Ikgadējā konkursā „Latvijas gada auto” par komfortablāko 2006. gada automobili atzīts elegantākais un modernākais „Honda” luksusa sedans - „Honda Legend”, kas šajā balsojumā saņēma divreiz vairāk balsu kā otrās vietas ieguvējs.
Balsojumā par gada komfortablāko auto „Honda Legend” saņēma 20 balsis no 43 iespējamām, saņemot augstāko novērtējumu kā no auto ekspertiem un žurnālistiem, tā arī no uzņēmējiem, kuri bija uzaicināti „Latvijas Gada auto” žūrijā.„Parasti, iekāpjot jaunā auto, pie tā ir jāpierod, bet ar „Honda Legend” tā nebija – jau no pirmā brīža jutos tajā brīvi, komfortabli, jo salona iekārtojums ir ļoti ērts un loģisks, tāpēc „Latvijas Gada auto” balsojumā par komfortablāko gada auto izvēlējos „Honda Legend”,” atzīst „IF Latvia” valdes priekšsēdētājs Andris Morozovs. „Ne tikai „Legend”, bet „Honda” automašīnas vispār ir azartiskas, sportiskas, un tai pašā laikā praktiskas, tāpēc šīs markas automašīnas ir bijušas arī manā īpašumā. Savukārt „Legend” visu modeļu vidū izceļ komforts un interesantā pilnpiedziņas sistēma.”
„Honda Legend” ir vienīgā automašīna Eiropā, kuras pilnpiedziņas sistēma spēj sadalīt griezes momentu ne tikai starp priekšējās un pakaļējās ass riteņiem, bet arī starp pakaļējo labo un kreiso riteni. „Super Handling All-Wheel Drive” (SH-AWD) darbojas savienojumā ar VSA elektronisko stabilitātes sistēmu, tādējādi nodrošinot neitrālu, precīzu vadāmību un izcilu stabilitāti līkumos. Šīs sistēma kļūst par nemanāmu, bet ārkārtīgi uzticamu autovadītāja palīgu jebkuros ceļa un laika apstākļos.
„Automobilis it kā ir liels, taču tai pašā laikā ļoti paklausīgs, turklāt, lai arī ar pilnpiedziņas sistēmu, nav orientēts uz sportisku braukšanu, bet gan uz drošību, līdz ar to tajā pārliecinoši jutīsies arī mazāk pieredzējis autovadītājs,” atzina titulētākais Latvijas autosportists Ivars Caune. „Un es pilnībā piekrītu, ka „Honda Legend” ir pelnījusi gada komfortablākā auto titulu, par šo modeli „Latvijas Gada auto” finālā atdevu arī savu balsi!”
„Legend” sirds ir iespaidīgs 3,5l VTEC, 24 vārstu V6 alumīnija dzinējs, kas attīsta 295 ZS jaudu pie 6200 apgriezieniem minūtē. Pie salīdzinoši zemas rotācijas frekvences tiek sasniegts arī lielisks 351 Nm griezes moments. Šis dzinējs 1870 kg smago luksusa sedanu līdz 100 km/h spēj paātrināt 7,3 sekundēs, kā arī braukt līdz 250km/h lielā ātrumā. Vienmērīgu jaudas sniegumu nodrošina sešpakāpju automātiskā pārnesumkārba ar iespēju to vadīt manuāli ar pārslēgiem uz stūres.
Pirmās paaudzes „Honda Legend” tika izstrādāta pirms 20 gadiem, un tai tika uzticēta ļoti svarīga misija - ar šo modeli ASV tirgū startēja „Honda” luksusa atzars „Acura”. Sākotnēji tirgū ieviesa „Legend” četrdurvju sedanu, kam vēlāk tika piepulcēta divdurvju kupeja. Arī otrā „Legend” paaudze no 1990. līdz 1996. gadam piedāvāja divas virsbūves versijas, savukārt trešā paaudze, kas ASV tirgū startēja ar jauno nosaukumu „Acura RL”, bija pieejama tikai sedana versijā.
Ceturtā, tagadējā, „Legend” paaudze pirmo reizi tika prezentēta 2004. gada nogalē Japānā un uzreiz ieguva Japānas „Gada auto” titulu. Noslīpējot tehnisko izpildījumu līdz sīkākajai niansei, „Honda Legend” ir nonākusi arī pie prasīgajiem Eiropas pircējiem.
Nez ar ko tad salīdzināja, ar opeli vai? :)