Ford S-MAX atzīts par «Eiropas Gada auto 2007» 4

 
14.novembris 2006 0:00

Vācijā noslēdzies prestižais Eiropas Gada auto 2007 konkurss. Galvenais tituls tika piešķirts jaunajam FordS-MAX.

Kopumā konkursā tika vērtēts 41 jauns automobilis. Finālam tika izvirzīti astoņi pretendenti: Citroën C4 Picasso, Fiat Grande Punto,  Ford S-MAX, Honda Civic, Opel/Vauxhall Corsa, Peugeot 207, Škoda Roomster un Volvo C30. Konkursa žūrijas sastāvā bija 58 auto žurnālisti no 22 Eiropas valstīm.



Ford of Europe prezidents Džons Flemings (John Fleming) pauda prieku par S-MAX panākumiem, piebilstot, ka ir gandarīts par jaunā Ford modeļa prestižo titulu, kas gūts ievērības cienīgu konkurentu vidū. „Kopš pirmās S-MAX ražošanas dienas, mēs esam patīkami pārsteigti par mediju un klientu reakciju uz jauno auto,” teica Džons Flemings. „Šī godalga apstiprina mūsu ticību tam, ka S-MAX ir citāds auto, kas radījis jaunu automobiļu segmentu, apvienojot sportiskas un multifunkcionālas īpašības un tādējādi izveidojot dinamisku un stilīgu ģimenes auto, ko jūs patiešām vēlētos iegūt savā īpašumā,” viņš piebilda.

Vērtējot konkursantus, Eiropas Gada auto prezidents Rejs Hutons (Ray Hutton) īpaši izcēla FordS-MAX: „Konkursa rezultāti skaidri parāda, ka žūriju ir iespaidojis S-MAX koncepts – ietilpīgs un daudzpusīgs automobilis, kura vadīšana ir pielīdzināma sporta auto. Uzvara ir pelnīta.”

Kopš S-MAX parādīšanās tirgū šī gada aprīlī, pusei no jaunajiem S-MAX īpašniekiem vēl nekad nav piederējis Ford. Populārākais S-MAX aprīkojums ir Titanium, ko iegādājušies 60% jauno Ford klientu.
Ford of Europe viceprezidents Stefans Odells (Stephen Odell) uzsvēra, ka S-MAX jaunais tituls kalpos kā pievilcības simbols, veicinot arvien lielāku interesi par šo auto: „Tas, ka S-MAX saista jaunus klientus, nozīmē tikai to, ka cilvēki novērtē Ford jaunās vērtības – izskatīgas, gudri veidotas automašīnas un to vadīšanas prieks bez kompromisiem.”

Jaunais S-MAX ir piektais Ford modelis, kam piešķirts Eiropas Gada auto tituls. Pirms tam šādu godalgu 1999. gadā guva FordFocus, 1993. gadā – pirmās paaudzes FordMondeo, 1985. gadā – FordScorpio un 1981. gadā – FordEscort.
 
Visi komentāri
 
218035. viesis 15.novembris 2006 19:23
0 0 Atbildēt

.. nu nepatīk šīs Vēja čībiņas...

.

.

nolaizīta ledene ne auto

218093. viesis 16.novembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

nu ar to Volvo T5 motoru vareetu buut tiiri baudaams...

218238. viesis 18.novembris 2006 22:15
0 0 Atbildēt

jestj takaj pogavorka ''horo6o 4to jestj ford otobi opel ostalsabi samoj plohoj masinoj'' taks4to zra jemu takoj titul dali...

218241. viesis 19.novembris 2006 2:37
0 0 Atbildēt

Ar to T5 motoreli Fordelis ir SWEEEEEEEEEEEEEEEET!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Unikālais 48 cilindru motocikls pārdots par 107 000 eiro

Noslēgusies Bonhams izsole, kurā tika pārdots pasaulē vienīgais 48 cilindru motocikls. Lasīt vairāk

 

Kā izskatījās iepriekšējie visu paaudžu Dacia Duster... un tagad jaunais trešās paaudzes modelis (+ VIDEO)

iAuto.lv iepazīst jaunās paaudzes Dacia Duster, pie viena parādot visas Duster modeļu paaudzes evolūciju vairāk nekā desmit gadu garumā. Lasīt vairāk

 

Līdz 1400 eiro - deputāti spriedīs par sodu pastiprināšanu ceļu satiksmē 23

Saeimas Juridiskajā komisijā šodien plānots spriest par sodu pastiprināšanu par pārkāpumiem ceļu satiksmes jomā. Lasīt vairāk

 

Japāņu Bavārija. Pirmais ieskats Mazda CX-80 salonā (+VIDEO)

Vai atminaties, kad pēdējo reizi sastapāties ar pa īstam lielu Mazda markas automašīnu? Līdz šim lielākais japāņu ražotāja modelis Eiropā saucas CX-80, un TV Autoziņām radās unikāla iespēja iepazīties ar septiņvietīgo krosoveru Mazda R&D centrā Vācijā. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti