Izklaide un atpūta - uz veselā saprāta robežas (+ foto) 61

 
17.novembris 2006 0:00

Tu domā, ka dzīvē esi visu izmēģinājis. Esi lecis ar izpletni, esi braucis ar ūdensmoci, esi pasēdējis rallija automobilī? Nu tad ir pienācis laiks vēl kādai interesantai izklaidei...



Šoreiz runa būs par "modē nākušajiem" braucamajiem uz četriem riteņiem - kvadrocikliem. Ar īstu kvadrociklu var vizināties ne tikai pa lauku celiņiem, taciņām un pļavām. Patiesībā tie ir izmantojami arī pamatīgos bezceļa apstākļos. Pēdējā laikā aizvien biežāk tādus var manīt izklaides pasākumos.

4x4 Adventures:

  • Var nodrošināt nokļūšanu līdz brauciena bāzes vietai.
  • Nodrošina ar drošības aprīkojumu un kombinezoniem.
  • Izmanto tikai augstas kvalitātes aprīkojumu.
  • Iepriekšēja pieredze nav nepieciešama – jūs apmācīs.
  • Nodrošina ar atspirdzinošiem dzērieniem, kā arī ar ēdienu lauku apstākļos.
  • Var uzfilmēt jūsu darbību, lai ir ko parādīt mājās un draugiem!
Ja vēlaties izmēģināt izjust bezceļa garšu lielākā vai mazākā mērā, ja vēlaties to darīt draugu vai darba kolēģu kompānijā, tad ziniet - "4x4 Adventures" spēj piedāvāt kārtīgu izklaidi - piedalīties aizraujošos izklaides izbraucienos ar kvadrocikliem pa mežiem un laukiem, izbaudot jaukus dabas skatus un mūsu tehnikas sniegtās iespējas piekļūt pat tur, kur ar kājām jums neizdotos piekļūt. Tā jūs varēsiet atslēgties no ikdienas darbiem, izjust arī fizisku slodzi, gūt gandarījumu par pārvarētajām grūtībām!



4x4 Adventures tūrisma pārgājieni ir organizēts pārbrauciens ar bezceļiem paredzētiem kvadrocikliem pa šķēršļotu un pat ļoti šķēršļotu apvidu. Pasākumos piedalās pieredzējuši instruktori un tas ilgst no četrām stundām līdz pat nedēļas braucienam.



Brauciens notiek ar bezceļiem gataviem Polaris Sportsman 450, Polaris Hawkeye 300, Kawasaki KVF 360 4x4, Yamaha YFM 350 Bruin 4x4 kvadrocikliem.



4x4 Adventures piedāvā 4h, 8 h un 24h braucienus - ar vai bez vakara atpūtas programmas un nakšņošanas. Ceļotāji visu brauciena laiku pavada dabā, lielāko daļu mežā, svaigā gaisā, veicot zināmu fizisku piepūli, un iepazīstot arī Latvijas dabas un kultūrvēsturiskās vērtības – dižkokus, dabas pieminekļus, pilskalnus, īpašas būves, un vienkārši skaistas vietas.

Pasākumus vada cilvēki, kuriem ir liela pieredze gan šādu pasākumu organizēšanā (bezceļa tūrisma un sacensību), gan arī paši ir bezceļu sacensību dalībnieki.

Komandas veidošana (korporatīvajiem klientiem vai privātpersonu grupām) - ATV, makšķerēšana, laivošana, kalnu divriteņi, un daudzas citas aizraujošas iespējas.


 
Cik tas viss maksā?

Noteikti apskaties - fotogalerija
Pasākuma cena ir LVL 120 + PVN18% par 4h pasākumu, un 150 LVL + PVN 18% par 8h pasākumu no viena dalībnieka. Šajā cenā ietilpst pilnīgi visas izmaksas, kas saistītas ar dalībnieku piedalīšanos, izņemot transportu līdz pulcēšanas vietai, naktsmītnes un vakara atpūtu vai 260 LVL + 18%PVN par 48h pasākumu ieskaitot naktsmītnes, ēdināšanu un citus izdevumus.

Kā uzzināt vairāk un pieteikt pasākumu?

Zvaniet: 29235522 vai 26520204.

Ieskatieties arī šeit »» 4x4adventures.lv
 
Visi komentāri
 
218134. viesis 16.novembris 2006 19:32
0 0 Atbildēt

Ja... un kas no tās dabas pēc tam pāri paliek ? :(

218136. viesis 16.novembris 2006 19:41
0 0 Atbildēt

Nekas īpašs jau ar dabu nenotiek - kā jau rakstīts, parasti tiek braukts tur, kur pat sēņotāji netiek. Ja jau mēslus aiz sevis neatstāj, tad nav problēmu.

218137. viesis 16.novembris 2006 19:51
0 0 Atbildēt

Vai jūs esat tā pati kompānija, kas vasarā slalomējāt Garciema pludmalē starp atpūtniekiem un bērniem? Kaut Jums tie kvadracikli aizaugtu!

218138. viesis 16.novembris 2006 19:52
0 0 Atbildēt

esmu braucis ar tiem ķīniešu ATV 150 kvadrocikliem godeļpolā. Tās trases ir īsta kvadras laušana, hvz, cik ilgi viņi tur.

man personīgi labāka izklaide ir 2 riteņi

>M

Redaktors 16.novembris 2006 20:45
0 0 Atbildēt

tie nebūs tie, kas pa pludmalēm braukā...

218143. viesis 16.novembris 2006 21:01
0 0 Atbildēt

nu vismaz pusdienas jau vareja tajā cenā iekļaut:D,diezgan sālīti jau tas vis izklausās,īpaši par 4 stundām.

218144. viesis 16.novembris 2006 21:17
0 0 Atbildēt

Jā uzkakināt jau visi mākam, laikam skauž, ka kāds ir uzņēmies šādu izklaides veidu.

218145. viesis 16.novembris 2006 21:23
0 0 Atbildēt

kas tur baigi salits??? visadas kartinga halles jau tas pats sanak. vienigi tur jau to nejut jo piecitis par 10min!!!!

218146. viesis 16.novembris 2006 21:40
0 0 Atbildēt

Viengad izgāzu ar šitādu, nu OK, līdzīgu dampīti no citas SIA! Bija labais, bet baigi šmucēties un gāzt uz saprāta robežas gan neļāva, teica, ka ja noraus uz acīm vai kokā dabūsi pamatīgi maksāt, toreiz arī daudz kas bija atkarīgs no grupas vājākā dalībnieka spējām - ja tas nespēj tikt līdz, tad arī pārējie dabū sēņot. Ceru, ka šis ir reāls adventure!

218156. viesis 16.novembris 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Es pa sito naudu aizbrauksu kudi talak ;) Paldies...

218157. viesis 16.novembris 2006 23:33
0 0 Atbildēt

Labs variants firmu pasākumiem :)

218170. viesis 17.novembris 2006 9:00
0 0 Atbildēt

Nu ta cenu ierubiijushi, milzkalnee 20 ls stundaa :)

218178. viesis 17.novembris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Besī šitie dabas postītāji... Ceru, ka tā viņu privātā zeme, kur tie ārdās.

218181. viesis 17.novembris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

218136. viesis 16.11.2006 19:41

Nekas īpašs....tiek braukts tur, kur pat sēņotāji netiek.

Piedirsīs pat tur, kur tie vēl plastmasas pudeles nav sametuši.

218184. viesis 17.novembris 2006 10:09
0 0 Atbildēt

Par kartingu halli... ja iiree visu halli uz 4 stundam, tad kaaposts nesanaak 120Ls + PVN no purna. Kartingu hallee kaajas paliek sausas, dreebes - tiiras, daba - neskarta un kvadrociklam lampas vietaa (skat. otro bildi).

218185. viesis 17.novembris 2006 10:18
0 0 Atbildēt

Labas izjūtas! Ir braukts ziemā Igaunijā pa sniegoti šķēršļotu mežu, turklāt tumsā karstasinīgā igauņu puiša vadībā.

218190. viesis 17.novembris 2006 10:50
0 0 Atbildēt

izkalide laba, bet dabu nesaudzeejosha. pats esmu beerniibaa pa taadaam vietaam izlozjnaajies neko nesabojaajot. tiiri ar kaajaam. un saliidznot ar dzipu vareetu buut reaalaaks kaifs. lai gan nav meegjinaats ne vienes, ne otrs

218194. viesis 17.novembris 2006 11:27
0 0 Atbildēt

Nu tad par to dabu, mežā no kvadricikla vai no apvidus auto pēdas jau nākamajā gadā ir pazudušas, jo zvēri mēslo, putni pārnēsā sēklas, lietus līst un viss (zāle, sēnes, krūmi, koki) aug griezdamies. Bet tur kur ir uzbūvēts lielceļs ar cieto segumu, pa kuru braukā visi dabas "saudzētāji" vairs ne kad ne kas neaugs!

218200. viesis 17.novembris 2006 11:55
0 0 Atbildēt

No rīkotājiem daži komentāri.

Par dabu - viens meža izstrādes process 1 ha platībā + 1 km materiālu izvešana nodara vairāk posta nekā kvadras gada laikā. Tā kā varat vēsrt savu zaļo enerģiju vispirms šajā virzienā. Varat ticēt, varēt neticēt - spiediens uz zemi kvadrai iir mazāk nekā jūsu pēdai. Bet, pirms sākt runāt par ekoloģiju, pārstājiet ēst gaļu, lietot benzīnu un ddegvielu, kurināt māju, lietot plasmasas maisiņus un pudeles, utml utml. šis resurss, ko mēs it kā postam, atjaunojas, un ļoti ātri. otrkārt, mēs izmantojam vietas, kur tas nevienam netraucē, par pludmali nerunājot. Tomēr cenšamies domāt ar galvu, ko un kā darīt.

par cenām - piekrītu, ka dārgi, bet arī moči ir visi 4x4 un jauni. Varam vizināt ar lētajiem ķīnīzeriem, bet tad gan jābrauc pa pludmali, jo vairāk nekur netiksi. Un nav jau mērķis aizķert ik vienu - cilvēki paši sev nosaka, vai tas ir viņam atbilstošs un piemērots, vai nē. Neapmierināti līdz šim ir bijuši tikai tie, kas pat šādām lietām tuvumā nav bijuši. Bet tie, kam tuvāka kartinga halle un sausas kājas, tie nav mūsu klienti, tiem jāsēž pie TV...

par atbildību - ja klients iebrauc kokā, viņš par to ir atbildīgs. Arī kartinga hallē ir tādā pati atbildība. Un uz iela. Un dzīvē...

Vēl infa - mēs tomēr rūpīgi izvēlamies braucējus. Lielāko tiesu tās ir grupas no uzņēmumiem, jo disciplīna tad ir augsta. tāpat paturam sev tiesības atstāt kājniekos. Temps ir gana labs un sauss un tīrs neviens vēl nav atgriezies, bet riskantās vietās instruktori palīdz, lai garantētu drošību. Jo iebraukt nepatikšanās ar kvadru ir ļoti viegli. 30 zs ar augstu smaguma centrs nejoko...

218202. viesis 17.novembris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

Čtreičetri adveņčers - izjāsim dabu kopā!

P.S.

218200. viesis: kvadrocikls tiešām sver tikai ~300 kg???

218205. viesis 17.novembris 2006 12:18
0 0 Atbildēt

Ko nu plosās par to dabu!

Tikai braucot pa to tai nekādu skādi nenodara - tā ataug. Pašiem ir gadījies braukt a la "bļin, pagājšgad mēs kkur te uz vēderiem ar vinčām vilkāmies, izrakājam pa riktīgam, a šogad neko neredz - viss aizaudzis".

Mums, kas mežos lien regulāri, pašiem vienmēr ir līdz vismaz 50l maiss, lai neko citu, kā pēdas, aiz sevis neatstātu. & pēdas pēc pāris lietiem pazūd bez pēdām... :-)

Ar kvadru gan, protams, ir extrēmāk, nekā ar džipu, bet šie pasākumi _principā_ nav domāti tiem, kas grib 'siltumā & ar sausām kājelēm'.... :-)

218208. viesis 17.novembris 2006 13:22
0 0 Atbildēt

mūsu kvadru svars ir no 230 līdz 325 kg.

218209. viesis 17.novembris 2006 13:29
0 0 Atbildēt

vo vo,par to dabu nesaprotu ko var cepties nekas tam mezam nenotiek,un sis pasakums tiesām ir vairāk firmām domāts kadu pasakuminju labajiem darbiniekiem uzsaukt,jo tas nav lēti un gan jau tie 4cikli ar nav lēti

218214. viesis 17.novembris 2006 13:59
0 0 Atbildēt

218200. viesi, a ko, kvadras apdroshinaat nevar? Mezhaa kokaa trapiit vai kadu smagaku zaru aizkert var loti viegli arii pavisam to negribot. Protams, ja izvelas tikai pieredzeejushus brauceejus, tad veel ta. Bet es, lai arii braucu ar smago enduro pats, kaut kaa neesmu drosh ka varu garanteet ka neapskadeshu pavisam nejaushi to kvadru...

218217. viesis 17.novembris 2006 14:51
0 0 Atbildēt

Tur vobšem ta ir divas iespējas: vai nu vilkties lēni un tad tas nav bīstami, bet bezjēdzīgi vai ātri un tad tas ir bīstami :) Vienkārši, bet tā nu tas ir - gaidām nākamo atrakciju "uz robežas" - ar močiem pabraukt, un pēc tam jau jebkurš var sēsties lidmašīnā :)

218218. viesis 17.novembris 2006 15:54
0 0 Atbildēt

Nu ja peec 30 braukshanas reizeem apraats ir jaizmet araa vai jataisa shausmiigi mezhoniigs kapitaalis remonts tad taa cena ir attaisnojama- savaadaak nee !

218219. viesis 17.novembris 2006 15:55
0 0 Atbildēt

Es ar 30 reizeem biju domajis - 1 reize = 1 stunda ! :)

218220. viesis 17.novembris 2006 16:17
0 0 Atbildēt

To 218214: apdrošināt tā īsti braucošu nevar, vismaz kamēr nav numura zīmes, kura iespējamas tikai pēc homologācijas. Bet stāsts jau ir par to, ka cilvēks pēc moča iedarbināšanas iIR atbildīgs par savu rīcību, jo viņš vienīgais to kontrolē. Ja viņš ar apdrošinātu moci kādu nobrauks, vai tāpēc neviens pret viņu vairs nevērsīsies?

Bet pārējiem cenu speciālistiem - nopērciet sev kvadru par eur 7-8000, un tad runājiet. Piemēram, pusass gals (miroņgalva, tiem kas saprot) kvadrai maksā no 190 līdz 220 ls. Viena! Katrai pusasij vajag 2, tātad uz tiltu 4 gb, uz moci 8. ja kāds "dīvainis" iebrauc zaros, saplēš pusass aizsarggumiju un nokauj 1 stundas laikā šo šarnīru, maksā jau rīkotājs. Tā kā biznesa jautājumos labāk nelieniet, ja nezinat visu infu.

Bet labāk ieteiktu uzklausīt kādu, kas ar mums ir izbraucis, jo tas ir objektīvi. Mēs jau te sačatosim dajebko. Bet tas, ka ir regulārie klienti, nozīmē ļoti daudz.

Un tiem, kas domā, ka nevar pabraukt extrēmi, bet droši atliek vien "pieaugt". Instruktoriem ir jājūt grupas vidējais līmenis, un jāreaģē atbilstoši. Un pagaidām tas labi izdodas. Neviens nav sūdzējies, ka nauda ir iztērēta bez gandarījua. Bet kritizētājiem - izdomājiet ka paši kaut ko, padarbojaties tajā kādus pāris gadus, tad ieskatieties spogulī un ar pilnu atbildības sajūtu pasakiet - esmu visu paveicis, pie tam perfekti. Izdarīsiet to un nemelosiet tajā brīdī - uzsaukšu braucienu:).

218221. viesis 17.novembris 2006 16:29
0 0 Atbildēt

vēl par bojājumiem - līdz šim "iegruzīti" ir tikai tie, kuri riktīgi iebraukuši vai nu kokā, vai kolēģa mocī (visu laiku maļam - ievērojiet distanci...). Zari un tamlīdzīgas lietas ir štrunts, tas ir mūsu riska zonā. tāpat mehāniska rakstura problēmas. Vienkārši, ja tu cilvēkam instruktāžā visu izstāsti, un pēc tam viņš lieki "gāzējot", ievelk taisni kokā, lai gan iezīmētā trajektorija aiziet garām, un pirms sarežģītiem šķēršļiem vēl tiek doti papildus norādījumi, kā braukt pareizi un droši, tad, piedod man, bet ir jāmaksā.

218222. viesis 17.novembris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Kā jauns viens teica, šitais tiešām varētu būt labs darba kolektīva atpūtelis, tā kā sarosieties vadītāji.

Pašam maksāt gan kaut kā pārāk sāļš.

218224. viesis 17.novembris 2006 18:19
0 0 Atbildēt

Nu kritizētāji, kur esat palikuši? Dariet zināmas savas domas, lai var Jūs oponēt!

218235. viesis 18.novembris 2006 20:32
0 0 Atbildēt

par kritizēšanu - neņem galvā, šait nevis kritizē, bet visu nod**š

par sevis slavināšanu - ja jau jums ir patstāvīgie klienti, tad kāda iksa dēļ ir vēl papildus jāreklamējas?

218236. viesis 18.novembris 2006 20:49
0 0 Atbildēt

Jāreklamējas, lai iegūtu arī jaunus klientus - atbilde tiem, kas paši nesaprot. Jo minēts tika, ka ir arī pastāvīgie klienti, nevis ka ir tikai pastāvīgie, un citiem vietas nav... Lai gan vislabāk strādā dalībnieku atsauksmes, šis ir vairāk informatīvs pasākums un PRs... Lai jums visiem jauks vakars.

218240. viesis 19.novembris 2006 2:19
0 0 Atbildēt

218221. viesi, nee, nu ok, es nerunaaju par totalu stulbumu, es ka reizi arii domaju kaut kadas nejaushiibas, tipa neredzams koka gabals zemee, kuram uzminot ar vienu ripu kvadra dabon pa saniem vai dibenu utt.

Ka arii man nav velmes te kadu ap...st, zinu ka cenas nehumanas shitiem verkjiem detaljaam.:)

Pats gan tomer pacentishas labak savu nopirkt.:) Interesanti, ar savu var braukt baraa, tipa- maksat tik par organizaciju, nevis tehniku?

218245. viesis 19.novembris 2006 11:58
0 0 Atbildēt

Baigais ''firmačs'' ...Nu ko tu te klāsti savas izmaksas par pusasīm,par ''iegruzīšanu'' ?? Kaut kāds nenopietns izklausies, ''iegruzītāj'' .

Ko taisnojies,kā āzis burkānu laukā?? Bīdi lietas un nepīksti.

218246. viesis 19.novembris 2006 12:01
0 0 Atbildēt

Ā, un vēl. Gribēju pajautāt,kas tur ir tāds- ''Uz veselā saprāta robežas''??????? :D:D:D:D Ko? Nē,nu reklāma jau laba,bet mazu meitenīšu ķeršanai derīga. Tipa-redz kāds es kruts džeks,biju uz veselā saprāta robežas.

218247. viesis 19.novembris 2006 13:25
0 0 Atbildēt

Dekster, ej nu vien uz savu laboratoriju un buries tālāk, varbūt kas jēdzīgs sanāk arī tev. Es netaisnojos, es sniedzu informāciju tiem, kam tā patiešām interesē. Uz tevi, šķiet, tas neattiecas.

Bet to 218240. viesis - nejaušības netiek attiecinātas uz klientu. Runa ir par gadījumiem, kad tu saskaries ar apzināti vieglprātīgu un augstprātīgu attieksmi - no sērijas - es taču visu zinu. No pieredzes - 2 reizes klienti iebraukuši kokā, un 1 reizi - otrā kvadrā. Pārējais neskaitījās.

Bet par pirkšanu - ja varēsi to izmantot bieži, tad jā. Ja pāris reizes gadā, tad neatmaksājas uzturēt savu dzelzi. Un vēl tam vajag vietu - gan glabāšanai, gan lietošanai. Savs ir savs, šaubu nav. Ja ir iespējas. Bez tam, cilvēki ļoti ātri izaug no kvadras izmēra - nopērk mazu, tad pēc mēneša jau vajag lielāku un lielāku. Un sākas - pārdot, tad nopirkt, tad pārdot. Ja izvēlies savu, tad pēc maksimālās programmas, bet tas ir ap 10 tk eur. rēķini pats.

Savos īres braucienos papildus vietas neplānojam, jo jau tā sanāk 12 moči. Bet ir ideja veikt speciālus braucienus īpašniekiem, tā kā seko informācijai.

218251. viesis 19.novembris 2006 18:30
0 0 Atbildēt

Kaa var salidzinaat kartingu ar kvadru ? Kartingaa tik mal pa apli un merkis tik viens - apdziit prieksaa braucosho.Bet kvadrs dod pilniigi citas emocijas un piedziivojumus, jo vide mainaas nepaartraukti. Esmu piedaliijies shiss kompaanijas izbraucienaa, bija ok, bet protams ka gribeejaas veel. Bija arii kadrs kas apmeta kuuleni un dazi man likaas senjotaaji, bet katrs brauc kaa brauc... bija purvi un dublji kur dazi arii palika... sasmereeties arii laaga nesanaaca, bet to kvadru plosiiju cik vareeju..... patiesibaa vislabaak ir braukt pedeejam, atpalikt un tad vilkt...

218253. viesis 19.novembris 2006 22:11
0 0 Atbildēt

Oi,biznesmens.Varenais kvadrociklu iznomātājiņš :D:D Tev vēl tā kā jāpaaugās pakalpojumu savu aprakstīt. Ja tu uzskati,ka vārds ''iegruzīt'' ir vareni,skaidrs,kas par putnu esi.

Un kas tad tas par tādu pasākumu,ar nereģistrētiem Latvijā motocikliem? Un nesertificētiem??? Kā var sniegt pakalpojumus ar neatbilstošiem likumam transporta līdzekļiem un vēl to varen lecīgi reklamēt?

Šaraškina kantora?

218263. viesis 20.novembris 2006 9:50
0 0 Atbildēt

To dekster - visu cieņu tavai neatlaidībai, arī tev nepatīk piekāpties, bet tomēr par lietām var spriest objektīvi, tikai tās pārzinot. Maybe "iegruzīt" nebija atbilstošs vārds, atvainojos, bet runa jau ir par ko citu. Tu mēģini nolikt to, ko nezini. Un tas uzslavas nepelna. Transporta līdzekļiem, kas nepiedalās kopējā satiksmē, nav obligāti jāreģistrē. Starp citu...:)

218265. viesis 20.novembris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

218247. viesi, nav tik traki, lietotu vieglo kvadru aarzemees var nopirkt pa tiiri sapratiigu summu. Taam aizmuguree vispar nav nekadu mirongalvu, pika ass caur enduro mocim lidziigu "dakshu". :) Smagaas kvadras man neliekas pievilciigas.

Ari jaudai dublos hobijam braucot nav tik lielas noziimes kaa meistariibai. Zinu savas velmes un iespejas, tapec nopirkt ar vajadziigo jaudu nav problema.:)

Bet nu ok, pasekoshu lidzi, jo pasakuma organizeeshana tiem kam ir ar ko braukt arii ir laba lieta, lidziigi kaa offroadmoto.lv to tagad dara.

218266. viesis 20.novembris 2006 10:02
0 0 Atbildēt

Gan jau. Mums Latvijā ir tik milzīgi mežu mašīvi,ka var tā-24h braukt pa tiem,ne reizi neizbraucot uz koplietošanas ceļiem?? Meža ceļi arī,starp citu,ir kopējās satiksmes ceļi.

Ja kļūdos,iepriekš jau atvainojos par nezināšanu...

P.S. Nepatīk man šitie Latvijas mežu un kāpu izbraukātāji,ne ar džipiem,ne šitādi. Ja cilvēks pārvietojas,aizbrauc un ir OK,bet speciāli ārdīt mežus..un tās jau nav cirsmas,kur jūs braukājat,ne?

218278. viesis 20.novembris 2006 11:48
0 0 Atbildēt

Dekster, Tu esi agresiivs nezinaataajs. Panjem un ar kaajaam vai velosipeedu pastaigaajies pa kaadu mezha masiivu. Aatri sapratiisi, ka, ja Tu shitaa veersies pret bezcelju braukshanu ar kvadraam, tad pret mezhiniekiem Tev vajadzees atombumbu.

218281. viesis 20.novembris 2006 12:10
0 0 Atbildēt

Mežinieki sajāj ceļus,zinu. Tas notiek saskaņā ar izstrādes plāniem. Taču šitie kāpu un mežu izbraukātāji brauc visur,kur vien nav slinkums. Kad mēs braucām iAuto rallijā,mums esot knapi saskaņots pasākums,jo,redz,meža ceļus bojājot. Bet šie pipariņi brauc kur acis rāda,paskaties bildes. Nereģistrēti motocikli,blatojoša attieksme,gruzītāji....varoņi,karoče.

218337. viesis 20.novembris 2006 14:09
0 0 Atbildēt

Vēl tā kā gribējās dzirdēt kāpēc tas pasākums ir uz veselā saprāta robežas.

Idejas autors droši vien reklāmas nolūkos to varētu pstāstīt...

218340. viesis 20.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Ja organizē sacensības, tad vajag saskaņot. Man liekas, ka tas pats attiecīnāms uz jebkuru organizētu pasākumu. Kā rāda pieredze, tad problēmas sākas, kad vēlies oficiāli saskaņot (kartes, shēmas, utt.). Ņeļegaļščina ir vienkāršākais risinājums, ja neuzskriesi virsū mežzinim, tad varēsi ālēties uz nebēdu ilgi

218379. viesis 20.novembris 2006 15:12
0 0 Atbildēt

Kāpu izbraukātājiem , Dekster, adresētos uzbraucienus nepieņemu - nekad neesam to darījuši. Mežā braucam pa vietām, kas netiek (nevar) izmantotas citiem mērķiem - pārpurvojušās vietas, etc. Līdz ar to arī traucējumu citiem nevajadzētu būt. Nākošais - saskaņots tiek ar īpašnieku un/vai meža dienestu.

Tava loģika - ja postam pēc plāna, tad vienalga, cik daudz? Jauks skats uz dzīvi. Nez kāpēc tikai Daugavpils HES neuzcēla - plāns taču bija...

Bet par nosaukumu rakstam - jautā autoriem, tas ir viņu kompetencē. Es arī nesaprotu, kāpēc tas ir tieši tāds.

218382. viesis 20.novembris 2006 15:29
0 0 Atbildēt

:) Kā reiz pārpurvojušās vietas ir tās,kuras tiek pastiprināti aizsargātas...iespējami reti augi..Nu labi,tas tā.. Un kas ir ''nevar tikt iamantotas citiem mērķiem'' ??? Tas ir mežs un tā mērķis ir AUGT.

218406. viesis 20.novembris 2006 17:38
0 0 Atbildēt

dekster-tu tāds pastulbs laikam esi:)))

218423. viesis 20.novembris 2006 19:41
0 0 Atbildēt

Kāpēc tā domā? Nu jā,es saprotu,kruta skaitās sapi.st dabu. Tas jā,bet man tā kā tas nav pieņemanmi,nepastulbais.

218424. viesis 20.novembris 2006 20:18
0 0 Atbildēt

peec bildeem jau vien var spriest ka muusu kadreizeejais multenju varonis ir ipashi apdaavinaats.. pilniigi reeka naak.. kur taadi rodas...

218426. viesis 20.novembris 2006 20:23
0 0 Atbildēt

Vai deksters mežu ar kādreizir redzējis, interesanti būtu uzzināt. Es domāju nevis krūmus, bet mežu.... tas tā lai skaidrāk...

218430. viesis 20.novembris 2006 21:49
0 0 Atbildēt

Tas taču Vecumnieku karjers. Tad jūs tās pēdas mežā iedzināt. Tāpēc nesapratu, ko man piesien trases taisīšanu.

218432. viesis 20.novembris 2006 22:36
0 0 Atbildēt

:) neiespied biksēs rēkdams :D

218456. viesis 21.novembris 2006 9:58
0 0 Atbildēt

man ar to galu viss ir kaartiibaa, bet ja jau tev taa ir gadījies, eh, juutu liidz

218481. viesis 21.novembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

Jauki te tie komenti... Kkā spējam mēs vienmēr pārvirzīt domas no komentējamās tēmas uz autoru & komentātoru spēju apspriešanu! Latvietis latvietim....;-)

Bet par dabu runājot - braucam mēs pa viņu & turpināsim braukt. Jo - nelienam mēs dabas liegumos, kur "purvos aizsargājamās puķītes aug", & visi pasākumi tiek saskņoti. Ja arī kādreiz paši uztaisām kādu "nelegālo" tūrismu - tad braucam pa zināmām vietām (ceļiem, nevis jaunaudzēm vai brūkleņu laukiem), jo tā dubļu magnētika ir kkā neapraxtāmi romatiska... ;-)

Ar kvadru Tu, cilvēx, esi vēl tuvāk tam dublim, nekā ar džipu, & tas dod vēl papildus asumu pasākumam. Tā kā tie, kas vēl to nav mēģinājuši - iesaku vispirms izbaudīt, & pēc tam vērtēt, cik tur ir "būšanas pie dabas" & cik - "dabas postīšanas".

Reklāmraxc jau gan ir mazliet panaivs - prasītos profesionālākas spalvas slīpējums, bet - katrs bizness ir sācies no kkā. Varbūt pēc šiem komentiem nākamreiz šie nofraktēs copywriteri, lai uzraxta, nevis paši dzejos... Lai gan - pārsvarā tie off-roaderi tādi dzejiski ļaudis... ;-) (pēc sevis zinu :-D )

218488. viesis 21.novembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Par to dabas postīšanu strīdīgs jautājums, jo redzams, ka dažādi kvatristi braukājas dažādās vietās: gan pa jūras malu, gan pa kāpām, gan smilšu karjeru: www.neija.lv/gallery/11/ , www.getaway.lv/modules.php?o...dex&go=4&p=554 , www.getaway.lv/modules.php?o...dex&go=4&p=584

Skaidrs, ka jo vairāk brauc, jo vairāk zemes virssedzi uzplēš:(

218489. viesis 21.novembris 2006 13:22
0 0 Atbildēt

www.durka.lv/gallery/thumbnails.php?album=61

. Bet visus zem viena koka pārmest nevar!

218491. viesis 21.novembris 2006 13:24
0 0 Atbildēt

Reklāmrakstam gan nav ne vainas un atbildes no organizatoriem arī pietiekami normālas un skaidrojošas!

218515. viesis 21.novembris 2006 13:51
0 0 Atbildēt

A kāpēc pa karjeru nevarētu braukt??

220395. viesis 9.decembris 2006 22:39
0 0 Atbildēt

jenamotors ir par 1/3 letaki. Vai viniem ir vajaki mochi vai vini vienkarshi ir letaki?

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti