēdējo Hammera priekšlikumu par 2.5-24h nevaru nepiekrist!

217274. viesis 9.novembris 2006 11:41
0 0 Atbildēt

Vai tāds autovadītājs,kurš savai automašīnai uzliek ziemas liselīnus un piedalās sacensībās,vairāk neapdraud apkārtējos? Jo viņš ir neprognozējams.

217276. viesis 9.novembris 2006 11:45
0 0 Atbildēt

Pareizāk-viņa kustības virziens.

217280. viesis 9.novembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

Es domāju ka jauno OZ noteikumu ieviešana īpaši situāciju nepasliktinās. Jo līdz šim jau orientēšanās laikā visi diezgan "vilka". Un tumsā tādā ziņā ir pat drošāk jo redz pretimbraucošās mašīnas ugunis aiz līguma.

217289. viesis 9.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

nu te jau vairaak taa pielidoshana pie tiesneshu mashiinas. tas vairaak no noveerojumiem. cik gadiijies redzeet, tad daudzi kas ir sakaveejushi tuvojas finisham diezgan riskantaa manieree. nekad jau nevar zinaat vai nepieteiksies kaads jau ar defaultaa aizveertu shirmi un neielidos puulii. man liekas ka to ir sameeraa vienkaarshi kontroleet, un var dariit tiesheshi vienkaarshi subjektiivi noveerojot. ja ir redzams ka konkreetais eksemplaars finishee agresiivi, tad pieshkir sodu un miers. tas kas mezhaa notiek jau iipashi nemainiisies.

217316. viesis 9.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

:):) NSNF komandas sastāvā ir 3 ekipāžas.Tas,ka kāda nepiedalījās,nenozīmē,ka tā nav komanda. Kom vērtējumā punktu kopsumma divām labākajām ekipāžām 15 + 0 (nepiedalijās).

217329. viesis 9.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

Hammers rakstīja "PS Naakoshaa gada nolikumaa veeleetos redzeet KONKREETUS (juridiski, matemaatiski utt PAREIZUS) terminjus, kuros peec sacensiibaam tiek publiceeti rezultaati, iesniegti protesti un veikta apbalvoshana."

starp citu - katrā posma nolikumā IR norādīti šie termiņi..... tie gan reti tiek ievēroti, bet katrs var uzņemties šo godpino pienākumu un palīdzēt radam sataisīt (vai pat taisīt visu reda vietā)

tāpat arī ir aprakstīta protestu iesniegšanas kārtība, laiki un apmaksa

217335. viesis 9.novembris 2006 14:32
0 0 Atbildēt

ja (lai deksters piedod par to "ja") vienu dienu pirms pasākuma pārcelšanas redaktors nebūtu man komentārā atbildējis, ka viss notiek nītaurē deviņos, bet pateicis, ka pasākums ir pārcelts, tad ekipāža #1 būtu startējusi nevis alternatīvajā pasākumā (kura laikā tā arī izstūrēja cauri nītaurei un apt pāris reizes uzpīpināja dažiem) bet kā parasts...

lai vēlreiz piedod man deksters, ka stāstu kā būtu ja būtu, bet mūsu ekipāžas nodrošinājums ļāva braukt arī "foto režīmā", arī OZi nums parasti sevišķas grūtības nesagādā (iauto pasākumā punkti kartē ir atzīmēti precīzi)

tātad Citai Zināmai Komandai vispār nebūtu nekādu izredžu ;) tā vot! :D

217336. viesis 9.novembris 2006 14:34
0 0 Atbildēt

hammer

katram posmam ir savs īpašs nolikums, kuru gan reds fiksi noslēpj :)

tajā arī TAS viss ir!

citreiz iesaku saglabāt nolikumu likāli, jo šajā portālā informācija ir`maigi plūstoša

217346. viesis 9.novembris 2006 14:57
0 0 Atbildēt

par šito "piedalīties/nepiedalītes" - tā ir katra "brīva izvēle"

tāpat kā katra izvēle ir "organizēt/neorganizēt" - tāpat jau TO dara neliela entuziastu grupiņa.... no tām kapeikām ko atmet organizatoriem dalībnieki un nedaudzie "sponsori" jau nekāda diženā varka nesanāk.... pa nullēm vien izlien...

ja tev ir kādas labas idejās kā padarīt iauto rallijus interesantākus, domāju, ka reds būs priecīgs dzirdēt

es, piemēram, iesaku noteikt vidējos atrumus režīmā nevis iepriekš un ierakstīt jau leģendā, bet gan pasākuma dienā vadoties no reālās situācijas trasē.... līdz ar to arī nevajadzētu maršruta dokumentos uzrādīt kurā minūtē mainās ātrums, bet tikai attālumus, kurā tas notiek.... līdz ar to ātruma maiņas nenotiktu pilnās minūtēs :)

leģendas maršruta lapā norādīt starta laiku un atbilstošo rindu skaitu cik dažādi ātrumi RS būs, tad no rīta visiem paziņot biļetenā kādi ātrumi tiek noteikti konkrētām rs daļām

lai izvairītos no lēnajiem pārbraucieniem, arī finiša laiku varētu noteikt "na ļetū"

Redaktors 9.novembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

1) Pārbraucienu vairs nav.

2) Šoreiz ātrumi mainījās nepilnās minūtēs un pat nepilnās sekundēs.

217350. viesis 9.novembris 2006 15:03
0 0 Atbildēt

kā nav pārbraucienu?

sanāk, ka ir viens liels RSss???

tobiš apraksti kā tiek ņemti laiki

Redaktors 9.novembris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Liels RS ar daudziem vidējiem ātrumiem un daudziem tiesnešiem. Nav jātērē cilvēkresursi uz LK. Pa vidu var ielikt neitralizāciju, lai pēc lielajiem kavējumiem :) dalībnieki varētu sakārtoties atpakaļ normālā secībā.

217352. viesis 9.novembris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

bet ātrumi arī, piemēram, minirallijā parādās tikai brauciena dienā

par OZ finiša iebraukšanas laiku....

es iesaku tomēr nevis ņemt vērā agrāku iebraukšanu finišā, bet gan uzlikt vairāk punktus vai samazināt laika limitu

tomār kautkā ņeprokoļna, ka visu laikā izdara vairāk kā 3 ekipāžas.....

217356. viesis 9.novembris 2006 15:14
0 0 Atbildēt

liels RS nozīmē to, ka iebraucot no paša rīta vienu reizi auzās var jau pa taisno braukt mājā :D:D:D piemēram, pagājušajā posmā (ne šosestdien) vari uzmest acis mūsu rezultātiem līdz vietai, kur iebraucām izcirtumā "ne tur"

bet nu`kādi būs noteikumi, pēc tādiem brauksim

Redaktors 9.novembris 2006 15:15
0 0 Atbildēt

Nu nē - tāpēc jau turpat tagad ir/būs neitralizācija un no tās jāizbrauc ideālajā laikā.

Redaktors 9.novembris 2006 15:20
0 0 Atbildēt

Parādījies 2006.gada kopvērtējums. Tas ir neoficiāls un visi, kas redz (pamana) kļūdas - ziņo uz iauto@iauto.lv

217359. viesis 9.novembris 2006 15:20
0 0 Atbildēt

vai jaungadā jau viss būs pa jaunam?

un man vēl viens jautājums - vai var jaungadā uztaisīt lai ātrāk varētu pabeigt visu....

ķipa tikko kā tumsa tā laiž OZu uz 45+45 (max)

Redaktors 9.novembris 2006 15:21
0 0 Atbildēt

Apmēram tā arī būs.

217361. viesis 9.novembris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

ha hē - Sviestcs ir stabilākais NSNF braucējs :D

Redaktors 9.novembris 2006 15:31
0 0 Atbildēt

A kas tur par ameriku?

217370. viesis 9.novembris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Ierosinu nākamgad pa posmiem punktus dot vienkāršāk - pēdējai vietai 1, pirmajai tik cik dalībnieku. Tipa, ja esi pirmais no 23, saņem 23, otrais 22 utt Jo vairāk dalībnieku, jo vairāk punktus nopelni, jo esi apsteidzis vairāk dalībnieku, jo lielāks svars dotajam posmam, tāpēc pienākas lielāks "pačots" un zināmu gandarījuma punktiņu dabū arī pēdējās vietas :) Ko teiksiet?

217382. viesis 9.novembris 2006 16:16
0 0 Atbildēt

Yukki

Tev tādas labas idejas... tev moš eklstona (jai kā to losi sauca) telefoniņu iedot....

217480. viesis 10.novembris 2006 10:12
0 0 Atbildēt

5-10 pirmās vietas OZ, protams, nav normāli (viena neveiksme OZ 'nogāž' posma kopvērtējumu), taču vietas noteikšana pēc distancē pavadītā laika radīs vēl lielāku un pārējiem bīstamāku 'lidošanu'. Lielāka nozīme vietas iegūšanai būs automašīnai - jaudai, piedziņai. Risinājums varētu būt KP skaita palielināšana (lai visus nevar savākt-bez ātruma un precizitātes lielāku lomu spēlēs pareizā stratēģija) un papildu saržģījumu radīšana (specKP, leģenda, ...).

Mums gan no lidošanas bail nava, tā lieta patīk un interesē :)

#21 stūrmanis

Redaktors 10.novembris 2006 10:40
0 0 Atbildēt

Mēģināsim sabalansēt sarežģītību un ātrumu.

Jau šonedēļ dodos uz Gulbeni gatavot jums braucienu...

217499. viesis 10.novembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

Palielinoties KP skaitam iekš OZ,droši vien tāpat pieaugs ātrums,jo gribēsies maksimāli visus paņemt. Kokam divi gali.Jāeksperimentē. :)

Kaut kādi KP pāri ar mainīgiu punktu skaitu? Ja paņem 12 ar 8 kopā, ir 120 punkti,ja 12 ar 17, tad 150... kaut kā tā varbūt??

Ja galvenais braukšana,tad vai nu vairāk punktu vai kurš ātrāk atbrauc,ja rēķināšana, tad jau daudz ko var saķīmiķot.

217500. viesis 10.novembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

eksperimentālajā režīmā paātrinājums būtu interesanta lieta ;)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 16

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti