Veiksmīgākais vācu vens – uzlabots un gatavs startam 9

 
30.novembris 2006 11:00

Jaunā "Volkswagen Touran" ierašanās – jaunas tehnoloģijas jaunā izskatā. Eiropas tirgū jaunais Touran startēs novembra vidū, Latvijā gaidāms ap februāra beigām.

Tas ir pirmais vens pasaulē, kas pats prot iekārtoties stāvvietā. Park Assist sistēmu ir tik vienkārši lietot, ka to var nosaukt par tīro bērnu spēli.



2007. gada pavasarī jaunais Touran kļūs arī par pirmo venu, kas aprīkots ar 125 kW/170 ZS TSI dzinēju. Tiešās degvielas padeves dzinējs, kas aprīkots ar kompresoru un turbokompresoru, izstrādā milzīgas jaudas rezerves pie ļoti neliela daudzuma degvielas padeves. Vēl vairāk, tirgū tūlīt būs pieejams tehniski identiski projektēts TSI dzinējs ar 103 kW/140 ZS jaudu. Iepazīšanās perioda laikā būs pieejami pavisam divi benzīna dzinēji, četri turbo dīzeļdzinēji. Visus TSI un TDI dzinējus (sākot no 77 kW) var kombinēt ar DSG tiešo pārnesumu kārbu. TSI, TDI, DSG – nav otra tāda vena ar tik iespaidīgām, novatoriskām vadības tehnoloģijām.

Jaunā priekša un milzums noprecizētu sīkumu

No pirmā skata uzlaboto Touran iespējams pazīt pēc Volkswagen hromētās radiatora restes, jaunā bufera un vēl noslīpētākajiem priekšējiem lukturiem. Priekšējās gaismas ir pieejamas kā bi–xenon lampas ar statisku un dinamisku stūra spuldzi (15 grādu pagrieziena leņķis) un statisku pagrieziena spuldzi. Volkswagen Touran vena ārējais garums no priekšējas sekcijas ir pieaudzis par 16 mm līdz 4,4907 mm.

Vena aizmugurējā daļā atrodas jaunās aizmugures gaismas un buferis, kas izgatavots līdzīgi priekšējai sekcijai un liek nojaust par jaunās paaudzes modeļu ierašanos. Neskaitāmas modifikācijas un jaunu tehnoloģiju pielietojums salona iekšpusē, kā arī paplašinātā standarta pakete, kurā tagad iekļautas tādas ekstras, kā kruīza kontroles sistēma un RCD 300 radio.

Vācijā Touran ir visvairāk pirkto venu saraksta augšgalā jau kopš 2003. gada

Touran uzvaras gājiens sākās 2003. gada pavasarī. Daudzpusīgais vens vienā rāvienā iekaroja pozīciju Vācijas tirgū un kopš tā laika nekas nav mainījies, vienīgi, pirmo vietu šajā topā nu ieņem jaunās paaudzes Touran modelis. 2006. gada septembrī Vācijā bija reģistrēti 8260 jaunie Touran veni – pirmā vieta, kaut gan tā sekotājs jau atradās uz starta. Līdz septembra beigām par Touran iegādi izšķīrās 62 885 šī auto nākošie īpašnieki, un līdz ar to pēc statistikas datiem Touran tagad apsteidz pārējos venus par 18,3 procentiem. Vēl vairāk, Volkswagen Touran ieņem lieliskas pozīcijas visos Eiropas tirgos tai skaitā arī Nr.1 Latvijā.

2006. gada septembra beigās visā pasaulē jau bija pārdoti 640 000 Touran modeļi. Tā nu ir sanācis, ka 60% to īpašnieku ir vismaz viens bērns un pircēju vidējais vecums ir starp 28 un 49. Vairāk nekā 50% no tiem ir arī otrs auto un visi ir gatavi zvērēt pie Volkswagen pirmšķirīgā tēla. Tas ir ļoti nozīmīgs panākumu faktors.

Auto Group Baltic
Volkswagen importētājs Baltijā
 
Visi komentāri
 
219249. viesis 30.novembris 2006 11:14
0 0 Atbildēt

Vens vai vans ?

Vispār jau izmantojot izdevību var sarīkot konkursu mūsdienu endzelīniem: kā latviski saukt šāda tipa auto ?

Imho: priekš "busa" un visiem busa atvasinājumiem tomēr drusku nepievelk, "vans" - drusku perversi...

Niks

219251. viesis 30.novembris 2006 11:24
0 0 Atbildēt

auto.delfi ir dzirdēts termins vienapjoma automobilis :)

219252. viesis 30.novembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

man patika tas pirmšķirīgais tēls :)

bet cik esmu dzirdējis, Rīgā ar folksvāgenu servisa līmeni ir pašvaki :(

un esot arī baigi ilgi jāgaida ŗindā, ja grib pirkt šito labo auto :(

219292. viesis 30.novembris 2006 13:45
0 0 Atbildēt

Bet ir jau alternatīva Rīgai - Sigulda.

Domāju ka Siguldā šito braucamo varēs drīz vien apčmadīt un izmēģināt.

219381. viesis 1.decembris 2006 10:41
0 0 Atbildēt

..piekrītu Siguldas dīlera pieeja klientam ir daudz personiskāka un patīkamāka!

219394. viesis 1.decembris 2006 11:09
0 0 Atbildēt

.........Siguldas bračkas Īles tūlīt vērs vaļā Folkšu tirgotavu Tukumā. Zinot cilvēkus,kas to bīda,vajadzētu būt ļoti normālai attieksmei pret potenciālajiem klientiem. Nu ko,Arvi,būs labais?!

219432. viesis 1.decembris 2006 13:23
0 0 Atbildēt

Nebūs par īsu "4,4907 mm"?

219479. viesis 1.decembris 2006 17:47
0 0 Atbildēt

Varetu but labs gimenes auto , bet Rigas folksha centraa gan nepirkshu. Ne serviss , bet bremze.

219585. viesis 2.decembris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Un ar ko viņš atšķiras, piemēram, no Golf+? A, sorry, 28 cm garāks - to neapšaubāmi sen gaidīja visi Latvijas auto pircēji, kas tagad momentā aizmirsīs par lētākiem, kvalitatīvākiem, komfortablākiem citu ražotāju piedāvājumiem, kas piedevām spēj nodrošināt normālu garantiju un servisu. Atšķirībā no VW. Super, malači.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti