Mégane GT: braukšanas prieks katru dienu 18

 
6.decembris 2006 9:09

Mégane klāsts ir papildināts ar Mégane GT – jaunu, dinamisku modeli, ko iespējams pasūtīt ar 165 ZS 2,0 litru T motoru vai ar 2,0 litru dCi 150 ZS dīzeļdzinēju.



Mégane GT ir paredzēta tiem, kas vēlas sajust braukšanas prieku katru dienu. Tā sportiskā šasija nodrošina izcilu darbību, bet Mégane GT raksturīgā ārpuses un salona konstrukcija uzsver tā sportisko izcelsmi. Automobilis ir pieejams ar trim vai piecām durvīm, un to būs iespējams iegādāties jau 2006.gada beigās.



Pēc Mégane Renault Sport panākumiem ar Mégane GT Renault atkārtoti vēlas pievērst uzmanību „karstā hečbeka” segmentam. Tā sportiskās šasijas apvienojums ar divu dzinēju izvēles iespēju nodrošina  Mégane GT atbilstību klientu prasībām.

Benzīna vai dīzeļa dzinējs

Pieprasījums pēc sedana tipa automobiļiem, kas darbināmi ar dīzeļdzinēju, kura jauda ir no 140 līdz 160 zirgspēkiem, Rietumeiropā arvien turpina pieaugt. Salīdzinoši var minēt, ka to tirgus daļa 2002. gadā bija tikai 2 %, taču šobrīd tā sasniedz jau 20% no kopējiem pārdošanas apjomiem. Mégane GT tirgū nonākusi ar lieljaudas, taču vienlaikus ekonomisku 2,0 litru dCi motoru, kurā izmantotas pašas jaunākās dīzeļa tehnoloģijas, tai skaitā pjezo-elektriskie iesmidzinātāji, 1600 bāru vienotās kompresijas iesmidzināšana un maināmas ģeometrijas turbokompresors. Ar 150 ZS (110 kW) jaudu pie 4000 apgriezieniem minūtē, kā arī ar maksimālo griezes momentu 340 Nm pie 2000 apgriezieniem minūtē, tas ir vērtējams kā viens no savas klases visekonomiskākajiem dzinējiem. Savienojumā ar manuālu sešu pārnesumu ātrumkārbu 2,0 litru dCi 150 ZS motors, tāpat kā tā benzīna analogs, nodrošina īpaši plašu un noderīgu apgriezienu diapazonu. Tikmēr Mégane GT 2,0 litru dCi's motora degvielas patēriņš (5,4 litri/100 km) un C02 emisija (144 g/km) ir zemākās šajā klasē.

Tie, kas izvēlas dīzeļdzinēju, var pasūtīt Mégane GT ar 2,0 litru T motoru, kura maksimālā jauda ir 165 ZS (120 kW) pie 5000 apgriezieniem minūtē un griezes momentu 270 Nm pie 3250 apgriezieniem minūtē. Arī šis motors savienojumā ar manuālu sešu pērnesumu ātrumkārbu ļauj Mégane GT tikai 8,3 sekundēs attīstīt ātrumu līdz 100 km/h.



Sporta šasija dinamiskai darbībai

Pretstatā citiem sporta sedana tipa automobiļiem, Mégane GT ir spējis apvienot kvalitati un komfortu. Izstrādājot šasiju, Renault inženieri izvēlējušies risinājumus, kas nodrošina izcilu darbību un īpaši efektīvu priekšējās pārkares izvietojumu, kas nemazina automobiļa augšējās pārkares sniegumu.
Mégane GT piemīt specifiski uzlaboti amortizatori, kas nodrošina optimālu korpusa sānsveres kontroli neatkarīgi no braukšanas stila.



Salīdzinājumā ar iepriekšējām šasijas versijām, kas izmantotas Mégane 2,0 litru T un 2,0 litru dCi Dynamique, Mégane GT šasijai ir spēcīgāka priekšpuses un aizmugures pretestība sānsverei, kas paredzēta, lai nepieļautu sānsveri līkumos. Automobiļa augstums ir samazināts par 10 mm, lai pazeminātu gravitācijas centru, bet priekšējo un aizmugures atsperu stingrība ir palielināta par 24%. Lai nodrošinātu optimālu stūres precizitāti, elektrisko stūres pastiprinātāju kontrolē specifiski mehānismi un pārkares bukses ir stingrākas. ESP ir speciāli kalibrēta funkcija, kas raksturīga Mégane GT sporta šasijai, lai nodrošinātu ērtu braukšanu pa pilsētu vai automaģistrālēm, tajā pašā laikā garantējot izcili precīzu darbību līkumainos ceļos.



Mégane GT, kas pieejams trīs un piecu durvju versijā, ir jauns modelis, un no Mégane klāsta iepriekšējām Dynamique versijām ir aizguvis tikai divus jaudas iekārtas veidus.
Ārpusē Mégane GT ir pierīkots spoileris un hromēts režģis ap priekšējo buferi, kā arī sānu sliekšņi. Pie aizmugurējām durvīm ir piestiprināts spoileris, turklāt automobilim ir specifiski „tumši metāliski” 17 collu lietie diski un divi vidū novietoti hromēti izpūtēja uzgaļi ar „tumši metālisku” izpūtēja apdari un GT emblēmu. Mégane GT ir pieejama astoņās korpusa krāsās, tai skaitā metāliski zilā, kas ir specifiskā šī modeļa krāsa.

Arī automobiļa salons ieturēts sportiskā stilā, par ko liecina sēdekļi un ar ādu apvilkta sporta stūre, kam piestiprināta GT emblēma, kā arī alumīnija pedāļu stiprinājumi un kāju balsts. Pēc izvēles ir pieejams arī ādas polsterējums. Moderna, dinamiska salona apdarē iederas arī nerūsējošā tērauda skaidiņu faktūra centrālajai pultij, cimdu nodalījumam un durvju rokturiem. Instrumentu paneļa fons ir zilpelēks, bet drošības jostas - sudrabpelēkas.
 
Visi komentāri
 
219879. viesis 6.decembris 2006 10:03
0 0 Atbildēt

Verii nice! How much?

219884. viesis 6.decembris 2006 10:16
0 0 Atbildēt

Sajuutu konceptuaalu liidziibu shim Megaanju klaastaa ar Impreza RS Subaru klaastaa savulaik.

219885. viesis 6.decembris 2006 10:29
0 0 Atbildēt

to ibio. Nu ja ka. Kā tu neizvēlēsies pilnīgi jaunu auto ar sportisku izcelsmi pa tādu cenu???

219888. viesis 6.decembris 2006 10:37
0 0 Atbildēt

:D

Kad edzulis skandee "tikai BMW", tad nav labi. Kad edzulis piemin kaut ko citu, atkal nav labi.

P.S. Edzuli, ko juus visi tik fiksi izlecaat no E46 M3? Vakar redzeeju arii MA-1 tagad jau uz 7taa bembja.

219891. viesis 6.decembris 2006 10:55
0 0 Atbildēt

supersporta citroens, tagad shitads... tapat ir Nissan Micra ar aluminija pedaljiem un visu parejo "sporta" aprikojumu :D Kuram auto pederastam shitadu vajag?!

219897. viesis 6.decembris 2006 11:26
0 0 Atbildēt

White trash, tam džekam bija 2 auto. Palika pagaidām viens, līdz ar to numurs uz viņa. Viņš ir Latvijā pazīstams motosportists. Manā gadījumā tīri ģimenes apsvērumu dēļ M3 bija bijš pa šauru lai arī 5ītis nav nekāds ietilpības etalons :D

219899. viesis 6.decembris 2006 11:34
0 0 Atbildēt

can I touch it?

219911. viesis 6.decembris 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Jauda spraucas pa visaam malaa laukaa :D

219914. viesis 6.decembris 2006 13:21
0 0 Atbildēt

Nav krutāku braucamo par M'egane GT! Vot.

219935. viesis 6.decembris 2006 19:09
0 0 Atbildēt

es tik nesaprotu, ja per GT, tad kada skirba ir ekonomiskumam, jo jauda ir pirmaja vieta, bet sim jaudas pietrukst........parast Megane ar facelift:))

219942. viesis 6.decembris 2006 19:39
0 0 Atbildēt

Golfs ir labaks pirkums tapat....!:):)

219943. viesis 6.decembris 2006 19:42
0 0 Atbildēt

Ir tikai viens auto, kuram ir kaut kāds potenciāls- Impreza STi. Punkts.

219945. viesis 6.decembris 2006 20:02
0 0 Atbildēt

Ta jau ir cita klase un cena................

219946. viesis 6.decembris 2006 20:14
0 0 Atbildēt

Ja šis maksā ap 18k tad var ņemt, bet diezvai vairāk kā 21k ir atbilstoša cena

219949. viesis 6.decembris 2006 20:32
0 0 Atbildēt

Dizelis vel nav tik sportiks , ka daudziem to gribas. jaunajiem dīzeļiem ir gan jauda gan griezes momentts , bet tomer nav asuma , nav atsaucīgs , paskaidrojiet man kas tas par sportiskumu ?

219950. viesis 6.decembris 2006 20:34
0 0 Atbildēt

Bet kas man patik TD , ir pedalis grīdā aiziet ka shatls , parie''su meli dūmi un tad tikai starts :)

219959. viesis 6.decembris 2006 22:28
0 0 Atbildēt

visām megānēm šogad ir pieejams 2litru dCi ar 150 zirgiem un tas nav īpaši jāpasūta

219991. viesis 7.decembris 2006 11:35
0 0 Atbildēt

subaru impreza STI ir tikai dzinejs un lai auto butu patiesam laba, tur vel tik daudz naudas jaiegulda:)):(.....

tad labak Evoluciju:)), bet tam ir lidzigi ka ar subaru:((

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 18

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti