Latvijas iedzīvotāji iecienījuši jaunus auto 11

 
17.janvāris 2007 10:49

Latvija ir līdere starp ES dalībvalstīm pēc jaunu automašīnu reģistrācijas datiem 2006. gadā, liecina Eiropas Automobīļu Ražotāju Asociācijas (European Automobile Manufacturers Associationx EAMA) apkopotā informācija.

Eiropas Savienības dalībvalstīs reģistrēto jauno automašīnu skaits 2006. gadā, salīdzinot ar 2005. gadu, ir strauji pieaudzis. Līdere visu jauno dalībvalstu vidū ir Latvija, kur reģistrēto mašīnu skaits pieaudzis par 53,6%, Igaunijā pieaudzis par 30,3%, Lietuvā 34,2% un Polijā 1,5%. Turpretī Ungārijā reģistrēto mašīnu skaits samazinājies par 2,8% un Čehijā par 2,7%.

2006. gadā Eiropas Savienības 23 dalībvalstīs (Maltas un Kipras dati nav pieejami) reģistrētas 15 364 997 jauni automobiļi, kas ir par 0,7% vairāk nekā 2005. gadā.

Lielo auto tirgos tikai Vācijā ir palielinājies pārdoto automašīnu skaits, tas ir pieaudzis par 3,8%. Pārējās lielvalstīs šis skaits ir samazinājies: Lielbritānijā -3,97%, Francijā -3,3%, Spānijā -2%.
 
Visi komentāri
 
223103. viesis 17.janvāris 2007 11:14
0 0 Atbildēt

Statistika, statistika, statistika.... Kādus rezultātus gribi (vajag), tādus dabūsi...

Pareizāk būtu rēķināt jaunās mašīnas uz vienu iedzīvotāju un tad varētu māžoties ar kaut kādu pieaugumu, nevis kopējo pieaugumu. No nulles jau viegli dabūt 1000% pieaugumu.

223110. viesis 17.janvāris 2007 11:38
0 0 Atbildēt

Šķiet, ka tomēr manāma vairākuma nosliece tieši uz jauno auto tirgu. Vakar, pēc aptuveni 3 gadu pārtraukuma, nopirku "biezo" avīzi "Reklama", kur nedaudz papētīju autotirgu. Un biju pārsteigts par vājo un nelielo piedāvājumu lietoto auto tirgū . Salīdzinot ar 2000.gadu, liekas, ka šobrīd apsīkums ir desmitkārtīgs. Jācecina fakts, ka šodien tomēr viduslīmeņa cilvēks, domājot par auto maiņu ģimenē, vairākumā gadījumu izšķiras par JAUNA auto iegādi autosalonā. Iepriekšējais auto ģimenēs, šobrīd vairumā gadījumu tiek saglabāts tālākai izmantošanai jaunākajiem ģimenes locekļiem - bērniem,mazbērniem,krustbērniem utt. Rumbulas tirgus acīmredzamais apsīkums liecina, ka arī lauku ļaužu vidū lietoto auto iegāde kļust mazāk aktuāla. Kā man nesen stāstīja viens komersants, piem. Vidzemes reģionā ļoti populars esot kļuvis Dacia logan, kurus iegādājušies ļoti daudzi Ērgļu apkārtnes zemkopji . Loģiski, ka pieaugot dzīves labklajības līmenim, arvien vairāk cilvēkiem pēc 15-20 un vairāk gadu nabagošanās ,ir radusies vēlme iegādāties jaunu auto.

Esmu pārliecināts - visnotaļ atbalstāma vēlme.

223112. viesis 17.janvāris 2007 11:38
0 0 Atbildēt

leishi ieveed ljoooti mazlietotas auto. gudras, maitas!

223116. viesis 17.janvāris 2007 11:43
0 0 Atbildēt

nu sestdienaas Rumbula ir diezgan gruuti caurbraucama...

223132. viesis 17.janvāris 2007 12:33
0 0 Atbildēt

Līzings dara brīnumus! ;)

223134. viesis 17.janvāris 2007 12:37
0 0 Atbildēt

IkdienasViesi, nu nelurini atkal savaa stilinjaa... Ne visiem tas jaunais bus pa kabatai. Vismaz es nevaru atlauties maksaat 200-300 Ls menesii par tadu jaunu auto, kaa varu panemt bez lizinga lietotu. A tik menesii maksaa normals jauns auto uz sapratigu terminju, kas ir ne vairak par 3 gadiem...

Un nevajag ari staastiit ka lietots auto esot nemitigi jalaapa... Nemot un peec kartas nomainot visu, pat ejosho, piemeram, piekaree un ieguldot dazhus meneshus to regularo lizinga maksas summu pecak nekas nav jachakaree.

Ka arii- pie lizinga summas nak klaat arii apkopes, benziins, ja veel kas nopliist un tam nav garantijas/dileris pamanas atteikt to...

Kas nav izdeviigi- nemt lietotu uz lizingu. Piekriitu. Bet jaunu uz lizingu tikai ja tev savs kantoris un auto vajag biznesa vajadzibaam... Bet savaam, sorry, nee.

223190. viesis 17.janvāris 2007 16:32
0 0 Atbildēt

Hm, kā redzams šeit domas dalās, bet es to visu redzu pavisam savādāk, proti - stulbais latvietis ir izrēķinājis, ka var atļauties maksāt katru mēnesi 100 LVL līzinga kompānijai, nekas, ka jāsavelk josta, mēs taču brauksim ar jaunu auto, nekas, ka ar naglu kasi, bet jaunu taču, un tas, ka pēc garantijas beigām viņu varēs pārdot tikai par 30% no tās vērtības arī nekas un tas, ka nesaņemot vienu algu nevarēsim samaksāt par jauno auto arī nekas, gan kautkā izgrozīsimies, MĒS TAČU BRAUKSIM AR JAUNU AUTO...

223214. viesis 17.janvāris 2007 18:19
0 0 Atbildēt

Tad jau labāk braukt ar sabiedrisko transportu/pārvietoties kājām, nevis braukt ar 20 gadus vecu sarūsējušu grabažu. Kas attiecas uz lielo jaunu auto daudzumu, tas ir normāli, ka cilvēki, kam ir stabils darbs uz kredīta ņem šādus auto. Tieši tāpēc, lai nebūtu jābrauc ar vecu grabažu, kuras remontā/neefektivitātē ir jāiegulda vismaz puse no jaunā auto ikmēneša maksājuma, plus vēl vecajā grabažā jāiegulda LAIKS. Laiks, kuru citādi var izmantot lietderīgāk, ja vien, protams, ķimerēties gar vecu šrotu nav cilvēka hobijs.

223230. viesis 17.janvāris 2007 20:05
0 0 Atbildēt

223214. viesi, nu kur katru menesi var ielikt vecaa auto tadu summu? Man vairs saveejaa 10 gadiigajaa vienkarshi nav ko remonteet... Pietiek ar vienu lizinga menesha maksajumu gadaa un dazhas stundas pasa darba...

223235. viesis 17.janvāris 2007 20:34
0 0 Atbildēt

Butu daudz priecigaks bijis lasot rakstu kad Latvija ALGU pieaugums pedeja gada laika bijis lielakais EU,nevis cik pardoti kartona Getci un plastalina Sssssssang Fui.......!:):) Algas vienas no zemakajam Eu,bet lepojas ar jauno auto skaitu,tas tik pierada kad kautkas ekonomikas kede ir galigi garam!!!!!!!!!

223258. viesis 18.janvāris 2007 11:17
0 0 Atbildēt

Mans vērojums ir tāds,ka liela tieksme pēc jauna līzingota auto ir:IK vai SIA,jauniešiem9Jo modē ir būt winneram,nevis lūzeram) un kolhozu laiku mietpilsoņiem,kuri pieraduši bija b raukt ar 24 volgām,kamēr pārējie ar zapiņiem un moskvičiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Geparda – 110 km/h ātrs un jau no 16 gadiem (+ FOTO) 4

Ar pārbūvēto Volkswagen Up Vācijā drīkst braukt A1 kategorijas vadītāju tiesību īpašnieki, kas pie tādām var tikt jau no 16 gadu vecuma. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 1

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 

Nepilni 18 000 eiro - jaunais Dacia Duster arī Latvijā 24

Piedāvājumā pilnais hibrīds HYBRID 140, jaunais benzīna dzinējs TCe 130 Mild Hybrid, pilnpiedziņas versijas, benzīna/LPG divdegvielu dzinējs ECO-G 100 un klientu iecienītās augstākā līmeņa Extreme un Journey aprīkojuma versijas, kas papildina viena otru. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti