Lasītājs: remontējam pie oficiālajiem pārstāvjiem... 76

 
17.janvāris 2007 12:01

Lasītājs: stāsts būs par Baltic Motors servisa ''speciālistiem''. Manas sievas "Ford" neizgāja tehnisko apskati. Viena no vainām bija nepareizas motora atgāzes, tādēļ tika pieņemts lēmums doties pie oficiālā pārstāvja.

Ierodoties, pie viena, palūdzu arī salabot pakaļējās darba bremzes, jo arī par tām tika saņemts 2-nieks.



Liels bija mans pārsteigums saņemot auto, jo bremzes nebija saremontētas. "Baltic Motors" darbinieks paskaidroja, ka jāierodas citā dienā, jo esot jāvirpo pakaļējo bremžu trumuļi un virpotājs stādā tikai darbadienās (bija sestdiena).

Jāvirpo esot, jo izdiluši un uzlikas atspiežoties pret trumuļu malām. Te nu kaut ko nesapratu.... Kā stāvbremze var būt ok, taču darba bremzes nē.... To arī pajautāju servisa darbiniekam. Saņēmu pamācošu atbildi, ka stāvbremzei ir cita piedziņa un tāpēc tās darbojas pilnīgi savādāk. Nesāku diskutēt ar šo speciālistu...

Devos mājās un pats izjaucu pakaļējo riteni:
1) Serviss nebija pamanījis, ka viena bremžu uzlika ir daļēji nolūzusi, kas gan attiecas gan uz darba, gan stāvbremzi.



2) Bremžu trumuļu maliņa bija apt 0.5 mm izdilusi un nekas nekur neatspiedās.

3) Bremžu cilindrs. Pirmā doma bija, ka viena puse ierūsējusi, taču nē - abas kustējas. Tikai viena puse izskatījās ''slinkāka''. Un izjaucot cilindru atklājās sekojošais: Cilindrs, kurs no ārpuses bija sauss, izrādījās sarūsējis iekšpusē un šīs ''slinkākās'' puses manžete laida garām bremžu eļlu. Grūti bija to ieraudzīt, jo ārējā gumija bija tā piekaltusi, ka noslēpa defektu.



Mans secinājums

Baltic Motors centās mani "maldināt", mēģinot pierādīt nevajadzīga darba veikšanu. Aptuvenās izmaksas būtu ap 50 latiem. (Šo summu arī nosauca servisa darbinieks, jo viena diska virpošana aizņemot 1.5 stundu(!!!) un vienas stundas cena ir ap 14 ls + PVN (precīzi neatceros) + noņemšana un uzlikšana.

Un noteikti ir autovadītāji/vadītājas, kas tic visam, ko stāsta oficiālā servisa speciālisti un maksā par to.

Esiet modri!

ruukiic, iAuto lasītājs

P.S. nomainīju bremžu cilindru + uzlikas un apskati izgāju pilnīgi bez problēmām.

iAuto redakcijas piebilde: Ja vēlaties pastāstīt kaut ko par pakalpojumu sniedzējiem, tajā skaitā autoservisiem, dariet to tur, kur tas paredzēts -  sadaļa "Lasītāju atsauksmes".


 
Visi komentāri
 
223124. viesis 17.janvāris 2007 12:12
0 0 Atbildēt

Zheel ka nepaluudzi remontdarbu taami sastaadiit - buutu reaals apliecinaajusm taviem vaardiem. Bet tas ka atsevishkji servis atljaujas chakareet klientus - diemzheel muusu ikdiena.

223125. viesis 17.janvāris 2007 12:13
0 0 Atbildēt

Ak jā, nomainīju bremžu cilindru + uzlikas un apskati izgāju pilnīgi bez problēmām.

223126. viesis 17.janvāris 2007 12:14
0 0 Atbildēt

Autor, esi uzmanīgs - esi nokļuvis Ford servisa melnajā sarakstā ! Šādas atklāsmes netiek piedotas :)

223127. viesis 17.janvāris 2007 12:21
0 0 Atbildēt

es vell varētu saprast, ja kautkāds amatnieks Vasja piedāvā trumuļus virpot, bet kad to iesaka oficiālais dīleris:? :O un pie tam vēll pa tādu cenu:? Tak īstenībā, ja protams trumulis būtu tiešam pie vainas, tad jauni īr ļoti pat līdzīgā cenā ar to apstrādes izmaksām, kāda jēga tad tur ko virpot:?

223128. viesis 17.janvāris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

Njaa. kluudiiities jau var visi...

bet nu ir publiski jaadraazh ir par shito, varbuut kaads dabuus pa kaklu un aizdomaasies vai ir veerts mekleet lohus. vairaak shaadu rakstu.

223129. viesis 17.janvāris 2007 12:24
0 0 Atbildēt

domāju, ka viņi pat neņēma nost barabānu....

bet 14ls+pēvēenn ir mūsdienu situācijai nepieklājīgi zema cena

jebkurš kemītipa kaktu kantoris ņem vairāk.....

a baltkmotoram vismaz ir šādi tādi pribambasi, kas ļauj diagnosticēt vismaz kautko tiem fordiem

223130. viesis 17.janvāris 2007 12:31
0 0 Atbildēt

mja, un kads veel smejas, ka savu auto _pilnibaa_ apkopju pats... Jaa, ok, man paveicies, ir kaa labas mehanikja zinaashanas taa arii pec nodarbes esmu radioinzhenieris- lidz ar to auto nav neka nesataisaama... bet ko lai dara citi, es nezinu. Skumji.

223131. viesis 17.janvāris 2007 12:32
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka serviss vienkārši gribēja atšūt, laikam "sadarbība" meistariem ar pieņēmēju, lai nebūtu jāņemās ar "gados vecākām" mašīnām.

223133. viesis 17.janvāris 2007 12:35
0 0 Atbildēt

Ja šie oficialie servisi nebūtu ar tik augstu paceltiem deguniem un uzskrūvētām cenām, viņi varētu iekarot lielu % klientus servisu biznesā.

223137. viesis 17.janvāris 2007 12:43
0 0 Atbildēt

14 ls par virposhanu, ta nu gan viirs ar zelta rokaam, parasti ~ 3-5 ls tas izmaksaa :)

Kvatra

223138. viesis 17.janvāris 2007 12:44
0 0 Atbildēt

jopcik, ja reiz esi taac mehs, ko ta uzreiz netaisiiji?

223143. viesis 17.janvāris 2007 12:49
0 0 Atbildēt

223138. viesi, reizem jau vienkarshi nav laika... Es arii reizem samaksatu, lai gan pats visu varu padariit... Bet nav jau kam...

223144. viesis 17.janvāris 2007 12:49
0 0 Atbildēt

223138. viesi, tu tachu eest noteikti maaki izvaariit, un ko tad velcies uz eedniicu reizeem?

223150. viesis 17.janvāris 2007 13:15
0 0 Atbildēt

rūkiic - nemaz nezināju ka esi precējies :)

fordistu diagnoze skaidra - nav pat papūlējušies paskatīties kas tur par vainu. Ja 70 % auto ir tādas probzas gan jau arī šim būs...

ja autors tomēr būtu tik stulps un uzbāstos "servisam" - paņemtu naudu par virpošanu, tad pazvanītu ka cilindrītis jāmaina... Vēl šo to...

223151. viesis 17.janvāris 2007 13:16
0 0 Atbildēt

Cik sapratu no bildeem tad atuoo vairs nav uz garantijas (pēc rūsas pakaļējajā trumulī un visas piekares skata - vai varbūt tā izskatās Fordi) - tad kāda mārutka pēc ir jābrauc uz dīlera servisu kur tāpat viss ir skaidrs ka cenšas noplēst pa MAX un vēlams ne pa ko.

223153. viesis 17.janvāris 2007 13:24
0 0 Atbildēt

Serviss ir viena no vietaam kur labaak neraadiities, ja tajaa nestraadaa kaads pazinja, savaadaak kuhri muhri garanteets. Pa konkreeto gadiijumu- reti kuros servisos kaads tur chakareejas taa kaa autors- nonjem manzhetiites, saeljljo, iztiira utt.. Vieglaak ir iestaastiit ka jaamaina "viss mehaanisms" un logjiski ka kaapostinjsh uzreiz arii ir x3.

Arsmens

223155. viesis 17.janvāris 2007 13:31
0 0 Atbildēt

man reiz teica-ja visiem klientiem ielistu par 120% ieksha un iedziljinatos visas problemas-tad atri pienaktu bankrots :)

wot

223158. viesis 17.janvāris 2007 13:47
0 0 Atbildēt

Kur tad apskate bija palikusi, ka tu viņu NEUZGĀJI? Red izlabo kļūdu.

223159. viesis 17.janvāris 2007 14:03
0 0 Atbildēt

Baltic Motors nesen man paskaidroja ka 1999 gada Mondeo viena detalja vairs neesot piejama, jo nerazho !

Aizraxtiju e-pastu uz Ford head ofisu Amerikaa, tie mani sakontakteeja ar Somijas paarstaavjiem un detalju dabuju !

Citaadi es paskaidroju ka man taadu mashiinu nafig nevajag un pirkshu turpmaak tikai BMW, jo tie piedaavaa detaljas kaut 60.gada mashiinai :)

Lieki piebilst ka Baltic motors darbinieki tika izdraazti peec pilnas programmas ...........

KRETIINI !

223161. viesis 17.janvāris 2007 14:12
0 0 Atbildēt

Ar Baltik -Motors tā ir bijis kopš dzimšanas - ka tik naudu noplēst. Es muļķa prātā pie šiem biju iebraucis zobsiksnu nomainīt - domāju ka būs ātrāk, kā nekā detaļas pa rokai, pats uz pacēlāja uzdzinu un pats nodzinu, bet tikai pēc 9 stundām. Pie tam nebija nekādu sarežģījumu, kā nāku, tā pīpē! Bet darbs tak uz 45 minūtēm! Bet sarēķināja beigās - O, ne pa jokam, 3X dārgāk nekā biju domājis. Pats vainīgs - cenu vajadzēja norunāt sākumā! Tas gan bija pirmssākumos, bet vai kaut kas ir mainījies!?

I moraļ u basņi takova: brauc uz Ford servisu Jūrmalas gatvē Imantā zem gaisa tilta - tur ir 3X lētāk un klāt var pastāvēt. Arī Fordu šrots ir blakus angārā.

Bet pēc detaļām, jebkuram auto lietotājam ieteiktu EKS Auto Mārupē - ideālākās cenas, ideālākā apkalpošana, var pat bonusu dabūt! Gandrīz kā lielveikalā, tikai gumijniekus nevajag mājās aizmirst! Jā, un darba cimdus, lai pats var parakņāties! Ha! - reklāma sanāca!

223162. viesis 17.janvāris 2007 14:13
0 0 Atbildēt

īsteni meistari strādā privāti, pie oficiāliem izskatās ka viss pofig, aiz muguras stāv liels dīleris, un iepūtiet mums.

223163. viesis 17.janvāris 2007 14:16
0 0 Atbildēt

"Un noteikti ir autovadītāji/vadītājas, kas tic visam, ko stāsta oficiālā servisa speciālisti un maksā par to."

Negribu aizstāvēt ne BM, ne Ford, bet ar kādu biznesu autors pats nodarbojas? Cik reizes pats kādam esi "sastāstījis" un ir samaksāts par to ko "stāstīji"?

Ir viegli ziepēt citus, a kas pašam darās? Protams, 100% kvalitāte un klientu apmierinātība ir skaists un cēls mērķis, bet to sasniegšana nav tik vienkārša.

Līdz ar to, ko autors vēlējās ar šo rakstu pateikt un pārējie piebalsot. To, ka BM un citi oficiālie servisi sūdīgi? Tas neko globāli nemainīs. Neoficiālie servisi ir labāki? Ar ko? Cik labāki?

Taisnība jau ir, ka darbs ir jādara max kvalitatīvi, precīzi, apzinīgi utt. par to prasot adekvātu samaksu, bet, ja reiz tā nav noticis, tad tāpēc visi lohi?

223166. viesis 17.janvāris 2007 14:49
0 0 Atbildēt

Pirmkārt tā bij sestdiena ,otrkārt visiem servisiem klientu pietiek kuri nečikst un gatavi maksāt........tālāk būs vēl trakāk.

223167. viesis 17.janvāris 2007 15:00
0 0 Atbildēt

Lasot sho rakstu naak praataa, kaa pasham shitaadi gadiijumi ir bijushi. Rezultaataa servisos iegriezjos tikai, lai noreguleetu savirzi, sagaazumu.

Bet vispaar - baigaas biznesa iespeejas! Zjeel tik, ka savas tepas 30km no Riigas. :( Citaadi vareetu veer valjaa servisu un paraadiit, kaa jaalabo autombiilji! :)

223169. viesis 17.janvāris 2007 15:10
0 0 Atbildēt

Dugass - domaaju ka prieksh laba servisa 30 km ir shtrunts, zinu cilveekus kuri no Riigas uz Jekabpili dzen autinju taisiit jo ir leetaak un meistari labi un jau paarbaudiiti - taa ka ja ir iespeejas telpaas tad taisi tika augshaa es pat labpraat piedaliitos taadaa projektaa ar savu kapitaala dalju.

223171. viesis 17.janvāris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

IG viens no Rīgas uz Priekuļiem pat brauc. tu jau zini kurš :D

223172. viesis 17.janvāris 2007 15:21
0 0 Atbildēt

taa ka pievienojos 30 km Rīgas pievārte !

223173. viesis 17.janvāris 2007 15:23
0 0 Atbildēt

Dugass- kad tev mehāniķis prasīs algu 400Ls-600Ls+grāmatvedes alga+nodokļi +kredīti+un daudz kas cits,tad tavas domas kā jālabo auto krasi mainīsies un būsi tāds pats kā visi pārējie. Davai ātrāk nākošo....

223176. viesis 17.janvāris 2007 15:42
0 0 Atbildēt

Pirms ziemassvētkiem gribēju pieteikties uz apkopi(eļlas, filtru maiņa un nochekot vai viss pārējais ok) "Musa motors" , šie man piedāvā , ka ātrākais var mani pieņemt tikai 8februārī. Esmu tur patstāvīgs klients(par cik mašīna tur pirkta un visu mūžu kopta) . Tākā tas ir, ka centros ir maz labu meistaru!

223178. viesis 17.janvāris 2007 15:49
0 0 Atbildēt

223173. viesis

vo, vo...:)

parādīt kā jālabo ir viens, uztaisīt štelli tā, lai būtu aldziņām (baltas un konkurētspējīgas), iepirkt labākas iekārtas, nokrāsot ēku un uzlikt smuku reklāmu, iekārtot ērtu klientu stūrīti ar kafijas automātu, TV, žurnāliem utt. ir pavisam kas cits.

kas tur beigās sanāks? Ls 20 - 30 stundā par darbu + ātrāk, lai dienā. Vienkārša matemātika - labs automehāniķis grib saņemt tikpat cik labs dakteris, galdnieks, grāmatvedis utt. Pieņemsim minētos Ls 600 uz rokas mehāniķim, uz papīra tas sanāk Ls 860, firmai tas maksā Ls 1070. Oficiāli strādājot sanāk 160 stundas mēnesī. Tas nozīmē, ka 160 x Ls 20 = Ls 3200, kur Ls 1070 jāmaksā darba darītājam, atlikušie grāmatvedim, telpām, kredītam, pašam, eļļām, pacēlājiem utt. Karogs rokā un uz priekšu!

Protams, var jau visu lieko atmest (nodokļus, labas telpas, labas iekārtas, biku stulbāku mehaņoru pa Ls 300), bet tad arī "parādīšanas" kā jātaisa vairs nekas nesanāks.

223180. viesis 17.janvāris 2007 15:51
0 0 Atbildēt

Tātad – problēma ir komunikācijā starp meistaru un klientu – VERSIJA par varbūt veicamo darbu ir uztverta kā APGALVOJUMS (cik tur ir meistara kļūda, cik ruukiic pieņēmumi, varbūt neuzzināsim ...).

Vienkārši trumuli, nevis disku NEVIENS nav ņēmis nost LAIKA TRŪKUMA DĒĻ , BM taču ir pieraksts.

Nu, jā – šeit mēs redzam tipisku pieņēmumu, kurš a-priori jau pieņem, ka dīleris ir dārgs, viņu apskaitīs utt., šās grupas klients ir tendēts sagrozīt saņemto informāciju – vēl vairāk – acīmredzami, ka klients nemaz nevēlējās bremzes remontu veikt BM (viņš pats to raksta !!!)

Par 90% esmu pārliecināts, ka šī ir tīra утка.

Ja nav - tad lai cienītais vismaz auto valsts numuru vai telefonu uzraksta - anoņimka portālam godu nedara ...

Redaktors 17.janvāris 2007 15:56
0 0 Atbildēt

Nu raksta autors nav anonīms - viņš ir reģistrējies lietotājs, atšķirībā no beidzamā viesa...

223184. viesis 17.janvāris 2007 16:00
0 0 Atbildēt

Kārtējo reizi jautāju cilvēkiem, kāpēc braukt uz dīlera servisu un pārmaksāt 2 vai pat 3 reizes par to pašu darbu ko var veikt ne dīlera servisā? Tādu ir ne mazums, un nebūt ne sliktu! Krāsot tikai pie dīlera garant. auto? Tas nekas ka tikai retam dīlerim ir pašam savs pieklājīgs serviss, kur nu vēl krāsošanas kabīnes- noslēgti līgumi ar parastiem servisiem un viss! Bet jāmaksā trīs reizes vairāk.PAR KO?

223188. viesis 17.janvāris 2007 16:15
0 0 Atbildēt

Tapēc, ka auto ir uzņēmuma un šoferim neinteresē cik tas maksā.

223192. viesis 17.janvāris 2007 16:47
0 0 Atbildēt

Pēc bildes gan īsti neizskatās ka tā uzlika ir nolūzusi, tirgus variantiem nāk tādās hibrīduzlikas, par pārējo gan apsolūtu sviestu sadzinuši ... bet nu jā ... loģiski, labāk paņemt kāpostu "remontējot" jaunu, nekā č$#%%ties ar vecu ... reāls piemērs, džekam firmas autiņam Mūsa motorā par 2gadīgas Meganes "stūres stieņiem" (gribētos redzēt kāds tas mezgls izskatās īsti) paprasīja 60Ls plus pēvēen par gabalu plus protams vēl nomaiņa.

223193. viesis 17.janvāris 2007 16:50
0 0 Atbildēt

Nu jā, un vēl jautājums:

Problēmas bij ar atgāzēm, bet nomainot kalotkas un cilindrīti izgāji apskati? :DDD

Bet nu labi - braukšu ka es pats uz TUV, jāmēģina savs pilngadīgais AUDI izdzīt caur apskati.

223194. viesis 17.janvāris 2007 16:54
0 0 Atbildēt

Atgaazes TIKA sataisiitas. un tikai taapeec pie viena arii gribeeju lai taas bremzes saved kaartiibaa - pie viena servisa apmekleejuma

ruukiic

223195. viesis 17.janvāris 2007 16:55
0 0 Atbildēt

Ko var pīktēst??? 60 Ls plus pēvēen plus nomaiņa plus ceļš plus gaidīšana!!!

Cik Tu maksā par flīzēšanu Ls / m2, cik par poda pievienošanu? Cik par pērkamsievietes izņemšanu? A priex vai darbs tur īsāks!

223196. viesis 17.janvāris 2007 16:56
0 0 Atbildēt

->ruukiic

Gribēji oficiālajā dīlerservisā saremontēt savu super duper auto. Kļūda! Un nevajag gaudot, ka par darbu tiek prasītas mežonīgas summas.Tas kā nekā ir dīlerserviss un darba stundas izmaksas tajā krasi atšķiras salīdzinot ar ne-dīlerservisa izmaksām:(

223197. viesis 17.janvāris 2007 17:04
0 0 Atbildēt

Passreiz ir taa ka iisteniibaa autinnu pat bail vest uz servi pirms apskates jo par taa sagatavossanu tiks uzgriezts taads reekkins ka mazs neliksies.Sogad dariju bisskin savaadaak.Papriekssu iebraucu servii un liku nodiagnosticeet kas vainas.Noklausiijos ssausmu staastus kas tikvien nav jaamaina un cik tas pavilks naudaa.Padomaaju un pasuutiiju vienu maaju taalaak jo viss tas jau 1,5 gadu atpakall tika mainiits.Padomaaju un braucu uz apskati tad jau redzees konkreti kas jaamaina.Par paarsteigumu TA neviena no servii noteiktajaam vainaam neapstiprinaajaas un TA izgaaju bez probleemaam,taa kaa silti iesaku papriekšu braukt uz TA un tikai tad peec protokola servissaa likt remonteet tikai to kas uzraadiits savaadaak apkaasiis kaa mazinno bez paarmetumiem.

art

223199. viesis 17.janvāris 2007 17:13
0 0 Atbildēt

Pēc iespējas vajag atrast kādu konkrētu/us cilvēkus pie kuriem dzīt labot auto. Aizdzenot uz servisu tavu auto katru reizi skatīsies cits profs vai zaljknābis un rezultātu tas negarantē. Kadri izšķir visu un labi mehāniķi parasti strādā savā garāžā nevis servisā zem kāda tupeles...

223200. viesis 17.janvāris 2007 17:13
0 0 Atbildēt

artislan - TA jau ir diagnostika! Kāpēc pirms TA=oficiālās diagnostikas jataisa vēlviena pirmsdiagnostikas diagnostika?

223205. viesis 17.janvāris 2007 17:25
0 0 Atbildēt

Da visi tie servisi diezgan vienadi vai tas oficialais dilera vai kaktu kantoris. Ta ir auto servisa diagnoze - kaut ko nesataisit lidz galam vai nokast naudu par to kas nav darits!!!

Personiga pieredze.

223207. viesis 17.janvāris 2007 17:36
0 0 Atbildēt

To: 223178. viesis 17.01.2007 15:49

A Tev vajag labi sataisiitu auto vai labi paseedeet aadas kreeslaa pie kafijas porcelaana kruuziitee ar kinoteaatra izmeeriem atbilstoshu plazmas TV???

223210. viesis 17.janvāris 2007 17:50
0 0 Atbildēt

to: Dugass

Tur tak tā sāls, vecīt. Tie, kas brauks uz servisu, kur auto tiks kārtīgi remontēts pie labiem speciem, maksās normālu piķi par to, grib lai būtu viss ko minēji. Ja tā visa nav, tad par ko es te maksāju??? Klients jau ir tas, kas pasūta mūziku un maksā. Lūk piemērs, Saulīte un Maxima - preces abos vienādas (pārsvarā), vienā ir par kapeiku lētāk, tomēr izvēle švakāka, šaurs, daudz vairāk netīrs un smirdīgs kā Maximā, kasieru vēl mazāk, rindas vēl garākas. Kāpēc maksāt vairāk?

223211. viesis 17.janvāris 2007 17:53
0 0 Atbildēt

Nu bet tad neviens neliedz Tev braukt uz superpuper apartamentiem, kur tev nopleesiis 9 aadaas par komfortu gaidiishanas laikaa, bet auto saremonteet aizmirsiis. :)

223212. viesis 17.janvāris 2007 17:54
0 0 Atbildēt

Es runaaju par vietu, kur SAVEST KAARTIIBAA auto, nevis pazvilneet patiikamaa atmosfeera. :)

223213. viesis 17.janvāris 2007 18:09
0 0 Atbildēt

Labs raksts - man tas atgadina KEMI servisu, kas ir kantoris, kas vel manam vecajama autinjam taisot aizmugureejas bremzes trumuljos ielika skruvites, lai taas darbotos ka distanceri.Darbojas arii - lidz pirmajai bremzhu nospieshanai,pec tam man agresivi centas iestastit, ka esot atteicies no cilindu mainjas un tapec taa ir, bet kad mana klatbutne attaisija bremzes un no tam izkrita kaut kadas skruves...Un ja - tagad es sparotu kapec KEMI servisaa kategoriski aizliegts klientam atrasties servisa telpaas, rspektivi, tu nedriksti redzet ko dara artavu mashinu:)P>S> Es toreiz vienkarshi negaju araa un teicu, ka gribu redzet,kas tas par remontu irveikts, ja man bremzes pazud aiz pirmaa likuma.

223215. viesis 17.janvāris 2007 18:19
0 0 Atbildēt

Nu labi, bet ko darit, ja nav pasam garazas, kur to visu darit, un servisi viens pec otra shmauc????

223216. viesis 17.janvāris 2007 18:20
0 0 Atbildēt

Pareizi! Maizi un pienu var nopirkt gan Saulite, gan Maxima!

Ar tadu domu attistibu un attieksmi Tev labak nekerties pie sava biznesa, jo par pievienotas vertibas radisanu laikam neesi dzirdejis. SAVEST KĀRTĪBĀ ir viena lieta, bet to izdarīt pazvilnot patikama atmosferā, paskatoties TV, palasot žurnāliņus vai pačekojot savus e-pastus caur bezmaksas WI-FI, par to maksājot 10% - 15% vairāk, ir cita lieta. Es izvēlos maksāt vairāk un saņemt vairāk. Garantijas par to, ka auto tiks SAVESTS KĀRTĪBĀ neviens nedod, pilnīgi neviens.

223217. viesis 17.janvāris 2007 18:26
0 0 Atbildēt

>SEMSS

Tu vispār izlasīji rakstu un saprati par ko ir runa?!

izvirzu divas versija:

1. Neizlasīji rakstu

2. Izlasīji, bet nikuja nesaprati

223221. viesis 17.janvāris 2007 19:01
0 0 Atbildēt

DM

Taisniiba jav tev ir taccu nu tomeer pirms TA gribas uzzinaat kaads staavoklis autinnam.Isteniibaa jau servii iebraucu lai sametina izpuuteeju tad arii taas visas ssausmas naakas noklausiities.

art

223222. viesis 17.janvāris 2007 19:02
0 0 Atbildēt

LABDIEN!

es esmu par baltic motors dazhu labu induviidu nomainiishanu!!

man ir ford galaxy, 96gada 2.0 doch automaats,

probleema vinjam ir taada ka, viens cilindrs reizeem atsakaas straadaat visai impulsiivi!

ok sazvanos ar baltic motors! okey!

ierodos tai ford centraa, nododu atsleegu meistaram, un tas uzreiz nekaveejoties kjeraas klaat, peec 3stundaam man pazinju

1.ka ir jaanomaina aizdedzes sveces un svechvadus = 80Ls

izmainjas nav nekaadas!!! (atbrauciet luudzu peec nedeeljas) OK!

ierodos otreiz tai ford centraa, nododu atsleegas un dodos prom

peec 5stundaam man pazinjo

2. ka ir jaanomaina motora vadiibas blox! nopirku lietotu= 190Ls

izmainjas nav nekaadas!(atbrauciet luudzu peec 2 dienām) OK!

IERODOS TREŠO REIZI!

shie tur pakraameejaas mazliet un saka, ka tomeer probleema ir sadales vaarpstas piedzinjaa! esot kjeede iztaipiijusies un veel sazin kas tur! tas viss ar darbu maxaa tikai 485Ls!!!!!

mans meers bija pilns! pimkaart kapeec veicot visas shiis darbiibas nav nekaadas izmainjas!!!! es piedaavaaju vinjiem variantu mosh pasuutam jaunu motoru???

kur ir garantija, ka peec sadales vaarpstas piedzinjas mehaanisma remonta man mashiina darbosies???

(citeeju, nu mees nevaram dod nekaadu garantiju!) KO???

PIRMKAART sveces un svechvadus atpakalj atdot nevar

OTKAART vadiibas bloku atpakalj vairs nevar nodot

TRESHKAART nav nekaadas garantijas ka arii turpmaakais remonts

nebuus ZALJOTS!!

NU UN TAA, par labu oficiaalajam diilerim es savaa kabataa iegriezu robu 270LS apmeeraa!!!!

pac interesantaakais bija tas, ka remonta pieteikumu aizpildiija kaads meistars induviids (kaspars) krievudakter valodaa!

es savu autombiili aizdzinu pie viena onkulja tukumaa, un vainu atrada-ieshprices sisteemas sprauslas vada deformaaciju un samaxaaju nieka 5LS!

forshi vai ne? dziivee uzturieni vairs nebraukshu!

223223. viesis 17.janvāris 2007 19:02
0 0 Atbildēt

Nu redzi, bet ir, kä rädäs, gana daudz tautas, kas vélas salabotu auto un ért?bu tr?kumu var pieciest. Un tieshäm salabotu, nevis ar iespraustäm skr?v?tém! Kuras péc 5min izkr?t. Tu tä ar? neesi sapratis manu ideju. Es runäju par REMONTA kvalitätes uzlaboshanu, nevis gaid?shanas apstäklju uzlaboshanu. Gaid?shana jau täpat visur ir lieliskä l?men?. Ko nekädi nevar teikt par remontu.

Dugass

223224. viesis 17.janvāris 2007 19:08
0 0 Atbildēt

Sorry par ? ziimiiteem. Rakstu no telefona. :)

223225. viesis 17.janvāris 2007 19:21
0 0 Atbildēt

pievienojos "223216. viesis 17.01.2007 18:20"

Lai katrs strādā savā profesijā. Vienmēr jau ir iespēja aiziet pie cita servisa. Tāpat kā manu pakalpojumu vietā izvēlēties citu pakalpojuma sniedzēju. Kāda hrena pēc man jādara tas, kas nav mana profesija (ja vien rakāšanās zem kapota un sava autiņa ķīlēšana nav hobijs un dzīves stils). Tā es nevis ietaupīšu bet drīzāk zaudēšu. Un ja man ripo bez problēmām, tad var arī pievērt acis, ja liekas, ka kāds lats servisā paņemts ne pa tēmu. Man nav laika gaidīt kamēr kaut kas sāk autiņā nojūgties, man vajag, lai katru rītu bez problēmām varu izbraukt un nepalikt uz ceļa. Nav nemaz tik grūti ik pēc 10-15 tkst. aizvest uz servi, lai meklē un regulē. Priekš tam jau ir telefons, lai serviss dienas gaitā informētu par problēmām un to risinājumu, aktualitāti un izmaksu - paša izvēle vai to darīt tūlīt, bišķi vēlāk, maksāt par oriģinālu detaļu vai b/u. Atkārtoju - ja autiņš (jau 3. viena ražotāja, tātad arī dīlera) ripo bez problēmām, man nekališet, ja kāds arī uz mani uzvārās un tāpēc servisu nemainīšu. Es tāpat vērtēju klientus un tāpat par vienu un to pašu varu paprasīt dažādu cenu, bet tam, kurš maksās, nevis tēlos gudrīti, arī daudz labāk izdarīšu. Labs klients tiek piesiets un tas pats arī dīleru servisos. Nu kas tev liedz aizkavēties servisā, it kā nejauši parunāties ar darbnīcu vadītāju, ieminēties, ka ne vienmēr vajadzīgs čeks, vai atrast iespēju viņam kaut ko izpalīdzēt savā nozarē utt.

223231. viesis 17.janvāris 2007 20:21
0 0 Atbildēt

>KOHINURS

Un tad kad pec remonta samaksajot kadu pus tukstoti pec divam dienam autins atkal neies ar to pasu kaiti... un ta paris rezes pec kartas. Diez vai gribesies fruktiem izpalidzet ar kaut ko sava nozare. :D

223233. viesis 17.janvāris 2007 20:27
0 0 Atbildēt

nu ko lai saka... man pat ne iipasi interesejoties par servisiem, ir skaidrs (un pamatots) priekstats par to, ka Baltic Motors serviss galiigi sako. domaju, ka pieaudzis cilveks so faktu vienkarsi nem veeraa un attieciigi riikojas, kam prats vel nav attistijies, tas suuta suudziibas uz ... iiaaauto :p

223239. viesis 17.janvāris 2007 21:16
0 0 Atbildēt

to: 223231. viesis 17.01.2007 20:21

Nē, negribēsies, pateikšu čau.

Par kādu 1,5 tkst. tu runā. Nevajag nodzīvoties tik tālu. Vai maciņš pa plānu, ka ik pa pāris mēnešiem nevari tāpat, lai apskata, aizdzīt uz servi.

Atkārtošu - es ļoti labi saprotu, ka šad tad paņem vairāk, bet es pievēršu acis līdz brīdim, kamēr man nodrošina to, ka nav problēmu - katru dienu no rīta varu izbraukt un uz ceļa nepalieku - jau 8 gadus, nomainot 3 vienas markas a/m. Par TO es arī maksāju. Man savs laiks ir dārgāks.

Diez vai esmu izņēmums. Ne jau visiem dzelži ir hobijs Zinu vēl cilvēkus, kas netēlo autoprofus (un ko vispār ierindas automobīlistam meklēt mūsdienu autiņos, kas piepačkāti ar jaunām tehnoloģijām).

223240. viesis 17.janvāris 2007 21:17
0 0 Atbildēt

Pēc trumuļa virpošanas šajā gadījumā, bremžu darbība neuzlabotos. Bet stundas izmaksa forša, LAUVĀ stunda maksā ap Ls 24!

Būs darba Pežo jādzen uz apkopēm uz BM. Gan jau kvalitāte būs tik pat slikta, bet par citu naudu.

223241. viesis 17.janvāris 2007 21:21
0 0 Atbildēt

223213. viesis 17.01.2007 18:09

Labs raksts - man tas atgadina KEMI servisu, kas ir kantoris, kas vel manam vecajama autinjam taisot aizmugureejas bremzes trumuljos ielika skruvites, lai taas darbotos ka distanceri.Darbojas arii - lidz pirmajai bremzhu nospieshanai, pec tam man agresivi centas iestastit, ka esot atteicies no cilindu mainjas un tapec taa ir, bet kad mana klatbutne attaisija bremzes un no tam izkrita kaut kadas skruves... Un ja - tagad es sparotu kapec KEMI servisaa kategoriski aizliegts klientam atrasties servisa telpaas, rspektivi, tu nedriksti redzet ko dara artavu mashinu P>S> Es toreiz vienkarshi negaju araa un teicu, ka gribu redzet, kas tas par remontu irveikts, ja man bremzes pazud aiz pirmaa likuma.

-------------------------------------------------------------------------

gandrīz tieši tāpat kā man ar kem izgāja. aizbraucu taisīt brmzes, pazvana - tas un tas beigts, cipars tāds. ok, tasiet. pazvana kemi (māris laikam sauca) - mašīna ok. labi, es no kemi kas pie salu tilta uzreiz uz CSDD skati - liels bija mans pārsteigums, ka aizmugurējās - taisītās / regulētās bremzes tādas, ka viens ritens vispār gandrīz nebremzē. Nu labi, saku csdd inspektoram, ka reku uz sēdekļa vēl kemi rēķins ar visu darīto. lādzīgs vīrs bija, kārtīgi pamocīja bremzes uz sava aparāta, sakot, ka kādreiz tā var gadīties, ja tiko no servisa un varbūt ka vēl eļļa uz kalodkām. bet nekā. nu no rīta atpakaļ uz kemi, tā un tā. šie tik blisina acis, ka viss esot bijis kārtībā. kā tad tā - 300 metri, labi ja 10 reizes piespiests bremžu pedālis, betvienam ritenim bremzes nestrādā! teicu, lai taisa vaļā barabānu. nu un tad sākās dīlēšana par mašīnas sataisīšanu un cenām. lieki jau piebilst, ka kemi savu vainu neatzina un ietdeva kaut kādu mistisku 5% atlaidi!!! pat par darbu paprasīja naudu. tā bija pirmā un pēdējā reize šajā superīgajā iestādē. beigās vaina izrādījās ne tuvu barabānā, bet gan pašā bremžu sistēmā kā tādā.

223242. viesis 17.janvāris 2007 21:36
0 0 Atbildēt

To: KOHINURS

Redzi, galvenaas auto funkcijas un detaljas taa sevishkji nemainaas. Mainaas elektronika. Tur es pilniigi piekriitu - teevocim Vasjam nav ko baazties iekshaa!

Bet sataisiit bremzes, hadeni utt. - tur viss kaa bija zjigsim, taa arii ir mersim un jebkursh cilveeks, kas apveltiits ar kaukaadu logjisko sprieshanu un sapraatu, paskatoties un padomaajot var visu nomainiit un sataisiit.

jautaajums ir - vai tas ir jaadara? Vai ir veerts pusdienu chikaaties pasham, ja servisaa to izdariitu stundas laikaa. Bet par to nopleeshot mezjoniigi nejeedziigu ciparu!

piemeers - Atlas motors par Voyager gjeneratora ogliishu mainju prasiija man 50Ls!!! Tikai par ogliishu mainju!!!! 20Ls ogliites, 30Ls darbs!!!

Es to izdariiju 1,5 stundaas. un arii tikai taapeec tik ilgi, ka nebija pareizais skruuvgriezis pie rokas. Chikaajos ar naziiti. Ogliites maksaaja 2Ls.

Neticeeshu nevinam, kas apgalvos, ka tas ir normaali!

223243. viesis 17.janvāris 2007 21:44
0 0 Atbildēt

Esmu ar mieru maksāt par pamatotu pakalpojumu, kas novērš problēmu. RUtkutēvi ar savām pasakām lai taisa, kamēr sataisa tikai lai seaka, ka tas izdarīs nomainot to, to un vēl šito...

223246. viesis 17.janvāris 2007 23:15
0 0 Atbildēt

ir meistari, kas saprot mašīnu kā sistēmu un ir tādi, kas izdarīs tikai to, ko teiks - klients vai priekšnieks - bez domāšanas. To pirmo ir maz un laimīgi tie servisi, kuros tādi strādā. Vienalga - autorizētie vai kaktu. Tāpēc rezultāts var būt čābīgs arī autorizētajā servī, ja pie skrūvēšanas tiks nevis juris, bet pēteris..

223248. viesis 18.janvāris 2007 0:12
0 0 Atbildēt

Tā nu sanāca, ka man ir Ford Focus 2.0 USA, kuram ir savaadaaks motora spilvens nekaa eiropas modelim. Liels bij man paarsteigums, ka diilers apnjeemaas man piegaadaat shos spilvenu ne aatraak kaa divu meeneshu laikaa!!! Cena arii bija ao Ls200. Naacaas doties pie Autoplus- vinji man sho spilvenu dabuuja nedeeljas laikaa par Ls60!!! Mans uzskats, ka traks ir tas cilveeks, kursh brauc uz Baltic Motors un meegjina tur pilrkt daljas vai remonteet savu auto!

223250. viesis 18.janvāris 2007 8:04
0 0 Atbildēt

Pirms gadiem 4-5iem Kemi strādāja cepuri nost,bet ar laiku palika arvien sūdīgāks,un tā viņu atlaižu sistēma vispār nedarbojas,neatkarīgi cik esi tur notērējis.Tagad pirms ko darīt apzvanu un uztaisu aptauju,tad izvēlos,bet globāli ,ņemu un taisu pats.Vismaz zinu kas ir izdarīts.

Redaktors 18.janvāris 2007 12:43
0 0 Atbildēt

Ja vēlaties pastāstīt kaut ko par pakalpojumu sniedzējiem, tajā skaitā autoservisiem, dariet to tur, kur tas paredzēts - sadaļa "Lasītāju atsauksmes".

www.iauto.lv/atsauksmes.php

223281. viesis 18.janvāris 2007 13:27
0 0 Atbildēt

Nah.. tie visi servisi, aizbrauc pie čaļiem uz garažu un šie uztaisīs uz skaiti pa lēto un kvalitāte bieži vien ir par 50% labāka. Servisi to tik vien māk kā novirpot un iesmērēt ar kalifoniju!!!!!

223288. viesis 18.janvāris 2007 13:48
0 0 Atbildēt

Stāsta morāle ir vienkārša. - Nevajag būt slinkam un atļauties nezināt neko par verķiem kas Tev apkārt un no kuriem ir atkarīga tava dzīve, sadzīve un labklājība. Tas attiecas praktiski uz visu. Gan auto, gan mājas celšanu, gan elektroniku, gan paša un ģimenes locekļu veselību.

Ja es savā laikā nebutu gandrīz aiz neko darīt pārbaudījis ar i-neta testu palīdzību ārsta uzstādītu diagnozi, nonācis pie lielām šau'bām par tās pareizību un tās apstiprinājis pie cita ārsta. Tad būtu pakļāvis sevi dārgām, sarežģītām un galvenais nevajadzīgām medicīniskām manipulācijām!

Kāds teiks man nav laika iedzilināties, labāk "atdodu atslēgas" un maksāju. Bet pieredze rāda, ka izdevīgāk ir strādāt mazāk, veltīt vairāk laika šīm te lietām un rezultātā nenopelnīto naudu atgūt ar uzviju. Pie tam paplašinās redzesloks, un vispārējs izglītības līmenis bonusā.

223310. viesis 18.janvāris 2007 18:59
0 0 Atbildēt

Mjā.. Skarbi. Pats uz servisu braucu tikai savērsumu uz stenda regulēt. Visu pārējo izdaru pats, jo paveicies ka ir iespēja tikt pie vietas un instrumentiem normālam remontam. Šādus meistarus vispār pie bremzēm laist nedrīkst!!

223422. viesis 19.janvāris 2007 19:53
0 0 Atbildēt

nu ko var nemties,skaidrs ka vini nejauca taas bremzes valaa.visticamaak pielaava domu,ka palietotam auto tie trumuli buus jaanovirpo un ja virpotaaja nav tad kaadeel lieki jaukt.taapeec jau atrunaaja citu laiku un tad arii buutu visu ko vajag taisiijusi.pirms saadus topus veert vajag jau mazliet padomaat.un gribeetu es zinaat kura sfeera Latvijaa darbojas ar 100% kvalitaati iznemot korupciju.

223465. viesis 21.janvāris 2007 23:42
0 0 Atbildēt

Baltiv Motors nekad nav izcelies ar normalu klientu servisu.

Manam Fokusam saka streikot generators, sie saka jamaina viss generators -450LVL. Izlamajos, aizbraucu un cita servisa to visu izdariju par 65 LVL. Ir atskiriba.

Bet no otras puses vini pasi sev bedri izraka, jo mans uznemums atteicas no Ford iepirkanas no Baltic Motors..

223466. viesis 22.janvāris 2007 1:46
0 0 Atbildēt

Shi nav pirmaa nepatiikamaa pieredze ar Baltic Motors. Lietotas automashiinas no viniem vispar pirkt nevar - visas loti sliktaa staavoklii un priekshaa viens darbonis vaardaa Viktors kurshu Juus maldinaas visos iespeejamoms veidos! Vini tirgo lielos range roverus un par visu parejo maigi izsakoties viniem po!

224192. viesis 26.janvāris 2007 19:52
0 0 Atbildēt

Fordam vienmēr priekšējais loks ir ar īsāku uzliku nekā aizmugurējais.

224687. viesis 31.janvāris 2007 23:01
0 0 Atbildēt

par Baltic Motors visādi brīnumi ir dzirdēti, tikai neesmu dzirdējis ka citi oficiālie dīleri nodarbotos ar detaļu remontu t.i -virpošanu, nomaina un viss. Kādu garantiju viņi var iedot virpotiem trumuļiem????????

227754. viesis 2.marts 2007 14:11
0 0 Atbildēt

Gribas pajautāt raksta autoram,kādēļ nau nosaucis precīzu datumu kad ir pieteicies un auto modeli.Varbūt tikai smagi muld un tas ir arī viss.

Pasktoties uz bildē redzamo bremžu cilindru un no tā iztecējušā šķidruma (nenosakāmas izcelsmes).

Kautkā neticas, ka nomainot mažetes šeit līdzēja.Pietiekami ilgi pats esmu remontējis dažādus auto.Tākā gribētu raksta autoram teikt beidz d...t.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti