«Logan MCV» – ietilpīgs un daudzpusīgs auto 61

 
19.decembris 2006 1:14

Divos gados, kopš auto tirgū nonācis Logan, tā pārdošanas apjomi sasnieguši vairāk nekā 300 000 automobiļu. Šis ir viens no iemesliem, kāpēc uzņēmums Dacia ir paredzējis paplašināt savu klāstu ar "Logan MCV" (Multi Convivial Vehicle).



Logan MCV plānots kā ļoti ietilpīgs, universāla tipa automobilis ar lielu kravnesību, kam piemīt visas Logan sedana versijai raksturīgās stiprās puses, kā arī pārveidojams salona izkārtojums. Jaunajā modelī pietiek vietas septiņiem pieaugušiem pasažieriem, un tas, iespējams, izmainīs universālā tipa automobiļu tirgu tāpat kā Dacia Logan radikāli pārveidoja ģimenes sedana tipa automobiļu klasi.

Pēc svinīgas atklāšanas Parīzes auto izstādē, Logan MCV, sākot ar 2006.gada oktobri, jau ir nopērkams Rumānijā, bet jau no 2007.gada sākuma būs pieejama arī citos galvenajos Dacia Eiropas tirgos. Tāpat kā sedana tipa versijai Logan MCV dzinēju klāsts ietver 1,5 litru dCi dīzeļmotoru, kas nodrošina ekonomisku degvielas patēriņu. Automobilim ir trīs gadu 100 000 km nobraukuma garantija.



Tāpat kā Logan sedana versija Logan MCV ir speciāli ražots dažādiem, arī ekstrēmiem braukšanas apstākļiem. Turklāt, ņemot vērā, ka Logan MCV paredzēts daudz plašākam lietošanas diapazonam nekā sedana variants, inženieri universāla versijai ir vēlējušies nodrošināt papildu aizsardzību, izstrādājot vairākas detaļas, kas jau tika demonstrētas ar Logan Steppe Concept izstādes automobilī. Apvienojumā ar jaunā automobiļa 155 mm augsto klīrensu (kas palielināts par 20 mm, salīdzinot ar Eiropas normām) un garo piekari, šīs iezīmes ļauj Logan MCV bez vilcināšanās izbraukt pat pasaules nelīdzenākajos ceļos. Īpaša uzmanība ir veltīta arī siltuma komforta sistēmai, kas konstruēta tā, lai piedāvātu vienādus apstākļus visiem pasažieriem gan karstā, gan aukstā klimatā.



Modernu dzinēju klāsts

Logan MCV ir pieejams ar tādu pašu motoru klāstu, kā sedana versijas, kas jau ir sevi pierādījušas arī vairākos Renault modeļos. Logan MCV piedāvājums, kas balstīts uz trīs benzīna motoru (1,4 litru MPI, 1,6 litru MPI un 1,6 litru 16V) un uz etalona 1,5 litru dCi dīzeļmotora izvēli, piedāvā lielu izvēli dažādiem tirgiem un plašām klientu vajadzībām.

1,5 litru dCi 70 ZS - dīzeļmotora etalons

1,5 litru dCi, kas ir īsts etalons dīzeļmotoru pasaulē, arī pieder Renault dzinēju klāstam. Tas ir jaudas iekārtas vadošais elements, un tā otrās paaudzes vienotās kompresijas tiešā iesmidzināšana nodrošina gan augstu sniegumu, gan ļoti zemu degvielas patēriņu, kas ar tikai 5,3 litriem uz 100 km (ekvivalents CO2 emisijai 140 g/km), ierindo Logan MCV 1,5 litru dCi ļoti stabilā pozīcijā salīdzinājumā ar citiem ar dīzeli darbināmiem universāla tipa automobiļiem, kas pieejami tirgū.

Rūpes par drošību

Logan MCV priekšrocība ir no Renault pārmantotās zināšanas drošības jomā. Tāpat kā Logan, arī Logan MCV ir būvēts uz Renault – Nissan alianses B platformas, kuras aktīvās drošības iezīmes, iekļautas arī jaunajā automobilī.



Ietilpīgs salons un vieta septiņiem pieaugušiem pasažieriem

Automobilī Logan MCV, kas pieejams ar septiņām sēdvietām, trīs pieauguši pasažieri var ērti sasēsties otrās rindas sēdekļos, bet divi - trešās rindas sēdvietās. Papildus ērtumam, kas tiek nodrošināts ceļojot ar visu ģimeni, Logan MCV ir plašas salona transformēšanas iespējas un plašs kravas nodalījums, gan arī glabāšanas telpa salona iekšpusē.

www.dacia-logan.com

 
Visi komentāri
 
221126. viesis 18.decembris 2006 17:26
0 0 Atbildēt

brauciens ar 70Zs dīzeli un 7 purniem uz borta jaunajā dačā varētu patikt tikai vwfanam

221127. viesis 18.decembris 2006 17:31
0 0 Atbildēt

a cik šitāds zvērs maksās? Es laprāt sencim nopirktu, lai i ko lauzt pa laukiem! :)

221130. viesis 18.decembris 2006 17:39
0 0 Atbildēt

Ja jau var izbraukt pa jebkuriem bezceliem, tad drīzumā kāds Dacītes fans uzskrūvēs to, lai uz Dakāru varētu aizbreukt.

221133. viesis 18.decembris 2006 17:50
0 0 Atbildēt

eu anonimiiki, kas Tev pret VW???

atkal ar savu suuda sapnju BMW staipies??? Gribi varbuut paskrities ar GOLF 1.9 TDI???

221134. viesis 18.decembris 2006 17:52
0 0 Atbildēt

es bij ieprieksheejais viesis!

221135. viesis 18.decembris 2006 17:52
0 0 Atbildēt

221133. viesis

nestreso tik daudz, bet izlasi visu līdz galam. VW anonimikis vispār nepieminēja...

221136. viesis 18.decembris 2006 17:56
0 0 Atbildēt

VOT I PAC IZLASI

221138. viesis 18.decembris 2006 17:59
0 0 Atbildēt

nu, bļāviens - vwfans ir vispārzināms iauto lietotāja niks, kas komentārus neprasa pat tādam kā man - neregulāram iauto lietotājam. kā to var nesaprast :D un vēlreiz - beidz stresot un bļaustīties kapslokā

221140. viesis 18.decembris 2006 18:06
0 0 Atbildēt

NU LABI :D

221141. viesis 18.decembris 2006 18:07
0 0 Atbildēt

mja, shitas jau peec auto saak izskatiities. :) Es velreizi atkartoju- izskatiities. :D

221142. viesis 18.decembris 2006 18:08
0 0 Atbildēt

a shitais auto iisteniiba izskataas peec katafalka!

221143. viesis 18.decembris 2006 18:08
0 0 Atbildēt

nevis peec auto

221146. viesis 18.decembris 2006 18:16
0 0 Atbildēt

gaidam wvfana "Baudāmo" komentāru :D:D:D

221150. viesis 18.decembris 2006 19:02
0 0 Atbildēt

Baudāms auto, pilnīgam ideālam trūkst tikai 0.2 litru Meriveas dīzelis, kas tāpat ļautu šim ato 20 minūtēs ieskrieties līdz iespaidīgajiem 17 km/h.

VWfans

:D

221152. viesis 18.decembris 2006 19:17
0 0 Atbildēt

nu ja tur uz restes staaveetu oooo logo, domaju daudzi teiktu-vot ir oki!!!

221154. viesis 18.decembris 2006 19:49
0 0 Atbildēt

Patiesiba sim te drapakam ir sava visnotalj stabila nisha....

Un pofig pec ka sis izskatas, sadu auto perkot tas nav butiski....

221155. viesis 18.decembris 2006 19:59
0 0 Atbildēt

Oj plin...

Sitas man atgaadina moskvitch 407 universaalu....

Ne katru dienu gadaas ko tik riebiigu redzeet:D:D:D

221159. viesis 18.decembris 2006 21:24
0 0 Atbildēt

Pakaļa kā no Kengas paņemta.Labāk jau izskatās par sedanu.

221163. viesis 18.decembris 2006 22:03
0 0 Atbildēt

7 Rumāņiem pēc iestāšanās ES būs auto ar kuru braukt visiem kopā uz Vāczemi, lai konkurētu ar "lēto" Poļu santehniķi ...

221171. viesis 18.decembris 2006 23:44
0 0 Atbildēt

meesls, ne mashiina...

221172. viesis 18.decembris 2006 23:46
0 0 Atbildēt

Trumuls, kas tas par gaili ir auto salonā Tavā galerijā? :D

221174. viesis 18.decembris 2006 23:56
0 0 Atbildēt

JOO! Rumanji nekad nav stradaju$i,kur nu vel 7-un es ceru kad tos ciganus neviens pat tuvu rietumiem nelaidis!:)

221175. viesis 18.decembris 2006 23:57
0 0 Atbildēt

Novelu tadiem atliku$o muzu ar sadiem arpratiem parvietoties.......haha!

221177. viesis 19.decembris 2006 0:11
0 0 Atbildēt

nu neapnīk jums visiem? nu brauciet ar saviem Volvo, ooo, mēmēmē, velns viņu zina ko. 10 gadīgiem, 1 gadīgiem... katram autiņam sava niša, savs pircējs, katram savas vēlmes, savas vajadzības un iespējas. tāpēc pietiek tukši muldēt. viss. vāģis ir vāģis, vāga uzdevums-pārvietot tajā ievietotos tipāžus. lielīšanās, remontizmaksu salīdzinājums u.c. is subjektīvas lietas.

221183. viesis 19.decembris 2006 7:55
0 0 Atbildēt

Un Logans ir Tava niša, ja nav pat 60 saņu reģistrācijai.

Tu kaut reizi esi aplūkojis Logan tuvāk? Ja būtu, nekad vairs tā neteiktu.

221186. viesis 19.decembris 2006 8:42
0 0 Atbildēt

Logana nišu kaucik izprotu - vienkāršs, nepretenziozs, ietilpīgs un lēts pārvietošanās rīks. Ir pietiekami ļaužu, kuri spēj atmest tiekmi pēc brenda, pēc nevajadzīgām ekstrām, pēc "ūberkūlas" vadāmības (kura īpaši vajadzīga stumdoties korķos, vai vedot pārsimt kg kartupeļu kravu pa laukiem) un izvēlēties šo.

Labāk paskaidrojiet, kam ir derīga 4-durvju Seat Ibiza (gan jau arī Polo, Fabia u.c. aparāti Logan cenā), kur aiz negara vadītāja starp priekšējā sēdekļa pakaļdaļu un pakaļējā sēdekļa priekšdaļu pat roku nevar iebāzt, kur nu vēl kāju.

221187. viesis 19.decembris 2006 8:56
0 0 Atbildēt

Man bija iespēja apskatīt un aptaustīt Renault Thalia un aprunāties ar lietotāju, kas ar to nobraucis 20 000 km. Logan=Thalia, ja pareizi saprotu.

Apskatot auto, neatradu argumentus, kāpēc ar šo auto nevarētu braukt. Bagāžnieks ir pat lielāks nekā lielākiem auto!

Aizmugurē gan nav daudz vietas. Tā kā piemērots vai nu 2 cilvēku ģimenei vai arī ja ģimenē ir vairāki auto. Tāpēc domāju, ka arī šis jaunais auto ir o.k.

221188. viesis 19.decembris 2006 8:58
0 0 Atbildēt

p.s.nekādas tehniskas ķibeles auto nebija piemeklējušas

221192. viesis 19.decembris 2006 9:24
0 0 Atbildēt

Ideals dienesta auto visadiem tirdzniecibas parstavjiem, lets, mazas izmaksas , diesel motors, esmu gatavs iepirkt saviem urbejiem, lai gazj, tapat pec pieciem gadiem nekas nebuus palicis paari.

221194. viesis 19.decembris 2006 9:44
0 0 Atbildēt

Muusu mega biezajiem. Noveelu seedeet un gaudot par benziinu un braukt paari tramvaja sliedeem kaa ap*******ssaam, jo bailes par piekares remontu. Es labaak to starpiibu izbraukaaju.

221211. viesis 19.decembris 2006 10:52
0 0 Atbildēt

Kā "darba zirgs" jau nu vismaz savu garantijas laiku viņš,droši vien noripo godam,bet nu pieļaut šāda auto iegādi privātām vajadzībām...pirms šāda lēmuma pieņemšanas,droši vien ir jādzer nedēļa :D :D :D

221213. viesis 19.decembris 2006 11:06
0 0 Atbildēt

Manuprāt, priekš lauku cilvēka, ideals auto. Drīz vien pienāks tā diena, ka laucinieki vairs nefanos un neģībs sajūsmā par "praktiskā latvieša" braucamo - passatu, kā tas vēl ir šobrīd.

221217. viesis 19.decembris 2006 11:10
0 0 Atbildēt

to IKDIENAS VIESIS_

Zini,tas pats Tevis pieminētais Passat(kaut vai 15gadīgs),tam lauku cilvēciņam nokalpos 2x ilgāku mūžu,nekā tāda DACĪTE LOKANĀ...arī izmaksās viņš būs 10x lētāks,jo kā mēs visi zinām,šādam Passātam detaļas maksā "5Ls spainī"...

221220. viesis 19.decembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

Nu par to 2x ilgāko mūžu gan nav taisnība. 15gadīgam pasātam (da jebkuram 15 gadīgam aparātam!!) mēnesī ir jāiegāž vismaz vēl 30-50 latus uz visādiem sīkiem remontiem. Nu tad parēķiniet paši, cik gadā sanāk.

Labāk paņemt šos pašus lētos auto un braukāt bez bēdu ar garantijas apkopi 3 gadus. Ietaupās vismaz. Plus bendžu jau arī jaunie auto rij mazāk nekā tie 15gadīgie.

221221. viesis 19.decembris 2006 11:31
0 0 Atbildēt

Īstenībā palasot šeit komentāros "pārgudro latviešu" spriedelējumus, tā vien rodas jautājums:

A kas ir tie 300 000 Dacia auto, kas ir saražoti un notirgoti? Laikam tie ir kaut kādi galējie dumiķi, kas tos auto pērk?

Man atkal šķiet, ka priekš piedāvātās cenas jau nu gan labāk ņemt šo jauno auto, nevis 4-7 gadus vecu pa Eiropu izbraukātu.

221225. viesis 19.decembris 2006 12:05
0 0 Atbildēt

221220. viesis 19.12.2006 11:28

ja neesi nolaidis liidz srota liimenim, tad 15 gadiigs auto remontos izmaksaa liidz 150 ls gadaa...

T.I-krietni mazaak kaa kasko apdrosinaasana...kuru 15 gadiigai masiinai menaz nevajag...

221229. viesis 19.decembris 2006 12:14
0 0 Atbildēt

Vispār man tās runas par to, kas labāks 15 gadīgs auto vai pilnīgi jauns auto atgādina runas, ja kāds futbola "speciālists" autoritatīvi pa sporta portāliem paziņotu:

Šobrīd labākais futbolists pasaulē joprojām ir Maradona, kurš spīdēja pirms 15 gadiem, nevis jaunais Ronaldinjo.

Nu nekļūstiet kolēģi ar smieklīgi. Var jau nepatikt, kādas markas auto, bet nu tāpēc nevajag to salīdzināt ar 15 gadīgu vāģi! Tas salīdzinājums tak zaudē jau pēc pašas definīcijas.

221232. viesis 19.decembris 2006 12:35
0 0 Atbildēt

Jauns ir un paliek jauns. Un neviens neieskadros, ka vecais labais bumeris vai audiks ir labaaks. Pats iebrauksi, un brauksi. Bet taas vecaas piesmietaas massiinas vajadziigas ne man, massinu ir jaaizveelaas kaa sievieti.

221238. viesis 19.decembris 2006 13:10
0 0 Atbildēt

...Vai tie kuri te runā par jauna auto lētākām izmaksām ir šādu braucamo īpašnieki?Tūlīt izskanēs vārds "GARANTIJA"...100 000km vai,kaut kādi mistiski 3 gadi utt...bet nevajag piemirst tādu lietu kā garantijas apkopes un vēl arī viss tekošais remonts+vēl arī jau iepriekš pieminētais KASKO...vai kāds kantoris Jums-Jūsu jaunajam auto manīs amortiņus,bukses,pusasis vai blaa,blaa,blaa vēl ko citu PAR VELTI arī pēc 2,5 gadiem???...viennozīmīgi nē!!! Shēma ir identiska elementārai sadzīves situācijai...Es eju pirkt drēbes(naudiņas tā pamazāk)...ir divas iespējas 1.)Dodos uz centrāltirgu un pērku JAUNU ziemas jaciņu ar uzrakstu uz muguras "SUZUKy" vai "KAMEL"...2.)Pārvaru kompleksus un aizstaigāju līdz humpalām vai kādam komisijas veikalam un tur par jaunas tirgus jaciņas cenu nopērku,kādu mazlietotu D&G,JOOP vai DIESEL jaciņu... :)

221253. viesis 19.decembris 2006 14:37
0 0 Atbildēt

Neredzu ideju, kāpēc 3 gadu vecam auto remonts principiāli būtu dārgāks par 20gadīga šrota remontu. Vai kāds var paskaidrot, lūdzu?

Vai no tiem šrotu īpašniekiem ņem naudas mazāk, ka viņi tādi neveiksminieki, vai kā?

221257. viesis 19.decembris 2006 15:00
0 0 Atbildēt

to 221221 vai tad tu nezini ka visa pasaule uz muļķiem tikai turas

221258. viesis 19.decembris 2006 15:07
0 0 Atbildēt

Žetons MARCHIKAM!!! :) Un par sevi,drošu sirdi varu pateikt,ka savā 10 gadus vecajā 5.sērijas BMW ar kuru pārvietojos,varu turēt daudz augstāk paceltu galvu,nekā situācijā,ja man būtu jāpārvietojās ar 2gadīgu Peugeot,Citroen,Kia vai Opel... :)

221262. viesis 19.decembris 2006 15:21
0 0 Atbildēt

Rihtīgs darba zirgs! Pat izskatās labāk par sedanu! Drīz šo redzēsim uz Latvijas ceļiem, jo ne jau kuram katram auto ir 7 sēdvietas. Tas ir labs arguments, lai šo Daciju iegādātos, ja vēl klāt ņem cenu, kvalitāti un paaugstināto klīrensu, tad "+" ir vairāk nekā "-". Var aizstāt pat kādu SUV.

221264. viesis 19.decembris 2006 15:27
0 0 Atbildēt

Piekrītu e-nazisam!

221271. viesis 19.decembris 2006 16:27
0 0 Atbildēt

Vai nu tas kādam patīk vai ne, bet Latvijā tomēr lietoto auto tirgus bums ir beidzies. Pa 11 mēnešiem pārdoti vairāk nekā 22 000 jauni auto, tas šobrīd jau ir eiropas cienīgs rekords. Protams, lielākā daļa no tiem NAV dārgās klases auto, bet līdzīgi pārdoto modeļu rādītāji ir arī citās ES valstīs. Šodien, strādājošs ģimenes cilvēks ,vēloties nopirkt auto, dosies uz kādu autosalonu, nevis meklēs placi vai Rumbulu. Un kā jau dudzi šeit raksta, arī loganiem noiets ir un būs pietiekošs. Cik esmu dzirdējis no ērgleniešiem - tajā apkaimē vairāki simti zemnieku braukā ar loganiem, un neviens nesūdzas. Savukār† iepriekšējie viņu passati ,kombimerši opeļomegas rūsē pie kūts stūra...

221278. viesis 19.decembris 2006 16:47
0 0 Atbildēt

... ilgāk vai ne ilgāk, bet domāju ka labāk kalpos jauns mikseris pa 6 Ls, un kamēr kalpos viens mikseris pa 20Ls, es ju lietošu 3šo JAUNO mikseri pa 6ls, un man vēl būs palikuši 2Ls saldējumam un sulai, ko ar šo mikseri sakult garšīgā kokteilī.

221281. viesis 19.decembris 2006 17:26
0 0 Atbildēt

DM, tikai katru reizi, kad tu miksereesi ar mikseri pa 6Ls, tev besiis aaraa, ka ar pirkstu jaatura iesleegshanas poga nospiesta, jo nebuus normaals sleedzis, miksera rotori laiku pa laikam kritiis aaraa, jo arii tur nebuus kaut kas liidz galam nostraadaats, un visbeidzot skalji dzirksteljos miksera motors, radot iespaidu, ka ilgi savu sulas kokteili vairs nekulsi.

Par 20Ls nopeerc un mikseree ar baudu!

221283. viesis 19.decembris 2006 17:30
0 0 Atbildēt

Krievijā,kā zināms ražo to pašu Logan,tikai tur uz restes ir Renault emblēma.Interesanti,ko par tādu auto(Renault Logan) teiktu visi Dacia(kā sugas) nolicēji.Droši vien tad komentāri būtu krietni neindīgāki,jo zīmols atpazīstamāks,nav pamata bezjēdzīgai noliešanai ar dubļiem.

221285. viesis 19.decembris 2006 17:55
0 0 Atbildēt

ar jaunu auto izmaksas ir skaidras- tik apkopes maksā, tik līzings- viss. brauc svilpodams. līzingu uztver kā , piemēram, kabeļTv abon entmaksu, pēc oper. līz. beigām atdod vāģi- viss, kāpēc man jāuztraucas, kāda atlikusī vērtība būs vienalga kādam modelim? tā ir viena grupa cilvēku, kam arī Dacia būs laba. Otra grupa: nevar/negrib pirkt jaunu. lai nepērk, lai pērk 5gadīgu mersi, kam arī pēc 5 gadiem, protams, būs lielāka atlikusī vērtība, un spēlē loteriju,t.i., vai mersim kaut kas noklāsies par 500 latiem vai tikai par 50 latiem. tātad- tās ir divas nesalīdzināmas lietas, par ko te vispār strīdēties...

221286. viesis 19.decembris 2006 17:59
0 0 Atbildēt

otra lieta- ja jauna dacia jau tagad maksā lētāk nekā 5gadīgs mersis utml, tad kāpēc lai kādu uztrauktu, ka Dacias atlikusī vērtība būs mazāka pēc 5 gadiem. tas taču ir tikai loģiski. vai tad mašīnu pērk , lai tās īpašniek kādā laika brīdī varētu lielīties ar tās atlikušo vērtību vai braukšanai?

221297. viesis 19.decembris 2006 20:59
0 0 Atbildēt

Liekas, ka daudzi ir palaiduš garām to faktu, ka Renault šogad ir atzīta par kvalitatīvāko auto ražotājfirmu, bet, jau iepriekš rakstīju, dažu labu firmu meistari, kas gatavo Renault un Dacija pārdošanai, atzīst Daciju par kvalitatīvāku!

221300. viesis 19.decembris 2006 22:56
0 0 Atbildēt

es pilnībā saprotu un atbalstu cilvēkus, kuri pērk jaunu Dacia Logan. iespējams, ka pirms tam šis cilvēks ir smagi vīlies kādā lietotā auto "krutajā" brendā un vēlas jaunu auto, bet naudiņas pietiek tikai mazauto Getz Polo utt. kāpēc tad neņemt lielāko iespējamo par šo cenu, un tik ļoti piemēroto mūsu ceļiem Dacia Logan??? Jā, protams, tas jau nebūs tas pats kas BMW vai MB, bet cilvēks var šo autiņu atļauties uzturēt un nebraukt uz kaktu servisiem kā dara lielākā daļa šo veco brīnumu īpašnieki

221313. viesis 20.decembris 2006 8:59
0 0 Atbildēt

Reku tepat blakus diskusijās ir piemērs, kā iet ar vecu, lietotu auto: www.iauto.lv/viewtopic.php...rum=20&start=0

221373. viesis 20.decembris 2006 13:32
0 0 Atbildēt

Ha ha ha, tā tēma ir labā!!!!

Un tas ir 2000.gada autiņš!

Droši, ka pa kādiem 7-8 tk. paņēma!

221385. viesis 20.decembris 2006 15:36
0 0 Atbildēt

Bija rakstīts 11000EUR +2000EUR sīkiem izdevumiem, toties A6, tas nekas ka nebrauc!

221389. viesis 20.decembris 2006 16:08
0 0 Atbildēt

HA.. HA.. :D

Bildees var ljoti labi saskatiit kaadaa suudaa tie cilveeki ieseedushies :D

Polnij Pi..c, ka tikai man sigulda pa kalnu nesaak ripot atpakal:D

Konservu bunzjai "Opcija ABS" :)

221390. viesis 20.decembris 2006 16:22
0 0 Atbildēt

šādi piedzīvojumi vismaz mani vedina lūkoties jauna/mazlietota virzienā

221391. viesis 20.decembris 2006 16:24
0 0 Atbildēt

Palasiju komentus pa vecajiem 20g. shrotiem:)

-man jau patiik, varu pateikt isu saliidzinajumu!

Shiem jaunajiem, smukajiem Citroen, Reno (Letais Dacija).. u.c. varzu rijeeju sudiem -riteni turas uz tik pat plaaniem un maziem gultnie, kaa jums gredzens uz pirksta!

Jauna Masina..., meesls :D

221401. viesis 20.decembris 2006 17:46
0 0 Atbildēt

tad nu gan taadam "paniknam" pirkstinam tas gredzens uzlikts

221423. viesis 21.decembris 2006 1:36
0 0 Atbildēt

221391. viesim laikam pirksti kā sardeles niknākās

221483. viesis 21.decembris 2006 12:51
0 0 Atbildēt

Ev Jūs pilnīgi čau! Kāda šķirba cik resna pusass vai pirksts. Svarīgi cik izturīgi ir mezgli. Domājat ka resna pusass paceļ auto vērtību vai izturību? Un izdevumi jārēkina cena pret cenu, Ja jauns logans maksā 6500Ls, apmēram, tad ko var noprkt vēl pa to naudu. Piemetīšu uz cūceni: BMW - 6-7 gadīgu. Merci - līdzīgi, laikam. OPEL, VW, utt. - 3-5 gadīgu. Visiem viņiem garantija beigusies. Nekas jau visticamāk nenotiks, kad nopirksiet. Moška nobrauksiet 3-5 gadus. Bet JA, kaut kas atsaka, piemēram, benz.sūknis, amīši, kārba, elektrība...rēķiniet cik tas maksās šiem palietotiem autiņiem. Kurš var atļauties maksāt līzingu un KASKO tikpat daudz, kā jaunam, bet paralēli vēl ieguldīt pēkšņi 300-500Ls. Īsumā varu teikt, ka tie kas skatās tādus loganus, nekad neskatīsies 5 gadīgus lielās un dārgās klases autiņus.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti