Aizgājušajā gadā uzņēmums Hyundai Motor Co. vēlreiz ir sasniedzis rekordaugstus rādītājus, pārdodot pasaules tirgū 2 663 998 vienības, proti, par 5,1 % vairāk nekā 2005. gadā.
Pārdošanas apjoms ārējā tirgū (to veido eksports no Hyundai trim ražotnēm Korejā un ārzemju filiāļu produkcija) ir palielinājies par 6,1 %, sasniedzot 2 082 906 vienības, bet pārdošanas apjoms vietējā tirgū ir pieaudzis par 1,8 %, sasniedzot 581 092 vienības. Elantra atkārtoti ir izrādījies visvairāk pārdotais Hyundai automobilis visā pasaulē, tam seko Sonata, Tucson un Verna.Pasažieru automobiļu, minivenu un SUV klases automobiļu pārdošanas apjoms vietējā tirgū
Jaunajai Sonata izvirzoties priekšgalā, pārdošanas apjoms vietējā tirgū ir palielinājies par 7,2 %, sasniedzot 326 792 vienības.
Kopējais pasažieru automobiļu, minivenu un SUV pārdošanas apjoms 2006. gadā ir palielinājies par 2,9 %, sasniedzot 427 488 vienības.
Pārdošanas apjoms ārējā tirgū
2006. gadā Hyundai trīs ražotnes Korejā ir eksportējušas 1 197 077 vienības, tādējādi pārdošanas apjoms gada laikā samazinājies par 7,4 %, un tas radies arodbiedrības organizētā mēnesi ilgā streika rezultātā. Hyundai filiāļu pārdošanas apjoms Indijā, Turcijā, Ķīnā un ASV ir sasniedzis 885 829 vienības, proti, gada laikā palielinājies par 32,1 %.2007. gada mērķis
Hyundai mērķis 2007. gadam ir pārdot pasaules tirgū 2 735 000 vienību. Paredzēts, ka uzņēmuma filiāles ārvalstīs palielinās produkcijas apjomu līdz 1 020 000 vienībām, bet Korejas ražotnes eksportēs 1 085 000 vienību. Pārdošanas apjomam vietējā tirgū vajadzētu sasniegt 630 000 vienības.„Galvenā 2007. gada prioritāte ir ieviest uz klientiem orientētu menedžmentu un stabilizēt globālo menedžmentu, kas sāk veidoties ražotnēs visā pasaulē, piemēram, ASV, Ķīnā, Indijā un Eiropā,” šodien uzrunā darbiniekiem norādīja Hyundai Motor Co. prezidents Čungs Mongs Kū (Chung Mong-koo).
Lai to panāktu, uzņēmums Hyundai Motor Co. plāno paplašināt mārketinga aktivitātes un palielināt zīmola vērtību, vienlaikus uzlabojot uzņēmuma kvalitāti un rentabilitāti, samazinot izmaksas un nodrošinot efektīvu sistēmas menedžmentu.
Prezidents Čungs arī sacīja, ka 2007. gads būs izšķirošs Hyundai, lai tas kļūtu par autoražošanas industrijas līderi pasaulē. Lai sasniegtu šo mērķi, „mums jāizveido efektīvs komunikācijas tīkls starp galvenajiem centriem un globālās ražošanas un tirdzniecības daļu, lai panāktu maksimālu sinerģiju”, prezidents Čungs norādīja paziņojumā.
Prezidents Čungs runas nobeigumā piebilda, ka nepieciešams stiprināt sadarbību starp uzņēmuma menedžmentu un arodbiedrību, lai nodrošinātu uzņēmuma konkurētspēju, vienlaikus veidojot sabiedrībā nepārprotamu tēlu – Hyundai ar stingru stabila darbaspēka menedžmenta pamatu.
2006 gadā
Audi zīmolam - pasaulē kopumā pārdots 905 000 automašīnu,
Hyundai Motor Co. pārdodeva pasaules tirgū 2 663 998
Audi nerullē :D