«Audi A6 Allroad Quattro» - ne tikai asfaltam 8

 
15.novembris 2006 6:00

Kādreiz Audi Allroad bija atsevišķs un unikāls modelis, ko ražoja jau kopš 2000. gada. Kopš 2006.gada Allroad ir tikai kā papildinājums diviem simboliem – A6. To jau var saprast, ja vēlies pirkt auto, ar kuru var iebraukt pilnīgi visur – var izvēlēties Audi Q7.




Kā jau arī iepriekšējais Audi Allroad, Audi A6 Allroad Quattro būvēts uz universāla Audi A6 Avant bāzes. Allroad atšķiras no Avant ar pneimatisko piekari, kurai pat bāzes versijā ir maināms klīrens, citādu ārējo noformējumu.



Protams, arī mašīnas apakša ir vismaz nedaudz „bruņota”. Tomēr jāatzīst, ka šis bruņojums vairāk nomierina nekā reāli varētu palīdzēt...





Audi Allroad nekad tā īsti nav bijis, ar ko konkurēt. Pārējie X tipa auto, kaut arī ir līdzīgi pēc savas idejas, tomēr ir gan mazāki, gan lētāki. Allroad pēc savas dinamikas (un cenas) drīzāk varētu konkurēt ar lielākiem pilnpiedziņas automobiļiem, tādiem kā BMW X5 un Mercedes ML. Lai novērstu šādu situāciju, visticamākais, tapa Audi Q7. Tomēr kompānija no Allroad idejas neatteicās, jo tā nemaz nebija slikta. Un tā tapa otrā paaudze - Audi A6 Allroad Quattro.



Pirmais, ko uzreiz var pamanīt – šim modelim ir daudz metāla: sliekšņi un dažādas uzlikas. Arī priekšējā radiatora reste ir hromēta. Daudzas vietas, kas varētu tikt noskrāpētas, pārklātas ar plastikas uzlikām un arī tās ir metāliskā krāsā. Neskatoties uz iespaidīgu (iespējamo) klīrensu, Allroad siluets drīzāk atgādina klasisku universālu, nevis klasisku bezceļnieku. Un tas jau arī nemaz nav bezceļnieks. Un tomēr – domāju, nav īpaši jāpacenšas, lai stipri sabojātu priekšējās plastmasas daļas...


Starp citu, bērns ļoti ātri apguva Audi MMI.

Par salonu daudz nekas nebūtu jāstāsta – tas ir tieši tāds pats, kā Audi A6. Tas apvilkts ar dārgu ādu, vietām iekļauts koks un arī MMI sistēma ir tieši turpat, kur A6... Salons ir tieši tāds, kādu varētu gribēt Audi A6 un Allroad pircējs – īstā Audi stilā. Un tā mūzika... kā vienmēr prieks ieslēgt.



Lai varētu kārtīgi pārbaudīt, uz ko tad ir spējīgs Audi A6 Allroad Quattro, paņēmām to testēt tieši tajā nedēļas nogalē, kad notika iAuto rallija kausa vissmilšainākais posms. Rallija dalībnieki jau paspēja sapriecāties, ka šī būs balva uzvarētājam :) Rallija bāze atradās Baldones karjerā. Tā kā bijām apsolījuši mašīnu saglabāt tās sākotnējā izskatā, mežā īpaši dziļi nebraucām, bet tomēr viedoklis par mašīnu radās. Baldones karjerā auto pierādīja sevi kā pietiekami inteliģentu un nekādām provokācijām nepakļāvās – ja kāds no riteņiem sāka „spolēt”, tas tika automātiski piebremzēts. Allroad ierakt smiltīs ir jāmāk. Pat braucot ar oriģinālām vasaras (asfalta) riepām pa nelīdzenajiem grants ceļiem, auto salons nepiepildījās ar nepatīkamām skaņām – valdīja patīkams klusums.





Kā jau minēju, Audi A6 Allroad ir pneimatiskā piekare, kurai ar MMI palīdzību var mainīt mašīnas augstumu no zemes. Tai ir vairākas pozīcijas. Ja Audi ir iebraukts, kur vajadzīgs pārrāpties kādiem šķēršļiem, paredzēta visaugstākā pozīcija, kas saglabājas tikai ļoti lēni braucot. Ko līdz palielināsiet braukšanas ātrumu, auto pats izlems samazināt klīrensu. Pašā augšējā gala stāvoklī A6 Allroad atgādina Mazozolos braucošos auto... Ir tikai viens bet – lai sasniegtu šādu stāvokli, nāksies nedaudz pagaidīt. Pacelšanās aizņems gandrīz pusotru minūti, bet „nolaišanās” – uz pusi mazāk. Bet ir vērts pagaidīt.


Tik augstu var pacelties ar LIFT.

Nobraucot no grants seguma atpakaļ uz asfaltu, varam izbaudīt pietiekoši dinamisku lidojumu. Pneimatiskā piekare nolaižas uz zemāko atzīmi un auto ir gatavs patiesai lidošanai. Līdz 100 km/h tas ar 3,2 litru dzinēju ieskrienas nepilnās astoņās sekundēs. Protams, maksimālais ātrums ir noteikti ierobežots – 240 km/h. Bet kur tad jāskrien? Tas taču nav sporta auto! Dzinējs spēj attīstīt 330Nm (!) griezes momentu, kas drīzāk ir noderīgs gan „slikta” ceļa apstākļos, gan velkot vai pārvadājot lielus smagumus. Nezinu, kas notiek pie 240 km/h, bet divas reizes (drošā veidā) pārsniedzot Latvijā atļauto braukšanas ātrumu, auto turas uz ceļa kā pielīmēts – pārliecinoši.






Vācu kompānija ir centusies, lai pircējam ir vieglāk izlemt, ko viņš vēlas – Audi A6 Allroad Quattro vai Audi Q7. Ja vajadzīgs lieeeels un kārtīgs bezceļnieks, tad, protams – Q7. Bet pārējos gadījumos noderēs tieši Audi A6 Allroad Quattro. It īpaši, ja cenu diapazons ir diezgan līdzīgs.

Plusi:
Pneimopiekare
Lieliska vadāmība
Augsts komforts, laba skaņas izolācija

Mīnusi:
Cena

Audi A6 Allroad Quattro maksā sākot no 35'989Ls

Elmārs Biele, iAuto
Paldies Moller Auto Baltic SIA par piešķirto auto.
 
Visi komentāri
 
217924. viesis 14.novembris 2006 14:35
0 0 Atbildēt

jeb precīzāk Vācijas turku taksistu klase :D

217934. viesis 14.novembris 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Maksā tikpat cik Q7...

217941. viesis 14.novembris 2006 17:19
0 0 Atbildēt

Iebraukt jau ar Q7,protams, var visur,nu gandrīz visur,tikai tālu pēc traktora būs jāskrien.Tomēr tas ir tikai liels parketnieks,droši vien ar Allroad var gandrīz visu to pašu,ja neskaita,ka Q7 ir mazliet lielāks klīrenss.

217945. viesis 14.novembris 2006 19:16
0 0 Atbildēt

Maz jegas sadai ma$inai,jo jebkur$ cits quatrro spej nodro$inat lidzigu caurgajamibu,nemaz nerunajot par daudz letakam pilnpiedzinjas ma$initem! $adus auto pirks rietumos dakteri un juristi,lai paraditu statusu sabiedriba-neko vairak,vinjiem bus absoluts povers kada ma$inai tur piekare,jo neko nesapratis tapat,ja nu vienigi lieloties ar kolegiem pateikt kad luk vinjiem pieder bezcelnjieks Audi ar kautkadu tur gudru pneimatisku piekari utt. Istie Audi entuazisti tiks pie $adam ma$inam,kad tas bus 2-5 gadus vecas,tad ari tas tiks notestetas ka nakas-nejau kautkada cirvja rokas,kuram naudas vairak,neka prata! Starpcitu butu ideals auto priek$ Lv,ja cena saktos no 25.000Ls!!!!!

218001. viesis 15.novembris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

UUSA - zelta vārdi, tik man liekas, ka nebūs nemaz tālu jāskrien bez traktora, jo šamējais nogrims pirmajā lielajā peļķē. Q7 ir tālu no bezceļnieka :-D

218050. viesis 15.novembris 2006 23:00
0 0 Atbildēt

Vienkārši Kvalitāte

259497. viesis 13.jūlijs 2008 23:46
0 0 Atbildēt

Kurš idiots ar šo mašīnu brauks Latvijas mežos pakaļ SUV ?

Jania 25.decembris 2016 13:50
0 0 Atbildēt

Ar 2005 gada allroadu labi var braukat pa meziem nevar nemaz sudzeties pirmo reiz kad biju iebraucis meza nosedinaju ka nacas ar traktoru vilkt ara bet visa problema bij riepas ka gandriz jau lisas bija bet pec riepu mainas pa tam pasam vietam un galveno kart ka braucu pec lietus nevar sudzeties salidzinot ar range rover caurejamiba gandriz vienada

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti