Lasītājs: Citroen servisa «jocīgā» darbība 126

 
20.novembris 2006 12:29

Mums ir automašīna Citroen, nu ja gads ar lieku. Viss ir ideāli, taču vienu dienu vairs neskaloja ūdeni uz logiem. Nolēmu pieteikties servisam.

Pagājušajā piektdienā pl. 13:00 nodevu auto servisā. Pieņēmējs laipni uzņēma un teica , ka stundas laikā viss tiks atrisināts. Par cik gaidīšans laiks nebija ilgs, nomēmu pastaigāties pa tuvāko apkārtni.

Ieraudzīju savu auto servisa teritorijas tālākajā stūri stāvam. Tā nu pagāja laiks, tad redzu, ka 13:50 tas tiek iedzīts servisā. Nu nopriecājos un pēc 15 minūtēm iegāju Citroen veikalā un pa stikla durvīm ieraudzīju savu auto, kas jau bija ar logu šķidruma paliekām uz loga. Es nopriecājos un apsēdos palasīt avīzi, jau pēc 5 minūtēm atskanēja zvans, ka varu auto saņemt.

Pieejot pie pieņēmēja mani pārsteida ziņa, ka šis pakalpojums maksā 25.07 Ls, jo ir veikta visas logu mazgāšanas sistēmas tīrīšana, škidruma maiņa un nomainīts drošinātājs. Darba apjoms sastādīja 1.2 stundas. Tas mani visvairāk uztrauca, jo pēc maniem novērojumiem darbs ilga labi ja 15 min. Kad griezos pie servisa vadītāja, viņš atbildēja, ka tiešām visi iepriekšminētie darbi ir veikti. Kad prasīju viņam, ja darbu apjoms ir rēķināts 1.2 stundas, vai 15 minūtēs var visu paveikt kvalitatīvi. Par ko saņēmu strupu atbildi, ka Citroen augstas speciālitātes meistari to var paveikt.  Kad vaicāju, kā es varu pārbaudīt, ka visi darbi paveikti, man atbildēja, ka nekā, un ka tādas ir Citroen likmes, un vajag tikai maksāt.

Tā nu man garastāvoklis galīgi tika sabojāts, štrunts par naudu, taču, ja Tevi māna, tas ir sāpīgi. Kad vadītājam teicu, ka pareklāmēšu viņu darbu, sanēmu atbildi, ka viņam ne silts, ne auksts no tā. Tāpēc tagad ar nepacietību gaidu garantijas laika biegas, lai man vairs nebūtu jābrauc pie tik augstas klases meistariem.

Jā, kad saņēmu auto un atvēru motora nodalījumu, man uznāca smaids. Par cik auto vairs nav tikko no veikala, tad ir apputējis zem pārsega. Tur ieraudzīju augsti kvalificēta meistara pirkstu nospiedumus tikai pie drošinātāju kastītes. Un arī smidzinot uz loga šķidrumu, smarža bija Statoil škidruma raksturīgajai smaržai, ko vienmēr lietoju.

Secinājums tāds, par 25.07 Ls man tika nomainīts drošinātājs.

Gribu pabrīdināt arī citus Citroen īpašniekus, lai pavēro servisa paveikto darbu apjomus.

Ā.Balodis, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
218283. viesis 20.novembris 2006 12:33
0 0 Atbildēt

Laps.

218284. viesis 20.novembris 2006 12:34
0 0 Atbildēt

Ko labu komentāros ierakstīs citi Citroen īpašnieki par savu auto spuldzītēm? :)

218286. viesis 20.novembris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Kāda hrena pēc, garantijas laikā par kautko tādu būtu jāmaksā, pats vainīgs, ka nesāki ar to ka masīnai ir garantija.

218287. viesis 20.novembris 2006 12:38
0 0 Atbildēt

o tieshaam nesaprotu, kaada jeega tad garantijai?

218288. viesis 20.novembris 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Nav pilns apraksts:

- kur atrodas serviss?

- kā sauc pieņēmēju?

- kā sauc meistaru?

Un visbeidzot - kas ir tas lieks, ar kuru kopā ir gads?

218289. viesis 20.novembris 2006 12:40
0 0 Atbildēt

Mjā, kauns Citroen un vēl viens iemesls kāpēc šīs markas auto nekad nepirkšu. Žēl ka tādi cūkas strādā firmu servisos.

218290. viesis 20.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

Jaa... Uz tādie serivss arī turas. Slinkums bija pašam paskatīties- maksā. Pinīgi pieļauju, ka joks ar drošinātāja izdešanu var atkārtoties. Kautkā neesmu manījis, ka šie drošinātāji mirtu bez iemesla. Pilnīgi pieļauju, ka tuvu nāvei ir motoriņš, kurš pumpē logu šķidrumu. Tad par viņa nomaiņu varētu paņemt arī Ls100....

218291. viesis 20.novembris 2006 12:41
0 0 Atbildēt

ko īsti nozīmē garantija? :D

218292. viesis 20.novembris 2006 12:42
0 0 Atbildēt

Žetons Edzulim, spuldzītes arī bija viens no iemesliem kapēc nepirkšu Citroen :) Viesis 218289

218293. viesis 20.novembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

A palasi garantijas liigumu!

218295. viesis 20.novembris 2006 12:49
0 0 Atbildēt

par paareejaam lietaam nezinu teikt ko nomaiija un ko nee.. bet katram darbam autorizeetajos servisos parasti naak reglamenteets laika pateerinsh no ruupniicas. Ja piemeeram lampas mainnju sevisa meisters var izdariit 5 minuutees, bet reghlamentaa ir noraadiits ka lampas nomainjai ir vajadziigas 15 min. tad reekins tiek piestaadiits par 15 min.

par to ko nomainija vai nenomainija - paprasi sabojaataas daljas atpakalj. Ja tas nav garantijas remonts, tad vinjiem nevajadzeetu sagaadaat probleemas tev izsniegt bojaataas detaljas.

218296. viesis 20.novembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Pameegini jaunajam honda Accord spuldziites nomainiit pats!

218297. viesis 20.novembris 2006 12:52
0 0 Atbildēt

Manam darba citroeenam nomainiija gabariitlampinju pa Ls 4 (kuru neviens neprasiija mainiit)

Teicaas ka taas esot ruupniicas prasiibas un man esot paveicies , jo celju policijas sods esot Ls 10

218298. viesis 20.novembris 2006 12:53
0 0 Atbildēt

Man bija lidziga problema - 4.5 gadus vecam autinam (Citroen) arejas temperaturas raditajs saka radit par 8 gradiem mazak neka isteniba. Iebraucu servisa - teicu, ja remonts vairak par LVL 15, tad taisit nevajag.

Rezultata pa telefonu man pateica, ka remonts maksas 45 LVL. Teicu, ka nevajag. Braucu pec auto - sie saka, ka jamaksa 20 LVL par diagnostiku.

Super serviss

218299. viesis 20.novembris 2006 12:55
0 0 Atbildēt

Vot nesaprot, kā ir ar šiem smalkajiem auto - aizbrauc uz Latgali, pa naktu jābrauc atpakaļ, izdeg priekšējā lampa- pats nomainīt no citu rakstītā izriet, ka nevar, kas notiek - jāgaida rīts un jāprauc pie dīlera? ?? Normālam auto parasti rezerves lampiņas mētajas bagažniekā un atliek vien ieskrūvēt citu....

218301. viesis 20.novembris 2006 12:57
0 0 Atbildēt

Manam darba Citroenam, VEHO garantijas laikā PILNĪGI VISUS defektus novērsa pa garantiju - t.i. bez maksas. Jā, protams parakstu papīru par "tādu un tādu utt." darbu veikšanu, kas sastāda n summu, bet tā ir viņu iekšējā atskaites lapa par izlietotajām detaļām un darbu izmaksām, varbūt autors ieraudzīja to lapu un sastresojās?

218302. viesis 20.novembris 2006 12:59
0 0 Atbildēt

Ar to mūsu valstī ir jārēķinās ka pērkot jaunu auto, līdzi nāk sūdīgs serviss, un citroen nav vienīgais tāds, tieši tāpat strādā gan mazdas servisā, gan volkswagen centrā....

218303. viesis 20.novembris 2006 13:05
0 0 Atbildēt

njā, Citroen serviss... bija man līdzīga pieredze... aizdzinu remontēt vienu vainu, atbraucu pakaļ, jā, viss labi, viss izdarīts... skatos rēķinu - pierakstīts klāt visiem remontiem un daļām vēl arī logu šķidrums... padomāju, nu labi, principā jau bija tāda sajūta, ka drīz beigsies, labi vien ir, ka pielējuši... aizbraucot no Rīgas kādus 150 km kā reiz gadījās moments, kad bija jālieto minētais šķidrums... pēc otrās reizes izrādījās, ka šķidrums izbeidzies... ja nebūtu jau tik tālu no tā servisa, būtu aizbraucis tos pid@rus izlamāt... it kā jau sīkums, bet vienalga pretīgi, ja šitā čakarē...

218304. viesis 20.novembris 2006 13:07
0 0 Atbildēt

Autors. Rakstā ir runa par to , ka nav paveikts darbs, bet maksa tiek ņemta par tarifa likmi. Par likmes lielumu iebildumu nav, taču reāli nav padarīts darbs, pat škidsrumu nenimainīja, bet cenā iekļāva, taču apstrīdēt man nebija variantu :(

218305. viesis 20.novembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

Tas pats arī ar Pežo (Krasta) servi! Apkopes notiek ātrāk nekā tu pasēj kafiju izdzert. + pa to laiku vēl iemanās mašīnu nomazgāt... Ja vēl kādam tā mašīna patīk un nav problēmu teh. ziņā, tad aizbraucot uz servi - visu sačakarē, ne tikai mašīnu, bet arī garīgo.!

218306. viesis 20.novembris 2006 13:11
0 0 Atbildēt

Kāpēc Ā. Balodis grib maksāt naudu par to, kas garantijas iespaidā viņam pienākas par velti????

218307. viesis 20.novembris 2006 13:14
0 0 Atbildēt

218306. Tāpēc , ka man maigi paskaidroja , ka Citroen koncerns uz šo problēmu garantiju neattiecina. Tādas problēmas ir arī ar citu firmu automobīļiem. Visi servisi cenšas, lai par garantiju mazāk remontēt varētu.

218309. viesis 20.novembris 2006 13:17
0 0 Atbildēt

sūdzība PTAC.

par to, ka paprasa darbu samaksu par 1,2 stundām, kaut darbs veikts 50 minūtēs.

par garantijas nosacījumiem.

tas, ja gribas just 25ls kaut nelielu atdevi.

218310. viesis 20.novembris 2006 13:17
0 0 Atbildēt

Edzulim un pārējiem!

Es kā divu Citroen īpašnieks joprojām uzturu spēkā savus šajā forumā iepriekš paustos apgalvojumus gan par Citroen kā automašīnu, gan par VEHO servisu, proti, Citroen kā automašīna ir ļoti pat OK un pilnībā attaisno visas uz to liktās cerības jeb nenožēloju nevienu santīmu, ko par saviem Citroen esmu iztērējis. Savukārt, runājot par servisu, piekrītu raksta autotam, ka servisa apkalpošanas kvalitāte ir pilnīgi nekāda (lai neteiktu rupjāk, tādējādi uzraujoties uz bana).

Jau pirms gada R.Dūdam biju elektroniski nosūtījis savu veidokli par viņu servisa apkalpošanas kvalitāti un tempiem. Toreiz R.Dūda solījās, ka serviss mainīsies uz labo pusi. Laikam velti solīja.

Paldies Dievam, man Veho servisā sanāk iegriezties tikai, lai veiktu apkopi C3 (jo Picasso apjopi veicu pie sava meistara, kura pakalpojumi ir n reizes lētāki).

Runājot par spuldzītēm, jau iepriekš kaut kur forumā esmu rakstījis, ka, ja iemanās, tad spuldzītes var nomainīt arī pats, bet es parasti nepažēloju Ls 2 un iebraucu VEHO servisā, izsaucu meistaru ārā parunāties un tas aši 3 minūšu laikā spuldzīti nomaina.

Īpaši kolumbam - ja aizbrauc uz Latgali un paŗdeg tuvās gaismas spuldzīte, tad nav nekas traks, ja nolaiž lukturus uz viszemāko pozīciju un brauc ar tālajiem uguņiem. Ir izmēģināts - neviens nav midžinājis, tātad nekas traks. Protams, ikdienā tā braukāt nav ieteicams, bet kā alternatīva spuldzītes nomaiņai uz kādu laiku derēs.

Raksta autoram - priecājies, ka viņi vēl diagnostiku neuztaisīja, par ko vēl 20 Ls paņemtu! Bet, ja nopietni, tad es tavā vietā vēl pacīnītos par tiem 25 Ls ne jau naudas, bet principa dēļ.

Vēl arī ieteiktu nosūtīt šo vēstuli vai kaut linku uz šo rakstu Raimondam Dūdam. Ja nemaldos, Raimonds.Duda@veho.lv

218311. viesis 20.novembris 2006 13:18
0 0 Atbildēt

Nu ja gribās kasīties es domāju caur patērētāju tiesību aizsardzības centru viņiem tādus sūdus un skandālu varētu satasīt, ka maz neliktos.

1. Man kā piecējam ir pilnīgi vienalga kaut kādas viņu iekšējās likmes un to lielumi. Ja rakstīts ka 1.2 stundas darbs, tad viņiem bija jāstrādā 1.2 h. Ja ir pierādījumu, ka viņi strādāja mazāk - tā ir krāpšana acīmredzama. (kas - man veiklā iedos 0,1 kg desas, naudu paņems kā par 1kg ar argumentu mums te ir noteikts ar pavēli no "augšas" ka šis gabals sver 1kg!)

2. Par neizdarītajiem darbiem vispār runas nevar būt.....

218314. viesis 20.novembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

nomikam: Man aju arī nav pretenziju Citroen kā automobīlim, taču serviss sabojāja attieksmi pret VEHO. Cīnīties nav vērts, paņems tik adudz laika un nervu, vienkāršāk ir to naudu nopelnīt darbā :)

218315. viesis 20.novembris 2006 13:22
0 0 Atbildēt

Tāpat piekrītu 218306.viesim. Minētais remonts viennozīmīgi bija veicams pa garantiju.

Kad vienreiz runāju ar Veho servisa pieņēmēju, tas man teica, ka viss, kas nav saistīts ar loģisko nolietojumu, tobiš eļļa, filtri, bremžu uzlikas, logu slotiņas un tml., NAV remontējami/maināmi pa garantiju, savukārt viss pārējais ir gan.

218316. viesis 20.novembris 2006 13:24
0 0 Atbildēt

a kas tā par problēmu ar Citroen spuldzītēm - pastāstiet kāds?! Vispār jau sūdīgi, ka jaunām mašīnām šitā notiek, vai tomēr attaisnojas franču auto sliktā slava, kas iet pa priekšu tirgū?

218320. viesis 20.novembris 2006 13:31
0 0 Atbildēt

Nav tik traki ar tiem auo centriem, nācās vienreiz ( tepatās iauto ) lasīt komentāru, ka neviens jau rakstu neraksta, ka ir veiksmīgi ar savu auto nobraucis mēnesi un tikai degvielu pielējis. :D vienmēr tikai tipa negatīvo.

Jautājums: Cik ikdienas klientu izbrauc no dīlercentriem bez iebildumiem? Cik ir tādi, kuriem "liela sāpe, skaļa balss"?

218321. viesis 20.novembris 2006 13:33
0 0 Atbildēt

Ja preiskurantaa ir paredzeets, ka konkreetam darbam ir paredzeetas 1,5 stundas, tad par taam konkreetaam stundaam arii ir jaamaksaa:D:D:DTas nekas, ka to visu var izdariit 15 minuutees...

Un vai ta pa garantiju maina arii aizseereejusas slaucinjas;? Ja nu man dikti iepatiikas viens konkreets meistars, vai kafija, ko tur dod, un es visaadi saboteeju savu masiinu, lai tikai lieku reizi aizbrauktu uz servisu:?:?:D

218322. viesis 20.novembris 2006 13:34
0 0 Atbildēt

Normāli. Par citronu jau agraak bija dzirdeetas negatiivas atsauksmes. Taadeelj jau taadi klienti nav veelami, kas skataas uz nagiem :))) Bet kaapeec tas pasaakums nav par garantiju?

218323. viesis 20.novembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

Runa rakstā bija, vai var darbu , kas izrēķināts 1.2 stundas veikt 5 reizes ātrāk??? Meistars ir laikam brīnumzellis ar motorizētām rociņām. Tas , kurš to preiskurantu ir sacerējis, laikam tomēr ir vadījies no dzīves. Otrkārt: rūgtums ir par to, ka netiku uzklausīts un man serviss arī neko nepierādīja par paveikto darbu, man tas neesot jāzina. Manuprāt, tātad viņiem ir ko slēpt.

218326. viesis 20.novembris 2006 13:43
0 0 Atbildēt

Bensons Auto Hondas servisaa viss notiek apmeeram taa pat.

218329. viesis 20.novembris 2006 13:54
0 0 Atbildēt

jociigi spociigais citroen serviss :)

vispaar jau raksta hederim vajadzeja but shadam: totala krapshana citroen servisaa, nevis tikai jociiga :)

es parasti servisos vienkrashi pasaku, ka velos, lai man remontee tikai un vienigi to, ko es esmu noradijis, nevis veel skalo sisteemas un tjuunee nezko tur

218330. viesis 20.novembris 2006 13:57
0 0 Atbildēt

iesaku visiem kaut kur dabūt Autodata un paskatīties tur darba normatīvus cik prasa konkrētam darbam.

Starp citu, esmu no Citronu iipashniekiem dzirdeejis ka citronus brauc taisiit uz shauljiem jo tur ir tuvaakais normaalais citronu serviss.

P.S. pēc 10-20tk km var uzspļaut garantijai, ar ļoti lielu varbūtību sanāks lētāk.

218331. viesis 20.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Varu iedot R.Dūdas mobilo.

218332. viesis 20.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Ir ruupniicas noteiktaas normstundas, ka to un to lai izdariitu vajag pateereet 1h, bet kaut ko citu 3h. Tas, ka salabo 15 minusu laikaa, ir saprotams, bet jaareekjinaas ka oficiaalie diileri parasti noslauc par pilnu laiku tapeec sanaak lieli reekini par neko.

218333. viesis 20.novembris 2006 14:03
0 0 Atbildēt

Nu pag, darbs ir novērtēts 1.2h, bet autors domāja, ka mašīna servisā bija 15 minūtes.

Bet viņš neņem vērā, ka varbūt viņa mašīnu apkopa 4 vai 5 cilvēki vienlaicīgi, tas viss laiks jau arī summējas: 5*15min = 1.25 stundas!

droši vien, ka tā arī bija, lai to dzelzi saķīlētu, pusceham bija jānāk palīgā!

218334. viesis 20.novembris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

skandi auto gan spuldzītes tuvo gaismu maina vienreiz pa Ls3, otreiz pa Ls6

218336. viesis 20.novembris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

to 218333: Tu to domā nopietni? Jā un visiem viņi vēl spārni bija, lai viens otram netarucētu:)

218338. viesis 20.novembris 2006 14:12
0 0 Atbildēt

Nomik, Jums ar VW fanu laikam (pilnīgi noteikti) ir atšķirīgi uzskati par autiņiem ;)

Brīžos, kad pazūd kaut kas no elektronikas, pirmais ir jāskatās drošinātāji. Vienam no saviem ex BMW pazuda piepīpētāja strāva no nekvalitatīva telefona lādētāja. Mierīgi paņēmu kafiju, pārsēdos blakussēdētāja vietā, atvēru bardačoku, izvilku drošinātāju aprakstu, sameklēju piepīpētāju, nomainīju pret atbilstošas pretestības drošinātāju un viss čiki piki. Nedomāju, ka jaunam citronam vai kādam citam auto tur ir kas savādāk. Konkrēto auto kuram darīju joprojām ražo.

218339. viesis 20.novembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

Nesaprotu visus šitos čīkstētājus ..... mļa ... tak ejat ar kājām ja nespējat par remontu bleķot .... Jūs urmasi vismaz aizdomājaties ka tas sīkais remonts var reizēm aizņemt vel vairāk laika un naudas neka noteikts "Citronu" rūpnīcas katalogā .... ??? ... Un ta veči - meistari dabon atrauties pa galvu tevis čīkstētāja dēļ ka nevar salabot noteiktajā laikā ... ???

p.s pareizi dara tie servisi/dīleri kuri savas teritorijas iežogo ar necaurredzamiem žogiem lai šitādi visādi nečīkstētu ....

218341. viesis 20.novembris 2006 14:15
0 0 Atbildēt

Aaazhi Jus te..... servisaa taksh stradaa pec katalogiem kur katram auto ir noradits kadu darbu cik ilgi paveic!!! Ja paveic atraak, tad taa ir meistara/servisa peljnja, ja paveic ilgaak, tad vinju risks..... ta kaa...

un vispar ja rokas neaug no dibena, tad jau pats ar tadu sikumu avrej aplukot :))

218342. viesis 20.novembris 2006 14:16
0 0 Atbildēt

to edzulis: Tev pilnīga taisnība, taču Citroen drošinātāji ir gan salonā, gan zem haubes un par tiem otrajiem rakstīts, ka ložņā tikai servisa darbinieki. Es arī kā paklausīgs muļkis no tā vadījos. Plus vēl auto grāmatā drošinātāju apzīmējumi atšķiras no modeļu aprīkojuma , bet grāmatā nav konkrētas norādes, kurš īstais, vienk;arši vajadzēja, ka saka- metodom tika :)

218343. viesis 20.novembris 2006 14:16
0 0 Atbildēt

Edzuli!

Piekrītu! Katrā ziņā esmu konstatējis, ka mūsu prasības (kritēriji) pret auto ir krasi atškirīgas no tavējām.

Varbūt, ja pelnītu vismaz reizes 3 vairāk kā tagad, manas prasības būtu savādākas, un tad noteikti brauktu ar ko citu nevis Citroen. Bet tas arī noteiktu nebūtu neviens no Bavārijā/Kaļiņingradā ražotajiem auto!

218345. viesis 20.novembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

hmm.... parasti "shotkai" izdeg droshinaataajs, vismaz reizi gadaa. Vismaz C3 taa ir...

218347. viesis 20.novembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

kaut nav nekāds tur autorizētais, par Roli nemaz nedrīkstu sākt sūdzēties, citādi nevarēšu beigt. bet nu tomēr:) Augustā uztaisīja ritošās diagnostiku, tikai nomainīti bremžu diski un kolodkas. To, ka šara ar visu plauktu beigta, pamanīja vīrs, jo pati sūdzējos par kaut kādu mistisku "kratekli". Rezultātā - šaru meklē joprojām, t.i. jau trīs mēnešus zvana, lai uzaicinātu mani uz šaras nomaiņu. tai pat laikā cits serviss man jau paspējis plus vēl aizmugurējās šaras nomainīt. Par svecēm nemaz nerunāsim. Auto pēc sveču maiņas Rolī raustījās. Aizbraucu un ar piebildi - pārbaudiet sveces, atstāju uz pusdienu. rezultātā pēc divām dienām saņēmu auto atpakaļ. uz jautājumu vai izdevās novērst defektu, viņš man atbildēja, ka ir veikuši motora diagnostiku, sveces ir ok, bet raustoties joprojām. Un vēl pieteica - es jau nu nevarētu ar šitādu auto ilgi pabraukāt. Kā tas viss beidzās? paši nomainījām sveces un nu ripo labāk kā 3gadus atpakaļ. UZ ROLI NEMŪŽAM VAIRS NEBRAUKŠU!!!!

218349. viesis 20.novembris 2006 14:18
0 0 Atbildēt

to vwfans: Tu laikam lasīt nemāki, nauda ir štrunts, bet raksts ir par attieksmi!!!!!!

218350. viesis 20.novembris 2006 14:19
0 0 Atbildēt

218345.viesim

ptu, ptu, ptu, Kopš 02.08.2004., kad tika iegādāts pilnīgi jauns C3, neviens drošinātājs nav bijis pārdedzis vai kā citādi bojāts.

218351. viesis 20.novembris 2006 14:22
0 0 Atbildēt

vijsis1

nemāk lasīt nevis VWfans, bet gan WVfans!

218352. viesis 20.novembris 2006 14:23
0 0 Atbildēt

Attieksme ir ok .... kapeikas pi...ējs šeit ir klients kuram ir žēl samaksāt noteikto likmi jo redziet 15 min tik kāds ķimerējā viņa drapaku .... Ta es gribu uzjautāt ... ko ta šis ložņā apkārt pa visiem pakšiem un lūr kas notiek ar viņa drapaku .... :D

218353. viesis 20.novembris 2006 14:25
0 0 Atbildēt

to wvfans: Negribu apvainot Tevi, bat laikam esi LOSIS. Izlasi vēlreiz rakstu -uzmanīgi

218354. viesis 20.novembris 2006 14:27
0 0 Atbildēt

Te jau par šo bieži ir gaudas. Taču katram pasākumam, man liekas, ir ražotāja noteiktas izmaksas un ražotāja noteikts labošanas laiks. Tāpēc arī tā sanāk...

218355. viesis 20.novembris 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Klau .... likme tika pateikta - tika .... ko te vēl čīkstēt ... maksā raga un brauc priecādamies .... :) Kapēc pašam seu jāsagāda galvassāpes ... ????

218356. viesis 20.novembris 2006 14:29
0 0 Atbildēt

to WVfans: Vai Tu gadījumā neesi VEHO DARBINIEKS :)

218357. viesis 20.novembris 2006 14:30
0 0 Atbildēt

Tici man nē ..... :D Tas tik vēl trūka lai es strādātu ar kautkadiem citroniem :D:D:D

218358. viesis 20.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Es taču rakstīju, ka zem motora pārsega pirksteļu nospiedumi bija tikai pie drošinātājiem, un logu šķidrums arī netika nomainīts, taču naudu paņēma!

218359. viesis 20.novembris 2006 14:33
0 0 Atbildēt

Sakiet lūdzu, kāpēc cilvēks, kurš neuzskata par nepieciešamu pats apskatīties drošinātājus, čīkst par rēķinu 25Ls apmērā?

Nu ja bija slinkums (un/vai nemācēji), tad loģiski ka jarēķinās ar šādu stundas likmi servisā! Tik pat labi katru reizi, kad jāuzpilda logūdens, varētu braukt uz servisu un čīkstēt ka naudu prasa.

P.S. Pats kašķējos ar savu "dīlera servisu", bet na jau par šitādiem niekiem...

218360. viesis 20.novembris 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Labi ... apnika man te drukāt ... teikšu teu vienu .... tu piekriti ka auto tiks remontēts stundu pa noteiktu likmi ..... tātad likme teu ir jasamaksā .... Pretēja gadījuma kļūsti par izmeklētāju un rocies līdz pat "Citronu" koncerna vadībai - ar savu taisnību ... - veiksmi :D

218362. viesis 20.novembris 2006 14:39
0 0 Atbildēt

to WVfans:

Hmm Kāpēc tajā brīnumainajā papīrā nebija ierakstīts ka 1 drošinātāja nomaiņa aizņem - nu pieņemsim 5 h vai 20h ?

Un ko viņi saprot ar logu mazgāšanas sistāmas skalošanu?

Vai tik šī sistēma neskalojas katru reizi kad tiek mazgāti logi?

Man tas izklausās pēc riepu pumpēšanas vilcienam....

218363. viesis 20.novembris 2006 14:40
0 0 Atbildēt

Principā mana nostāj ir tāda, ka visos autorizētajos servisos publiski ir jābūt pieeajmiem ražotāja noteiktajām stundas likmēm par konkrētiem darbiem.

Daži dīleri grēko, ka vispār nenorāda cik stundās paveikts konkrētais darbs, līdz ar to nu nevari izsekot, kas un kā. Dažreiz stundas maigi sakot tiek sarēķinātas uz augšu un galīgi neloģiski un par to ir jāstrīdās. Autoram domāju sākumā vajadzētu parunāt ar VEHO un ja neizdodas, tad droši uz PTAC. Pēdējā laikā nak arvien negatīvākas atsauksmes par deleru servisiem.

218364. viesis 20.novembris 2006 14:46
0 0 Atbildēt

Nu šeit es redzu loģisku iznākumu šai situācijai .... :)

Serviss - likme 15.00Ls/h

Problēmas novērššanai paredzētais laiks - 1.2h

Drošinātājs 0.20Ls

Plus tam visam pa virsu 18%

Un uzsskatu ka servisam vispār nevajadzētu atskaitīties klientam kas ir darīts lai problēmu noverstu - izņēmums ja klients pasūta servisā nomainīt konkrētu detaļu .....

218369. viesis 20.novembris 2006 14:56
0 0 Atbildēt

bet tomeer. garantija? nav speekaa?

218370. viesis 20.novembris 2006 14:57
0 0 Atbildēt

Tiem ļoļikiem kas nesaprot par ko runā varu paskaidrot-

PTAC neko nepanāks! Pat vēl vairāk- viņi pat necentīsies kaut ko panākt! Vienīgi ļaus sev uz pleca izraudāties par to cik viss ir slikti, un ja būsi nobriedis, palīdzēs sastādīt iesniegumu tiesai. Tiem kas nav pamanījuši- CCCP laiki ir beigušies un sūdzēšanās "partkomam" (PTAC, Apdrošināšanaus uzraudzības birojam, servisa vadītājam u.c.) vairs neko nedod. Ja gribi- vari pats tiesāties!

218378. viesis 20.novembris 2006 15:10
0 0 Atbildēt

skumīgi ! gribas kārtējo reizi citēt viena sava drauga joku : " ... s%^$ki latiši" .

bet šī raksta autoram iesaku ieiet www.veho.lv un apskatīties darbinieku fotogrāfijas. vai valdes priekšsēža ģīmetne kaut ko neizsaka ? :D

218380. viesis 20.novembris 2006 15:16
0 0 Atbildēt

Par drošinātāju tu samaksāji 1.07Ls bet par to ka zin kur mainīt 24Ls.

Kā tu iedomājies uzturēt to lielo servisu un maksāt lielās algas.Kur vēl tās brīvdienas par kurām tu cīnies.Ar tiem 3Ls kurus tu būtu gatavs maksāt!! Klientu servisiem pietiek un pofig ko tu te bļausties.

Un vispār garantijas laikā var braukt uz jebkuru neatkarīgu servisu un garantijas saglabājas.

218381. viesis 20.novembris 2006 15:23
0 0 Atbildēt

Saglabājas vai nē, tas nav svarīgi. Ja tu nebūsi visu laiku barucis pie dīlera, (lasīt- jau kārtīgi viņam iepiķojis) loģiski ka problēmu gadījumā dīleris tevi pasūtīs pie tā tava "jebkura natkarīga servisa"!

Jautājusm ir vai tas tavs "jebkurš neatkarīgais serviss" būs gatavs tavā vietā plēsties ar ražotāju par garantijas remonta atmaksu (ja nu kas)? Jeb tu pats zvanīsi Citronam uz ražotājvalsti, ka viņiem tev garantijas rēķins jaapmaksā? :D

218383. viesis 20.novembris 2006 15:29
0 0 Atbildēt

to

218370. viesis 20.11.2006 14:57

Nu šeit tu kļudies!!!

Jebkuru pakalpojumu sniedzeju ierobežo virkne likumu tai skaitā patērētāju tiesību aizsardzības likums. (tiesa gan - te ir viena nianse paterētājs = fiziska persona, kura mantu neizmanto komercdarbībai - ja mašina pieder firmai - viss, šis likums nestrādā)

Par šo likumu pārkāpumiem firmai var piespriest dažādus sodus un atņemt licnzes. Un ar šo kā reiz nodarbojas PTAC.

Tālāk - konkurences apstākoļos ir svarīgi saglabāt reputāciju.

(cita lieta - vai čakars ir to vērts....)

Un vwfans nesaprot vienu lietu - firmas iekšējie dokumenti un PLĀNOTIE remonta laiki - NAV saistoši klientam. Piemēram ja tu pirksi no manis desu - plānotais daudzums 10kg bet es tev reāli atvedīšu 5kg? Kas? Tu maksāsi par 10 kg? (Nez kāpēc šajā situācijā jautājumi par apmaksājamo daudzumu neradīsies)

Un ja samaksa notiek par stundām (ne par gabaldarbiem) tad klientam jāzina kas tajā laikā darīts un cik ilgi darīts!!!!

218384. viesis 20.novembris 2006 15:42
0 0 Atbildēt

to

218380. viesis 20.11.2006 15:16

Bizness jāveido godīgi!

Ja tev vajaga plēst no klienta par 15 min darbu 25 ls - dari to bet tad uzkarini uz sienas cenrādi - drošinātāja nomaiņa - 25Ls.

(un arī pārējo darbu patiesās izmaksas) Nevis mudzies ar stundām!

Tikai diemžēl tad visticamākais citroenu pārdošanas apjoms nokritīsies.....

Žēl ka latvijā šādi lietas notiekas..... Par to arī japateicas PTAC kūtrumam. Un briesmīgajai tiesu sistēmai. Es domāju ja tas pats veho samaksātu pāris desmitus tūkstošu ls kompensācijas apkrāptajiem klientiem lietas mainītos un vēl kā mainītos!

218385. viesis 20.novembris 2006 15:49
0 0 Atbildēt

Ronald-kāpēc PTAC kūtrumam? Viņi ļoti labprāt reaģē uz sūdzībām. Man bij gadījums ar apaviem. Beidzās ar manu 100% uzvaru.

Tas kūtrums no pašiem nāk ārā. Ko autors nevērsās uzreiz PTAC ??? Labi,vajag šeit informēt cilvēkus,bet lai dodas turp un izskaidro situāciju un meklē taisnību.

218386. viesis 20.novembris 2006 15:53
0 0 Atbildēt

Nu Tu, vecīt vari tikai pateikties Dievam, ka neesi sastapies ar "Domeniks" servisu! Tad uz "Citroen" raudādams uz ceļiem atpakaļ aizrāpotu! :)

218387. viesis 20.novembris 2006 15:56
0 0 Atbildēt

Man jau vienreiz Grosā apskaitīja, tur jau pēc rēķina varēja saprast, ka rēķināts pēc iepriekš noteiktām likmēm. Piemēram nomaina divas detaļas (bremžu kolodka un disks), abām maiņas laiks vienāds (un diez gan liels), bet tās abas detaļas jau maina vienlaicīgi, nevis noskrūvē riteni nomaina kolodku uzskrūvē atpakaļ, atkal skrūvē nost maina disku un tml., bet spriežot peč aprēķinātā laikā tieši tā arī bija "meistari"darījuši. starp citu pie viena vāģa vairāk par vienu veci parasti nestrādā un kolodkas ar diskiem divatā točna nav jāmaina. Principā, jau iebraucot servisā es zināju, ka mani apčakarēs un sanāks krietni dārgāk, nekā pie sava meistara, bet bija mayday situācijā un tāda nakts stunda, ka nekur citur tikt nevarēju. Tādēļ saņemot rēķinu varēju tikai pasmaidīt, nu lai jau viņiem tiek un ja ir tādi lohi, kas maksā regulāri, lai maksā, ebt es tur no laba prāta vairāk nebraukšu.

218388. viesis 20.novembris 2006 16:01
0 0 Atbildēt

Ai da ne tikai dīleri čakarējas. Tas pats Gross auto Zemzaru ielā arī lej ūdeni ausīs. Braucu ar ģimeni svētdienas dienā pa Jūrmalas šoseju, jūtu, ka kaut kas nav ar bremzēm. Aizripinos uz Grosu. Tur džeks, tiri piri VISS ESOT KĀRTĪBĀ!!! Nospļāvos aizbraucu mājās un no rīta pie saviem meistariem. Izrādās visi 4 suporti ķīlē, bet Grosam viss KĀRTĪBĀ!!!

218390. viesis 20.novembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

Kaut kā taču to samniecību VEHO ir jāuztur... Un ne jau tikai šim dīlerim.

Citroenus pastāvīgi pārdod ar veselu kaudzi labumiem bez maksas, taču neviens neaizdomājas, ka par to pircējiem pašiem nāksies maksāt! Tā tas pasaulē ir iekārtots, ka nekas nav par velti :)

218391. viesis 20.novembris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

a moshk chalis bija atstaajis vasaras shkidrumu bachokaa un tas sasala, tadejadi sadedzinot to droshinataju? Un pa siltu laiku brauc uz servisu un negrib maksat? :)

Un vispaar izskataas peec - manvisi dara paari un es neko nevaru pats padariit :D

218392. viesis 20.novembris 2006 16:37
0 0 Atbildēt

Ko lai saka????

Kur ir aitas, tur ir cirpēji!

Ja autovadītājs ir tik ķruts", ka dēļ tādiem sūd..m brauc uz servisu, tad ...

Par servisu ir jāmaksā! :D :D :D :D :D

218394. viesis 20.novembris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

kamēr manam c5 bija garantija, dabūju jāties ar tiem Veho līdz pat nelabumam. katru reizi sarakstā bija 5-6 problēmas.

novērstas tiek 3 probzas, atlikušās nē. Bet apgalvo, ka viss ir izdarīts. citreiz tur pat neatejot no kases bija jādzen atkal atpakaļ boksos. Un tā visus 2 gadus !!! Viena problēma ar spoguļiem vilkās visu laiku un tā arī netika novērsta, jo tas laikam pēc būtības nav iespējams. tad ir jāmaina auto pret citu marku.

intresants bija servisa vadītāja koments par to kapēc nevar novērst sēdekļa čīkstēšanu. redziet, tur ir metāla atsperes sēdeklī, tādēļ jau arī čīkst viena pret otru beržoties.

vārdu sakot, ko brīnies ? tas taču citrons !!!

218395. viesis 20.novembris 2006 16:50
0 0 Atbildēt

to 218391. Pašam Tev pāri dara. Lielāko ties komentārus cilvēki raksta neiedziļinoties raksta būtībā. Autors nečīkst, vienkārši stāsta, kā viņu apstrādāja, lai citi zina, uzmanās.

218397. viesis 20.novembris 2006 17:01
0 0 Atbildēt

Man šitā izd***a Adam Auto servisā. Stāstīja par normstundām un citiem sviestiem - naudu nokāsa un attieksme briesmīga.

218398. viesis 20.novembris 2006 17:08
0 0 Atbildēt

Viens gailis nodzied skaļi visi dzird un dzied līdzi, cits gailis vistas drāž un klausās kā tās klukst, vistām labi un gailim noiet. Varbūt Balodis savā guzā ziepjūdeni vienkārši ielējis?

218400. viesis 20.novembris 2006 17:26
0 0 Atbildēt

bet kāpec tad bija jāmaksā ja bija pa garantiju?

218401. viesis 20.novembris 2006 17:33
0 0 Atbildēt

Garantija par benzīnu arī nemaxā un par apdrāzta koka mizu radiatorā arī, kurnu vel makroflexu izpūtējā!

218402. viesis 20.novembris 2006 17:34
0 0 Atbildēt

par veho jausen biju dzirdējis sliktas atsauksmes, bet kā jau daudzi te raksta, tad piebiedrojos pārējiem par to ka daudzi oficiālie dīleri konkrēti apčakarē (Golfvāgens, Domeniks, Auto Rīga, Peugeot- krasta ielas,Auto Italia, u.c).

Man arī ir garantijas auto, es arī nemainu un nemainīšu pats tam auto neko kamēr tam garantija būs.

218403. viesis 20.novembris 2006 17:36
0 0 Atbildēt

Es bākā dīzelim benzīnu ielēju, gan RENO bet samaksāju 645LS

man bija garantija!!!

218405. viesis 20.novembris 2006 17:36
0 0 Atbildēt

Tieshi delj diileriem noleemu jaunu auto LV vairs nepirkt, nakamais noteikti nebus no salona un cerams ari ne uz lizingu, jo shitaas visas "obligaataas" stelles besii aaraa. Obligaats KASKO, obligaats konkreets diilera serviss ar visaam obligaatajaam cenaam, nu i nah. Par priekshejo P307 stiklu man paprsija 400 rubljus, es protams pateicos un atradu servi, kur tas joks izmaksaja nieka 100 Ls ar visu ielikshanu. Kretiini.

218407. viesis 20.novembris 2006 17:47
0 0 Atbildēt

218405. viesi, te kaut kas nelīmējas! Obligaats KASKO un 400 rubljus par stiklu, nu galīgi neiet kopā! :D

Ja nu vienīgi tevi apjāja ka maz neliekas (šoreiz apsrošinātājs)...

218408. viesis 20.novembris 2006 17:48
0 0 Atbildēt

Jādomā ar galvu, arī tādā gadījumā, ja autiņam vēl garantija.

Viss ir salīdzinoši vienkārši - nomainīsi pats bremžu klučus, zudīs garantija bremžu sistēmai. Nomianīsi pats amortizatorus, zudīs garantija piekarei. Un tamlīdzīgi.

Te Gasjs ielika savu aprakstu par jaunu Mazda 6, kam bremžu klučus nomainīt izmaksāja 300 Ls :) No p**** - tādā gadījumā esmu ar mieru zaudēt garantiju uz bremzēm, taču nomainīt par 50 Ls!

218409. viesis 20.novembris 2006 17:51
0 0 Atbildēt

kashinj , ja tas ir opliizes pasaakums tad variants ar ls50,- nesanaak ''by agreementt'':)

218413. viesis 20.novembris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

Hm, nesaprotu, kur problēma Citroenam nomainīt tuvo un gabarītgaismu spuldzītes? Es tās mainu pati, nekas sarežģīts tur nav. Vienīgās spuldzītes, par kuram nudien Citroens ir jālamā - numura apgaismojums.....

218416. viesis 20.novembris 2006 18:33
0 0 Atbildēt

Nu sorry, bet nu shitais izklausaas peec sviesta. Matu skaldiishana.

218418. viesis 20.novembris 2006 19:13
0 0 Atbildēt

Tev vispār neko nevajadzēja maksāt,janu vienīgi par pāris litriem logu šķidrruma jo tev ir vēl garantija.Garantijas laikā jāmaksā tikai par eļļas un filtru maiņu.Visi remonti ir bezmaksas.Garantija neattiecas uz lampiņām un kolodkām-izņēmums,ja tās izdeg vai nodilst pārāk ātri.Kur ir aitas tur cirpēji atradīsies.

218419. viesis 20.novembris 2006 19:13
0 0 Atbildēt

Klāt nebiju, bet viedoklis ir :)

1. uz kāda punkta pmata šis nav garantijas pakalpojums ? Vai arī autors kautko noklusē, vai ir izliecies... Man mazdai pat logu slotiņas mainija pa garantiju :) :) Drošinātājs jau nu to4no nav dabīgi dilstošs... :)

2. būtu intersanti paskatīties uz to rēķinu. Ja ir tā kā autors raxta, tad vajadzētu būt - drošīnātāja nomaiņa - 1,2 h. Ja tas tā ir, teicami - varam izdarīt secinājumus par veho. Gan jau tur ir ierakstīts kāda elektrības guru buršanās ap to drapaku utt. Ja iespējams, lūdzu ieskanējiet šo rēķinu, lai plašas tautas masas var izvērtēt.

3. īstenībā tēma (dīleru serviss) ir diezgan sāpīga. Nedēļām garas rindas, pilnīgs rez. daļu noliktavas iztrūkums. Katra sū.. piegāde jāgaida nedēļām. Uz avīžnieku jautājumiem atbild ar uzbraucieniem - jūs man te biznesu nemāciet taisīt... Kā redzams - attieksme vispār pakaļā. Veho tagad pārdot 2 citronus dienā, pilnīgi neatkarīgi no tā ko te kāds internetā kakā. Tad kad būs pietiekoši skarba konkurence, situācija mainīsies.

Kad tas lielais trakums būs noskrējis, tad gan jau stabilizēsies. Katrā ziņā šajā epizodē citronisti rīkojās ļoti tuvredzīgi...

Niks

218425. viesis 20.novembris 2006 20:22
0 0 Atbildēt

Jābūt pilnīgam loham lai iedomātos ka darbs "drošinātāja maiņa" 1,2 stundas butu kas pārdabisks!!! Varbūt pa to naudu arī tika novērsts cēlonis?

Tāpat muļķis tik var iedomāties, ka ja es sačakarēju savu mašīnu un rūpnīca par to atbildēs!!! Tad jau garantijas laikā varu pist savu mašīnu da galam. Man ir jau 3. jaunā mašīna pēc kārtas un esmu maksājis i par lampiņām i par piekari. Nejūtos piekrāpts! Mersedesā piemēram garantija sedz tikai detaļu izmaksas, lai visi lohi Baloži nepistu prātu ar sīkumiem. Mersedess man ir pašlaik, pirms tam bija tas pats Citrons. Njā, tomēr apkalpošana varēja būt tuč, tuč labāka. Iesaku iepazīties ar garantijas noteikumiem un automobīļa uzbūvi!!!

218427. viesis 20.novembris 2006 20:25
0 0 Atbildēt

Haaaahaaa kurš var būt tik stulbs, ka iedomājies garantijas laikā tikai eļļu mainīt pa naudu :D

Moš vel tev benzīnu gribās? Kā māku tā braucu un kā braucu tā maksāju!

218428. viesis 20.novembris 2006 21:24
0 0 Atbildēt

Da ko jūs brīnaties? Ne tik Citroen servisā ceņņiks ir bešannijs. Minimālā likme autorizētajos servisos ir 20Ls/h. Gadus piecus atpakaļ fātera vecajam Ford Escort pārplīsa sajūga trosīte. Šaize notika Imantā. Iebraucu Ford servisā. Trosītes uz vietas viņiem nebija. Pats ar taksi aizbraucu uz centru, nopirku trosīti. Atvedu, viņi nomainija un paprasija 45Ls... Tāds esot ceņņiks...

218429. viesis 20.novembris 2006 21:42
0 0 Atbildēt

Tipisks gadījums ar jaunu auto. Līdzīgas situācijas ir bijušas gan ar VW autiņiem, Opel, kā arī augšminēto Citroen. Ja Jūsu auto piedevām vēl būs iestādes auto, nu tad uz pilnu katušku. Samaksāsiet velns viņ zin par ko un vēl "i za tavo parņa".

218431. viesis 20.novembris 2006 22:22
0 0 Atbildēt

Jūs mani vēlreiz pārliecinājāt, ka šķirties no manas mīļās padsmitgadīgās grabažiņas par labu jaunam lūznim nebūtu prāta darbs. Visas detaļas dabonamas pāris stundu laikā un Volodja savā neautorizētajā kaktu servisā darbu padara ar daudzkārt lielāku atbildības sajūtu (jo citādi klients neatgriezīsies).

218433. viesis 20.novembris 2006 23:20
0 0 Atbildēt

Vai tik neiet runa par Veho centru Ulmaņa gatvē?Ja tā,tad nebrīnos,jo tur vislabāk atspoguļojas tas ka franči neprot taisīt mašīnas!Piemērs:Standarta apkope 1-2 stundu vietā aizņēma visu dienu un bija 2 reizes jabrauc tai pakaļ,jo saņemot mašīnu pirmo reizi vairs nestrādāja tahometrs un tuvās gaimas.Atbraucot tai pakaļ otro reizi konstatēju ka ir izsists pakaļējais lukturis (spriežot pēc buktes blakus kaut kur turpat servī,griežot arā)normāli ne!!!!

218434. viesis 20.novembris 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Kads prieksnieks Duda, tads serviss:)

218437. viesis 21.novembris 2006 0:43
0 0 Atbildēt

veershos pie visiem tiem, kas te blajaustaas, ka raksta autors lohs un kas tik veel ne, ka deelj taada nieciiga remonta griezjas servisaa. Varu pateikt ka pashi esat lohi, ar padomju domaashanu. Vai servisa pienaakums nav veikt auto remontu utt, neskjirojot, kas tas un cik liels remonts? Ja ir serviss, kaapeec lai es negrieztos tajaa, lai man nomaina lampinju? Nu un, ja arii es pats to varu izdariit? Patiesiibaa mana doma ir taada, ka es griezjos servisaa lai sanjemtu profesionaalu pakalpojumu. Tas nekas ka es pats to varu izdariit, jo tomeer uzskatu, ka servisaa to vajadzeetu maaceet izdariit labaak. Tikai diemzjeel Latvijaa tas lielaakajaa daljaa gadiijumu taa nav.

218446. viesis 21.novembris 2006 9:16
0 0 Atbildēt

Vēršos pie tiem, kas "Var pateikt ka pashi esat lohi". Ja tu vērsies pēc "profesionaala pakalpojuma", tad esi gatavs maksāt tik pat profesionālu cenu! :)

A tas ka servis slikts- tas cits (ne šajā rakstā apskatīts) jautājums!

218447. viesis 21.novembris 2006 9:17
0 0 Atbildēt

Lauvaauto servisos ir gluzhi taada pati situaacija!!!

218449. viesis 21.novembris 2006 9:19
0 0 Atbildēt

Jā,labi gan ,ka auto lietas mācijos krievu laikā.Pirms iedarbini motoru,pacel pārsegu un pārbaudi visu auto vajadzīgo šķidumu līmeni.Lai arī cik muļķīgi tagad skan šis teikums,bet...???

218452. viesis 21.novembris 2006 9:41
0 0 Atbildēt

Ha,ha kur nu jūs visi liksaties ,brauksiet vien uz servisiem un maksāsiet cik prasīs.Domājat ka rinda paliks mazāka Citroen servisā no 8.dienām uz 7.dienām pēc pieraksta.Ha,ha ..

218454. viesis 21.novembris 2006 9:46
0 0 Atbildēt

Vakar biju laikam jau tai pašā servisā par kuru ir runa ( Ulmaņa gatve - VEHO) 60 tūkstošu apkope, 3 stundu laikā visu nepieciešamo nomainīja, pat auto nomazgāja! Ko gan varu vēlēties, jā padārgi ir tie 16 Ls/st darba izmaksas, taču man ir pilnīgi vienalga cik ilgi tiek manīti drošinātāji vai spuldzītes, kuras varētu nomainīt arī pats, jo tad, kad pēc nedēļas iešu CSDD tehnisko apkopi un ja tad kaut kas nebūs kā vajag, tad nu gan zēni varēs pa velti taisīt, teisiet ..."ceri vien"..., bet esmu jau pārbaudījis, gan ar bijušo AUTO STATUSS, gan ar VEHO.

Un šēit jums atbilde, par drošinātāja maiņu par 25 Ls, ja pēc remonta kaut kas nebūs kā vajag, tad par to būs jāatbild, jo informācija fiksējas, gan viņiem datorā, gan jums servisa grāmatiņā, gan piestādītajā rēķinā.

Ja runājam par garantiju, tad jāmāk par sevi pastāvēt un normāli ar servisa darbiniekiem runāt, ja to nemāk, tad arī maksājiet pie reizes par tiem , kuri māk runāt :)

P.S.

Par Citroen spuldzīšu nomaiņu - vienreiz arī aizbraucu uz servi nomainīt priekšējo, sapratu, ka viena nomaiņa izmaksā divu spuldzīšu cenu, taču pēc tam, kad pats pie nomaiņas pavadīju 15 minūtes un noķēpājies biju līdz ausīm sapratu to, ja gribi čakarēties, tad maini pats, ja nē tad maksā. Un vēl ko gribas pieminēt ir tas, ka tie laiki, kad sveces automāšināi varēja nomainīt no salona ir beigušies un, ja kaut kas neapmierina, lai dodās uz lauku servisu par 2 Ls, kur iespējams, ka pēc 10 m brauciena izkritīs motors un vēl notiksies nezin kas. :)

218455. viesis 21.novembris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Manam ABS kaa vasaraa nobira , taa veel liidz shai dienai nav satisiijushi , suuta detalas , kaadu treso reizi , peedeejo reiz veel atlaavaas reekinu piestaadiit (garantijas laikaa)

Gaidiijaam no Duudas ko labaaku !

218458. viesis 21.novembris 2006 10:37
0 0 Atbildēt

ja šudu nopirki, tad sūdos arī gremdējies :D

218461. viesis 21.novembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Kurš ir iedomājies ka franči normāli? Oi, man ir franču mašīna un? Franči māk vardes marinēt un neko citu!!! Ko jūs nabaga latviešus gānat??? nejau mēs esam vainīgi ka tādus mēslus ražo!!!

218463. viesis 21.novembris 2006 11:23
0 0 Atbildēt

Paši jau kundziņi esat tos servisus izlaiduši.Par katru prastu darbu maksājat lielu naudu,jo nav laika pašam vai nav saprašanas.Nu it tie servisā arī nav dunduki,ja maksā par drošinātāja maiņu,tad pats nemāk .Nu tad še tev vecīt preiskurants.A ko Tu teiksi.Tu taču droši nezini.bija tas čakars ar to maiņu vai ne.A moš to drošinātāju čerez degvielas tvertni mainīja.Rezultāti redzami.Veikali ,kur tirgo detaļas tehnikai,pārvēšas par modes salonu,kur:jāgaida mēnesis un vēl jāmaksā nejau par šo detaļu ( kurai patiesā vērtība lats),bet par brendu.

218465. viesis 21.novembris 2006 11:35
0 0 Atbildēt

Visos servisos ir noteikts laiks stundās cik aizņem noteikts darbs, ja to paveic ātrāk, tas neko nemaina! Ir noteikts laiks tapēc lai zinātu zik maksāt, jo maksā par laiku, piem 20 Ls stundā!!! Bet nu attieksme vien jau nozīmē ka Citroen es nekad nepirkšu!

218466. viesis 21.novembris 2006 11:49
0 0 Atbildēt

Jaunie autiņi arvien vairāk tiek taisīti tā lai tikai servisā tos varētu remontēt. Diezgan pamatīgs stulbums. Rezultātā klāt pie līzinga cipariem ir jāpierēķina servisa izdevumi, kuri nebūt nav nekādi maziņie. Un tas attiecas ne tikai uz Citroen. Protams vari arī pats čakarēties ja ir tam piemērota vieta, nav bail nomūrēties līdz ausīm un ir lieka diena lai nomainītu piemēram gabarītu lampiņu.

Šķiet ka drīz vispār mašīnas neviens nepirks, bet ņems nomā no autorizētajiem dīleriem...

218470. viesis 21.novembris 2006 12:31
0 0 Atbildēt

Pats to buutu par velti izdariijis un nebuutu taga nervi jaabendee!

218512. viesis 21.novembris 2006 13:46
0 0 Atbildēt

mja, autini tagad labie, pat spuldziites nomainiit nevar ar plikaam rokaam... jaunajiem audi dazhiem arii lai nomainiitu pakalejas spuldziites, jaanojauc salons no iekshpuses. cool. Prieksa arii- jajem nost gaisa filtrs un hwz veel kas.

Nu i nafig man tadus autinjus, regulari braucu pa naktim pa taaliem lauku nostuuriem un shii iemesla delja man ir vienkarshs 10gadiigs auto, kuram arii spuldziites ar plikam rokaam sekunzhu laikaa mainaamas...

218583. viesis 21.novembris 2006 15:36
0 0 Atbildēt

Ar garantiju ir visai dīvaini, jo katrs serviss izdomā savus noteikumus. Skandi motors nemainīja garantijas laikā Mitsubishi logu pacēlāja salūzušo slēdzi, jo es, lūk, esot par stipru šo spiedis. Savukārt Aura auto servisā visu mierīgi nomainīja uz garantijas rēķina.

218586. viesis 21.novembris 2006 16:03
0 0 Atbildēt

Ko jūs te ppar Veho steniet... ;-) Aizbrauciet uz ScandiAuto. Ticiet man - šādus #$%& vēl nebūsiet satikuši.

Biju tik dumš, ka no viņiem nopirku jaunu Galantu. Īsumā - foršs auto, kas mani priecē nu jau 8 gadus. Kas ir lūzis un mainīts par šo laiku, bija loģiski un saprotami (īstenībā sasodīti uzticams un izturīgs auto)... a serviss! ! ! ! KATRĀ rēķinā piedzejo klāt 20Ls min. Reiz ierados ziemā pa tumsu uz apkopi. Rēķinā - visas priekšējās lampiņas. Es redziet 50km līdz Rīgai braucot tumsā nepamanīju, ka man nedz tuvo, nedz tālo gaismu nav! Nu un tāds sīkums, ka katrā rēķina apm 3-5Ls par logu šķidrumu... arī tad, kad 30metrus no viņu servisa Kurbada ielā Statoilā esmu 10minūtes atpakaļ piepildījis to šķidrumu līdz malām...

Protams, ka garantijas līguma nosacījumus izlasīju tikai pēc dažiem mēnešiem... Tad arī uzzināju, ka garantija... neietilpst praktiski nekas. Un tas kas ietilpst - to klients ir pats salauzis, tāpēc - pēc cenrāža.

Lukturis, priekšējais... noķēru akmeni uz ceļa... par 360Ls pie Skandikiem... kuru man no DE Gross piegādāja par ~60Ls... utt. Priekšējais stikls par hren-viņu-zin cik Ls, kuru par 60Ls kopā ar darbu man nomainīja viens liels un cienījams "ne-dīlera" serviss...

VEHO jums ir grūti ?- nopērciet jaunu Mitsubishi - tad redzēsiet!

218587. viesis 21.novembris 2006 16:04
0 0 Atbildēt

Tajos glaunajos servisos pārsvarā strādā puikas, kas tikko pabeiguši skolu, ko no viņiem var gribēt? It sevišķī, ka pilns ar "saviem čomiem" , bet lai dabūtu kādu citu iekšā , izēd vecāku meistaru. Parasti aizbildinājums ir ka" lēni strādā..."!

Labi servisi ir tikai tie, kuros pats vari stāvēt klāt, un tādu ir maz! Praktiski nav tādu servisu, kur " nečakarētu smadzenes"!

Ir dzirdēts par Adam Auto, kur 250km nobraukušam auto ar izšautu galvas blīvi, pasaka, ka:" Jūs esat ielējuši nekvalitatīvu degvielu"(Statoilā), un visa garantija vējā, bet remonts maksājot 3000 ls! Forši? Talsos sataisīja par 30 ls!

218597. viesis 21.novembris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Man arī kādreiz bija ķēpa ar AUTO STATUSS - standarti tak tie paši! Bija noķīlējies ģenerators un samalis siksnu(2 nedēļas taisīja, jo nebija tai laikā detaļas 2,8HDI) un pēc remonta nobeidzās vēl kādas 3, jo, izskatījās ka, pirmās 2 siksnas nebija oriģinālās, bet šoreiz runa ir par kaut ko citu - katru reizi meklēja iemeslu apiet garantiju un katru reizi bija jādraud ar to, ka griezīšos savā līzinga kompānijā( HANZALĪZINGS), un ziniet - līdzēja! Meistars gāja " aprunāties ar direktoru" - un viss bija kārtībā!

218606. viesis 21.novembris 2006 16:41
0 0 Atbildēt

e-nazis vispār nav pazīstams ar dīlercentru sastāvu, apmācībām utt. apgalvojums par skoniekiem ir apsurds. smaku taisi, vairāk neko.

palasot ir secinājumi, ka te kom. sniedz pārsvarā mājkalpotāju un citi četru sienu sēdētāji.

Jautājums autoram. kas bija ieliets bačokā, kad sals bija pārņēmis Rīgu???

218796. viesis 22.novembris 2006 10:54
0 0 Atbildēt

Tas pats vērojams arī ADAM AUTO krastmalā!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

219565. viesis 2.decembris 2006 14:26
0 0 Atbildēt

Citroen īpašniekam man liekas , jāsāk apbruņoties ar pacietību, nez pēc cik ilga laika, autiņam iestāsies nākamā krika....

220099. viesis 7.decembris 2006 18:35
0 0 Atbildēt

Lai noperk Focus-tad redzes,ka nograb prieksejie amortizetori-45tkm,generators50tkm,pakalejie amortizatori70tkm, un galvenais-cik nenormali daudz pulu prasija cinins ar garantijas veciem,konkreti Ruslanu,tad Citrona problemas ir smiekligas...

221157. viesis 18.decembris 2006 20:51
0 0 Atbildēt

Man arī ir Citroen auto un līdzīgi biju ieradies uz remontu pēc iepriekšēja pieraksta. Bet kad atstāju auto peteicu ka ir jālabo pēc garantijas un es neko nemaksāšu. Autiņu solīja salabot pēc divām stundām, bet reāli es to saņēmu pēc sešām stundām. :)

P.S bija jāpielīmē sānu durvīm aizsarggumija un jānovērš pečkas čīkstēšana (neesmu nobraucis vēl 20000 km)

221683. viesis 26.decembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Man ir Citroea jumper darba mašīna. 3 gados nobraukti 60000 km. servisā jau mainīta drošinātāju kaste, pravodka , divreiz adbalsta gultņi, kārbas gultņiun siksnas skriemelis uz kloķenes. Par izturību spriediet paši.

221888. viesis 31.decembris 2006 16:34
0 0 Atbildēt

aaa

222366. viesis 9.janvāris 2007 10:11
0 0 Atbildēt

Nu ja ir tik dumš, ka nevar apskatīties un samainīt drošinātāu un pieliet šķidrumu, tad pats vainīgs! Ir aitas - ir cirpēji....

230427. viesis 29.marts 2007 20:26
0 0 Atbildēt

citroen c5 saka necelties augsa aizmugure prieksa strada kas varetu but pa vainu baigie sudi nevar braukt varbut kadam ir bijusi lidziga problema...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti