«Audi S3» - 225 Zs + pilnpiedziņa 43

6.jūnijs 2002 0:27

Pēdējā laikā Eiropā parādījusies tendence pieaugt pieprasījumam pēc stipriem un dārgiem vidējās klases hečbekiem. Uz šī viļņa uzpeldēja tādi modeļi kā Ford Focus, Peugeot-306 Gti, Fiat Stilo Abart, Seat Leon Cupra...

Tomēr daudz agrāk jau šajā tirgū ienāca Audi S3 - Audi A3 top versija. Šogad auto ir nedaudz atjaunots un saņēmis jaudīgāku dzinēju. Kad domājat par mašīnu ar jaudu, kas lielāka par 200 zs, iespējams, šķiet, ka tai jābūt divvietīgai kupejai ar neērtu iekāpšanu, garu motora pārsegu un platu virsbūvi... Tādas mašīnas ir ļoti efektīgas, bet tikai reti tās varētu saukt par praktiskām. Tās lieliski "tur" ceļu un mīl asus pagriezienus, bet tām ir citas problēmas - sarežģītās lielpilsētu parkošanās vai šauras ielas. Tiem, kam šīs neērtības neder, un stiprākās pilsētas mašīnas liekas par vāju, tika izstrādāts "S3". Audi ir divi modeļu tipi: A2, A3, A4, A6 un A8 - tās ir parastās modifikācijas, kurās tiek izmantots lērums dažādu dzinēju un papildus aprīkojums. Un ir arī "S" izpildījums. Pie tam visiem modeļiem, atskaitot, protams, A2... "S" burtiņa parādīšanās uz Audi mašīnas norāda, ka vāju nervu īpašniekiem un tiem, kam lēna reakcija, pie tāda auto stūres sēsties nevajadzētu. Tas noteikti nozīmē niknāku dzinēju, sporta piekari un citus jaukumus, kas piederas sporta autiņam - sporta ne tikai pēc izskata, bet arī pēc rakstura. S3 īpaši neatšķiras no standarta A3. S3 nodod tā lielie riteņu diski ar zemprofila riepām, masīvie spārni, sliekšņi un tas, ka S3 ir nedaudz zemāks. Bez tam atjaunotajam S3 parādījušies jauni bamperi ar gaisa "savācējiem", hromēti moldingi pie sliekšņiem, savādāki spoguļi, kā arī 17" lietie diski Avus, kurus par atsevišķu samaksu var nomainīt pret 18". S3 salons no standarta A3 atšķiras tikai ar sēdekļiem. Bet par to cik ļoti tie atšķiras! Tie ir pavisam citi - no Recaro, ar kārtīgiem sāniem, dažādos veidos regulējami. S3 spidometra skala izskatās nedaudz pieblīvēta ar skaitļiem. Tas ir neizbēgami, jo šim spidometram skala ir gradēta līdz 280 km/h. Uzraksts uz ātrumpārslēga atgādina par to, kur tu sēdi - šai kārbai ir seši ātrumi. Pie tam visi viņi ir sportiski pietuvināti. Tas dod iespēju precīzāk izvēlēties "robu", kad jāpārslēdzas uz pazeminātu ātrumu. S3 transmisija, protams, ir pilnpiedziņas ar speciālu aizmugurējo diferenciāli. Tas padara mašīnu pietuvinātu aizmugures piedziņas sporta auto. Mašīna ir viegli vadāma, pietam pilnpiedzīna to padara noturīgu uz ceļa, kas citiem modeļiem ar vienas ass piedziņu būtu "neiespējami". Protams, ka S3 ir aprīkots ar ABS, EDL - elektronisko aizmugures diferenciāļa bloķēšanu un EBD, kas elektroniski sadala bremžu spēku. Un tagad - galvenais jaunums. Izrādās, ka Audi tūninga firmai "quattro" no 1,8 litru dzinēja iegūt 210 zirgus vēl nav gala robeža. No šā gada 20-vārstu turbo ar dubulto dzesēšanu jau attīsta 225 zs jaudu. Šī "nelielā" modernizācija atšķirs Audi S3 no Seat Leon Cupra R, kas vēl tiek aprīkots ar veco 210 zs versijas 1.8 litru dzinēju. Līdz 100 km/h Audi S3 tagad spēj ieskrieties 6,6 sekundēs, bet maksimālais ātrums - 242 km/h. iauto // http://www.asa.minsk.by
 
Visi komentāri
 
26271. viesis 5.jūnijs 2002 19:00
0 0 Atbildēt

Nav līdzīgs Bimmera megarulzzzam?

ee - Nee-e

Nav

Laigan tik pat nesmux

26283. viesis 5.jūnijs 2002 19:34
0 0 Atbildēt

atpaliek no sava priexgājēja S2, bet atvilkt jau varētu

26285. viesis 5.jūnijs 2002 19:36
0 0 Atbildēt

*******nja

26298. viesis 5.jūnijs 2002 21:01
0 0 Atbildēt

baigais burbulis :)

26303. viesis 5.jūnijs 2002 22:37
0 0 Atbildēt

quattro. audi quattro

26311. viesis 6.jūnijs 2002 8:35
0 0 Atbildēt

Nu shitais audis man jau sen riebjaas, jo taads Golfa klons vien ir !

Cetrrinkju mashiinas vispaar paliek arvien negliitaakas un negliitaakas.

26316. viesis 6.jūnijs 2002 8:49
0 0 Atbildēt

Paskaties spogulī, arī jau neesi skaistulis:)

26329. viesis 6.jūnijs 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Nesaprotu! Kā auto, kam ir par 5Zs vairāk un vismaz 150 kg mazāk nekā S2, ieskrienas par 0.4s lēnāk!!!

26330. viesis 6.jūnijs 2002 9:48
0 0 Atbildēt

Auto labs, ljoti labs. Ja vien:

1)nebuutu jau taa bishku moraali novecojis - laikam

kaadus 4g razjo to a3 bundzu. Uztaisa to mazo faceliftu plus

dazhus Zs klaat, peedeejaa ceriibaa pardot veel kaadu partiju

pirms paraadaas jaunaa a3 paaudze.

2)Audi ir neadekvaati daaargs, iipashi jau visi S, RS. Jaadomaa, ka cena shim virs usd 30000. Ir jau arii citi varianti, kaa iespeejams praatiigaak, izlietot shaadu naudu.

26331. viesis 6.jūnijs 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Un dzinējs nav jauns bet gan paņemts no Audi TT Quattro. Kurams šis jau vairākus gadus attīsta tos pāsus 225 zs.

26353. viesis 6.jūnijs 2002 11:17
0 0 Atbildēt

Jurrus, tie ir sērijveida dati; es piem. neticu šitiem datiem, jo reāli dzīvē viss izskatās savādāk, jo manam autiņam pēc sērijveida datiem maks. ātrums ir 210km/h, reāli dzīvē esmu atvilcis turpat 230km/h, tā ka .... Un diez vai ikdienā ir vajadzīgas tās 6sekundes līdz simtam, uz sarkanā tahometru visu laiku neturēsi.

26361. viesis 6.jūnijs 2002 11:25
0 0 Atbildēt

Jurrus: iespeejams, ka shitam ir mazaaks griezes moments. Uzraavienaa liidz 100, griezes momentam ir lielaaka noziime, nekaa bhp.

Bet vispaar liidz shim domaaju, ka gan FF, gan AudiA3 ir kompaktklase, nevis videejaa... vai ne taa??? Videejaa klasee tachu ir A4...

Vai nu es kautko jaucu, vai raksta autors...

Tigers

26378. viesis 6.jūnijs 2002 12:09
0 0 Atbildēt

To artis146:

Ar kādu ierīci mērīja ātrumu? Spidometrs taču var radīt + - XX km/h, tam nevar ticēt.

26388. viesis 6.jūnijs 2002 12:52
0 0 Atbildēt

+ mentu radars, starp citu radars parādīja par 3km/h vairāk nekā spidometrs.

26393. viesis 6.jūnijs 2002 13:17
0 0 Atbildēt

To artis146:

Laikam labs spidometrs. :) Kads tev auto?

26402. viesis 6.jūnijs 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Uzraavienos aatrumu meera ar speciaalu ieriici, kas nav saistiita nedz ar spidometru, nedz ar radariem. Tas ir taads shtuks, kas, izmantojot inerci, meera paaatrinaajuma speeku, savukaart, kaa zinaams, speeks ir masa reiz paatrinaajums (pielauju, ka manas fizikas zinaasanas ir apputeejusas), un, zinot masu, nosaka paaatrinaajumu, bet ar paatrinaajumu reiz laiku var noteikt aatrumu. Labi noskanjota iekaarta sniedz forsu informaaciju, plus veel piesleedzot pie kompja var paskatiities uz dinamikas liikneem (neviens jau nebrauc liidz 100 un tad uzreiz bremzee, brauc, izmeera, un peec tam skataas).

26403. viesis 6.jūnijs 2002 13:35
0 0 Atbildēt

Aij šitajā zonā nevar rakstīt :), man i visparastākais bembis bez navarotiem ar 2.0 24v motoru. Bet uz rudeni gribu paņemt, kā otro autiņu audi avant kādu 86.gadu apstākļi spiež, izgājšreiz leišos noskatīju pāris gb., cenas 500-700$.

26434. viesis 6.jūnijs 2002 15:12
0 0 Atbildēt

To artis146:

Pareizi, pareizi uz rudeni un ziemu vajag Audi quattro, lai BMW iet ziemas miegā. A, avants auģikiem ir augstākais, tāds seksodroms, kad atbīda aizmugurējos sēdekļus!!!

26443. viesis 6.jūnijs 2002 15:42
0 0 Atbildēt

Jurrus )) da ne sexam, bet kravas gabarītiem. Ziemā ar bembi ar nav ne vainas, tikai vairāk ar galvu iznāk braukt nekā ar pašu mašīnas jaudu. Koroče man vajag pikapu omega atkrīt, pašam bij un sencim tagad jau 2.pēc kārtas ziemā uzvedās vēl sūdīgāk par bembi, vw ir nenormālas cenas un kadetu izviņiķe /lai gan ir galīgi p*** aizslēdzi vai nē, mazāk sirmu matu, japānņiem izmaksas izmaksas...

26444. viesis 6.jūnijs 2002 15:44
0 0 Atbildēt

Šitas noteikti ir dārgāks par Imperza WRX un kā skatos arī rāvienā kāš! Un vēl vīrietis pie A3 stūres arī visnotaļ stulbi izskatās, bet sievišķiem šitā jauda nav nepieciešama!

26447. viesis 6.jūnijs 2002 15:49
0 0 Atbildēt

to: Redaktors

Kā ta tur ir ar to vidējo klasi a?

26450. viesis 6.jūnijs 2002 16:01
0 0 Atbildēt

Vai ka apļus varētu uztīt ar šito, bet tomēr biki pa mazu :-)))

26492. viesis 6.jūnijs 2002 23:43
0 0 Atbildēt

Nezinu, vai tik sportisks mūsu apstākļiem ir piemērots...

Braucu ar līdzīgu, izjūtas tādas, kā no Gaiziņa ar kokasu ratiem.

26495. viesis 7.jūnijs 2002 8:46
0 0 Atbildēt

Dīvaini liekas kārtējais prikols, spidometrs līdz 280, bet iet līdz 240. Kam tas vajadzīgs?

26497. viesis 7.jūnijs 2002 8:58
0 0 Atbildēt

Kompakt klases meesls, vinnsh ar parastajaam riepaam ir ciets un pretiig ( 2gadu pieredze ar dienesta) kas notiks ar zemprofila riepaam. Aizmuguree seedinaat var tikai suni. baigaa parasha neiesaku.

1.8 ar 225 zs no vietas lai uzsaaktu vajag dot vismaz 2000 apgr/min savaadaak riistaas un slaapst pretiiga sajuut :(((

Otreiz nepirkshu, tad jau labaak toyota corola.

26516. viesis 7.jūnijs 2002 10:07
0 0 Atbildēt

Normals tev darbs viesi, ja vari atļauties braukāties ar S3, bet ja tu braukā ar A3, tad salīdzinājums S3 pret A3 ir kā diena pret nakti. Īsti arī nesaprotu, kāpēc vajag tos 2000 apgr/min, varbūt vajag aizdedzi noregulēt, lai nerīstas un neslāpst. :)

26524. viesis 7.jūnijs 2002 10:40
0 0 Atbildēt

Nekas dižais jau tur nevar būt no tā S3, jo tas pats pārstrādāts A3 tas vien i! Nācās pabraukāties ar A3 automātu-ātrumus pārslēdz tik pat raustīti kā 87 gada Jetta automāts!

26528. viesis 7.jūnijs 2002 10:55
0 0 Atbildēt

To Janqis:

Ja tu veciit neko nerubii tad taa nerunaa! Visaam mashiinaam spidometri ir ar rezervi, jo daudzi pirceeji veelaak veelas arii autinjus tjuuneet, kas noziimee ka max aatrums palielinaas. Ko tad cilveeki dariitu ja spidometrs buutu tikai liidz max aatruma atziimei, mainiitu spidometru ko? Un veel Vaacijaa gandriiz visaam mashiinaam ar likumu bija uzlikti irobezotaaji no fabrikaam liidz 250 km/h, kas ir tiko shomeenes atcelts! Turpmaak visas Vaacu sporta mashiinas varees iet uz maximumu. Jaunais Audi RS6 ies uz 285km/h vai pat liidz 301 km/h.

26529. viesis 7.jūnijs 2002 10:57
0 0 Atbildēt

Es ieteiktu jums visiem te gudriishiem paprieksh izbraukt un tad muldeet. Es esmu izbraucis un varu labi saliidzinaat. Visas audi S mashiinas stipri atshkjiras no baazes modelja mashiinaam un taas nevar saliidzinaat savaa starpaa. Ja tu esi braucis ar parastu A3 tad pirms tu neesi izbraucis ar S3 nerunaa mulkjiibas!!!!

26532. viesis 7.jūnijs 2002 11:06
0 0 Atbildēt

loģiski, S-nieces ir vienīgie audi, kuri var pretendēt uz sportisku auto statusu. Pārējie ir....nu, vienkārši auto lai kautkur aizbrauktu.

26541. viesis 7.jūnijs 2002 11:57
0 0 Atbildēt

To: Coolberg

Ar ko es braucu, tas nebija S3, bet S2 (ja tā sauca 80 avantu, Turbo Quattro 20v, pāri par 200 zirgiem, pretīgi zils Recaro ādas salons, 6ce kārba)

26543. viesis 7.jūnijs 2002 11:59
0 0 Atbildēt

P.S. gāja jau tas auto ārprātīgi, to nevar noliegt.

26555. viesis 7.jūnijs 2002 12:49
0 0 Atbildēt

To Bonza:

Nu tad jau tu neesi sportisku auto piekriteejs ja tev taadas lietas rada diskomfortu, tad tev vienkaarshi jaaizveelas piemeerotaaks auto tavaam vajadziibaam. Jo sportiska mashiina ar miikstu piekari ir taa kaa smuka tieva beibe ar noshljukushaam kruutiim :) (Joks) Tad jau tev jaapeerk MB

26657. viesis 7.jūnijs 2002 20:04
0 0 Atbildēt

To: Coolberg

Es laikam jau esmu to bērna kaku izkakājis (par sportisko braukšanu)

Bet auto man ir jauks (vismaz pašam tā šķiet) :)

26665. viesis 7.jūnijs 2002 21:36
0 0 Atbildēt

To artis 146 - izrādās, ka tu sakarīgus komentus arī proti raxtīt, ne tikai ar rullziem :)) Respect no manis

To Bonza - a diez kur tu ar tādu auto brauci, kas, spriežot pēc apraksta, ir RS2?

Vai tik tu nemuldi ko? Tādu auto uzturēt var tikai ļoti bagāti cilvēki. Ja tas ir bijis kādu laiku neapkopts, tad jau nav brīnums ar'.

26675. viesis 8.jūnijs 2002 13:28
0 0 Atbildēt

To: audifans

Pie Talsiem, precīzāk Stendē, bija foršs vecis "klibais Jānis", kurš dzina no Vācijas labus autiņus. Un viņam tāds velns bija uz pārdošanu. Manam 200 TQ 20v bija kaut kur pazuduši signāldevēja parametri, un lai tos atrastu, jēmām to RS2 un "jājām" uz galvaspilsētu (Bosh centru)

Motors principā bija tas pats...

Un stāvoklis tam eReSam bija ļoti labs.

26921. viesis 11.jūnijs 2002 12:39
0 0 Atbildēt

Diez latvija kads s3 vispar ir... kaut ka nav manits.

Shis gan ir labs : www.mtmonline.de/A3_S3/s3_gelb.pdf

26988. viesis 11.jūnijs 2002 17:40
0 0 Atbildēt

TO: Coolberg

Tas texts par noshljukushajaam kruutiim bija reaals! "Bishkin" iereecu :)

---------------

Koolinsh

27026. viesis 12.jūnijs 2002 9:38
0 0 Atbildēt

To Bonza: Nu zini ko neticu es ka kaads vecis pie Talsiem buutu atdzinis Audi RS2. Pashlaik taads Latvijaa ir tikai viens, pirms vairaakiem gadiem bija veel viens perlamutra. Tu man taa liekas esi kaut ko sajaucis. RS2 nevar saliidzinaat ar Audi 200 20v Turbo. Es ar RS2 esmu braucis un pat nevaru saliidzinaat to ar savu auto.

To viesis: Es neesmu paarliecinaats bet man arii liekas ka Latvijaa S3 nav neviena, jo tas vairaak domaats tiem tirgiem kur mazaas mashiinas ir praktiskaakas un iecieniitaakas (Itaalija, Francija utt).

27069. viesis 12.jūnijs 2002 11:09
0 0 Atbildēt

Ceelonis tam , ka S3 iespeejams Latvijaa nav ir taa aarpraatiigaa cena, ko tas kankaalis maksaa. 99g s2

reaali vareetu izmaksaat ap usd 18000. Nu un taapeec ljaudis labaak atvelk 99-00g WRX par usd 13-14000, kas izskataas iespaidiigaak, imidz labaaks, rullee aatraak, maksaa leetaak. :))

29966. viesis 6.jūlijs 2002 10:44
0 0 Atbildēt

Neko jau stils - komentaaros rakstiit: "Zinu objektīvu patiesību - man šķiet..." :)))

1. S3 Nav priekš Latvijas. Kaa jau autors rakstiija - aatri braukt pa shauriem celjiem. Veelams kalnainiem.

2. Motors gan ir no TT (dubultaas dzeses :) aka Biturbo)

3. 1.8T motoros liek chipu un dabuu 250HP

? A3 tachu centraalais diffs ir lamelju, taa tav pilnasiniiga quattra. Jebsh S3 ir kaut kas modificeets?

29967. viesis 6.jūlijs 2002 10:52
0 0 Atbildēt

To: Viesis

www.mtmonline.de/A3_S3/s3_gelb.pdf

Es izskatiiju iesuutiito linku un man kaa Audi fanam radaas jautaajums:

S3 ir labs, vai ne? Ja BMW M3 ar vairaak kg/ZS Hokenheimas mazajaa trasee uzraada taadu pashu aplja laiku, tad tomeer M3 ir labaaks, pie tam ir mazaak Eur/Ps

Luudzu komenteejiet, ja ir ko teikt.

37210. viesis 6.septembris 2002 9:57
0 0 Atbildēt

Kursh zin kaut ko teikt par s3 6pakapju karbu. Kapec tadi 4,5,6 atruma koeficenti

(3) 1.429

(4) 1.088

(5) 1.097

(6) 0.912

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sadursme ar sniega tīrīšanas tehniku (+ video) 18

"Lexus 350" vadītājs nav gatavs sniega tīrītāja manevram, tādēļ piedzīvo smagu avāriju. Lasīt vairāk

 

papildināts: Jūrmalā autovadītājs uz regulējamas pārejas uzbrauca bērnam, par luksofora gaismu nav 100% informācijas (+ VIDEO) 30

Šodien (22.11.2017) Jūrmalā, Dubultos, uz regulējamas gājēju pārejas vadītājs ar "Lexus" markas spēkratu uzbraucis 13 gadus vecam (pēc nepārbaudītas informācijas) bērnam. Lasīt vairāk

 

Bremzēšana ar pārnesumiem: par un pret (+ video) 24

Bremzēšana ar pārnesumiem: TV raidījums "Zebra" eksperimentē, pārbauda šī paņēmiena efektivitāti un secina kad un vai vispār to ir vērts pielietot. Lasīt vairāk

 

Fantastika! - "Tesla" kravinieka iespaidīgais ieskrējiens uzņemts video (+ video) 5

"Tesla" kravas auto (no 2019.g.) apveltīts ar iespaidīgu dinamiku. Ja kāds šaubās, lai noskatās video! Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti