Piedzēries autovadītājs nogalina citu vadītāju* 88

 
1.decembris 2006 21:23

VP Preses un sabiedrisko attiecību birojs informēja, ka piektdien ap 14 uz šosejas Rīga-Bauska-Lietuvas robeža 1973.gadā dzimis vīrietis alkohola reibumā vadīja automašīnu «VW Passat».

«Passat» iebraucis pretējā braukšanas joslā, kur sadūrās ar automašīnu «Mitsubishi Colt», kuru vadīja 1974.gadā dzimis vīrietis. Pēc sadursmes abas automašīnas sadūrās ar kravas automašīnu «MAN».

Avārijā notikuma vietā no gūtajām traumām miris automašīnas «Mitsubishi Colt» vadītājs. Kravas automašīnas vadītājs guvis dažādas traumas un nogādāts slimnīcā.

Automašīnas «VW Passat» vadītāja organismā policijas darbinieki konstatēja 2,18 promiles alkohola. Uzsākts kriminālprocess.

Izmantota LETA ziņa

* - ziņas virsraksts no iAuto. Uzskatām, ka šādas avārijas izraisīšana smagā reibumā ir slepkavība, lai ko par to neteiktu likums un tiesa.

 
Visi komentāri
 
219490. viesis 1.decembris 2006 21:38
0 0 Atbildēt

BEidzot lietas nosauktas pareizajos vārdos - nogalinājis.

219492. viesis 1.decembris 2006 21:42
0 0 Atbildēt

maita

219493. viesis 1.decembris 2006 21:51
0 0 Atbildēt

braucu tur ap 17:00. Kravas auto vēl pļavā bija......

219494. viesis 1.decembris 2006 22:01
0 0 Atbildēt

Slepkava pie stūres ..... šādam 20 gadus minimums

219495. viesis 1.decembris 2006 22:07
0 0 Atbildēt

Šādiem rupučiem liņča tiesu

219496. viesis 1.decembris 2006 22:12
0 0 Atbildēt

vēl atlicis tāds būtisks sīkums kā: Presē ar virsrakstiem atšķirt gadījumus, kad auto uzbrauc gājējam un kad gājējs paskrien zem auto...

Redaktors 1.decembris 2006 22:17
0 0 Atbildēt

iAuto jau sen aicināja lietas saukt pareizi - nevis uzbrauc gājējam, kas gāja pa ceļa vidu, bet gājējs izdarīja pašnāvību pamesdamies zem auto riteņiem. Arī tie, kas iet/brauc bez atstarotājiem ir pašnāvnieki un neviens viņiem virsū nebrauc, viņi paši metas zem riteņiem. Nu neraksta taču neviens, ka Daugava aprijusi cilvēku. Raksta, ka cilvēks [pašnāvnieks] ielēcis Daugavā un tur [loģiski] noslīcis. Tāpēc arī turpmāk, balstoties uz samērā drošu informāciju (VP preses dienests taču zina, ko saka), visus, kas izdarīs slepkavības, sauksim par slepkavām... Skarbi, bet tas varbūt palīdzēs saprast patieso situāciju.

219498. viesis 1.decembris 2006 22:19
0 0 Atbildēt

Redzeeju degpunktaa :( izskatiijaas baisi, vislielaakais pzd par to ka tas vainiigais veel aizlaidies no slimniicas, saprata ka ir suudi bet bija gana stulbs lai veel beegtu, manupraat tas veel smagaak pastiprina vainu. esot jau gan nokjerts, chalis pret riitu sapratiis kaados suudos ir iekuulies. pa seju vinjasm un muuzshaieslodziijumu.

219500. viesis 1.decembris 2006 22:33
0 0 Atbildēt

Cerat, ka viņam iedos reālu brīvības atņemšanu? Nu tikai, ja noliegs izdarīto vai ja izraisījis šo negadījumu tiesas noteiktā pārbaudes laikā un tml. Reāli cietumsodi ir ļoti reti.

219501. viesis 1.decembris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

Raksta nosaukums ir perfekts. Precīzāk noraksturot notikušo vienkārši nav iespējams. Tā pat kā nav iespējams izskaidrot kādēļ daudzi autovadītāji apzināti iet slepkavot... piedodiet, brauc dzērumā?

219502. viesis 1.decembris 2006 22:59
0 0 Atbildēt

Pie stūres jau divpadsmito gadu un esmu novērojis, ka visdebīlāk uz ceļiem uzvedas.... B3 Passat vadītāji.

219503. viesis 1.decembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

Vot kā lai tu jūties droši, kad visādi lauku pāķi sadzērušies VW grupas autiņos brauc pretējās joslās? Un vēl pasakiet mazi auto rullē...

219504. viesis 1.decembris 2006 23:06
0 0 Atbildēt

zheel... tam tur augshaa varetu paluugt lai samaina vietaam....kautgan ar skan drausmiigi....

219505. viesis 1.decembris 2006 23:08
0 0 Atbildēt

lieli auto arī ne vienmēr rullē:

www.indystar.com/apps/pbcs.dll...LOCAL/61127034

219507. viesis 1.decembris 2006 23:12
0 0 Atbildēt

Nošaut viņu uz rimi laukuma Bauskā....linča tiesu.....tādam mēslam...

219510. viesis 1.decembris 2006 23:24
0 0 Atbildēt

vajadzētu šito jefiņu ietupināt pēc KK panta par slepkavību ar iepriekšēju nodomu....un lai viņu cietumā par gaili pataisa....kroplis ne cilvēks.

219511. viesis 1.decembris 2006 23:26
0 0 Atbildēt

Viesi, ja colta vietā būtu vismaz lielā klase, pasāts sadalītos reizinātājos.

Lūk bildes kur saduras fronāli lielās klases (5. sērija) ar vidējas klases (Ford sierra, passat utt) autiņu. Pirmajam gandrīz nekas, otrajam kirdik.

219512. viesis 1.decembris 2006 23:27
0 0 Atbildēt

Viesi, ja colta vietā būtu vismaz lielā klase, pasāts sadalītos reizinātājos.

Lūk bildes kur saduras fronāli lielās klases (5. sērija) ar vidējas klases (Ford sierra, passat utt) autiņu. Pirmajam gandrīz nekas, otrajam kirdik.

auto.delfi.lv/news.php?op=article&sid=3609

219515. viesis 1.decembris 2006 23:35
0 0 Atbildēt

Edzuli - komentars vieta - ja tevis noraditajas bildes slepkava nebutu braucis ar lielas klases auto, tad cietusie varetu ari ceret uz izdzivosanu.

219516. viesis 1.decembris 2006 23:35
0 0 Atbildēt

Dereja to ibli piebeigt notikuma vieta-aizlaist pa zaljo ar to kas palicis pari no Passata!!!!!!!!

219517. viesis 1.decembris 2006 23:37
0 0 Atbildēt

Edzuli tu esi lohs??? Passats ir viena klase ar 5seriju. :P

219518. viesis 1.decembris 2006 23:40
0 0 Atbildēt

Viesi, lohs būs vien tu pats un nemēģini ar mani strīdēties! Passat ir tur pat kur 3. sērija, Audi A4, C klases MB, Honda Accord utt.

219519. viesis 1.decembris 2006 23:44
0 0 Atbildēt

Bla. Vel nesen reklameja ka passsats ir viena klase ar a6, 5seriju utt. un passats nekad nav bijis kopa ar 3seriju un a4. Man kauns par tevi, tadi ka tu boja priekshtatu par bmw

219520. viesis 1.decembris 2006 23:56
0 0 Atbildēt

:DDDD

Kur tad #viesis šito izraka? Kādā firmas bukletā? vnk iedomājies blakām passat un 5. sēriju...

Kā kādas kaimiņvalsts pārstāvji: "sravnil hui s paljcem!"

:D

219521. viesis 2.decembris 2006 0:01
0 0 Atbildēt

Jeta ir viena klase ar 3seriju, a4 utt.

219522. viesis 2.decembris 2006 0:13
0 0 Atbildēt

tieshi taa- nolieciet b3 passaatu blakus 5.serijai- vienaadi imho. tak 5.seer. ir mazi- neesmu resns, bet man tur vietas truukst! :D

219523. viesis 2.decembris 2006 0:21
0 0 Atbildēt

Luix [?] 01.12.2006 23:56

Nu iedomājos.

E60 4841; 1846

B6 4765; 1820

Nu ir Passats mazāks, bet bāzt to kopā ar 3. sēriju...

219524. viesis 2.decembris 2006 0:23
0 0 Atbildēt

Kā mēdzt teikt: "Ne jau izmērs ir galvenais" ;))

219525. viesis 2.decembris 2006 0:27
0 0 Atbildēt

Bet atgriezīsimies pie tēmas - nav nozīmes ar ko brauc zem promillēm - viss, pat trīsritenis, var izrādīties nāvējošs ierocis :(

219526. viesis 2.decembris 2006 0:29
0 0 Atbildēt

Tikai trīsritenis, atšķirībā no auto, visdrīzāk būs nāvējošs pašam braucējam, nevis apkārtējiem...

219527. viesis 2.decembris 2006 0:44
0 0 Atbildēt

slepkavība vainu pastiprinošos apstākļos!

219529. viesis 2.decembris 2006 1:19
0 0 Atbildēt

Nu Passat salikt kopaa ar 3xx seriju tieshaam var nepraatis. Tad jau Passat ir krutaaks par 3xx, jo tam ir pieejams arii V8 motors, kamer troikas beidzas ar 6 cilindriem :) Ne tikai gabariti nosaka, kuras klases auto tas ir. Troikai pieliidzinaams drizaak Jetta

219531. viesis 2.decembris 2006 8:46
0 0 Atbildēt

A kokus nav žēl? Moš labāk laukakmeni? Vai, vēl labāk - tādu pašu, kā pats?

219533. viesis 2.decembris 2006 8:52
0 0 Atbildēt

Shoreiz buus jaapiekriit edzulim, colts jau ir pilniiga konservu bundzja, buut kaut taads pats pasaats pretiim, iznaakums buutu savaadaaks!

219534. viesis 2.decembris 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Nea, man tik un taa skiet labaak lai satiek taadu pasu. Peace.

219538. viesis 2.decembris 2006 9:33
0 0 Atbildēt

Labrīt, visiem - ja atecerieties tad 16.10.2006. uz Jūrmalas apbraucamā bija līdzīgs gadījums, tikai tur pretējā joslā iebrauca nevis dzēris vadītājs, bet cilvēks, kas mēģināja izvairīties no sadursmes ar suni - rezultātā pretī braucošā MITSUBISHI COLT vadītājs gāja bojā. Es redzēju klātienē, kas paliek pāri no šāda izmēra mašīnas un esmu kļuvis par absolūtu mazās klases pretinieku uz Latvijas ceļiem - mūsu ceļi un notikumi nav piemēroti mazās klases automašīnām. Atvainojiet meitenes, bet ja Jūsu džeks Jums saka, ka COLT ir īstā mašīna JUms, tad ziniet, viņam absolūti nerūp Jūsu drošība.

(Protams, pie Tukuma arī džipu saspieda tā, ka nevarēja nabaga nelaiķi pat izdabūt ārā griežot....bet kas izraisīja avāriju - Passat. )

219541. viesis 2.decembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

JOO [?] 01.12.2006 22:01

Slepkava pie stūres... šādam 20 gadus minimums_

Lox esi 20 gadus par taadu nodarijumu? vismaz naaves sodu leenaa mokoshaa naavee taadam... :|

219542. viesis 2.decembris 2006 10:14
0 0 Atbildēt

Varēja rakstīt arī: Slepkavība ar _iepriekšēju_ nodomu!

(c) Apache

219543. viesis 2.decembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

nāves sods...20 gadi cietumā...slepkavība ar iepriekšēju nodomu...ATTOPIETIES ļaudis-nedzīvojam Krievijā!Maksimums,ko dabūs KRETĪNS ir kādi 8 gadi Vecumniekos...viņš pat reālu zonu neizbaudīs...tāda nu ir mūsu valstiņa...tādi nu ir viņas likumi:(

...labākais sods šādam pasažierim būtu,DIVI SITIENI PA CEĻGALU LOCĪTAVĀM AR BEISBOLA NŪJU...LAI PAVADA ATLIKUŠO DZĪVES DAĻU RATIŅOS.Kāds teiks skarbi???Nedomāju...labprāt pats izpildītu šo soda sankciju!!!...

219544. viesis 2.decembris 2006 10:19
0 0 Atbildēt

Da nepiesienieties coltam, no sitiena vnk coltu iesvieda preteejaa joslaa kur to taraneeja smagains, taadeelj tik beediigs iznaakums.. :( Vieniigais, ja buutu bijusi kaada lielaaka, smagaaka mashiina, piem Volvo, MB, utt. tad moska nebuutu iemests preteejaa joslaa...

219545. viesis 2.decembris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

To joop, tas tak zinams, ka vinsh nedabuus daudz gadus :| Un par smigaa izraisiitu avaariju ar bojaa gaajuso,es domaaju, ka gadus iedos, un vairs ne Vecumniekos, tag jau shitos uz matiisa cietumu saak vest...

219546. viesis 2.decembris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Uz Bauskas šosejas pagājuša gadā vai šogad (iauto bija raksts) viens ieskrēja MB sānos un vadītājs bija beigts.

Sānu triecieni ir ļoti bīstami jebkurai mašīnai - vai golf vai colt vai bmw vai mb, viens pīpis.

Šogad rallijā gāja bojā Gatis Vilciņš - arī sānu trieciens. :-(

219547. viesis 2.decembris 2006 10:31
0 0 Atbildēt

Konkrētā vieta ir liktenīga Bauskas šosejai,tur parasti notiek ļoti smagas avārijas...un vēl ja dzērājs pie stūres.... Nezin kāpēc,bet tajā vietā pat nedzēruši šad tad mēdz ietest purnā pretim braucošajam.

Iespējams,tagad tik vainīgais apjauš,ko nodarījis...maita....

219548. viesis 2.decembris 2006 10:39
0 0 Atbildēt

Bauskas shosejas avaarijaam pie vainas vareetu buut daudzi, kas no aarzemeem bez guleeshanas atvilkushi un ta mieg ciet pie stuures!

219551. viesis 2.decembris 2006 11:13
0 0 Atbildēt

cietumā!

219552. viesis 2.decembris 2006 11:36
0 0 Atbildēt

To joop! Tu esi kāds soģis vai kas. Ne Tev lemt.

219553. viesis 2.decembris 2006 11:57
0 0 Atbildēt

smagās mašīnas vadītājs arī aizgājis uz citiem medību laukiem :( dubultslepkavība

219554. viesis 2.decembris 2006 12:13
0 0 Atbildēt

Eu, ļautiņi, atjēdzaties!

"pa ceļu locītavām", "maita".... Pakontrolējiet, kolēgas, savu lexiku nedaudz!

Jā - piekrītu, ka 2.xx promiles uz ceļa ir noziegums, bet ne šeit & mums vērtēt reālo nodarījumu & spriest tiesu. Ir kriminālprocess, ir tiesu instances, kas razberīsies, & mums no notikušā būtu _mācīties & pieskatīt_, lai paši nebraucam neuzmanīgi, & dies nedod - šmigā, & arī citiem neļaut.

Līdzjūtība bojā gājušo tuviniekiem... :-(

219555. viesis 2.decembris 2006 12:30
0 0 Atbildēt

Reku vēl divi džigiti. Un atkal līķis. www.tvnet.lv/zinas/latvija....php?id=397807

219556. viesis 2.decembris 2006 13:01
0 0 Atbildēt

To RXE: Tieši tāpēc jau te ir vieta kur šādus un citādākus notikumus komentēt... biju notikuma vietā apm.5min pēc atgadījuma un redzēju to visu savām acīm, tāpēc varu apgalvot, ka dzirdot par bojāgājējiem masu medijos ir viens, bet pavisam kas cits ir redzēt kā vainīgais pats savām kājām aiziet uz ĀMP auto, taču cits šoferis, kuram nav paveicies būt īstajā vietā un laikā .... vairs neko nevar padarīt....... tāpēc piekrītu "pa ceļu locītavām", "maitas" utt.....

219557. viesis 2.decembris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

2 219556. viesis 02.12.2006 13:01:

Varbūt Tev taisnība - lai tauta "nolaiž tvaiku" šeit. Palamāsies & palix mierīgāki...

Galvenais - lai tauta atcerētos šos gadījumus _tai brīdi_, kad paši ir vai taisās sēsties pie stūres! Lai neatkārto citu kļūdas.

Esmu es arī gana miroņu & sistu dzelžu savā mūžā redzējis, & labi zinu, kāda ir šī iekšējā škrobe, bet - tas, ka man tāda ir, nedod man tiesības kādu tiesāt &/|| kropļot, kādam ko ļaunu vēlēt...

Peace.

219558. viesis 2.decembris 2006 13:30
0 0 Atbildēt

Tā jau i... taču kropļot jau te neviens nevienu fiziski netaisās kā Tu pats saproti..., taču nedod Dievs nevienam tādu nelaimi, kuras gadījumā tpfu tpfu tpfu ja maniem tuvajiem kāds ietestos pālī, tad nu nezinu vai kāds mani spētu atturēt izbojāt vēl vairāk dzīvi vainīgajam...., jo manuprāt par braukšnu dzērumā šobrīd tiek runāts un redzēts ĻOOOOOOTI daudz, lai par to nepadomātu pirms sēsties pie stūres... nu jāatzīst ir jābūt NU pilnīgam un vēl lielākam idiotam, lai ko tādu darītu.....

219561. viesis 2.decembris 2006 13:47
0 0 Atbildēt

ibio

Un apelācijas instance Denisam Veremeičikam (šķiet, ka tā viņu sauc) piesprieda reālu cietumsodu (ja nemaldos, kādi 4-5 gadi).

219563. viesis 2.decembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

Principa to var droshi saukt par slepkaviibu ar ieprieksheeju nodomu.

219564. viesis 2.decembris 2006 14:13
0 0 Atbildēt

2 219558. viesis 02.12.2006 13:30:

Atriebība ir cilvēka (tā pat, kā jebkura cita dzīvnieka) instinktīva reakcija uz draudiem viņa sugas turpināšanai. Dzīvnieku pasaulē tā ir pamatota vienkārši: ja kāds ir nogalinājis(sakropļojis) manu sugas brāli vienreiz, tad viņš to var izdarīt atkal, & man, kā savas sugas izdzīvošanas aizstāvim, ir jādara viss un tūlīt, lai šis uzbrucējs nekad vairs savu uzbrukumu nevarētu vai negribētu atkārtot.

Cilvēku pasaulē šāda nekontrolēta pieeja ātri novedīs pie reāla pilsoņu kara, kas, ņemot vērā mūsdienu ieroču spējas, varētu būt visai iznīcinošs pasākums, & pasaulē mēs piemērus redzam ne mazums.

Kontroles mehānismus mēs paši esam radījuši, & tas saucas tiesībsargājošās institūcijas. Ja tās nestrādā (& tas diemžēl mūsu strana.lv ir novērojams visai bieži, piekrītu), tad ir atkal citi mehānismi, kas varētu tās piespiest strādāt.

Vulgāra gānīšanās iauto komentos, virtuāla vicināšanās ar beisbola nūjām šo sistēmu neietekmē. Bet - šādas darbības rada negatīvu emocionālu reakciju lasītājos, kas, savukārt, - gribam to vai nē - kkur krājas & laiku pa laikam izlādējas...

Sorry par garo morāli, bet secinājums ir viens: dzīvojam tādā valstī, kādu esam pelnījuši. & - ja paši (katrs & visi!) neko nedarīsim, nekas arī nemainīsies.

219566. viesis 2.decembris 2006 14:28
0 0 Atbildēt

Nu varētu jau arī piekrist RXE , bet mazliet skatoties no citas medaļas puses- Kāpēc man tādam ''kroplim'' neizdauzīt ceļus? Viņš taču ir pelnījis vai ne? Nu mēs varam runāt , ka tas ir amorāli un utt. , bet man kā parastam pilsonim ir pilnīgi nospļauties ko domā citi ...es gribēšu un nosodīšu šo rīcību , jo as ir mans subjektīvias viedoklis . Jo vairāk ar viņiem krāmēsies un auklēsies , jo vairāk šādi ķēmi būs uz ceļa .....,....

219567. viesis 2.decembris 2006 15:05
0 0 Atbildēt

noshaut to pi*pi uz vietas!!!!!!!

219568. viesis 2.decembris 2006 15:22
0 0 Atbildēt

gadījumā nebija iauto kolts, ka tik nikni?

219569. viesis 2.decembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

219529. viesis

--

Ak tu neaptēstais viesi. Redzi, ielikt V8 motoru vidējās klases auto var tikai tas, kas nemāk taisīt motoru. Finālā ne tur vadāmība, ne kas. Man ir bijis 3. sērijas BMW ar 6 cilindru motoru un 343zs jaudu. Tavam V8 pasātam būtu tā kā vairāk? :D Auto klases pārzinu perfekti tādēļ varu ieteikt izlīst no džungļiem un sākt attīstīties.

219570. viesis 2.decembris 2006 15:47
0 0 Atbildēt

Noslēdzot diskusiju par to, kurā klasē skaitās Pasaat.

www.lpaa.lv/docs/299/2visiem_dec2005.xls

Domāju, ka LPAA jūs ticēsiet vairāk nekā man. Ja es tam visam nebūtu izurbies cauri no A-Z tad iespējams nestrīdētos. Veram vaļā to failu, sadaļu Vklases un meklējam pasātu. Tur ir visi auto salikti. Tiesa, ir arī auzas tur, bet pamatklases ir korektas.

219571. viesis 2.decembris 2006 15:51
0 0 Atbildēt

ibio [?] 02.12.2006 13:36

Ja Tu domaa, Verjameichiku, vai kaa vinam bii uzvaards, tad vinam iedeva reaalus gadus beigaas...

219572. viesis 2.decembris 2006 16:26
0 0 Atbildēt

Derētu publiski pakārt!

219574. viesis 2.decembris 2006 16:53
0 0 Atbildēt

i to veel taads sods par maigu...

219575. viesis 2.decembris 2006 18:12
0 0 Atbildēt

Malacis, Elmaars, labs virsraksts!

219577. viesis 2.decembris 2006 19:39
0 0 Atbildēt

Nedaudz pārspīlējam, iepriekšēja nodoma slepkavot nevienam nav, kas brauc kaut komā. Jeb varbūt vins sēdēja mājā un štukoja kā piedzersies, kā iebrauks pretējā joslā. Vienkārši nepaveicās cilvēkiem a gribēja tikai mājās tikt. ŽĒL PROTAMS

219579. viesis 2.decembris 2006 19:53
0 0 Atbildēt

> 219577

Tu esi riktigs m.u.d.a.k.s. blin, normals cilveks, kurs biku apveltits ar smadzenem savu ricibu plano - ja plano dzert, tad saplano, lai uz maju kads aizved, preteja gadijuma nebrauc!!! Un basta!!!

219580. viesis 2.decembris 2006 20:35
0 0 Atbildēt

Trumulim.

Vari cepties un filozofēt bez gala, bet ceļu satiksmes negadījumi pēc krimināltiesību teorijas pieskaitāmi pie noziedzīgiem nodarījumiem aiz neuzmanības.

219581. viesis 2.decembris 2006 21:21
0 0 Atbildēt

Hmm... Aiz neuzmanības pipļauties līdz 2+ promillēm, un tad netīšām nokļūt uz ceļa vadot autiņu?!

I don't think so...

219582. viesis 2.decembris 2006 21:42
0 0 Atbildēt

Kapēc nebraukt ar Coltu ja patīk vai Mazo zapiņu, ja patīk, vai pastaigāties šortos un T-kreklā pa parku???

Vai dēļ dažiem IDIOTIEM ir jābrauc bruņmašīnās un jāstaigā bruņuvestēs un miesassargu pavadībā???

219583. viesis 2.decembris 2006 21:56
0 0 Atbildēt

Jā, visiem jābraukā ar Amerikas school-bussiem, tie ir trakoti droši. Redz, pat Hummers lupatās, saskrienoties ar tādu busu. :D www.indystar.com/apps/pbcs.dll...LOCAL/61127034

Idioti...

219588. viesis 3.decembris 2006 2:38
0 0 Atbildēt

Trumulim.

Kāpēc Tu domā ka Passātists ir "biku apveltits ar smadzenem, un savu rīcību plāno" ?????

219589. viesis 3.decembris 2006 3:21
0 0 Atbildēt

plāno pie 2 promilēm, tādā stāvoklī cilvēks pat neapzinās, ko dara. Ir baigās dusmas un naids, ka šitā notiek, bet jāskatās uz leitām rēāli. Vienalga kādu sodu viņam piespriedīs, cilvēks būs nelaimīgs visu mūžu.

p.s. es negribu nevienu ataisnot.

219593. viesis 3.decembris 2006 14:24
0 0 Atbildēt

to Kri:

Passat vadītājs ta būs nelaimīgs uz visu dzīvi, taču Colt vadītājam vairs nav dzīves.. un kā ar viņa tuviniekiem? varbūt bērniem, kuri paliek bez tēva? sievu, kura paliek bez vīra? (par sievu/bēŗniem ir pieņēmums, nav sīkāka infa par to).. kā Tu justos viņu vietā?

219597. viesis 3.decembris 2006 17:56
0 0 Atbildēt

Es vinjus saucu par zombijiem. Latvija - zombiju zeme. Nevajag nekaadas fantastikas skatiities, vinji ir realitaatee.

219599. viesis 3.decembris 2006 19:54
0 0 Atbildēt

vienk. daudzi domaa, ka tas ar vinjiem nenotiks

219615. viesis 4.decembris 2006 9:32
0 0 Atbildēt

Ko jūs ar to izdauzīšanu ņematies. Protams, ka neatbalstu braukšanu dzērumā, bet nu tie komentāri ir par traku. Redaktoram faktiski visus komentārus, kas aicina uz vardarbību tā kā vajadzētu izdzēst? Vai arī tagad likumdošana ir mainījusies? Vai arī redaktors vēl nav pamodies.

Saprotiet ļaudis - par aicināšanu uz vardarbību jūs pašus var sodīt ar reālu brīvības atņemšanu, nedariet nekad vairs tā. Domājiet, ko rakstat.

219625. viesis 4.decembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

Jā taisnā ties vai mūža ieslodzījums, hm...... vē par viņu maksāt????

Manas domas ir tādas ka šāda veida likumpārkāpējus vajag sodīt ar piespiedu darbiem "avāriju seku likvidēšanā",vai ko tamlīdzīgu, lai nosēžās uz visu dzīvi smadzenēs, lai saprot un sāk dzīvot realitātē....., bet cik saprotu, tad šāds soda mērs reti kad tiek pielietots, ja vispār tiek pielietots Latvijā, vieglāk jau ir iesēdināt....... un tad no pašu kabatas katru dienu par šādiem tipiāžiem maksāt .........

219646. viesis 4.decembris 2006 12:54
0 0 Atbildēt

Vot es tā sēžu un aizdomājos ja nu es būtu tajā auto kurā tas ieskrēja....

Mani 2 bērni paliek baz tēva..

Vectēvs kas guļ ar insultu,kas ar viņu parunās un parūpēsies..

DZīVOKļA KREDīTS..

AUTO KREDīTS...

Un Es vairs neredzēšu savus mīļos....

(KAUT TU kropli nosprāgtu iespējami DRīīīīZ.)

219648. viesis 4.decembris 2006 12:58
0 0 Atbildēt

Viesis,kurš te 2us komentus atpakaļ ŅERKST par "miglu mērkaķu" žēlošanu un glaudīšanu pa galviņu...gribētu es redzēt,cik humāns Tu būtu pret šādu KROPLI,ja bojā gājis vai cietis būtu kāds Tavs draugs,radinieks vai paziņa...lai nedod Dievs,protams...bet ir reizes kad par likumu vienkārši gribās nospļauties un dzīvot pēc "dzīvnieku pasaules" principiem...

219650. viesis 4.decembris 2006 13:00
0 0 Atbildēt

Lai nerastos pārpratumi par uzbraucienu,es runāju par viesi ar "svītru kodu" 219615. viesis

219654. viesis 4.decembris 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Šeit 219615.viesis.

Tu mani esi pārpratis - es nerunāju par žēlošanu un glaudīšanu un slavināšanu.

Sodam jābūt - likuma ietvaros.

Bet ne jau tādā veidā, kā te daudzi izrunājās - izdauzīšana ar nūju, sakropļošana un piekaušana.

Es vienkārši savā komentārā norādīju, ka musināšana uz šīm darbībām ir krimināli sodāms pārkāpums un teorētiski vajadzētu būt izdzēstiem.

219655. viesis 4.decembris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Teorijā,Tev droši vien ir taisnība,bet...palasot gan šķiet,ka lielākais vairums domā pavisam savādāk nekā Tu...cilvēkiem ir piegriezusies tā visatļautība uz ceļa.Redzi,es pats auto atstāju pie krodziņa vai kur citur,lai vai esmu izdzēris,tikai vienu alu...princips!!!

219673. viesis 4.decembris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

>>joop [?] 04.12.2006 14:08

tikai *******t par to vienu alu!

219685. viesis 4.decembris 2006 22:42
0 0 Atbildēt

>>joop!

Tad tu esi sūdīgs braucējs, ka ar vienu alu nevari nobraukt. Citās valstīs (piem. Lielbritānijā) var braukt līdz 0,8 promilei un tie jau ir divi trīs ali.

es uzskatu, ka normālam vecim pat ar vienu promili jāmāk braukt pa šoseju uz saviem 90-100. Protams iedzēris cilvēks ir vieglāk pamudināms uz agresīvu braukšanu, bet pietiekoši tādu ir arī skaidro "braucēju skaitā", kuri nezin kā izrādīties un kur likt savu savu mašīnu jaudu, kā te viens nesen pie Ādažiem ar savu Range Rover, kuru te daudzi pēc tam apraudāja.

219693. viesis 5.decembris 2006 0:41
0 0 Atbildēt

TO MEZALOPS:atļaušos teikt,ka Tavs uzbrauciens ir absolūti nevietā,jo...braucu pie stūres jau 8 gadus...braucu dien-dienā...paralēli braucu arī amatieru rallijā!Vai sūdīgi braucu?...domāju,ka Tu kļūdies?...šmigā nebraucu tāpēc,ka savus "pirmos kucēnus" jau esmu paspējis noslīcināt...viens izdzerts alus ir +/- 0,5 promilles...(un nevajag stāstīt,ka mazāk,ja vien Tu nesver savus 150kg..."pirmos kucēnus" noslīcināju 1,64 promillēs...tā kā,pēc pieredzes...)...bet vai par TO ir stāsts?!?...tēma-vai esmu sūdīgs vecis(braucējs),ja stūrēju pēc viena izdzerta alus-konkretizēsim,šmigā?!?!?...lieku 100,pret vienu,ka Tev nav vairāk par 18g :D

219696. viesis 5.decembris 2006 9:04
0 0 Atbildēt

Normalam vecim ir jadoma ar galvu un nevaig dzert pirms braukshanas!!! jo normals vecis ir atbildigs par mashinas pasazieriem un ari citiem satixmes dalibniekiem!!!

219704. viesis 5.decembris 2006 10:17
0 0 Atbildēt

Mežalopiņ,padomā,ko raksti-"normālam vecim pat ar vienu promili jāmāk braukt pa šoseju uz saviem 90-100".Pirmkārt,tas JAU ir pārkāpums,otrkārt- šosejas ir dažādas,treškārt "normālie veči" arī ar 6-7 promilēm uzskata,ka prot braukt pa "šoseju".

219856. viesis 5.decembris 2006 21:29
0 0 Atbildēt

Bet ko lai dara tas meiténs kas paliek ar mazu bérnu un dzívokļa kredīta uz saviem pleciem,ja viņa ir tiko pēc dekrētatvaļinājuma?Sorry,bet uzskatu ka tie sodi un mūsu pārgalvība noved pie tādām letālām sekām.Saku to jo pats neesmu bez grēka un labi pazinu Šo Colt vadītāju.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti