Tiltu tēmas turpinājums 33

 
5.jūnijs 2002 13:03

Bieži iAuto ir pievērsis uzmanību ceļu policijas pārkāpumiem uz tiltiem. Šoreiz jau bieži redzētais buss ar numuru CN-5368 stāvēja uz Salu tilta un policisti savā nodabā ķerstīja vadītājus...

Par šo busu jau esam rakstījuši vairākkārt: gan uz šī paša Salu tilta, gan pie Bastejkalna viņi vienā mierā pārkāpj Ceļu satiksmes noteikumus, lai tikai vieglāk būtu apturēt vadītājus un traucēt satiksmi. Tieši tā - traucēt! Ja ieskatīsimies fotogrāfijās, tad redzams, ka tieši pirms vietas, kur stāv buss atrodas ceļa zīme, kas brīdina, ka ceļš sašaurinās no kreisās puses un tas vadītājiem liek pārkārtoties vienā joslā - bet šeit priekšā šis buss! Neaizmirsīsim, ka lieka piebremzēšana šajā posmā nav vēlama - mašīnām ir tieši jāuzņem lielāks ātrums, lai vieglāk iekļautos Saltu tilta ātrajā satiksmē. Notikums ir fiksēts tieši laikā (3. jūnijs plkst. 16:18), kad uz K.Ulmaņa gatves un Vienības gatves krustojuma mirgo dzeltenais signāls un neviens neregulē šo krustojumu. Vai tad tiešām šāda ķerstīšana ir svarīgāka par satiksmes regulēšanu? Var jau saprast policijas vēlmi noķert iespējami daudz pārkāpējus, bet pašiem likums būtu jāievēro pilnīgi noteikti. Viela pārdomām: 122.1 pants. Ceļa zīmju prasību neievērošana, cilvēku vai kravas pārvadāšanas noteikumu un citu satiksmes noteikumu pārkāpšana Transportlīdzekļu vadītājiem par brīdinājuma signālu došanas noteikumu pārkāpšanu pirms pārkārtošanās, pagrieziena vai braukšanas virziena maiņas, kā arī par apstāšanās vai stāvēšanas noteikumu pārkāpšanu - uzliek naudas sodu līdz desmit latiem. Daži linki uz iepriekšējiem šī busa pārkāpumiem: 1. pārkāpums 2. pārkāpums iAuto lasa arī Ceļu policijas pārstāvji - nu dariet kaut ko, kungi - pasakiet šiem vīriem, lai stāv, kur drīkst un nerāda visai Latvijai, ka Latvijas ceļu policijai ir nospļauties par likumiem! iAuto
 
Visi komentāri
 
26157. viesis 5.jūnijs 2002 13:16
0 0 Atbildēt

NU te gan pilnīgi piekrītu Redaktoram. Šī nav tā vieta, kur varētu "piedot" CSN pārkāpumus. Galu galā ir daudzas citas vietas uz Salu tilta, kur var tikpat veiksmīgi ķerstīt pārkāpējus, bet tā, lai netraucē satiksmi.

Redaktors 5.jūnijs 2002 13:18
0 0 Atbildēt

ja vēl kāds ir redzējis tieši šo busu pārkāpjam CSN, ziņojiet!

26172. viesis 5.jūnijs 2002 13:37
0 0 Atbildēt

shitais mani vienreiz panjeema pie dziesmas uz Ulmanja gatves.... gribeejaas vinjam manu pieciiti, bet es pateicu lai iet d.... :P

26173. viesis 5.jūnijs 2002 13:41
0 0 Atbildēt

mosh pietiek riet, bet oficiaali panjemt CP shefu uz vienu online chatu? un tad vareesiet gruziit vinju! a taa.... izskataas peec vienkaarshas vicinaashanaas ar rokaam, peec kaa nekas enivei nemainiisies

Redaktors 5.jūnijs 2002 13:51
0 0 Atbildēt

zini, ari avizes neraksta sudzibas vienu pec otras, mes esam medijs un informejam abas puses par visiem notikumiem. jasaka pietiekami daudz ir rakstitas sudzibas, tikai neuzskatu par nepieciesamu par katru rakstit...

gan jau bus labi - paliek tacu labak - to parkapeju paliek arvien mazak.. kadreiz pietika uz 10 minutem izbraukt, parkapejs atrasts - tagad ari cp sak kaut nedaudz respektet likumus!

26177. viesis 5.jūnijs 2002 14:00
0 0 Atbildēt

Redaktor, varbuut iespeejams nodaljaa "Jautaa speciaalistiem" pievienot arii nodalju par CP, kur kaads no CP vadiibas vareetu atbildeet uz shiem un citiem jautaajumiem?

Redaktors 5.jūnijs 2002 14:05
0 0 Atbildēt

par to jau ir runats, ar laiku bus!

26179. viesis 5.jūnijs 2002 14:05
0 0 Atbildēt

Vakar pogainie manam šoferim krasta ielā pielīmēja zīmīti par 10ls. *******

26184. viesis 5.jūnijs 2002 14:24
0 0 Atbildēt

Vispār es arī atbalstu googoo ieteikumu , sarunāt interviju ar CP šefu A.Jirgenu . Jautājumu, ka augstajai amatpersonai uzdot, varētu būt itin daudz. Bet , tā kā A.Jirgens, ja nekļūdos, pirms dažiem gadiem saņēma balvu, kā labākais IeM struktūrvienības vadītājs, viņš varētu būt pietiekoši kompetents.

Individuāli atturēšos no CP darba kvalitātes kritizēšanas, bet piebildīšu, ka mani visvairāk satrauc VISATĻAUTĪBAS sindroms, kurš ir iemiesojies lielākajā daļā CP. Ja policijas amatpersonas aizdomājas, ka likumi un valdības tiesību akti ir saistoši citiem , bet neattiecas uz viņiem - tad tas jau kļūst bīstami visai sabiedrībai kopumā. Diez vai "dienesta pienākumu" pildīšana vienmēr ir nopietns arguments. Pēdējā laikā tiešām ir vērots, ka CP savus reidus organizē vietās, kur tiek traucēta satiksme. Diez vai pārkāpējs aiz Hanzas-Brieža krustojuma irtik svarīgs,lai viņa dēļ bloķētos satiksme uz Hanzas ielas, kā tas bieži notiek. Nupat, policisti masveidā sākuši traucēt arī sabiedriskajam transportam pieturā iepretim Nacionālajam teātrim. Vakar,04.06. vakarā, dēļ apturētajām mašīnām, autobusi un trolejbusi nevarēja iebraukt pieturā. Vakaros, CP mēdz nobloķēt arī Nacionālā teātra stāvvietu, neļaujot tur iebraukt teātra apmeklētājiem.Piemēru būtu vēl daudz, iespējams diskusiju arī. Bet kompetentu viedokli var izteikt tikai CP vai IeM amatpersona.

/ikdienas viesis/

Redaktors 5.jūnijs 2002 14:29
0 0 Atbildēt

jāsaka, ka man adresētajā Jirgena kunga parakstītajā vēstulē neredzēju daudz kompetences un arī telefona sarunā viņš bija noskaņots uz to, ka iauto traucē viņiem dzīvot (lasi - pelnīt). Bet kas attiecas uz viņa apakšniekiem, tad tas vispār ir vāks - toreiz, kad mani "piekāva", radio SWH zvanīja mūsu galvenajam speciālistam Vabuļa kungam un zinat, ko viņš atbildēja? iAuto jau nerūp satiksmes drošība, bet viņi tikai kašķi meklē... TAS IR OFICIĀLS POLICIJAS VIEDOKLIS. Tad par ko mēs varam runāt.

Ja Mārtiņam (Vabulim) kāds iedotu pa seju, tad es gribētu redzēt, kādu kašķi viņš meklētu...

/tas ir mans personīgais viedoklis :)) /

26189. viesis 5.jūnijs 2002 14:34
0 0 Atbildēt

Es domāju te ar tautas kontroli vajadzētu parunāties. Pēc viņu sižetiem reti kad kaut kas nav ticis nokārtots.

26190. viesis 5.jūnijs 2002 14:40
0 0 Atbildēt

Vispār interesanti cik tie patruļnieki saņem algu? Nez ko liela jau nav. Varbūt arī tāda attieksme. Nav noslēpums,ka rūpnīcās strādājošie(ar mazajām algām) nes ārā ko vien var. Par to arī vajadzētu ko uzrakstīt. Vēl tagad atceros to reklāmas rullīti kur džeki stāstīja kādos apstākļos strādā.

26192. viesis 5.jūnijs 2002 14:47
0 0 Atbildēt

patrulnieki sanem ap 120-140 menesi.

26198. viesis 5.jūnijs 2002 15:00
0 0 Atbildēt

Shis businjsh tur staav diezgan biezji (braucu tur katru dienu)... arii citas CP mashiinas...

Vinji kjer uz aatrumu - viens zaljais viirinjsh ir pasleepies labajaa pusee kruumos zemaak pie uzbrauktuves uz Salu tilta un pa raaciju zinjo, bet augshaa nostopee...

Vienreiz gan vinji bija laipni pret mani (laikam vieniigo reizi), kad izbraucu no Lucavsalas Nestes un biju tieshaam aizmirsis iesleegt gaismas - vinji mani pabriidinaaja un palaida valjaa... :o)

Bet paarsvaraa shis businjsh patrulee pretii tehniskajai apskatei...

26200. viesis 5.jūnijs 2002 15:05
0 0 Atbildēt

Turpmaak autinjaa liidzi vadaashu fotoaparaatu. Cik nav redzeets taadu joku. Sho businju arii. kam taas bildas suutiit?

Redaktors 5.jūnijs 2002 15:07
0 0 Atbildēt

cp@iauto.lv bet vislabak ir

www.iauto.lviesuti_cp.php (cp zonas augsejais menu)

26223. viesis 5.jūnijs 2002 16:09
0 0 Atbildēt

Edzulis+viesis. Par 120-140 nevar atlauties katru dienu vairakas reizes est Lido (un ne jau plikus kartupeljus tie CP tur ed). Un pec tam CP uzblidushajam figuram spriezot var secinat ka vai nu vini valka vairakas brunuvestes vai ari no bada uzputushies.

26226. viesis 5.jūnijs 2002 16:12
0 0 Atbildēt

...Mārtiņam smuka sieva...Toč!

26227. viesis 5.jūnijs 2002 16:13
0 0 Atbildēt

kaadas vairaakas - labi tak zinaams, ka Latvijaa par uz katru mentu viena veste nesanaak :(

26229. viesis 5.jūnijs 2002 16:17
0 0 Atbildēt

Ha ha ha. Pēdējais koments labs! Es sirsnīgi pasmējos par bruņuvestēm un uzblīzšanu no bada! :)

26262. viesis 5.jūnijs 2002 17:57
0 0 Atbildēt

kad tos resnvēderus kāds vienreiz paņems priekšā? Vai tiešām Segliņam tas pilnīgi nerūp?

26325. viesis 6.jūnijs 2002 9:40
0 0 Atbildēt

es ar algu 260 meenesii nevaru atljauties ar 94 gada audi 100 vai 92 gada BMW530 braukt - kaa atsviskji cp darbonji ar - Ls 130 - 140 .:((((((

26357. viesis 6.jūnijs 2002 11:22
0 0 Atbildēt

viesi 09:40:44,

Nelielies, ja nemāki dzīvot ... :)) moš viņiem vieiem sievas saņem pa 800 Ls nedēļā :)

26433. viesis 6.jūnijs 2002 15:10
0 0 Atbildēt

Nu nevar mentu sievas nopelnit 800 nedelja, es vinam parasti dodu 5 Ls par stundu.

26437. viesis 6.jūnijs 2002 15:26
0 0 Atbildēt

Man jau liekas, ka velti braucat virsū tiem nabaga CP.

Grūta dzīve takš viņiem.

Lai tiktu pie exkluzīvas iespējas strādāt par CP (saņemt Ls120-140 mēnesī), ir noteikti jāmaksā nodeva CP vadībai.

Jo CP vadība arī saņem ne vairāk par Ls300-400, un kurš būs ar mieru būt par šefu tiem, kas uz ielām pelna 3-4x vairāk :)))

Un šajā nodevas summā noteikti ietilpst arī "piesegšana" pret visādiem kretīniem no iAuto ... :)))

26446. viesis 6.jūnijs 2002 15:49
0 0 Atbildēt

Legacy:

man nesen bija saruna ar kolēģi - docentu no Policijas akadēmijas. Viņš man teica, ka lielākā daļa akadēmijas beidzēju gribot strādāt tieši par ierindas CP...jo citur neesot iespēju LABI nopelnīt. Tā kā, mums,autovadītājiem, tuvā perspektīvā ir cerības sastapt jau vīrus ar diplomiem kabatā. Cerīgi.

Augstskolā Turība arī, cik man zināms, arī mācās ne viens vien CP. No LU gan gandrīz visi studējošie CP nesekmības dēl esot izmesti. /ikdienas viesis/

26462. viesis 6.jūnijs 2002 16:46
0 0 Atbildēt

Lai būtu kārtība jebkurā policijas iestādē, ir jāmaina sistēma.

Un pagaidām nav neviena, kurš gribētu tajā bardakā iebraukt un censties kaut ko darīt. Visiem tāpat ir labi.

Bet gan jau - varbūt mūsu mazbērni .... :)

26500. viesis 7.jūnijs 2002 9:08
0 0 Atbildēt

Iauto lietotajiem ! Atceraties ka -iauto- lietotaji, ir labi ja 1% no LV vaditajiem, tiesha cipara man nav, un ceru ka mes esam tie kas censhas braukt disciplineti un ciena citus vaditajus. Tapec ari esam sashutushi ka CP nelikumibam. Bat cik ir to bravurigo un barbarisko vaditaju, kas priecajas ka var 5 Ls iebarot mentam, kas brauc taa itkaa CSN vispar nepastavetu- vai ik dienas tadi mus apdzen neatlautas vietaas, traucee satiksi u.t.t. Un tie maksas mentiem un nekas nemainisies. Varbut japriecajas ka iauto.lv izlime "liek saprast" CP, ka ja vins "kauko"- ta pec 1/2 st vinja stasts bus jau www.

26503. viesis 7.jūnijs 2002 9:22
0 0 Atbildēt

a tev ir tada uzlime?

26506. viesis 7.jūnijs 2002 9:41
0 0 Atbildēt

iauto.lv uzlimes man nav, citadi autins saks izskatities pec adreshu kataloga, ir kluba www adrese logaa.

26826. viesis 10.jūnijs 2002 17:07
0 0 Atbildēt

Kaa redzams - lai arii CP vai citi P lasa sho Policijas sadalju - vienalga - priex njirgaaties par cilveekiem. OK. Var jau buut ka arii parkapj noteikumus un nav iespeejams savaadaak ciinities, kaa pashiem paarkaapt noteikumus, bet nu tomeer. Shii ignoreeshana liek padomaat - kapeec Latvijaa Policija uzskata visus par noziedzniekiem un kretiiniem, driizaak jau pashi taadi ir. *******!

27665. viesis 17.jūnijs 2002 8:31
0 0 Atbildēt

34132. viesis 13.augusts 2002 12:29
0 0 Atbildēt

Vispirms ir jaciena sevi tad ...tevi cienaas citi! shie `zalie kungi` sevi neciena... un arii citus! slikti... bet taadi esam!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti