Divi no Chrysler dzinējiem - starp desmit labākajiem 9

 
20.decembris 2006 9:53

Jau piekto gadu pēc kārtas žurnāls Ward’s par vienu no desmit labākajiem dzinējiem pasaulē (Ward’s 10 Best Engines for 2007) ir atzinis Chrysler Group izstrādāto 5.7 litru HEMI dzinēju, savukārt pirmo reizi šinī desmitniekā parādījās arī 3.0 litru V6 tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējs ar turbopūti.



“Mēs ļoti priecājamies, ka Chrysler Group piedāvā saviem klientiem divus no desmit pasaules labākajiem dzinējiem. 5.7 litru HEMI turpina pārsteigt ar savu jaudu un degvielas ekonomijas sistēmu. Arī 3.0 CRD turbodīzelis var lepoties ar iespaidīgu griezes momentu un patīkami zemu degvielas patēriņu,” sacīja Bobs Lī (Bob Lee), Chrysler Group dzinēju nodaļas viceprezidents.



Pirmo reizi 5.7 litru HEMI V8 dzinējs parādījās 2003. gadā un bija pieejams tikai Dodge Ram automašīnām, taču šobrīd elegantais dzinējs jau ir pieejams arī Chrysler 300C, Chrysler Aspen, Jeep Commander, Jeep Grand Cherokee, Dodge Charger, Dodge Durnago un Dodge Magnum automašīnām.



5.7 litru HEMI dzinējs ir aprīkots ar MDS (Multi Dispalcement System), kas spēj samazināt degvielas patēriņu līdz pat 20%. MDS automātiski atslēdz četrus motora cilindrus gadījumos, kad nav nepieciešama visa motora jauda.

“Nekas nav vairāk amerikānisks kā V8 motors, un, mūsuprāt, 5.7 litru HEMI ir modernākais un labākais starp tiem. Lai arī HEMI atbilst visām mūsdienu ekonomijas un izmešu normām, tomēr tas neliedz izbaudīt un priecāties par tā jaudu,” teica žurnāla Ward’s Auto World  tehniskās daļas redaktors Bils Visniks (Bill Visnic).



Pievienojoties 5.7 litru HEMI dzinējam, šogad arī 3.0 litru CRD dīzeļdzinējs ar turbopūti tika iekļauts žurnāla Ward’s desmit labāko dzinēju sarakstā. Astoņu Sešu cilindru tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējs piedāvā patīkamu dinamiku, augstu griezes momentu un mazu degvielas patēriņu. Šādam dzinējam ir 215 ZS un 510 Nm griezes moments.



3.0 CRD dzinējus izgatavo Mercedes rūpnīcā, un šobrīd tie ir vieni  no vislabāk attīstītajiem tiešās iesmidzināšanas dīzeļdzinējiem. Pateicoties dažādiem jauninājumiem, 3.0 dzinējs ļaus ietaupīt pat līdz 30% degvielas, nezaudējot tā veiktspēju. Ar šādu motoru jau tiek aprīkotas jaunākās paaudzes Jeep Grand Cherokee un Chrysler 300C automašīnas.

www.chrysler.lv
 
Visi komentāri
 
221330. viesis 20.decembris 2006 10:11
0 0 Atbildēt

Raksta augšā minēts V6 dīzeļdzinējs, apakšā jau astoņu cilindru dīzelis??? WTF???

221334. viesis 20.decembris 2006 10:23
0 0 Atbildēt

Būvētu vēl arī mašīnas smukas, būtu pavisam labi :))

Redaktors 20.decembris 2006 10:35
0 0 Atbildēt

>> Raksta augšā minēts V6 dīzeļdzinējs, apakšā jau astoņu cilindru dīzelis??? WTF???

Rakstīts tak virsrakstā - 2 dzinēji...

221351. viesis 20.decembris 2006 11:28
0 0 Atbildēt

He.., nu ja Mercedes Benz nepiedalaas visados "liikajos" konkursos :D

-sanaak ka MB ir pasaules standarts! :)

221353. viesis 20.decembris 2006 11:42
0 0 Atbildēt

vareeja jau nu uzrakstiit visus 10 labaakos, nevis izcelt tikai chrysleri.

Redaktors 20.decembris 2006 11:59
0 0 Atbildēt

Tev vajadzētu zināt, ka par PR rakstiem neviens nekad neko neatskaita... :)

221383. viesis 20.decembris 2006 15:34
0 0 Atbildēt

Dacijai ABS ir opcija.

221452. viesis 21.decembris 2006 10:58
0 0 Atbildēt

Kādi ir vērtēšanas kritēriji un vai tik šis nav vairāk tāds kā ASV tops.

221609. viesis 22.decembris 2006 23:12
0 0 Atbildēt

The winners for 2007 - the 13th year for the awards - are as follows:

Audi AG 2L turbocharged DOHC I-4 (Audi A3)

BMW AG 3L DOHC I-6 (Z4 3.0si)

BMW AG 3L turbocharged DOHC I-6 (335i)

DaimlerChrysler AG 3L DOHC V-6 turbodiesel (Mercedes-Benz E320 Bluetec/Jeep Grand Cherokee CRD)

DaimlerChrysler AG Hemi 5.7L OHV V-8 (Chrysler 300C)

Ford Motor Co. Duratec 35 3.5L DOHC V-6 (Ford Edge/Lincoln MKX)

Ford Motor Co. 4.6L SOHC V-8 (Mustang GT/Mustang Shelby GT)

Mazda Motor Corp. 2.3L DISI turbocharged DOHC I-4 (Mazdaspeed3)

Nissan Motor Co. Ltd. 3.5L DOHC V-6 (Infiniti G35)

Toyota Motor Corp. 3.5L DOHC V-6 (Lexus IS 350)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti