Rīgā par 50 jauniem MB taksometriem vairāk 28

14.decembris 2006 13:20

14.decembrī SIA Domenikss nodeva 50 Mercedes-Benz E-klases automobiļus taksometru kompānijai "KS Transporta Grupa Rīgas Taxi".



Šo pasākumu pamatoti var uzskatīt par vienu no lielākajām automobiļu piegādēm Latvijai kādai no taksometru kompānijām. Kopējā darījuma summa sasniedz gandrīz 1,5 miljonus EUR.


Jaunās automašīnas pie "Domenikss" autosalona drīz nonāks Rīgas ielās.

SIA Domenikss direktors Viktors Trocins uzskata, ka ilgstošā sadarbība, kas izveidojusies Domeniks un taksometru kompānijām, to skaitā arī ar KS Transporta Grupa Rīgas Taxi, atkārtoti uzsver Mercedes-Benz automobiļu kvalitāti un drošības sasniegumus, jo pasažieru pārvadātājiem šie rādītāji ir īpaši būtiski.



Rīgas Taxi bija pirmā kompānija Latvijā, kas organizēja taksometru biznesu ar jaunām automašīnām un joprojām turpina šo tradīciju. Šobrīd Rīgas Taxi autoparkā ir vairāk kā 150  automašīnas, no kurām aptuveni 100 ir Mercedes-Benz. Taksometru autoparks regulāri tiek atjaunots ar augstas klases automašīnām.




Šampanietis par godu taksometru nodošanai.

Domenikss sadarbojas ar Rīgas Taxi jau vairāk kā 5 gadus un šajā laikā taksometru kompānija ir iegādājusies gan Mercedes-Benz E-klases vieglos automobiļus, gan Mercedes-Benz Vito mikroautobusus. Šoreiz Rīgas Taxi savu automobiļu parku papildina ar 50 Classic versijas Mercedes-Benz E200 CDI.



Jāatgādina, ka pirms pāris nedēļām notika DaimlerChrysler AG organizētais jaunās paaudzes Mercedes-Benz E-klases automobiļu maratons no Parīzes uz Pekinu. Tā ietvaros trīsdesmit trīs E-klases automobiļi veica 13 600 kilometrus. Maratonā piedalījās arī taksometru kompāniju pārstāvji, jo tieši E-klase ir ļoti populārs automobiļu modelis šīs nozares kompāniju vidū. Garās distances ceļojums no Eiropas uz Āziju noslēdzās Ķīnā, Pekinā, un ņemot vērā, ka neskatoties uz sarežģītajiem ceļa apstākļiem visi trīsdesmit trīs automobiļi veiksmīgi sasniedza savu galamērķi, vēlreiz apstiprināja šī automobiļa augsto kvalitāti.

Foto: iAuto
 
Visi komentāri
 
220823. viesis 14.decembris 2006 13:28
0 0 Atbildēt

Izklausas jau nu loti "izdevigs" darijums... :D

220825. viesis 14.decembris 2006 13:37
0 0 Atbildēt

~30 tkEUR gabalā + no katra vēl PVN ~4,6tkEUR dabūs atpakaļ Rīga taksi, laba cena ~25,4tkEUR par jaunu vienību

220829. viesis 14.decembris 2006 13:57
0 0 Atbildēt

interesanti ,ka valsts ir nabagāka par taksistiem!protams mentiem jau jaunas 'mašīnas,vēl pie tam mersedes,neredzēt vēl ilgi.jocīga mūsu banānu republikas valdība ja domā ka viss šitais tiks paciests mūžīgi????

220831. viesis 14.decembris 2006 14:31
0 0 Atbildēt

visi šie merši nāk no NATO sammita, tā kā skaitās mazlietoti ar atlaidi:)

220832. viesis 14.decembris 2006 14:44
0 0 Atbildēt

Menti brauc ar hyundai, bet par divu merš cenu gabalā.. :D

220834. viesis 14.decembris 2006 14:56
0 0 Atbildēt

Nu ja shitie veel piedevaam buutu tadi kaa vaacu takshi kuriem naak pastiprinaati sliekshnji un kas tur veel ta jau vispaar kruta, bet nu maz ticams ka pie musm taadi nonaak.

220835. viesis 14.decembris 2006 14:59
0 0 Atbildēt

Kas tas par lauku stilu tos migliniekus saslēgt?

220838. viesis 14.decembris 2006 15:17
0 0 Atbildēt

pirmspeedeejaa bilde ideaala :D

220839. viesis 14.decembris 2006 15:19
0 0 Atbildēt

A priekš kam mentiem meršus vajag? Lai tak brauc ar saviem hynadjiem un volviķiem.

220847. viesis 14.decembris 2006 16:06
0 0 Atbildēt

Bagātās Vācijas policija arī nebrauc ar Mersedesiem. Nav ko satraukties.

220855. viesis 14.decembris 2006 16:27
0 0 Atbildēt

Nevaru iedomāties, kā šie merši spēs sevi atpelnīt ? Cik esmu ievērojis, jau pāris gadiem viņi izskatās sadauzīti, saņurcīti šķibi,greizi,nepareizi... Nesen ar tādu vienu braucu, grabēja kā veca mistkaste. Laikam jau tomēr volgu ekspluatacija savulaik bija lētāka un izdevīgāka.

220856. viesis 14.decembris 2006 16:43
0 0 Atbildēt

ehhh,ka mazās-čaklās turku roķeles pacentušās :D

220857. viesis 14.decembris 2006 16:52
0 0 Atbildēt

Hmm... nez kādā laikā viņi taisās atpelnīt? NY Taxi laikam šoferis maksā 100$ dienā par auto īri. Tad kādā gadā takšu kompānijai sanāk atpelnīt, bet Rīgā jau nu gan nevar prasīt par dienu no taksista 60Ls. Bet varbūt var... Kādam ir kāds info cik maksā taksisti kompānijām un cik pašiem paliek???

220863. viesis 14.decembris 2006 17:33
0 0 Atbildēt

Zigi,Getzi tika kārtības policijai,rajonu inspektoriem. CP ir Sonātes. Gan jau nav tik sliktas,kā mēs te noliekam tos Hjundajus.

Un-cik Latvijā ir M6? ;)

220866. viesis 14.decembris 2006 17:52
0 0 Atbildēt

Man pāris taxistis izteicās, ka viņi kompānijai atdod Ls 25 diennaktī, ko esot grūti nopelnīt, jo pašam jālej degviela un jāremontējas. Man gan šķiet, ka tā ir muldēšana, jo viens brauciens uz lidostu vien jau ir Ls 10, savukārt pat vismazākais, ko taxisti ņem ir Ls 2 par pāris kvartāliem! Nu jā un tas gan man interesē, kur paliek tie takši pēc to nolietošanas 400k-600k - Tolmet vai tomēr Rumbula ar 150000 km uz odometra?

220870. viesis 14.decembris 2006 18:56
0 0 Atbildēt

Domenik,uzdaviniet ludzu nabaga taksistiem 50 BRABUSUS(virs 600 lopiem bus gana),vismaz beidzot tad varetu palietot kadu!:):):)

220871. viesis 14.decembris 2006 18:57
0 0 Atbildēt

to SuperZigis

diez vai redzēji Getz un BMW vienā servisā blakām un abiem tika veiktas garantijas apkopes. tomēr dažādi servisi.

un riga Taxi no šoferiem ņemot 26Ls (tas ir par auto + saulītes pakapoljumiem) benža jālej pašiem. Savukārt šoferi raud, jo viņiem reizēm ir pilnas kabatas ar čekiem, bet nav neviena kas maksā CASH. rezultātā jālej no kabatas un tad jāmēģina čeki noandalēt, jo vienīgais kur RigaTaxi tos ņem no šoferiem ir dienas maksa par auto.

220880. viesis 14.decembris 2006 22:21
0 0 Atbildēt

Kas tie pa chekiem ?

220881. viesis 14.decembris 2006 22:21
0 0 Atbildēt

jaa,par kaut kādiem takšiem var pastāstīt iauto, bet ka mentiem ir hyundai sonātes ar radariem (www.bmwpower.lv/my.php?op=gal...ars&pid=2531), gan ne ... kuram no iauto publikas (pamataa visi paarvietojas sheit pashi ar savu auto, vismaz taa uzskatu. Un tie,kuriem nav auto (pamataa tiinji) ar takshiem ar nepaarvietojas)

220883. viesis 14.decembris 2006 23:00
0 0 Atbildēt

"Augstā kvalitāte" kā tad - 259 km un aizm bremzes jau nelietojamas...

220889. viesis 15.decembris 2006 8:03
0 0 Atbildēt

Fāterīts strādā Rīgas Taksometru parkā un tur no mašīnas mēnesī jānodod, ja nemaldos, 600 Ls, respektīvi 20 Ls dienā (varbūt tagad arī jau mazliet lielāks ir plāns, bet pusgadu atpakaļ bija šāds).

Benzīns jālej savs, bet visi remonti, apkopes, bla, bla, bla gan ir uz RTP rēķina.

Dzīvošanai naudiņa pietiek, bet bagātnieks arī nav.

Viens mīnuss šajā darbā - alga oficiāli skaitās minimālā, pie tam vēl uz pusslodzi, a strādā 15 diennaktis mēnesī (katru otro diennakti).

Cik zinu, meršiem gan plāns ir nenormāls, tāpēc arī viņi drausmīgi plēš naudu no klientiem. Ja ar sarkano Renault no centra līdz lidostai izmaksā ~ 7-8 Ls, tad ar mersi, balto opeli vai toyotu - kā minimums - Ls 20.

220901. viesis 15.decembris 2006 9:53
0 0 Atbildēt

A kapēc tas "Taksometru parks" pa Ls26 dienā dod to mašīnu tikai taksistiem. Lai dod nomā jebkuram- varēs vismaz 3x vairāk prasīt un nebūs pat algu nevienam jamaksā! :)

220909. viesis 15.decembris 2006 10:15
0 0 Atbildēt

Manuprāt menti neko citu kā getz nav pelnījuši. lai i nesapņo par ko labāku kamēr nebūs sapratuši ka viņi ir tādi paši cilvēki kā citi nevis kādas augstākas klases radījumi. un vispār vācijā menti brauc ar opel... pie mums cp ar VW, volvo un ka mazāk paveicies ar renault, tā ka lai negaudo. manuprāt vispār valsts pārvaldē mašīnu ir par daudz, un par daudz greznuma... piemēram nesaprotu kādēl gan saeimas frakcijas vadītājam jābrauc ar lielās klases auto? lai brauc ar golfu astru vai fokusu.

220928. viesis 15.decembris 2006 12:46
0 0 Atbildēt

220901.viesim

1) tāpeč, ka ar šoferiem ir noslēgti darba līgumi, atšķirībā no pārējām firmām, kur abu pušu attiecības tiek regulētas ar nomas līguma palīdzību;

2) ja katru dienu mainīsies šoferi, tad mašīnas arī tiks ātri sajātas, kā tas notiek ar tiem pašiem meršiem, omegām un avensis.

Līdzīgi ir novērots arī RTP, kur mašīnas, uz kurām brauc tikai divi šoferi, bez problēmām nokalpo pat 300-400 tkm, bet tās, uz kurām šoferi mainās, jau pie 200 tkm ir pilnīgi šroti!

220945. viesis 15.decembris 2006 15:45
0 0 Atbildēt

Šai (Riga taxi) Taxi kompānijai ir japadomā par apkalpošanas kultūru gan "saulītēm""gan šoferīšiem ...... baisais etalons, MB neizmainīs navazato apkalpošanas kultūru.

220987. viesis 16.decembris 2006 0:07
0 0 Atbildēt

a kuram taxi parkam tika nato samita taksi par 75% cenu no originaalaas?

221012. viesis 17.decembris 2006 1:02
0 0 Atbildēt

bizness labs. izdevumos 30K. ienemumos cash no taksistiem. visu iedomajamo nodoklu parmaksa defaultaaa

5 gadi atpakal mersi bija 37ls/dn

221029. viesis 18.decembris 2006 8:44
0 0 Atbildēt

Tietacu visi ir sekonhendi no NATO

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē: Renault krosoveru izaicinājums 4

Ko krosoveri prot bezceļos? iAuto.lv testē trīs Renault apvidus automobiļus - priekšpiedziņas Captur, kā arī Kadjar un jauno Koleos ar pilnpiedziņu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" līdz 2022.gadam investēs 34 miljardus eiro nākotnes automobiļu attīstīšanai 1

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" piektdien paziņoja, ka nākamajos piecos gados plāno investēt vairāk nekā 34 miljardus eiro jaunās tehnoloģijās, lai kļūtu par globālu līderi elektrisko automašīnu jomā. Lasīt vairāk

 

Kā pārmācīt tos, kas braucot raksta īsziņas (+ video) 21

Puiši ir neiecietīgi un bez žēlastības "izjoko" tos, kas braucot pie stūres, raksta īsziņas. Lasīt vairāk

 

Jau nākamgad - "Fendt" piesaka elektrisku traktoru (+ foto) 9

Vācijas kompānija "Fendt", kas specializējas lauksaimniecības tehnikas ražošanā, nākamgad laidīs klajā kompaktu elektriskās piedziņas traktoru ar 68 Zs jaudu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti