Apbalvoti LAF Standarta automobiļu komisijas laureāti 12

30.novembris 2006 10:46

Jaunpils pilī aizvadīta LAF Standarta automobiļu komisijas 2006. gada apbalvošanas balle, kurā tika kronēti čempioni desmit nominācijās. Divi komisijas pārstāvji – Jānis Dūcis un Ulvis Bujāns šosezon izcīnījuši Latvijas autosporta Meistara nosaukumu.

Kā allaž, tuvojoties gada nogalei, sporta pasaulē notiek gada izcilnieku sumināšana. Kā viena no pirmajām savus laureātus apbalvoja Latvijas Automobiļu federācijas Standarta automobiļu komisija, par pasākuma norises vietu izvēloties krāšņo Jaunpils pili. Pavisam uz skatuves, lai saņemtu kausus un medaļas, tikai aicināti laureāti desmit nominācijās. Pasākuma neoficiālā daļa, skanot ansambļa „Lustīgais Blūmīzers” izpildītajai mūzikai un pašu sportistu dziedātājām dziesmām, turpinājās līdz pat rīta agrumam. Ar īpašu aktivitāti un atraktivitāti izcēlās rallija komandas „Pipariņš Racing Team” pārstāvji. Iespējams, nespējot aizmirst deju grupas „Alegro” daiļo meiteņu uzstāšanos, kāds no „pipariņiem” nenocietās un pats piemērīja sieviešu ietērpu, saglabājot eleganci arī tik neierastos apstākļos.

Bet nu par galveno – godalgoto vietu ieguvēju sumināšanu. Pirmos apbalvoja ziemas autodaudzcīņas laureātus - jau septiņus gadus tieši daudzcīņnieki noskaidro pirmos čempionus valstī, jo viņu čempionāts beidzas līdz ar pavasara iestāšanos, kad lielai daļai citu autosportistu sezona vēl nav pat sākusies. Aizmugures piedziņas klasē Mareks Kairis („VAZ 2101”) par čempionu kļuva otro sezonu pēc kārtas. Aizvadītajā gadā tituls nāca diezgan viegli – zelta medaļas tika nodrošinātas jau vienu posmu līdz čempionāta beigām. Tomēr diez vai jaunajā sezonā konkurenti gribēs samierināties ar Mareka pārākumu, tāpēc cīņa par trešo čempiona titulu, kas nodrošinātu arī Latvijas autosporta Meistara nosaukumu, solās būt spraiga. Otrās vietas ieguvējs Mairis Kārkliņš („Toyota MR2”) ir ziemas autodaudzcīņas rekordists – viņš vienīgais sešas sezonas pēc kārtas ir spējis izcīnīt vietu godalgoto trijniekā, divreiz kļūstot arī par čempionu. Savukārt jēkabpilietis Raivis Ragainis („VAZ 2101”) jau pirmajā sezonā spēja kā līdzīgs cīnīties ar pieredzējušākiem sportistiem un dramatiskā cīņā pēdējā posmā nodrošināja trešo pozīciju. Atzīmēsim, ka Ragainis ir LAF Treka komisijas vadītājam.



Šķiet, ka priekšas piedziņas klasē izveidojusies nesagraujama hierarhija – laureātu trijnieks ir gluži tāds pats kā 2005. gadā, bet jau trešo sezonu pēc kārtas čempiona godā Ulvis Bujāns („VAZ 2108”)! Tas cēsniekam ļāva kļūt par pirmo Standartauto komisijas pārstāvi, kas izcīnījis autosporta Meistara nosaukumu. Nav šaubu, ka pēc kāda laika varam gaidīt Ulvja uzvaras arī citās autosporta disciplīnās. Vicečempions Mareks Štolcermanis („VW Golf”) sezonas laikā sevi parādīja kā domājošu braucēju, izmantojot dažādus braukšanas stilus - gan mierīgu braukšanu pa trases iekšmalu, gan agresīvu plosīšanos, izmantojot visu trases platumu un arī sniega vaļņus, nereti distanci veicot pa atšķirīgām no konkurentiem trajektorijām. Mareks nesen Vācijā aizvadīja testa braucienus ar „Ford Fiesta” un radušās pamatotas cerības, ka Štolcermanis nākamsezon varētu startēt šosejas „Ford Fiesta Cup” čempionātā. Otro sezonu pēc kārtas trešajā pozīcijā ierindojās cēsnieks Normunds Kārkliņš („VW Golf”). Piebildīsim, ka Normunds ir viens no pieciem priekšpiedziņas klases čempioniem ziemas autodaudzcīņas septiņus gadus ilgajā vēsturē.

Arī pilnpiedziņas klasē, „solidarizējoties” ar pārējo klašu braucējiem, čempionam izdevās nosargāt savu troni - otro sezonu pēc kārtas zelta medaļas jau pieminētajam Marekam Štolcermanim („Audi 90 Quattro”). Tituls tika nodrošināts jau posmu līdz čempionāta beigām, pat neraugoties uz dažādām tehniskām ķibelēm sezonas laikā. Parasti autosportā jaudīga mašīna ir neapšaubāma priekšrocība, tomēr ledus trasēs šis apgalvojums ne vienmēr ir pareizs un dažreiz ir pat pilnīgi aplams. Vai var ar vienu automašīnu gūt panākumus tik atšķirīgās disciplīnās kā ziemas autodaudzcīņa un dragreiss? Elmārs Aukšmuksts („Subaru Impreza”) to var, kļūstot par 2006. gada vicečempionu pilnpiedziņas klasē! Arī par trešās vietas ieguvēju ir interesants stāsts - vēl neilgi pirms pirmā posma starta Ērgļos Mareks Matvejevs („Subaru Impreza”) nebija izlēmis, vai startēt čempionāta ieskaitē, vai piedalīties sacensībās vienkārši sava prieka pēc. Par laimi tika izdarīta pareiza izvēle, kas autodaudzcīņas debitantam vainagojās ar bronzas medaļu.

Komandu vērtējumā čempionu godā komanda ar ziemai ļoti atbilstošu nosaukumu - „ICE MEN”, jeb „Ledus Cilvēki”, kuru pārstāvēja Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts un Normunds Orlovs. Otrajā vietā ierindojās Jelgavas komanda „Autosporta centrs”, kuras sastāvā tikai divi sportisti – Mareks Štolcermanis ieskaites punktus krāja pilnpiedziņas un priekšpiedziņas klasē, bet Kristaps Gasparovičs pilnpiedziņas grupā. Trešā pozīcija vienībai „Priekuļu tehnikums”, kurai punktus krāja Ulvis Bujāns, Nauris Bruņinieks un Gints Bujāns.

Daudzcīņnieki jau ir gatavi jaunajai sezonai, kas sāksies, tiklīdz uzsnigs sniegs. Kā jau ierasts, čempionāta posmi notiks svētdienās pēc slīdošā grafika – sacensības notiek kādā no septiņām trasēm, kurā ir atbilstošākie apstākļi. Atgādināsim, ka ziemas  autodaudzcīņa ir pats demokrātiskākais autosporta veids, jo tajā ar savu ikdienas automašīnu var startēt ikviens brauktgribētājs.

2006. gadā pirmo reizi tika aizvadīts čempionāts minirallijā. Minirallijs izveidojās kā loģisks standartauto rallija pēctecis. Nepārtraukti pieaugot ātrumiem un sportistu sagatavotībai, radās nepieciešamība ieviest obligātos drošības karkasus. Pirms sezonas pastāvēja bažas par dalībnieku skaitu, tomēr jau pirmais rallijs Gulbenē parādīja, ka jaunā disciplīna ir dzīvotspējīga. Šosezon katrā rallijā uz starta stājās ap 70 ekipāžām, taču, redzot rosību, kas notiek sporta automašīnu tirgū un sagatavošanā, nebūs pārsteigums, ja nākamsezon šis skaits pārsniegs simtu.



Piecas uzvaras sezonas pirmajos piecos rallijos – vai var vēl būt kādi jautājumi par to, kas ir čempions? Protams, ka nē! Prestižākajā automašīnu klasē 4WD+ (pilnpiedziņas automašīnas ar turbo dzinējiem) sezonu sākuši ar veco, labo „Audi” „urku”, Jānis Dūcis/Aivars Anevics uzvaru gājienu turpināja arī ar „Mitsubishi EVO VIII”. Un neveiksme pēdējā posmā vairs neko neizšķīra, jo otrais čempionu tituls pēc kārtas jau bija nodrošināts priekšlaicīgi. Jānim Dūcim, pievienojot 2004. gada zelta medaļu ziemas autodaudzcīņā pilnpiedziņas klasē, šis ir jau trešais čempiona tituls Standarta automobiļu komisijas rīkotajos čempionātos, tādējādi Dūcis ir ieguvis Autosporta meistara nosaukumu. Lielu izaugsmi gan tehnikas, gan arī braukšanas ziņā divu sezonu laikā ir piedzīvojis Guntars Miķelsons. 2005. gadā sācis ar „Audi Quattro”, turpinājis ar „Subaru Impreza”, Guntars tagad pilotē „Mitsubishi EVO VI”. Kopā ar pieredzējušo stūrmani Aivaru Maļavkinu izcīnītās sudraba medaļas ir loģisks progresa apliecinājums. To, ka brāļu Mārtiņa un Andra Skakauska („Mitsubishi EVO VI”) ekipāža ir ļoti ātra, visi saprata jau iepriekšējā sezonā, bet dažādas tehniskas likstas un avārijas ne vienmēr ļāva sasniegt finišu. Ekipāžai, katrā nākamajā rallijā rādot aizvien stabilāku sniegumu, izdevās lielisks sezonas noslēgums – pirmā uzvara rallijā savā ieskaites klasē un trešā vieta kopvērtējumā.



Pilnpiedziņas automašīnu ar atmosfēriskajiem dzinējiem klase (4WD) izceļas ar visblīvākajiem rezultātiem, jo tehnikas atšķirības nav pārāk lielas – gandrīz visi brauc ar „Audi” markas automašīnām, tāpēc čempionu tituls ir īpaši augstu vērtējams. Šosezon čempionu godā - Arvis Arums/Arnis Krasovskis („Audi Coupe Quattro”). Čempionāta pirmā posma uzvarētājam Didzim Blūmam („Mitsubishi Galant”) sezonas turpinājumā tik augstus rezultātus vairs neizdevās sasniegt, tomēr līdz pat pēdējā posma finišam viņš bija čempionu pretendentu lokā. Noslēgumā Blūmam kopā ar stūrmani Aigaru Renci sudraba medaļas. Visvairāk punktu sezonas laikā sakrāja Gatis Balgalvis („Audi 80 Quattro”), tomēr pēc čempionāta nolikuma, atmetot viena sliktākā posma rezultātu, Gatim trešā punktu summa. Tiesa, pastāvēja liela varbūtība, ka Balgalvi Jaunpils pilī kronētu par čempionu, ja vien viņš pēdējā rallijā Gramzdā kopā ar savu komandu „Veģi” būtu īstenojis komandas taktiku -  ja komandas biedrs Raimonds Dūcis rallija izskaņā būtu apzināti nopelnījis desmit sekunžu sodu par kavējumu uz laika kontroli (šāds taktisks gājiens rallijā šad un tad tiek izmantots), tad izmaiņas rezultātu tabulā čempiona godā celtu Balgalvi. Tomēr Gatis godprātīgi atteicās no tādas iespējas, atzīstot to par nesportisku.



Automašīnu klasē 1600+ sezonas sākums iepriekšējā gada čempionam Jānim Kārkliņam („Honda Civic TypeR”) neko labu nevēstīja – izstāšanās pirmajā posmā Gulbenē un otrā posma izlaišana pretim jaunā talanta vārdam rezultātu tabulā iezīmēja „nullīti”. Tomēr uzvaras atlikušajos četros čempionāta posmos Jānim Kārkliņam ar stūrmani Armandu Šimku sezonas noslēgumā atkal ļāva kāpt uz goda pjedestāla augstākā pakāpiena. Sezonu sākuši ar uzvaru un turpinājumā izcīnot vietas pirmajā trijniekā, pretim čempionu nosaukumam soļoja Raivo Pikke un Artis Dreimanis („VW Golf”). Taču pašā sezonas izskaņā Fortūna novērsās no ekipāžas un taktisko cīņu rezultātā Pikkem/Dreimanim šoreiz sudraba medaļas. Pēc neilgas pauzītes 2005. gadā, šosezon atgriežoties rallijā, trešajā pozīcijā atkal atgriezušies Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs („Opel Kadett”). Trešā vieta izcīnīta visai pārliecinoši, tomēr iesaistīties cīņā par augstākām pozīcijām ekipāžai šosezon vēl neizdevās.

Andris Andiņš/Māris Ešmanis („VW Golf”) uzskatāma par vienu no pieredzējušākajām ekipāžām un kā apliecinājums tam ir regulārā viesošanās uz goda pjedestāla automašīnu klasē 1600. Aizvadītajā sezonā kurzemnieki demonstrēja ātru un stabilu sniegumu, visos posmos izcīnot vietas pirmajā trijniekā, tajā skaitā divreiz uzvarot un pēc gada pārtraukuma atgrieza sev čempionu titulu. Ja pastāvētu nominācija „Klases ātrākā ekipāža”,  uz to varētu pretendēt četru posmu uzvarētāji Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis („VAZ 2108”), kuri ar savu astoto žigulīti regulāri izgrieza pogas arī lielai daļai jaudīgāko klašu braucēju. Tomēr 2005. gada čempioni, tehnisku problēmu vajāti, nopelnīja divas „nullītes” un tādēļ šoreiz vidzemniekiem jāsamierinās ar otro vietu. Trešās pozīcijas ieguvējs Juris Zeps („VAZ 2108”) bija viens no diviem minirallija pilotiem, kurš sezonas laikā izmantoja trīs stūrmaņu pakalpojumus. Grūti spriest, vai tas palīdzēja uzlabot sniegumu, taču sezonas noslēgumā Jurim bronzas medaļa. Šajā klasē tika piešķirta arī speciālbalva par cīņassparu, kuru saņēma Raivis un Ineta Grīnfeldi („VAZ 2103”). Ģimenes ekipāža finišu sasniedza visos sešos posmos, turklāt ne reizi nebija zemāk par piekto pozīciju. Tomēr pēc čempionāta nolikuma ekipāžai pienācās diemžēl tikai ceturtā pozīcija, lai arī līdz pēdējam brīdim tikai cerēts uz trešo vietu.

Pirmo reizi čempionu tituls tika izcīnīts klasē ar nosaukumu „ROAD”, kurā varēja startēt ar automašīnām bez dzinēja tilpuma un piedziņas ierobežojuma, un bez drošības karkasa. Visu izšķīra ekipāžas spēja sadarboties, lai pēc iespējas precīzāk veiktu norādīto distanci. Diezgan negaidīti šajā klasē, kurā milzīga nozīme ir pieredzei, čempionu titulu izcīnīja kurzemnieki Mārcis Ķenavs un Armands Ķenavs („VW Golf”), kuri vienīgie sezonas sešos posmos spēja izcīnīt divas uzvaras. Dēls un tēvs Mārcis un Armands Ķenavi paliks Latvijas autosporta vēsturē kā pirmie „ROAD” klases čempioni. Sudraba medaļas ieguva pieredzējusī ekipāža Māris Freibergs/Itars Siliņš („Seat Leon”), kas iepriekšējos gados vairākkārt plūkusi laurus standartauto rallijā. Līdz zeltam pietrūka tikai pāris punktu. Astoņu ekipāžu konkurencē bronzas medaļas izcīnīja Mareks Vītols/Elvis Stankevičs („Mitsubishi Lancer”). Nākamsezon „ROAD” klasei paredzēta īpaša vieta autosporta hierarhijā – lai minirallijā varētu startēt sporta automašīnu klasē, ekipāžai pirms tam būs jāstartē un jāfinišē (!) divos rallijos „ROAD” grupā.

Pieaugot minirallija popularitātei, aizvien principiālākas kļūst cīņas komandu vērtējumā. Stabilais sniegums visos posmos – divas uzvaras un četras otrās vietās ne mirkli neradīja šaubas, ka 2006. gadā čempionu godā būs komanda „Veģi” (Jānis Dūcis/Aivars Anevics, Gatis Balgalvis/Dāvis Arājs, Lauris Kaktiņš, Raimonds Dūcis/Guntis Kampe). Pēc čempionu titula izcīnīšanas iepriekšējā gadā, šosezon vicečempionu nosaukums komandai „Kurzeme-DnB Nord” (Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus, Andris Andiņš/Māris Ešmanis, Kārlis Volanskis/Gatis Zass). Cīņā par augstāko pakāpienu patraucēja neveiksmīgais sezonas sākums. Spēcīgajā konkurencē trešo vietu izcīnīja komanda „GM Auto” (Didzis Blūms/Aigars Rencis, Vladimirs Jemeļjanovs, Roberts Vuguls/Normunds Vuguls, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins).


LAF Standarta automobiļu komisijas laureāti 2006. gadā

Latvijas čempionāts ziemas autodaudzcīņā
Priekšpiedziņa
Ulvis Bujāns, Mareks Štolcermanis, Normunds Kārkliņš.
Pilnpiedziņa
Mareks Štolcermanis, Elmārs Aukšmuksts, Mareks Matvejevs.
Aizmugures piedziņa   
Mareks Kairis, Mairis Kārkliņš, Raivis Ragainis.
Komandas
“Ice MEN” (Mareks Kairis, Elmārs Aukšmuksts, Normunds Orlovs), “Autosporta Centrs” (Mareks Štolcermanis, Kristaps Gasparovičs), „Priekuļu Tehnikums” (Ulvis Bujāns, Gints Bujāns, Nauris Bruņinieks).

Latvijas 2006. gada čempionāts minirallijā
4WD+
Jānis Dūcis/Aivars Anevics, Guntars Miķelsons/Aivars Maļavkins, Mārtiņš Skakauskis/Andris Skakauskis.
4WD
Arvis Arums/Arnis Krasovskis,  Didzis Blūms/Aigars Rencis, Gatis Balgalvis*.
1600+
Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus, Raivo Pikke/Artis Dreimanis, Edgars Poriņš/Ģirts Roļskijs.
1600
Andris Andiņš/Māris Ešmanis, Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis, Juris Zeps*.
ROAD
Mārcis Ķenavs/Armands Ķenavs, Māris Freibergs/Itars Siliņš, Mareks Vītols/Elvis Stankevičs.
Komandas
„Veģi” (Jānis Dūcis/Aivars Anevics, Gatis Balgalvis/Dāvis Arājs, Lauris Kaktiņš, Raimonds Dūcis/Guntis Kampe), „Kurzeme-DnB Nord” (Jānis Kārkliņš/Armands Šimkus, Andris Andiņš/Māris Ešmanis, Kārlis Volanskis/Gatis Zass), „GM Auto”
 
Visi komentāri
 
219245. viesis 30.novembris 2006 11:00
0 0 Atbildēt

Njaa bildes gan taadas kaa no kaartiiga dzertinja... :P

219247. viesis 30.novembris 2006 11:03
0 0 Atbildēt

Nu bet tā taču bija balle.

219248. viesis 30.novembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

bildes vnk psec :P

219253. viesis 30.novembris 2006 11:29
0 0 Atbildēt

Varbūt kādam vēl ir bildes no pasākuma? It īpaši tās, kurās redaktors ir redzams neaprakstāmā pālī, jo pārvietošanās spējas šo bilžu autoram zuda ar katru minūti.

Ļoti nekorekti ir publicēt šādas bildes vispārējai apskatei. iauto=paparaci. Laikam jau savādāk auditoriju ir grūti noturēt. Skumji....

Tusis

Redaktors 30.novembris 2006 11:42
0 0 Atbildēt

Interesanti, kādas tad bildes vajadzēja publicēt? Kluso dabu ar rallija mašīnām? Tā bija balle. Un ballē notika tas, kas parasti notiek GADA noslēguma ballē. Vēlreiz pārskatīju bildes - neko tādu, kas neraksturotu pasākuma gaitu (noskaņojumu) neredzēju.

219288. viesis 30.novembris 2006 12:45
0 0 Atbildēt

Nu saliidzini kaut ar shiim www.4rati.lv/cgi-bin/main....menu_pos=0,4,0 Un izgulies.

219334. viesis 30.novembris 2006 20:24
0 0 Atbildēt

Redam: 4rati bildēs vismaz mēs redzam laureātus, laikam gan ne visus, un arī bez uzvārdu piesaistes pie bildes (visus pēc sejas nezinu) - tas ir tas, ko gribētos redzēt, ja iet runa par bildēm. Lai tauta var redzēt, kurš tad īsti ir kurš. Vēl jaukāk būtu vēl autiņu bildes piemest... :-)

Par lietu: Marek - Tu ir lauva! Nemaz nebiju pamanījis, ka atkal esat čempioni! ;-)

Redaktors 30.novembris 2006 20:42
0 0 Atbildēt

Kur ir problēma? Skatieties 4ratu bildes un, ja gribat, arī pārējās...

Pielinkotas taču ir abas galerijas.

219374. viesis 1.decembris 2006 10:22
0 0 Atbildēt

Redam:

Nesaukšu to par problēmu, bet manā izpratnē portālam, kurš atbalsta auto lietas - gan amatierus, gan arī profus, un taisa raxtu par to, kas mums ir noticis, & kādi puiši kādas vietas ir dabūjuši - būtu jāparūpējas par to, lai tauta var ar šiem puišiem iepazīties kaut vai bilžu veidā. Tas nozīmē - bilde ar džekiem & apakšā paraxc - tāc & tāc, n vieta x gadā y ieskaitē.

Pašlaik gan iauto, gan 4os ratos ir vnk bildes bez paraxtiem.

Būs puišiem savs mazais slavas brītiņš, & arī līdzjutējiem lielāka skaidrība par to, kurš ir kurš. :-)

Protams - varbūt būtu pareizi, ja LAF savā saitā sapublicētu visus gada licences nopirkušos sportistus no visām komisijām, bet viņiem ar to kkā klibo.

Varbūt reds varētu padomāt vismaz par vadošo sportistu publicēšanu iauto & tādējādi 'izpogāt' LAFu? :-)

219449. viesis 1.decembris 2006 15:15
0 0 Atbildēt

>RXE

Doma laba, pat ļoti.

Cik zinu, tad no nākošā gada vērsies vaļā jauns saits, kurā būs pietiekoši izmeļoša informācija par visiem latvijas autosportistiem. Tā kā ir tikai mazliet jāpaciešas...

219454. viesis 1.decembris 2006 15:44
0 0 Atbildēt

Kātad, šādi tādi saiti pa laikam atveras un lēnu garu nosprāgst paši savā nāvē. Vai RXE iedomājās kāds laika patēriņš ir vajadzīgs lai pie katras bildes sarakstītu kas viņā attēlots!

219462. viesis 1.decembris 2006 16:19
0 0 Atbildēt

2 219454. viesis 01.12.2006 15:44

Jā, RXE iedomājas, & labi zin, jo pac ir mēģinājis ko līdzīgu darīt. :-)

Tāpēc mans ar cerību skatās uz šādu portālu redaktoriem, ka viņi varbūt tomēr varētu atrast laiku, lai šādu infu saliktu... Sākotnējais darbs varbūt ir paliels, bet pēc tam jau tikai jāuztur izmaiņas un papildinājumi... :-)

Jā - pazīstu, piem., Mareku Kairi, bet par to, kāds izskatās, piem., Štolcermanis, es varu tikai minēt, lai gan šim cilvēkam (atšķirībā no Buša vai Ramsfelda) es labprāt paspiestu roku, sastopot viņu kādā Vecrīgas ielā. :-)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

1000 Zs un gara aste – McLaren P1 GT longtail versijā (+ FOTO)

Britu tūninga kompānija Lanzante prezentējusi varenauto McLaren P1 GT longtail versiju, kas atšķiras ar pagarinātu aizmugures daļu. Lasīt vairāk

 
 

"Streipuļojošs" Mustang Gūdvudas Ātruma festivālā (+ VIDEO) 8

Ar autonomās braukšanas iekārtu aprīkots klasiskais 1965.gada Ford Mustang Gūdvudas Ātruma festivālā ar mokām nobraucis plānoto distanci, brīžiem tik tikko neietriecoties siena ruļļos, kas nožogoja trases malas. Lasīt vairāk

 

Ar 550 Zs - Maserati parāda Levante GTS versiju (+ FOTO) 1

Itālijas sportisko luksusa automobiļu ražotājs Maserati Gūdvudas Ātruma festivālā parādījis jaunu krosovera Levante modifikāciju – GTS, kas būs otrs jaudīgākais modelis saimē, nostājoties aiz 590 Zs jaudīgā Trofeo. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti