Gada komfortablākais auto – «Honda Legend» 19

 
1.februāris 2007 9:34

Ikgadējā konkursā „Latvijas gada auto” par komfortablāko 2006. gada automobili atzīts elegantākais un modernākais „Honda” luksusa sedans - „Honda Legend”, kas šajā balsojumā saņēma divreiz vairāk balsu kā otrās vietas ieguvējs.

Balsojumā par gada komfortablāko auto „Honda Legend” saņēma 20 balsis no 43 iespējamām, saņemot augstāko novērtējumu kā no auto ekspertiem un žurnālistiem, tā arī no uzņēmējiem, kuri bija uzaicināti „Latvijas Gada auto” žūrijā.

„Parasti, iekāpjot jaunā auto, pie tā ir jāpierod, bet ar „Honda Legend” tā nebija – jau no pirmā brīža jutos tajā brīvi, komfortabli, jo salona iekārtojums ir ļoti ērts un loģisks, tāpēc „Latvijas Gada auto” balsojumā par komfortablāko gada auto izvēlējos „Honda Legend”,” atzīst „IF Latvia” valdes priekšsēdētājs Andris Morozovs. „Ne tikai „Legend”, bet „Honda” automašīnas vispār ir azartiskas, sportiskas, un tai pašā laikā praktiskas, tāpēc šīs markas automašīnas ir bijušas arī manā īpašumā. Savukārt „Legend” visu modeļu vidū izceļ komforts un interesantā pilnpiedziņas sistēma.”

„Honda Legend” ir vienīgā automašīna Eiropā, kuras pilnpiedziņas sistēma spēj sadalīt griezes momentu ne tikai starp priekšējās un pakaļējās ass riteņiem, bet arī starp pakaļējo labo un kreiso riteni. „Super Handling All-Wheel Drive” (SH-AWD) darbojas savienojumā ar VSA elektronisko stabilitātes sistēmu, tādējādi nodrošinot neitrālu, precīzu vadāmību un izcilu stabilitāti līkumos. Šīs sistēma kļūst par nemanāmu, bet ārkārtīgi uzticamu autovadītāja palīgu jebkuros ceļa un laika apstākļos.


 
„Automobilis it kā ir liels, taču tai pašā laikā ļoti paklausīgs, turklāt, lai arī ar pilnpiedziņas sistēmu, nav orientēts uz sportisku braukšanu, bet gan uz drošību, līdz ar to tajā  pārliecinoši jutīsies arī mazāk pieredzējis autovadītājs,” atzina titulētākais Latvijas autosportists Ivars Caune. „Un es pilnībā piekrītu, ka „Honda Legend” ir pelnījusi gada komfortablākā auto titulu, par šo modeli „Latvijas Gada auto” finālā atdevu arī savu balsi!”

 „Legend” sirds ir iespaidīgs 3,5l VTEC, 24 vārstu V6 alumīnija dzinējs, kas attīsta 295 ZS jaudu pie 6200 apgriezieniem minūtē. Pie salīdzinoši zemas rotācijas frekvences tiek sasniegts arī lielisks 351 Nm griezes moments. Šis dzinējs 1870 kg smago luksusa sedanu līdz 100 km/h spēj paātrināt 7,3 sekundēs, kā arī braukt līdz 250km/h lielā ātrumā. Vienmērīgu jaudas sniegumu nodrošina sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba ar iespēju to vadīt manuāli ar pārslēgiem uz stūres.

Pirmās paaudzes „Honda Legend” tika izstrādāta pirms 20 gadiem, un tai tika uzticēta ļoti svarīga misija - ar šo modeli ASV tirgū startēja „Honda” luksusa atzars „Acura”. Sākotnēji tirgū ieviesa „Legend” četrdurvju sedanu, kam vēlāk tika piepulcēta divdurvju kupeja. Arī otrā „Legend” paaudze no 1990. līdz 1996. gadam piedāvāja divas virsbūves versijas, savukārt trešā paaudze, kas ASV tirgū startēja ar jauno nosaukumu „Acura RL”, bija pieejama tikai sedana versijā.

Ceturtā, tagadējā, „Legend” paaudze pirmo reizi tika prezentēta 2004. gada nogalē Japānā un uzreiz ieguva Japānas „Gada auto” titulu. Noslīpējot tehnisko izpildījumu līdz sīkākajai niansei, „Honda Legend” ir nonākusi arī pie prasīgajiem Eiropas pircējiem.
 
Visi komentāri
 
224708. viesis 1.februāris 2007 9:42
0 0 Atbildēt

Nez ar ko tad salīdzināja, ar opeli vai? :)

224714. viesis 1.februāris 2007 10:01
0 0 Atbildēt

Varu piekrist, ka pirmo reizi iesēžoties nav sajūtas, ka nepazīstama mašīna.

224715. viesis 1.februāris 2007 10:05
0 0 Atbildēt

nuja sis ir labakais ko piedava Lv tirgu.......iznemot Maserati, bets jau cits cars (ne parastai tautai)........:)

224719. viesis 1.februāris 2007 10:12
0 0 Atbildēt

Vins nav braucis ar C6

:D

224723. viesis 1.februāris 2007 10:31
0 0 Atbildēt

nu nezinu - man jau liekaas, ka BMW 6taas seerijas kupeja ir eeraaks aparaats...............bet taisniibas labad tiomeer jaatziist, ka ''svara kategorija'' arii cita...

224727. viesis 1.februāris 2007 10:48
0 0 Atbildēt

Vai ta Legenda ir kupeja, salīdzini ar 5tās sērijas

224729. viesis 1.februāris 2007 11:11
0 0 Atbildēt

Ja ar BMW salīdzināt, tad arī cenas neaizmirstiet salīdzināt

224730. viesis 1.februāris 2007 11:11
0 0 Atbildēt

llūk tā, un bmw kārtējo reizi at sūkā :)

224731. viesis 1.februāris 2007 11:30
0 0 Atbildēt

Nu es laika neto auto nopirku, ak es loxs izmetu piķi par CLS 500 , izrādijās ka ir ērtāks un lētāks auto :)

224740. viesis 1.februāris 2007 12:23
0 0 Atbildēt

to UBJU: protams ka izmeti piķi. vācu auto ar savu neadekvāto cenu un švako kvalitāti jau sen ir noiets etaps. stafeti ir pārņēmuši līderi - Japānas autoražotāji.

224747. viesis 1.februāris 2007 13:20
0 0 Atbildēt

Tu kljuudies -224740. viesis 01.02.2007 12:23 , japaanji jau paaris gadus ''atpuushaas' topaa tagad ir korejieshi :D

224754. viesis 1.februāris 2007 14:34
0 0 Atbildēt

Apskatīju šo auto. Nu, jā - neslikts auto, bet tomēr pārāk dārgs. Nedomāju, ka komforta un izmēru ziņā šis auto būtu īpaši pārāks par manu jauno sonati gls. Nu, visādu "prirambasu" piebāzts salons, par ko jāmaksā liela nauda. Ja nu pašam būtu situacija, un nebūtu kur naudiņu likt, laikam tomēr dotu priekšroku e-klases mersim vai līdzīgas klases bembim.

224756. viesis 1.februāris 2007 14:46
0 0 Atbildēt

he he.......tas ka auto ir leetaaks un no japaanas vai korejas nebuut nenoziimee, ka tas ir ''labaakais'' jeb ''gada auto'' visu cilveeku uztveree! un, starpcitu - leetums vien nevar buut par attaisnojumu! piem, ja Juusu priekhaa noliktu Getzu, to pashu 6to kupeju (nu var arii pekto jeb tresho seeriju), tad veel sito Hondu arii, nu un veel varbuut paaris leetaa gala ''supervaaģus'' (kuri topos nokljuust taapeec , ka tos peerk paarsvaraa jeb lielaakoties tikai firmas) un neskatoties uz cenu pateiktu - ''luudzu, izveelies savu auto, mees Tev to daavinaam ar noteikumu ka ar to pasham buus jaabrauc kaadus gadus, teiksim, 10!!'' ...............nu nezinu gan cik daudzi no Jums izveeleetos ''Getz'us''..... :D

P.S. nesaku neko sliktu par to Hondu, lai caljiem veicaas ar to topu iekaroshanu... ;)

224757. viesis 1.februāris 2007 14:50
0 0 Atbildēt

''224723. viesis 01.02.2007 10:31

nu nezinu - man jau liekaas, ka BMW 6taas seerijas kupeja ir eeraaks aparaats... bet taisniibas labad tiomeer jaatziist, ka ''svara kategorija'' arii cita...''

__________________________________________________

ko Juus cepaties par shito komentu! calis tak skaidri uzrakstiija - ''...taisniibas labad tomeer jaatziist, ka ''svara kategorija'' arii cita.....''

kas nav skaidrs?? :D

224765. viesis 1.februāris 2007 17:58
0 0 Atbildēt

to IkdienasViesis

Korejieši, protams, ir sasnieguši augstus kvalitātes standartus, bet salīdzināt Sonata ar jauno Legend, maigi sakot ir debīli. Legend ir labs, bet, liekas, padārgs priekš Honda-s kā tādas :)

224770. viesis 1.februāris 2007 19:06
0 0 Atbildēt

Skeitbords ar augšu no mājas čībiņām!

(citāts)

224829. viesis 2.februāris 2007 13:51
0 0 Atbildēt

Nu var jau sākt ar to ka Legendas ir tikai AT un tikai 4x4 un 3,5l, tad cena ir ari pilnīgi OK.

224870. viesis 3.februāris 2007 19:36
0 0 Atbildēt

Braucu ar Hondu accord 2.4 Exec navi .Nopirku ,jo vispirms patika izskats(melna) un viss pārējais. Kad pirmo reizi ieraudzīju Legendu nošokēja tās izskats -nekā jauna,tikai apaļīgāka ,bet ne elegantāka.Pieļauju,ka arī šitā ir labs "maucamais",taču maksāt par to + 15 000 Ls.Nu nezinu- kam tie navaroti īsti ir vajadzīgi,jo arī Accords ar cietu piekari un ESP perfekti sēž uz ceļa jebkuros laika apstākļos uz palieliem ātrumiem.Ja nu vienīgi pa ledu vajag uz 150 km/h ?

224877. viesis 4.februāris 2007 22:31
0 0 Atbildēt

Viesi kurs i braucis ar C6,a tu ir braucis ar CX Da veel savaadaaks...

127.0.0.1 212.93.97.206

SEC-SGHX200/1.0

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti