Turpinājums jau iesāktajai tēmai - remontējam bremzes. Situācija ar "Karlo motors" autoservisa darbu. 2006. gada izlaiduma automašīnas Škoda Fabia, 18.01.2007., tika remontētas aizmugurējo riteņu bremzes.
Tika nomainīti bremžu loki un bremžu trumuļi (automašīnas nobraukums 25934km). Bremžu loki bija jāmaina, šaubu nav, taču bremžu trumuļi? Ko tādu nebiju vēl dzirdējis, ka pēc šāda auto nobraukto kilometru skaita jāmaina bremžu trumuļi.
"Karlo motors" vecākais meistars, zvanot un informējot laimīgo auto īpašnieci pavēstīja, ka trumuļi ir izdiluši cauri un tādēļ jāmaina (kad sieva man to atstāstīja, es biju mēms - "trumuļi izdiluši cauri").
Ja "Karlo motors" vecākais meistars uzskatīja, ka garantijas laikā, tādus trumuļus uzstādīt atpakaļ nedrīkst, tad tie bija jāmaina kā garantijas remonts, nevis par klienta naudu. Man pašam, apmeklējot "Karlo Motors" servisu, radās iespaids par absolūtu visatļautību – klients nav nekas, ja klients ir sieviete – viņu var mānīt un izmantot viņas nezināšanu tehniskos jautājumos.
Šāda attieksme, manuprāt, ir jādara zināma plašākai sabiedrībai, lai cilvēki būtu gatavi sevi aizstāvēt. Pievienoju klāt dažas fotogrāfijas, lai varat spriest, kādi izskatās "cauri" bremžu trumuļi.
Runa nav par dažiem desmitiem nepamatoti samaksātajiem latiem, es vēlos brīdināt citus auto gribētājus un lietotājus – ejiet ar līkumu garām Karlo Motors servisam!
P.S. Visas nomainītās detaļas atrodas pie manis un esmu gatavs tās jebkurā brīdī tās uzrādīt jebkuram ekspertam.
alvars, iAuto lasītājs
redzi cik liels caurums viduu!!! jaabuut drusku mazaakam...
:))))