Fiat Panda Cross dodas uz «Dakara 2007» 7

21.novembris 2006 13:40

“Dakara 2007” sāksies 6. janvārī Lisabonā un pēc 8696 kilometru veikšanas, no kuriem 5100 km būs atsevišķi ātrumposmi, 21. janvārī noslēgsies Senegālas galvaspilsētā.

Tas šķērsos Portugāli, Spāniju, Maroku, Mauritāniju, Mali un Senegālu. Šajā pasākumā neparastus piedzīvojumus sagaida Fiat ar diviem Panda Cross automobiļiem, ar vienu brauks Mikijs Biasjons (Miki Biasion) no Ticiano Sivjero (Tiziano Siviero) komandas, ar otru - viens no Fiat komandas oficiālajiem braucējiem.



Abi Panda Cross ir pieteikti T2 kategorijā, aprīkoti ar 1,3 Multijet turbodīzeļa dzinējiem ar sešpakāpju manuālo ātrumkārbu, kas attīsta aptuveni 105 zirgspēku jaudu pie 4500 apgriezieniem minūtē un maksimālo griezes momentu 170Nm pie 2500 apgriezieniem minūtē. Neskatoties uz to mazajiem izmēriem, abi automobiļi izceļas ar pastāvīgo pilnpiedziņu ar visko sajūgu un pašbloķējošo diferenciāli, sistēmu, kas, pateicoties optimālajai dzinējspēka sadalei uz riteņiem, sniedz labāku saķeri, kā arī īpaši uzstādītajam piekares izkārtojumam: priekšā – neatkarīgā McPherson tipa piekare, aizmugurē - neatkarīgā piekare ar šķērsstabilizātoru. Pie tam, amortizatori ir regulējami 4 veidos priekšā un 3 veidos aizmugurē.



Abi šie automobiļi ir speciāli aprīkoti šim rallijam: iekšpusē ir atrasta vieta palīgierīcēm, piemēram, alumīnija platformām, lai transportlīdzekļus izdabūtu no smiltīm, divām lāpstām, trīs rezerves riteņiem, ūdens rezervēm komandai (vismaz 10 litri) un citiem aprīkojuma elementiem, kas var izrādīties noderīgi. Starp citu, Fiat ekspedīcijā Dakarā piedalīsies arī Fiat Sedici tehniskās palīdzības gadījumiem un trīs Iveco smagās automašīnas rezerves daļu un mehānismu transportēšanai.



Divu pasaules ralliju čempionātu uzvarētājs ar Lancia un divkārtējais pasaules čempions kravas automobiļu klasē 1998. un 1999. gadā ar Iveco Mikijs Biasjons paļausies uz Panda Cross lielisko vadāmību un personību. Nevajadzētu arī aizmirst to, ka, izstrādājot Panda 4x4, no kura ir radusies Cross versija, tā spēks, raksturs un sniegums tika pārbaudīts katrā Zemes nostūrī, īpašos ceļa un laika apstākļos: ziemeļos - uz apledojušajiem sasalušās Lapzemes ceļiem, kur temperatūra nokrītas zem -40 grādiem; dienvidos - svelmainajos Dienvidāfrikas apstākļos, kur Atlantijas okeāns tiekas ar Indijas okeānu; rietumos - uz raupjajām Sjerra Nevadas nogāzēm Spānijā; austrumos - majestātiskā, mūžīgā Everesta pakājē. Pirms nonākšanas ražošanā Panda 4x4 kopumā nobrauca vairāk nekā miljonu kilometru.
 
Visi komentāri
 
218518. viesis 21.novembris 2006 13:56
0 0 Atbildēt

Lai izdodadas iecerētais !!!

218537. viesis 21.novembris 2006 14:17
0 0 Atbildēt

man patiik shitais dampis

218545. viesis 21.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

labs labs.Fiatam beidzot jasak reklameties,

un vislabak,ja to var izdarit braucot.

218547. viesis 21.novembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

Redzēju dzīvajā! Labais...!

218611. viesis 21.novembris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

Nu ko lai veicas, buutu tachu super redzeet kaadu demokraatisku auto kaa shis finisheejam, un pilniigi pofigs kuraa vietaa.

218706. viesis 21.novembris 2006 23:46
0 0 Atbildēt

Patikt ir viena lieta, bet dziities uz Dakaaru...

McPherson stoika kaartiigus aatrumus uz suudiiga celja (Dakaara nav off-road raliijs, ja kaads nav pamaniijis) neturees pat ar Panda Cross caalja svaru. Protams - var pastiprinaat, & domaaju, ka te tas arii buus izdariic. & tad - ar dievu, demokraatiskaas cenas - normaala rallija stoika ar dubultiem amjiem mazaak par dazhiem KUSD - nu nisanaak... :-)

Ar viskomuftu pa Dakaaru - tas buus reaals paarbaudiijums. Ja vell tas (aizmugures?) pashblokjeejoshais diferis ir uz frikcijas plateem - nu tad jau ir pilniigi skaidrs, kas ir sakrauts tajos triis Iveco, kuri brauc liidz par tehnjichkaam... ;-)

218877. viesis 22.novembris 2006 21:34
0 0 Atbildēt

mhm - rūpnīcas gāžamie, tād kā x5, tuaregi, mitsu evo tiek katrā bivokā gandrīz noskrūvēti līdz noplombētajām atliekām un viss jauns uzskrūvēc - tākā nevaig te ar pirkstu bakstīt...

brauc jau dakarā arī stock mašīnas - protams, ka laiki citi un atpalikums pat diennaktīs mērāms, bet aizbrauc tak līdz tam finišam

te pat zirgam zkaidrs, ka tas mazais verķīc nau nekāc sliktu ceļu F1 bolīds...

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Mercedes uzsāk jaunās G-klases ražošanu (+ FOTO) 1

Vācijas autobūves kompānija Mercedes-Benz uzsākusi G-klases apvidus auto jaunās paaudzes modeļa ražošanu. Jau kopš 1979.gada tas notiek rūpnīcā, kas atrodas Austrijas pilsētā Grācā. Lasīt vairāk

 

Seat septiņvietīgais krosovers nomainīs minivenu Alhambra (+ VIDEO) 2

Spānijas autobūves kompānija Seat gatavo septiņvietīgu krosoveru Tarraco, kas stāsies minivena Alhambra vietā. Sagaidāms, ka Tarraco savu pirmizrādi svinēs Parīzes autoizstādē šā gada rudenī. Lasīt vairāk

 

Bremžu kluči – maza detaļa ar lētu remontu dzīvības vērtē 19

Pārsteidzoši liels skaits šoferu katru dienu apdraud savu un citu dzīvību, braucot ar automašīnu bez tehniskā kārtībā esošām bremzēm. Šo dramatisko situāciju raksturo Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) dati, kas liecina, 61% automašīnu tehniskajā apskatē ar novērtējumu 3 tiek “izbrāķētas” tieši bojātas bremžu sistēmas dēļ un tālākā satiksmē piedalīties nedrīkst. Lasīt vairāk

 

Garāžā atrastais Mercedes-Benz 300SL arī pēc 60 gadiem ir miljonus vērts

Populārais raidījums The Barn Find Hunter pieteicis kārtējo vērtīgo spēkratu, kam īpašnieks viena vai otra iemesla dēļ nav varējis veltīt pienācīgu uzmanību. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti