«Dacia Logan» tagad būs arī furgons (+ foto) 31

24.janvāris 2007 12:52

Logan furgons ir atvasināts no Parīzes Motoršovā prezentētā Logan MCV, kas devis iespēju jaunā modeļa attīstības un ražošanas izmaksas samazināt līdz minimumam. Ar ražošanu saistītās investīcijas šiem diviem modeļiem kopumā ir 110 miljoni eiro.



•    Logan furgons ir pirmais auto, kura ražošana uzsākta „Renault Commitment 2009’” plāna ietvaros komerctransportlīdzekļu jomā un tas būtiski paplašina Renault grupas komercauto klāstu.
•    Logan furgons ir pirmais Dacia mazais furgons.
•    Logan furgons ir ražots Pitesti rūpnīcā Rumānijā, un tā pārdošana Rumānijā un Bulgārijā tiks uzsākta 2007. gada februārī, savukārt citur tirdzniecībā tas parādīsies līdz 2007. gada beigām.
Logan furgona lielākais ieguvums ir Renault grupas pieredze komerciālo transportlīdzekļu sfērā un inženiertehniskajā jomā. Jaunais modelis apvieno komerciāla transportlīdzekļa iespējas ar pasažieru automašīnas aprīkojuma līmeni. Tas paredzēts galvenokārt neliela biznesa īpašniekiem, tirgotājiem, kā arī maziem un vidēja izmēra autoparkiem.

Logan koncepcija tagad tiek pielietota arī komercauto izstrādē

Līdzīgi kā citas Logan mašīnas, Logan furgons ir veidots izmantošanai dažādos, pat ekstremālos apstākļos. Tam raksturīga tā pati vienkāršība un robustums, kas jau kļuvušas par raksturīgākajām Logan iezīmēm. Logan furgons būs pieejams ar divu veidu benzīna dzinējiem – 1.4 MPI 55kW vai 1.6 MPI 64 kw, kā arī ar 1.5 MPI 64 kW dīzeļdzinēju, kas izstrādāti Renault Grupā. Logan furgonā ir iestrādātas tās pašās aktīvās un pasīvās drošības sistēmas, kas Logan MCV.



Tāpat Logan furgona dizains, ietilpība, kā arī durvis pasažieru vai kravas nodalījumam, ir līdzīgas Logan MCV. Tieši durvis ir viena no lielākajām Logan furgona priekšrocībām salīdzinājumā ar konkurentiem, jo tās nodrošina lielisku piekļūšanu Logan furgona bagāžas novietnei gan no labās gan kreisās puses, kamēr citu marku līdzīgos modeļos bagāža pieejama tikai no vienas puses. Aizmugurē savukārt ir 1/ 3 – 2/3 atveramas durvis.



Auto uzbūve ļauj tajā pārvadāt kravas līdz 800 kg, kas neapšaubāmi ierindo Logan furgonu mazo furgonu segmenta augšgalā. Logan furgona ietilpība ir 2,5 kubikmetri, bet maksimālais iespējamais  kravas garums – 1, 936mm – ir vēl nebijis šajā kategorijā.



Kā jau minēts, Logan furgons tiek ražots Pitesti rūpnīca Rumānijā, kur top arī  Logan Saloon un Logan MCV. Dienā ir iespējams saražot maksimums 200 Logan furgonus. Logan furgona pārdošana Bulgārijā un Rumānijā tiks uzsākta 2007. gada februārī, bet, sākot ar 2007. gada nogali, tas būs pieejams arī citur pasaulē. Rumānijā šo auto būs iespējams iegādāties par aptuveni  6.700 eiro.



2006. gadā pasaulē pārdots gandrīz 250 000 Logan automašīnu

Kopš 2004. gada septembra - Logan ienākšanas auto tirgū, tas ir piesaistījis plašu interesentu loku. Logan automašīnas pieejamas 51 pasaules valstī , un  kopumā, līdz pagājušā gada beigām, ir pārdots vairāk nekā 415 000 auto (2004.g – 22 833 gab., 2005.g – 144 969; 2006.g. – 247 514 gab.) 2006. gadā Logan piedzīvojis vairākus jauninājumus, ieskaitot motoru ar dīzeļdzinēju, Prestige versiju, 1.6 16V dzinēju u.c., kā arī pērn tika prezentēts jaunais Logan MCV modelis, kas šogad būs pieejams arī Latvijā.

Logan automašīnas pamatā tiek ražotas Rumānijā (kopš 2004. g. septembra), Krievijā (kopš 2005. gada aprīļa), Marokā (kopš 2005. gada jūnija) un Kolumbijā (kopš 2005. gada jūlija). 2007. gadā ražošanu plānots uzsākt arī Irānā, Brazīlijā un Indijā.

2006. gada Logan pārdošanas apjomi


Informāciju sagatavoja
Renault pārstāvniecība Latvijā
 
Visi komentāri
 
223836. viesis 24.janvāris 2007 13:00
0 0 Atbildēt

Kur bildes?...lai no šausmām spētu kārtīgi pamosties :D

223837. viesis 24.janvāris 2007 13:01
0 0 Atbildēt

p.s.-sorry-pamodos :)))

223838. viesis 24.janvāris 2007 13:02
0 0 Atbildēt

shitaadas durvis un bez stikliem! :D

223839. viesis 24.janvāris 2007 13:09
0 0 Atbildēt

Ada pofig par tiem logiem, priekš komerc auto pa 3,5kLs tošto nada, pec 3 gadiem uz šrotu ,savu būs atpelnijis atstrādājis

223840. viesis 24.janvāris 2007 13:12
0 0 Atbildēt

forsha tabula beigaas, red!

223845. viesis 24.janvāris 2007 13:45
0 0 Atbildēt

priekš komercauto vienkaarši ideāls.

223846. viesis 24.janvāris 2007 13:46
0 0 Atbildēt

shitas buus graaveejs komercauto tirguu! patieshaam sakariigs izskataas.

223850. viesis 24.janvāris 2007 14:21
0 0 Atbildēt

ceru ka tas nebija viss ko vareeja iekraameet bagaazas nodaliijumaa:D

bet pa 3,5kLs varetu arii pietikt ka vienu reizi kaartiigi piekraamee:D:D:D

223853. viesis 24.janvāris 2007 14:32
0 0 Atbildēt

kur jūs izkapājāt 3,5K ls cenu ?

223857. viesis 24.janvāris 2007 14:37
0 0 Atbildēt

anonimikis [?] 24.01.2007 14:32

kur jūs izkapājāt 3,5K ls cenu ?

Laikam jaunu pa 4.7k neņems, pagaidīs un ņems lietotu pa 3.5K :D

223862. viesis 24.janvāris 2007 15:47
0 0 Atbildēt

Jokainas tās 4x durvis sānos...

223864. viesis 24.janvāris 2007 15:47
0 0 Atbildēt

"Rumānijā šo auto būs iespējams iegādāties par aptuveni 6.700 eiro."

Nu pa tādu cenu domāju, ka būs valstī otrs apvērsums pēc Getz :D

223868. viesis 24.janvāris 2007 16:08
0 0 Atbildēt

taas durvis ir labaas :DDDDD

223871. viesis 24.janvāris 2007 16:54
0 0 Atbildēt

vispaar vareetu taisiit akciju...pie stuures essossiem brauceejiem alkohola reibumaa iedaliit ssaadus auto...un likt vinniem visu muuzzu ar taadiem braukt!!! lielaaku sodu nespeeju iedomaaties:DDDD

223872. viesis 24.janvāris 2007 16:57
0 0 Atbildēt

Tev pašam droši vien likās smieklīgi tas, ko uzrakstīji.

223874. viesis 24.janvāris 2007 17:14
0 0 Atbildēt

Šitais ir pat ļoti O.K.!

223875. viesis 24.janvāris 2007 17:44
0 0 Atbildēt

Domāju, ka šī ir tikai sākumversija lai vēl pec laiciņa pompozi parādītos universāls... Daudz darba jau nevajag. Izpolsterēt, ielikt sēdekļus un stiklus, iraut āra peregarodku.... Divus kusakus pie cenas - un līderis pārdosanas ziņā...

223877. viesis 24.janvāris 2007 18:00
0 0 Atbildēt

šī miza kā radīta Rumānijas čigāniem :D

223878. viesis 24.janvāris 2007 18:02
0 0 Atbildēt

Ja būtu aizmugurē rinda ar sēdekļiem, kā Trafikam....Vēl logi sānos, tad tīri ciešams auto pa tādu cenu

223880. viesis 24.janvāris 2007 18:58
0 0 Atbildēt

Tiem kas neseko auto jaunumiem Dacia laidiis aaraa arii Logan ar 7 seedvietaam MCV

www.netcarshow.com/dacia/2007-logan_mcv/

izskats man ne paaraak, audi protams tas arii nav , bet par 10K eiro citu jaunu 7 vieitigo rough-terrain auto nopirkt nevar. Es iespeejams nopirktu. Kaa darba auto saviem darbiniekiem - pavisam noteikti,.

223883. viesis 24.janvāris 2007 20:14
0 0 Atbildēt

Labāk tāds, nekā kaukādi kia pregio, vai getzi un citi korejieshi un japāņi

Modža

223887. viesis 24.janvāris 2007 21:26
0 0 Atbildēt

iisteniibaa jau LOGAN tiiri simpaatisks izskataas... Un cik dzirdeetas atsauksmes no t.s. seetas puses - servisa&tirgotaaju puses - leetais jeb budzjeta klases RENAULT... Katraa gadiijumaa ja nesanaak iisti naudinjsj RENAULT ar visiem francju pribambasiem, tad ir pieklaajiigs auto par kuru nav jaakaunaas, kaa tas ir ar korejiesju un kjiiniesju briinumiem... :)

223888. viesis 24.janvāris 2007 21:27
0 0 Atbildēt

auto Boratam!

223889. viesis 24.janvāris 2007 22:42
0 0 Atbildēt

Nē, nu dizaina ziņā pat tīri OK - auto izskatās atbilstošs funkcijai. Ne tāds pārpratums kā Logan sedans.

223896. viesis 25.janvāris 2007 8:58
0 0 Atbildēt

dažiem te škiet, ka bulku vāģis būtu jātaisa uz mb E-klases...

šis te ir gana ok un par atbilstošu cenu.

lai tik ražo. vienīgias ko derētu tam paredzēt kā opciju ir kondiška, jo karstās vasarās tā lieti noder...

223937. viesis 25.janvāris 2007 10:51
0 0 Atbildēt

mazjam biznesam labāk jaunu loganu ar garantiju un 1.5d nekā 5gadīgu 1.7d astras vagonu ar 300k nobraukumu vai 3gadīgu kangoo ar 180k nobraukumu ar tieši tādu pašu 1.5d kā dačai.

223957. viesis 25.janvāris 2007 11:15
0 0 Atbildēt

zampa ir praktiski domaajoshs cilveeks. Es pilniibaa piekriitu vinjam

Diemzheel Latvijaa Dacias tirgo par nesameeriigi lielu cenu, latos nevis eiro.

224099. viesis 25.janvāris 2007 19:56
0 0 Atbildēt

Es ceru ka viņi ir atlaiduši to *******u kas designējis pirmā Logana (kurš sedans) pēcpusi, kā arī tos *******us, kas menedžēja šādu dizainu, jo tie radīja vissmagāko ievainojamību jaundzimušajam brendam. Šis un universāls (www.iauto.lv/article.php?sid=11463) varētu būt labi (materiālā izpildīti) argumenti brendu gaisīgajās domstarpībās.

224196. viesis 27.janvāris 2007 13:20
0 0 Atbildēt

Ja pēc laika aizmugurē saliks stiklus un benķus būs jāperk nost.

224208. viesis 28.janvāris 2007 12:19
0 0 Atbildēt

rumānija vismaz kaut ko ražo. latvija ne.

224212. viesis 28.janvāris 2007 18:12
0 0 Atbildēt

Kādreiz, kad nebūs naudu kur likt, būs jāiepērk šis dižpārdoklis :)))))))))

jānošķūnē, jānoforsē motors, jāsaved kārtībā priekšas hadene un jāaizbrauc uz dragu kādus bembukus izkost.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pirmais Volvo bez dīzeļdzinēja – prezentēts jaunais S60 sedans (+ foto) 3

Zviedrijas autobūves kompānija Volvo prezentējusi jaunās paaudzes S60 sedanu, kas kļūs par markas pirmo modeli bez dīzeļdzinējiem. Lasīt vairāk

 

Par braukšanu ar 174 kilometriem stundā auto īpašniekam piemēros 360 eiro sodu 8

Valsts policijas (VP) pārvietojamais fotoradars pagājušā svētdienā konstatējis automašīnu, kas traukusies ar 174 kilometru stundā lielu ātrumu, aģentūru LETA informēja VP. Lasīt vairāk

 

Ceļa remontdarbus kavē būvuzraugu trūkums (+ VIDEO) 1

Vispirms -- par, jāteic, pēdējā laika skaļāko kriminālprocesu, kas skar Valsts ieņēmuma dienesta spici. Šobrīd ir aizdomas, ka VID amatpersonas apmaiņā pret kukuļiem gadiem ilgi palīdzējušas uzņēmējiem apzagt valsts budžetu. Lasīt vairāk

 

Hyundai Kona Elektro – korejiešu otrais “elektriķis” startē no 34 000 eiro (+ FOTO) 2

Dienvidkorejas autoražotājs Hyundai atklājis sava otrā elektriskās piedziņas modeļa – krosovera Kona Elektro cenu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti