«Chevrolet Captiva» iekaro Latviju (+ foto) 46

 
19.decembris 2006 8:19

Chevrolet Captiva. Īsumā: šajā automobilī apvienotas tās īpašības, kuras vajadzētu automobilim mūsu apstākļos. No ārpuses tas izskatās labāk kā fotogrāfijās, arī pasažieriem vietas pietiek un uz ceļa tas "uzvedas" pietiekami labi...



Arī mūsu rīcībā viena nedēļas nogale ar "Adam Auto" piešķirto jauno "Chevrolet Captiva". Apskatot šo auto no ārpuses, nākas secināt, ka auto fotogrāfijās izskatās sliktāk kā dzīvē... Pareizāk sakot - "Captiva" dzīvē izskatās labi. Auto dizains izstrādāts "no nulles" - to darījuši GM Korejas nodaļas speciālisti. Viņi jau no paša sākuma zināja, ka "Captiva" būs paredzēts tieši Eiropas tirgum un attiecīgi arī domāja.



Auto no ārpuses nav ne kliedzošs, ne arī īsti avangardisks. Tomēr tas ir pietiekami elegants, lai patiktu saviem neizlutinātiem pircējiem. Un ja uz Captiva paskatās citu "korejiešu" kontekstā ..., tas varētu būt viens no labākajiem...



Kāpjam iekšā. Sēdekļi ir ērti, to apakšējā daļa ir pietiekami gara, lai kājas uz tās justos labi un tomēr arī pedāļi labi sasniedzami. Sēdekļu regulēšanas diapazons ir pietiekams - ātri vien var atrast optimālo regulējumu. Protams, vadītāja sēdeklim ir arī augstuma regulēšana.  Varbūt sēdekļiem nedaudz pietrūkst sānu maliņu, kas palīdzētu noturēties strauju manevru laikā, bet kopumā - ērti. Apskatot salonu, jūtams, ka tas salikts rūpīgi, arī salona detaļas izskatās kvalitatīvas.



Pirmais, kas krīt acīs - stūre. Uz tās izvietoti visi nepieciešamās regulēšanas taustiņi - radio kontrole vienā un kruīzkontrole otrā stūres pusē. Skatoties cauri stūrei - ērti saprotams mērinstrumentu panelis. Stūres spieķi, tāpat kā panelis apstrādāti ar alumīnija detaļām - izskatās solīdi. Viss, kas atrodas ap stūri, ir samērā ērti manipulējams, ja neskaita pagrieziena rādītāja ieslēgšanas sviru. Ir īpaši jāpierod pie tā, lai ieslēdzot pagrieziena rādītāju, netīšām neizslēgtu tuvās gaismas... Bet tas tiešām ir pieraduma jautājums.



Centrālā paneļa virspusē - neliels atverams nodalījums sīkumiem, zemāk - liels info panelis, zem tā - vēl viens nodalījums sīkumiem, bet izskatās, ka šeit dārgākās versijās atrastos navigācijas sistēma. Zemāk muzikālais centrs un klimatkontroles vadība. Tiesa, mūzikas centrs, kaut atskaņo arī MP3, tomēr skan samērā viduvēji.



Turpinot par salonu, jāatzīmē, ka tas aprīkots arī ar sānu drošības spilveniem. Paskatoties uz paneli, redzams, ka šis auto aprīkots ar dažādām elektronikas sistēmām - ESP un HDC.

Mūsu rīcībā ir "Captiva" ar 2 litru dīzeli un automātisko transmisiju. Dīzelis ir pietiekami spēcīgs - 150 zirgspēki un 320Nm liels griezes moments. Kaut arī dzinējs nav tik jaudīgs, lai auto trauktos, kā lidmašīna, "Captiva" ieskrienas pietiekami strauji un pārliecinoši - bez īpašiem trokšņiem un mazspējas pazīmēm. Uz ceļa tas ir nedaudz "mīksts" - šūpojas, bet tas savukārt noder braucot pa sliktākiem ceļiem. Izskatās, ka "Chevrolet" ir meklējuši zelta vidusceļu starp bezceļnieku un ielas automobili - tas, šķiet, ir izdevies. Protams, pārbaudīt auto maksimālo ātrumu (180km/h) mūsu valstī nav tik vienkārši, bet jāsaka, ka braucot ar "vidējo" Latvijas šoseju ātrumu, auto, kaut arī tam ir rāmis, ir pietiekami komfortabls.

"Chevrolet Captiva" esot pirmais korejiešu Chevrolet auto Eiropas tirgum, kam uzstādīta ESP sistēma. Braucot ar ieslēgtu ESP, viss notiek normāli - izslīdēšanas gadījumā tiek piebremzēts izslīdējušais ritenis, bet jāatzīst, ka sistēma ne vienmēr paspēj izdomāt, ka tas nepieciešams, tomēr varētu teikt - ESP netraucē vadīt auto, pat ja paspēj nostrādāt...



Vēl mūsu auto aprīkots ar HDC sistēmu - tā palīdz nobraukt no stāviem kalniem - piebremzējot auto un neļaujot tam ripot ātrāk par drošu ātrumu 7km/h, pie tam neļaujot riteņiem izslīdēt. Mums bija iespēja to pārbaudīt Siguldas pusē - darbojas labi.



"Captiva" iespējama gan ar priekšpiedziņu, gan automātisko pilnpiedziņu. Mūsu gadījumā auto bija ar pilnpiedziņu. Kaut arī testa laikā pilnpiedziņa vienmēr ieslēdzās tieši tad, kad nepieciešams, tomēr gribējās, lai to varētu izdarīt "piespiedu kārtā" - tas Captiva nav iespējams.



Testa noslēgums pienāca ātrāk kā paredzēts... Sekoja pamatīgs pārsteigums degvielas uzpildes stacijā - kaut arī auto bija gandrīz jauns (~1000km), degvielas bākas vāciņa atvēršana beidzās neveiksmīgi. Izrādījās, ka vāciņa fiksācija salūzusi un to atvērt bez papildus spēka pielikšanas nebija iespējams. (Jādomā, ka šis defekts ir tikai izņēmums).

Aprēķinājām, cik tālu atrodamies no "auto mājām" - nolēmām riskēt un braukt bez uzpildes. Un te secinājums - sasniegt auto vidējo patēriņu, kas uzrādīts prospektos, ir iespējams - mums izdevās apmēram 8 litri uz 100 kilometriem.

Dzinējs

2.4 16V 136HP

2.0 VCDI 150 HP

2.4 16V 136HP

2.0 VCDI 150 HP

3.2 V6 230HP

 

Benzīns

DĪZELIS

Benzīns

DĪZELIS

Benzīns

Komplektācija

LS

LS

LT

LT

LX

CENAS EUR AR PVN 18%

24 000

28 350

29 550

30 250

35 040

COC Nr.

NSMT55W1

NAMV55T1

NAXTA7XB

NAXV57X1

NAXXA7XC


+ auto elegantais dizains
+ komforts
+ plašs bāzes aprīkojums
+ cena - no 24.000 EUR
+ iespējamas 7 vietas
- nevar ieslēgt pilnpiedziņu "piespiedu kārtā"

Visas fotogrāfijas apskatāmas šeit »»


Paldies "Adam Auto" par piešķirto auto.

iAuto
 
Visi komentāri
 
221117. viesis 18.decembris 2006 16:46
0 0 Atbildēt

Kurā valstī saražotas detaļas un kurā valstī salikts kopā?

221118. viesis 18.decembris 2006 16:48
0 0 Atbildēt

tad redz Kas Zaķusalu izbraukājuši! :D tur tokš "ķiegels" ira pie TV torna

221119. viesis 18.decembris 2006 16:51
0 0 Atbildēt

nu tas pulkstens elektroniskais atsit kautko no impērijas laikiem :D

221120. viesis 18.decembris 2006 16:54
0 0 Atbildēt

vispār, iespējams, ka tas ir auto... tas izskatās, jo to ir radījuši korejieši, kas domāja.. vispār auto ir ne šāds, ne tāds, bet varētu būt... stūre krīt acīs... dīzelis ir spēcīgs, bet nav tik jaudīgs.... aprīkots ar sistēmu, kas netraucē vadīt auto, pat ja tā ir ieslēgta... meklēja vidusceļu, šķiet, ka izdevās... aprīkots ar dažādām divām elektroniskām sistēmām... vispār darbojas... labi... ieslēdzas, tomēr gribējās, kas nav iespējams... pārsteigums.

lai dies` pasargā!

221121. viesis 18.decembris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

Jā, tā ir, kad starp rindām pa diagonāli lasa :)

221122. viesis 18.decembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

baigi vājš 2,4 l benzīnnieks!

221123. viesis 18.decembris 2006 17:15
0 0 Atbildēt

ES nopirku 2.0 VCDTI, SUPER AUTO LOTI MAZS DEGVIELAS PATERINS, ES PANEEMU PAR 33220 eur.

221124. viesis 18.decembris 2006 17:22
0 1 Atbildēt

"nākas secināt, ka auto fotogrāfijās izskatās sliktāk kā dzīvē... Pareizāk sakot - "Captiva "dzīvē izskatās labi"

aarpraats kaa noreecos pa shito - nu laiki pienaakushi ka reklaamas rakstiem jaaliek klaat ka iisteniibaa auto neizskataas slikti (kaut gan taa vinjsh izskataas)... :D Vai esat kaadreiz redzeejushi shaadu komentaaru pie, piemeeram, Audi raksta? :D

Mashiina suuds, autors ******

221128. viesis 18.decembris 2006 17:35
0 1 Atbildēt

ja tas auto maksātu par trešdaļu lētak at to dīzeli tad tas būtu normāls auto,bet atvainojiet pat tādu naudu tādu s.....du

Redaktors 18.decembris 2006 17:37
0 0 Atbildēt

Atbildot uz jautājumu - Chevrolet Captiva tiek ražota Korejā.

221132. viesis 18.decembris 2006 17:50
0 0 Atbildēt

nopeerc to captivu un domaaju, ka pirmos 3 gadus neko nenozheelosi ;)

bet taa jau ir tagad gandriiz ar katru jauno autinju - viss ir labi kaadus 3 gadus ... peec tam - atkal njemam jaunu ;)

221139. viesis 18.decembris 2006 18:04
0 0 Atbildēt

ir jau labs, kaiminsh tiko iepirka lai pasats uz parejo kaiminju x5 rindas fona nebojaatu skatu. :)

221151. viesis 18.decembris 2006 19:12
0 0 Atbildēt

Auto ir super man ir jau 10000 km pa vienu menesi turas ideali, un cena tomer i ok salidzinajuma ar X5 2001 kuram kasko ir 1500 ls un kus jau irvesture. Nevajag salidzinat piemeram X5 ar Captiva cenu starpibair 2 reizes lielaka. Man mans auto patik!!! kas rakstis ka tas ir slikt auto vins nebrauca ar to.

221153. viesis 18.decembris 2006 19:24
0 0 Atbildēt

pilnigs mesls

221164. viesis 18.decembris 2006 22:17
0 0 Atbildēt

Hyundai un KIA lielākais konkurents ...., lasot atsauksmes ''importa'' presē par šo rodas iespaids, ka būs nopietns konkurents "parketnieku" klasē.

Cerams ka šis auto nepārsteigs savu saimnieku, kā to reizēm mēdz darīt Suzuki "parketnieki" kam pēc 70000km pēkšņi pazūd bremzes, piemēram, uz Jūrmalas "AutoBāņa"

Redaktors 18.decembris 2006 22:38
0 0 Atbildēt

Nu vispār Captiva mierīgi var konkurēt ar šiem...

221166. viesis 18.decembris 2006 22:47
0 0 Atbildēt

Kaptivas degustācija ir izlasāma decembra AutoInfo avīzē vai apskatāma mājaslapā, bet pdf formātā.

221168. viesis 18.decembris 2006 23:27
1 0 Atbildēt

normāls džips, pats patestēju, domāju ka arī tiiri smuks padevies..

2.4 benziinieku nepeerciet , bet diizelis ir ok

221169. viesis 18.decembris 2006 23:38
0 0 Atbildēt

taa mashiina ir pilniga *******. jau jaunaam ir visaadi defekti, kkas saluuzis, kkas nestraadaa taa kaa vajag... bail domaat, kas notiktu peec kaada gada...

221170. viesis 18.decembris 2006 23:39
0 0 Atbildēt

korejas meeesls

aizliegt tirgot LV visus getzus utt.......

221176. viesis 19.decembris 2006 0:04
0 0 Atbildēt

Heil Hitler! latvijā atļaut tirgot tikai 5gadīgus un vecākus BMW, Audi un Mercedes! Zo!

221180. viesis 19.decembris 2006 2:08
0 0 Atbildēt

Vai viedie komentētāji var nokonsultēt - izvēlēties Captivu vai RAV4 executive..? Captiva it kā lielāks, bet neesmu braucis, teikšu godīgi. RAV4 pat ar visu automātu bija ļoti OK. Vai vērts testēt Captivu vai palikt pie Rav?

221184. viesis 19.decembris 2006 7:57
0 0 Atbildēt

>221180. viesis RAV4 noteikti labāk saglabās vērtību un droši vien būs mazāk tehnisku problēmu, ņemot vērā iepriekšējo modeļu reputāciju (skat. šī gada beigu AutoBild u.c.). Captiva par to pašu cenu laikam būs nedaudz labāk aprīkota, nedaudz lielāka, ērtāka, ar mīkstāku gaitu, braucot pa Rīgas bedrainajiem 'bezceļiem', bet imho jau pēc 3 gadiem vērtības kritums būs ļoti jūtams.

221195. viesis 19.decembris 2006 9:47
0 0 Atbildēt

Nu nepiekrītu gan es autoram par salona detaļu kvalitāti, kas īstenībā priekš mašīnas par 30K ir tomēr lēta.

Kvalitātes un garantiju ziņā Captiva nevar sacensties ar Santa Fe un Sorento, diemžēl.

Apskatiet labāk Captivas izpūtējus no aizmugures un centrālās konsules superīgumu. ;)

Bet jā, ja man vajadzētu izvēlēties x5 vai Captiva ar 3g garantiju, es ņemtu Captivu.

3g nobraukāju tikai ar bmw, vairs nemūžam tos bavāriešu sūdus.Apnika Permalatu sponsorēt.

221196. viesis 19.decembris 2006 9:49
0 0 Atbildēt

RAV 2.0 benzīna patēriņš pirmajos mēnešos 17.5 l vidēji...

Prasts un vienkāršs parketnieks.

Tipiska sieviešu mašīna ar labu dizainu.

221209. viesis 19.decembris 2006 10:47
0 0 Atbildēt

Paldies par komentāriem (tas par to RAV4), 17.5 litri nospēlēja savu, domāju, ka tā ir laba mašīna - pat sākumā nevar būt tik rijīga un ar sieviešu vāģi nu gan negribas braukt, bet nu jau rīt pieteicos ievērtēt Captivu! :)

221218. viesis 19.decembris 2006 11:19
0 0 Atbildēt

Virsrakstā ir Chevrolet bet bildēs Daewoo :( kas notiek?

221239. viesis 19.decembris 2006 13:13
0 0 Atbildēt

Kurš to rakstu veidoja, noteikti ir liels auto "speciālists":

1) Tas ir viss īstākais parketnieks un kā man zināms

šai mašīnai nav rāmis, bet gan nesošā virsbūve.

2) Cena šai mašīnai nu nemaz nav sviestmaize, cena kura ir uzrādīta ir sākotnējā benzīna motoram kuru savam ienaidniekam nenovēlētu, jo patēriņš patiešam ir nenormāls, sūds vēl ar patēriņu, bet ja pie tā visa viņa nevelna nekustās!!!

3) Captivu patiešām var pirkt tikai ar dīzeļa motoru, nav ne vainas, tikai tad tur parādās cena kas nav ne tuvu šās klases parketniekam un ja mēs šajā cenā paskatamies tuvākos konkurentus, KIA, HYNDAI, SY, tad tur sanāk normāls džips ar rāmi 4*4, dīzeli un vēl AT kārbu.

Cik maksā nopirkt šādu rakstu!!!

"Adam auto" var atļauties!!!

Redaktors 19.decembris 2006 13:18
0 0 Atbildēt

Jautri, ka to raksta konkurējoša uzņēmuma darbinieks... :)

Šis nav reklāmraksts - reklāmrakstiem apakšā tas vienmēr ir rakstīts "apmaksāts". Un reklāmraksts izskatītos pavisam citādi.

221243. viesis 19.decembris 2006 13:39
0 0 Atbildēt

Ir tāds jēdziens slēptā reklāma, ko pie mums ļoti bieži izmanto kā arī šajā gadījumā.

Es nēesmu konkurējošā uzņēmuma darinieks, vienkārši pašlaik izvēlos sev auto un apstaigājot iepriekš minētos salonus varu izdarīt pavisam loģiskus secinājumus!!!

Esmu veicis arī testa braucienu ar Captivu, normāls auto, bet noteikti nav ne tuvu tik labs kādam ir jabūt parketniekam par šo cenu!!!

Redaktors 19.decembris 2006 13:43
0 0 Atbildēt

Lai arī kā būtu - šī nav ne slēptā, ne atklātā reklāma.

221248. viesis 19.decembris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

Suzuki vitara NAV parketnieks imo.

221274. viesis 19.decembris 2006 16:38
0 1 Atbildēt

Tarantulam zhetons, tieshi to pashu ieveroju :D Bet nu labaaks ir par Allroad "testu", ko laikam pashi lazhu apzinoties neregistretiem nelava komenteet :))

221284. viesis 19.decembris 2006 17:35
0 0 Atbildēt

221195. viesis 19.12.2006 09:47

---

Varbūt nākamreiz pats nepērc auto, bet sarunā ar kādu kas to izdara tavā vietā un nenopērk šrotu? :)

221290. viesis 19.decembris 2006 18:35
0 0 Atbildēt

iekaro iekaro :))

221301. viesis 19.decembris 2006 23:55
0 0 Atbildēt

Mums pirmaa iepaziishanaas ar Captivu saakaas ar to, ka saluzts bija baakas korkjis. Arii diizelja dziesma ir ļoti skaļa. Sen nebiju dzirdeejis, ka jaunas a/m dzineejs ruuktu kaa 15 gadus vec Passat...

221302. viesis 20.decembris 2006 0:04
0 0 Atbildēt

Edzuli, ja Tev ir tik mazs krāniņš, ka ar savu m5 ir jāzīmējās portālos ar tik daudz fočenēm, tad nevajag vismaz komentārus te gudrus rakstīt.

Ja tev 4g vecs 740tais ir šrots, tad nomaini savu mašīnas nummuru, zīmulis-puišelis. :)

Un tie komentāri gudrie zem bildēm, cik nu tāds m5 maksās, kas ir gatavs pirkt, nu neviens sevis cienošs cilvēks tā nelabo savus mazvērtības kompleksus.

Tev bērnībā visas meitenes groziņu iedeva...? :D

221509. viesis 21.decembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Par tāāāāāāāāādu cenu pilnīgs fufelis....... Vissmieklīgākais man likās komentārs "221123. viesis 18.12.2006 17:15

ES nopirku 2.0 VCDTI, SUPER AUTO LOTI MAZS DEGVIELAS PATERINS, ES PANEEMU PAR 33220 eur."

Mister, būtu labāk izbraucis ar piem XC 70 VOLVO, cena tāda pati, tikai fīčas x20 + pēc 200 000 nekas joprojām negrab + jebkurā brīdī uztaisam par 4x4 tanku- visurgājēju.

Šitai CAPTIVAI visas tās plastmasas izskatās lētas un pats galvenais, gribu redzēt, kā viņas izskatās ipem pēc 100 000. Pilnīgs šrots par baisu cenu. Līdzjūtība visiem,kas jau iegrābās.

221525. viesis 21.decembris 2006 21:25
0 0 Atbildēt

35.000 fu**ni Lati pat top of the range mistkasti-vinji laikam iedomaju$ies,kad neviens cits nerazo 4x4 autinjus,tikai vinji! 221509 viesi,tev pilniba piekritu-ar visam cetram!:)

221668. viesis 25.decembris 2006 19:17
0 0 Atbildēt

1) nekāds pilnpiedziņas jauns VOLVO par to naudiņu nesanāk... ( 221509. viesim);

2) RAV4 noteikti dizains ir interesants... BET NU RATI, KAS RATI! Turklāt japāņiem kā sugai nav salikuma dīzelis + automāts;

3) Vācieši jau labu laiku zaudē konkurencē ar korejiešiem un japāniem!

4) Pirms komentēt kaut ko, pamēģiniet izbraukt ar visiem tiem zvēriem! Es kad izvēlējos savējo - izmēģināju un neesmu vīlies izvēlē. Vismaz pagaidām...

Santa Fe (new edition)

230061. viesis 27.marts 2007 7:52
0 0 Atbildēt

Nobraucot 20 000 km izbeidzās sajūgs :(

246367. viesis 2.novembris 2007 18:36
0 0 Atbildēt

Labs auto, nācās nobraukt 5000 km pa eiropu, neko sliktu nevaru teikt,,Ērts un ietilpīgs, virs 180km/h paliek nestabīls, taču Latvijas apstākļos Ļoti labs

246857. viesis 9.novembris 2007 11:19
0 0 Atbildēt

ESP sistema , ja kas nepiebremze izslīdējušo riteni , bet izbuksejot noņem dzinēja apgriezienus. Galvenais jau , ka nostradāja pēc raksta autora vardiem :)

255267. viesis 10.aprīlis 2008 23:08
0 0 Atbildēt

Tā dīvaini izskatās tās markas, kas nekad nav bijušas Toyota, Mercedes...

www.numur1.lv

255299. viesis 12.aprīlis 2008 21:58
0 0 Atbildēt

1) nekāds pilnpiedziņas jauns VOLVO par to naudiņu nesanāk... (221509. viesim) ;

2) RAV4 noteikti dizains ir interesants... BET NU RATI, KAS RATI! Turklāt japāņiem kā sugai nav salikuma dīzelis + automāts;

3) Vācieši jau labu laiku zaudē konkurencē ar korejiešiem un japāniem!

4) Pirms komentēt kaut ko, pamēģiniet izbraukt ar visiem tiem zvēriem! Es kad izvēlējos savējo - izmēģināju un neesmu vīlies izvēlē. Vismaz pagaidām...

Santa Fe (new edition)

________________

Jā, tiešām jaunais SantaFe ir ļoti patīkams auto. Tas ir ar izsmalcinātām gaitas īpašībām. :)

259887. viesis 18.jūlijs 2008 14:49
0 0 Atbildēt

221668. viesis 25.12.2006 19:17

2) RAV4 noteikti dizains ir interesants...

------------------------------

Kas tur interesants,- pakaļa kā vecai govij.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti