Audi V12 TDI ieguvis balvu «Gada sacīkšu dzinējs» 11

 
23.novembris 2006 0:02

Audi attaisnoja savu moto „Vorsprung durch Technik” (“Pārākums tehnikā”), uzvarot leģendārajās Le Mans 24 stundu sacīkstēs ar dīzeļdzinēja auto.

Tagad revolucionārā tehnoloģija ir triumfējusi arī sacensībā ar Formula 1 un citās autosporta kategorijās: ekspertu grupa no Lielbritānijas žurnāla „Race Engine Technology” ir atzinusi 650 ZS V12 TDI dzinēju par 2006. gada labāko sacīkšu dzinēju, kā arī par labāko alternatīvo sacīkšu dzinēju šajā gadā.



Profesionālā autosporta World Expo izstādē Ķelnē Ulrihs Bareckis (Ulrich Baretzky) AUDI AG vārdā saņēma apbalvojumu „Gada sacīkšu dzinējs”. Šajā pašā izstādē Audi Sport dzinēju tehnoloģijas nodaļas vadītājam tika pasniegts arī apbalvojums „Gada dizaina inženieris”. 
 
Audi R10 TDI ir nepārspēts kopš pagājušā gada marta, kad tas debitēja Sebringas (ASV) 12 stundu sacīkstēs. Revolucionārais Audi dīzeļdzinēja sporta auto piedalījās astoņās sacīkstēs un visas reizes finiša līniju šķērsoja pirmais.

Arī Audi klienti drīz baudīs priekšrocības, kas gūtas no Le Mans sacīkšu pieredzes – Audi Q7 plānots aprīkot ar 500 ZS V12 TDI dzinēju. Jau tagad katrs otrais jaunais Audi ir aprīkots ar dīzeļdzinēju.
 
Visi komentāri
 
218917. viesis 23.novembris 2006 9:29
0 0 Atbildēt

Sporta traktors

218919. viesis 23.novembris 2006 9:38
0 0 Atbildēt

Vismaz driz mes redzesim muskuljainus dibeljus ielas ma$inas-bravo Audi!

218922. viesis 23.novembris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

iedomaajos kaada grieze ir tam 650hp v12 :D

218924. viesis 23.novembris 2006 9:51
0 0 Atbildēt

Vo vo griezes moments droshi taads, ka seedeklju stiprinaajumiem jaalieto dzelcelja sliedes. :D

218927. viesis 23.novembris 2006 9:59
0 0 Atbildēt

Hmm, bet vai nebuus diizeljiem jaasaak pielietot kaut kaadus koeficientus liidziigi kaa meegjina saliidzinaat turbo un neturbo benziinniekus? Kaut kaa neliekas liidz galam korekti, ka audi aizpirzh ar diizeli visiem garaam tikai taapeec, ka tas ir diizelis.

218938. viesis 23.novembris 2006 10:28
0 0 Atbildēt

nu ko, benzīna šperiņi, neesot vairs godīgi, vajag koificentus un vēl visādus brīnumus...

218941. viesis 23.novembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

tak ir jau koeficients 0,7

218942. viesis 23.novembris 2006 10:49
0 0 Atbildēt

0.7 vispār ir ne tikai koeficients, bet pat Arguments :))

218948. viesis 23.novembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

nu aciimredzot jaasaak diizeljiem pielietot citus koeficientus, vismaz lemaanaa.

218978. viesis 23.novembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Koeficenti jau tagad ir redzami pie degvielas cenām. Dīzelis dārgāks par benzīnu ?!

219039. viesis 24.novembris 2006 10:01
0 0 Atbildēt

>Vitamin ... hvz ka ar tiem koeficientiem,bet man nobraucot lidz 50km diena benzins jau ir daudz izdevigaks palicis par disel ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti