Lasītājs: Remontējam pie oficiālajiem pārstāvjiem II 52

 
22.janvāris 2007 9:32

Turpinājums jau iesāktajai tēmai - remontējam bremzes. Situācija ar "Karlo motors" autoservisa darbu. 2006. gada izlaiduma automašīnas Škoda Fabia, 18.01.2007., tika remontētas aizmugurējo riteņu bremzes.



Tika nomainīti bremžu loki un bremžu trumuļi (automašīnas nobraukums 25934km). Bremžu loki bija jāmaina, šaubu nav, taču bremžu trumuļi? Ko tādu nebiju vēl dzirdējis, ka pēc šāda auto nobraukto kilometru skaita jāmaina bremžu trumuļi.

"Karlo motors" vecākais meistars, zvanot un informējot laimīgo auto īpašnieci pavēstīja, ka trumuļi ir izdiluši cauri un tādēļ jāmaina (kad sieva man to atstāstīja, es biju mēms - "trumuļi izdiluši cauri").



Ja "Karlo motors" vecākais meistars uzskatīja, ka garantijas laikā, tādus trumuļus uzstādīt atpakaļ nedrīkst, tad tie bija jāmaina kā garantijas remonts, nevis par klienta naudu. Man pašam, apmeklējot "Karlo Motors" servisu, radās iespaids par absolūtu visatļautību – klients nav nekas, ja klients ir sieviete – viņu var mānīt un izmantot viņas nezināšanu tehniskos jautājumos.

Šāda attieksme, manuprāt, ir jādara zināma plašākai sabiedrībai, lai cilvēki būtu gatavi sevi aizstāvēt. Pievienoju klāt dažas fotogrāfijas, lai varat spriest, kādi izskatās "cauri" bremžu trumuļi.



Runa nav par dažiem desmitiem nepamatoti samaksātajiem latiem, es vēlos brīdināt citus auto gribētājus un lietotājus – ejiet ar līkumu garām Karlo Motors servisam!

P.S. Visas nomainītās detaļas atrodas pie manis un esmu gatavs tās jebkurā brīdī tās uzrādīt jebkuram ekspertam.

alvars, iAuto lasītājs
 
Visi komentāri
 
223472. viesis 22.janvāris 2007 9:39
0 0 Atbildēt

redzi cik liels caurums viduu!!! jaabuut drusku mazaakam...

:))))

223473. viesis 22.janvāris 2007 9:43
0 0 Atbildēt

IR jaamaina

taa tachu shkoada, kaut ko nomainiit nekad nebuus par sliktu

223474. viesis 22.janvāris 2007 9:45
0 0 Atbildēt

NU pag! Viadzeetu vismaz kaadu ieskatu cik milimetriem ir jaabuut trumulja virsmai un cik ir atlikushi un tad secinaat par vaarda "cauri" pielietojumu! caurumus sagaidiit jau nevajag! Varbuut nodilums bija pietiekosh lai trumulju buutu jaamaina!

223475. viesis 22.janvāris 2007 9:46
0 0 Atbildēt

Tas bildē redzamais neizskatās pāc 25 kkm nobraukuma...vai arī tā sieviete visu laiku brauc ar pievilktu roķeni.

Tās detaļas gadījumā nav no 1987.gada Kadeta?? Vai kaut kā tikpat veca?

223477. viesis 22.janvāris 2007 9:53
0 0 Atbildēt

Nevajag pirkt tik vecas mašīnas, kurām ir trumuļi - tad nebūs jāmaina.

Skoda ir škoda, normāla moskviču klase :)

223478. viesis 22.janvāris 2007 9:56
0 0 Atbildēt

>Visas nomainītās detaļas atrodas pie manis un esmu gatavs tās jebkurā brīdī tās uzrādīt jebkuram ekspertam.

Šis teikums ir interesants. Tu šos trumuļus turēsi mājā zem gultas lai pēc 25 gadiem varētu atrādīt mazbērniem?

223479. viesis 22.janvāris 2007 10:03
0 0 Atbildēt

ggh, 25k noskrējiens un jāmaina kaut kādi tur trumuļi :) Manuprāt normālam auto vismaz 100k neko nevajadzētu darīt bremzēm izņemot kluču maiņu.

223480. viesis 22.janvāris 2007 10:13
0 0 Atbildēt

Vakar skatījos netā Škodu Octaviju, gribēju muterītei nopirkt!

Nepirkšu! Mani jau sabiedēja ar VW Rīga atieksmi servisā,tagad točna nezinu, kādu autiņu ņemt! Laikam būs jāpērk Jeta Ventspilī vai Siguldā! Pats esmu no Jūrmalas un besī ārā, kā normāli dīleri ir tikai reģionos!

223481. viesis 22.janvāris 2007 10:14
0 0 Atbildēt

arii moskaabelim trumulji nav jaamaina :D

223482. viesis 22.janvāris 2007 10:19
0 0 Atbildēt

Nez mees moskaabelim laikam virs 250 tkm atveezeejaamies uz trumulju mainju, bet nu cauri jau jamie arii nespiideeja - kaa te servisa meistari apgalvo. :D

223483. viesis 22.janvāris 2007 10:21
0 0 Atbildēt

Nu zini tie bremžu loki gan ir izdiluši cauri un spriežot pēc to stāvokļa trumulis arī droši vien ir vienās dziļās vagās un būtu jāvirpo, bet tā kā virpot negribēja, tad ieteica mainīt. Bet kā nobraucot 25 t km var dabūt šitādu stāvokli nav skaidrs - vai nu tava kundze ir labu gabalu pabraukusi ar norautu ručņiku un pārkarsējusi vai arī Škoda komplektēta ar ķīniešu detaļām.

223484. viesis 22.janvāris 2007 10:23
0 0 Atbildēt

To Sinn - nevis lai parādītu mazbērniem, bet lai Škoda nevarētu muldēt, ka es muldu pa tukšo - trumuļi ir oierādījums, kuru viņi nemaz negribēja tā vienkārši atdot

223488. viesis 22.janvāris 2007 10:34
0 0 Atbildēt

Imka izsaka minējumus, ka kundze labu gabalu braukusi ar novilktu roceni - atbildu, tas nav iespējams (ja vien cilvēks nav akls un kurls), jo Škodai, bez sarkanās lampiņas, ja sāc braukt ar novilktu roceni, atskan arī skaņas signāls (pietiekoši skaļš), un kundzei braukšanas stāžs arī ir lielāks nekā dažam labam komentētājam ir gadu

223492. viesis 22.janvāris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Kārtējais serviss-lohotrons.

223493. viesis 22.janvāris 2007 10:42
0 0 Atbildēt

Nu ja jau minejums par roceni ir nepatiess, tas paskaidro ludzu, ka sadu izskatu detalam var panakt nobraucot 25000.... Pat uzlikas tik biezi nav jamaina. Nu vismaz normalam auto ne.

223495. viesis 22.janvāris 2007 10:46
0 0 Atbildēt

nezinu, kā izdevies klučus tā nodeldēt 25k, bet ir tikai normāli, ja garantijas laikā prasa mainīt trumuļus (ja tiek bremzēts ar kalotku kniedēm, jo tiek izvirpotas normālas vagas barabanā). garantijas laikā ražotājs nes atbildību par šādām daļām. ja negadījumā expertīze konstatētu, ka mašīnai garantijas laikā bremzes nav nostrādājušas trumuļu dēļ, kkompensāciju varētu piedzīt no dīleriem. vienai manai paziņai štatos garantijas laikā pa savu naudu lika nomainīt bremžu diskus pēc 50k, un kalotkām tajā gadījumā nebija ne vainas.

223496. viesis 22.janvāris 2007 10:52
0 0 Atbildēt

Manuprāt, runa nav par nobraukuma tūkstošiem, bet gan par pieļaujamo trumuļa maksimālo diametru. To uzrakstu var bildēs redzēt. Izmēri trumuļa dziļākās rises diametru abos trumuļos, salīdzini to ar maksimāli pieļaujamo. Tad paskaties, kāds ir minētā auto apkopju intervēls. Starpībai no esošā diametra līdz maksimāli pieļaujamam ir jābūt pietiekamai lai pietiktu līdz nākošajai apkopei ( 15.000, 20.000 km ?? ). Ja kādā no trumuļiem ir dziļa rise, piem. no nodilušās kniedes ( foto ) arī tādā gadījumā mainās mainās abi trumuļi.

223497. viesis 22.janvāris 2007 10:58
0 0 Atbildēt

man darba škodai pie 30.000 uzlikas arī bija jāmaina, bet garantijas serviss liekas baig labs skodai!

223498. viesis 22.janvāris 2007 11:00
0 0 Atbildēt

Ja uz 20K (kas lielai daļai ir 1. apkopes intervāls) jau jamaina bremžu uzlikas un trumuļi, tad cik km. iet bukses?

Te tiešām braukts ar novilktu roceni. Būtu bijis sals- varētu domāt ka rocenei troses iesalušas, būtu vecāks- varētu domāt ka ierūsējušas, a tagat hvz...

Es kasītos lai maina pa garantiju!

223505. viesis 22.janvāris 2007 11:11
0 0 Atbildēt

Bench, taisniiba! Nav laikus nomainiitas uzlikas, kaa rezultaataa trumuljiem gals klaat, neies tak diilera servii vinjus virpot :D

223509. viesis 22.janvāris 2007 11:18
0 0 Atbildēt

Nav nemaz tik grūti braukt ar novilktu roceni - man reiz gadījās problēma ar auto - paliku ceļmalā, vēlāk, kad paziņa atbrauca izlīdzēt - aizvilt līdz garažai, aizmirsu par novilkto roķeni - ieliku tikai atslēgu, lai stūre nebloķējas, ieslēdzu avareikas un viss! Nekādu aizdomu neradās par to roķeni - ne lampiņas, ne pīkstēšanas, nedz arī grūtības uzsākot braukšanu, jo biju velkamais objekts. Tikai pēc kādiem 2km sāku just baigo smirdoņu, domāju kaut kur vadi deg vai kas, piezvanīju, lai piestāj malā. Skats bija labais - tādi mākoņi ap pakaļējiem riteņiem.. un smird.. nesen biju nomainījis kalodkas un trumuļus :)

223513. viesis 22.janvāris 2007 11:29
0 0 Atbildēt

Xe, manai skoda i 34k un neko iznemot ellu un slotinas nav mainits. Skoda labs krievu serviss.

223523. viesis 22.janvāris 2007 11:46
0 0 Atbildēt

Trumuļa iekšpusē tač ir rakstīts maksimālais pieļaujamais diametrs.Jāizmēra !! Par rievām trumulī neredzot grūti spriest.

223525. viesis 22.janvāris 2007 11:57
0 0 Atbildēt

nu pec 30tk trumulji tochna nav veel jaamaina. lohotrons tas ir!

223526. viesis 22.janvāris 2007 11:59
0 0 Atbildēt

Veči !

nu šitai diskusijā mūs met !

Izskatās, ka jamais diskusiju gabals "Remontējam pie oficiālajiem pārstāvjiem" jau kuro reizi ir - piemeklētas fotkas un brauc tik kādam virsū.

No problem - trūkumi ir visiem, bet jāmāk arī piekasīties !!!

Dīleros viss neiet spoži, katram gadās - bet kāaaaaadus mēslus taisa sīkie servisi un t.s. supermeņi - a tur gan ir ko paturēties !

Tā ka - te jau pēc gnīdaina lobisma sāk smirdēt ...

223529. viesis 22.janvāris 2007 12:08
0 0 Atbildēt

visos servisos grib nopelniit uz nejeegu reekjina. Tachu ir arii otra puse, biezhi servisa vechi noraada uz tieshaam svariigaam lietaam. Secinaajums: ja nauda ir, tad jaapaljaujas uz servisa vechiem, lai arii sanaak samaksaat ko lieku. Ja naudas nav, tad jaabrauc, kameer kaut kas nojuuk. Zelta vidusceljsh ir kaut kur pa vidu. Lai sokas.

223536. viesis 22.janvāris 2007 12:15
0 0 Atbildēt

Pēc grāmatas maximālais pieļaujamais trumuļu izdilums ir 1mm, t.i. iekšējais diametrs nedrīkstētu būt lielāks par 201mm. Domāju, ka ar bildēs redzamajām kniedēm var ne vienu vien mm izraut.

Starp citu kauckad krievu forumos lasīju, ka Fabiai esot tāda konstruktīva īpatnība, ka aizmugurējās bremzes dilst daudz ātrāk par priekšējām.

223538. viesis 22.janvāris 2007 12:25
0 0 Atbildēt

Trumuļu bremzes ir mazāk efektīvas par disku, bet lētākas, jo ir ilgmužīgas. Tāpēc to liek lēta gala mašīnām ar ne-ekstrēmiem tehniskiem parametriem, kas ir pilnīgi loģiski. Un loku kalpošanas laiks parasti ir virs 50t km, bet trumuļu - pie 200. Ja tie trumuļi garantijas laikā ir izbeigušies, jāmaina viņi par garantiju. Te ir normāls "razvods"

223546. viesis 22.janvāris 2007 12:47
0 0 Atbildēt

Ja tu garantijas laika sadauzisi masinu, ari prasisi mainit par garantiju? Nu neizskatas, ka tie trumuli butu nobeigusies dabiga nave...

223552. viesis 22.janvāris 2007 13:22
0 0 Atbildēt

agresīva braukšana

223562. viesis 22.janvāris 2007 14:07
0 0 Atbildēt

Izskatās, ka tās Škodas komplektē no šrotos atrastām detaļām! Kā var nepilnu gadu nogājušas detaļas tā izskatīties???

223563. viesis 22.janvāris 2007 14:17
0 0 Atbildēt

Brauksi pa smiltīm trumuļi ātri vien izbeigsies pietiks ar pāris tūkstošiem.Ej nu pierādi ka brauci tikai pa asfaltu. Garantija šajā gadījumā--jāsmejās...:))))

223566. viesis 22.janvāris 2007 14:45
0 0 Atbildēt

Spriežot pēc 25tk šķībi-greizi nodilušajām uzlikām un trumuļos iedzītajām gropēm, ar līkumu ir jāiet ne tik daudz kādam konkrētam servisam, cik Škodas ražotajiem auto vispār!

223570. viesis 22.janvāris 2007 15:36
0 0 Atbildēt

Tas jau tikai norrrmāli, ja sieviete aizbrauc uz servi, 50 % gadījumu toč tiks nomainītas kaut kādas mistiskas detaļas, par kuru nozīmīgumu un darbspēju ļooti varētu kašķēties ... zinu ka 3 gadu vecai (~60 tkm) Fabiai bija jāmaina stūres pastiprinātājs (~250 Ls) ... nezinu, vai nu tiešām tās škodas ir miskastes, vai arī servisa večiem laba apetīte ...

223573. viesis 22.janvāris 2007 15:48
0 0 Atbildēt

Te jau augstāk pareizi bija rakstīts- ir Fabiai problēma ar aizmugures trumuļu pastiprinātu nodilumu, čehi(vai vācieši) drusku salaiduši grīstē aerodinamiku, rezultātā aizmugures arkā rodas liels retinājums, visus sūdus rauj iekšā barabanā. Protams, jāmaina pa garantiju,bet, ja cilvēks piekrīt maksāt?

223577. viesis 22.janvāris 2007 16:13
0 0 Atbildēt

Garantija nav visatļautība !!!

223598. viesis 22.janvāris 2007 17:50
0 0 Atbildēt

Nu bet pa vidu taču ir caurums. Un tie pieci maziņie? :)

Blondīne

223616. viesis 22.janvāris 2007 21:32
0 0 Atbildēt

Jautājums vai šīs detaļas vispār ir no minētā automobiļa? Aizmugures bremžu uzlikām jākalpo reizes četras ilgāk!

223630. viesis 23.janvāris 2007 8:50
0 0 Atbildēt

Kuram normālam auto mūsdienās ir trumuļu bremzes?

223666. viesis 23.janvāris 2007 10:50
0 0 Atbildēt

Atkārtoju velreiz,ja trumuļos tiek iekšā smiltis ,uzlikas var izbeigties pāris mēnešu laikā. Ko te gvelžat par kautkādiem kilometriem.Katrs gadījums ir atšķirīgs...

223674. viesis 23.janvāris 2007 11:23
0 0 Atbildēt

var jau dirst, tad kapēc nemainija pa garantiju

223733. viesis 23.janvāris 2007 14:13
0 0 Atbildēt

Oho! Trumuļi dilst ātrāk kā kalotkas!!!

223734. viesis 23.janvāris 2007 14:15
0 0 Atbildēt

Droši vien autiņam pirmstam ir veikts bremžu remonts tajā pašā servisā!!!

223789. viesis 23.janvāris 2007 22:45
0 0 Atbildēt

forši

223792. viesis 23.janvāris 2007 22:59
0 0 Atbildēt

normāli cilvēki nojāj lokus , močī ar novilktu roķeni un vēl trumuļus mainiet pa garntiju, neizlasa lietošnas instrukciju,droši vien vecene pie stūres , vai arī puika no senčiem ņem auto un gāž līkumos ar roķeni, kā sacīt jāsaka tehnika v rukah dikarja metalolom. NOJĀT JAU VAR VISU ARĪ LEXSUS vēl ātrāk jo motors jaudīgāks un vilks labāk ar novilktu roķeni.

Lai dīlers liek vecos barabanus atpakaļ tikai lai neaizmirst paņemt no tevis parakstu par to ka par bremzēm šim auto neatbild HA HA.

Lētāk sanāks iemācīt sievu rīkoties ar roķeni vai puikam pa ragiem.

223869. viesis 24.janvāris 2007 16:10
0 0 Atbildēt

autors rakstīja - "un kundzei braukšanas stāžs arī ir lielāks nekā dažam labam komentētājam ir gadu"

manai omei arī būtu pofig, kas tur pīkst vai deg, ja kaut biku iet uz priekšu, tad var rullēt! :D

Stāžs vēl nenozīmē, ka Tu kaut ko saproti no autiņiem, manam vectēvam korkas ir vismaz 60 gadus, bet šaubos, ka viņš daudz rubī no tām lampiņām vai pīkstieniem. :))

223962. viesis 25.janvāris 2007 11:36
0 0 Atbildēt

Vai tas servisa meistars gadījumā nebija tas, kurš vēl ne tik sen strādāja KEMI servisā G.Astras ielā? Ja tas pats, tad nav ko brīnīties, jo tas džeks arī strādājot KEMI tādus pašus pigorus gāza. Ja cits meistars, tad sorry, nezinu ko šis tā.

224344. viesis 29.janvāris 2007 17:38
0 0 Atbildēt

Esmu ar Šoda Fabia nobraucis 135000KM. Mainīju bremžu klučus un lokus vienu reizi pie 90000KM, kad mainīju visu, ko ražotājs iesaka. Viens gan taisnība, ja mašīnai kā tādai nav ne vainas, tad Karlo Motors cilvēki patiešiem ir nedaudz maigi sakot ar līkām rokām vai prātu. Esmu vairākkārt piedzīvojis ka cilvēks nespēj ieraudzīt manis pieminēto defektu vai iespējams pat nesaprot kur varētu būt detaļa par kuras defektu sūdzos. Bet šī problēma aktuāla ne tikai šeit ir piedzīvots interesantas lietas Citroen servisā, kur cilvēki nebija spējīgi noteikt nelielu caurumu riepā. Problēmu atrisināja trešajā reizē pēc ~6 stundu darba :)

224370. viesis 29.janvāris 2007 21:21
0 0 Atbildēt

murgs...... tas nu viens, ja klaat nestaaveesi , tad laagaa arii nekas nebuus !

224405. viesis 30.janvāris 2007 12:49
0 0 Atbildēt

Ja tas ir konstruktīvs defekts, tad vispār nav divu domu, garantijas laikā jāmaina bez maksas.

Vai ar tik mazu nobraukumu var detaļas iziet no ierindas? Var, zinu ne vienu vien citu auto ražotāju produktu, kuriem nenormāli ātri izbeigušās kādas dataļas. Ticamākais iemesls - brāķis, vai arī pārāk mazā izturības rezerve. Bija taisīts, lai iztur līdz garantijas laika beigām, bet kaut kur nokļūdījās...

Karlo motors - vispār bez komentāriem. Zinu savu paziņu lokā vairāk par 5 cilvēkiem, kuri neizvēlējās jaunu Škodu tikai tāpēc, ka zin kāds ir viņu serviss...

224612. viesis 31.janvāris 2007 13:50
0 0 Atbildēt

Vienā no krievu autožurnāliem lasīju, ka nodilumu sekmē gaisa plūsmas īpatnības ap aizmugures riteņiem un netīri ceļi - visa smilts tiek iedzīta trumuļos radot strauju nodilumu.

225763. viesis 16.februāris 2007 8:23
0 0 Atbildēt

Fināls - Karlo Motors ir piekritis kompenesēt izdevumus auto saimniecei :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti