Toyota gatavojas kļūt par galveno autoražotāju 6

 
22.decembris 2006 12:28

Kompānija Toyota Motor Corporation plāno, ka pieprasījums pēc viņu ražotajām mašīnām ar zemu degvielas patēriņu 2007. gadā pieaugs par 6% ASV, Āzijas un Eiropas tirgos.

Ja šī prognoze piepildīsies, tad Toyota pārspēs General Motor Corporation un kļūs par pasaulē lielāko autoražotāju.

Šogad Toyota un tās filiāles pārdevušas 8,8 miljonus automašīnu. 2007. gadā tiek plānots pārdot 9,34 miljonus, savā ziņojumā vēsta Toyota. 2007. gadā plānots saražot par 4% vairāk automašīnu, līdz ar to tiks saražoti 9, 42 miljoni Toyota mašīnu. General Motor plāno slēgt 12 rūpnīcas līdz 2008. gadam Ziemeļamerikā, sakarā ar pieprasījuma samazināšanos pēc sporta mašīnām.

Toyota prezidents Katsuaki Vatanabe (Katsuaki Watanabe) novembra mēnesī atklāja rūpnīcu Teksasā par 1,28 miljardiem USD un nākamajā gadā paredzēts sākt ražošanu Krievijā. Toyota paredz rekordlielus ienākumus šajā fiskālajā gadā, ko vaētu stimulēt liels pieprasījums pēc Camry limuzīniem un RAV4 apvidus automašīnām ASV, kas ir lielākais automašīnu tirgus.

Toyota pārstāvji paredz, ka kompānijas ienākumi pieaugs par 13% līdz 13 miljardiem USD līdz nākamā gada 31 martam.

General Motor Corporation pasaules lielākā autoražotāja tituls ir piederējis pēdējo 81 gadu.


bloomberg.com
 
Visi komentāri
 
221573. viesis 22.decembris 2006 12:50
0 0 Atbildēt

Man tomer domat ka lielakais NAV= galvenais

221589. viesis 22.decembris 2006 14:41
0 0 Atbildēt

Vispaar jau reeciigi ka amerikaanji zaudee pashi savaa tirguu, un labaakais tas ka patiesiibaa jau vinjiem bija visas iespeejas notureet nishu, ja vien buutu sekojushi liidz tam kas pasaulee notiek.

221591. viesis 22.decembris 2006 14:45
0 0 Atbildēt

To WALA:

Amerikāņi jau domā, ka viņi ir visa pasaule

221600. viesis 22.decembris 2006 15:43
0 0 Atbildēt

taa teikt veseliiga konkurence:))

221604. viesis 22.decembris 2006 16:23
0 0 Atbildēt

Ja paskatās uz pēdējo gadu GM ražojumiem, tad nav brīnums, ka viņi zaudē pozicijas - Cadiji, ko nevar atšķirt no Opeļa, Saab uz opeļa bāzes, Alfas ar opeļ dzinējiem u.t.t.

Viņi nedaudz pārcentās ar to Globalizāciju.

221681. viesis 26.decembris 2006 16:25
0 0 Atbildēt

Nu nu.Butu labāk dzinusies nevis pēc globalā tirgus, bet gan pēc kvalitates uzlabojumiem... Sūds, ne auto!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 6

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti