Ziedu laiki auto tirgotājiem 24

 
29.decembris 2006 13:51

Laika posmā no 2006.gada janvāra līdz novembrim, salīdzinot ar to pašu laika posmu pērn, uzņēmumu, kuru pamatdarbība ir automobiļu, motociklu un to rezerves daļu un piederumu pārdošana, apgrozījums palielinājies par 72,5%, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati. Pieaudzis arī auto degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums.

Centrālās statistikas pārvaldes dati liecina, ka 2006.gada novembrī, salīdzinot ar oktobri, mazumtirdzniecības apgrozījums (salīdzināmās cenās) samazinājies par 6,0%, bet salīdzinājumā ar 2005.gada novembri bijis pieaugums par 22,5%.

2006.gada janvārī–novembrī, salīdzinot ar 2005.gada janvāri–novembri, mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums pieaudzis par 19,4%.

Uzņēmumu, kuru pamatdarbība ir automobiļu, motociklu, un to rezerves daļu un piederumu pārdošana, apgrozījums 2006.gada novembrī, salīdzinot ar oktobri, ir samazinājies par 1,9%, bet, salīdzinot ar pagājušā gada novembri, tas ir palielinājies par 62,8%. Tai skaitā automobiļu pārdošanas apgrozījums ir pieaudzis par 93,1%.

2006.gada janvārī–novembrī, salīdzinot ar 2005.gada janvāri–novembri, uzņēmumu, kuru pamatdarbība ir automobiļu, motociklu un to rezerves daļu un piederumu pārdošana, apgrozījums palielinājies par 72,5%.

Savukārt auto degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums šā gada novembrī, salīdzinot ar 2005.gada novembri, pieaudzis par 35,7%.

2006.gada janvārī - novembrī, salīdzinot ar 2005.gada attiecīgo periodu, auto degvielas mazumtirdzniecības uzņēmumu apgrozījums cēlies par 21,7%.
 
Visi komentāri
 
221810. viesis 29.decembris 2006 14:55
0 0 Atbildēt

Jaa un veel pieskaitiis Decembri, kad lauksaimnieki savas subsiidiijas buus pateereejushi (jaunu auto iegaadei :D ), tad vispaar liksies ka pie mums dziivot ir medusmaize. :)

221816. viesis 29.decembris 2006 16:39
0 0 Atbildēt

Kāpēc nekad neesmu redzējis rakstu, ka uzņēmumā X darbiniekiem palielināja algas par XX%, tikai peļņa, peļņa, peļņa.

221821. viesis 29.decembris 2006 17:12
0 0 Atbildēt

Dīlerfirmās darbinieki saņem pat ļoti pieklājīgas algas, nežēlojas.

221826. viesis 29.decembris 2006 18:28
0 0 Atbildēt

Un ja ielas/celjus arii turpmaak turees taadaa staavoklii, tad ienaakumi shaadaam firmaat tikai palielinaasies :(.

221839. viesis 29.decembris 2006 22:43
0 0 Atbildēt

Domāju, ka lietoto auto ēra tuvojas likumsakarīgam noslēgumam. Cilvēki ir sapratuši, ka daudz labāk ir lizingā pirkt JAUNU opeli,hundaju vai ševroletu, nekā par to pašu naudu 8-10 gadus vecu acaino e-klases mersi vai līdzīgas grupas bembi vai auģiku. ņemt kreditu ,lai maksāty lizingu + remontētu lietoty auto, vairs nepavisam nav izdevīgi. Cilvēki atradinānajušies arī no sākotnējā provincialisma vērtēt auto pēc skanīgiem zīmoliem. šī tendence vēl saglabājusies tikai jauniešu līmenī, kuri par braucamajiem tikai uzskata bembjus un mustangus. bet arī jauniešu vidū šī tendence mazinās`- daudzi jo daudzi jaunieši šodien ar prieku kāpj jaunā tuksonā nekā lietotā piektajā bembī. Kā saka zinātnieki- domāšana pakāpeniski kļūst eiropiska.

221842. viesis 29.decembris 2006 22:52
0 0 Atbildēt

nu nu. saliidzinaat tusconu ar 10 g vecu 5 bmw ir diezgan skarbi.

tas jaunais tuscons peec triis gadiem nebuus taadaa pashaa staavokli ka bembis vai mersis vai audiks kaut vai 15 gadus vecs.

to mees paskatiisim ap 09 gadu kas notiks. :)

221845. viesis 30.decembris 2006 1:52
0 0 Atbildēt

Statistikas pārvalde.. "Ticami" dati..

Nu ļoti liela nepieciešamība pēc tādiem datiem, kad mūsdienu elektronikas laikmetā, kad citas valsts iestādes jau elektroniski uskaita n-datus, pēc kuriem tad jau drīzāk skaitļi ticamāki būtu, nekā, tērējot uzņēmumu laiku, aizpildot aizpildīšanas pēc stulbas, papildus papīra atskaites..

221857. viesis 30.decembris 2006 14:04
0 0 Atbildēt

221839. viesis

---

Tu to jefiņ no pirksta izzīdi? :) Cilvēks kas grib braukt ar lietotu bembi, mersi, audi, nekad nepirks nekādu opeli vai ševroletu. Un kurš normāls jaunietis mustangu uzskata par braucamo? Es tādus nepazīstu.

221859. viesis 30.decembris 2006 16:55
0 0 Atbildēt

fakts paliek fakts.. ka taas mashiinas kas ir buuveetas '90 saakumaa lielaakaa dalja ir krietni izturiigaakas.. ne ba velti mees redzam uz ielaam 15g vecus autinjus.. nez vai mees redzeesim peec 15 g uz ielaam 2006 gada izlaiduma opeljus vai audi (un visus paareejos).. muusdienaas auto tiek konstrueeti iisaakam laikam..

221861. viesis 30.decembris 2006 17:03
0 0 Atbildēt

221839. viesi tu gan esi smieklīgs :)

221864. viesis 30.decembris 2006 21:56
0 0 Atbildēt

to ka šodienas auto tiek ražoti īsam laikam tas tiesa un man liekas;ka drīz nebūs atšķirība izturības ziņā bembim vai opelim.pavērojot šādus tādus testa ezultātus jau paradās,ka kaut kāds mazais piemēram parsit firmas zimi drošībā un izturībā.Kādas mašīnas mēs pirksim tā ir gaumes lieta.man nekad nav bijis svarīgi kāda zīme ir priekšā ka tik labs un izturīgs auto.Piemēram uzbūvētu sang jong labu auto,kāptu iekšāun brauktu un man būtu pie kājas kas par nosuakumu.

nu tāda ir mans domas.

221865. viesis 30.decembris 2006 22:48
0 0 Atbildēt

vispār jau 80-to gadu mašīnas bija vēl izturīgākas. Vēl šodien ielās mana askonas,rekordus,omegas, kuri itin labi ripo. 90-to gadu mašīnas jau knapi nokalpos 15 gadus. šīs tukstosgades auto jau konstruktivi paredzeti ne vairāk kā 10 gady braukšanas srokam. neatkarīgi no markas. Nedomāju, ka 2006.gada izlaiduma mersis kvalitātes un ilgmūžības ziņā atšķirsies no opeļa , golfa vai šobrīd topā esošajiem korejiešiem. Daudzi to vēl šodien nevēlas izprast kā realitāti , bet fakts paliek fakts.

221869. viesis 31.decembris 2006 0:45
0 0 Atbildēt

221839. viesi, nu gan mulkiibas sarakstiji. Man tas 10 gadus vecais auto maksaa menesii 40-50 Ls ar visu zupu ieskaitot. Tas es viennmer peerku labas riepas un jaunas detaljas veel. Lizingaa es nevaru nekadi pa taadu summu dabut tadu auto, nekadi.

Nobraucu gan labi ja 10 000 km pa gadu. Ja braukt 30-50k, tad gan atmaksaatos auto lizingaa nemt, jo tad man vinsh arii butu kaa naudas pelniishanas riiks...

Jebkuraa gadijumaa daudzi lizina nemeji sturgalviigi negrib atziit, ka noperkot daudzmaz ok lietoto, vina remontos nevar katru menesi ielikt 150-200 ls (tik arii maksa puslidz pieklajigs auto), kas ir jamaksa par lizingu. Vismaz man nav isti ko remonteet vairs... :)

221870. viesis 31.decembris 2006 0:47
0 0 Atbildēt

221865. viesi, vispar jau tu esi optimists, tekoshie auto ir domaati 3-5 gadi max- lizinga vai garantijas laikam... Pec tam vini bus naudas kapseetas, jo modelju daudz un lidz ar to dargu shtruntu prieks tiem- arii.

221871. viesis 31.decembris 2006 1:21
0 0 Atbildēt

Tapec ari vislabakais pirkums ir nevis jauni auto,bet labas markas un komplektacijas 3 gadigi auto,jo parasti tie pirmajos trijos gados zaude visvairak vertibas-brauksi vel tris gadus bez jebkadam butiskam problemam ar to! Kas vainas piemeram kadam tris gadus vecam Mersim,kura pirmais ipa$nieks turigs budams ieveroja visus servisus utt...........ne jau par tak$iem runaju protams.....tas tik piemers.......

221876. viesis 31.decembris 2006 6:56
0 0 Atbildēt

221839. viesi - tie jau ir daunieši, ne jaunieši :D Neesmu redzējis nevienu jaunieti, kurš varētu atļauties kādu tucsonu, un pat ja varētu, tādu arī nepirktu, nafig tādu lielu kasti. Pats gribu drīzumā pirkt VW golf 3 GTD, gada laikā sanāks nopelnīt, tā kā man ir 19 gadi, domāju, ka esmu jaunietis :D

221880. viesis 31.decembris 2006 13:08
0 0 Atbildēt

Jau gadu braukaaju ar 91. gada nissan 100nx, ko nopirku pa vienu savu meeneshalgu algu.

Neprognozeetajos remontos ieguldiiti ~200Ls gada laikaa.

Taa ka shaada gada mashiinaam, ja taas tiek uztureetas, veertiiba vairs iipashi nekriitas, tad uzskatu, ka tie 200Ls ir norakstaami kaa amortizaacija. Sanaak biski vairaak kaa 15Ls meenesii.

Taa kaa prestizja un komforta zinjaa nav paaraak liela atskiriiba no jauna getz vai kia rio, tad shobriid veel iisti jeegu neredzu maksaat tos 100Ls meenesii operatiivo liizingu uz n gadiem.

Gadaa noripinu 20000

221902. viesis 31.decembris 2006 22:28
0 0 Atbildēt

nu nezinu, pazīstams puisis nesen nopirka glaunu bembi-730 ,e-38, baigās ziepēs iebraucis. Ritošās remonts par vismaz 1000 ls, arī dvižokam kāda zaraza atklājusies par 1000 ls remontu. Plus vēl lizings jāpiķo katru mēnesi 150ls. Nu,šis tagad nožēlo, ka jaunu vēlu neesot pircis - hondu crv gribējis. Tagad gatavojas bembi pārdot par kapeikām un pirkt

pilnīgi jaunu auto. Pašlaik, vecgada nogalē, puisis lūdz nodot novēlējumu iauto lasītājiem - nekrāmēties ar visādiem apšaubāmiem šrotiem, bet pirkt pilnīgii jaunu auto !

221907. viesis 31.decembris 2006 23:05
0 0 Atbildēt

PAREIZ-NEKRAMEJATIES AR VISADIEM LIETOTIEM AUTO SPRIEZOT PEC DAZU LASITAJU RAKSTIEM,BET NJEMAT TIK KREDITA VAIRAK GETCUS UN ROLLS ROYCUS-MILJONS MILJONARU ZEMES JAUNU AUTO DILERIEM TAK$ RUBLIS JAAPGROZA VAIRAK ARI!:):) Nav jau obligati japerk 73000i kosmiskss bembis aizvesturisks un pectam jazelojas,kad izmaksas ir radu$as laika gaita kadas-vajag apjegt ZIME$ANOS cenu!!!!Ta vien liekas,kad $adus rakstus komente se$iniecinji-tie butu tie kuriem apsolits vairak rublja pec karta pardota Getca,vai SSSSSSSSSSANG YOOOOOOOOOOOUNGGGGGG!:):):)

221914. viesis 1.janvāris 2007 15:56
0 0 Atbildēt

Normāli, sakarā ar visu šito izrādīšanos un pagarināšanas bumu, normāliem cilvēkiem ir ļoti vienkārši dzīvot. Labi pārvietošanās līdzekļi tiek pārdoti par smiekla cenu. Un ja pašam rokas no pakaļas neaug un šo to savu iespēju(slinkuma :) ) robežās var arī pieskrūvēt, tad tas ir x reiz lētāk un vienkāršāk, nekā pirkt un uzturēt jaunu vai mazlietotu. Pat ierēķinot visu skrūvēšanas laikā it kā nenopelnīto darba algu.

221922. viesis 2.janvāris 2007 0:46
0 0 Atbildēt

sleepni, aha, ta ir. :) Es arii savejo apkopju pats. Zini, tas ir daudz vieglaak, nekaa mociities ar servisiem. Nevienu labu meistaru arii nezinu, tapec miiljaa miera labad pats...

OK, man ir paveicies, jo zinashanas pietiekamas. Ko lai dara citi, nezinu.. :( Normali jau tas nav...

221992. viesis 2.janvāris 2007 14:01
0 0 Atbildēt

Vispār jau gadiņš jauno auto tirgotājiem bijis ražens. Lai jau nu viņiem veicas arī turpmāk ! Jauns auto ir jauns auto. Ko tas īsteni nozīmē, katram ir jāizjūt pašam. Pagājušogad kļuvu par pilnīgi jauna ayto īpašnieku - līdz šim sajūtas tikai un vienīgi pozitivas. Esmu jau piemirsis servisnieku adreses un telefonu mumurus. Arī auto rezerves daļu veikali un Rumbula ierakstāmi vēstures kategorijās. Nu, ikmēneša maksājums banķieriem 200 ls apmērā neizraisa negatīvas emocijas. Bet loģiski, kā jau cilvēkam "ap 50", par veselību vienmēr jāpiedomā. Bez šī "rādītāja" prieks par jaunu auto var pazust.

Tā kā šis ir mans gada pirmais koments, NOVĒLU visiem iauto lasītājiem un iauto redakcijas vadībai - PRIECĪGU JAUNO GADU, TEICAMU VESELĪBU un LABU, JAUNU auto KATRAM !

222085. viesis 3.janvāris 2007 16:29
0 0 Atbildēt

nu protams, kā ta biji iedomājies iekāpsi jaunā auto un pēc meneša jau skaraidiisi pa servisiem!To redzēs pēc gada, kad saviem 200Ls baņķierim varēsi pieskāitīt vēl divtik servisniekiem savu getzu labojot:)

222130. viesis 4.janvāris 2007 11:25
0 0 Atbildēt

-085 viesim: tu kaut kao jauc - es vienā rakstā iauto lasīju, ka ikdienasviesim ir jaunā sonēte, nevis kaut kads getss. jaunā sonāte jau nu ir pavisam nopietns braucamais, ar to viņš bez papiuldizdevumiem piecgadi norullēs mierīgi. Izskata ziņā man tā soanāte šķiet vēl simpatiskāka nekā jaunais A6 auģiks, kurš ir tieši 2 reizes dārgāks par sonāti. Arī viens manspaziņa sonāti nopirka uzreiz pēc 2005. gada autoizstādes. Tagad ir nobraucis jau pie 100 000km, visspār neviens bojājums vēl nav bijis. Tikai servisa apkalpes par normalām cenām.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti