Pasūtīs pētījumu par Kronvalda bulv. paplašināšanu 14

 
21.novembris 2006 0:00

Lai nākotnē nodrošinātu divvirzienu kustību posmā no Citadeles ielas līdz Elizabetes ielai un uzlabotu satiksmes plūsmu pa Eksporta ielu, Rīgas domes Satiksmes departaments pasūtīs pētījumu par iespēju paplašināt Kronvalda bulvāra brauktuvi no Citadeles ielas līdz tramvaja galapunktam.

Šobrīd Kronvalda bulvāra posmā no Citadeles ielas līdz tramvaja galapunktam brauktuve ir tikai no vienas puses, tāpēc saskaņā ar ceļu satiksmes noteikumiem divvirzienu satiksme šeit nav pieļaujama. Proti, pa tramvaja sliedēm braukt no Citadeles ielas ir aizliegts. Saskaņā ar ceļu satiksmes noteikumiem to nedrīkstēja arī līdz ceļa zīmju „Braukt aizliegts” uzstādīšanai.

Šobrīd Rīgas domes Satiksmes departaments izskata iespēju ar Kronvalda bulvāra brauktuves paplašināšanas palīdzību atļaut divvirziena kustību pa Kronvalda bulvāri atbilstoši ceļu satiksmes noteikumiem. Tādējādi, ja ielas posma rekonstrukcija būs iespējama, Kronvalda bulvāris nākotnē varētu daļēji atslogot satiksmes plūsmu Eksporta ielā.
 
Visi komentāri
 
218440. viesis 21.novembris 2006 7:54
0 0 Atbildēt

Būtu labāk padomājuši kā palaist džimbuli no Basteja bulvāra pāri Valdemāra ielai starp teātri un kanālu...

Tagad lūk, tur neaizskaramā stāvvieta ierīkota... Tākā līdzīgu nevarētu ierīkot teātra otrā pusē, kad sliedes būs pārceltas uz teātra otro pusi...

218442. viesis 21.novembris 2006 8:39
0 0 Atbildēt

Tā ir tikai atruna par brauktuvi no vienas puses, kuras dēļ satiksme nav iespējama. Arī Sarkandagavas ielā, posmā no Tvaika ielas līdz Ceļinieku ielai brauktuve ir no vienas puses, tramvaja sliedes ir brauktuves līmenī, bet satiksme ir divos virzienos.

218444. viesis 21.novembris 2006 9:01
0 0 Atbildēt

RD satdepa "guru"... daudz aatraak un vieglaak buutu uzreiz uzlabot pluusmu no citadeles ielas liidz Kr.Valdemaara ielai un pataisiit pagriezienu uz vanshu tiltu izbraucaamu 3-x raitaak un peec noteikumiem !!! tikai njemot veeraa ka RD satdepaa straadaa paaraak gudri clveeki, tad shaads uzlabojums prasiis veel vismaz 20 gadus :D :D :D

218445. viesis 21.novembris 2006 9:03
0 0 Atbildēt

varbuut reaalaak ir ierosinaat izmainjas CSN, ja jau tik vien ir tas skjeerslis?

218450. viesis 21.novembris 2006 9:21
0 0 Atbildēt

Vispirms uzlika 10 ķieģeļus un tikai pēc tam sāka pētīt.... tipiski...

218460. viesis 21.novembris 2006 10:46
0 0 Atbildēt

Incanti kuraa vieta noteikmos ir aizliegts braukt pa tramvaja sliedeem kas ir vienaa liimeni ar brauktuvi, kaut kaa neatceros taadu punktu, varbuut atminja ne visia, tad luudzu atgaadiniet.

218464. viesis 21.novembris 2006 11:32
0 0 Atbildēt

Kadu vel teatra otru pusi... Tramvaju pa krastmalu jalaiz - tur vietas pietiek vairuma un jasavieno tikai posms no akmens tilta lidz elizabetes ielai. Atrisinatos gan kronvalda bulvara caurlaidiba, gan mezonigie korki uz/no vansu tilta, savukart aspazijas bulvarim no valdemara ielas lidz barona ielai pieskirt dzivojamas zonas statusu visa garuma, tadejadi nolikvidejot nekadiem normativiem neatbilstoso gajeju pareju un legalizejot cilveku vazasanos pari ielai no katras parka tacinas.

218467. viesis 21.novembris 2006 11:52
0 0 Atbildēt

Par to bija jādomā pirms tika uzlikts sastrēguma iemesls - luksofors uz Eksporta ielas. Betnu protams viss kā pie mums - vispirms izdaram un tikai tad domājam. Un par cik tā ir pie mums normāla prakse, tad neviens arī netiek sodīts par to ka ir izdarīts nepareizā secībā, neatbilstoši esošajiem apstākļiem vai pa neadekvāti augstām naudām.

218468. viesis 21.novembris 2006 11:53
0 0 Atbildēt

P.S. - Varbūt uzbliežam totalizatoru? Tipa "Cik miljonus prasīs Kronvalda bulvāra paplašināšana". ;)

218469. viesis 21.novembris 2006 12:19
0 0 Atbildēt

tramvaju zem tilta blakus kanaalam. Tilts, gan buus jaapaarbuuvee.

218562. viesis 21.novembris 2006 14:58
0 0 Atbildēt

Luksofors Eksporta / Elizabetes ir ok, tas darbojas ka sluzas un tagad korki kuri agrak bija uz Elizabetes / Ausekla utt, ir parbidijusies uz Eksporta... Bet lielakais joks ir tas ka vienvirzienu Kronvalda bulvari tagad masveida sakusi izmantot tie kuri braucot no Elizabetes ielas puses negrib gaidit kamer tramvajs stav pietura un mauc garam pa kreiso pusi, t.i. par preteja virziena sliedem. Tadus gudriniekus pedejas dienas gseit adas redzet arvien beizak. Ar nepacietibu gaidu kad beidzot bus pirmais frontalais crash starp kadu kurs lido zem kiegela vizriena uz Elizabetes ielu un kadu kurs preteja virziena mauc pa pretejam sliedem garam stavosam tramvajam...

218588. viesis 21.novembris 2006 16:05
0 0 Atbildēt

metro! :D

218620. viesis 21.novembris 2006 17:02
0 0 Atbildēt

Luksafors pie auseklja ielas ir Ok(normaali var tikt paari elizabetes ielai bez avaarijas situaacijaam), tikai kaada X peec vajadzeeja aizliegt tur braukt pa kronvalda bulvaari uz elizabetes ielu.....?

Tramvaju nacionaalajam pa otru pusi toch vareeja garaam izdziit un ziedot parka stuuri lai izstumtu uz ielas atpakalj.

218833. viesis 22.novembris 2006 13:04
0 0 Atbildēt

to WALA [?] 21.11.2006 10:46

papēti noteikumus! Tur skaidri un gaiši ir uzrakstīc, ka braukt pa tramvaja sliežu klātni var tikai, ja tā atrodas ielas vidū un pa KREISI no vaditāja. Līdzīgi ka Kronvalda bulv. ir Slokas ielā pie dzegužu ielas, Pētersalas ielā, Miera ielā!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 5

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti