«Opel» vēlas atteikties no Vectra modeļa nosaukuma 27

 
13.decembris 2006 10:27

Koncerna General Motors vadība neizslēdz iespēju atteikties no Vectra vārda izmantošanas savam pilnīgi jaunajam modelim, kas parādīsies 2008.gadā.

Kā ziņo izdevums "BusinessCar magazine", kas atsaucas uz GM Europe prezidenta Forstera vārdiem, jaunais modelis kardināli atšķirsies no šobrīd ražotā auto Opel Vectra.



Pēc speciālistu domām, modeļa vārds Vectra Eiropā stingri asociējas ar nedārgām vācu automašīnām, bet jaunais modelis tiks pozicionēts kā dārgāks un prestižs ģimenes auto. Jaunais modelis būs četrdurvju kupeja un ārēji stipri atgādinās konceptauto Opel Insignia, kas demonstrēts 2003.gadā.

Jaunā modeļa prototipa pirmizrāde notiks jau nākamajā gadā Ženēvas autošova ietvaros, bet sērijveidā to sagaidīsim 2008.gada pavasarī. Gaidāms, ka Opel Vectra aizvietotājs tiks komplektēts ar jauniem benzīna un dīzeļdzinējiem ar jaudu no 140 līdz 280 zirgspēkiem.

lenta.ru
 
Visi komentāri
 
220659. viesis 13.decembris 2006 10:43
0 0 Atbildēt

ja jau grib pozicionēt kā dārgāku un prestižāku, tad vajadzēja atteikties no nosaukuma Opel.

220674. viesis 13.decembris 2006 11:33
0 0 Atbildēt

opel vienmēr būs zem jebkādas kritikas....

P.S. Braucu ar darba ASTRA 1999.g.

220678. viesis 13.decembris 2006 11:47
0 0 Atbildēt

Cik atceros,šo konceptu pirms pāris gadiem solīja kā Omegas pēcnācēju(pat ar RWD).

220683. viesis 13.decembris 2006 12:03
0 0 Atbildēt

izskatās smuki! :)

220690. viesis 13.decembris 2006 12:23
0 0 Atbildēt

Ja jau pat Vectras un Passati bus baigie tipa luxus un dargie, tad driz vinji visi nobankrotes vai piederes Kjinas autorazhotajiem :)

220693. viesis 13.decembris 2006 12:37
0 0 Atbildēt

Opel labi skan no ortas puses Lepo , un Vectra Artcev un sanāk jauns Lux auto Lepo ArtCev

220694. viesis 13.decembris 2006 12:39
0 0 Atbildēt

Piekrītu 220674. viesis 13.12.2006 11:33 :D pašam arī ir darba Astra, tikai `98.g.

Man Vectra asociējas ar rūsas čupu.

220699. viesis 13.decembris 2006 12:57
0 0 Atbildēt

Opel auto kā auto, nesaskatu īpašas problēmas, ja nu vienīgi vecie līdz 90.gadu sākumam rūsēja vairāk nekā citi. Ja tie ir darba auto, nez vai audi būtu labāks pie šāda nobraukuma un jāšanas?

220701. viesis 13.decembris 2006 13:08
0 0 Atbildēt

nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām,nedārgām = lētām

220718. viesis 13.decembris 2006 14:00
0 0 Atbildēt

Es jau protams saprotu, ka razhishanas izmaksas R-Eiropaa nav nekaad medus maize, un nedaargus un leetus auto ir ljooti gruuti shaja pasaulee daljaa razjot, bet nu vienalga, kaa jeega no taa ka Opel un VW taisa "mersadessus" tautas vaagju vietaa.

ka tik nesanaak taa ka Eiropas lielaakais autorazjotaajs kljuust Renault ar savu Dacia atzaru. Biku jaunu liekas ka Opel meegjina lekt augstaak par savu peecpusi.

220722. viesis 13.decembris 2006 14:08
0 0 Atbildēt

Atteiksies no nosaukuma "Vectra" par labu sen pārbaudītiem nosaukumiem "Ascona" vai "Record" :)

bet bildē bišķi līdzības ar Chrysler 300C

220744. viesis 13.decembris 2006 17:27
0 0 Atbildēt

cik var runāt par Opeļu rūsēšanu un rūsas kaudzēm? sen jau Opeļiem 12 gadu pret caurrūsēšanu garantija! kad vienreiz LV pazudīs uzskats, ka vienīgās mašīnas ir audi , vw un bmw

220748. viesis 13.decembris 2006 18:24
0 0 Atbildēt

Te tie divi komentētāji,par Astrām lielie speci,tie ir sargi kādā rūpnīcā,kurā menedžeri brauc ar Astrām. Un šie tos opeļus redz ceur pašu nospeķoto sargbūdas stiklu.

220749. viesis 13.decembris 2006 18:42
0 0 Atbildēt

Man ir iespēja ikdienā redzēt, kā nolietojās Opel Astra 2006, Ford Focus 2006, VW Golf 2006, Renault Megane 2005, Citroen C4 un Toyota Corolla 2005 mēnesī vidēji katrs noripo ap 3000 - 6000 tūkstoši. Tad Opel Astra un VW Golf ir šās klases labākie pārstāvji, vismazāk grab un pārsteidz ar defektiem, bet ja man būtu personīgi jāpērk, tad izvēlētos Astru jo Golfs ir dārgāks un Serviss Rīgā "hhhhhh"

220751. viesis 13.decembris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

Nu tik JOO nemeegjini iestaastiit ka ar shiem visiem auto brauc viens personaazhs, krush vienaadi taupa visus shos auto. C'mon ljooooti daudz kas atkariigs no braukshanas stila. Bet tas ka Opels nav slikta mashiina par to gan es nestriidos, tik jautaajums vai vajag lai jams liistu "gandriizMB" segmentaa - IMO nee.

220753. viesis 13.decembris 2006 19:09
0 0 Atbildēt

Ar visiem brauc klients kam ir vienāda atieksme pret "ne savu" auto un citreiz pat skumji ir redzēt izpucēto četriteni piekajātu līdz lūpai .... bet caurmērā visi lauž vienādi auto .... bet piekrītu ka Opel markai ir japaliek savā Eco segmentā, jo ir zināma viena VW marka, kas gribēja spēkoties ar MB Audi BMW utt, bet panākumi ir "zero"

220757. viesis 13.decembris 2006 19:40
0 0 Atbildēt

Kas tad Vectra vainas????? :)

Pie 50k noskrējiena "tikai" 2x mainīta turbīna un amīši pie 30k

220760. viesis 13.decembris 2006 20:40
0 0 Atbildēt

Ja reāli-2gadus veca Astra clasic pie 120 tkm ir loti sagurusi, mainīti visi ami, lodbalsti,salons paskaļš un morāli novecojis!

220765. viesis 13.decembris 2006 21:36
0 0 Atbildēt

NU vaax, tad kaa taa 120 tkm Astra ir jaata un cik suudiigi labota ??? Mans 98 gada Avensis varbuut ir salona zinjaa novecojis, bet ar visiem saviem 150 tkm un nesavishkji saudziigu braukshanu veel nekur nechiikst un negrab. Viss nobrauciens tikai pa LV.

220766. viesis 13.decembris 2006 21:44
0 0 Atbildēt

WALA nesalīdzini japāņu auto ar Opel!

Japāņu reti kad kaut kas grab vispār tā pac par sevi!

japāņu būs ciets, nenopakots, bet tikai ne grabošs!

220767. viesis 13.decembris 2006 22:14
0 0 Atbildēt

Manai Opel-Merivai nobraukums sasniedzis 14 tūkst.km, bet nekas vēl negrab. Aizvien vairāk pārliecinos par sava auto lielisko kvalitāti.

220771. viesis 13.decembris 2006 23:52
0 0 Atbildēt

14 tūkst. km nav nekāds rādītājs...

220788. viesis 14.decembris 2006 9:57
0 0 Atbildēt

Man Astra G ar 135 000 nekas negrag, neklab un nechīkst... taisnības labad gan jāsaka ka pa LV ir tikai ~20 000 ...

220791. viesis 14.decembris 2006 10:14
0 0 Atbildēt

3,5 gadi opel kadett 101 kkm (101 Mm:) )... kaa man pietruukst shaa luuznja, praktiski viss pa LV

220878. viesis 14.decembris 2006 21:35
0 0 Atbildēt

braucu ar OPELiem jau no 90 gada,nekaa slikta,ja seko liidz....98 nopirku jaunu,,FASKO,,salonaa ripo vel shodien,280000 aiz muguras....nu nav jau INFINITI,bet ariiMB peedeejos gados ir meesli....opeliiti izmantoju buuvmateriaalu veshanai,sakraut var daudz,teeree maz...

221115. viesis 18.decembris 2006 16:39
0 0 Atbildēt

Visi tik prestiži, tik prestiži mūsdienās. :) Vispār jau loģiski, lētaajā galā normālu darba algu valstīm vairs nav ko darīt, tiesa, neviens nav muļķis un ilgi aizkavēties ģešonu galā negrib... Audi izdevās lēciens uz prestižāku kategoriju, šis laikam ir opeļa mēģinājums...

222611. viesis 11.janvāris 2007 16:31
0 0 Atbildēt

VECTRA COUPE :) (SKATīT CAUR GOOGLE)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti